Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz
mefistofeles #57896 üzenetére
Mondjuk nekem alig több mint egy éve van még az autó, de ezt csak alátámasztani tudom. Mondjuk én egy műszakilag jó autót vettem.
-
dethroner
veterán
válasz
dobolan #57854 üzenetére
De nem is értem minek az ablakot menet közben lehúzni? Soha egyik autómba se jutott eddig eszembe, pedig 27 éve vezetek. És eddig szinte mindig klíma nélküli autókat. Az ablakon csak a bogarak meg a szélben szálló szemét jön be. Inkább maxra húzom a szellőzés és ahol van tetőablak, azt nyitom ki. Mégse közvetlenül a képembe vág a huzat, zaj is sokkal kisebb.
Az ablak lehúzás nálam addig terjed, amíg a kártyás sorompóknál megállok, utána be is lehetne szögelni az ablakot#57858Viktor X Nálunk a swiftben vezérelhető a kormányról az óracsoportban a középső kijelző és van automata lámpa is. Swiftet kellett volna venned
-
Cunaja
addikt
válasz
dReFiX #57893 üzenetére
Egyszóval, nem hajóznak be a Swift miatt, mert nem éri meg?
Amúgy azért érdekes lenne, ha csak a Swift miatt hajóznának be. 10.000 autó van egy ilyen hajón, és gondolom, nem mindig Swift van csak rajta.
Azt mondja a kereskedő, aki leszerződött már, az megkapja, legkésőbb augusztusra, mert a gyár, akkorra jelzett egy szállítmányt biztosra. Előbb is jöhet, csak arra semmi garancia.
Akik ezek után szeretnének szerződni, azoknak nem ígérik az idei évet, söt, alapban most, 2023 márciust írnak érkezésre.
Mint említettem már fentebb, hiába igazol vissza a gyár, a kulcsátadásig drágul az autó.
Nem a gyár visszaigazolásáig.
Nekünk legkésőbb 2023.június, amíg az autónak meg kell érkeznie, mert addig van műszaki az Astránkon.
Nem örülök neki, ha sokat kell várni és emelkedik az ára, de vagy azt veszem meg amit szerettem volna, de drágábban, vagy veszek egy másikat(szín) és mindig idegeskedek rajta.
Inkább többet fizetek, de nem idegeskedek. Így is van bőven stressz az életünkben. -
-
AMD Power
titán
válasz
mefistofeles #57894 üzenetére
Sajnos így van. Lassan nem csak a vétel, hanem a fenntarthatóság is az egekben van.
-
Az autó árak emelkedése azért (is) gond, mert nálunk a fizetések a béka segge alatt vannak. Találomra, rámentem egy osztrák KIA autószalon oldalára (persze nem szőröztem sokat, hevenyészett számítások ezek) és azt tapasztaltam, hogy a Rio kb ugyanannyiba kerül mint nálunk, a Picanto még olcsóbb is!. Az alapmodelleket néztem és gondolom az osztrák felszereltség sem gyengébb mint nálunk.
Na most nyilván az osztrák is szentségel az emelkedések miatt, de ha összehasonlítjuk az átlagkereseteket, akkor neki egy RIO megvásárlása, akkora teher mint ha mi 1,5 - 2 misiért kapnánk.
Ezek az autóárak a mi fizetési szintünkhöz képest kezdenek már tényleg a megfizethetetlen kategóriába tartozni. -
dReFiX
senior tag
válasz
Janusz001 #57890 üzenetére
Ha konkrétan tudod hogy az autódat márciusra vissza igazolták a gyárból akkor a régi áron kapod. Ha majd szólunk / nem tudjuk / május / június válaszokat kapsz azok már az új áron jönnek, de addig Úgyis lesz még ár emelés.
#57885
Nem igazán kapunk az évben, olyan keveset tudnak gyártani hogy nem éri meg be hajózni, ha nincs vissza igazolva az autód nagyon ne számolj vele sajnos.
.. -
szabonagyur
félisten
válasz
Chereiose #57888 üzenetére
Persze a 10M-s Vitara már durva és lehet nem éri meg.
Itt inkább arra utaltam, hogy újban nagyon jó ajánlatuk van, elérhetőségben mégjobb.
Én tényleg 4 munkanap alatt lefoglaltam és átvettem az enyémet, találtam megfelelő felszereltséget, szín is a választandó 3ból volt stb.
Külföldön sem adják ingyen, csak lehet egy ilyen emelés kevésbé fáj.
És sajnos a forint, Ukrajna helyzete, COVID, EURO normák mind rátesz egy kicsit az egészre.
#57889hemaka: dízelt behozni felesleges az összehasonlításba. A 8M-s POLO-t néztem azért abba nem sok minden van benne, LED matrix főleg nem.
-
Janusz001
őstag
válasz
Chereiose #57888 üzenetére
YarisCross -t itteni kereskedésben szeptemberre ígértek kötött szín és felszereltséggel, egyénire szabva december. Árgaranciát még talán azon héten leadott megrendelésre tudtak volna adni. Mindez még a orosz púposkodás előtt volt majd egy hónappal, kétlem, hogy őket ne érintené ez a helyzet.
Mi bementünk utána a Suzukihoz, leadtuk a rendelést, párom már akkor első volt a várakozó listán 2wd, aut. , gyöngy fehérre. Azóta semmi. -
hemaka
nagyúr
válasz
DarkByte #57886 üzenetére
2008 is ide sorolhato, scross meret, csak sokkal vaganyabb dizajnal es belulrol is igenyesebb, mint a suzuki. Munkatarsnom 3 hete vette 9misi, 1.5D allure pack, (piros szint ajiba kapta), alig eszik es eleg jol is megy, kiprobaltam. Egyedul a kormany muszerfal elrendezes fura, de gondolom megszokhato. Ha jol ertem az emelest, akkor a glx scrosshoz kepest kvazi fel misivel dragabb, hat az pont semmi ilyen osszegnel.
Polo 6,8 korul fapad. 8ert mar egesz jot kapsz(led matrix, tolatokamera, parkradar elol-hatul, kulcsnekuli, tempomat, ulesfutes, stb. ) es erdemes beulni egybe, mert mar kb. regebbi golf meret lett, az anyagminoseg meg azert ott van szerintem.
-
Chereiose
addikt
válasz
szabonagyur #57884 üzenetére
Akkor is nehezen nyelném le (nem hogy még egyet is értsek vele), hogy bemegyek a szalonba aztán másnap meg ugyanazért a minőségért meg +450 ezres árat látok. Legdurvább mondjuk a vitara, az ajtók olyanok mintha lehányta volna őket valaki és ez kerül 10 millióba ma a hibrid verzióval, közben a bódé meg kb a reális 2015-ös árat és szinten képviseli. Ott annak pl. reális alternatíva egy Yaris Cross, ha bár ott is azt néztem a teszteken hogy hangszigetelés 0.
Amúgy a Polot én 7m-ért láttam, nem mondom, hogy az jobban megéri de azért az minőségre magasabb szinten van. Forintozást meg úgy értem, hogy úgy állítják be a közgazdász hősök, mintha külföldön ingyen adnák a kocsikatMi még 5.5 ért vettük a gl+ S-crosst, nem gondoltam volna akkor, hogy így 1.5 év után ez jó vételnek (már-már befektetésnek) fog számítani, de többet tényleg nem adnék érte.
No nem szidni akarom a Suzukit, szeretem a kocsinkat is, csak már kezdenek a ló túloldalára esni, lassan lehet jobban megéri a dacia (tudom az is drágul)
-
szabonagyur
félisten
-
DarkByte
addikt
válasz
szabonagyur #57884 üzenetére
Az S-Cross fontolgatása közben csináltam egy listát, hogy kb. milyen alternatívák lehetnek rá a piacon. Nincs csőlátásom hogy csak Suzuki lehet, csak ez tűnt optimumnak, illetve ismerősök jó szívvel ajánlották. Nem biztos mindenütt sikerült ugyanazt a méretosztályt eltalálni, ennyire nem bújom az autókat az az igazság, csak egy méretosztállyal nagyobbat/magasabb építésűt szerettem volna mint a Felicia-m volt.
VW T-Cross , Skoda Karoq , Fiat Tipo Cross , Dacia Duster , Honda HR-V , Mazda CX-3 , Hyundai Tucson , Renault Kadjar (talán még a Captur) , Volvo XC40 , Peugeot 3008
Ezekből egyedül a Duster olcsóbb érdemében, de ezért cserébe az tényleg totál fapad és biztonságban sincs azon a szinten. A többi elég szegényes felszereltséggel jött ki hasonló áron, de inkább drágábban, 2-3 millióval is akár. Biztos szét lehetne cincálni persze, eleve sokkal több minden konfigurálható a konkurenseknél.
A chip és nyersanyag hiány érzésre mindenkit egyformán súlyt, gondolom a készlet és gyártási várakozás is hasonló. Illetve elég valószínűtlennek tartom hogy ezek ugyanúgy ne dráguljanak, maximum a köztes időben valaki el tud csípni egy jobb ajánlatot ha szerencséje van.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Chereiose #57881 üzenetére
Dehogy kapja meg bárhol máshol.
Nem véletlenül vagyunk mind itt (2 hónapig kb az összes létező újat/használtat megnéztem ebben az árban).
8M-ig kaphatsz Kia-t 1.0 motorral DCT automatával, 1-1 Ssangyongot, VW konszernből alapot 1.0 TSI-vel meg pár kisautót. És ezeknél nagyjából semmi készlet nincs.Néha felbukkan egy nagyon fapad Toyota is talán.
És mint mindenhol itt is drágulnak a költségek és ha hiszed ha nem a Ft is romlik rendesen. 8M egy fapad 1.0TSI Poloért jobb választás?
-
Chereiose
addikt
válasz
dReFiX #57871 üzenetére
Hát most már hülye aki vesz ennyiért
Kiadnak egy kamu faceliftet az S-Crossból eleve 1m-val drágábban, majd hozzányúlnak a vitara 7 éves bódéjához 10 millióért, erre rádobnak még felet, nevetséges
Tényleg lassan épeszű érv nincs mellette, amennyiért vettük még a 2020-as S-Crosst az még elment, de egy fillérrel nem ér többet mint mondjuk 6,5 misi egy gl+, röhejes anyagfelhasználás és minőség belül néhány helyen, kívül meg elég vicces festékrétegekkel.
Most már lassan az ember nyugodtan átbattyoghat bármelyik másik japánhoz és megkap mást ugyanannyiért.
Ja és a kedvencem a forintozás, persze biztos a Ft miatt megy évek óta az emelgetés ezerszámra (külföldön sem lettek olcsóbbak
), nem a profitéhség, meg az, hogy a vevőkkel fizettetik meg az EU büntit, meg az amúgy is fellépő nyersanyag hiány miatt
No nem baj, majd szép lassan kinyírják magukat ezek is.
-
válasz
szabonagyur #57874 üzenetére
Fiúk, annyit nem ér egy Vitara vagy Scross.... !!!!!!
De ne aggódjatok, a használt árát is tolják ezek. Szépen. -
szabonagyur
félisten
-
dReFiX
senior tag
Megszületett :
Vitara + 420 000 Ft
S-Cross + 450 000
Swace + 140 000 FtElőző árlistához képest.
-
válasz
.Szaki. #57841 üzenetére
Követem mi zajlik, csak elengedtem az scross-t a lágy hybrid kivezetés miatt, illetve most meg már azt mondom azért, mert nem fér bele várni ha lenne is. Mivel nem akarok ennyit ülni a Vitarán (1.6), amiben havonta 2000km megy bele. A drágulás újabb indok. Igazat megvallva egy sima turbós vitara glx full full minden nekem elég. Az scross mellett állva ráadásul nem is jött át nekem. De azért adok neki esélyt ha oda kerülök, de ismerem magam annyira, hogy ha jön szembe egy 2019-es Allgrip garis vitara patika állapotban főleg ha GLX és nincs benne 40000km, azonnal viszem. És ugye ott még volt automata váltó is. Az meg olyan, hogy mind1, de automata is vonz.
Ahogy látom a fő ok a várakozás lesz amiért nem kell új. A kamu hybrid sem vonz annyira, azzal is mentem. Az igazat megvallva amikor kölcsön kaptam egy vadidegentől egy Allgrip K14C Vitarát, az bejött.
A valós hybriddel nem tárgyalok, az siralmas, szüttyögjön más vele. Nem is követem mi van vele, ára egy vicc, motor még jobban. Ha a jövőben a Suzuki nem tér vissza a fürge autók gyártásához gondolom elektromos vonalon, akkor sztem nekem az utolsó autó tőlük ez a valamilyen turbós valami lesz. Nem vagyok milliomos, amim lesz annak rendben kell lennie és hát jó ha megy is, erre jó a K14C. Túl vagyok a Sport Swift próbán is. Alacsony. Mindig a Vitara/Scross mellett lyukadok ki. Rhdt nehéz ügy ez annak akinek ha bármi nem fekszik menni fog a levesbe. 2 éve próbálok telefont is cserélni, mindig van egy tétel ami miatt nem kell az aktuális. -
zyntherious
csendes tag
Sziasztok!
