Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Androidos tablet topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drughi
addikt
válasz
Drughi #50758 üzenetére
update:
Az eset után volt egy 2x30km-es út, közte 1 óra szünet. Mindkét út alatt világított a visszajelző az első 2-3km-en, utánna kialudt.A mai nap pedig már karácsonyfaként villágított:
Vicces volt menet közben.. főleg az ABS.
A kézifék visszajelzője is világított, holott kb 30cal mentem.
Ez már nem akku gond lesz az tuti -
Siriusb
veterán
válasz
tboldi #50539 üzenetére
No, kicsit felmelegítve az etanolos szálat, az érdekesség kedvéért:
Tegnap elgurultam az Auchan-hoz és 98-assal tankoltam tele a WagonR+-t (Shell 95 helyett), de nem mentem vele, csak néhány kilométert hazáig. Ma reggel volt meglepetés, amikor beindítottam a kocsit! Olyan szép halkan duruzsolt a motor, mint régebben; a motor teljesítménye, menet közbeni viselkedése is érezhetően javult. Lehet fiatal autónál ez nem ennyire feltűnő, de ilyen régebbi konstrukciónál megállapítható a különbség.
Hogy megfelelően lehessen mindezt értelmezni, évekkel ezelőtti kísérleteimben a sima 95-ös és a MOL prémium 95 között szintén érezhető volt a különbség, de a prémium 95 és 100 között nem, tehát nem az oktánszám hozza a változást – kihangsúlyozva: ez én esetemre vonatkoztatva –, hanem az összetétel. -
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
AMD Power #50777 üzenetére
Grat! Sok balesetmentes kilométert vele!
A rádiót ki tudod húzni előre, meg kell nézni, mert a Sonynak van (volt) olyan lába amin ha +12V-t kap akkor azt érzékeli h a boltban van. A másik lehetőség, h ki kell kapcsolni belőle ezt a módot, tudod mint a Samu okosTV-knél...
Kellene egy pontos típus és nézni hozzá kezelésit, hátha abban le van írva.
Az a tároló max a mobilodhoz elég, esetleg napszemüvegnek... Lehet egy 2 DIN fejjel jobban járnál, szerintem így csak elpazarolt hely, de ez magán vélemény. -
AMD Power
titán
válasz
tboldi #50776 üzenetére
Az a fura ,hogy semmit nem kér. Csak írogat , mintha egy demo lenne csak rajta. Semmire nem reagál.
Szeretnék az autóra Cascot kötni. De! Flottás Állami autó volt, egy közel 10 éves, de nem kopott nyárigumi van rajta. Az új gumi még kb 2 hét mire meglesz. Szerintetek nem fognak ebbe belekötni ha kijönnek lefényképezni , vagy megnézni az autót? Meg e merjem most Netriseken keresztül kötni igy!? -
AMD Power
titán
Végre elhoztam a gépet! Nem volt 1x.... aki intézte az átírást többek közt a miénket 2 órát késett.... Utána haza 1 óra dugóban és szakadó esőben!
Legalább volt időm ismerkedni az autóval!
Egyelőre nagyon nem érzem maga az autót, gondolok itt a parkolásra és ,hogy hol a vége és az eleje. Családnak nagyon tetszett!
Olyan kérdésem lenne ,hogy az órát hogy tudom beállítani? Odáig eljutok ,hogy villog ,hogy állítsam be, de mivel? Se a bal se a jobb kis "karral" nem tudom!
Illetve a CD rádió semmit nem csinál. Olyan mintha nem lenne "bekötve". Se rádió se semmi nem jön be rajta, és nem is tudjuk állitani. Csak villog össze-vissza és olyan mintha valami demo menne rajta.
A rádió alatti rész meg szerintem "jó", nem kell bele semmi tok.
-
erh75
tag
S-cross-ban a műszerfalon az olajcserére figyelmeztető lámpa mennyivel jelez előbb ?
-
AMD Power
titán
válasz
Gyöször #50768 üzenetére
Most hívtam reggel a srácot és mondtam neki ,hogy látom sikerült mégiscsak átiratni az autót. Azt mondta ő is nézte ügyfélkapun és valóban sikerült. Nem volt semmi mentegetőzés mert mondta ,hogy akkor amikor ők eljöttek az okmányirodából még nem volt kész a kocsi azért nem is hozta el a papírokat, valószínűleg később csináltak meg bent az okmányirodában. Mondta ,hogy 11 fele mennek az okmányirodába a kész átírásokért, én 12 után megyek hozzá.
-
Gyöször
senior tag
válasz
AMD Power #50767 üzenetére
Nekem a fogorvosomnak mindig vasárnap este képződott hétfő reggel 10es időpontomra valami halaszthatatlan hivatalos ügye. Mikor már szabaddá tettem magam. Egyszer úgy 100 ezernyi bevételt buktam ezen. Valószínűleg egyébként lovacskázni ment a tanyára. Rohadtul nem érdekel ha lovacskázni akar valaki, de akkor mondja azt. Én is szeretem ha képembe hazudnak. Még nem tud róla, de ezután a 100as után már más a fogorvosom, de nem fogok neki hazudozni. Nem vagyunk egyformák, pedig azt kéne tennem nekem is. Mikor az Scrossom kellett átvenni nekem is elhalasztották és akkoriban bazi nagy jégesőket mondtak. Megkértem a csajszit, hogy guruljanak már be vele a szervízbe, ha épp van szabad hely. Mondta, hogy persze van is hely jó hogy mondtam majd beáll vele. Szerencsére nem esett jégeső akkor, de azért a vihar után motorra pattantam. Szerinted is az udvaron vigyorgott rám életem első autója? :-) nyilván mégsem volt hely a szervízben. Nem tudhatta a szalonból.. :-)
-
AMD Power
titán
válasz
Siriusb #50761 üzenetére
Jaja....
Most délután hívtam a kereskedést. Azt mondták ,hogy ma nem sikerült átírni az autót.... Igy holnap csak 12:30-kor tudok menni érte. Nah én ügyfélkapun lekértem. Ma át lett irtva , és forgalomba is lett helyezve az autó. El is küldtem a srácnak emailban.
Írtam neki ,hogy 8-kor már hívom és reggel el is hozom az autót!!! -
AMD Power
titán
válasz
Siriusb #50757 üzenetére
Most már nagyon!
Izgatott kb 2 hete vagyok, de most már meg olyan vagyok mint egy gyerek, várom a Karácsonyt.
Drughi Az aksi miatt nem hinném ,hogy problémázna. Nálam akkor volt ilyen másik autón amikor a generátor megadta magát. Mondjuk az fura ,hogy magától elaludt. De persze nem vagyok autószerelő. -
AMD Power
titán
Ha minden igaz akkor holnap eltudom hozni az autót. Már jó lesz!
Múlt héten kedden fizettem ki. Már jó lenne elhozni.
-
pigmeus
tag
Nekem zörög az ablakoknál, eddig azt hittem az üveg, de lehet hogy inkább a kárpit? mert ha megnyomom, akkor abbahagyja. Olyan mintha lenne benne egy marék apró.
Illetve most már a szélvédőnél is zörög vagy recseg a kárpit.
Ajtó beázást csinálták, de hátul szerintem megint ázik.
Összességében nem igazán ér semmit az én esetemben a szervíz, még le is verték a festéket..hátul a kalaptartó alá raktam filcet, nálam teljesen megoldotta. És ugyanez a rendszám.
-
O_L_I
őstag
Sziasztok,
Akinek a 2020-as "hybrid" verzió van S-crossból mi a tapasztalat a zörgés témában?
Esetleg javítgat a Suzuki ilyen hibákat csendben kiadások között?
Mostanában tervezek venni egy automatát. -
eami
veterán
válasz
[CS]Blade2 #50724 üzenetére
swift kint lévő manual alapján:
Váltás alacsonyabb fokozatba km/h (mph)
Másodikból elsőbe 20 (12)
Harmadikból másodikba 85 (52)
Negyedikből harmadikba 130 (80)
Ötödikből negyedikbe 180 (111)*szóval gyanúsan bírja a 130at harmadikban
-
ldn218
tag
válasz
[CS]Blade2 #50746 üzenetére
Nem is a téma indítónak írtam. Formáltál egy véleményt feltételeztem hogy tapasztalatra építkezik az autóval kapcsolatban. Az én véleményem arra építkezik hogy el elcsenem az autót a Nejemtől és bizony végig "tornáztattam" már egy párszor a fordulatszám és a kilométeróra mutatóját a skáláján.
-
dethroner
veterán
válasz
tboldi #50739 üzenetére
Nekem egyéb extrák mellett klíma sincs a rönóban, az ablak mégis egy fix pont. Arkhimédész hozzá igazodva kimozdíthatná a világot a sarkából
Volt Simsonom, tizenéves koromban. Elég volt a szabadságból, legyen a kerekek felett tető meg üvegek, különben nem hallom jól a zenét
-
AMD Power
titán
Nézegettem gyorsulási videókat az SX4-ről. Csak a 1.5 99Le verzióból találtam, a 112Le nem.
Ez a 99 lovas is elég szépen szedi a lábát! -
ldn218
tag
válasz
[CS]Blade2 #50740 üzenetére
"140-ről tovább gyorsuláshoz vissza kellene tenni 4.-be, csak túl sokat nem segítene rajta"
Miért nem segít rajta ? Kb 140 nyit a dualjet. Mit vársz egy 1.2 szívóbenzintől ami 120 NM tud ? -
[CS]Blade2
addikt
válasz
ldn218 #50731 üzenetére
Ja, 50-100-130-160-171 inkább, és 1.4-es egyébként, de tökmindegy, csak a kiosztást akartam mutatni, hogy valami ilyesmi lehet az is.
Közben megnéztem egyet: swift 1.2 vvt 2014 videóról:
1-es 50
2-es 90
3-as 135
4-es 168
5-ös 173
[link]A kiinduló hsz. ugye az volt, hogy autópályán 5.-ben 120-nál semmit nem csinál padlógáz lenyomásra, és inkább 140-el megy a dombos részeken meg, hogy történjen is valami 5.-ben 140-el, ha ott lepadlózza.
140-ről tovább gyorsuláshoz vissza kellene tenni 4.-be, csak túl sokat nem segítene rajta.
-
tboldi
nagyúr
válasz
dethroner #50738 üzenetére
Akkor neked a motorozást nem ajánlom.
Én szeretem, meg mire a klímának érezhető hatása lenne, addigra 6x odaérek a célomhoz, úgyhogy ezért is inkább az ablakot használom. Mosonmagyaróvár nem egy nagy város.
Csak hosszabb utakon használom a klímát, olyankor nyilván nem húzom le. -
tboldi
nagyúr
válasz
ldn218 #50735 üzenetére
Nem feltétlenül igaz, a kommersz autók többségénél overdrive az utolsó fokozat. Teljesítménymérést is jellemzően nem az utolsó fokozatban csinálnak pont emiatt.
A Jazzem kiosztásán is látszik, hogy 4-esben van a legközelebb az 1-hez:
I. 3.142 (12.92)
II. 1.75 (7.19)
III. 1.241 (5.1)
IV. 0.969 (3.98)
V. 0.805 (3.31) -
tboldi
nagyúr
válasz
dethroner #50733 üzenetére
Mert JDM as fuck.
Amúgy nekem is van, leginkább az üvegek zörgésének megakadályozása miatt tettem fel őket, hogy kicsit feszítsenek (15 éves az autó, ilyenkorra meggyengülnek az ajtóban a műanyagpöckök, amik tartják). Bejött a terv, már nincs zörgés.
És esőben sem rossz, hogy kissé le lehet húzni az ablakot anélkül, hogy beesne. -
ldn218
tag
válasz
[CS]Blade2 #50724 üzenetére
A harmadik és a negyedik közt nem lehet 10km/óra a differencia.
-
ldn218
tag
válasz
2ozzmexy #50725 üzenetére
Itt a kis tömeg miatt megtehették hogy öt sebesség van és hosszabbak a fokozatok. Az autó nagyon nem dinamikátlan a kategóriájában. A több fokozattal tudja javítani a gyorsulást a rugalmasságot. A motor fordulatot többet lehet a hatékony fordulatszám közelében tartani.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
[CS]Blade2 #50724 üzenetére
Már megbocsáss, de hogyan kapcsolódik ide az 1,6 duratec focusod!?
Nem is egy kategória, se változó szelep vezérlés se semmi, a két motor nem is egy euro norma...
-
2ozzmexy
senior tag
Van erre megoldás: meg kell tanulni egy lendületből menni vele, de ez kB minden 2liter alatti szivomotorra igaz, a töltöttek mások.
Én inkább úgy fogalmaznék h annyira alul van 5-ösben 120-nál a fordulatszám h nincsen nyomaték így vissza kell váltogatni sok utassal és csomaggal.. -
ldn218
tag
Nem ajánlod pályára mert hosszú az ötödik. Ezek szerint pályára szerinted az a jó ami legmagasabb fokozatban szétforogja az agyát. Húzattad már meg a kis autót mondjuk negyedikbe 160-ig ?
Pont hogy pályára való az áttételezés. A dualjet miatt olyan 140- nél huzza meg még egy picit ötödikben a motor. Én inkább a kisautó kis tömeget hoztam volna fel mert emiatt nagy sebességnél kicsit izgágább, nem fut olyan nagy autósan mint pédául a focusom. Ami érthető.
-
Nirvatti
tag
Édesanyám szintén 70 éves, viszont neki (ritka utasként is) macerás a be/kiszállás.
SX4 S-Cross: magasan van, a lábát sem úgy tudja emelni, hogy észre se vegye a küszöböt és a "megmászni való" magasságot.
Igaz nem makkegészséges, és ahogy írtad, apukád valószínűleg ismeri a kiszemelt autókat, de tegyen velük simán többszöri próbát. -
AMD Power
titán
válasz
tboldi #50719 üzenetére
Én még csak annyit tennék ehhez hozzá ,hogy ahogy telnek múlnak az évek az igények is úgy változnak. Amikor az első kocsimat megvettem 190.000Ft-ért, egy 1993 Renault Clio 1.9D, teljesen zene mániás voltam. Akkor 100-ért rakattam bele hangcuccot. Baromi szépen szólt, és ez a 100e brutál kedvezményekkel volt ennyi mert a cuccot is nálunk vettem és a saját beszerelő műhelyünkben csináltattam beszerelést. Most 1x évvel később engem annyira érdekel autóban a zene ,hogy néha néha bekapcsolom a rádiót.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Red_Bull #50709 üzenetére
A többiek már leírták a lényeget, én csak leírom, hogy én hogyan vagyok ezzel.
A Jazzem a fullextra alatt van eggyel, de több mindent is bele vagy rápakoltam utólag, ami a fullosban/-on volt, vagy opcionálisan rendelhető volt (hátsó hangszórók+ előre magassugárzók, könyöklő, bőrözött kormány, spoiler, stb.). Szeretem, ha minél több mindent tud.
Apum WagonR-e szintén eggyel van az akkori csúcs alatt, azaz GLX GS helyett, neki csak a klíma hiányzik, de az is csak azóta, amióta megtapasztalta, milyen jó a Jazzemben, egészen addig elvolt nélküle is. -
AMD Power
titán
Kicsit előre szaladtam ma!
Megvettem a kocsira a Pest megyei matricát + Asszisztencia biztosítást is. Amire most volt -10% kedvezmény, mert náluk vettem meg a megyei matricát.
-
Igazából felhasználás függő. Az scross nagyobb de az ülésmagasság szerintem azonos. Talán az scross-nak kicsit hosszabbak az üléslapjai de ebben már nem vagyok biztos. Ha egyedül használja akkor talán kezelhetőbb méretű a vitara. Ha többen is beülnek gyakran akkor scross. Ha határeset akkor amelyik tetszik
Nekem scross van de technikailag nagyon hasonló autók.
-
AMD Power
titán
válasz
Red_Bull #50709 üzenetére
Ez szerintem egyén függő és persze pénztárca függő is.
Én most vettem nem rég a 4-ik autómat 15 év alatt. Ez egy alap SX4 GC AC, szóval alap és van benne egy klíma. De én direkt ilyet akartam. Nekem a másik autóm is egy alap Astra Classic, azt is használom lassan 7 éve. És pont azt adta amit vártam tőle. Persze az SX4 alap is sokkal felszerelteb és újabb is. Nálam sok szempont nem volt amikor ilyet választottam. Mo-i (Bár SX4-ből szinte csak ilyen van) kevés km, törésmentes és legyen benne klíma, min 2 lufi és szervó. Abban csak reménykedni tudtam ,hogy ,modell frissítés utánit tudok venni, ami persze fiatalabb, erősebb és kiforrottabb is mint konstrukció.A többi engem nem igazán hoz lázba. Engem még az elektromos ablak sem érdekel. Ennek persze van előnye és hátránya is. Én inkább az előnyére koncentráltam, hogy minél egyszerűbb legyen.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Red_Bull #50709 üzenetére
Akkor az elég szűkös penzkeret lesz ami meg fogja mondani mit veszel. Először is konkretizaljuk a dolgokat: van az autó vételára, ez evidens, de ezen felül amit ott és akkor amint megkapod ki kell tejelni: KGFB, atirasi költség, szerviz díj, különben meg fog szivatni az autó. Tehát a vetalaron felül még alhangon 200-250k legyen a zsebedben. Abroncsok milyenek? A felszereltség itt sokadlagos dolog, én azt mondanám hogy klíma, ABS meg 2-4 lufi legyen benne.
A fordulatszám merőt túlértékelik, a sebesség mérő elég h tudd mikor kell váltani, vagy inkább a füled.
Amit viszont csak te tudsz, az az hogy mennyi időre veszed, 2 év, 10 év? Mik a hosszú távú terveid? Gyerekek család? Ha 10 évre veszed és közben tervezel 2 gyereket akkor be fogtok férni vagy kapkodva kell majd 5 év múlva másikat venni, mert kiderül h kinőtted?
A fapados annyiból jobb választás, h egyrészt megtanit vezetni másrészt kisebb a fenntartási költsége, mert olcsóbb rá a biztosítás és kevesebb dolog tud csütörtököt mondani. Mellesleg elarulom h tuti lesz ami megmakkan, mert előtted használta valaki valahogyan, te egy más módon fogod ezért tuti lesz ami beadja az unalmast. Egy fapadosabb autó ha törik is olcsóbb javítani, mert a sima műanyag elem olcsóbb mint a a fényezett stb. Ennél sokkal összetettebb a dolog mint az elsőre tűnik.
Sok dologban tudunk segíteni, de helyetted nem donthetunk, én biztosan állapotot vennék első sorban és nem felszereltséget, mert nem hagynék ott egy szép rendszeresen karbantartott autót azért mert csak kurblis az ablak... -
Hego
tag
válasz
SyMbioTe #50708 üzenetére
Swift 1.2 90LE 2019-ből. Hát nem autópályára való.. Nagyon hosszú benne az 5. sebességi fokozat, ami egyfelől jó, mert motorzaj nincs és a fogyi is relative alacsony, cserébe 120-nál ha rálépsz a gázra nem történik semmi.. ahol dombosabb az autópálya, ott inkább 140-nel megyek vele, mert itt már van fordulat, sokkal jobban megindul. 140-nél kb. 6-7 liter közt fogyaszt, erős szembeszélben is csak kicsivel 7 fölött.
A szélzaj pedig hatalmas, bár nekünk van utólag felszerelt légterelő, lehet az a ludas..
Én pályázásra nem ajánlom az új swiftet. Városba tökéletes.
-
Aryan
senior tag
Sziasztok!
Apukám 70évesen megvenné az élete első új/szalonból kihozott autóját. Most egy régi sedan swiftje, meg suzuki szerelő is volt sokáig így szereti a márkát. Kettő kiszemelt lenne: Vitara illetve SX4 S-Cross. Melyiket lenne érdemes megvásárolni, melyikből könnyebb a ki-be szállás?
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Red_Bull #50709 üzenetére
Pedig ezek pont azok a dolgok, amiket más nem fog tudni megmondani helyetted, és rengeteg dolog felhasználásfüggő is. Ha például használsz belépőkártyát mondjuk mindennap, vagy heti ötször mész Drive-In étterembe, akkor valószínűleg jól jönne az elektromos ablak (bár mivel csak lefelé automata, csak félig teszi kényelmessé az életed), ha kevés a rutinod, akkor segít a fordulatszámmérő, hogy mikor válts, meg ilyenek. Ha napi tizennyolcszor ülsz be az autóba, akkor a kulcsolgatás is kényelmetlen lesz idővel, ha két hét alatt egyszer kell menned valahova, akkor jobban kibírható.
Ha nem klímás az autó (GC-ben opciós volt az is, nem járt alapáron, amennyire jól tudom), és napi 3 órát ülsz a dugóban, akkor azért van legalább négy hónap, amíg vagy megfő az agyvized, vagy szívod az ugyancsak 40 fokos, de némileg frissebb füstös levegőt. Ha viszont kis forgalmú utakon közlekedsz, és nem is olyan sokat, meg mondjuk hajnalban meg este, akkor az ablak is elég tud lenni. Szóval tényleg nehéz helyetted megmondani, mivel lehet együtt élni, és mivel nem.
A másik fele, hogy eladáskor, ahogyan te is szembesülsz vele, az extrák hiánya azért nehezebben teszi eladhatóvá az autót jó áron, szóval ha csak 1-2 évre tervezel vele, akkor lehet, hogy sokáig fogod árulgatni, vagy tényleg csak nyomott áron tudsz majd megszabadulni tőle. Ha hosszú távra (10 év nagyságrendileg), akkor azért már szerintem kisebb lesz a különbség egy 25 év körüli autónál. Plusz annyi idő alatt 1-2 kényelmi extrát be tudsz szereltetni, fordulatszámmérő, elektromos ablak, klíma, ezek nem annyira sok pénzből bele tudnak kerülni, a külső fényezetlen kilincs és tükör meg akár még majd feléd is döntheti a mérleg nyelvét, mert azok olcsóbbak, ha cserélni kell.
Az én tanácsom az lenne, hogy gondold jól át, mire kell az autó, és annak megfelelően válassz. Ha kérdésed van, vagyunk itt néhányan, különböző nézőpontokkal, ami segíthet a döntésben
-
Red_Bull
aktív tag
Üdv
Lehet,hogy ez hülye kérdés lesz, de akinek van 2005-2010 között gyártott Swiftből a GC verzió, azoktól kérdezném,hogy mennyire zavaró nekik hogy ennyire fapados, és nem-e bánták meg hogy nem a sokkal jobban GLX-et vették? Nekem sosem volt még autóm,ez lesz az első kocsim, ezért nem igazán tudom felmérni mennyire lenne megfelelő,hogy ennyire fapados, mit javasoltok, együtt lehet ezekkel élni vagy bánni fogom és mindenképpen vegyek drágábban GLX-et? A GC ben nincs fordulatszámmérő, nincs a gyári hangrendszer, nincs multikormány, hiányoznak a belső ezüst dekorelemek, nincs elektromos ablak, nem távos a kulcs, más a kárpit,nincs csomagtartó világítás, és még üzemanyagszint-jelző lámpa sem, csak a mutató.Sajna elég szűkös a pénzkeretem, a GC-ből olcsóbban kapok szebbet, azért kérdem.
-
Roxbury
őstag
válasz
SyMbioTe #50705 üzenetére
Nekem 2006-os 1.3-as van. Kb. 6.3-6.4 klímával 140-nél a fogyasztás. 110-nél olyan 5.7-5.9 környéke, 90-nél olyan 5.4-5.6. Van zaj, de nem sokkal nagyobb, mint a 2018-as Vitaránál, amit használok mellette. 140-et kényelmesen viszi. 160-as utazó se gond sík úton, alig kell nagyobb gáz. Viszont a nagy emelkedőket ott már megérzi, és azért 140-nél is. Fordulaton kell tartani, akkor nincs probléma.
-
Swift tulajok: Pályás használat során mik a tapasztalatok a kocsival? (Hanghatás, fordulat, mennyire bírja a 110-130at, mennyit eszik)
-
tboldi
nagyúr
válasz
2ozzmexy #50702 üzenetére
i-DSI, azaz Intelligent Dual Sequential Ignition, hengerenként 2 gyertya és 2 szelep. [link]
A Jazz-ben is hasonlóan könnyű cserélni, és ellenőrizni is rohadt egyszerű. Csak le kell húzni a stekkereket, és ha nem kezd el 3 hengerezni, akkor a szemben lévő jó, aztán csati visszadug, és jöhet a következő. Hibakódot is csak az első sorra tud dobni, de azt is csak 10-15 mp után, a hátsókat meg egyáltalán nem is felügyeli az ECU (mert olyan intelligent
).
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
tboldi #50699 üzenetére
A 4ZZ motornál a gyertyák ül egy-egy ilyen gyújtótrafónak csúfolt cucc, egy csavar meg egy stekker, csak előtte le kell kapni a műanyag burkolatot a motorról, nem bonyás cserélni, inkább sok idő, egyszer még félrészegen is csináltam a haverén, mert a szerelő 20ezret kért csak munkadíjra, én meg mondtam h "fogd meg a söröm", 4db cseréje olyan 20-25 perc, az idő 70%-a a bontás és visszaburkolas. Azok ha kezdenek meghalni akkor hidegen 3 hengereznek, mert a VVT kiall egy semmitmondó hibával és az ECU tiltja. Az halála ha olyankor pörgetik és erőltetik, rögtön le kell állítani és hagyni neki gyújtáson 10-15 másodpercet, aztán újra beindit és működik. Ha akkor sem jó, akkor csere, de ezt tudja üzem melegen is, ha előtte sokat varosoztal és sok a lerakódás, ne kérdezd miért, népi megfigyelés.
Minek 8? Hány gyertya van abban a 4 hengeres motorban? -
2ozzmexy
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Xbox Series X|S
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- További aktív témák...
- HomeAssistant és SolarAssistant Center - spórolj pénzt automatizálással!
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- Eladó KitchenAid Artisan 4l-es konyhai robotgép mandulaszínben
- Új okosotthon eszközök bolti ár alatt - Blitzwolf SHP15, Miboxer, Aqara eszközök
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)