Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz
2ozzmexy #54387 üzenetére
hát jó a másik pedig, hogy a 90éves néninek az orvosát lehetséges, hogy elő kellene varázsolni, miért is adott neki alkalmassági pecsétet
ez ugye ismét egy jó diskurzus téma
Persze az is hozzátartozik, hogy külön nincsen jelzése, hogy parkoló/tompított ég-e.... ez valóban igaz, de legalább van egy zöld izéa Passatomban pl. annyi van, hogy világít a műszerfal világítás
Amúgy az első hátsó dolgot megoldhatja úgy is a Suzukinál, hogy parkolóra kapcsolja és akkor világít elől a drl hátul is minden, de ezt ugye mindig fel le kell kapcsolni, ami ugye megint nem automata
Persze először én sem értettem, hogy miért is nem lehet úgy megoldani, mint a motoromon volt gyárilag, hogy (ott igaz a tompítottat kapcsolta drl híján) felkapcsolja gyújtásra elől és hátul is a fényeket.... de hát az autóban elégségesnek találták így is -
dReFiX
senior tag
válasz
mefistofeles #54388 üzenetére
Android 10 kell hozzá minimum. Telepíteni sem kell benne van gyárilag. Kábel minősége fontos. Android 10 alatt felejtős.
-
Zolás
addikt
válasz
mefistofeles #54388 üzenetére
Milyen telefonod van, hogy nincs benne gyárilag?
-
SirKero
őstag
válasz
mefistofeles #54394 üzenetére
Nálam úgy működik ( Xiaomi Poco X3 ) hogy amikor csatlakoztatom az autó USB csatlakozójához egyből észleli csak rá kell nyomni és megy is. Jó minőségű kábel kell hozzá arra érzékeny nagyon.
-
laca891
aktív tag
válasz
mefistofeles #54394 üzenetére
android 11-nél csak be kell dugni az autóba és autómatikusan indul
Beállítások/Alkalmazások/Android Auto Alkalmazás adatai a google playen - frissítés
Valamint a beállításoknál:
Speciális funkciók
Android Auto (itt lehet új autót csatlakoztatni)
Rendszer: Vezeték nélküli AA kikapcsolni -
SirKero
őstag
válasz
mefistofeles #54392 üzenetére
Ha Android 11 van akkor abban alapból benne van az AA. Nem kell külön töltögetni meg telepíteni.
-
mefistofeles
veterán
Na igen.... eddig eljutok. letöltöm, engedélyezem, telepítem... aztán semmi. Nincs parancsikon, nem tudom hol a progi, a beállítások, alkalmazások menüben ott van de megnyitni onnan sem lehet, csak letiltani vagy leállítani. Nem vagyok guru de eddig mindent tudtam telepíteni és használni...
Android 11 vagy a telómon.,... -
beef
őstag
válasz
mefistofeles #54390 üzenetére
Csak most, csak neked: [link]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
mefistofeles #54388 üzenetére
apkmirror.com
De YouTube-ön keress rá. -
mefistofeles
veterán
Nyugodtan nevezzetek lámának, de tud valaki egy jó és működö android autós letöltő linket?
Egy halom oldalon próbáltam már de csak dobál linktől linkig mindegyik, de letőltés az nincs sehol...... -
2ozzmexy
senior tag
válasz
zsolt19900 #54386 üzenetére
Mint a képen látható az enyém egy grafit szürke (aszfalt szürke ala mlas45), autópályán ha nem 5000 lux-al vakítom a mögöttem jövő parasztot akkor "rámesik", mert vakeger az összes. Amúgy halkan jelzem hogy nemrég egy 90 éves néni gázolt el két ultramaraton futót... Annak világithatsz, mert vakon van mint egy híres afroamerikai énekes...
Az alapfelvetes a DRL kapcsán az volt hogy jobban láthatóak legyenek a járművek, ehhez képest hátra már nem jutott, mert az "előre" szó benn maradt a mondatban, ennyi. Hallottam már olyat hogy az az autó ami nincs kivilagitva lakott területen kívül az parkol. Sajnos nem egy embertől már...Nem mondták el mert benne van a kezelésiben amit ugye mindenki elolvasott és az abban foglaltakat alkalmazza, a Közlekedés Rendészet Egyesített Szabálygyűjteményét ismeri és alkalmazza is. Innentől kezdve én az ilyenekkel nem tudok mit kezdeni, rájuk szoktam nyomni a H7-et.
Egyébként ez a folyton világító műszerfal miatt van az esetek 99%-ban. -
zsolt19900
őstag
válasz
2ozzmexy #54381 üzenetére
az "elbarmolásra" mindig az a válasz -ami szerintem helytálló is- hogy nappal vagyis inkább megfelelő látási viszonyok mellett teljesen felesleges hátul is égetnie a drlnek a helyzetjelezőt, hisz hátulról érkezvén kutya kötelességed észlelni egy előtted haladót.... ugye szokott lenni a válasz, ha nem veszed észre, akkor add le a plasztikkártyát
A másik meg amire inkább figyelnie kellene az autóstársadalomnak (persze itt is mondhatnám, hogy Suzuki forevör, mert hát abból töménytelen mennyiség van az utakon és sajnos nem magyarázták el a kereskedésben és/vagy nem értette meg Sanyibá') hogy ha leszáll az a rohadék köd és/vagy esik a sűrű eső és/vagy szürkület támad akkor kapcsoljuk már fel a tompítottat, mivel a drl általában szúrós fénye nagyon vakító tud lenni ilyen körülmények között és ugye "megérkezni" egy ilyen autóra hátulról, na az tud igazán fini lenni még
((a fogalmazásmód nem konkrétan rád vonatkozott, csak így egyszerűbb volt leírnom)) -
Moleman
addikt
válasz
2ozzmexy #54383 üzenetére
Á, ez is 2 darabos, úgyhogy hasonlóan megoldható. Próbáld meg lehúzni a csatlakozót mondjuk a csomagtérajtóban lévőről, és ha nem kiabál semmit, akkor nyugodtan fixre kötheted azt a részét.
Én az első biztosítéktáblából vittem hátra a delejt, csomagtartó oldalában fel, és át gégecsövön. Negatívot/testet ott a csomagtérajtó belső oldalán vételeztem, azt hiszem, már régen volt.
-
Moleman
addikt
válasz
2ozzmexy #54381 üzenetére
Nekem a hátsó lámpában 2 pár helyzetjelző van, ezért az egyik párat fixre kötöttem, ha rajta van a gyújtás.
Mivel Te is mindhárom esetben szeretnél hátsó helyzetjelzőt, nyugodtan fixre kötheted, kérdés, hogy az autó keresni fogja-e, és kiabál, hogy kiégett az izzó.Én műszakira kikapcsolom ezt az áramkört, ezért csak az egyik pár helyzetjelző ég, de sose szóltak érte, ha nézték egyáltalán.
#54372 Gyöször
Az utóbbi időben nagyon pontatlan lett a waze sebességhatár kijelzése, legalábbis Ausztriában. 50-es faluban simán kiírja, hogy 100, vagy akár fordítva. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
Gyöször #54378 üzenetére
De, olvasom, azóta őszülök drasztikusan...
Az enyém nem kapcsol, a koromsötét éjszakában tudok DRL-el menni. Amúgy ki lehet kapcsolni a központi műszeregység kijelzőjén a menüben a TPMS felé haladva van egy Lights menü, amiben a lábtér világítást meg a DRL-t is tudod állítgatni meg az odakísérő fényt vagy mi a csudát. Már az indexen is leírtam DKori86-nak hogy dolgozom egy custom megoldáson, amivel kijavítom azt amit a csicska EU, a japán mérnök meg a magyar hatóságok elbarmoltak: DRL-el együtt kapcsoljon hátsó helyzetjelzőt is. (rendszám opcionális)
Egyszerű a feladat, ám mégsem az:
1. eset: Világítás kapcsoló OFF állásban, Motor beindít -> DRL világít + hátsó helyzetjelző (rendszám világítás opcionális)
2. eset: Világítás kapcsoló helyzetjelző állás (1 katt): DRL+első helyzetjelző+hátsó helyzetjelző + rendszám világítás + wazze éjszakai + műszerfalvilágítás éjszakai
3. eset: Világítás kapcsoló tompított állásban (2 katt): tompított fényszórók+első helyzetjelző+hátsó helyzetjelző + rendszám világítás + wazze éjszakai + műszerfalvilágítás éjszakai2. és 3. az alap működés, az 1. eset a necces, ezt kellene megvalósítanom, de úgy hogy NKH kompatibilis legyen, na ez a Gordiuszi csomó a dologban...
Vagy beteszek egy relét az egyik üres foglalatba és a küszöb burkolatok alatt elkábelezek hátra és egy Y csatival megoldom, vagy helyileg a hátsó fertájon keresek +12V-ot ami indítózásra OFF, de ha beindult a motor akkor ad feszültséget, ellenben ha lámpát kapcsolok elmegy róla a fesz. Tippeket és ötleteket szivesen fogadok! -
Gyöször
senior tag
válasz
2ozzmexy #54377 üzenetére
Ugyan már, a miótónk kapcsol lámpát autómatikusan, ha esik az eső, nem olvastok ti index fórumot?
Meg ha nem tetszik a hozzáállása át lehet programozni a lámpakapcsolás fényerejét, hogy az alapértelmezettnél nagyobb vagy kisebb fényre is nyomjon tompit.
Ezek után elő nem fordul velem, hogy automatából kivegyem a lámpakapcsolót, ne kopjon ahogy forgatom.Brogyi a DRL one megfogalmazásod mit takar? Drl csak volt mert ezek nem tipikus gengszter kocsik, nincs lopni megyünk mód, hogy a drlt is lekapcsoljuk. Az vagy kicsit, vagy nagyon de világít.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Brogyi #54376 üzenetére
Én is paraszt vagyok, megmondom őszintén, nem igazán szoktam tompítottat kapcsolni, csak ha besötétedik vagy esik. BP-en felesleges egy szutykos helyzetjelzőnél több még éjszaka is. A többi meg sajnos mindenkinek a saját megítélése, de én nappal ha nem esik DRL-el megyek mindenhol, a tököm fogja kapcsolgatni...
-
2ozzmexy
senior tag
Nekem a kamerás/Védás/zsandármérős előrejelzése tetszik, meg az hogy olyan mint valami túldiszponált vezetés oktató... éppen csak azt nem mondja hogy "tükörbe nézzünk bele látványosan, pici kettő, óvatos három, két kézzel fogjuk a kormányt, 30-as tábla, balról villamos..."
Megyek a múltkor erre magyarázza hogy kapcsoljak tompított fényszórót (gondoltam magamban az frankó, főleg hogy DRL-el van szerelve 2008 óta az összes autó)... Aztán meg "autó áll az út szélén" majd kisvártatva "vigyázz! kátyút jelentettek előtted!"... Na ezen ponton vettem le róla a hangot.Egyszer nem üll ott az asszony, rögtön pótolja.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Gyöször #54369 üzenetére
"meg is állítja így kiesik a fejem a ritmusból" Igen, erre gondoltam hogy zavaró, sőt a Deezer néha megzizzen és nem folytatja/átugorja az utolsó pár másodpercet/reklámra ugrik.
Ezt valamivel szofisztikáltabban kellett volna megoldani, vagy hagyni valami beállítási lehetőséget, hogy keverje rá a zenére. A hangerő belövése mókásabb játék, mert a kormány gombjai mindig annak a hangsávnak a hangerejét állítják ami éppen szól = a navigáció hangerejét csak addig lehet állítani a kormányról vezetés közben, ameddig magyaráz a nénje...
Klímánál a K14C motoros Vitara is tud bólogatni amikor elindul, de utána az automata szépen teszi a dolgát. Nekem nem veszi le a kompresszort az automat, egyszer behúzta a kuplung akkor az ott marad. -
Gyöször
senior tag
válasz
laca891 #54364 üzenetére
Én szeretem, hogy szól, ha félreállt autó van, mert bejelentették előttem. Na meg az ikonod a yard leleplezése sem hátrány.
Pld lidl parkoló szélébe beállt trafit talán sosem szúrtam volna ki, ami még úgy is fontos nekem, hogy szinte sosem megyek gyorsan. A sebesség határ figyelmeztetést is szeretem, idegen helyen legtöbbször elvesztem a fonalat, hogy mikor van faluvége, 60-70 meddig tart, ilyesmi. -
Danex
addikt
Waze-nek egyedül a nevesített celpontokban gyenge, illetve múltkor azt kezdte játszani hogy autópályán 100m-re a lehajtotol mondta az instrukciókat, tehát kB már csak azt láttam ahogy elmentem mellette... azóta amúgy jó.
Másik viszont hogy a waze pontosabb, frissebb a térkép. Most is olyan nyaralobol írok ami a Google szerint út sem vezet ide, waze pedig pontosan tudja hogy itt mi van.
-
Gyöször
senior tag
válasz
2ozzmexy #54362 üzenetére
A rádióval jobb, mert ott csak lehalkítja, viszont a legutolsó eset, hogy rádiózom. A mobilról zenét lekeveri tök csöndre és meg is állítja így kiesik a fejem a ritmusból
Így azt vezettük be ha jön az asszony is, hogy ő mobilján fut a waze.Egyéb esetekben elviselem.
-
laca891
aktív tag
válasz
mefistofeles #54365 üzenetére
Értem, majd lehet kipróbálom. A sávasszisztens milyen benne?
-
mefistofeles
veterán
válasz
laca891 #54364 üzenetére
Nem tudom pontosan megmondani, nyilván ez szubjektív dolog is.
Kipróbáltam több navit de nálam magasan a waze a nyerő. Mindig tűpontosan oda visz ahová szeretném, és olyan napra(percre) kész, hogy ha lerobban egy autó az út szélén és én arra járok 5 perc múlva, azt már közli velem. Trafik, lezárások stb.. mindig képbe van.
eddig nem csalódtam benne, és mindezt úgy, hogy rá sem kell néznem a térképre. -
laca891
aktív tag
válasz
mefistofeles #54358 üzenetére
Azonkívül, hogy a Waze megy offline módban, miért jobb, mint a google térkép?
(google térkép is megy offline módban) -
2ozzmexy
senior tag
válasz
blakey #54359 üzenetére
Az AA nagyon kultúráltan kezeli, leusztatja a zenét (rádiót is), elmondja a robotasszony a kinjat és vissza vált arra ami korábban szólt. Ha sok az interakció akkor kezd zavaró lenni, de én bejárt utakon megyek, az online utinfo miatt megy. De volt már olyan hogy útközben rám telefonáltak így hirtelen kellett újra tervezni, akkor meg kormánygomb és már firkalja is az utat az ismeretlen helyre. Plusz pont hogy az elmúlt két verzióban megy a hangvezerles...
-
mefistofeles
veterán
válasz
zsolt19900 #54360 üzenetére
Na jó, ha "századszorra" teszek meg egy utat akkor én ki is kapcsolom, mert már nem kell...
blakey: Peace!
Felhívnám figyelmedet az utolsó mondatomra...
"Persze továbbra is igaz, hogy mindenki használja ami jó neki és kényelmes, megszokott." -
zsolt19900
őstag
válasz
mefistofeles #54358 üzenetére
én is hangnélkülizek'
amikor személyszállításban dolgoztam a Wazeee ment a különböző jelentések miatt, de amikor már több tiszedszerre, szászadszorra teszed meg azt az utat, már az elején rájöttem, hogy nekem elég a csipogás....
-
blakey
titán
válasz
mefistofeles #54358 üzenetére
Most nem azért, de a te verziód sem sokkal több annál, mint, hogy az anyósülésen lévő olvasná a térképet. Mindenki úgy vezet ahogy akar, tud, kényelmes. Nem minősítésekről beszélgetünk. Nekem így jó, közben meg megy a zene.
-
mefistofeles
veterán
válasz
blakey #54353 üzenetére
Beszédhang nélkül használod?
Akkor az alig több mint egy papír térkép amire filcel felrajzoltad az útvonalat.
Én megőrülnék ha egy girbegurba utcás városban félépercenként oda kéne néznem, hogy eltaláljak a célba. A Waze olyan jól navigál, hogy gyakorlatilag egész úton rá sem kell néznem.
Persze továbbra is igaz, hogy mindenki használja ami jó neki és kényelmes, megszokott. -
zsolt19900
őstag
válasz
Brogyi #54356 üzenetére
én is azt venném, csakhogy jelenleg egy kanyiló sincs az országban
új és régi áras példányokról beszélek most....
aztán egyik kereskedő azt mondja, hogy érinti a lyukasleszazautó szindróma őket, a másik pedig hogy nem
Mindegy, nagyon megrágom a dolgot, pár hét múlva elhozunk egy Plusszosat teszthétvégére -azért csak azt, mert az van- aztán ja.... majd meglátjuk
-
Brogyi
őstag
válasz
zsolt19900 #54355 üzenetére
Ne törödj velük. A miénk is X-s. Most már kisebb a különbség. Az automata vészfék asszisztens fékezést a csajok miatt választottam, és nálam is működött. Kicsit feljebb reklamálták a működését. Nálam mindig kiderült, hogy a vezető nézte be, és nem a kocsi. A kattogás pedig az ABS, és a hajtáslánc. Hiszen te a gázt nyomod, mert nem látod a bajt. Most is azt venném. A légkondi szabályozás is verhetetlen. Nálam nem bólogat mikor bekapcsol a frigó.
-
zsolt19900
őstag
válasz
Vigneau #54354 üzenetére
én azon gondolkoztam (persze mindenféle üzletrontást és warezt mellőzve a fórumon), hogy megfelelő helyről letöltve simán frissíthető otthon is az adatbázis egy biztonsági mentés után lehet vigéckedni vele
igaz még nem néztem meg a miénk fájlszerkezetét, ami volt a X felszereltséghez
(nagyonzárójelben hozzátéve persze azt is, hogy csoportba, fórumokon 50-50%ban mindig megkapom, hogy minek kellett X-es, hisz a Pluszban is minden benne van ami kell') -
Vigneau
félisten
válasz
mefistofeles #54350 üzenetére
Szia!
Ha Neked abszolút nem kell, akkor nekem nyugodtan átküldheted. Az enyém amúgy is csak 2019-es... 😉
Vigi
-
blakey
titán
válasz
mefistofeles #54350 üzenetére
Beszédhang nélkül használom a GPS-t, ha arra a fordításra gondolsz akkor passz, azt nem tudom, semmilyen navigáció esetében sem tudom, hogy milyen a beszédhang. Már a pittyegéseket sem használom, csak egyszerűen ránézek a képernyőre és ennyi.
#54349laca891
Akitől vettem, az cseréli, itt a topikban is többször leírtuk, mert vagyunk egy páran, akik tőle vette. -
JamesFinn
senior tag
válasz
mefistofeles #54350 üzenetére
Én valamikor még a Windowsphone hőskorában az egyik lumia telefonnal lehetett akciósan megvenni a sygic europat, azóta azt használom. Most hogy a swiftben van AA, igy külön öröm
-
blakey
titán
válasz
mefistofeles #54347 üzenetére
Nem tudom milyen kártyát adtak és melyik verziót, de nekem jól működik és a fordítás is eddig rendben volt, 4 éve használom, azóta legalább 5 frissítés volt, szóval passz. Nyilván, ha nem tudod használni akkor qka, nekem eddig jól működött.
-
mefistofeles
veterán
válasz
blakey #54346 üzenetére
Kétszer próbáltam ki, először egy hosszabb úton. Úgy indított, hogy rossz autópályára akart navigálni
. Ki is kapcsoltam..... Másodszor városon belül, már eltalálta a célt de kanyaroknál nem szól előre, többsávos úton nem figyelmeztet merre húzódj gyakorlatilag úgy lehet használni ha le sem veszed róla a szemed. A fordítás is katasztrófa, rettenetes ahogy "beszél" Persze mindenki azt használ amit szeret, de sírógörcsöt kaptam volna ha egy forintot is adok érte!
-
blakey
titán
válasz
mefistofeles #54343 üzenetére
Én nem mondanám, hogy semmit sem ér, jó ha van, eddig amikor szükségem volt rá, mindig jó volt, igaz, a szalon ár negyedért vettem és a legfrissebbre cserélem amint kijön az új, mindezt töredék árért. Here alapú és a legfrissebb is kb. fél év lemaradásban van, de egyáltalán nem nevezném használhatatlannak.
-
Gyöször
senior tag
válasz
mefistofeles #54341 üzenetére
Hát persze, hogy szükséged van az android autóra. Lehet nélküle vezetni, de nem érdemes
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz
mefistofeles #54341 üzenetére
Én nem is értem ki az aki pénzt ad érte és miért…
-
mefistofeles
veterán
A suzukihoz kapott, gyári navigáció egy kalap sz**t nem ér. A Waze összehasonlíthatatlanul jobb. Úgy látszik mégis szükségem lesz az android auto-ra!
-
xmad
őstag
válasz
laca891 #54339 üzenetére
nem hidrotőke. mert mint mondtam zsir új tőkével is ki lett próbálva. és ékszíj nélkül is ki lett próbálva.
én már hallottam rossz hidrotőkét, de az a fordulattal arányosan csattogott, itt meg ugye 2000 fordulat felett elnémul
hidegen nincs ilyen hangja, elinditod? adsz egy kis gázt és amikor esik vissza a fordulat akkor is becsörög. próbáld ki. -
laca891
aktív tag
Nekem van egy ilyen Swift 1.0 GL és 160 ezernél még nincs ilyen hangja.
Le kell venni az ékszíjat és úgy meghallgatni.
Egyébként ennek nagyon szelep hangja van. Hidrotőkére tippelnék, de itt mintha az összes rossz lenne. Esetleg olajnyomás vagy motorolaj?
Egyébként így lehet a hidrotőkét ellenőrizni:
[link] -
xmad
őstag
válasz
Gyöször #54334 üzenetére
rejtély.. hidrotőke azért is kizárva mert 2000 fordulat felett nem kopog. ha ugye szar lenne a tőke akkor az nem hallgat el.
ami nekem volt 1.0 annak meg is lett bontva a motorja, de nem láttak benne semmi rendelleneset... marha érdekes. anyámnak is volt 1.0 swiftje, új korától a miénk volt, 65.000km volt benne de néha az is adta ezt a hangot -
LK
addikt
Sziasztok!
2006-os suzuki swiftem van, hidegen zúg, kuplung benyomásra elhallgat. Ha nem tévedek,akkor nyelestengely csapágy hiba.
Találtam szervízt a neten ahol cseredarabnak beveszik a váltómat és betesznek egy felújítottat. Egyúttal szimmeringet és kuplungot is cserélik nagyon jó áron.
Az utóbbi időben viszont megjártam egy csomó szerelővel, ráadásul a google térkép egyik hozzászólásában egyből ott volt, hogy valaki írta,hogy a régi kuplungot benthagyták de kifizettették... Merjem vagy ne? Gondolom a gari is csak papíron létezik. Adjatok tanácsot hogyan vezényeljem ezt le. Köszi -
Gyöször
senior tag
Gyönyörűen szól
. Havernak volt valami swiftje de lehet 1.3, annyi közöm volt hozzá, hogy épp valami szerszám boltban jártam, mikor felhívott tudnék-e adni 8as dugóskulcsot, nem volt neki kéznél. Megkérdeztem vegyek egyet? Kellett neki, eljött érte, így a kocsit se láttam csak mondta, hogy xar hangja volt és a vízpumpa vagy a feszítő görgő adta meg magát. esetleg csak mint ötlet?
Amúgy én is a hidrotőkét gyanítanám, ha nem írnátok, hogy nem az.
-
xmad
őstag
erre nem tud, valaki valami okosat mondani? egyik barátom régi swiftjének van ilyen hangja. csak hidegen csak 2000 fordulat alatt.
anno nekem is volt ilyen 1.0 swiftem és szintén kopogott hidegen..
de se én se ő nem talált rá megoldást, mindenki mást mondott. ami biztos hogy nem hidrotőke, mert ki lett próbálva teljesen új tőkékkel is és azzal is ilyen volt.
ha valakinek volt még 1.0 régi swiftje és volt ilyen jelensége akkor irjon -
Gyöször
senior tag
válasz
laca891 #54318 üzenetére
Ebbe a 6os váltóba 75W olaj kell. Nem 75w- akármi, csak simán 75w api gl4 ez fontos. Nekem újkorában az 5öst is marha nehezen vette meg persze a 2est, de újkorában leginkább minden nagyon rossz volt. Mikor elment 300kmet a kocsi, akkor hirtelen nagyon sokat javult, de a 2 és 5 mindig macerás volt. Indexen van kgaborro ő mondta valakinek, hogy jahát váltó? Azonnal cserélni kell Castrol syntrans fe75w-re. Nem léptem meg, mert tűrhető volt a váltóm, másfél éves koráig. Akkor viszont hirtelen nagyon nehezen kezdett mindent szedni. Pld álltam egy főút kereszteződésében és nem bírtam többszörös kuplungolás után se sebességbe rakni, se előre se hátra,se 3asba, semmibe. De menet közben is komoly gondok voltak kapcsoltam volna föl de nem vett be semmit erőszak nélkül. Éppen nem reccsent meg, de az már úgy éreztem nincs messze. Beszéltem a szervíz vezetővel, kérte, hogy várjak, mert tudnak a problémáról, hátha lesz rá visszahívás. Természetesen nem lett, annyit mondott, hogy ki kell fizetnem az óradíjat és számlás olajat vigyek. Beleöntötték a castrolt, odafele 50 kmet autóztam -1 fokban, alig bírtam váltogatni. Kigördült a szervízből a kocsi és 6 ból kettőbe simán lehetett rakni a még kb hideg váltóolajjal, persze megfelelő fékezés után. Kicsit még mindig lehetne jobb mert most érdekes. Beindítom a kocsit pld fagyban. oda teszem a váltót ahová akarom. Kb 100 méterig. Utána nagyon akad 1es és a 2es 500 méterig, majd eltűnik teljesen, lehet pakolni oda vissza. Ezt csinálja kánikulában is. Nem igazi jó váltó így se, annál egy hangyányit darabosabb. Most vettem más márkájú 75w olajat, már régen itthon van, csak sosincs időm betölteni.
-
Danex
addikt
válasz
Tomeeka28 #54329 üzenetére
Villany majd ha lesz ház, de mire ház lesz már lehet az áramár is 4X lesz. Egy jó plugint élnék, akkor most társasházba is elgondolkoznék rajta, max a bevásárlást akkor tudatosan csak olyan helyen intézném ahol lehetne tölteni érdemben. De 120ft-os kwh áron (utcai töltő) és 1.5szeres beszerzési áron nem adja ki a még érzékeny pénztárcának.
És bele se merek gondolni, hogy egy házikó még miskolc mellett is ~45-50 misi lassan, de komolyabb utazásokhoz még mindig úgy látom kell néhány év amíg a szoftverek kiforrják magukat, hogy ne 10 alkalmazás kelljen és az autók is már értelmes töltési sebességgel rendelkezzenek a kisebb akksik esetében is. -
Danex
addikt
Hát mi emiatt "ugrottunk" bele idő előtt a vitarába. csak októberben szerettünk volna autót venni, de pl a gl+ automatát már nem is gyártják augusztustól kezdve, illetve most már kb egyiket sem.
Az új full hybrid pedig alsóhangon 1 misivel több lesz, 26-ban az új euro norma meg szerintem főleg drágítani fog az új autókon. Így nem lennék meglepve, hogy a most 6.7misi vitara 4-5 év múlva esetleg még mindig 6 misi körül mozogna. -
zsolt19900
őstag
válasz
Chereiose #54322 üzenetére
az a baj ezzel, hogy kb. már hír nélkül is teljesen hihető az árazás.... nem tudom mi lesz itt pár éven belül, érdekes dolgok várhatóak, ha ez így lesz
Nálam pl. azon megy most a morfondírozás, hogy melyik modell lesz kb. 2-3 év múlva eladhatóbb viszonylag sok kilométerrel: Swift vagy Ignis.... (Igiből a GL kizárólag, mert kell az 5 fő papíron)
-
Tomeeka28
aktív tag
-
eami
veterán
lehet nem az lesz, és van hogy néha nálam is zörög/vibrál valami, de annyira nem zavaró és általában csak az ablakon kell állítani 1 picit aztán rögtön elmúlik, de amikor először volt az érzés, hogy bazzzz engem is elér "AZ" a cicergést akkor kiderült, hogy csak rosszul lett vissza téve az egyik öv és a fém csat rész rezgett ahogy hozzá ért belülről a kárpithoz
-
PNP
őstag
válasz
galaxys80 #54311 üzenetére
Én a Bartánál jeleztem az ablak cicergést (Swift), akkor zárat próbáltak állítani. A próbálkozást én is értékelném, de elég furcsa lenne, ha nem tudnának erről a kvázi népbetegségről, de mégis úgy meg tudnak lepődni a panaszokon, mintha nálam jött volna ki először.
Aztán volt ablakemelő csere is, mert nem csak cicergett (azt felhúzott állapotban csinálja), hanem zörgött is elég hangosan, főleg résre leeresztett állapotban. Ez utóbbit sikerült megoldani. -
galaxys80
veterán
válasz
Tomeeka28 #54305 üzenetére
A zörgés téma engem már a sírba tesz. Jobb első ajtó vagy üveg vagy isten tudja mi zörög , vagy inkább cicereg már 1 hónapja. 3X voltam már szervizbe. Le a kalappal előttük, mert mindig próbáltak segíteni. Először az ajtóra gyanakodtunk. Volt ajtó állítás és zár csere is. Egyik sem segített. Most jön majd az ablak teszt jövő héten. Az a vicc, hogy nem mindig jön elő. Egyértelműen meleg időben erősödik fel a hang.
Én már kezdem elveszteni a hitem, hogy valaha rájövünk-e mi okozza. -
Gyöször
senior tag
válasz
Tomeeka28 #54305 üzenetére
Én nem vártam meg, hogy tönkremenjen a váltó, lecseréltettem az olajat. Egyébként 11ezernél 1,5 évesen a második télen jelentkezett egy sokkal rosszabb állapot mint addig volt. Semmit nem akart bevenni, pedig még hideg se volt. Olajcserével zongorázni lehetett a különbséget.
-
Gyöször
senior tag
válasz
TommyY2 #54301 üzenetére
Biztos van a 2wd glx ben is ilyen rezgő, fogalmam nincs hol van egyébként, de nagyon zúg :-)
Ha csipog meg piros lesz akkor nem kattog az index, szerintem azt a gyorsulásmérő indítaná, de mint mondtam nem könnyű akkora lassulást elérni, többszöri próbálkozásra se (gyári nyári gumival, télivel mégúgyse). Tényleg akkorát kell fékezni, hogy mindenkinek leessen a haja. Vizes úton abst puffogtatva szerintem kizárt. Többször kipróbáltam ugyan azon az úton, hogy ügyesen kezelve a féket sokkal nagyobbat tapad mintha rátenném a 45öst. Meg akkor még belép a vészfék asszisztens, ha berugod a fékpedált, látja rajtad, mennyire agresszív vagy és mégjobban behúzza. -
Tomeeka28
aktív tag
Na most értem haza az éves szervizről (Vitara). Nagyon meg vagyok elégedve, kávéval kínáltak… Műszerfal zörgés, nem hajtottak el, mondták megcsinálják egy napra ott kell hagyni, valami szellőző cső szokott zörögni, megoldják nem fog, szóval azért majd beviszem. Váltó: nehéz második hidegen, varjam meg 12-15e km-et, ha után is csinálja megnézik. Szelep fedél olajpára, mepucolták meghúzták a csavarokat, ha vissza tér cserélik a tömítést. Szóval én nem csalódtam, flottul ment minden.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Gyöször #54300 üzenetére
Villogtatta az ESP/kipörgésgátló sárga kis ikonját, hogy most minden dolgozott ami benne van... Csak a szemem sarkából láttam, mert értelemszerűleg ilyen határhelyzetben az ember nem a műszrefal kontroll lámpáit vizslatja...
Ez az elakadásjelző bekapcsolása nekem új, vajon az enyém is tud ilyet!?
Itt nem volt ilyen hogyan fékezek, lerugtam a padlóra is imádkoztam Newton-hoz hogy megálljunk a csepergő esőben a gyári EcoContact5 abroncson mielőtt átrendezem a "fogszabiját" szegény Vitarának... Volt ám sikítás meg visítás, gondolhatod... Megnyikkant a gumi? Passz. Blokkolt? Passz.
De feljelentettem a rohadékot közúti veszélyeztetésért, megnézték a videót a rendőrök és kommentálták: "hűűűű az majdnem megvót" Látszik a rendszám is szépen a kínai kamerán, úgyhogy valaki fog kapni egy "szerelmes levelet"...
Tojok rá, hogy telefonozott, vagy csupán azért mert Suzuki, ez itt már elvekről szól. És ha kitörik a kicsi nyaka? Vállalni fogja a felelősséget vagy a "egyik családtagom vezetett" kifogással fog kibújni alóla? Szerintem az utóbbi. Ezért nem jó játék ez, hogy "ó csak egy Tyutyuki..." abban is emberek utaznak akiknek semmivel sem ér kevesebbet az élete mint azoknak akik nem Suzukit vezetnek hanem Kia-t vagy Hyundai-t. -
TommyY2
tag
válasz
Gyöször #54300 üzenetére
Arra lennék kíváncsi, hogy amikor magától befékez mert akadályt érzékel (pirosan villog a műszerfal, és csipog, meg valami erős kerregő hang jön a kocsi aljától a differenciálmű felől), olyankor világít, illetve villog-e a féklámpa (vagy az index?)?
Egyáltalán mi az a kerregés, miért van rá szükség (amelyik nem AllGrip-es az is kerreg valahol?)?
TommyY
Új hozzászólás Aktív témák
- JBL Charge 6 és Xtreme 3/4 akciós áron eladó!
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!