Most lesz itt az ideje az S-Cross(2019) 75.000km-es szervízének.Érdekelne , hogy milyen összegre kalkuláljak.Van e valakinek mostani tapasztalata?Köszönöm!! -
Cunaja
addikt
Jelentem, a Swift teszt autó amivel mentem, nem zörgött sehol. 2021.09.havi gyártás.
Volt lassú, gyors menet és kátyú is( nem lehetett kikerülni), de nem zörgött, nem volt semmi cicergés.
Lehet valamit azért csak sikerült javítani. -
.Szaki.
addikt
válasz
Chereiose #57863 üzenetére
Az újnál átvariálták a kalaptartót, állítólag az már nem zörög.
Valamint fentebb a kolléga írta, hogy az ablak tartóján is módosítottak, ezért a '20-asban még 2 helyen van rögzítve, az újban pedig csak 1 helyen.Viktor X
Köszi az összefoglalót!Ezekről tudtam, ezzel nincs bajom. Vezettem hosszabb utakon a Swift mellett egy Vitara S-t is, szóval ezekkel tisztában voltam, ezek számomra abszolút vállalhatók, én pl hosszútávon a Vitara ülését jobbnak tartottam.
-
Chereiose
addikt
válasz
.Szaki. #57853 üzenetére
Nekünk a 2020-as S-Cross nem zörög, vagy legalábbis még nem vettem észre, bár főleg mostanság ritkán van lehúzva, majd meglátjuk tavasszal. Ugye korábban itt is írták, hogy jelen volt a beázás, meg a kalaptartó zörgés is tipikus suzukis élmény, bár nálunk a beázás se jött elő szerencsére (kopp kopp), viszont a kalaptartó baromi idegesítő 1-1 úthiba után ahogy zörög hátul. Nem tudom ezek most a legújabban javítottak-e, talán igen.
-
szabonagyur
félisten
válasz
hemaka #57860 üzenetére
Az ablak zörgése az pl. szerintem eléggé útfüggő.
Hétvégén jártam igazán rossz úton ott hallhatóbb volt, jobb úton kevésbé.
Egy újságírónak, ha adnak autót egyrészt nincs nála heteket, meg nem biztos, hogy minden olyanra figyelnek.
De az is számít esélyesen, hogy téli gumival futottak, sokszor 16"-s, peresebb gumikon így kevésbé érződött vissza akár az úthiba.
-
Viktor X
tag
-
-
Viktor X
tag
válasz
.Szaki. #57853 üzenetére
Ami nekem hiányzik, az pl a kormányról vezérelhető középső kijelző. Ez apróság, de nem értem itt miért nem fért el. Nincs automata távfény, ami megint meglepett. Nekem az ülések hosszútávon kényelmesebbek voltak a Swiftben, de ez ízlés kérdése, viszont Swift ülésének volt oldaltartása, itt minimális sincs. Az autópályás szélzaj az enyhébb az Scrossban viszont a gördülési zaj meg a "karosszéria zörgés" az jobban behallatszik. Start-stop rendszer finomabban indította a motort, Swiftbe, ott nem lehetett észrevenni, itt azért érződik, de nem zavaró. Kormányzás és a pedálok sokkal közvetlenebbek voltak Swiftben ami megint csak ízlés kérdése, ki mit szeret, szokott meg. Valahogy sokkal japánosabb autó volt a Swift mint az Scross. Ezek többsége tényleg apróság, csak mégis elsőre kicsit kellemetlen meglepetés, de együtt tudnék élni velük, mert összességében így is sokkal jobban tetszik az Scross, szóval ezek miatt nem bántam meg a cserét.
Viszont ez az ablak rezonálás olyan, amivel nem biztos, hogy hosszú távon együtt tudok élni, szóval nagyon bízok benne, hogy erre azért lesz valami megoldás. -
.Szaki.
addikt
válasz
dobolan #57856 üzenetére
Ahogy olvastam többen is. Csak azt nem értem, hogy akkor a francnak vannak autósújságok, ha egyik sem írja le azt, hogy vannak ilyen problémák. Az, hogy a német és svájci tesztekben nem jelentkezik ez, azt még el is tudom képzelni, de ezeken a vacak utakon azért legalább egy tesztelőnek fel kellett volna tűnnie, hogy de hát gyerekek recseg az ablak. A Swiftnél se írta senki, hogy zörög, pedig az enyém is zörgött. Egyébként azért dühít a dolog, mert amúgy mocsok jó kocsik, a Swift is az volt.
-
dobolan
senior tag
Az komoly. 20éves Ignisemben meg se rezzen egyik se, se felhúzva se leeresztve.
-
.Szaki.
addikt
válasz
Viktor X #57849 üzenetére
Mit érzel még visszalépésnek? Én is Swiftről váltok, azt már eladtam, az S-Cross pedig elv május elején érkezik. Tudsz erről írni kicsit részletesebben?
Most kicsit ideges lettem, hogy ilyeneket olvasok a megérkezése előtt, eddig nagyon vártam, most viszont elbizonytalanodtam.
-
Viktor X
tag
Én ma voltam 1000-es szervizen és megkértem, hogy csináljanak valamit vele mert elviselhetetlen. Azt mondták, nem tudnak ezzel mit csinálni az új Scross ilyen. Állítólag beszállítót váltott a Suzuki és egy olcsóbb alkatrészt használ, ami 2 helyett csak 1 ponton rögzíti az ablakot. Még le is rajzolták, hogy megértsem miért "normális", hogy zörög, bár ezzel sajnos nem vagyok előrébb... Azért azt nem gondoltam, hogy több ponton is visszalépésnek fogom érezni a 17-es Swift után
-
Moleman
addikt
válasz
mefistofeles #57845 üzenetére
Pont ott. Az 1.8 az tonna, nem liter.
Amúgy szerintem teljesen összehasonlíthatóak, egy 5-10 éves BMW-t lehet kapni egy új Suzuki árából, legfeljebb a fenntartási költsége lesz magasabb. Mindenki eldöntheti, hogy melyiket választja.
És a fent leírtak miatt egy 10 éves 1.8 tonnás BMW valószínűleg valóban biztonságosabb, mint egy vatta új Suzuki, ami 900-1200 kiló. Az már más kérdés, hogy én sem vennék 10 éves BMW-t. -
válasz
KubanitoS #57846 üzenetére
Ha nem érted, kár magyaráznom. Úgy volt említve, hogy "1.8-as BMW", mit kellett volna írnom, "az az autó"? Ráadásul nem is hasonlítottam össze a motorokat, mert az egész autó más kategória, és ez is volt az írásom lényege (ha nem esett volna le). Más kategóriájú autók összehasonlítása, butaság, értelmetlen, az eredmény pedig értelmezhetetlen. Legyen szó motorméretről, biztonságról, vagy bármi másról.
-
KubanitoS
veterán
válasz
mefistofeles #57845 üzenetére
Pontosan ott, ahol most is említed…
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
mefistofeles #57822 üzenetére
Pont ehhez kapcsolodik, amit ejjel az iPhone off-ban irtam.
[link] -
Moleman
addikt
válasz
Cunaja #57820 üzenetére
Ebben pont igaza volt, minél nehezebb és magasabb építésű egy autó, annál biztonságosabb, a nagyobb mozgási energia fogja letarolni a kisebbet. Plusz egy nagyobb SUV szerkezeti merevítései kb ott vannak, ahol egy alacsonyabb autóban az utasok feje, az sem túl egészséges.
Ergo hiába ülsz egy 1.8 tonnás ötös BMW-ben, ha egy 2+ tonnás X5-ös tarol le, ugyanúgy meghalhatsz.
De ugyanígy önámítás minden kisebb SUV is, hiába magas építésűek, 1.2-1.3 tonnával egy X5-ös ugyanúgy letarol.#57822 mefistofeles
Tömegről volt szó, nem motorméretről.1.8-as BMW motor szerintem az N46B18 óta nem volt, annak meg már 17 éve.
#57843 tboldi
Én csak kínaiakat használtam, valóban sok elfüstölt idő előtt, főleg anno helyzetjelzőként a fényszóró mellett, de így is sokkal olcsóbban jött ki. Beltérre meg majdnem mindegy, úgysem ég sokat. Tűzveszélyességi szempontból sem gondolnám, hogy problémásak, a kiégetteket mindig szétszedtem, aránylag igényesen voltak összerakva az 1 dolláros kukoricák is. -
.Szaki.
addikt
válasz
Kolondrum #57810 üzenetére
Az az igazság, hogy most nem egyszerű a helyzet. Ha Vitara és S-Cross vonalon keresgélsz, akkor manuális váltóval fogod csak megkapni az 1.4T motort, mert az automata már Vitarából nincs, S-Crossból még talán pont el tudod csípni. Lesz helyette a robotizált váltó az 1.5-ös erőforrással, az pedig szerintem egy borzasztó kompromisszumos valami lesz. Ha manuálisat szeretnél, akkor még egy fokkal jobb a szituáció, de minél később rendeled meg, szerintem annál nagyobb lesz a várakozási idő.
Pár napja kétségbeesésemben körbenéztem, hogy milyen autók vannak készleten az országban, ha valami lenne az S-Cross megrendeléssel: Van pár Duster, Vitara, egy CH-R és néhány K Astra, de olyan szerény felszereltséggel, hogy nem is tudtam, hogy lehet még kapni Astrát radar és kamera nélkül. Ja és ez még nem is a full fapad, hanem Business Edition vagy mi. Apple CarPlay-ről már álmodni sem mernék.
Minden más autóra sokkal többet kell várni már most is, mint a Suzukinál. ~1-1,5 év.
Ezt az ablakmizériát illene már megoldaniuk. A Swift 2017 óta kapható, az enyém '20-as volt. Annyi idő alatt is megoldhatták volna ezt a problémát, de hogy még a most debütált kocsiban is jelen van ez és még hatványozottabban is, mert felhúzott állapotban is csinálja, az számomra azért felfoghatatlan. Mi lehet az a bonyolult alkatrész egy ajtó és ablak illesztésnél, ami ezt tudja generálni?
Egyébként milyen típusokat nézegetsz még? Azt írtad, hogy Suzukiból egy konkrét felszereltség és szín érdekel.
-
SirKero
őstag
Ha esetleg valaki égő cserén gondolkodik [link]
-
-
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #57835 üzenetére
Esetleg megtudnád nekem mondani, hogy mekkora a szélvédőd mérete?
-
-
Janusz001
őstag
MySuzuki kedvezmény kivezetéséről van valakinek infója? Vagy csak a szokásos pletyka.
-
Hót laikusként akkor abban a sarokban kéne jobban megtámasztani az üveget nem?
Azt elfogadom (nem szívesen), hogy leengedve cicereg, és ahogy a kollégákat olvasom nem is tudnak vele semmit csinálni, de felhúzott állapotban mikor elvileg körben meg van támasztva az üveg.... ezt kizárt, hogy nem lehet megcsinálni. -
.Szaki.
addikt
Azért ez finoman szólva is felháborító. Nagyon remélem, hogy nálam nem fog ez jelentkezni, mert ez az egy dolog, amit utáltam a Swiftben és mivel előtte használtam Vitarát és annak nem zörgött, ezért abban bíztam, hogy az esztergomi kocsiknak nem fog zörögni. De ha még felhúzott állapotban is ciripel azért az több a soknál.
-
rasky
senior tag
válasz
mefistofeles #57830 üzenetére
Az cicereg, mert az ablak felső sarkát megnyomva elhallgat. FB csoportokban is írták a jelenséget...én egyelőre keresem rá a megoldást, szerviz természetesen sosem hallott ilyet...hogy bármelyik suzuki ciceregjen.
-
-
-
.Szaki.
addikt
Ne idegesíts, hogy az S-Crossnak is ciripel...Az agyam eldobom, ha ez így van. A Swiftemnek is ciripelt, de annak lehúzott állapotban. Mondtam a szervizben, azt mondták ez ilyen, nem tudnak vele mit csinálni. Nem volt őszinte a mosolyom, de az S-Cross azért baromira más árkategória.
-
-
Gyöször
senior tag
válasz
mefistofeles #57817 üzenetére
Bakki ezt a 2005ös hszt honnan ástad most elő??
Illetve minek?
-
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #57822 üzenetére
Mondtam neki, az enyém vadi új lesz és az övé meg már öreg dizel.
Suzuki motorja azért sokat bír.Szerk:
mefistofeles #57826: Mert olcsó és jó. -
válasz
Cunaja #57820 üzenetére
Nézd, aki 1,8-as BMW-t hasonlít össze a suzukival az totál fogalmatlan, kár vesződni vele.
Még csak annyit, hogy a 2007-es swiftem motorjában 14 év alatt még egy tömítést sem kellett cserélni. Na ezt csinálja utánam az az 1.8-as BMW!rasky. Nálam is meg van ez, de csak ha olyan 8-10 centire van leeresztve az ablak. Se feljebb, se lejjebb engedve nem jelentkezik a probléma.
-
rasky
senior tag
Sziasztok!
Nektek nem ciripel döcögős úton a vezetőoldali ablak még felhúzott állapotban is? Szilikonsprayt próbáltam, de hasztalan.
Új Scross.
-
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #57817 üzenetére
+1
Azért jó időben reagáltál az üzenetre.
Ez engem is érdekel.
Ma a főnökömtöl megkaptam, hogy a BMW-je azért 1,8t mert van benne anyag. Balesetnél, sokkal biztonságosabb mint az új Swift.
Erre én azt mondtam, hogy legyen igaza, de láttam már én papírként összeroncsolt BMW-t is.
Nálunk is mocskos lett minden autó.
A hófehér Astránk, fekete lett a reggeli esőtől. -
eami
veterán
válasz
mefistofeles #57817 üzenetére
szerintem 110% igaza volt!!!
-
-
-
.Szaki.
addikt
Január végén rendeltem meg, eleinte azt mondta az értékesító, hogy március vége, de mire elutaltam az előleget, addigra már április vége-május eleje lett az "ígéret". A szerződésen július szerepel.
Kíváncsi leszek tudják-e tartani, illetve az árra is, hogy emelnek-e vagy sem. Ha emelnek, akkor kötelesek egyébként arról e-mailben értesíteni és van 3 nap eldönteni, hogy ezek után is kéred-e, vagy sem.
-
dReFiX
senior tag
válasz
mefistofeles #57804 üzenetére
Amit láttunk kimutatást legutóbb az alapján minden harmadik új autó vásárló jelöltnek fog autó jutni a piacon idén. Az hogy szín meg felszereltség stimmeljen azt el kell felejteni, itt már annak is örülni kellesz ha új autóhoz jut az ember.
-
Gyöször
senior tag
válasz
Kolondrum #57806 üzenetére
Mikor 2017ben kinéztük a kocsit, mi spec 3 hónapot vártunk rá. Ha a mostani időkben ugyan ilyen hadműveletre 4et kell várni, akkor tedd össze a 2 kezed.
Akkor hagytam ott a hondát 2016ban, mikor leültünk tárgyalni, hogy itt a pénz, mikor lesz kocsi? Mondták legjobb esetben 11 hónap. Fogtuk a pénzt a kereskedő nem tudott köpni nyelni és átvittük a suzukihoz, csak maradt pár év benzinre valóm is meg 4x4es radaros kocsit vettem a közepes honda helyett. -
válasz
szabonagyur #57809 üzenetére
Adok neki egy esélyt akkor amikor aktuális lesz.
-
válasz
szabonagyur #57807 üzenetére
Sajnos abból csak egy adott szín felszereltség jöhet szóba. Pont az lenne pont nekem. Kétlem 😉
Meg ott van, hogy ha drágul akkor nem kell. És nem azért mert nem lenne rá keret, ennyit nem ér. -
4-6 hónap várakozás? Problem Solved, mármint a típus felé, ennyi nem fér bele. Baszki anno az volt a baj h lesz e még lágy hybrid, most meg kiderül az lesz, hogy ha jön a keret rá, akkor meg várni kéne rá. Néha jó ide benézni
-
DarkByte
addikt
válasz
mefistofeles #57804 üzenetére
Az egész világ olyan lett 2019 óta, mintha valami Rick & Morty epizódban élnénk.
-
Azért ez elég hihetetlen szitu. Szeretne venni az ember egy autót, de nem tudja, hogy mikor kaphatja meg és mennyiért.....
Húú mekkora mázlim volt augusztusban a swiftemmel.
-
szabonagyur
félisten
Első tankolás az új SCROSS-al, BC 5,6, számolt 5,53L fogyasztás, elég baráti
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung LCD és LED TV-k
- Mazda topik
- sziku69: Szólánc.
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A Xiaomi 15S Pro a Qualcommnak és a MediaTeknek szól
- EA Sports WRC '23
- Doom: The Dark Ages teszt
- Steven: Miért váltottam TV-ről projektorra?
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- További aktív témák...
- ASUS RT-N12+ 300Mbps router
- Apple iPhone 15 Pro / 128 GB / 100% Akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP 250 G8 - i5-11GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra. I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest