Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
- Apple asztali gépek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
2ozzmexy #49499 üzenetére
Hát ja, a következő autó ami megfelelne az az xc40 (de a volvók megbízhatóságáról elég rossz hírek terjednek mostanában), meg a rav4 (de azt meg túl nagynak érzem). Ezek meg kb 12 milla (azaz dupla majdnem).
Én is fehérvárra járok "nagy" szervizekre, de egy olajcserére azért messze van (Zuglói vagyok).
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Tom1939 #49497 üzenetére
Ne bántsd a szervizeket, nekik nem érdekük hogy tartós legyen az autód, főleg az nem hogy sokáig használd... 5 évente gyere aztán vigyed az újat, abban úgyis csak olajat kell cserélni, de mindennek tetejében ki van nekik adva h amit nem muszáj cserélni azt ne cseréljék...
Lehet hogy olvassa, lehet hogy csupán felcsapta a kezelésit...
Amúgy meglepődnél hány szervizes van itt is, ha csak olvassa is, de jelen vannak...
Nekem legutóbb fejből mondta a munkafelvevő azokat a hibákat és orvoslási "megoldásait" amik itt felszoktak merülni, mind S-Cross mind Vitara esetében... kezdve például a zörgő rendszámtáblával amire rögtön rávágta blakey megoldását... Úgyhogy élek a gyanúperrel hogy olvassák, és ha belegondolsz akkor érdekükben áll, mert így tudják mivel szeretné a kedves ügyfél hasbaakasztani őket... Tudod sokan Mercedes minőséget várnak egy Suzukitól és nem értenek meg egy egyszerű poént: "jah kérem, amelyik nem ilyen az 10M-ról indul..."Magánfröcsögés következik, akit nem érdekel ugorja át:
Örüljünk neki hogy ennyi baja van és ennyi pénzért 4hengeres 16 szelepes közepesen felszerelt elfogadható külsejű és belterű autót kaptunk, mert az 5-6M közötti árkategóriában a konkurenciánál csak "nyűgött" tudsz venni, azoknál alap a 3henger, a kettőstömegű, a változógeometriás turbó, az olajevés, az elektronikai nyafik, mi ugyanezen árért autót kaptunk és ez az amiben a Suzuki mindig is erős volt, hogy mikroszkóppal keresed a faberakást, a puha anyaméhként ölelő belteret, a hátsódat fényesre nyaló márkaszervizt, a memóriás ülést, a gesztusvezérlést és egyéb parasztvakításokat, itt azt kapod amit látsz, kicsit puritánabb, kicsit darabosabb, kicsit zörgősebb de a miénk és nem kerül csilliárdokba és ha minden jól megy, akkor 10 év múlva is menni fog, ezt a 3 hengeres puretech vagy TCe motorokról is ki meri jelenteni bárki? Mármint fővesztés terhe mellett, gondolom senki sem, azok eldobható autók, 5 év után dobd el, mert annyiba kerülne 200.000km és 6-7 éves korában a szervizelése és rendberakása h annyiért veszel még egyet...A britteknél évek óta ez megy, hogy annyira el vannak értéktelenedve a 10 évnél öregebb autók és olyan drágán dolgoznak az autószerelők (és olyan kóklerül is), hogy egy 13-14 éves autót nem éri meg életben tartani, mert ér az autó 7-800 fontot és a következő szervizszámlája lenne 3-400 font, tehát betolják a bontóba és jó esetben kapnak érte 150-300 font közötti összeget.Ahova én járok szervizbe, azok rendesek és segítőkészek, cserébe az olajcserén kívül mást nem bíznék rájuk. Ha nem bízol a márkaszervizben (Suzuki Barta Székesfehérváron amit ajánlok), vidd máshova, szabad, csak ugrik a Pro gari...
Amit amúgyis egy biztosító társaság áll helyettük, szóval... de ne felejtsd el hogy a biztosítók sem hülyék, ott is vannak okos emberek és nem vállalnak garit arra ami a végén deficites lesz nekik, gondolom valaki tejel nekik ezért, tehát foggal-körömmel fognak kapaszkodni minden petákba amennyiben neked garanciális problémád van, még az is lehet h pár év múlva kijelentik h az Ecstar olajjal szervizeltekre nem áll, mert "minőségi hiányosságok merültek fel a hordós 5w30 esetében" és fújhatod hogy 9 évig jártál márkaszervizbe hűségesen... sosem tudhatod. -
KubanitoS
veterán
Szerintetek 1.5-2 misi körül lehetne találni értelmes Swiftet, vagy Splasht? Elég nagy a szórás az árban, én úgy gondolkodom, hogy valami rendkívül megkímélt példányt nem lenne rossz megcsípni 50-90 ezres futásteljesítménnyel. Nyilván állapotot veszünk, nem kilométert, de azért na.
Megbízhatóság elsődleges szempont lenne és jó lenne nem belefutni valami nagyon rossz autóba...
Szerintetek jól gondolkodom ha drágább, de alacsony futásteljesítményű (viszont 7-10 éves) autókkal szemezek?
-
válasz
2ozzmexy #49492 üzenetére
Azzal kezdem hogy szerintem neked van igazad. De a Suzuki kereskedések hozzáállása elég érdekes bármi cseréhez ami nem motorolaj (fék, automata, stb). Féléves olajcserére viszem egy pesti kereskedésbe, simán közölték hogy 100 ezer felett elég lesz az allgrip olajcsere. Nu majd fehérváron vagy ahol az automata olaját cserélem (az is ráér 160-ig szerintük).
ui: kalapot le jó eséllyel mert a kolléga szerintem olvassa ezt a fórumot (visszahívott hogy 40 ezernél ellenőrizni kell és azt megteszik)
-
válasz
2ozzmexy #49492 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek. Akkor cseréltettem következőre, nem emlékszem ilyen tételre egy számlán sem... Az autóm automata, annak hivatalosan valamilyen hihetetlenül nagy az olajcsere ciklusa (valami 160 ezer...), de 60 ezernél cserélni fogom (52 ezernél vagyok). Lehet akkor megejtem ezt az osztómű olajcserét is.
u.i: apropó megvan (vagy tud linket) valakinek a 17-es scross kezelési útmutatója valamilyen doksiban? Ez még a nem hibrid, nem részecskeszűrős 1.4t ami nekem van.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Tom1939 #49490 üzenetére
Osztómű a szó amit keress meg a kezelésiben, van benne és bizony a váltóolajjal együtt cserélendő, de nem azonosak. 75W-85 kell bele (kétfokozatú hajtómű olaj, nem olyan amilyen a váltóba kell!) 40ezer km vagy 24 havonta cserélendő K10C és K14C esetében Vitarában, az S-Cross-ban is sanszosan. Fokozott igénybevétel esetén feleződik a futásteljesítmény és az etelt idő is... de ezt gondolom tudtad.
-
Eszembe jutott egy kérdés (ami lehet hogy jókora butaság). Az Scross allgrip rendszerében kell valami olajat/folyadékot cserélni (és ha igen mi az intervallum)?
-
a_tesz
Korrektor
válasz
a_tesz #49487 üzenetére
A szerkesztésbe nem fértem bele: ja, ha most vennék meg 13 évesen, akkor valószínű a következő 10 évben lehetne már rendesen rákölteni, de ugye mi garantálja a futást meg az elvégzett karbantartásokat. Most jut eszembe, az ABS kockát is kellett cserélni, kapott egy felújítottat (35 00 Ft). Hiába mondtam, hogy cseréljenek 3 évente fékfolyadékot, a szalon szerint "nem kell az", hát meg is lett az eredménye. Ezzel együtt is szerintem sokkal jobban jártak, mint egy 10 éves bármilyen autóval. De ugye sok embernek fontosabb az, hogy a szomszédnak milyen autót tud kiállítani, mint hogy mennyibe fog ez a következő 5 évben kerülni...
-
Vigneau
félisten
válasz
szivacs1987 #49486 üzenetére
Szintén ilyen kiskocsit nyúzok 2019 októbere óta. Másfél évesen kaptam meg durván 3.5M környékén, ~14e km-el. A jelek szerint időben szálltam ki a dízel 2012-es Peugeot 208-ból.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
[CS]Blade2 #49477 üzenetére
Ha belefér a költségvetésbe a 4M, akkor mindenképp az új mellett szavaznék. Faterék 13 éves Swiftjére (újonnan vásárolt) eddig a kötelezőkön kívül egy sebességjeladó szenzor (12 000 Ft), egy pár hátsó lengéscsillapító (20 000 Ft), és egy elem a távirányítóba a szalonból (ha jól emlékszem, 3000 Ft) kellett költeni. Egy 10 éves autó ennél sajnos jóval többet fog elkérni, addigra jó eséllyel sok minden elfárad annyira, hogy a következő 10 évben költeni kell rá, és még értékcsökkentve is úgy fogja kiadni a matek, hogy lehet jobban jársz egy új autóval. Persze az elkövetkezendő fél év ki tudja, megint mit hoz, a jövőbe nehéz látni, de az elmúlt kb. 2 év azt mutatta, hogy nem lesznek olcsóbbak az új autók, és ez magával fogja vinni a használt autók árát .
-
pigmeus
tag
válasz
[CS]Blade2 #49477 üzenetére
Ha kapsz, mikor én nézelődtem, sehol nem volt. Ami jött be már mind le volt foglalva. Amit ki raktak most a szalonban már el is vitték... ami ki volt állítva volt 5 millió, így lett SX4 inkább. Most foglald le és jövő ilyenkorra kiszállítják
-
dethroner
veterán
Épp pár hete mondtam nagy büszkén hogy az 1 éves swiftben nincs baja a kuplungnak. Csajom hajtja az autót, azt mondja pár napja elkezdett rángatva indulni, de csak akkor csinálja ha hideg. Ha már gurult 1-2 km-t, akkor már nem csinálja, és csak egyesben. Most volt 1 éves szervízen, 10 ezet km van benne.
-
zhali1
csendes tag
válasz
[CS]Blade2 #49477 üzenetére
Nézz meg egy Balenot, 2016 utánit.
-
ncc1701
veterán
válasz
[CS]Blade2 #49477 üzenetére
Az tény, h 2019 elején 3.1-ért baromi jó vétel volt a kis 1.2-es GL swiftem.
-
[CS]Blade2
addikt
Én most fizettem 65K-t a hátsó fékekre a kézifékkel és műszakival, 2x behúztam a kézit, 1 nap után elszakadt vagy szétesett valahol. Jövő héten megy vissza. Ma nézem, hogy a szervó olaj szintje éppen minimumon van. Korából fakadóan hullik szét a gép. 3 hónap múlva lesz 20 éves.
Most k.ra el kell gondolkodnom, mert az áremeléssel már ingerküszöb fölé kerülök. Vegyek most egy fehér GL Swift-et még 4-ért, vagy felejtsem el az újat, és nézzek valami használt Jazz-t 10 évesen 2-ért, aztán majd közel 10 év múlva megnézem, hogy mi a kínálat... de az már most is sz*r. Nekem 3 hengeres, turbós nem kell. Már most is ritka a szívó 4 hengeres, ráadásul már ma az 1.5-ös az a big big block. 1.2-es a swift, 10 év múlva már fűnyíró motor lesz benne szét fújva turbóval.
Közben annyit változott a felhasználásom, hogy még kevesebb km-re kellene az autó. Az itt olvasott minőségi dolgok és hibák sem segítettek a döntésben. -
dReFiX
senior tag
válasz
ncc1701 #49474 üzenetére
Dízel meg az automata szó külön külön említésétől is ki szaladnak a kapun az egyszerű átlagos felfogású ügyfelek.
Pont azért ennyi egy Octavia, pedig aki reálisan át gondolja és vesz egy flottás octaviát ahol mindent azonnal cserélnek tökéletes lesz neki, de piac nem így gondolkodik.
-
Nirvatti
tag
válasz
2ozzmexy #49466 üzenetére
Dehogy vágyok idegrohamra.
Amikor elkezdtünk az autócsere gondolatával játszani, hamar felment az ingerküszöb ~4M Ft-ig. Aztán inkább úgy döntöttünk, jobb választás egy 0 km-es, ha megtehetjük.
Nem bántuk meg.@ncc1701 Sejtettem, hogy a pénzünk egyre többet is ér, és én is ismerek olyat, aki cégesnek olyat választott ami csoda, ha bemegy 13 liter alá. Természetesen zöld rendszámmal...
-
dReFiX
senior tag
válasz
2ozzmexy #49467 üzenetére
Nyilván arra. CSak ha valaki be megy és szeretne "SUV"-ot, megnézi a Chr-t pl ami méretben durván akkora és szeretne LED lámpát egy két extrát mint ami a vitarában van közlik vele hogy 10-ről indulunk és ezek az idei akciós árak. Akkor most 6,1 ért a Vitara sok vagy nem sok ?
Bár ezt nyilván mindenki maga eldönti.Kegyetlen árak lesznek és kegyetlen használt autó árak.
-
ncc1701
veterán
válasz
Nirvatti #49462 üzenetére
EU téves környezetvédelmi szabályozása (ugye zöld rendszámos 2 tonnás SUV az ok 50km vellany hatótávval, ami amúgy 10L alatt nem eszik, és sosem tölti a tulaj, de a sima szívóbenzin 840kilós swift a 4-5 literes fogyasztással már fújj-fújj), meg hát igazából eurós árat kell nézni, és a forint nagyon penge mostanában (1 év alatt 10%-ot gyengült).
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz
2ozzmexy #49468 üzenetére
Én augusztusban vettem és sokat gondolkodtam hogy várjak-e még, vagy hitel. Végül úgy döntöttem hogy a készpénzállományt megtámogatom egy kis hitellel, majd végtörlesztek és milyen jól tettem. Sajna ott tartunk hogy ezek az emelések bőven kifutják a kamatot. Vitara GL+ az enyém is csak fehér.
-
Nirvatti
tag
-
galaxys80
veterán
válasz
galaxys80 #49444 üzenetére
Külföldi fórumokon is többen jelezték, hogy nem jön össze az iPhone-al a bt zene. Ami fura, mert nyáron egy Opel combóval tökéletesen ment. A CarPlay viszont tökéletesen működik. De azért az mégis csak kábeles megoldás.
Ha van esetleg itt valaki akinek iPhone-ja legyen kedves megnézni, hogy nála mi a helyzet. -
tboldi
nagyúr
válasz
2ozzmexy #49439 üzenetére
Csigásnak jobban örülnénk. Vagy megcsináljuk mindkettőt úgy, ahogy Hetyési Zsolt a Junkwagont.
Amúgy nem rohad egyik sem, egyedül az utólagos vonóhorog a WagonR-en, de azért csak jobb lenne valami biztonságosabb, jobban felszerelt autóban ülni.
-
ncc1701
veterán
válasz
2ozzmexy #49439 üzenetére
Hát... Ez most pont nem nyert. Én is erre tippeltem volna, de nem. Melóhely miatt maglód -m0-m3 bevezető köröket nyomok, az 30km egy irányba, és 10-15km-nél kissebbet nem nagyon megyek vele. Az mondjuk tény, h olyan, h beülök, és lemegyek sopronig 140-el, mostanában nem volt.
-
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
galaxys80 #49436 üzenetére
Be kell lőni, hogy lezárt képernyő mellett is játsza le a zenét, elsőkörben azt kellene kipróbálni hogyha elindítod és nem piszkálod a kijelzőt, akkor megáll e a zene.
Aztán nézzük tovább... carplay?@dReFiX: a piacot elnézve várható volt, szerintem még mindig nem drága annyira, a többiek is olyat fognak emelni h a hitelesek bele fognak rokkanni...
@ncc1701: A tisztítóval nincsen gond, csak megoszlanak a vélemények róla. Valószínűlg a sok "hidegüzem" a feketedés oka, nem tud a retek kiégni belőle, mert nem jársz pályán és hosszút.
@tboldi: Azok még szívók, elmennek a Holdig is, ha nem rohadnak...
@Tom1939: Bocsi, de én máig nem szeretem, szerintem elveszi a vezetési élményt, én szeretek gangolni, engem nem zavar a kuplungolás sem.
-
galaxys80
veterán
Sziasztok. Lett egy új Suzuki Scross-unk.
Mit kellene beállítanom, hogy egy iPhone-ről a YouTube musicot tudjam hallgatni?
bt kapcsolódva. Kihangosítás megy, de a zene néma. -
ncc1701
veterán
Régen fikáztam az automatát, de azért közben rájöttem, h jó dolog az.
-
-
dReFiX
senior tag
Szolgálati közlemény:
SX4 + 270,000 HuF \ Vitara +310,000 Huf, készleten lévő autók még régi árasok.
Januártól elkezdik gyártani az automatákat, februártól átvehetőek lesznek. +600 eFt a felár. -
TommyY2
tag
válasz
ncc1701 #49427 üzenetére
Én gyűjtöm az olaj mintákat (csak kíváncsiságból és viszonyítási alapként), hogy lássam, melyik olaj milyen sűrű (pl. 5W-30 vs 5W-40).
A múltkori olajcserénél (újfajta Lengyel Orlen olaj) elfelejtetten mintát kérni, ezért otthon szívtam le a motorból. Kb. 5km volt benne hazáig, de már korom fekete volt (1.6 benzines).
Egyébként ennél az olajnál tapasztaltam, hogy 5W-40 létére olyan híg, mint az 5W-30-as EcStar (vagy az Eneos Hyper 5W-40 sűrűbb az átlagnál?).
TommyY
-
ncc1701
veterán
Ezt én mind vágom, de meglepően mocskos volt. Van dízel vas is nálunk, az mondjuk brutális. Bár azzal megyünk évi 5 ezret, úgyhogy abban 5 ezrenként van cserélve.
-
-
ncc1701
veterán
Olajat, olajszűrőt, meg levegő szűrőt cseréltünk ma 45ekm-nél. Váltó-fék olaj megvolt 40e-nél. Na, amilyen fekete olaj jött le, tudom, h 20ekm a periódusa, de gondolkodom, h a 15ekm is sok neki.
-
SirKero
őstag
Nyolcmillióba kerül az új kombi Suzuki
[link]
-
válasz
2ozzmexy #49418 üzenetére
Pedig amúgy szerintem az egyik legszebb A4-es Audi volt.
Nálunk is az volt amúgy. 2-3 éve kezdtünk el komolyabban gondolkodni családdal, hogy 2001-es Zafirát lassan cserélni esetleg (ismert előélet, újkora óta van az is, egyetlen komoly hibája volt csak az évek során). Vagy veszünk egy használt, 10 évest 2-3M-ért (amivel kb. semmivel nem vagyunk előbbre), vagy gyűjtünk még x összeget és esetleg kevés hitellel, de elhozunk egy újat. Így hoztuk el '19 nyarán az utolsó automata Scross-t a közeli szalonból.
Karbantartással ez remélhetőleg 10-15 év múlva is autó lesz. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
SyMbioTe #49415 üzenetére
"Aki majomra vágyik ne sírjon hogy drága a banán..."
Sajnos az ilyen "leszakadt farzsebeket" megmenteni sem érdemes, ahogyan mondták, ez egy igazi hülyegyerek autó, "1,8T, a váci réme" és ezzel gyönöyrűen el is mondott róla mindent. Itt már nem elég egy szűrők-szíjjak-folyadékok triumvirátus csere vásárlás után, hanem konkrétan mint a régi Dacia, darabjaira szét majd újra össze hogy kiderüljön hol van még meghenkölve...Én Vitarát akartam, nem is vergődök h milyen drága prémiummal felgumizni, de nem is spórolom el az éves karbantartást... sok szomszédomtól hallom (a teljessége igénye nélkül szemezgetek, ezek a best of):
"most kapott új akkut 37ezerért, kussoljon egy évig..." (Capture), "most költöttem el 160ezret a téli-nyári szettre, ki ne találja már magát a kis wolfsburgi..." (Golf VII 1,4T), "múlt héten hoztam haza a szerelőtől mert megkotlott a kuplung, ne villogtassa nekem hogy "oil", kirezeteltem a pi***ba..." (Caddy 2.0 PDTDI)
Estig tudnám még folytatni, az ilyeneknek lovasszekér való, nem autó... bezzeg a vasútmérnök szomszédnak van két Swiftje (2005 előttiek), akárhányszor kinézek az ablakon valamelyikből mindig csak a hátsója lóg ki, hol gyertyát cserél, hol fagyállót, hol egyszerűen csak pucolja a motorteret, na őt még sosem láttam köszörülni reggel, de mindegyik lábon jár haza (és egyik sem rozsdás sehol), bezzeg az okostojásoké, amikor a sarkon befordul az autómentő már tudom hol fog lerakodni... de ugye ők be nem üllnének egy Suzukiba, az milyen prosztó már... -
Javetur
csendes tag
Sziasztok!
Megvettem az első Suzuki swift 1.0i autómat.
Hol tudok utánanézni, hogy gyárilag milyen motorolaj, gyújtógyertya való hozzá, illetve honnan, milyen megbízható webshopból
tudok rendelni gyári alkatrészeket?Ebben kérném a segítségeteket, tanácsotokat.
Jelenleg aksit keresek, milyet ajánlanátok?Előre is köszönöm a segítségeteket!
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
dethroner #49407 üzenetére
Tudom h a defektjavító habra értetted, azon ritka emberek közé tartozom akik félmondatokból is meg szokták érteni amit írsz, max nem értek veled egyet.
Elég gagyi jégkaparót használhatott az előző tulaj ha összekarcolta az üveget, nekem a 19 éves corolla szélvédője sem volt karcos, pedig 19 évig télen jégkaparással indult a reggel.
Amúgy sokan mondták hogy el fog repedni alul a szélvédő (sőt még most is mondják sokan akiknek már elrepedt), érdekes, nekem egyik autón sem repedt el, lehet ez a jégkaparással van összefüggésben...
Igen, téli felhasználás volt a téma, de télen is süt a Nap, engem mindig a pára szivatott, ha extrém sportra vágytam, akkor hideg motorral indultam el BP-en és 10 perc után emlékezetből mentem a sávomban... -
válasz
2ozzmexy #49402 üzenetére
Ahh, ez már ott látható, hogy kinek mi a lényeg, hogy az A4-es 2 nappal a TC forgatás után eladták. Úgy, hogy egy ép elem, nem volt az autón, a motor is épphogy még működött, elektronika meg szó szerint semmi. És ezt valaki megvette. Mert 4 karika van az elején.
Haverok megnézik messziről, egyszer megdícsérik aztán kész, ez megér ennyi sz*pást egyes embereknek, hogy garázsban többet fog állni, mint úton menni? (mondjuk jobb is) Sose fogom megérteni.Bezzeg a Toledo / Felicia, nem tudom mikor adják el.
-
Gyöször
senior tag
válasz
Laca1212 #49403 üzenetére
Valszeg retkes az ablak a kameráknál. Nekem egyszer 2017ben sűrű hóesésben az első pakoló szenzorok dobták be az unalmast a skroccson, illetve a tempomat radarja csinálta 2x mióta megvan, egyszer vastag bogár réteg volt rajta egyszer meg 1db szitakötő, de azt láttam is, hogy nekimegyünk. Nekem nincs ilyen dupla kamerám, így nincs tapasztalatom vele, de vmi ilyesmi lehet.
-
xmad
őstag
már majdnem kész a kuplung csere, míg nem közölték hogy valamit letörtek a váltóházon.. valami szelep azt mondják ami kell a start stophoz. nélküle nem tudják inditani az autót.. nem tudom mennyire bullshit duma lehet ez,
várni kell az új alkatrészre.. ki tudja mennyit...
-
dethroner
veterán
válasz
2ozzmexy #49396 üzenetére
Azt gondoltam most a téli felhasználásról van szó. Nyáron is hasznos, nem melegszik fel az utastér, de én akkor is kívülre rakom, hogy még a szélvédő se legyen forró.
Télen meg a belső párával elbírok, az sose okozott rönóba gondot, 10 évig fűtésem se volt benneDe a jeges szélvédőt nem szeretem, kaparni meg nem vagyok hajlandó azóta, hogy már amikor megvettem a franciát, annyira karcos volt a szélvédő, hogy konkrétan a napfény is megtört benne, így gondolhatod mennyit lehetett látni éjjel. Úgy van, semmit, főleg esőben semmit. És nem durva karcok, csak amit a jégkaparó meg az ablaktörlőlapát egy kis homokkal össze tud dolgozni 12 év alatt.
És igen, a defektjavító habra értettem a tpms kukázást. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
Laca1212 #49403 üzenetére
[link] ez a szenzor állt ki neked hibával (ha jól értem amit írtál), nem az első eset. Félre kell állni, motor leállít (teljesen, ne csak a Start-Stop lőjje le!) majd 10-15 másodperc múlva újra beindít és voilá.
A távolságtartó tempomatod szenzora valami ökörséget jelzett vissza és a fedélzeti számítógép biztonsági okokból közölte veled h "ne bízz az elektronyikában"...
(Mondjuk még mindig jobb mint a Tesla-é, az nyélgázon belevezette magát egy kamion hátuljába...)
-
Laca1212
őstag
Ha egy 2020-as Vitara ezt írja ki, az mit jelent?
"function temporarily disabled (cam vid)" -
2ozzmexy
senior tag
válasz
SyMbioTe #49281 üzenetére
Azért itt reagálok (és nem a yt-on) mert egyrészt megígértem, másrészt meg azért mert így mások nem tudják ki vagyok...
Azért hoztam létre JózsiTheRocket-et, hogy néhány embernek amolyan Csernus doki stílusban értelmet verjek a fejébe, ha csak 100 ember másképpen kezd el gondolkodni akkor már megérte.Persze hogy a hiteles Suzuki 10 év múlva is autó lesz, de ne akarj faberakásos műszerfalat, memóriás masszázs ülést meg hogy mindenki "menőjenő"-nek nézzen... Ami fontosabb egy használtautónál, hogy egyáltalán karban volt e tartva, de általában az ilyen kaliberű autókat nem az atomfizikusok veszik, így már újkorától senki sem tarja karban, csak hajtja, aztán 5 év vagy komolyabb kiadás előtt beadják a neppernek ezáltal lejjebb buktatva a társadalmi táplálékláncban, de költeni egyik tulaj sem költ rá, nem tartja karban, csak mindenki játsza benne az eszét (ami nincs) és végül így végzik 15+ éves korukra.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
szivacs1987 #49400 üzenetére
Oh, ne is törődj a többiekkel, mi 5 hónapos terhes nővel a leállóban cseréltünk kereket és a kamionosok csak dudálni tudtak... jah meg elsodorni a háromszöget h 2 percenként vissza kelljen sétálnom felállítani... volt amelyik direkt a háromszög felé húzta picit...
Mire megállt valaki már lefelé engedtük az emelőt. Ha arra jártam volna, én lehet megállok és megkérdezem tudok e segíteni.@tboldi: Akkor olcsó volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Bomba ár! HP EliteBook X360 830 G6 - i5-8G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop 4 - i7-11G I 16GB I 256SSD I 15" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 32GB 1000GB FHD 17 1 év garancia
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest