Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz AMD Power #52998 üzenetére
Pontosabban, nem azért van, hogy 10e km-t tegyél bele egy évben hanem azért, hogy amikor szükséged van rá akkor rendelkezésre álljon.
Soha nem azzal foglalkozom, hogy mennyi km-t teszek bele, ha most 1 hónapig nem megyek vele akkor nem dől össze a világ, autóban ülve nem tudok napi 10 km-t gyalogolni.
Mindenkinek más okok miatt van ilyen-olyan autója. Teljesen más elgondolásból veszi őket, mindenkinek más a szempontja de egy közös pont mindegyikben van, amikor kell akkor ott legyen.ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #52992 üzenetére
Enyém 4 éves és olyan mint az új. Előző autóimnál is megntanítottam őket, hogy a küszöböt átlépjük, nem rálépünk. Kopás sincs az enyémen. sokkal több használat mellett.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
senior tag
válasz AMD Power #52980 üzenetére
Én meg mutatom mennyire "gyerekálló" a királynő:
Ez 2 hete volt takarítva kívül - belül. A cikkben látható módon száll itt be a fiam minden alkalommal ha jön velem (heti 2-5 alkalom), ez történik a koronazatlan királynővel 2 év és 3200km alatt ha egy család "használja"...A ricnis műanyag karpitbol gyakorlatilag csak ecsettel jön ki a sár, a lekopott bevonat pótolhatatlan, a le rúgott fényezés szintén csak szórópisztollyal javítható, a karcolás a műanyagokon csak ecetes bontott elemmel javítható... Szóval aki családnak veszi az készüljön fel rá h 5-6 éves korára le lesz lakva a bele, mint egy zöldséges merdzsónak... És mielőtt valaki rakezdi előre szólok h vigyáznak a gyerekek a kocsira, mert harapok érte és ezt nagyon jól tudják.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
hemaka
nagyúr
válasz AMD Power #52980 üzenetére
Ha még egy ford pumát csókolgatott volna ennyire körbe, megérteném, mert az a lányoknak tényleg bugyi eldobós design, de ez, ennyiért...
Jó monjduk a "teszt" végén ott van a Támogatott tartalom.[ Szerkesztve ]
crazy mudi dog ║ Fuji X100VI ║ MBP M4 Max ║ Syno DS3622xs+
-
2ozzmexy
senior tag
Túlzó hát, nem rossz csak az a "jó" amiről ő ír az nem ilyen. Az én feleségem most 55kg és 172cm magas, hátul ül egy gyerek ülés és egy hordozó között a Vitaraban... Nem szokott panaszkodni - rajtam edződött - de ha néha napján előre ül azért látszik rajta hogy "megváltozott a felhasználói élmény". Majd lövök holnap egy képet az ajtóról ahol a fiam ül meg a küszöbről, utána más hangulatban fogjátok ezt a cikket olvasni...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
válasz SyMbioTe #52987 üzenetére
Elég fullos Kia Sportage 8.5 millió.
Vagy "fapados" Hyundai Tucson 8 milla. -
Ármester
válasz dethroner #52984 üzenetére
Tudod hogy van ez, mindenki mindenhez ért. Ki kell szűrni azt a párat, ami tényleg releváns.
Jó autó a Vitara a saját kategóriájában nagyon ez tény, de nem 7-8 milláért. Az egyszerűen sok érte. Az a 4-5M volt korrekt, dehát minden más autó is drágult ugyanígy, és azok se változtak.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
-
Zolás
addikt
válasz dethroner #52984 üzenetére
Mindenki akar egy szeletet a tortából. Ha bejön, a semmiért egy valag lóvét lehet keresni. Tiktok táncika, szexi ruhás gémer lánykák, stb.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Chereiose
addikt
Arról nem beszélve, hogy ez a beltér kinézetre sem, de anyagban sem változott semmit (műszerfalnál puhább lett) a 2015-ös, alig 4 millióba kerülő változathoz képest, képeken az a hátsó ajtó is mintha a sokat fikázott daciakat látnám vagy valami régi swiftet, ennél szerintem az S-Cross beltere is fényévekkel jobb, azért is vettünk végül azt mi is. Persze ez szubjektív, csak ennyiért már azért van más alternatíva.
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
válasz AMD Power #52980 üzenetére
Kissé túlzásba esett a cikk írója. Nem rossz a vitara, de 8 millió forint már egy kicsit sok érte. Elhiszem hogy egy hatvan kilós csajnak batár nagy a lábtér, de erősen túlzó minden mondata.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
AMD Power
titán
Suzuki Vitara: a családi autók koronázatlan királynője. Mutatjuk, miért lehet szeretni! [link]
-
tomi5244
őstag
válasz szivacs1987 #52978 üzenetére
Köszi, közben utána néztem a neten. Hát automatában a használt piacon ez szerintem nagyon ritka, fene tudja mennyit kéne rá várnom Jelenleg is csak 1db van turbósból a Hahu-n az is manuális.
-
szivacs1987
aktív tag
válasz tomi5244 #52954 üzenetére
Igen volt 6 sebességes automatával. Max nyomaték 170Nm helyett csak 160Nm volt. Csak a GLX felszereltséghez volt.
Itt vannak, hogy milyen kivitelű 2017-es swiftek voltak. Az alsó az 1.0BJ automata.[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
Zizmand
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #52965 üzenetére
"nem nagyon tudok olyan autóra gondolni, ami olcsóbban kijön fenntartás ügyileg."
Ugyanez volt a fő szempont nekünk is autó vásárlásnál. Legyen olcsó, egyszerű, gazdaságos, könnyen fenntartható. Ezt mind tökéletesen teljesíti is a Swift, egyedüli gyenge pontja az intenzív korrózió.
Vásárlás óta amiket költeni kellett az autóra: olaj+szűrők, 4 db gyertya, 2db hátsó kerékcsapágy és egy ékszíj. Ez összesen volt 16 ezer ft.
Még csak 3 hónapja van meg az autó, így nem tudok mindent a típusról, de a legtöbb helyen azt írják, hogy az 1.3 16v es Swifteket jobban hajtották az évek alatt, így a legtöbbjük mára rosszabb állapotban van, mint a sima 8v motorosak.
-
csaba1203
addikt
válasz tboldi #52975 üzenetére
A 2003-as év autójá-ról van szó....
Igen bele és mellé nyúltam egyszerre.
Ha jót akarsz messzire elkerülöd. Splash volt a B tervem akkor csak hát eléggé behatároltak az anyagiak na meg a Splash a duplája lett volna, de nem is ment volna oda minden spórolt pénzem....
Meg van az oka miért nem tartják az árukat ezek az olasz csodák. -
tboldi
nagyúr
válasz csaba1203 #52974 üzenetére
Melyik fajta Panda volt? 20 évvel ezelőtt elvileg ilyen kellett legyen. De ha erre gondolsz, akkor valami nem stimmel, mert ez 2003 óta volt kapható.
Anyumnak keresünk épp autót, egy ilyen második linken szereplő is esélyes. A kormányszervó hibáján kívül nem tűnik nekem ördöglakatnak az eddig begyűjtött infók alapján. Gyakorlatulag ua., mint egy 2-es Punto, csak más kasztnival.
[ Szerkesztve ]
-
csaba1203
addikt
Félreértettél valamit. Vettem 7 éve egy akkor 13 éves Fiat Pandát és 5 év alatt ingem gatyám ráköltöttem.Egy percet sem éreztem üzembiztosnak és ami széria hibája volt nálam minden előjött.
Ez verte ki a biztosítékot. Volt pár használt autóm de ez mindent vitt a szó negatív értelmében. -
Hego
tag
válasz csaba1203 #52972 üzenetére
Csaba: ne hasonlíts már egy használt Fiatot egy új Ignishez.
Nekem is volt Swiftem amit 350-ért vettem, egy kalap szar volt - lényegében gazdasági totálkáros, meg volt egy Puntom is, amire a kötelezőkön kívűl nem kellett költeni. Most akkor én is írjam hogy ótvarfos a Suzuki?
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Gyöször
senior tag
válasz csaba1203 #52950 üzenetére
Többet érne, ha elkezdenétek hirdetéseket berakni, mint így nagyáltalánosságban leírogatni, hogy a trágya büdös. Sógor alól kipállott a swiftje, most vett 500ért kereskedésből egy offtopic táliát. A swift olyan volt én hegesztettem be a sárvédőt, hogy a felesége cipőtalpát ne dörzsölje az első kerék. A rönó most full extrás mert nyílik a jobb első ajtó, sokkal kényelmesebb így beszállni mint bal1ből átmászni
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
dethroner
veterán
válasz TommyY2 #52966 üzenetére
Az ördög mindig a részletekben van, ébernek kell lenni. És az is árulkodó hogy ilyen kevés bevallott km után ott az a ronda kormányvédő.
A 16 szelepet meg végképp elengedném, valószínű ami megy, azt a korábbi gazdái is hajszolták.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
TommyY2
tag
válasz IMIIKE1998 #52965 üzenetére
Nekünk is ugyanilyen autónk volt, 5 éve adtuk el valós 130ekm-rel, de még csak véletlenül se írtuk az óraálláshoz, hogy 30ekm (ugyanis ez 100e-nél átfordul). A miénk ehhez képest újszerű állapotban volt, főleg belül. Valóban soha, semmit nem kelett rákölteni, csak X évente a vezérműszíjat kellett kicseréltetni.
Aki már az elején hazudik, ott sok jóra nem lehet számítani. 4. tulajdonos, 2012-ben volt egy tulaj váltás és valószínűleg 2020-ban vették ők (akkor miért adják most el?). Évi tizenezer km-t mennek vele, 2012-ben volt az óra állása 49e (vagy inkább 149e). 2020-ban volt az óraállás 37e (vagyis most lehet benne max. 237ekm).
Egyszóval, nem lesz egyszerű menet, de sok sikert hozzá.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Zizmand #52964 üzenetére
Ezek szerint akkor van esély rá. Én ezt láttam nemrég [link] , nem néz ki olyan borzasztóan. Alapvetően tényleg az a legfontosabb, hogy ne rohadjon és motorikusan rendben legyen. Csak nehéz így kifogni, de nem nagyon tudok olyan autóra gondolni, ami olcsóbban kijön fenntartás ügyileg.(Meg az 1.3 16v elvileg megy is, mint a golyó a maga szintjén.) -
Zizmand
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #52942 üzenetére
Szerintem 300k környékén egyáltalán nem lehetetlen jó állapotú Swift találni, persze vásárláskor át kell nézni rendesen, leginkább alulról.
Mi most tavasszal vettünk 2. autónak egy 1.3 as 8v Swiftet 240k forintért, nem a legjobban felszerelt és nem a legszebb külsőleg, de szerkezetileg szinte hibátlan. [kép] Hogy ez így is maradjon, most nyáron kap egy komplett alváz és üregvédelmet.
Valós 114 ezer km van benne és valószínűleg azért maradt meg ilyen állapotban, mert az utóbbi 10 évben összesen 10 ezer kmt mentek vele.
Összesen 68 lóerő, de ezzel is meglepően jól lehet haladni a városi forgalomban, pedig általában 4-en mindig ülünk benne.[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
Nekem csak 3,5T-ás kisteher tapasztalatom van Renault/Peugeot/Fiat márkákból. 7-8 éve betegágy, pénztemető az összes. Régi szívó dízelek jók voltam, pl Master.
Fiat/Ford dízel motor eszi folyamat az olajat, meg még sok más probléma. A cégemnél 4-5 év alatt az autók árának 1-1,5x-ét rájukköltik. Kb 400-600k km alatt.
Nem venném egyiket sem, ua mind. A mentősök is szídják az új Mercit, de a VW is kalap kaki ilyen kategóriában.
Ez saját tapasztalat. Többen vezetjük és próbálunk rájuk vigyázni, de nem nagyon lehet. A másik meg az, hogy ebben a kategóriában a Fiat/Citroën/Ford/Peugeot egy kaptafa, ugyan az...[ Szerkesztve ]
-
ldn218
tag
válasz csaba1203 #52948 üzenetére
Suzukim is van fordom is van. Igaz még csak 13 éves nem 21 de patika mert én vagyok a gazdája. Ráadásul még diesel is. Sokszor kimaradnak az egyenletből a gazdák a tulajdonosok. Pedig egy autónak legyen az bármilyen márka a tulajdonosa tud a legnagyobb ellensége lenni. Valamelyik technika többet elvisel valamelyik kevesebbet a "gondos" felhasználókból.
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #52952 üzenetére
Rönó enerdzsi Autópályán ritkán kell a külsőbe lemennem, gps szerinti 150-es tempóval nyugisan, tolom le a fiatal csodákat. És mindezt 25 éves 1.4 szívóbenzin, ilyen tempó mellett 6 literes fogyasztással. Köszönöm, maradhat
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz csaba1203 #52948 üzenetére
Nekem francia kocsim is van, és tényleg szereti a szerelőm. Mondta, azért imádja a rönóm, mert évente csak egyszer viszem, amikor olajat cserél benne, sosincs baja. Vannak becsületes szerelők is, akiknek az az érdekük, hogy a vevő elégedett legyen.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #52956 üzenetére
A Megane 1 PH2-esre nem nagyon szoktak panaszkodni, a második generáció az, ami tele van elektromos hibákkal.
Citroen Saxo?
[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz IMIIKE1998 #52956 üzenetére
TC-nek volt pár hónapja egy válságautós adása, igaz csak 3-at mutattak be, és abból kettőnek van értelme, a harmadik inkább elrettentő.
[link]De amúgy ilyen keret környékén régebbi Golf / Polo / Polo Classic*-t is érdemes megnézni, vannak ezekben is jó motorok, és ezekből is rengeteg fut/futott, esetleg egy unixba nézz árakat, hogy a kötelezőek mibe kerülnek mindegyikre, hogy kb képbe kerülj.
Draskovicsnak is volt nemrég egy videója, egy IV-es Polo-ról: Polo IV videó
*Ilyen van a családban, 1.6-os, ha jól emlékszem 100 lovas motorral, vezettem párszor mocsok jól viszi azt a kicsi kasznit, pályán sem gond ~130, ha előzni kell 140-150-ig megy, komoly bajok nem voltak vele, bár abba alig ~150k km van.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
IMIIKE1998
őstag
válasz dethroner #52947 üzenetére
Értem, de teljes átvizsgálása elvinném először. A többit én is nézegettem, de ennyiért nem láttam japánból rohadásmenteset, a francia Mégane-ra mindenki mondja, hogy havi szinten van vele elektromos baj. A Swift azért is került szóba, mert bontókban filléres tétel az alkatrész, ami nem utolsó szempont, rengeteget dob az olcsó fenntarthatósághoz. Esetleg ha ez nem olyan jó, van jobb alternatíva ennyiért? Cordoba, Toledo?
A sportos beütést a keret függvényében várom el. Nálam ez azt jelenti, hogy az autó sulyához képest legyen benne egy nagyobb motor, ami városon belül viszi is rendesen.2ozzmexy: Értem, hát ebben is van valami. De ha nem Swift, akkor mi ennyiért? Nem muszáj japán, csak annyi a lényeg, hogy olcsó legyen a fenntartása és mondjuk valamennyi gyorsulása legyen városon belül. Pl. A Swift súlyához egy 80-90 Le már bőven jó szerintem.(Ha belefér.)
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz IMIIKE1998 #52939 üzenetére
Nem akarlak bántani, de dethroner-nek igaza van...
Ha mégis japán kell, akkor az alját nagyon nézd meg, küszöböket és ajánlom fizess meg egy autó vizsgáló, 20rongy nem a világ de sok százat spórol meg.
Amint megvetted készíts sok pénzt, mert a szűrők, szijjak, folyadékok triumviratus csere azonnal. Készülj még fel 4 új abroncsra és ha ennyiben megáll akkor makod volt, de hatalmas... Nézd meg milyenek futkosnak az utcán és mennyire igényes emberek vezetik, ezzel kB képet kapsz arról is minek fogod a kerekét rugdosni... Mert ezek mind eladjak egyszer..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tomi5244
őstag
2017 utáni 1.0T swiftnél volt automata kivitel?
-
Moleman
addikt
válasz dethroner #52947 üzenetére
+1.
Mikor azt hittem, hogy vonatozni fogok, és eldobós/állomásra járós autót kerestem, a Swift mellett a régi Colt volt a befutó, de régi Almerát is ki lehet fogni egész jót ennyiért.
Aztán rájöttem, hogy inkább ülök a saját kocsimban a dugóban, mint hogy tömegközlekedjek.
-
tboldi
nagyúr
válasz csaba1203 #52948 üzenetére
Van olyan francia motor, amit előbb megvennék, mint egy japánt, kiváló példa erre az Aygo/107/C1 trió, az egyliteres Toyota benzinmotor egy betegágy, míg a technikailag bonyolultabb PSA 1.4 HDI turbódízel sokkal-sokkal megbízhatóbb. 🤷♂️
Olaszok is tudnak jót csinálni, ha akarnak, és a japánok is gyártottak már időzített bombát.
[ Szerkesztve ]
-
csaba1203
addikt
-
dethroner
veterán
válasz csaba1203 #52946 üzenetére
Nem ragaszkodnék a suzukihoz, a swifthez meg végképp nem ragaszkodnék ennyiért. Megnézném a kínálatot, de ugyanúgy megnézném a francia vonalat és a többi japó márkát is. Aztán az állapot majd dönt.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz simonjoe #52944 üzenetére
Sztem a suzuki legnagyobb átka, hogy strapabíró. Ezzel sokan visszaélnek, hajtják a legkevesebb tisztelet és gondoskodás nélkül, mert ez csak egy olcsó suzuki, másrészt bírja a strapát, minek vele foglalkozni. Ezért ebben a kb 20 éves korosztályban botrány amik vannak. Meg a kolléga sportos jegyeket szeretne felfedezni, amik ha lettek is volna fiatal korában, az csak még egy indok hogy szétb@ssza a volt tulaj. Sok sikert neki a vásárláshoz, de ennyi pénzért én nem suzukiban gondolkodnék.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
simonjoe
őstag
válasz dethroner #52943 üzenetére
Szerintem azért lehet kapni ennyiért, nem azt mondom, h csont nélkülit, de vállalhatót. Az is igaz, h nem lesz 1xű és gyors. Ha meg ennyi a keret akkor ennyiből kell gazdálkodnia. Az meg teljesen más kérdés, h még lassan a vételárat is rá kell költenie. Én a 16 szelepeset ajánlanám, bár sportos beütésről meg ebben az esetben sem beszélhetünk Szívből kívánok sok szerencsét a leendő márkatársnak!!
Joe
-
dethroner
veterán
válasz IMIIKE1998 #52942 üzenetére
300-400K egy öreg swiftre? Csak akkor javaslom, ha ingyen kapod az autót, és a rendelkezésre álló pénzed a felújításra költöd.
400-ért még sportos beütés? Max ha adidas csukában és mackónadrágban ülsz bele
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
AMD Power
titán
válasz IMIIKE1998 #52939 üzenetére
3-400e vételár , vagy ebben benne van minden járulékos költség is!?
-
Ármester
válasz tboldi #52932 üzenetére
És pigmeus
Köszi, akkor rendben van„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
IMIIKE1998
őstag
Sziasztok!
Első autó után nézegetek és mivel a keret nem sok(3-400k max.) elgondolkodtam az öreg Swift-en. Az érdekelne, hogy szerintetek jó lenne első, olcsó autónak? Illetve az 1.3/1.6 16 szelepes motorral szereltek tényleg szépen mennek 90-ig? Szeretném, ha városi tempónál lenne egy kis sportos beütése.(Ha ennyit enged a keret.) -
őstag
válasz 2ozzmexy #52934 üzenetére
Nekem még csak a 3 év gari volt, de legalább nincs benne részecskeszűrő
Azt tudom viszont hogy az 1.0t és 1.6 automata váltója kisebb nyomatékot bír (1.0t-nél látszik ott a manuálhoz képest kicsit kisebb a max nyomaték a motornál automata esetén). Tesztben is panaszkodtak rá hogy valahogy lassabb/bizonytalanabb a "kisebb". Mindkettő hidraulikus klasszikus aisin, de valami különbség van.
De reméljük akkor engem nem érint, olajcserét is kapott a kis automata 59 ezernél
-
2ozzmexy
senior tag
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Tom1939 #52930 üzenetére
Ugyanaz a váltó mindegyikben, csak az a különbség hogy 6-os kézi csak az 1,4-hez van, a többihez 5-ös a kézi, viszont automatában csak egyféle 6gangos volt mindig is, klasszikus hidraulikus Aisin, nem szokott baj lenni velük, de egy--kettő bekrepált már (a kuplungja talán). Nincs mitől félned, 10 év gari (motorra, VÁLTÓRA, turbóra) no para, ha eddig nem volt gond vele akkor ezután sem lesz.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Ármester
Klímához kapcsolódó kérdés, ha én beállítom 2-es ventisebességre, 23-24fokra, akkor normális, hogy félpercenként felzúg egy 10-15 másodpercre, majd leáll a kompresszor(??!).
Álló helyzetben tűnt fel mondjuk, lehet hogy ott normális.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
őstag
válasz 2ozzmexy #52925 üzenetére
Az elég sokat vittek vissza gariban cseréltetni az aisin 6-soból az mit jelent (nem kötekedésből, aggódásból nekem is automata és már nem garis )? És melyikből (más van az 1.6-hoz/1-0t-hez illetve az 1.4t-hez nyomaték tűrésben mindenképpen)?
Nekem városban stabilan 10 körül kajál, de ez ez allgripes is (1.4t allgrip automata scross, 2017-es).
-
Ármester
válasz tomi5244 #52916 üzenetére
19-es 1.4T Scross AT full városban 8-9 között eszik, Pályán/főúton a 6liter sem lehetetlen, de vezetéstől függően 6-7 között.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
senior tag
válasz arpi6k #52921 üzenetére
Benzinszűrő? Hosszbordásszíjj és feszítői? Pollenszűrő (utastérlégszűrő)? Akkura méress rá egy autóvillamoságissal, talán még egy váltó és hűtőfolyadék csere sem ártana. (komoly pénzben mernék rá fogadni hogy még a gyári mindkettő)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz tomi5244 #52919 üzenetére
És az nem CVT-s hanem klasszikus, ahogyan fentebb tituláltuk "olajkavarós".
A S-Crossnak kisebb a légellenállása, ebből is adódik a pici különbség... Amúgy Aisin váltó és elég sokat vittek vissza gariban cseréltetni... Nem mondom hogy nem jó, csak azt hogy megosztó."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz arpi6k #52921 üzenetére
Nem kell cserélni vezláncot, csak ha csörög indításkor, ami meg nem 105k-nél fog előjönni. Nincs is csereperiódus előírva.
Fékfolyadékot cserélj mindenképpen, a gyertyacserének is épp itt az ideje (pont 105k-enként kell), illetve a gumialkatrészeket vizslatnám meg első körben, mint pl. hosszbordásszíj(ak), motortartó bakok, a futóműben a szilentek, stb.
-
arpi6k
addikt
Sziasztok!
Vettem egy 2004-es Suzuki Ignist 105.000 km-el. Elég jó állapotban van az autó, de egy olaj, olajszűrő, légszűrő cserét csinálok rajta. Sok ismerősöm mondta hogy vezérműlánc csere is jó lenne. Érdeklődnék hogy mi erről a véleményetek? Valaki hozzáértő tudna tanácsot adni? Egyébként második számú autó lesz, elsősorban horgászni fogok vele járni. Milyen további alkatrészeket kéne még megnéznem?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Intel & ATI
-
DIEGO15
őstag
válasz tomi5244 #52919 üzenetére
Ezeket ne vedd szent írásnak. Inkább összehasonlításnak jó csak. A te vezetési stílusod és az útvonal, amin használni fogod a mérvadó. A Swift 1.0 AT pl 5,96l/100km ugyanez MT 5,66l/100km
[ Szerkesztve ]
-
DIEGO15
őstag
válasz tomi5244 #52916 üzenetére
S-Cross 1.6 AT 6,71l/100km (nem igazán reprezentatív)
S-Cross 1.4 AT 7,42l/100km
Vitara 1.6 AT 7,23l/100km
Vitara 1,4 AT 7,46l/100km -
tomi5244
őstag
Üdv!
Egyelőre elméleti feltevésben megfogalmazódott benne, hogy túladok a 2017es swiftemen. Automata váltó lehetősége miatt.
Kérdés: 1.4T vagy 1.6 szivó motor között mekkora eltérések lehetnek fogyasztásban? Automata esetében!
Tudom, hogy szívó és turbo között erőben, nyomatékban vannak különbségek, és nyilván nehéz is összehasonlítani a kettőt, de gyakrolati tapasztalatok azért érdekelnének.Vitarákat és Scrossokat nézegetek. (használtan)
Első körben maradnék a swiftnél (2017-től felfele CVT), de elég húzós árak vannak ott is, ezért vetődött fel bennem, hogy akkor már lehet érdemesebb lenne szintet lépni. Azzal is tisztában vagyok, hogy az automata többet fogyaszt még swift esetében is, de jó lenne valami támpont
Köszi!
T -
csaba1203
addikt
Érdekes dologra lettem figyelmes mióta kihoztam a kocsit a 2. kötelező szervizről.
Reggel vittem be akkor a kinti hőmérséklet kijelzőm 15 fokot mutatott. A kocsit otthagytam mert azt mondták kb 2 óra mire elkészül. Szóltak telefonon 11 óra magasságában.
Beültem elindítottam és akkor is 15 fokot mutatott pedig volt már 25 is.Hazamentem leparkoltam majd délután mentem vele, akkor már 30 fok volt és azt is mutatta.
Ma délelőtt is elindultam bevásárolni 23 fokot mutatott. Több helyen is voltam és eltelt 1,5 óra a hőmérséklet is emelkedett csak az én hőmérőmön maradt 23-on.
Ez így normális vagy vigyem vissza szervizbe, hogy valamit elcsesztek rajta?[ Szerkesztve ]
-
passat77
tag
Sziasztok,
Van egy 2003-as 1.3-as Swift-em aminek az ABS hiba lámpája elindulás után nem sokkal kigyullad. Tavaly is csinálta ezt egyszer, akkor az ABS gyűrűt és a csatlakozókat megtisztogattam és jó lett. Most is ez lehet a gond?
-
No.01
őstag
Sziasztok,
(Budai) agglomeracioban elo rokonoknak honnan lenne erdemes arajanalatot kerni?
-
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #52877 üzenetére
Nagyon szívesen!
Nekem mindkét kulcs elektronikája át lett rakva ilyen házba. Mikor vettem a kocsit, akkor az Általad linkelt forrasztós verziósra volt átalakítva az egyik kulcs. Visszaforrasztattam a chipet a helyére és bekerült ebbe a tokba. Ez valahogy kompaktabb, masszívabb.
Viszont némileg szégyen, hogy ennyi pénzért gyárilag csak sima kulcsot kapunk...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
PNP
őstag
THISSSS: [link]
(Doug DeMuro megint Suzukit tesztel.) -
Ármester
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest