Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
válasz
2ozzmexy #54295 üzenetére
Villogós fékezés alatt azt érted, hogy a műszerfalban villog valami, vagy az erős fékezésre figyelmeztető elakadásjelző indexet villogtatja?
Enyém ezt tudja, de belerugva a fékbe nem lassul akkorát mintha szépen csikorgáshatáron tartanám a fékpedált. Félreeső, kissé poros, olyan Magyarországra teljesen jellemző úton próbálgattam, de az abst "használva" lényegesen nagyobb a fékút meg kisebb a lassulás érzet mintha "én" fékezek. De még akkor se sikerült mindig megvillogtatni fékkel az indexet. -
Gyöször
senior tag
válasz
galaxys80 #54297 üzenetére
Én besavanyodtam 2016 őszén a Suzuki kereskedésbe, hogy jók a tesztek, vegyünk Vitarát, megannyi jármű megnézése után. Akkor került a céghez az eskrossz tesztautó, én meg felmostam magammal a padlót, hogy aztaqrva dejól néz ki kellkellkell :-) mind a mai napig fanyarogva nézek a vitarákra, nekem nem jön be, ennyi.
-
mefistofeles
veterán
Szépségen felesleges vitázni, az annyira szubjektív dolog. Az scrossról minden tesztben megemlítik, milyen ronda az orra, a nejemnek pont az tetszik rajta....
Röhej de nekem az új ignis tetszik dizájnra a leg jobban. Kis méreggombóc. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
simonjoe #54281 üzenetére
Jaj, hagyjuk már ezt. Egy-két kirívó eset van, de az tény hogy meg szoktak lepődni az előzékenységemen.
Vasárnap egy majom kihúzta a gyufát, fel is jelentettem (pedig tudjátok rólam hogy nem szoktam ilyet): Megyünk este 7 körül hazafelé a Szentmihályin, hátul a csipet-csapat (2 kölök ülésben, egy közöttük) erre a jobb sávból bevág elém a majom úgy egy fél autónyival... se index, se tükör, csak áthúzta, de már láttam a mozgásából hogy magabiztos vérprofi sofőr lehet, úgyhogy elvettem. (nem hallgattam Dodor-ra) Azért a Vitarával lehet egészségeseket fékezni, hát sikerült egy villogósat (villogott az ESP lámpa vadul). A legkisebb gyerek 7 hónapos, és kb 2 hete üll rendes gyerekülésben (nem menetiránynak háttal), hát félre kellett állnom hogy megnézem minden oké e vele...
Igen, stabilan üll, nyakizmai megbírják a fejét, minden jogszabályi és egészségügyi előírás betartva (gyerekorvos is mondta hogy nyugodtan), ezért is mertem beleültetni a rendes ülésbe, de azért lássuk be, még egy felnőttnek is megrántotta volna egy akkora satuzás a nyakát... Gyakorlatilag olyan 70-ről óra szerint állóra satuztam hogy ne verjem telibe, kb 6-8m alatt és még így sem tettem volna oda a szerszámom a két lökös közé.
Úgy felb***tam rajta magamat hogy hazavittem a családot és visszamentem a kapitányságra a kamerafelvétellel, feljelentettem a csicska görényt.Versenyezni szeretnek velem is, de nem veszem fel a kesztyűt. Múltkor kérdezték egy ilyen megelőz majd visszalassít után hogy miért mosolygok? Mondtam hogy az elkövetővel együtt örülök hogy végre feláll neki valamire...
-
válasz
Gyöször #54289 üzenetére
Szerintem a Sportage pont inkább egy gabarizalt Porsche, mint fiat, az pont nem a szép autó ( ahogy az scross-t sem a szépségért veszi senki, hanem mert nagyobb, mint a Vitara). De a ceed vagy a Sorento, x-ceed, stinger vitathatatlan, hogy mutatós autók. Mindenesetre a kia rossz példa a drága, de mégsem suzuki, presztízsből csakazértis azt veszem-re. Mert olcsóbb, mint házon belül a hyundai, olcsóbb mint a PSA konszern bármelyik szarja és olcsóbb, mint bármelyik német. Szóval igazából Suzuki mellett kb a kia a másik vállalható opció, ha valakinek jó áron megbízható autó kell. Én megvagyok elégedve a vitarával! Le nem cserélem semmire, nagyon tetszik, hogy évi 30-36e a szervíz, jó a formája, ha pörög, jól megy az 1.6. a Swift Sport első generációs 1.4T is tetszik, de ritka, mint a fehér holló, az újabbak meg ki vannak herélve. Tesóm is meggyőzte magát, hogy neki scross kell, addig mondogatta, hogy az is szép, hogy végül már el is hitte magának, és tényleg szépnek is látta. Ilyen ez a kognitív disszonencia. De azért akinek van szépérzéke, inkább a Vitarát és a swiftet látja szépnek.
-
TommyY2
tag
válasz
Gyöször #54289 üzenetére
Nekem a választásnál a méret volt az elsődleges szempont (a garázs miatt is, meg nem akartam feltűnősködni), természetesen a megbízhatóság után.
A Kia Sportage túl nagy volt, a Suzuki Vitara túl kicsi, hát maradt az S-Cross (néztem még az Opel Crossland-X-et is, de rosszakat olvastam róla, pedig formára tetszett).🙂
TommyY
-
JamesFinn
senior tag
válasz
Gyöször #54289 üzenetére
Arra költi mindenki a pézét amire akarja, ha neki így jó. Csak ő leszólta a suzukit, és több pénzért vett egy rosszabb felszereltségű autót, csak mert kia. Itt arról van szó, hogy inkább számít mit látnak mások, nehogy má' swiftel járjon!
Nem mintha a kia stonic nem tucat autó lenne. De nem is éremes erről többet beszélni...
-
Gyöször
senior tag
válasz
Memmaao #54288 üzenetére
Mivel nem a kia fórumon vagyunk és a legszebb eléggé ízlés kérdése szivesen megosztom veled az én meglátásom, hogy szerintem ritka undorító majdnem mind.
2 vagy mennyivel ezelőtti sportage az még jó volt, de aztán behozták azt a kis gumó lámpát felhúzva, az tud olyan csigahányás lenni mint egy fiat multipla
-
válasz
JamesFinn #54278 üzenetére
Nem mondanám a pénze ellenségének azt, aki ma kiát vesz! Messze jobb vétel, mint bármelyik német vagy a legtöbb japán! Nem véletlen a koreai autók a legmegbízhatóbbak évek óta. Feleségem 2006os kia ceed-je 12 év alatt csak a kötelező szervizeken volt. Semmi baja nem volt soha. Nem mellesleg a kia gyártja az utóbbi időben a legszebb autókat. Majdnem vettem a touran helyett egy kia Sorento-t, csak sajnos hiába 35cmrel hosszabb 7cmrel szélesebb, nem fér bele 3 gyerekülés.
-
Gyöször
senior tag
válasz
hemaka #54284 üzenetére
El kell engedni, nem kell beleállni. Múltkor egy villanyautóval előzgettük egymást, ő lak ter kívül és belül is 70el akart menni. Mindig megelőztem mikor kiértünk a falukból, mert nekem nem kell a csekk. Utolsónál rám mozdította a kormányt 2x. Idióták vannak. Ledudáltam a pichába, pedig nem azt szoktam nyomni hanem a féket ha szitu van, az többet segít. Amúgy nem érdekel egy nap megelőzök bárkit 30x szó nélkül meg el is engedem ha gyorsabb, de ne rángassa a kormányt.
-
JamesFinn
senior tag
válasz
simonjoe #54281 üzenetére
Ez mifelénk is dívik! itt ilyen 1000 éves 7 személyes seat, meg citroen, jetta, telepakolva építőipari kannibálokkal akiknek több a szemük mint a foguk, és ilyenek "gyorsulnak" le, előznek a 60as táblánál 90el, es ahogyan írtad, önelégült vigyorral. Hát felőlem aztán mehet...
Volt tavaly egy baleset, amit hasonló kaliberű emberek okoztak. Reggel jöttek volna dolgozni, és előttük ahová mentek dolgozni, a gyárban tűz ütött ki, hatalmas füst, lángok. Az ostobák (sajnos nem tudok mit mondani rájuk, bármennyire is sajnálatos ami történt) mindannyian videózták a tüzet, igen, a sofőr is, es beleszálltak a szemben közlekedő autóba, aki ment haza ejszakás műszak után. Persze meghalt. Na az iyenek csak hagy menjenek, ha ki akar előzni hajrá. -
hemaka
nagyúr
válasz
simonjoe #54281 üzenetére
Sport suzival is mindenki versenyezni akar, múltkor direkt kifordult elém a kotvány dízel alfával, át is húzódtam a szembe sávba hogy akkor hello elmegyek mellette, látom el kezd kormolni a fostaliga amikor már majdnem a seggéhez értem, de ráb*szott, mert mindig 3-ba előzök pont az ilyen gyökerek miatt.
-
Moleman
addikt
válasz
simonjoe #54281 üzenetére
Ez nekem sem tűnt fel, nyáron 3000 km ment a Suzukiba, 6000 a Mazdába, mindkettővel hasonló gyakorisággal találkoztam előzékeny emberekkel és gennygombócokkal is.
De ha már sztereotípia, az utóbbi időben a Seatosok jönnek indokolatlanul agresszívan a seggembe, ahol esélyük sincs előzni, bármivel is vagyok. -
mefistofeles
veterán
válasz
simonjoe #54281 üzenetére
Én a swiftemmel ezt nem tapasztalom, de jókat röhögök a munkatársaimon meg pár haverom. Inkább vesznek egy 20 éves rozsdaboglyát de Suzuki aaaz aztán nem, soha. Egy hét múlva meg fogják a fejüket, hogy jaj már megint szar az autó. De pár hónap múlva, megint egy masztodonba ölik a pénzüket...
-
Az a baj,, h valahogy f@..szul vannak bekötve az emberek. Amikor a Splas-el megyek, olyan "alja" kategóriába kerülök, h az már tényleg vicc kategória. Mindenki előzni akar, előzékenység, segítség abszolúte nulla. Engem egy kicsit idegesít, de mivel a Zasszony tekeri többségében benne a kúrmányt, így Őt jobban érinti ez, de azt mondja, h csak mosolyog rajta. Minap egy szakadt H Astra füstölögve, erőlködve próbált leelőzni Budakeszi után, csak nyomta, küzdött, segítettem, lassítottam, sikerült neki. Azt az önelégült gennygombóc arcot, Ti olyat még nem láttatok!
Besz@...rás, de ez van.
-
tboldi
nagyúr
válasz
AMD Power #54276 üzenetére
Van olyan Opel, ami hasonlóan jó, mint a Suzuki: Agila K12B motorral.
Amúgy meg anyumnak most Audi A2-t szeretnék 1.4 PDTDI-vel, a két japán szopóbenzin (WagonR+ és Honda Jazz) mellé kell egy német kályha, meg egy kis izgalom.
De Fiatokat, Lanciákat is nézegetek, igazából minden márkánál vannak jobban és rosszabbul sikerült konstrukciók, csak utána kell járni és nem szabad előítéletesnek lenni.
Vagy ott a Toyota Aygo/Citroën C1/Peugeot 107 trió, ezeket szívesebben venném a franciáktól származó dízellel, mint a japán szopóbenzinnel. A Toyota 1KR-FE-nek ugyan kevesebb hibája van, de az nagyon is költséges lehet (komplett motorgenerál). -
Danex
addikt
válasz
mefistofeles #54274 üzenetére
Menüben ki tudod kapcsolni a táblafelismerőt (ha ugyan az a szines kijelző van mint a vitarában), én is kinyomtam mert zavart, hogy a kijelző felét mindig elfoglalja.
Én eddig teljesen meg vagyok elégedve az elektromos "izékkel", nem gondolom hogy túlságosan óvatos lenne, ellenben a sok siránkozó "szak"sajtóval.
Viszont azt egy picit talán sajnálom, hogy 30km/h alatt már nem tölt vissza, de ezt lehet kimatekozták fent ,hogy így jó. -
mefistofeles
veterán
válasz
laca891 #54271 üzenetére
Nálam semmi probléma de hát még 900 kilométer sincs benne.
A kuplung jó, a váltó is hibátlan. Jó rövid fokozatok, városban kiválóan ki lehet használni. Egyenlőre nagyon meg vagyok vele elégedve.
A csomagtér nem egy hangár, de érezhető az 50l plusz a régihez képest. A hely jóval több, az utastérben is. Az ülés elég kényelmes, van oldaltartása is, bár magamból kiindulva, szerintem egy 100 kilós embernek már szűk. Nagyon jól be tudtam lőni, az ülés, kormány pozíciót, baromi komfortos vezetni. A régi sem volt kutya de ez hihetetlen milyen fordulékony. magam körül megfordulok vele
Az elektornikus izébizékkel is megbarátkoztam, egyedül a táblaferismerőt lőném ki ha azt külön lehet. -
válasz
KubanitoS #54269 üzenetére
Én nem ismerem őket, de ezek alapján én biztosan várnék minimum amíg megnyílik a weboldaluk, és kicsit lehet olvasgatni róluk.
Kapcsolati email amúgy van az induló oldal alján.JamesFinn
Bírom az ilyeneket, pedig aztán a Kia egy ugyanúgy lenézett márka mint a Suzuki, mostanában kezd igazán feljönni, pl az új Tucson az igen jó gép lett. Nem vagyok sztereotíp meg magyarozós, de ez tényleg kicsit ilyen tipikus magyar hozzáállás.
Mi anno megnéztük a Stonicot, mert alapár hasonlo volt (de lehet a Venga volt hasonló áron, a Stonic meg kicsit drágább), de kevesebbet is adott, minőségre meg semmivel sem több.
Az már az én bajom, hogy a Stonic nem tul szép, legalábbis a 2019-es, nem tudom azóta mennyit változott. -
laca891
aktív tag
válasz
mefistofeles #54266 üzenetére
Hogy váll be az Swift? Kuplung rángatás indulásnál? Sebességváltó?
Nálam a 1-esből a gyors 2.-ba váltást nem szereti... -
JamesFinn
senior tag
válasz
AMD Power #54262 üzenetére
Nekem a volt kollegám csinalta ugyan ezt, csak egy kia stonic volt az aldozat. Várt ra kb 4 honapot, egy tesztautora (ami fapados) valami 5.3 M volt az ara, ha jól emlékszem.
En mondtam neki a suzukit, nezze meg, erre ő: ugye viccelsz? Csak nem fogok suzukival jarni?? Ez azert csak kia?!!
Erre nem tudtam mit mondani...Lehet kissé elfogult vagyok a swiftel kapcsolatban, de szerintem ezért az árért (mi 5Mert kaptuk meg régi beszámításával) ez az egyik legjobb ajánlat. Nekünk bevált, már a negyediket használjuk.
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
Huzatvilág.hu oldalt ismeri valaki? Fent vannak facén is és az egyik szuzu csoportba osztotta meg valaki az oldalukat. A munkáik igencsak meggyőzőek, viszont a weboldal (és talán a face is) igencsak gyanús. Se egy telefonszám, se egy cím, se egy értékelés a neten, pusztán csak egy e-mail címük van. Ennyi infóból inkább felejtősek lennének, de nagyon szimpi az egyik üléshuzat. Szóval tudja valaki megbízhatóak-e?
-
mefistofeles
veterán
válasz
csaba1203 #54263 üzenetére
hagyni kell őket...
Én a kis 2007-es swiftemmel annyira meg voltam elégedve, hogy -bár körbe pillantottam a piacon- sosem volt valódi kérdés, hogy az új autó is suzuki lesz. 14 éven keresztül sosem hagyott cserben. Utcán állt esőben, hóban de az utolsó napig pöccre indult.
Ha nincsenek barom autósok, akkor máig csak fékbetét és önindító cseréje lett volna .... -
AMD Power
titán
"Okos" sógorom rendelt még áprilisban egy Hyundai I10 full fapadot. Persze még a mai napig nem kapta meg. De a régi Getz beszámítottak valami bagóért..... persze a Getz is ilyen 60 lovas versenygép volt. Ez is valami 4.x millió volt, fapad, gondolom a 66Le kiadás. Ezt meg is érteném ha nem azt hallgattam volna évekig ,hogy milyen gyenge a Getz.
Ennyiből már autót is tudott volna venni. -
Moleman
addikt
válasz
2ozzmexy #54257 üzenetére
Jajj, az ajtóciccegés említésétől poszttraumás stresszt kaptam.
Az Almerámban a vezetőoldali kilincs rudazata ciccegett, de függött az ablak állásától is, millimétereket kellett játszani vele, hogy elhallgasson.
Plusz az anyósülés állítója csörgött, mikor nem ült rajta senki.
Nálunk a Swift abszolút csendben van, emiatt is szeretem nagyon.
A Mazdának a csomagtartója szeret zörögni, a zárnak kellett egy újabb réteg Leukoplast, a maradék zörgés valószínűleg ott is a rendszám lesz. Ja, és a bal hátsó biztonsági öv nyekereg, ha valaki használja. Hálistennek ritkán ül hátul utas. -
Danex
addikt
Nekem valahonnan bal fentről jön valami zaj ha kátyuba vagy nagyobb uthibába megyek, ott vezettem el a hátsó fedélzeti kamera kabelét de nem gondolnám hogy az adná a hangot.
Ott még csak elemeket se pattintottam le, a szigetelésnél végig be tudtam nyomkodni a kábelt .
Én ma jelentkeztem az 1000res átvizsgálása, keddre már tudtak volna időpontot adni.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Tomeeka28 #54256 üzenetére
Az akadó kettes a 6MT-nél van csak, az a standard válasz hogy majd bekopik. Néhol cserélnek olajat benne, de nem oldja meg.
A rendszám azért idegesít mert veri a fényezést... Nálam is a műszerfal melegben zörög, a B oszlopnál zörög az a rész ahonnan kijön a vezetőoldali biztonsági öv, a kalaptartó is, a váltó olyan, fütyül a szél a tükörnél és az ajtókárpitok is ciccegnek. Az egyik ismerősömnek egy 2018-as FL GL Vitara a hatodik Suzukija, azt mondta mind ilyen volt, amikor nem ciccegett vagy zörögött valami, akkor leallt a kocsi.(én ilyennek szeretem, az utcazaj meg a gyerekek túlharsogják, nem egy hangverseny terem na)
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz
2ozzmexy #54255 üzenetére
Jah a rendszám nekem is zörög, azzal nem is foglalkozok. Amit még tapasztaltam hogy a szelepfedélnél nagyon kis olajpára jelent meg. Megnézettetem azt is, egy japán motor legyen porszáraz.
Illetve hidegben a másodikat nem mindig veszi elsőre (MT). Szóval a lista felírva, meglátjuk mi lesz.
-
JamesFinn
senior tag
válasz
mefistofeles #54250 üzenetére
Reméljük erre nem kerül sor. Bár mifelenk (Kazincbarcika) eleggé olajozottan mennek ezek a dolgok, én azt tapasztaltam eddig. Lehetséges hogy szabadsagolas miatt vannak ilyen időpont kitolódások. Bar az itteni szalonban is kevesebb az ember, gondolom a covid miatt is kevesebb az értekesítő, szerelő...
-
JamesFinn
senior tag
válasz
mefistofeles #54234 üzenetére
Én s így voltam az 1000 km-es szervizen, mondtak h időben szóljunk. Mikor hoztam az autót a szalonból, mar akkor foglaltam időpontot egy hónapra. Es pontt meg is lett az 1000 km
Ingyenes volt a szerviz, csak az ajtóra vásarolt "díszcsik" es a ket magas sugarzó beépitése volt plussz lóvé. -
Danex
addikt
válasz
hemaka #54245 üzenetére
Mondjuk nekem a weboldali fogalmazásból úgy jött le, hogy a gyári rádió specifikus kábelek hiányoznak, kamera, gps, mikrofon.
Ezek többnyire amúgy sem kompatibilisek egy külsős fejegységgel nem?
Tehát a hangszórók, vezérlőgombok kábeleinek ott kéne lennie.
Viszont ahogy néztem 150e Ft a különbség? annyiért biztosan nem vállalnám max SOS-ben. -
hemaka
nagyúr
válasz
mefistofeles #54244 üzenetére
Igy hogy nincs bekabelezve, forintot nem adnek erte az biztos. Zenet mivel hallgassam, tegyek bele az anyos ulesre egy bt-s hangszorot?🤦🏻♂️😂
-
hemaka
nagyúr
válasz
mefistofeles #54228 üzenetére
Volt mar olyan is, hogy nem volt hutoracs az autokba ugy alltak ott egomba, mert a romanok nem tudtak bevonni normalis minosegben a muanyagot krommal, amit mi legyartottunk nekik. 😂
-
a_tesz
Korrektor
válasz
AMD Power #54238 üzenetére
Akkor jó! Nekem ilyen volt, amikor megvettem, aztán cserés volt a hátsó pofa, de a csere után is ugyanúgy nyekereg. De már kitapasztaltam, ha nem nyomom nagyon a féket álló helyzetben, akkor csak alig hallani. Lassítással nekem sincs gond, én inkább a 254 ezer km-t gyanítom a háttérben...
-
Danex
addikt
válasz
mefistofeles #54234 üzenetére
az 1000km-es nem opcionális amúgy?
-
Gyöször
senior tag
válasz
tboy93 #54212 üzenetére
Én ezt így nem vágom mert 3 gyereket akartunk, de az első olyan jól sikerült, hogy meg is álltam :-)))
3 évesen napi 6-10 kilométert túráztunk Badacsonyon pld, anya könyörgött, hogy várjuk meg. 4 éves korában szintén 6-10 csak mert 1 nap egy hegy volt a terv, Szent György hegy, Csobánc stb. Utána azon röhögtek itthon videó nézés közben, hogy gyerek a képből távolodik, közben be nem áll a szája magyaráz végig, én meg néha szólok hozzá, de azt is zihálva :-)) -
mefistofeles
veterán
válasz
SyMbioTe #54233 üzenetére
Pontosan. Így ha később berakatnál valamit, szét kell barmolni az egész autót, a költségekről nem is beszélve.... Örülök, hogy még időben beszereztem a kicsikémet...
más...
Mikor az autót átvettem, szólt az értékesítő, hogy jóval korábban szóljak a szervízbe az első, 1000Km/hó átvizsgáláskor. Most 800 km-nél szóltam be és három hétre kaptam időpontot... -
válasz
mefistofeles #54232 üzenetére
Így már szerintem is, mert ha van kábelezés, akkor simán bepattintasz olyat, ami tetszik. Vagy később a gyárit.
-
válasz
mefistofeles #54228 üzenetére
Nem lehet, eléggé biztos. Már külön árlista van az infotainment rendszer nélküli kocsikra.
Csak a az baj a kábelezés se lesz benne. -
mefistofeles
veterán
Félvezető hiány miatt Leáll az Esztergomi suzki is két hétre
Mikor elhoztam két és fél hete a swiftemet, mondta a az értékesítő kiscsaj, hogy nem várható mostanában japánból swift, illetve előreláthatólag, amik ősszel jönnek, azok "lukas" swiftek lesznek. Magyarul nem lesz bennük érintő képernyő, csak egy üres luk a helyén. Akkor nem akartam elhinni a dolgot, de lehet, hogy frankón így lesz. -
karlkani
aktív tag
Sziasztok!
Kollégám idén vásárolt egy hároméves 1.6-os Vitarát, valami 12000 km-rel. Győrből hozta, patika állapotú. Lassan jön az olajcsere, meg az első műszaki vizsgája. Megkért, kérdezzek rá, Pécsett és környékén mik a tapasztalatok a márkaszervizekkel, hova érdemes vinni. Tegnap meglátogatta az olajcserével kapcsolatban a Kozármislenyi Suzuki Varga-t ez ügyben. Mondta, hogy ~18000 km van az autóban, amire azt mondták neki, hogy akkor levegőszűrőt még nem kell cserélni... nem kapott szikrát.
Válaszaitokat előre is köszönjük!
-
Azért ha az ember élete úgy hozta, hogy rövid határidővel csinált 3 gyereket, akkor bizony kell a babakocsi, mert 3 gyerek 3 felé fut 2 szülő mellől. Nem kicsit egyszerűsíti le a dolgot, ha egy beül a kocsiba. Persze ezek kiadással járó dolgok. A pockit+ konkrétan annyira kicsi, hogy észre sem veszed, hogy vittél magaddal babakocsit.
-
AMD Power
titán
Elhoztam a kocsit a szerelőtől. Szétszedte a hátsó féket, kitisztitotta, amitt kellett rúgókat stb bezsírozta. De még mindig nem múlt el a nyekergés ha rányomok a fékre álló helyzetben.
-
tboldi
nagyúr
válasz
venom8888 #54220 üzenetére
Aksit nem tudom, mi való bele, nézd meg, most mi van, és az alapján keress. Általánosan elmondható, hogy a legjobb a lehető legnagyobbat venni, ami fizikailag befér, valamint figyelj arra, hogy vékony vagy vastag sarus kell-e, meg hogy jobbos vagy balos +.
Csere: előbb a negatív sarut kell levenni, elhajtani úgy, hogy ne érhessen hozzá az aksi termináljához, amiről leszedted, aztán jöhet a pozitív is, végül kiemeled. Az újjal visszafelé ugyanez, előbb a +, aztán a -. Előfordulhat, hogy az automata ablakot (ha van) újra kell tanítani, ennek nézz utána, hogy kell, kezelési útmutatóban benne szokott lenni (mondjuk az aksicsere is), illetve a rádió, az óra és a napi km számláló is nullázódhat.
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Van egy Swift em, 1.2 es benzin. 2012 es modell. Milyen aksit vegyek bele? Es hogy kell kicserelni,hogy ne csapjon meg?
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Gyöször #54211 üzenetére
A 7 személyesbe sem teszed be a 2 babakocsit meg a többi szajrét...
(példák: Zafira Mk2, Corolla Verso Mk2, S-Max/C-Max, stb.) Akkora a csomagtere hogy a Splash megalázza, mert a hátsó üléssort ugye a csomagtartó padlójából húzod ki.
Ha lecsukod akkor meg akkora a csomagtér mint egy kombiban.
Ellenben 3 gyerekülés nem fér be egy sorban még azokba sem (mármint a normálisból), tehát öngól. (keress rá hogyan van ezekben 3 isofix
)
@tboy93: Nekem a 2 éves már csak műanyag motort hozott, jött fixen kétlábon... Ezt rátok bízom, mindenki másképpen neveli a gyerekeit. Amit saját tapasztalatból tudok elmondani, hogy családi autót nem 1-2 évre veszünk, mert akik ilyet vesznek már újonnan is, pont a családnak veszik, használtan dettó, szóval eléggé viharvert szokott lenni a belseje, így amikor beszámítás van, ez szokott a kifogás lenni, éppen ezért igen gyorsan cserélnek gazdát. Az S-Cross egy "átlag" autó, de amiuk neked csomagtér miatt számításba jöhetnek azok a családi egyterűek. A 7 hónaposhoz hordom a sport babakocsit, a fekvőset sosem tettem be a Vitarába (!), mert olyan gyorsan kijött belőle. A Corollába is talán kétszer tettem be (ebben benne van az is amikor megvettem és hazavittem a boltból!).
A 60L-t a hajadra kenheted ha rosszul pakolható. Amúgy azért van, mert a két kalaptartó ugyanaz a mélység kb, ellenben a csomagtér alja beljebb nyúlik az S-Cross esetén. Ezt az indexes Vitara fórumban taglaltuk nem is olyan régen.
Nem szeretnélek lebeszélni róla, inkább arra szeretnék rávilágítani, hogy autóvásárlás esetén ne a jelenlegi élethelyzetből indulj ki, mert a gyerekek úgy nőnek mint a gomba, az autó ellenben pénztemető (igen, mindegyik, van amelyik jobban van amelyik kevésbé!). Ha megnézed a képet amit küldtem, akkor a sport babakocsi első kerekei a rekeszbe kerülnek a hátsók a padlóra és a foggantyú megy a műanyaghoz balra. Alá és mögé lehet még pakolni bőven (bement a műanyag motor mögé, alá a komp és még a mosókészletet is betettem), szóval annyira nem dráma. Két babakocsi az necces, én azt mondanám eggyel élhető a csomagtere, kettővel már mást vettem volna, ha van annyi gempám, de nem volt.
1 év és fixen elég 1db babakocsi. Addig meg marad a 2db kompakt, akár olyasmi mint amit Memmaao mutatott fentebb. Ha elég az egy babakocsi, akkor elfértek a Cross-ban. Mi a Vitarát is így használjuk, arról tapasztalatból mondom hogy élhető és ugye annak kisebb a csomagtere. Ha megint beteszem a babakocsit a héten, akkor majd lövök neked egy képet róla.@eami: Nem értem mitől kisebb ez, már megbocsáss de nagyobb, sokkal. Honnan tudom? Apósom egy 5 ajtós 1,4 Twinport Astrát hajt, 3 hullát el tudok rejteni benne és még a kalaptartó sem púposodik. Elhiszem hogy ez a katalógus adat, de itt a mérési módszerrel valami gáz van. Állítsd egymás mellé a két kocsit és próbáld azt belepakolni a Cross-ba amit az Astra elnyelt, meg fogsz lepődni már a felénél!
Ha csak a nyers litereket nézem akkor egykutya majdnem... aztán mikor pakolni kell bele akkor egészen más kávéház. Mi banános dobozzal próbáltuk, a Vitarába 4 megy be a kalaptartó alá, az Astrába 6.
-
SirKero
őstag
Mindent tudó Suzuki, 9 millióért [link]
Ennyiért ha mindenképpen Suzuki akkor már inkább a full hybrid Swace -
válasz
Gyöször #54211 üzenetére
kókusz matrac, pihenőszék, babahordozó, 2 zsák ruha, mittomén.
Ezek mind nem kellenek már. 1.5 éves a kisebbik, már szalad. A nagyobbik határán van annak, hogy egyáltalán kell-e neki még babakocsi, még hamar elfárad (~3.5 éves).
1 év és fixen elég 1db babakocsi. Addig meg marad a 2db kompakt, akár olyasmi mint amit Memmaao mutatott fentebb.
-
Gyöször
senior tag
válasz
tboy93 #54185 üzenetére
Jó, oké 2 babakocsi. De mibe fér el az, hogy még tudj pakolni? Kb egy 260as Ikarusban.
Most vittük el sógornőméknek az összes babamotyót, 1 babakocsi, kókusz matrac, pihenőszék, babahordozó, 2 zsák ruha, mittomén. Hátul nem ült senki csak a motyók, egy kocsi elfér, de 2 ilyen 2funkciós mittomén milyen márkájú jó nagy böhöm cucc, ebből kettő nem fér bele.
Vagy igen, de akkor a gyerekek nem :-)
Meddig akarjátok azokat a kocsikat hurcolászni? Mi kb éves koráig tartottuk készenlétben, de összesen kb 1 lagziba vittük el. Vittem a csemetét kézben, totyogott is már sokat, nemtom. Ez nem 7 személyes autó. -
Nekem jól jön, hogy dolgoztam költöztető cégnél, meg kb 25 év lego. Én két gyerekkel, feleséggel, babakocsival 1 hétre simán elmentem Horvátországba vitarával, tetőcsomagtartó nélkül és még a kalaptartó síkjàt sem léptem át. A lényeg, hogy felesleges dolgokat nem kell vinni. Utastérbe lábhoz csak puha ruhákkal téli sporttáska megy, semmi, ami projektil lehet baleset során! Azóta már 3 poronty van, 6-4-2, és egy touran a családi autónk, de ott sem tetőboxozom, most is simán elfértünk 1 hetes úton. Vettünk egy GB pockit+ (good baby) kompakt babakocsit a nagyobb concord Neo mellé utazósnak, na az kb a kesztyűtartóban elfér.
-
AMD Power
titán
válasz
tboy93 #54208 üzenetére
S-Cross kell neked. Nem csak csomagtartóban , hanem tengelytávban is nagyobb mint a Vitara.
Suzuki Vitara
Szélesség 1 775 mm
Magasság 1 610 mm
Hosszúság 4 175 mm
Tengelytáv 2 500 mm
Csomagtér térfogata 375 l
Suzuki SX4 S-Cross
Szélesség 1 785 mm
Magasság 1 580 mm
Hosszúság 4 300 mm
Tengelytáv 2 600 mm
Csomagtér térfogata 430 l -
válasz
2ozzmexy #54204 üzenetére
papiron van a ket csomagter kozott kozel 60L, az azert nem keves
a sport es az esernyo babakocsi nem ugyanaz, elobbi all egy baszom nagy vazbol es az uloreszbol, ami kulon kell szedni es ugya berakni a kocsiba, utobbi meg egy tök kompakt dolog, amit 15mp alatt osszecsuksz es szet se kell szedni (es meretben harmada)
-
eami
veterán
válasz
2ozzmexy #54204 üzenetére
csomagtér tök relatív, ki hogy pakol.... már írtam itt korábban szerintem, de itt ( egy az s-cross előtti) a G-s Astra példa, a kisebb, nehezebben pakolható csomagtérrel, mielőtt bement még egy olyan utazótáska méret (mint a képen van) meg még jó pár dolog, és a babakocsi sem az esernyő sport volt még akkor, szóval még + a babakocsi bölcsője az egész tetejére (mert a legkisebb akkor még csak 1 éves volt):
ui: az scrossba nem pakolok már se motor olajat, se ion vizet
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
tboy93 #54199 üzenetére
Ha kiütöd a Start-Stopot, akkor vérmérséklettől függően 7-8L a tiszta BP csupa rövid táv. (<10km)
Vitara kapcsán tudok nyilatkozni, az S-Cross csomagtere picit nagyobb (szinte alig észrevehetően): a sport babakocsi (esernyő babakocsi?) majdnem tele rakja a csomagteret a kalaptartoig. Isofix (vagyis top tether) van hátul a két szélén, ellenben olyan a pozíció az oldalvedelem miatt hogy tele a két üléssel a hátsó sor... Közéjük ilyen 60kg-os ember befér aztán annyi. Én nyaraláshoz a Qru által ajánlott helyről béreltem 400L-es boxot, így mentünk ketten + 4 éves + 7 hónapos a Balcsira... A közeljövőben nem ismételjük meg...
Szóval pici lesz a csomagter, ezt így előre mondom, de olvass vissza, kibeszéltük a nyáron hogyan bírja a beltér a kicsiket...amúgy imádják, trónolnak hátul, megy a baby shark, vagy nézik a mesét egy tabon. Kényelmesen elfernek, ezer rekesz a kis csetreszeknek, csak győzd össze szedni egy hosszabb út után.
Rövid távot szoktunk menni 3 gyerekkel, hát senki sem élvezi.
Vitara, az S-Cross kicsit mélyebb:
-
AMD Power
titán
válasz
tboy93 #54199 üzenetére
Ezeket nézd meg.
[TESZT] Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 48V 6AT AllGrip GLX – merre menjek?
Amit viszont meg kell dicsérnem, az a Start/Stop rendszer; a megfizethető autók kategóriájában határozottan a legjobbak közzé tartozik, végképp nem zavaró a benzinmotor állandó kikapcsolása, ugyanis éppen az újraindítása az, amit nem fognak megérezni. -
eami
veterán
válasz
AMD Power #54197 üzenetére
ja, hát ez az egész elég relatív, meg ugyebár árkategóriát is nézni kell. nyilván vannak nagyobbak kényelmesebbek de ár/értékben mi nem találtunk jobbat. Persze ez nem azt jelenti, hogy esetleg valamikor nem cserélnénk valami nagyobbra, csak attól tartok, hogy az kb 2x annyiba fog majd fájni legalább....
-
Danex
addikt
válasz
tboy93 #54199 üzenetére
Kikapcsolható, de szerintem jól működik és itt már ugye nem a 12V-os akksit gyilkolja, a kompjúter szerint a mostani tankolás óta már 550ml üzemanyagot megspórolt a startstop, gyorsan csendesen indítja újra.
Szerintem meg, de még nincs ekkora tapasztalatom vele, illetve Miskolc nem annyira dugós.
Plusz nagyon sokat számít, hogy mindig ég alatt áll vagy éppen van mélygarázs is. Fel tud-e melegedni a motor vagy annyira rövid távokon van használva, hogy nincs esélye. Ezek kb L-ben mérhető különbséget lehetnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest