Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Autós kamerák
- Mini PC
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Siriusb
veterán
@kornelka,
Kösz a tippet az Auchan 98-asról. 751-ért tankoltam literjét. Ma megvolt az olajcsere s, Eneos 5w40 ment bele, rá sem ismerek az autóra, oly fürge lett.
Ha már autósboltban voltam, vettem klímatisztító sprayt, pollenszűrőt, úgyhogy most még illatozik a kocsi belül is, különösen hogy ki is porszívóztam meg át is töröltem a belsejét. Ha az embert elkapja a gépszíj...Tankolásnál az új ritmus, hogy félévente MOL prémium megy bele egy tank az adalékok miatt, s most tartósan kipróbálom az Auchan 98-asát.
Vettem egy bontott visszapillantót is, mert már nem akar stabilan bepattanni a külső állásba, Újonnan több mint 22 eFt lett volna.
Jövőhéten ez is cserélve lesz. Egy-egy alkatrésznek az ára nagyon el van szállva Suzukiéknál. Halottam, hogy a napellenzőt is 17 eFt-ért adják, ami már nagyon csúnya lehúzás. Nem mintha a visszapillantó nem az lenne.
-
válasz
roberto211 #20398 üzenetére
Hja
Lengokar, gombfej meg gyari
-
Hego
tag
válasz
roberto211 #20395 üzenetére
Hát koppan, leginkább akkor amikor jobbkanyarban döcire megyek(ugye akkor van a balkeréken a terhelés)
-
Hego
tag
A bal első kerekem felől hangokat hallok. Félek, h nem őrültem meg, így valami tönkremehetett. Mondjuk a talpas. Az meg a lengőkarral együtt cserélhető, úgysejtem. Ráadásul párban illik, ugye?
Nos én erre az autóra már nem költenék, pár hónap és megy a piacra. Lehet valami bajom ha nem cseréltetem ki? Nem fog kiesni a kerék 220-nál?
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20391 üzenetére
valami astra coupe talán, de csak magamba nyomkodtam, aztán utána próbált versenyezni, de én nem fogok leállni csak úgy
meg volt vagy 200 méter előnye is, aztán 110-nél elengedtem, sokba lesz ez előbb utóbb. -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20388 üzenetére
ma már kétszer találtak be
de ma megnéztem mit tud, és tényleg letilt 6950-nél
de legalább gyári minden.
120-al fogtam egy akkora kátyút ma a szentmihályin, hogy azt hittem, hogy a felni is megy, de a guminak sincs baja.
egy viano tolt volna le, de csak akart -
dnelb
veterán
válasz
roberto211 #20388 üzenetére
-
roberto211
őstag
Egy rohadt 1.4 vagy 1.6 os régi 3ajtos Fiat bravo odab@szott 85-nél.
Azóta tiszta depresszív állapotban vagyok. Még menni is alig van kedvem veleDe amúgy 70-ig nem tudott lehagyni tehát ahhoz képest jo volt. Utána jött elő a 40ló különbség.
Mégegyszer ez lesz hogy egy Fiat oda basz vagy hasonló amit épp a bontobol mentettek meg ,első kereskedesnel beadom ezt es veszek egy 3000+ccm benzint.
Nem tudjatok elképzelni milyen megalázó.
Mondom kell ide a Gti. Vagy minimum az 1.3 16v
-
zedok
őstag
válasz
roberto211 #20386 üzenetére
Nem értem mért féltek az auchan benzintől..nem koboldból van lefacsarva..
(elnézést ha valakit ez sért).
Jó ideje azt tankolok a kocsiba, nem volt vele gondom.
-
roberto211
őstag
válasz
Motion_Blur #20383 üzenetére
Nem tom de autós topicba rengetegen ott tankoljak tele es állítólag jó, nincs tőle semmi baja a kocsinak.
Ismerős is ott tankolja mindig a régi swift 1.6 sedant neki sincs semmi baja tőle.
Jovoheten lehet kipróbálom en is
-
Tigi
őstag
válasz
Motion_Blur #20383 üzenetére
A kezdettekkor a MOL-tól vették, de, hogy most honnan azt nem tudom.
-
eddie17
addikt
válasz
Motion_Blur #20383 üzenetére
Pénteken újabb 9 forint mínusz lesz belőle.
-
Motion_Blur
félisten
Tudja valaki hogy az Auchan honnan szerzi a 98-as benyát? És hogy az adalékolt-e?
355-ért láttam ma, mondjuk a 95-ös is csak 339 volt
Gyanúsan olcsó ez nekem
-
negroo
aktív tag
válasz
Kornel #20378 üzenetére
Autó szerelőnek jobban hiszek, mert tök felesleges. A viszkozitás szám szímit az az 5ös amit még ő is elismert, de felesleges olyat tenni, mert 10000km ént aki törödik a kocsijával az lecseréli.
Higyetek nekem.
UI: ez olyan, hogy te csap vízet csap ásványvízet iszol, vagy tiszta vízet iszol, mert nem mindegy.
A csapvizzel 70 éves korodig élsz én meg tiszta vízzel tovább élek.
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #20380 üzenetére
Inkább ezt nézd milyen posztert szereztem anno a gyarlatogatason
Ma kiszogeltem a falra
Volt ignises is meg Swift sportos is de elvitte egy öreg az új Swift sportost pedig az volt a legszebb kép. Pont akkor pörgött ki kanyarba a kerek a képen
Minden esetre feldobja a szobát ez is. Mikor valaki bejön pont látóterébe van.
Így is egesz utca suzukibuzinak tart ez mar nem oszt nem szoroz
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20379 üzenetére
miért volt rossz választás?
ha régi swiftje van, akkor pont jó, az már szintetikus.
új swiftbe se rossz, jobb, mint a félszintetikus 10w40.
amugy nem oltás akart lenni, sőt nem is válasz, de ez van -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #20378 üzenetére
Látom nem vagy mostanaba formában
Nem azt írtam hogy nem az eneos a gyári olaj.
Én azt írtam,hogy a motul gyárt versenyautokhoz leginkabb olajat.
De a suzuki meg messze van a valódi versenyautóktól.
Eneos meg kifejezetten csak ilyen autókhoz nem gyárt.Az hogy gyártja most a sportokat az jo de nem verseny hanem inkább hobby sportautó.
Viszont 5w40 se volt neki rossz választás.
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20377 üzenetére
-
negroo
aktív tag
Most cseréltem olajat és azt mondta hogy felesleges a 5w-30 olajat rakni, mert a gyártó ezzel garantálja a hibátlan működését. A első szám adja meg a viszkozitasat így ezért én az 5w-40 amit az újabb kocsikban is tesznek ezt Rakatam be. A sunsita is jó de ezt verseny autókba fejlesztettek így csak pénz kidobását adatok volna oda a szegényeknek .
-
gerii
addikt
válasz
roberto211 #20368 üzenetére
Lehet hogy NSX, vagy egyéb csoffadék, ezeket a faékeket nem tudom megkülönböztetni.
Segíteni kéne a fojtáson egy krumplival -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20368 üzenetére
láttál már jó celicát?
én még csak széttuningolt förmedvényekkel találkoztam -
gerii
addikt
válasz
roberto211 #20354 üzenetére
Nálunk meg valami Toyota Celica kinézetű szutyokkal jár egy gyerek, rohadt kályhacső van végig neki, annyira nincs fojtása a motornak hogy majd leáll, persze dübög az utca tőle...idióta barom.
-
roberto211
őstag
Pár hete meg 380korul volt
Nem hogy örülnél az olcsó benzinnek
Én jovoheten tankizom tele de most valami jofajtaval mert szegény sokszor volt e betunel. 3ezrekert hiába tankolok egy nap nem sokat megy feljebb a mutató.
Jovoheten szerintem omw nel fogok vmi jó mm-et. Vagy Shell Plusz valami adalék h rendesen tisztuljon ki.
Aztan megy a hátsó lokos kijavitasra
Motion Blur: Akkor mivel fogsz autózni ?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
roberto211 #20361 üzenetére
Eddig havi 2 tankot elautóztam (saját költség, cég nem fizeti), a 360-as benzin bizony sok, még a 300-as is
De most már nem érdekel, mert havi fél tankot kibírok prémium cuccból is. Meg persze ha leesik a hó, jég, stb. úgyis marad a garázsban
Most műszakin kicseréltetek mindent amit kell, kap belső kozmetikát, lefestem a fékdobokat, leápolom az összes műanyagot, gumit + motortér tisztítás és utána nem használom
-
Kornel
veterán
szvsz akkor az auchan ingyen van lassan, ha olcsóbb a 98-as, mint máshol a 95-ös.
tesztelem még, ez most a 2. tank, egyelőre beállok erre, mivel nem emiatt dobja a milt. -
dnelb
veterán
válasz
Motion_Blur #20359 üzenetére
Hát nem tudom, próbáltam 100as omv-t, 100as evo neo-t 3 hónapig(mikor még azt hittem attól majd nem lesz check lámpám
) , de a 95ös shellhez képest kb 0.2dl a fogyi különbség, teljesítményben semmi..
-
Thome
veterán
válasz
roberto211 #20361 üzenetére
Egy hete 359-ért tankoltam, de lett volna olcsóbban is (százhalombattánál OMV), csak nem gondolkodtam.
Szóval de, ezek a mai két eset iszonyat drága volt. -
Thome
veterán
válasz
roberto211 #20354 üzenetére
Azért a sustina, hogy hadd érezze a törődést a jármű.
Ma porzott a tank. Mol kút: 366ft. Nyátok, inkább elgurulok másik benzinkútra. Shell: 368. Méginkább... Tankoltam is bele 3000-ért, a kényszer, de azért a rohadás a belüket, majd keresek valami okot amiért solymárra kelljen mennem, azt majd szerdán belenyomom a -15ös naftát...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Kornel #20358 üzenetére
Pedig a -7 Ft csak szerdától jön, átlag most 360 körül van a 95-ös.
Én most löttyintettem egy tank 100-as Evo Neo-t, lehet hogy a korábban tankolt OiL 95-ös volt szar, de nagyon csúnyán érzem a különbséget és ez nem placebo most. Alacsony fordulaton (3000 alatt) sokkal jobban megindul, jobb a reakcióidő a gázra lépes után, nem rángat egyáltalán.
Gondolom nem a 100-as oktánszám a titok hanem az adalékok.
Meg is kérik az árát, 400+ HUFDe most hogy városba költöztem és napi 60km helyett csak 10-et megyek, ezt fogom bele tolni.
-
Kornel
veterán
nem tudom amúgy, hogy hol mennyi a benzin, de ma 357-ért tankoltam 98-ast az auchanban....
igazából nem ettől dobja a mil-t, úgyhogy mindegy -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20356 üzenetére
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20354 üzenetére
ártani nem árt vele, max. használ...
kitisztítja a motorból a lerakódásokat, kevésbé kopik vele, soroljam? -
roberto211
őstag
Minek sustina? 5w30 oké de szerintem egy hyper multipremium a5-ös eneos olaj bőven elég bele.
Sustina szvsz sportba meg ujabbakba való.
Mod: Egy k*csög tdci focus kombis minden nap a házunk elott járatja vagy 10percet a traktorjat közbe üvölt benne a zene. :@. Elején meg oké de most mar kezd idegesítő lenni. Céges auto amúgy , mindig padloval indul meg 180fokba ugy fordul meg mintha vmi versenyautó lenne. Ekkora majmot nem láttam meg.
-
Thome
veterán
So. Olajcsere kövi fizunál.
Mehet bele a nem sport swiftembe az eneos sustina 5w30?
-
Tigi
őstag
válasz
roberto211 #20346 üzenetére
Akkor jó mert nekem fordítva a pótkerék és abba pakoltam bele a cuccokat.
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20348 üzenetére
aztán rájön, hogy nem vagyok vevő rá.
persze, ha van rá hely, és alkalom, meg legalább 70-es tábla, ahol belefér a 90 is, és nincs előttünk senki, akkor miért ne?
de úgy, hogy mást veszélyeztessek, biztos nem fogok leállni egy majommal se
egyébként mindig nézem a fogyasztást, most is fogom, de attól még el fogom tolni neki, amikor el kell, és el lehet, ez úgy ennyi most, hogy azért szokott lenni benne azért ökörködés is.
most is toltak végig a nulláson, én meg toltam az előttem lévőt, 130...
mire hazaértem, visszament a fogyi 6,2-re
ha most elcammogok kényelmesen 100-al, bőven 6 alá bemegy így hosszabb 5-el.mod: sajnos a detektorok semmire se valók, kb. pénzkidobás mind.
ide egy jó blokkoló kellene, mint a srácnak az opc-be van asszem.
viszont az meg 200k...
annyit biztos nem adok érte.amugy is ki akarom menni palyara, szerintem valamikor meg osszel lemegyek a kakucs ringre, es elhasznalom a nyari gumikat, ennek mar ugyis mindegy,
jovore meg nezem, hogy mikor lesz suzukis palyanap a ringen, meg a kakucson is szokott, aztan addig tanulom a gepet megmas: most lett kesz balaton es borsodnadasd kozott a szerpentin, teljes sik aszfalt, kurva jo hegyi ut, meg nem probaltam, de szerintem hetvegen megyek egyet autokazni, remelem a gumi birni fogja meg (2007-es eagle f1)
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #20347 üzenetére
Félreértettél. En nem azt mondom h ész nélkül nyomd mint az állat mert egyrészt nem mindig lehet másrészt hülyeség mindig tolni mar en is rájöttem.
Hanem h egy sss nel ne a fogyasztás legyen az első szempont meg a fordulat
Ezt hagyd meg a dizeleseknek meg a kiskobcentiseknek pld nekem
Amúgy ja vannak ilyen gyökerek. Gondolom meglátják hátulján a sport feliratot es azt hiszik a kibelezett kipuffukkal lazán elmennek majd melletted
. Mikor hagyod akkor meg gondolom hogy örülnek magukban " uhh g*cc ott hagytuk a Swift sportot majd jól elmondom havernak"
Kb ilyenek.
Amúgy szerezz be egy detektort es ha tiszta a terep de tábla van akkor is tudsz menni mert jelez ha traffi van. En tuti vennék abba egyet.
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20346 üzenetére
hidd el, néha odalépek neki
amikor kell, és amikor lehet.
de nem fogok se mást, se magamat indokolatlanul veszélyeztetni, illetve sok 30-60k-s csekket összeszedni
kerültem már ki blfszt, gyorsulgattam már, amikor lehetett, és volt rá hely, de mindent csak ésszel.
ha 26 évesen lett volna egy ilyen autóm, már biztos nem lenne meg, mert 100%, hogy TK lett volna, meg lehet én is veleegyébként nem értem, hogy mi van az emberekkel, szombat este dolgom volt a városban, mentem szabályosan, de dinamikusan, erre betalál valami fos seat leon, kályhacsővel a végén, valami trédi lehetett, mert utána nem lehetett látni semmit, de annyira nem ment, hogy ne tudtam volna utánamenni, de városba nem kezdek el 100-al emberkedni az 50-es táblánál.
utána jött valami még szakadtabb huszonéves volvo, vagy valami, lehet több autóból volt összerakva, mert nem tudtam megállapítani a típusát
szvsz kb ez illik ide a legjobban -
Tigi
őstag
válasz
Motion_Blur #20342 üzenetére
Ja, neked az újabb Swift van ugye?
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #20342 üzenetére
Sajnos én nem tudok segíteni, nincs pótkerekem
mod:
a hosszabb 5. fokozattal az alábbiak szerint alakulnak a fordulatok:90-nél 2600
100-nál 2850
110-nél 3050
120--nál 3400
130-nál 3700eddig 100-nál 3300 volt, 130-nál 4200
mod2: 3. vagyok fogyasztásba, a 2. meg elérhető távolban van, főleg így hosszabb 5. fokozattal
[link] -
Studi
veterán
válasz
Motion_Blur #20342 üzenetére
Az emelő tartója bal oldalon van, a kulcsot mögé tudod beszorítani. A kerék nekem lefelé van betéve, és benne van a eü doboz, izzókészlet. Mellette pedig jobb oldalon a kerékkel beszorítva a háromszög, valamint jobb elöl, szintén a kerékkel leszorítva (de nem alatta, hanem mellette) a vonószem.
-
Tigi
őstag
válasz
Motion_Blur #20340 üzenetére
Nekem a pótkerék alatt a padlólemez van.
Te kiszedted a padlólemezt? -
Motion_Blur
félisten
A defektem után mindent kiszedtem a pótkerék alól. Akinek érintetlen a történet rakna fel egy képet arról hogy mi hogy van? Majd felrobbantam hogy nem tudtam visszapakolni
-
g4besz
tag
Sziasztok!
Segítségül leírom a mostani meghibásodást és a javítást, hátha valaki ugyanígy jár.
Az autó: 98'-as, 1.3-as, 3 ajtós Suzuki Swift
A hiba:
először csak hidegen néha rángatott, és nem volt ereje (nyomod a gázt és nem történik semmi, a motor jár, de nem pörög fel). Ezzel el voltunk fél évig, majd melegen néha nem indult (meleg motorral leállítod 2 percre, mert beszaladsz a boltba, és mire kijössz a motor még meleg, de nem indul). Ezt egyre sűrűbben csinálta, majd 2 hétre rá már menet közben, teljesen véletlenszerűen leállt a motor (kettesben gyorsítasz és hirtelen minden előjel nélkül leáll a motor, a fordulatszám 0, ráindítasz, beindul, gyorsítasz, leáll). Ekkor tudtam elvinni egy ismerős szerelőhöz.A javítás:
gyújtáselosztó csere (1200 Ft)+befecskendező fej csere (27000 Ft)+munkadíj (10000 Ft)Az autó azóta kifogástalan, pöcc-röff indul.
-
roberto211
őstag
Jó lesz ez
-
Mercutio_
félisten
válasz
roberto211 #20332 üzenetére
(és még pici alku is belefér
)
kornelka: Sőt, az már lexus
-
dnelb
veterán
válasz
roberto211 #20323 üzenetére
Mondjuk ez a vidibe kb ~6 sec.
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20326 üzenetére
Pont nem .
Ehhez proli gyerek tuning autoja kell.
Az, hogy a gyari 90 pacisbol csinalsz egy 110 pacist, attol meg nem fog kormolni.
Kormolni akkor fog, amikor tobb lesz az uzemanyag, mint amennyi levego van.
Meg persze akkor, ha mar szar a turbo, szar az adagolo/magasnyomasu/csucsok, stb.
De ez nem a tuning hibaja, hanem a karbantartas hianyae, meg a hamis illuzioe, hogy ezek orok elet+2 nap elettartamuak, amj igaz is lenne, megfelelo karbantartas mellett, de ez ugy altalaban 99%-ban hianyzik. -
Kornel
veterán
A tdi-k pont az elo pelda ra, hogy birjak a magasabb teljesitmenyszintet a gyari blokkok.
Ugye ag 1.9 tdi-nel indult, a 90 pacis megegyezett a,110 pacissal, csak mas volt rajta a sw meg a turbo.
Utana ugyanezt a vonalat vittek tovabb, a kulonbozo teljesitmenyszintek sokszor csak sw-ben, esetleg turboban tertek el egymastol.
Szoval az esszel es szakertelemmel vegzett tuning nem minden esetben ordogtol valo, ezt nem kell osszekeverni a proli gyerek versenyautojanak avanzsalt lepukkant 200 pacira felhuzott kormolo tdi-jevel, mert a ketto kozott sok kulonbseg van. -
Studi
veterán
válasz
roberto211 #20317 üzenetére
Passatot károsodás nélkül, persze... Akkor miért nyomnak akkora fekete pamacsokat a jürgendízelek, mint a legrégebbi Ikarusok?
Sosem hittem abba, hogy hardware módosítás nélkül, csupán chippeléssel lehetne tartósan ekkora erőtöbbletet kihozni a motorokból. Amikor beállítanak egy motort egy bizonyos teljesítményszintre, akkor nem "korlátoznak", hanem optimalizálnak. Kopást, fogyasztást, teljesítményt... Ha ebbe valaki belepiszkál, akkor valamelyik másik paraméter erősen sérülni fog. Az meg, hogy a chippelés után 20-30e km-el még nem kellett generálozni nem azt jelenti, hogy a következő tulajnál nem fogja elfosni magát csúnyán.
-
t1
veterán
válasz
roberto211 #20317 üzenetére
-
pjen
félisten
válasz
Kornel #20318 üzenetére
"megse jo az eu-nak, mert ugye bizonyos motor allapotoknal (padlogaz, motorfek) magasabb lesz a pillanatnyi kibocsatas, mint amit a norma elorir."Az hogy 150 lovat is tud egy lehetőség,a gyár bizonyos okokból nem garantálja.Viszont mégis igazam van,mert a gyári beállítás megfelel az EU normáknak.Lehet hogy hülyeség de ez az előírás.Csak gondolkodtam rajta mért nem hegyezi ki jobban a Suzi a motort
-
Kornel
veterán
Nincs.
Az uj sport 136 paci, csavarra megegyezik a ket motor, az ecu mas.
150 pacit gyari belsovel is tud, semmi baja nem lesz, sot azonos terhelesen a fogyasztas is csokken, amit nem fog tudni, az az euro norma, ami semmire se jo (egr, stb.)
Egy jol megirt programmal fogyasztast is csokkentesz, tehat az ossz co kibocsatasod is csokkeni fog, megse jo az eu-nak, mert ugye bizonyos motor allapotoknal (padlogaz, motorfek) magasabb lesz a pillanatnyi kibocsatas, mint amit a norma elorir. -
roberto211
őstag
Elvileg a motorba mindig van 30-40% tartalék amit a gyár "lekorlatoz". Amit pont az miatt nem oldanak fel gyárilag h minél kevesebb fogyasztást érjen el.
Ha 125le lenne a vége m16a nak akkor nem lenne új sport sem hisz ugyanaz a motor csak más "hangolással" es +12 le vel.
Nyilván nem egy a két modell de pld passat dízelek bol ami gyárilag 150lovas tdi elvileg kilehet hozni belőle komolyabb chiptuningal 180 körüli lóerőt motor károsodása nélkül. Legalábbis ilyesmire emlékszem.
Tehát nem,nem hiszem h ez lenne a motor "határa".
-
pjen
félisten
válasz
roberto211 #20315 üzenetére
Szia.Nemleht,hogy azért nem tesznek bele írhatót mert a gyár szerint már így is a határait feszegeti a motor.Ha 30-40 lóerôvel megnô a teljesítmény,és használnád is lehet idô elô károsodna a motor.Azonkívûl a fogyi adatok is jelentôsen megváltoznának.A gyáak álltalában igyekeznek optimálisra hangolni az autót:teljesítmény, fogyasztás,élettartam stb.De lehet nincs igazam.
-
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20313 üzenetére
ja.
mondjuk gondolom ebbe benne van a szaki tudása is, hogy mire írja meg a compot
amúgy elég ez is bőven, szerintem. -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #20312 üzenetére
Nem kell azt sajnálni, bírja rendesen.
Mint minden suzi.
. De a sport még jobban.
300-400k az nem kevés.
De mondjuk ha 150lóra szükséged van akkor ahhoz képest nem sok.
Mondjuk ezt nem értem a suzukinál, ezt az egyet,hogy miért nem tesznek bele gyárilag írható ecut,hogy ha valaki tuningolni akarja akkor ne kelljen százezrekért venni írhatót bele..
Még régi swiftekbe is 50 alatt nem nagyon találsz írható ecut..
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20311 üzenetére
egyszer kétszer megküldöm majd, friss olajjal, így már nem sajnálom majd
azt mondta egyébként, hogy gyári motorral, írható comppal 150 paci benne van simán, 300-400k körül megvan. -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #20310 üzenetére
Ja.
Általában nagy felni, peres gumi, kemény futóműnél ez szokott lenni.
Amúgy ismerem köpcit,hogy milyen
Suzuki gyárlátogatáson mikor voltam Ő is ott volt, egyből kiszúrtam
Magyarázott a suzukis fazon aki mondta,hogy ezen a szakaszon mi történik. "Hát itt programozzák fel az ecut, itt írják rá a programot,stb,stb,stb".. Köpci odament az emberhez, aztán elkezdte neki magyarázni részletesen,hogy nem itt programozzák és nem itt írják rá a programot hanem tulajdonképpen csak itt töltik fel..
A suzukis egyből mondta "Persze,természetesen uram, igaza van"
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20309 üzenetére
hát próbáld ki ezt, ezt nem tudom hova kell még keményíteni, feszesíteni.
amikor megvettem, furcsa volt, hogy rossz úton mintha valami kopogna, de semmi se lógott.
most mondta Köpci magától, hogy ettől ne féljek, nem kopog, csak olyan feszes, meg peres a gumi, hogy ilyen a hangja... pedig nem is kérdeztem, már megszoktam -
roberto211
őstag
Na beindult a suzi minden gond, minden furcsa hang nélkül.
Lökhárító alján van kis víz ami nem tudott lefolyni/megszáradni ugye de majd autópályán elpárolog.
kornelka: Állítólag csak annyi a változás futóműben,hogy az új sss ben feszesebb,keményebb lett kicsivel.. Ezért is mondták,hogy ehhez a futóműhöz gyenge az a motor mert annyira megerősítették.. Nyilván nem gyenge csak arra akartak célozni,hogy erősebbet is elbírna bőven..
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20307 üzenetére
6 fokozatú a váltója, de ezen már segítettem, az 5. hosszabb lett ugye nálam is, így már teljesen használható, szerintem kb. egyforma lett a vége.
futóműről nem tudok nyilatkozni, ez is parádés. -
roberto211
őstag
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20305 üzenetére
minek cseréljem le?
az 2 hátsó ajtó miatt?
motorban ugyanez.
az új a leírás alapján 200 paci körül lesz legalább, és biztos lesz 5 ajtós is.
4,5M körül még jó vétel lehet. -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20300 üzenetére
ha lesz belőle 5 ajtós, és árban sem szállnak el nagyon, akkor lehet még utódja a mostaninak
-
pjen
félisten
válasz
roberto211 #20302 üzenetére
Nekem az 1500 lada ázott be mindíg.Már tudtam gépi mosás után osztófej le törölgetés.A trabiról meg ne is beszéljünk,kerék mellett a gyujtás elosztó.
-
roberto211
őstag
Persze,hogy be.. Suzka..
Csak azért durva volt egész motort meg mindent vizesen látni.
Egyszer láttam egy bmw e46ot magasnyomású önkiszolgáló mosóba ahova szoktam járni itt Érden..
Lemosta csili vilire a 320d touringot, csak úgy ragyogott , tolta neki rendesen a vizet,egész programos mosás volt tehát áztatástól waxig minden.. Na 5-10percbe telt mire lemosta..
Ült be, indítja aztán nem indult.
Valahol annyira beázhatott ,hogy olyan furcsa hangokat adott ki,hogy kb fél óráig ott voltak mire nagy nehezen sikerült beindítani.
Mosóból kitolták autót mert közbe jöttek folyamatosan autók... Mondom ez igen.
Pedig elvileg eléggé szigeteltnek kéne lenni az e46 nak.
-
pjen
félisten
válasz
roberto211 #20299 üzenetére
Be kell annak indulni,ha elviszed lemosatni a motort akkor is kap mindenhol vizet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- E-roller topik
- Autós topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- Battlefield 6
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1000GB 1 év garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4TH: i7-6GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- LG 83C3 - 83" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest