Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Androidos tablet topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Azt számolgattam a Netrisken ,hogy ahhoz képest ,hogy soha nem volt még Cascom elég olcsón lehetne kötni majd az SX4-re.
10%, de min. vagy 50.000 Ft önrészes Casco egy évre nekem lenne kb 42.500Ft.
Arany Fedezet Alapkockázatok:
- Töréskár
- Elemikár
- Üvegkár
- Lopáskár, rablásIlletve pluszban lenne benne egy Élet- és baleset biztosítás. Ezen most kicsit elgondolkodtam. 1x év alatt soha nem törtem, sőt még húztam meg sem egyik autómat sem. Nem ettől "félek". Én a "többiektől" + az időjárástól már annál inkább.....
Szerintetek? -
tboldi
nagyúr
válasz
simonjoe #50592 üzenetére
Tréleren ugyan még nem volt a WagonR-ünk, de asszsisztanszra majdnem szükségünk volt egyszer... Minden előjel nélkül megmakkant az akku.
Boltba még simán eljutottunk, nem is indított nehezen, de hazaindulva már se kép, se hang. Nem volt senki a közelben, akivel lehetett volna bikázni, úgyhogy betoltuk a katalizátor ellenére, de alig engedtem rá a kuplungot, már be is röffent, sok benzin nem juthatott bele. Még aznap kerítettem is egy új aksit a Tescóból, de az is már több, mint 6 éve bírja (Exide Excell). -
tboldi
nagyúr
Szabóék lecsavarozzák a pótféklámpát és körberajzolva csinálnak egy sablont.
-
-
-
AMD Power
titán
válasz
tboldi #50585 üzenetére
Igen ezt olvastam is. Itt pl nagyon szimpatikus amit írnak. Az árak is jók! SX4-re 25.000Ft-tól B oszloptól.
-
tboldi
nagyúr
válasz
2ozzmexy #50579 üzenetére
Kell hátra is a műbizonylat a Köhém rendelet szerint. És a bármilyen fólia sem állja meg a helyét, olyat szabad csak, ami rendelkezik "H" vagy "AF" minősítéssel, ezt jelölni is kell egy matricával az üveg és a fólia között.
[link]Egyébként van még olyan fólia, ami nem UV-szűrős?
Nekem Skyfol HP Pro van, ez az olcsóbb kategória, és ez is olyan. Illetve az infravörös sugarakat is szűri. -
AMD Power
titán
válasz
2ozzmexy #50578 üzenetére
Az 5 év az reális, egy ilyen nagyobb szervizre. Ezeket az olajokat, folyadékokat illik ennyi idő közönként cserélni. Az motorolajba is egy évbe ha 8-9000km benne lesz akkor sokat mondok. A gumin még agyalok. Ha veszek rá akkor biztos ,hogy 4 évszakos Nexen Blue 4 Season lesz rajta. Most valami régebbi nyári papucs van az autón, nincs elkopva. Azon gondolkozok ,hogy tavaszt/nyarat ezzel a szettel még le kéne nyomnom és ősszel megvenni rá az új gumikat.
-
2ozzmexy
senior tag
Drágult a Suzuki: [link]
na jó, ezért már én kérek elnézést... azért a 19,3M-s Across-ba szivesen betenném én is a hátsómat, de ahhoz el kellene adnom a kecót amiben lakunk...
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
AMD Power #50577 üzenetére
Előre is tehetsz, de kell róla műbizonylat. Oldalüvegekre max 70% amiért nem kötözködnek, a hátsó szélvédőre és a két hátsó ablakra bármilyet tehetsz, akár SK is, arra tojnak magasról, az első szélvédő izgatja őket meg az első két ajtó.
Ha elfogadsz egy tanácsot (ismét): UV szűrős legyen, mert csökkenti a beltér fakulását és kevésbé fog egy hőtárolós kályhára emlékeztetni strandolás után.
Mellesleg aki nem szeret jeget kaparni, annak ajánlom figyelmébe, ugyanis a Vitara gyári fóliázott ablakai nem jegesek...
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
AMD Power #50575 üzenetére
Azzal nincs is baj, szerintem pont ennyit kellene minden használtautó vásárlónak tennie és ugrásszerűen javulna az autók műszaki állapota, de a többség egy nyomorult olajcseréig nem jut el... Amúgy elárulom hogy amit tervezel azt nagyszerviznek hívják, és legrosszabb esetben 5 évente illene minden autón megcsinálni...
A többséget az földhöz vágja, hogyha újra kell gumizni a vasat... még a Vitarát is újra lehet 150-ből, az SX4 szerintem 100 körül meg fog állni, de még ennyit sem tesznek meg, ezért lehet látni 10+ éves gyári abroncsokon futkorászó autókat, mert hála az égnek (meg a modern anyagoknak és gyártástechnológiáknak) a gyári Conti EcoContact abroncs ahogyan öregszik felkeményedik, tehát nem kopik, így az 1,6mm-es jogszabályi határt 20 évesen fogja elérni.Hátha el tudod passzolni azokat amik rajta vannak...
-
AMD Power
titán
Tavasszal még a nagy meleg előtt le szeretném az autót B oszloptól hátrafele lefóliázni. BP-n van e valami javasolt hely amit tudnátok ajánlani?
-
Gyöször
senior tag
Az opelek meg hibakódot dobnak, nemtom már mit. Az akku tök jól teker kiválóan indul a gép hidegben stb, csak mindenki motorvezérlőt akar cserélni.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
AMD Power #50565 üzenetére
A többiek megelőztek, de én is hasonló jókat kívánok hozzá, remélem elégedetten fogod használni és kívánom hogy az assistance-ra se legyen szükséged... Engem is ravettek anno az Allianz-nal évi 3600-ért, amiből pár év alatti évi 20 lett.
A nagyszervizt biztosan meg fogja hálálni, mert szerintem mióta lejott a sorrol, azóta nem kapott annyi törődést mint nálad fog már az elején. -
AMD Power
titán
válasz
2ozzmexy #50558 üzenetére
Persze! Ki is lesz. Nincs kedvem 56 különböző helyről vásárolni. Egyedűl csak ez a fékolaj olyan amit nem ott veszek meg ahol a többi alakatrészt hozzák nekem durva kedvezménnyel. Ott csak Manol lett volna. Olyat nem akarok rakni az SX4-be. Szerintem ez a Castrol lesz , nem hinném,hogy "rossz" lenne bele.
-
csiga8
senior tag
válasz
AMD Power #50546 üzenetére
A fogyasztás sok mindentől függhet, de teljesen természetes, hogy az E10-el többet eszik.
A premium üza. nem csak oktánszámban jobb. Az etanol fűtőértéke jóval kiebb, ráadásul hamarabb "romlik", nyálkás, akár gyantaszerű ( barna) lerakódás keletkezik.
( Aki télire tesz el motort, tudja miről beszélek, és azok tudják, miért is jobb pl az OMV premium)Nem akartam az Auchan reklám filmhez ( mert nem több) hozzászólni, de ha már..., szóval azért - szándékosan- sok mindent kihagytak a mérésből, tájékoztatásból.
Nem linkelek, Gajdán Miklósnak van néhány üzemanyagos videója, érdemes megnézni, jó gondolatok vannak benne és sok igazság.
Elmondja ( ó is) miért is jobb az ETBE az etanol helyett. Nála elhangzik, miért jobb a premium üza a normál helyett. / Nem, nem lesz tőle duplaturbós hatás/
Az etanol ( egresszív) korrozív hatása az ETBE-val kilőve, + a premium üza-ban több tisztító és kenő adalék van. A dugattyú tűzgát alatt az első kompresszió gyűrű kapja a legkevesebb olajat és a legnagyob ( hő is) terhelést. Az adalékolt üza a kenésben-súrlódásban ( kopáscsökkentés) segít hosszútávon. Ugyanez mondhahtó el az injektornál, kopáscsökkentő...
Érdemes megnézni: [link]
Más szemszögből is van megközelítés pro-kontra. Szintés hasznos kis videó: [link]
kb 18.30-tól lenne az Auchanos hú de jó benzin (hülyeség) cáfolása, de az egészet érdemes megnézni az elejétől.
A végén Balázsék a kisgép szervízes részben gyakorlatban mutatja meg az E10 átkos hatását.
Kisgépeknél ( általában 2T, fűkasza-láncfűrész) nagyon hamar előjön az átkos E10 miatti lerakódás, eltömíti a járatokat.
Lehet venni ( baromi drága, Mo-n nem is nagyon láttam) előre bekevert ( 1:50) etanol mentes benzint. A viszonylag magas üzemi fordulatszám ( 9000 rpm körüli ) az etanolnak a káros hatása a lassú égése, a hosszabb ideig tartó lángfront miatt van.
A normál benzin 30-40 m/s sebességgel viszonylag rövid idő alatt elég, utána forró gáznyomás nyomja lefelé a dugót. Az etanol miatt az égés elnyúlik, sokkal tovább melegíti a hengert, dugót. Azok ugye ( kényszer) léghűtésesek, nem vizesek, érzékenyebbek erre.
A gyártói előírás szerint max 10% etanol tartalom mellett üzemeltethetők...A lassabb égés miatt a régebbi, nem nagy fordúlatú motoroknál "alulról" némileg nyomatékosabb lesz a motor, ennyi előnye van.
A dzsuvát sajnos nem feloldja, hanem leoldja az etanol. Magyarul nem bontja apró részekre, hanem darabokban hagyja, ezzel dugulást okozhat. ( jellemzően szűrő) A premium üza-ban található +adalék pedig feloldja. Az Auchanos pedig..., hagyjuk.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
tboldi #50560 üzenetére
Okés, velem lehet alkudozni, legyen 3, de kérem jelentkezzen aki még sosem vezetett olyan autót amiben 5 évesen is a gyári volt...
Mégsem hullanak az utakról mint a legyek és újabban (nem tudom miért) de egyre kevesebb "kiegyensített" kanyart látok, régen ahogyan autóztam mindehol meg volt szedve a padkán a fű és a kanyart jelző táblák is eléggé viharvertek voltak...Manapság ezek eltűnőben vannak és kétlem hogy a fékfolyadék rendszeres cseréjére vezethető vissza mindez...
TL;DR
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
AMD Power #50556 üzenetére
[link] amit most hirtelen találtam, ez mind jó bele és akadnak olcsóbbak is, szerintem a lényeg az hogy ki legyen cserélve, egy febi vagy egy K2, esetleg Textar is bőven jó bele és lényegesen olcsóbb, bár itt már annyira filléres a különbség hogy nem érdemes sokat vacakolni vele, ami van és nem noname az jó is lesz bele. Csak 4 év múlvane felejtsd el kicseréltetni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
TommyY2 #50544 üzenetére
Igen, tehetsz, de lényeges különbség az A/B-s és a C-s olajok között a szulfáthamu, foszfor és kéntartalom, előbbiben több, utóbbiban kevesebb van mindből, illetve a TBN is fontos.
Qru egyik hsz-ából idézek:
"Teljes bázisszám (TBN), ez az adalék ami meggátolja az olaj savasodását, minél több van benne annál inkább ellenáll a savasodásnak (az olajba bekerülő benzin, kén, stb). Logikus lenne ezt az adalékot az "egekbe" emelni de sajnos vele együtt nő az olaj szulfáthamu tartalma is ami meg a katalizátornak, DPF/GPF-nek nem jó ugye."
Magyarán a C-s olajok kíméletesebbek a katalizátorokkal és a részecskeszűrőkkel, viszont a kisebb TBN miatt hamarabb savasodik. Ha sok a rövidtáv, ami a savasodásnak az egyik legjellemzőbb oka, akkor célszerű sűrűbben cserélni, vagy maradni az A/B-s olajnál. Végül is a Suzuki is azt írja elő, úgyhogy...Splash: Ki kell próbálni, 0W20 és 0W20 közt is lehet óriási különbség. Legrosszabb esetben 0W30?
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Qtya123 #50551 üzenetére
Na, örülök, hogy megoldódott.
Érzetem valahol, hogy ez lesz baja.
Én is jártam így csak nem Suzukival, hanem Toyotával, ahány autószerelőt és "gurut" felhívtam mind mást mondott, a fél motort kicseréltették volna velem - persze az én kontómra - amikor elmentem a helyi autósbolta és megkértem a pacákot hogy egy új "zselés" márkásat hadd vigyek kis 10 percre, ha jó akkor fizetem is... Naná hogy varázsütésre jó lett... -
2ozzmexy
senior tag
válasz
AMD Power #50553 üzenetére
Teljesen jó lesz, szerintem ennél komolyabb már OP lenne bele, csak ne felejtsd el 4 év után kicseréltetni...
Most belenyomhatod a Motul-t is, de abból 1L olyan 6ezer körül mozog és abban az autóban semmivel sem fog többet tudni...
Vagy ezt is megnézheted: Castrol Brake Fluid DOT 4 (olyan 3200/L áron szokott lenni) -
AMD Power
titán
Az SX4 FB csoportban ezt a fékolajat ajánlották,mint gyári minőség. Őszintén megmondva az életben nem hallottam még róla.
-
Qtya123
őstag
válasz
2ozzmexy #50373 üzenetére
Na egy kis fejlemény: Igazad lett!
Vettem egy új BOSCH akksit és a mostani hidegekben is tökéletesen, 1 másodperc alatt indít.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen is van, hogy tempósan teker indítózásnál, de attól még halódó lehet az akku. Szóval álljon itt ez tanulságként, ha valaki így járna mint én.
-
galaxys80
veterán
A start/stop rendszer milyen állásban szoktátok használni?
Scross-ban van 3 lehetőség is. -
Chereiose
addikt
Celerioról valakinek van itt tapasztalata?
Neten jókat írtak róla, de ugye itthon rég nem forgalmazzák már, az eladó darabok száma meg kb 14-15 db a hahun, ráadásul a MO-i darabokat alig olcsóbban, sőt, néha még drágábban is hirdetik mint újonnan... Egyébként a méretéhez képest a sok hely, valamint a parádés fogyasztása és fenntartása fogott meg benne, ha már főleg városban használnám, na meg, hogy javarészt csak 5-6 évesek és nem 10+.
-
AMD Power
titán
válasz
Siriusb #50537 üzenetére
Én kb 15 éve OMV tankolok. De amióta ez az E10 "újdonság" bejőtt az autó fogyasztása szépen lassan elszállt! Most már eladás előtt nem foglalkozok vele, de most télen városban (Bp) a 9-10l lazán beveri a 60Le Astra. Elötte ez volt max 8l. Szerintem az etanol valahol valami csövet stb meg is evett és ezért is szállt el a fogyasztás. De ez a mostani 95 nem elég,hogy drága de *zar is.
-
Azért van még egy fontos dolog az olajválasztásnál. Nem véletlen van megadva pl. a nullás olaj. A motor "olajjáratai", olajpumpája ezzel a viszkozitással bír el a legjobban. Ezt meg nem kell túlmagyarázni!
-
TommyY2
tag
válasz
tboldi #50543 üzenetére
Köszönöm a segítséget.
Sokat olvasgattak már korábban is ezeket a leírásokat, de az olaj összehasonlítót valahogy eddig elkerültem.
Ezek szerint a C3-as olaj teljesen lefedi (sőt, még többet is tud) az A3/B4 besorolású olajokat. Tehát az S-Cross-ba nyugodtan tehetek akár C2/C3 olajat, hiába van megadva előírásként az A3/B4 minősítés?
U.I.: Mivel a Splash-ben még soha nem volt 5W-40 olajnál finomabb (de márkaszerviz által fiatal korában volt benne 10W-40 is), lehet, hogy nem tenne jót neki a 0W-20 (12 éves, 100e km-rel).
TommyY
-
tboldi
nagyúr
válasz
TommyY2 #50542 üzenetére
Ezek szerint, ha az API a fő előírás, akkor teszem a legjobbat vele, ha SN, vagy SN Plusz kategóriás olaj kerül bele, ilyenkor az ACEA lehet bármi (A3/B4, C2/C3, stb.)?
Nem "fő", csak egy a sok paraméter közül. Az ACEA besorolást akkor lehet figyelmen kívül hagyni, ha az autógyártó nem ír elő erre vonatkozóan semmit, vagyis nem az API-tól függ. Nincs olyan, hogy ha az API ilyen vagy olyan, akkor az ACEA nem érdekes, jelen esetben csak a Suzuki nem tesz róla említést a Splash könyvében.
Látod, az S-Cross-nál oda van írva az ACEA is (meg az ILSAC is), ott már fontosak ezek is. Amúgy a 0W20 többnyire A5/B5 szokott lenni.Mi a helyzet az S-Cross olajával? A gyári EcStar 5W-30 olajnál csak az API SM van megadva.
Teljesen jó hozzá, nincs mit ragozni.
A gyári ajánlás szerint viszont több minden van, ebben az esetben melyik a fő figyelembe veendő paraméter (esetleg mindkettő)?
Mindegyiket figyelembe kell venni, az ACEA sorában lévő bármelyik 4 közül lehet 1, meg az API hármasból is egy. Egyedül az ILSAC az, amit zárójelbe tehetsz, mert ugyanazt mutatja, mint az API, csak egy másik szabvány szerint, és egymásnak megfeleltethetőek. Európában nem igazán terjedt el az ILSAC jelölés, elég ritkán is tűntetik fel a flakonokon.
Hogy mi helyettesíthető mivel, arról az olajos topik összefoglalójában találsz anyagot.
-
TommyY2
tag
válasz
tboldi #50538 üzenetére
Az elmúlt fél évben hiába okosodtam sokat, még most sem világos minden.
Ezek szerint, ha az API a fő előírás, akkor teszem a legjobbat vele, ha SN, vagy SN Plusz kategóriás olaj kerül bele, ilyenkor az ACEA lehet bármi (A3/B4, C2/C3, stb.)?
Mi a helyzet az S-Cross olajával? A gyári EcStar 5W-30 olajnál csak az API SM van megadva.
A gyári ajánlás szerint viszont több minden van, ebben az esetben melyik a fő figyelembe veendő paraméter (esetleg mindkettő)? ACEA A3/B4 előírás helyett lehet akár C3 is (az A elvileg jobban tűri a savasodást, mint a C)?
TommyY
-
ldn218
tag
Sziasztok!
2019-es swift 1.2 kulcs feltanításhoz itinert tud-e valaki? -
Siriusb
veterán
válasz
tboldi #50539 üzenetére
Továbbá Mosonmagyaróváron nincs is Auchan.
Akkor vélhetően különösebb fejtörés nélkül sikerült meghozni a döntést!Évente kétszer rakok bele prémiumot, de elég a 95-ös is, ennél az autónál nem érezni különbséget prémium 95 és 100 között. Azonban autópályára ki kellene mennem egy körre, vagy 3 hónapja nem voltam hosszabb úton.
Köszi a választ az olajra, akkor marad az Eneos.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Siriusb #50535 üzenetére
Szerintem maradhat, ha nincs vele gond.
Amúgy én Shell V-Power 100-ast tankolok szintén a kisebb etanoltartalom miatt, plusz a benne lévő adalékok, amik az auchanosban nincsenek meg, valóban segítenek tisztábban tartani a motort. Saját szétszedős tapasztalat, a Honda Jazz hírhedt EGR csatornáin jelentősen kevesebb korom rakódik le vele.
Továbbá Mosonmagyaróváron nincs is Auchan. -
tboldi
nagyúr
válasz
TommyY2 #50532 üzenetére
Jájj, a Suzuki kezelésijébe is tettek fizetett Shell reklámot?
És még a GM és a VW specifikációk is itt vannak.Felejtsd el ezt a táblázatot, és a #50534-ben feltűntetett legvékonyabb olaj (0W20) lesz a legjobb az autónak, be is jelölték, hogy az az ajánlott. Illetve figyelni kell a többire is, úgymint ACEA és API besorolások.
Aki meg ezeket az ábrákat rajzolja, azt jól elverném csalánnal. NEM, nem egyenértékű az 5W30 a 0W20-szal, főleg hogy mindkettő csak viszkozitási osztályt jelöl, nem konkrét értékeket.Legyen 0W20, meg API SL vagy SM (esetleg SN, mert visszafelé kompatibilis), a többi nem érdekes. ACEA nincs is előírva, úgyhogy gyakorlatilag az mindegy is ennek a motornak.
"de a 0W-20-ról neki se volt jó véleménye (nem a motorért van, hanem a környezetért)"
Bullshit. Lásd 8gen Honda Accord 2.4-ese, 0W20-nál vastagabb olajjal tulajdonképpen szétkopik a motor elég hamar. -
Siriusb
veterán
Lassan esedékes az olajcsere WagonR+ -nál. Az utóbbi 6-7 évben Eneos 5W40 ment bele. Maradjak ennél? Jobbára rövid utakat megyek, ebben még a G16BB motor van.
A múltkori videó hatására lehet áttérek az Auchan-os benzinre a kis etanoltartalom miatt, szerintem az is jót tesz neki. -
TommyY2
tag
válasz
TommyY2 #50530 üzenetére
Közben megtaláltam, valóban privátba ment.
Én nem vagyok olaj szaki, de sajnos a legtöbb márkaszerviz se az.
Renault Scenic 1.6: 10 évig vittem márkaszervizbe, volt, hogy 10W-40 olaj lett beletéve (elvileg ELF volt a gyári olaja, idei évtől már a Castrol az).
Suzuki Splash 1.2: 8 évesen vettük, de szervizkönyv szerint volt, hogy 10W-40 olaj volt beletéve a márkaszervizben (akkor még elvileg a Shell volt a gyári olaja).
Azért érdekes, hogy a Shell is 5W-40 olajat ajánlott bele (egyébként sok helyen láttam már, hogy a nem gyári olajból egy kicsit mindig sűrűbb volt az ajánlás).
A volt szerelőnk, akihez az utóbbi 8 évben vittük az autókat, azt mondta, hogy szívó motorba csak 5W-40 való (8 évig mindegyikben az is került). Akoriban az Eneos olajra esküdött, de a 0W-20-ról neki se volt jó véleménye (nem a motorért van, hanem a környezetért).
Most, hogy kicsit beleástam magam az autó témába, ezentúl mindegyik autónkba csak 5W-30 olaj fog kerülni, annál is inkább, mivel az még szerepel a gyári ajánlásban is.
Egyébként nálunk a helyi Suzuki márkaszerviz is beletette volna az 1.4T S-Cross autómba a 0W-20 olajat (vagy a 0W-16-osat), ha engedtem volna.
TommyY
-
TommyY2
tag
válasz
Gyöször #50520 üzenetére
Teljesen amatőrként én is beleástam magam kicsit az autós témába (nyár óta megvan az S-Cross, mivel turbós, próbálom minél jobban megóvni), ugyancsak a Motul olajokat néztem ki a garancia letelte utáni időszakra.
A Motul ajánlása az Eco-Clean 5W-30, ami szinte ugyan olyan viszkozitási paraméterekkel bír, mint az EcStar 5W-30, bár ez C2-es (amennyiben valósak az EcStar paraméterei).
A Motul X-Clean EFE egy kicsit sűrűbb, viszont erősebb, vagy turbós motorokhoz talán jobban illik. Bár nem tudom, hogy ezek a viszkozitás különbségek mennyire számítanak (nem vagyok olaj szaki, de eddig bárkit kérdeztem, senki se tudta megmondani a tutit).
Az S-Cross-ba én is ezt tervezem, a Splash-be meg esetleg mehetne az Eco-Clean (vagy a Shell Helix Ultra ECT C3 5W-30)?
Tboldi: Eco-Clean-ből van 0W-30.
TommyY
-
Gyöször
senior tag
válasz
tboldi #50521 üzenetére
A nergy egy api sl olaj, enyiméjébe sm kell. Az eco clean besorolásáról a motul hungary véleménye kicsit megosztott a saját honlapján, fönt sn nek írja lent meg acea a5b5 api smnek irja :-)), de az jó. Meg az a tény, hogy oda van írva, hogy jó a suzukiba, nekem az a legfontosabb. Nem kell gondolkozni.
-
xrvman
őstag
válasz
SirKero #50513 üzenetére
Persze apkmirorrol szedtem le. Csak érdeklődöm, hátha hivatalosan is lehet noszogatni őket.
Nekem inkább még az a korai AA verzió kellene, ami még magyarul is tudott. Ha bemondtam bármi címet, nevet magyarul megtalálta és minden okés volt. Sőt az autó kormányáról is tudtam indítani keresést a térképen.
Azok is fent vannak még, láttam, csak hátha tudja valaki mely az.
Tán v4.0?
Esetleg az aktuális verzión ezek már javítva vannak? -
AMD Power
titán
Szerintetek SX4 1.5 (112Le) melyik motorolaj a jobb választás.
Eneos 5W30 4liter (9100Ft)
Total Quartz Ineo ECS 5W-30 4L
Total Quartz 9000 Future NFC 5W-30 5L -
xrvman
őstag
Android autó mikor lesz elérhető hivatalosan is hazánkban?
Minap rákerestem a Google Playen az Android Autora, itt a PC-n, de még nem dobja ki találatként. -
dethroner
veterán
válasz
Chereiose #50502 üzenetére
A két elsőt én face csoportból vettem, valaki megvette és a bontatlan csomagot továbbadta, jó áron. A két hátsót a szervízes ismerős rendelte, és meglepetésemre jobb áron jött, mint a két első. Megnéztük, elvileg ugyanazt csomagolják előre és hátra is, igaz, ez swift. Ha már ott voltam, akkor a csápos emelővel felelemelte és pár perc alatt felrakta. Kényelmesebb ez most, mint ilyen időben az autó alá feküdni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Windows 10
- Xbox Series X|S
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- Eladó Bontatlan új Amazon Echo Dot 5 Smart speaker Amazon Alexa fekete, kék vagy fehér színben
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- Terrán Synus resistor korall alapcserép (2 raklap) 550 Ft/db
- Új Samsung Sony LG LiitoKala 18650 21700 25R 30Q 35E 40T VTC6 M50 M58T 50E Li-Ion akkucellák
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gen. garancia
- Honor 200 Smart 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Dell Optiplex MT/SFF 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- Apple iPhone 14Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia