Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz pigmeus #55696 üzenetére
Hát nagyon el leszek keseredve ha visszavágyok a suzukiba Már az Scross is nagy volt a mélygarázsba nálunk... Nekem is kicsit nagy, de féltem hogy csalódott leszek a teljesítményben 1.4t után. Ezután az 1.5, 1.8 hybrid kizárva, de jó eséllyel a 2.0 is. Mire lesz corolla cross ugyanannyi lesz mint most a RAV4... Meg ikreim is 16 évesek, már elég passzentos az utastér az Scrossban (fiam magasabb mint én). Meg fogom szokni remélem
-
Én a 2016/09-es Vitara allgripet akarom majd eladni. Nem lesz benne 40.000km. került bele pár extra. Alvázvédelem stb.
Most olyan 5-re tartom.2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
pigmeus
tag
válasz Tom1939 #55693 üzenetére
Mi lesz helyette?
Hát szvsz mindennek annyi az ára amennyiért elviszik. Szerintem az automata kapósabb. Kérdés mennyiért lehet majd újat kapni automatával. Jövőhéten amúgy is jön az új árlista, akkor ki fog derülni, mert lehet hogy már 7 millió alatt nincs automata a suzukinál sem.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz PeterPH #55692 üzenetére
Köszi, igazából csak azért mert az utód már meg van rendelve. A lényeg tényleg a pikpakk lenne, nem akarok sokáig autó nélkül lenni (de túl nagyot bukni se a piaci lehetőségekhez képest). Tervem az hogy amikor szólnak hogy legyártva, még 1.5-2 hónap akkor felrakom 5.99-ért és hetente leviszem 100k-val amíg el nem viszik.
-
PeterPH
senior tag
-
őstag
válasz hemaka #55686 üzenetére
Ha a toyota 1.5 hibridje lesz benne ami a yarisban ténylegesen tudja a 4 liter környékét akkor tényleg itt a világ vége ha az is 800 eurós büntit "ér".
pigmeus: hova rakják leginkább facebookon belül? Tájékozódnék mennyiért érdemes majd február környékén hirdetnem az scrossom.
[ Szerkesztve ]
-
válasz hemaka #55686 üzenetére
Kicsit azt látom alakul egyfajta teljesítmény űr a károsanyag kibocsátás miatt. Megy a varia a benzinnel, ami feléig elektromos, de nem szennyez annyira, ennek eredményeként lesz egy rakás haladni képes, de nem fürge autó, utána rögtön lesznek ezek a 20 millás szörnyek 600Nm-el.
Mint tudjuk- nekem is van ilyen ismim- nagyon örül ha zöld, még akkor is ha nem fog annyira menni mint anno az egykettes corsám, meg van olyan aki éppen ezért fog venni bármi mást amivel lehet rendesen autókázni. A Suzukinak ez a kb 7-8 millás autói az utolsó olyanok amit a kisember meg fog tudni venni, elszállnak az árak lassan, mert erőltetik a tisztán villanyt, amit velünk akarnak megfizettetni. Nem titkolt célom legalább 5 évre venni - évi 15-es futással- egy megbízható autót amivel lehet rendesen menni is (ezért sem érdekel a turbo meg a bicikli lánc lánc benn). Aztán majd ráérek agyalni miből lesz sok sok év múlva olyan autóm ami zöld -mert előre lépni csak ezzel lehet- és el is férek, illetve megy is. Eredeti terv az 1.6 sokáig futtatása volt, de addigra annyira kihasználom, hogy inkább most áldozok egy újra. Igazából akkor kellett volna amikor még nem annyira ült fel a világ erre zöld vonalra, 2019 K14C pl. Fater az utolsó ilyenekből hozott ki egyet 6 körül, mint utolsó autóját. Após dettó, quaskait.[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
tboldi
nagyúr
válasz Kolondrum #55678 üzenetére
Majd ha a magyar autóállomány jó része elektromos lesz, amik jellemzően 140-150-nél leszabályoznak (Nissan Leafre és társaira gondolok, nem Tesla Model S Plaidre), akkor majd a nyamvadt 83 pacis Jazz-zel én leszek az, aki mindenkit levillog a g-be a belsősávban.
[ Szerkesztve ]
-
Ami nekem lejött. Még lesz lágy hybrid Scross addig kell venni, már akinek bejön. Utána marad a cammogás és a vigyor az arcon, de nem a nyomaték miatt, hanem, hogy "Zöld vagyok, de jó nem tudok megelőzni semmit. "
Remélem marad a 3+7 éve, ez is komoly tényező.2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
a_tesz
Korrektor
válasz Qtya123 #55647 üzenetére
Sajnos én jártam így régebben, azóta szerintem csak rosszabb a helyzet. Vagy az a megoldás, hogy megveszed a gyárit, és jó eséllyel (sajnos a motor belsejének egyéb dolgai miatt nem feltétlen 100%-osan) jó lesz, vagy pedig a '96 előtti Denso injektort kell házastól rárakni. Bontóban, marketplace-en találni bőven belőle, sajnos így 25 évesen már azokkal is be lehet fürödni, de talán ez a legjobb megoldás költség és megbízhatóság szempontjából.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz tboldi #55674 üzenetére
Nagyobb összegben mernék fogadni rá, hogy nincs benne, az ára okán, illetve hogy pl. az előző Swift Sportba se fért be egy olajhőmérséklet-jeladó se (és nem fizikailag).
Szerintem is olyasmi lehet, hogy hidegindítások száma és valamilyen szinten a megtett távok alapján kalkulál, gondolom a 2ozzmexy Vitarájában lehet egy év alatt kb. 4000 km, ha tényleg csak ilyen rövid távokra használja, és pont egy évre rá dobta be.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
2ozzmexy
senior tag
válasz tboldi #55674 üzenetére
Biztosan nem csupán a hidegindítások alapján... Na, így teljes a mondat.
Kiderülne, de én csavarnék egyet a témán, ha a mélyen tisztelt plénum engedi:
Vajon loggolja az ECU ezeket az üzeneteket tartóstárba és csak a gyárival vagy bármelyik OBD-s kütyüvel olvasható? (ha nem lenne egyértelmű, akkor a használt darabokra vadászóknak szeretnék mankót adni a tekert óra és a "rendszeresen karbantartott" gépjárművek kiszűrésére)
Hogy lenne benne egy méregdrága minőség figyelő szenzor azt erősen kétlem, amikor a 21.századi "űrtechnika" 2 óra autópályás nyelezés után az első lámpánál kirugja a kenést meg a hűtést a még pörgésben lévő turbó alól, hogy spóroljon 5ml E10-t... Ellenben ha jégmentesítem a szélvédőt egész nap, akkor nem aktiválódik a SS...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
burgatshow
veterán
válasz 2ozzmexy #55671 üzenetére
Agrármérnök vagyok nem gépész, szóval beírtam a gugliba, hogy olaj viszkozitás mérő és ide jutottam (magyar nyelvű). Szóval azt nem tudom, hogy konkrétan a K14D-ben van-e ilyen szenzor, de az elolvasott anyag alapján akár lehetne (vagy van is). De a felső kategóriás kocsikban (ahogy írtam is, nekem is volt ilyen), ezekszerint biztos.
Persze ez még nem zárja ki az ECU-s megvalósítást ahogy írtad az alsó-közép szegmensbe szánt autóknál.
-
2ozzmexy
senior tag
Én valami faék logikára gondolok a motorECU-ban, ami néz a hidegindításokat, az egy indítás után megtett távokat, hogy hogyan tetted meg (egy huzamban egyenletes tempóban vagy sok megállás-elindulás, nagy kigyorsítások, stb. mint egy adaptív automata váltó), valami ilyesmire tippelek és amikor a logika arra jut hogy az olaj állapota indokolja, akkor bedobja az üzenetet...
De mindezt csak tippelem, nem értek hozzá, pék akartam lenni, csak nem vettek fel.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz burgatshow #55658 üzenetére
Tudsz mutatni egy ilyen "olajminőség figyelő" szenzort? Nem kötözködés csak kíváncsi lennék egy ilyenre...
A K14D-t nem ismerem annyira, nem győztek meg 2019 végén hogy érdemes várnom."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz tboldi #55659 üzenetére
Biztosan nem. Ha itt a "topik lakók" közül valakinél sok a hidegindítás az én vagyok. És valamiért napra pontosan 12hónappal később dobta be, pedig sokat megyek 1-3km-es távolságot. Nem volt leszedve az akkusaru és én magam nulláztam a tavalyi olajcsere után, mert elfelejtették...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
Kiderült: ennyibe fog kerülni a megújult Suzuki SX4
Ez a strong hybrid ez gondolom valami Toyota féle műszaki megoldás lesz?
-
TommyY2
tag
válasz tboldi #55659 üzenetére
Az enyém még soha nem jelzett (még egyszer sem vártam meg az egy évet). Egyébként én napi szinten csak rövid távokon járok (sajnos), bár ilyen benzinárak mellett...
Szerintem az történt, hogy a forgalomba helyezéskor nem nullázták ki, csak korábban a gyártás során.
TommyY
-
zsolt19900
őstag
válasz burgatshow #55660 üzenetére
jajaja, a Crossal kb. mindig úgy indulok útnak, hogy 3-4-5 ember tuti köszönni fog.... aztán amikor visszaköszönök jönnek rá biztos, hogy én tompítottal mentem, csak hát egy alacsonyabb autó jön szembe, akkor persze, hogy egy bizonyos ponton és szögben (ez fontos szerintem, hogy 1 ponton) vakítani fogja
Azokat szeretem, akik a mindenfelé világító frankón beállított fényszórójukkal villognak vagy kapcsolják rám a refit, hogy "vegyemmále" amit még rá sem tettem.... vagy a másik fajta autóstárs akinek kb. még csilivilibb lámpája van és az tolja rám a refit
Ja igen, meg a harmadik.... amikor úgy megyünk, pont én dombon felbukkanok ő pedig jön szembe, hát persze hogy pont arra a szögre esik, hogy azt hiszi csórikám, hogy refivel megyek aztán szépen rámkapcsolja....
Persze én tudom, hogy a gyárban így lőtték be, akkor rossz nem lehet, így elengedem.... max. aki nem ért a szóból és visszakapcsolja rám, neki megmutatom, hogy milyen lett volna ha valóban refivel megyek vele eszembe
Nekem is kifejezetten tetszik a vetítése ill. a képe is, főleg az, hogy a jobb oldalra eső út melletti sávot is egészen jól beteríti, bevilágítja.... sajnálom, hogy pl. kanyarfény (akár a köd felkapcsolásával is a megfelelő sebességig és kormányszögig érzékelve) nincsen, de hát lesz mit újítani legalább a következőekbenFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
burgatshow
veterán
válasz zsolt19900 #55653 üzenetére
A LED tok mas vilag. A Mondeo-m es a Passat-om utan az S-Cross-nak is tok ua. a vetitesi kepe es fenye. Ami kicsit megteveszti az embert az az, hogy a Vitaraban es az S-Cross-ban is joval magasabban van a lampatest, mint egy hagyomanyos kocsiban, ezert tunhet ugy mint ha vakitana. Pedig a LED lampanal kotelezo az automata magassag allitas.
En amugy nagyon imadom, kimondottan tetszik a “sarkos” vetites meg a hideg tonus. Igaz, ezt mar az elodoknel is megszerettem, es szerintem a LED ugy mossa le nem LED-es megoldasokat mint ha nem lenne holnap. Teny, hogy szokni kell. -
tboldi
nagyúr
válasz burgatshow #55658 üzenetére
Vagy csak számolja a hidegindításokat és a köztük megtett távokat? I wonder… 🤔
-
2ozzmexy
senior tag
válasz TommyY2 #55652 üzenetére
A motul is ott volt, csak árban több és nem volt rajta a hologramizé... Plusz ugye Gyöször is szidta.
Ecolite nem volt 5w30ban, sajna. Mannol is előkerült de nagyon csúnyán nézhettem.
Eneos Hyper 5w30 vagy Molly, de a Mollynak majd 6ezer volt literje, azt már sokkaltam (a nevét fizetem nem a minőséget). Majd jelentkezem mennyit szidkozodtam vagy valaki a nekrologommal, mert ketteske megfojtott amiért elcsesztem valamit.
Hétvégén neki ugrok, előtte felszóróm a parkolót sóval mint a szumoban..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Gyöször #55655 üzenetére
Nem tudom, nekem a gyári Ecstar 5w30-al sem csörög, pedig az SM...
Kezdem feladni...
Szóval lett volna még Eneos Hyper, de az is csak SM, vagy a gyári de abból csak 0w20 állt hegyekben 11800 pénz a 4litykós demizson. Az nekem vékony, a Motul volt de csak x-clean meg a másik c betűs, de egyiken sem láttam a matricát amit korábban említettél és még drágább is volt...
Ezeken kívül csupa olyan ami nekem nem jó.
Amit vettem az GF5 legalább és SN, adok neki egy esélyt, max jövőre másikat kap. Aztán majd az idő eldönti... Remélem jövőre jobban lesz választék már, ez az SP elég új szabvány, talán ezért kell vadászni még. Mannolt mutogatott még de az arcomra volt írva szerintem a válasz, mert gyorsan visszatette, az állítólag mindent is tud, ha muszáj ki is porszívózza a kocsit, de 10k alatt van a 4L, kételkedtem, ennyire nem vagyok soher.
De amit írtál tény, elmarad attól amire gondoltam..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #55648 üzenetére
"motul ecolite meg szintén SN/SP a flakon szerint, szóval lehet igazad lesz és ugyanaz... "
Erre még nem válaszoltam. A gyártók fel szokták sorolni az api besorolást, nem csak a legjobbat amit tud. Ez szerintem azért van, mert az api visszafelé kompatibilis, tehát elviekben az sp beletehető abba is ahol a gyártó sg-t ír elő. Ami vagy azért sg mert mikor legyártották az autót még nem volt jobb, vagy ugyan régi a gép, de nem annyira, hogy ne lett volna jobb, csak akkor se kellett jobb. Vagy pedig most veszel egy fűnyírót, de sj vagy sg van ráírva. Szóval azért lehet rajta az sn, mert pld a te autód gépkönyvébe az is van meg sm is. De sp nincs a könyvedbe. Se fluor tomi. Ja az más. De olajból tehetsz jobbat, mivel az visszafele komp.
De nem ijedsz meg, hogy jajj sp-t nem ír a gépkönyv. Mert ha ismered az apit akkor tudod, hogy jó. De ők megkímélnek. Viszont ajánlott haladni a korral, mert az sn nem tudja azt amire később jöttek rá, hogy a hengerbe fecsizős benzines becsörög. Meg arra is rájöttek, hogy lehet olyan olajat gyártani amitől nem csörög be. Na ő lett először az SN+ majd később az SP.
A gond annyi, hogy alig kapni pár ilyen olajat. Ezeket vadásszuk :-)Szóval ez nem bizonyíték arra, hogy ugyan az mint a régi ekólájt. Azt továbbra is csak gyanítom. A papír (mint a fórum) bármit elbír :-))
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz TommyY2 #55652 üzenetére
Rám ne is hallgasson senki, mert már attól ugrik a +7 gari, ha elolvassátok a Gyöször hszt :-)))))
Nem akartam rossz lenni veled a zindexen, csak nem szereti a zember megkapni hogy kócsógbúnkó mikor a lelkét is kiteszi, hogy segítsen. Aztán konkrét kérdésre ott biztos nem válaszolok :-))ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
zsolt19900
őstag
válasz dethroner #55649 üzenetére
picit én is várom már a szürkeségemet
január első pár hete lesz az átadás, ha jó eszelek fújnak stb
Igen és épp ezt próbáltam kifejteni, hogy számomra ez a nagyon furcsa és szimpatikus is a Suzukiknál, hogy pl. egy ilyen kis "gyösz" autóban mennyi mindent belepakolt, mondhatni alap áron is már.... ill. tényleg meglepett a szívómotorsága ellenére, hogy van benne fickósság is
A LED-et én annyira nem figyeltem a hétvégén megmondom őszintén, láttam hogy azt tudja, mint a Crossunk (csak persze nem annyit világít be, hisz alacsonyabban van) és nekem ennyi elégséges is.Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
TommyY2
tag
válasz 2ozzmexy #55648 üzenetére
Ahogy nézem a Mobil1 ESP 5W-30 adatlapját, szinte ugyanaz, mint a Motul X-Clean EFE 5W-30. Mindkettő Dexos2 Acea C2/C3. Ez elég sűrű olaj, inkább Diesel autóba való.
Ahogy Gyöször is említette, hogy néhány ezer km után csörgött tőle a motor, tehát nem vált be neki.
Én is a Motul Eco-Lite 5W-30 olajat tervezem az S-Cross-ba, igazán kipróbálhatná már valaki szakértő.🙂
Gyöször, szinte majdnem egyszerre válaszoltunk (hát senki nem hisz nekünk?)☹️.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #55648 üzenetére
Nekem is az orrom alá nyomta egy boltos a legtutibb olajat szerinte az autómba. Ezt a mobil1 esp formulát amit elhoztál. Annyi bajom volt vele, hogy jobban inkább dízelbe való c2/c3 dexos2 olaj mint amit kivágtam a kocsiból motult.
Szerintem vidd vissza, vedd meg inkább a motulokokat.
Vagy kérdezd meg nincs-e véletlenül mobil s3000 formula D1 5w-30. Itt a formula d1 a legfontosabb a flakonon. Ez dexos1GEN2 nem dexos2 mint amit vettél.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Moleman
addikt
válasz dethroner #55649 üzenetére
Projektorfüggő, nem feltétlen csak a ledek ilyenek. Az Almerám utángyártott projektoros H7 lámpája ugyanilyen halálpontos volt, semmi fényszivárgás. Ezért is mertem xenont rakni bele, senkit nem vakított. A gyári lámpájában volt "mókuskereső", a H11-es Mazdámban is van.
Amúgy sok értelme nincs, pont a Vitaráknak és az SX-4-eknek annyira magasan van a gyári beállításuk, hogy a kamionok tetejét világítják. Megvakulok, ha szembe/mögöttem jönnek.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz zsolt19900 #55642 üzenetére
A mi swiftünk 2019 novemberi, de nincs benne holttérfigyelő. Akkor még a legnagyobb extra a GLX-ben a hibrid volt és talán a LED lámpa.
Apropó led. Valami mindig zavart ha éjjel ültem benne, de valahogy sose tudtam megmagyarázni. Vasárnap este rájöttem. Csajom vezet (mint rendesen mindig), olyan a szélvédő mintha párásodna, pedig nem. Látom ő is próbál a képzeletbeli párafolt alatt nézni, felül masszív sötét folt, alul pedig szép világos. Akkor ugrott be, hogy LED lámpa bakker. Ahol végetér a tompított fénykévéje, ott mintha késsel elvágták volna, nincs olyan szép fokozatos gyengülése a fénynek mint a halogénnek, nincs fényszivárgás. Amíg tart a fény addig nagyon világos, ahol végetér, ott meg masszív feketeség. Szóval próbált alá nézni a sötétségnek Fura ez, pedig már 2 éve vezeti az autót.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Gyöször #55635 üzenetére
Nem aggódom miatta, csak valahol olvastam hogy olaj minőség figyelő van benne...
Meg vettem, éppen onnan jövök, hát, nem tudom...
Mobil1 ESP 5w30 API SN 4L 16440
Nipparts olajszűrő 1040Az olaj jobb mint a gyári, de nem SP (ezért szomorú is vagyok) , abból csak Molly volt 20+ezer a 4L. mindegy, megvettem, teszek vele egy próbát, ez így jobban hangzik mint a markaszerviz ajánlat.
A motul ecolite meg szintén SN/SP a flakon szerint, szóval lehet igazad lesz és ugyanaz...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Vásárolt esetleg valaki régi Swift Bosch rendszerű központi injektorából utángyártottat?
A városi szaladgálósba ilyen típusút vettem, miután a gyári 21 év után megadta magát: [link]
Valami kínai cucc.A gondom az, hogy kb a beszerelés óta ha elindítom, akkor kissé egyenetlenül jár, amíg nem kezd el bemelegedni, illetve hajlamos ilyenkor a gyertyákat is beköpni.
Szerintem az injektor miatt lehet, előtte a gyárival tökéletesen működött az alapjárat és ahogy kicseréltem, azóta áll fenn a jelenség, tehát nem hiszem, hogy más lenne a hiba.Van esetleg ajánlott típus az utángyártott injektorok közül?
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz blakey #55641 üzenetére
Nálunk rendelés alatt van egy Toyota Yaris. Engem is beugrasztottak a csiphiánnyal, a kocsit szeptember legvégén rendeltük, erre ma kiderült, hogy már le van gyártva, decemberben kerül Csehországba, várható átadás december vége, január eleje. Suzukikban meg nincs fejegység...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
őstag
válasz SirKero #55644 üzenetére
7 környékén ha tényleg a toyota 1.5 lesz benne akkor a full hibrid sem lenne rossz sokaknak. Főleg ha kicsit rendbe szedték a minőséget is (ajtó beázás, hangszigetelés). Nyilván sehol nem lesz dinamikában az 1.4t -hez képest de aránylag tágas nagyon takarékos A-B-be autónak tökéletes. Hasonló méret kb nincs most toyotának (Chr elkupésítja a helyet, Yaris Cross jelentősen kisebb). Corolla Cross meg jóval drágább lesz amikor jön.
-
SirKero
őstag
Én gondolkozom a cserén
A mostani 2019-es ( még részecske szűrő nélküli ) S-Cross GL+ harminc pár ezer kilométerrel vonóhoroggal patika állapotban elmenne a jelenlegi piaci árak mellett 5,2 -5,3 milláért.
Felkerekítem hatra a többit meg részletre.
Eleve nekem a Vitara forma mindig is jobban bejött de hát a méret a felszereltség + ár miatt lett az S-Cross a befutó.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Ármester
válasz Chereiose #55637 üzenetére
Pont most olvastam én is, de azért 6,5, így hogy más forma, ugyanaz a motor, meg valamennyi plusz extra. Hááát, azért ez már erősnek hangzik.
A rendes Hybrid-el meg tuti benéz 7milla köré, de inkább fölé.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
zsolt19900
őstag
válasz Chereiose #55637 üzenetére
mostani árakat nézve, teljesen reális az ára.... most azok vakarhatják a buksit, akik behirdették az 1-2 éves Crosst (igaz pont X-es felszereltséggel) közel annyiért, mint az újból a Plusszost, itt is tuti lesz 1-2 felszereltség pluszban "alapból" amire az "egyszerű" (semmi bántás stb.) embert nem érdekli vagy nem is figyel rá....
Csak példaként írom, hogy hahun volt/van feltéve olyan Swift, amiben pl. nincsen holttérfigyelő (ugye 2019-2020as váltás derekán tették bele a Plusszosba már), viszont úgy hirdetik és hasonlítják őket össze a 2018as Swiftesek, hogy debezzeg' én 2018ban milyen jól vettem.... (a legszebb az, amikor még a nem ráncfelvarrott halogén fényszórókkal megvásárolt Swiftet hasonlítják árban a már ráncfelvarrotthoz.... pedig ugye tudható, hogy akár egy LED fényszóró más autóknál mekkora extra felár).
Nagyon-nagyon túlgondolkozva (és ismét senkit sem megbántva) én mindig jó kedélyű mosollyal tartózkodom a szalonokban, tökéletesen megvan az a réteg, akik oda járnak-kelnek, kb. pár extrát nem is értenek/tudnak kezelni biztonsággal az autón és épp ezért nem is használják, nagyon korrektül és tüchtig módon viszik szervizre a kocsit és "le van tudva" a helyzet. Na a lényeg.... én annyira "kilógonak" érzem magam ebből az egészből, még szerencse, hogy nyitott a fiatalabbak felé a Suzuki, ezekkel a formákkal és felszereltségekkel.... szóval biztosan lesznek benne olyan "teches" dolgok amik ismét előremutatóbbak.
Akkor lett volna furi' az "előző" Scross, ha beleteszik pl. abba is a holttérfigyelőt, a kitakaróslekapcsolós' LED fényszórót és esetleg még a műszerfali színes kijelzőt....
Ezek szerintem az érdekes dolgok (persze valahogy pozizni kellett az autókat), hogy a Swiftben szerintem sokkal újabb/dizájnosabb a műszerfal, ott van a holttérfigyelő, automatán kapcsolgatja neked a távolsági fényszórót és még a dudaszólama is fickósabb, mint az Scrossunknak viszont ott van, hogy nem halad úgy és mégis csak egy kisautó (persze haladásra ott a Sport, de abban megintcsak nincs holttérfigyelő, ha jól láttam a felszereltségét ill. a benne lévő motor végett elveszik az egyik fő varázsa a kis fogyasztás).
HúdehosszúlettFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
blakey
titán
válasz Chereiose #55640 üzenetére
Esetleg nem a régi chip-eket használják, mert igazándiból abból van készlethiány. A gyártók az újabbakra álltak át miután nem volt kereslet és nem nagyon szeretnének visszaállni a régebbi chip-ekre. Elvileg új fejegység lesz.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Chereiose
addikt
[Mennyiért és milyen motorral jön az új SX4 S-Cross?]
Ennyit az olcsóról Főleg ha jön bele majd az 1.5 hybrid, akkor lesznek igazán "jó" árak. Jól sejtettem amikor írtam ide is, hogy majd 1 misivel több lesz, sokat nem tévedtem, közben meg a lámpákon kívül kb ugyanaz.
Aki S-Crosst szeretne, gyorsan vegyen most még készletről régit..
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #55634 üzenetére
Katalógust nem néztem meg, de elébe tettem a lézert az s crisscrossnak, 17 cm az pont a 4wd hátsó difi alját súrolja. 17,75 cmnek már célkeresztbe kerül a kipufogó középdob rögzítő gumijának az alja illetve súrolja magát a középdobot. De akkor még sehol nincs az első bölcsőváz, tehát a 2wd valószínűleg 80as tempóval átmegy nagyobb koppanás nélkül a 17cm magas i-gerendán, ha nem baszik ki a sztorival fél centinél jobban a bódé által generált leszorítóerő
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #55631 üzenetére
Nekem a 2017esbe még azt is elfelejtették beleírni, hogy figyelje a napokat, én az első 4 évben mindig direkt túlhordtam az olajat 1-2 héttel mert méter nem volt benne fele se.
3adik olajcserét meg 2 hónappal. Akkor se szólt.
Megvetted a belevaló nedvet? Nem szoktak elolvadni a műanyag dudvák, én is mindig abba engedem ami kezem ügyébe kerül. Egyedül a pet palack zsugorodik össze de nem lukad ki meg az most kicsi is lenne neked. :-)ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
blakey
titán
válasz Gyöször #55627 üzenetére
Nem, Vitara 18,5 cm, S-Cross 17 cm, ha jól emlékszem.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Gyöször #55630 üzenetére
Katalógus adat természetesen.
Nem hinném hogy lenne ennél mélyebb pontja, amit drága javítani például hátsó osztómű. Azért ne hajtsatok át egy 180-as I profilon, mert "úgyis elfér alatta"... Nekem hétvégén jól fog jönni minden milliméter, így legalább aláfér egy üres 4L-es szélvédőmosós flakon, ha vágok az oldalába egy téglalap alakú lukat, príma olajleersztő tál lesz belőle. (remélem nem fog elolvadni )
Amúgy napra pontosan 12 hónappal az előző olajcsere után szólt a kocsi, hogy aktuális az olajcsere. Szóval szerintem semmiféle "olajminőség figyelő" kutyafülle nincsen benne, csupán számolja a napokat..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #55629 üzenetére
Ez katalógus adat vagy mérted? Ha mérted, hol? Első kerekek közt a váz? A 2wd legalacsonyabb pontja az lehet. Viszont a 4wd eléggé lógatja a hátsó difit, az a legalacsonyabb. Legalábbis az scross. Egyszer valaki megnézte szalonban és azt mondta a vitara hátsó difije is ugyan úgy lent van.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
zsolt19900
őstag
válasz mefistofeles #55616 üzenetére
tettel fel most fb csoportba egy szinte új állapotú 2018as dotosat 100ért szerelve, ha gondolod less rá
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
Ármester
válasz AMD Power #55619 üzenetére
Vezessen már van egy kicsit részletesebb cikk: link
Alapmotor az a szokásos mild hybrid lesz.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
tboldi
nagyúr
válasz Gyöször #55618 üzenetére
A Honda szívómotorjait a környezetvédelmi normák nyírtak ki, euro 4-ig még egész jók voltak, azalatt meg még virgoncabbak.
A modernek közül az 1.5T szintén nagyon pazar, a hangolása elég lineáris a turbó ellenére, nem hátba b@szós karakter, de szedi rendesen a lábait.
A max. nyomatéka nagyságrendileg ugyanannyi, mint a Suzuki 1.4T-jének, a turbóbyomás is szinte megegyezik, de többet forog, így jön ki a ~40 lovas többlet.Amúgy a 9gen Civic Tourer 1.8-as szopó volt (R18), a HR-V-ben a két 1.5-ös meg nem ugyanaz, noha mindkettő az L motorcsaládból származik.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
-
Gyöször
senior tag
válasz Napfénysüti #55614 üzenetére
Mindenáron Hondát akartam mert az jó, de nem ismerem a régieket, csak ami a szalonban volt 15-16ban. Először civic tourert akartam mi volt az 1.6 vagy 1.8 szívó? Az is nagy csalódás volt mikor kipróbáltuk. Aztán hozták ki ezt a hr-v-t, még most is nagyon tetszik, 1.5 szívó, akkor már lehetett tudni, hogy teszik rá a turbót. Persze nem vágom, hogy szög ugyan az-e a turbós blokk vagy tök más. Csak gondoltam, ha turbó is megy rá akkor már eleve nagyok a csapágyak, túl van méretezve.
Az első padlógázig jól is nézett ki az elmélet. Azzal az agyhalottbirkával egy lovaskocsi kikerülésbe is bele lehet bukni.
Búszterjet megvett egyből, lesztam a turbót. Úgyhogy ja. Kolondrum kell a nyúton, legyen 200 fölött @ 2000 rpm akkor az jónak ígérkezik. Alatta nem vennék meg semmit.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
válasz dethroner #55607 üzenetére
Annó úgy vettem meg, hogy K14C-vel mentem, majd megláttuk az 1.6-ot. Elhoztuk, megyünk haza, nyomom neki nem megy, nem megy. Mondom mi a f? Hát ez ilyen! Megy csak taposni kell. Nem hittem, hogy ilyen nagy a difi.
2ozzmexy! 15000km átlaga alapján az 1.6-os allgrip 7.45-el jár el. Fater a K14C-vel 6.1-el, de olyan harmad annyira nyomja mint én tenném.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
mefistofeles
addikt
Felhívtam egy másik suzuki szalont téligumi szett ügyében, a héten lenne 228000 forintért...
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #55611 üzenetére
1.3-as, de igen, Multijet névre hallgat, abból is a 2. generáció, változó geometriás turbóval és gyárilag DPF nélkül. Ez 2007 óta működik rendületlenül, annyi a titka, hogy nem szabad tartani a gyári, eltúlzott periódusokat, és szerencsére ennél a Lanciánál így is tettek.
Igazából szopóbenzint akartunk volna, az városozásra mégiscsak alkalmasabb, viszont ez annyira jó vétel volt, hogy vétek lett volna kihagyni. Lancia Ypsilon csúcs, azaz Platino felszereltséggel, bőr-alcantara kárpittal, kétzónás digitklímával, 6 légzsákkal, 2 garnitúra gyári alufelnivel 900k Ft-ért. És magyar forgalomba helyezésű, részletesen dokumentált előélet, sok-sok számla is van, és még a kulcsokhoz tartozó kódkártya is megvan, ami sokadik tulajként nagy szó.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Kolondrum #55592 üzenetére
Átülni a facelift előtti GLX AllGrip M16A-ból az én K14C GL+ FWD-mbe, egészen más kávéház, az igaz. Szerintem a szívómotornak reszeltek már pár éve, csupán eddig mindannyian megkötöttük ezt a kompromisszumot az olcsóbb fenntartásért cserébe.
A 230Nm elég relatív, mert az M16A is elég jól megy, egész úton állni kell a gázon, mint a régi 1.0 swiftben, a töltött motoroknál ilyen nincsen. Jah hogy olyankor a szívóbenzin nem karistol el 5L-el a városban? az igaz.
De ahogyan a régi amerikai közmondás is tartja: "a ménest itatni kell..."
Szóval ja, tényleg jobban harap a BoosterJet, de amit leírnak fogyasztásban azt el ne hidd, én nem tudom 8L alá berugdosni BP-en, de biztosan vannak olyan fogyasztásbajnokok akiknek megy mindez 6L-el is 100-on, csak többnyire őket szoktam kerülgetni egész úton. A többség elmondhatja magáról hogy két háztömbön négyet verek rá. Sajnos a sztereotípiáknak is van alapja...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz tboldi #55588 üzenetére
Az a Multijet névre hallgató valami van benne? Mert abból az 1,6-os került a dízel Vitarákba és S-Cross-okba... copnak is vele a tulajok, legalábbis a Vitarákban 1 hónapon belül kettőnek is átugrott a vezérlése még 5 éves koruk előtt.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz Napfénysüti #55598 üzenetére
Az milyen Honda volt? Scross előtt 2016 ban Hr-v teszten voltunk. Elvittem valami padlógázas kietlen főútra, és meg kellett kérdezni a dealert, hogy ez az autó tud menni is vagy csak zörögni? 4500 nál megjött a hangja, zavaróan zúgott az 1.5 még szívó motor, de semmi nem történt. Azt mondta a srác, hogy nem az a lényeg, hogy az ülés nyomja a hátam, hanem a mutató menjen felfelé. Lenéztem, de mondtam annyi baj van azok se csinálnak semmit.
Beültem a Ladába szúrtam 1est, adtam egy tatás gázt, és azt éreztem, na ez megy!ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
zsolt19900
őstag
én még mindig siratni fogom a PD-met, de most hétvégén nálam volt a Swift és mindig elmosolyodtam a magamhoz képest normál (szóval nem finomkodtam stb. vele) vezetési stílussal mindig 5 alatt volt a fogyimérő, mikor megálltam.... én speciel ezt keresem és ez végett "szemet tudok hunyni" hogy nem vág hátba....
igaz, a holnapi nap lesz a döntő, volt egy kis egymás melletti elbeszélés én köztem és a kereskedés között, szóval meglátjuk.... előre örülök, hogy megvettem már a téli szettet, de ha nem fog jól sikerülni a holnapi nap, akkor van egy fölös (de nagyon halkan merem írni, mert tudom hirdetni itt nem szabad)
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
dethroner
veterán
Na srácok, ha már vége a vasárnapi forma 1-nek és mindenki jól kiélvezkedte magát a nyomatékon, lehet menni szunyálni, holnap hétfő és kezdődik újra a meló
Kolondrum Te pedig azzal kezdted ezt az egészet, hogy mindenki csak a külsőt nézi, a motorral senki se foglalkozik és hogy nálad azzal kezdődik a fejezet, hogy motor oké vagy nem oké. Ehhez képest megveszel egy Vitarát a maga 1600 szívó köbcentijével és várod a 230 nyomatékot? Hát haver, akkor nálad mégsem azzal kezdődik a témázás, hogy a jó kereskedőt kifaggatod hogy melyik talicskában lakik a 230Nm?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
mefistofeles
addikt
válasz Napfénysüti #55605 üzenetére
Bocsi, akkor félre értettelek.
Persze így egyet értünk simán!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz mefistofeles #55601 üzenetére
Ezt ne nekem mond nem én írtam hogy kell a nagy nyomaték. Simán elvagyok az 1.2 szívóbenzinessel.
Már jópár éve vezetek, meglátásom szerint csak előzéshez meg esetleg autópályán belső sávba soroláshoz kell igazából nagyobb erő. Ezeknél jól jöhet ha van tartalék főleg ha valaki annyira nem tud jól vezetni.Més que un club!
-
mefistofeles
addikt
-
Ármester
válasz mefistofeles #55601 üzenetére
Ha városba nem is, de autóúton/pályán előzésnél jól jön, ha megindul a bódé, és nem kell malmozni.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
AMD Power
titán
válasz mefistofeles #55601 üzenetére
Ezt el is hiszem! Nálam is van aki néha meglepődik amikor odalépek az SX4-nek.
-
mefistofeles
addikt
válasz Napfénysüti #55593 üzenetére
Városban miért is kell a nagy nyomaték?
én a kis swiftemmel, igencsak a torkára lépek sok nagyobb vasnak.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- E-book olvasók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Opel topik
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mikrotik routerek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Poco X6 Pro - ötös alá
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Parkside hordozható mobil kávéfőző kávégép
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest