Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen monitort vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz
roberto211 #19097 üzenetére
van az a 4 misi 4.8 is, az 5 ajtós 5 felett van .
bár én még mindíg azt mondom amiket ennyiért kapni ,azokért kevésbé vagyok annyira beindulva mint a sportra.
nem csak a futóműve lett jó-
Kb szinte az összes tesztet elolvastam róla
pro:
kategóriában egyik legjobb fék, helyenként olyanokat is emlegetnek hogy nagyobb autót és teljesítményt is elbírna.
kategóriában az egyik legjobb váltó, állítólag az sx4 dízel az alapja bár ezt nem tudom meg erősíteni.
veszett jó irányítás , út tartás futómű
takarékos, de erős motor ami kívánja a pörgetést 4 ezer felett megy mint a golyó.
nem egy bonyolult cucc.
bőséges extrák
ja és bitang élvezetes vezetni
con: hát az ára nem mindenkinek jön be.
kicsi csomag tartó
egykét extra még nem éppen hozza a minőséget(rángató tempomat, meg állítólag az usb nem jácca le a zenéket néha)
nem is olyan régen voltam a suzuki gyárba,faszán ki faggattam őket.
azt mondták egyébként oda figyelnek az ilyen hibák későbbi javítására.
azt is mondták a feltett kérdésemre , hogy sajnos gondolkodnak turbós motorkban is.
szóval barátaim, mindenki addig vegyen szívó benzines gépet amig meg teheti.
jönnek majd itt is a kis löket térfogatú kiforratlan ecoboost és társai ami után talán a suzuki se lesz híresen meg bízható , -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #19097 üzenetére
Mindenesetre beveszem a kepbe a sportot, ugyis orok elet plusz 1 nap, jo lesz kesobb masodik autonak, ha kinojjuk
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #19095 üzenetére
Egyszer mindenkepp akartam egy ilyet.
Egy bant, hogy 2,7-ert van fent egy uj-uj swift sport is, ami sokkal jobb auto lett, mint az elodje. -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #19093 üzenetére
Figyelj, megveszem ezt, viszonylag olcso, annyi, mint egy splash, aztan ha lesz penzem, akkor ezt odaadom asszonynak, es veszek egy scrosst
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #19092 üzenetére
Sztem az első illik ra.
Kocsira terve : Most te nem azt mondtad hogy nyugis autót keresel ?
Nyilvan vmivel finomabb de ez se különb sokkal mint egy gti stift menetdinamikara
Amúgy stift sport kib@szott jo szerintem , nekem is ez az álmom de "csak" 1.3 ra fog telni ha minden igaz.
Viszont 1.6 sporttal... Tudnék aratni az biztos -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #19091 üzenetére
165/70 r14 vagy 185/60 r 15, ami persze nem valtomerete a 14-esnek, az a 185/55 r15 lenne, de az olyan draga es ritka, hogy inkabb nem azt adta meg a gyar a gyari meretnek.
A lenyeg az, hogy ha a gyari splash kerek es a mazda kerek kozott volt plusz, marpedig volt, akkor az erezhetoen kihat a dinamikara es a fekezesre is, aki nem hisz, javaslom a guglit.Ha mar nagy kerekeknel tartunk.
[link]1,5 korul jo swift sportok vannak, jeneleg kettonknek boven eleg lenne asszonnyal, es igy nem is kene sokat radobni most nekem.
-
roberto211
őstag
-
Kornel
veterán
A sajat tapasztalatom a felnikrol:
Gyarinal nagyobb tomegu kereket (felnivel es gumival egyutt) leprobalas elott nem szabad felrakni.
Splashre felraktam a mazda3 gyari felnit 195/50 r15-el, az egy dolog, hogy nem gyorsult, annyira visszafogta, de emellett alig allt meg, a fek is keves volt hozza. Az oka a rugozatlan tomeg novekedese volt.
Lehet mas eszre se veszi, de nekem szembetuno volt.
Persze szep volt vele a kocsi, na de milyen aron?
El is adtam gyorsan, amig uj volt a gumi
17-es felnit 1,3-as swiftre rakni szerintem orvosi eset...
1,6 sport alatt futomu is van, illetve egy kicsivel erosebb motor. -
roberto211
őstag
Kész lett a lengokarcsere. De ugy elment az amúgy is sz@r futóműbeallitasom h kb majdnem keresztbe all a kormány egyenes úton.
Tehat holnap elkene mennem futómuveshez remelem lesz ideje mert igy elegge necces. Viszont most mintha kicsit finomabb lenne a járása.(meg a csipojenek a mozgása
)Gondolom az új szilent miatt.
Igy all most a kormány egyenes úton.
-
batai15
félisten
válasz
roberto211 #19086 üzenetére
hát nagy ritkán jó a horog, de le venni nem lehet sajnos.
-
-
batai15
félisten
az első annyira nem .. ültetés meg felni. ne tagadd hogy normálisan választott felni, de még egy sima alu is nagyban meg dobja a kocsi kinézetét-
azt is hozzá tenném hogy ha van rá pénzed nem jelenti azt hogy még szép is lesz..
[link]
pontosan számszerűen le vezetve hogy mikor mennyit költ rá és hogy néz ki. -
batai15
félisten
és tessék a miheztartás végett: itt az én igénytelen, rozsdaboglya fostalicska kocsimról egy kép ültetés előtt.
innen minden részlet látszik, hogy véletlenül se érje szó a ház elejét.
itt meg látszik a fos gumim bordázata is hogy mennyire kopott.
mielőtt ebbe valaki bele köt, még a lyuk nem volt lefalazva, és a pötyök bogarak. mert nem mostam le, csak telefonon szerkesztővel szórakoztam,. -
batai15
félisten
tőled is meg kérdem, hol látol te használt gumit?
nyugodj meg énis ugy vagyok vele hogy előbb legyen rendbe oszt utána ha telik vesz rá az ember amit akar.
hótóló? hol? linkelt kocsik meg vannak ültetve semmi tuner lökös nincs rajtuk..
felőlem másszál a falra is bánom is én.
De csak a mihez tartás végett 1 éve van meg a kocsi: új kuplung, váltó olaj, hátsó fékek, alváz lakotás , meg védőzés, szilentek, olaj csere stb betarva és új gumik. kéne még rá költeni mert 300ért vettem, és 15 éves, de lassan csinálgatom.
szóval nem nem nyert. -
Doze
aktív tag
válasz
batai15 #19070 üzenetére
16-os dunlopot vettem 28k/Db áron újonnan. Sport lökösre meg "kitűnni a tömegből" arra lenne eszed, de új gumit venni már nem..
Az ilyen mentalitástól a falra tudok mászni. Majd ha egy sima autót karban tudsz tartani normálisan és van elég pénzed erre-arra akkor ugrálhatsz. Amúgy meg vicc kategória a hótoló+nagyfelni, hátra nem akarsz egy kertipadot?
, úgy ki fogsz tűnni a tömegből, hogy kb röhögni fognak rajtad.
-
batai15
félisten
azért én meg mondom őszitén hogy pl a 2001 swiftemből te se szálnál ki pihenten 300 km után, ültetés ide vagy oda.
pályán amugy le toltam vele oda vissza egy nyíregyháza esztergom távot ami nem annyi , de elég sok ahoz hogy meg érezze az ember.
mégse volt ki a hátam vagy ilyenek.
bár mondjuk v 3x meg álltunk . illetve volt benne pályán kívüli szakasz is.
egyébként annyira azt látom hogy sokszor annyira fel vannak fújva a dolgok a fórumokon.. legyen szó gumi, multkor az e cigi hogy csakis a drága, aztán közbe nem. Sok ilyet tudnék mondani innen. tény olcsó húsnak híg a leve énis így vagyok vele , de csak egy bizonyos szintig.
valóban vannak prémium cuccok,vannak médium, olcsóbb és budget.
mindenki döntse el mire telik , mit akar.
de azért a budget cuccal is van aki eljár és a pl prémium gumi se fogja meg a kocsit a kanyarba ha balfasz a vezetője. -
pjen
félisten
válasz
roberto211 #19063 üzenetére
Nem tudom milyen hosszú utakra használod,de 300 km után nem egy hátrány ha pihenten szállsz ki az autóból.
-
batai15
félisten
válasz
dudika10 #19073 üzenetére
tedd hozzá hogy szerinted használhatatlan . mindegy nem vitázom, azt csinálok a sajátommal amit akarok.
egyébként tényleg telefonról pötyögök. de nézd meg az aláírásomat, és észre veszed .
tboy: falkennel mi a gond mint gumi márka? tudtommal nem dzsunka tescos gumi. ami mállik .
annyira fel van fújva sokszor sok minden. én meg értelek, de azért ha nem használt kemény kopott fost veszel hanem újat. ami 3-4 évig jó, akkor az a kis plusz nem éri meg jobban? és akkor még tetszik is az eredmény nem? -
válasz
batai15 #19070 üzenetére
195/45 r17 és 22k/db? Max nankangot meg falkent kapsz annyiért, egy normálisabb gumi, pl. hankook mindjárt 30k fölött van
Én ugyan ezt járom most végig, kell nyárigumi + alufelni, 15-16" között vacilálok, de a 16"-ra csak a gumma 30k+ és ugye a 16" felni is drágább mint a 15"
-
dudika10
veterán
válasz
batai15 #19061 üzenetére
Hogy én akarom a saját igazam beléd erőltetni?
Te írsz olyanokat, hogy a vágott rugó rendben van, a +20 kiló rugózatlan tömeg nem számít, egyszer kell megvenni a felnit és hasonlók. Ezeken csak mosolyogni tudok.
Bp-n egy nagyobb eső után nem látod a kátyút az úton, és máris dobhatod ki a gumit, a felnit meg viheted görgőztetni. Olyan 1.5 éve fordult ilyen elő velem, még csak nem is peres gumival, és a benzinkúton ahova félrehúzódtam, a sokadik pórul járt autós voltam aznap.Nem kaptad meg az önigazolást, és most a neked írt válaszokat érted folyamatosan félre, ezzel nem tudok mit kezdeni.
A linkelt autók közül csak a gyárival tudnál kimenni az utcánkból, a többi a fekvőrendőrökön úgy felfeküdne, mint a fene.
A helyesírásodba pedig azért kötök bele, mert katasztrofális (leírtam a saját tapasztalatimat, alátámasztottam egy autós online szaklap újságírójának tapasztalatával, Te pedig azt mondtad, hogy ez butaság... nem hiszem, hogy nekem kéne érvelnem). Központozás hiányos, egybe és különírás szabályait olyannyira figyelmen kívül hagyod, hogy még a toldalékot is külön írod néha... És ez itt nem arról szól, hogy telefonról gyorsan pötyögsz.
(#19059) roberto211: igen, én is így látom, hogy hablatyolsz össze-vissza.
-
-
dnelb
veterán
válasz
batai15 #19064 üzenetére
Azért nagy tévedésben vagy te
185/65/r15 meg 195/45/r17 között alapból nem 5k diffi van, hanem 14k per darab
én is olyat akartam nyárra, de nem ér annyit. Sport lökhárító 60? HOL ? egész neten nem kapni de mindegy
sport lámpák 40? egy normál angel eyes előre 60k, hátra 50.
-
-
batai15
félisten
Hát azért szvsz ez a too much kategória. Ez már azt mondom nem hétköznapi használatra való. A gumiból a legdragabb nem feltétlen a legjobb, illetve ha azt nézed ez még mindig csak egy 1.3 91 lovas kocsi. Nem egy nagy verű gép ahol valóban ha nem akarsz el szállni, akkor mindenből a legjobbat kell belőle. Főleg nem utcán. Ilyen módosítással atms re szokás menni Kupára vadászva, nem egy átlag optika rá ahol azt akarod picit szebb legyen a kocsi hogy neked tetszeni és kicsit kiemelkedjen a tömegből.
Nálam ott kezdődne a swift igazi tuning hogy : sport Swift, állítható sport futó mű (nem air ride) sport kipuff rendszer nem csak vég, sport fék tárcsa, monster Body kit. Ez kb mint 1.5 Misi lenne. E helyett a Lower cost plan: sport lökösök kb 60. Fényezés színre, sport lámpák kb 40, ültetés 4 cm megin 40,sport kipufogó dob, 15, felni 100 kb 100 gumma. Ez kb 3 - 400. És akkor van egy szép igényes nem a homasitaba vásárolt cuccok bol épített géped. Ez se olcsó, de ha azt nézed a swift 800 ezer kb, és miket lehet kapni 1.5 misiert ami annyira nem durva kocsik, akkor ugyan úgy van egy, szép kocsid, meg Csinálva ami ugyan arra jó mint a sokkal drágább. Me kérdezzétek, de tudjátok milyen hobbi. Jelzem ez még terv mert még közelébe se vagyok ennek a dolognak most. -
Doze
aktív tag
válasz
batai15 #19055 üzenetére
Nálam tudod hol kezdődne az igazi "tuning" mivel engem az optika nem érdekelt, vagyis persze érdekel. De inkább a menettulajdonságok aminek valóban is van hozadéka.
Dream list:
Futómű: D2 Racing RS gátlók, rugóval (sx4-hez való, semmi fúrás/faragás) Állítható keménység+ 36 fokozatban a magasság:
1.500 dollár ~~ 420.000FT
Felni: OZ superturismo GT 18 col:
95.000/db= 380.000Ft
Gumi: michelin pilot sport 3 225/45 r18
48.000/db=192.000Ft
No EZ tuning lenne a javából, nem csak optika
-
batai15
félisten
válasz
dudika10 #19058 üzenetére
Igen van tapasztalatom és nem hiszem hogy akik így használják hazudnak. Egyébként azok kötnek bele a helyes írásomba akik már mással nem tudnak érvelni. Mégis úgy tűnik hogy próbálod nekem a saját igazad belém erőltetni hogy csak azért is szar. Igen lehet többet fogyaszt. Drágább. De kit érdekel hogy ha jó esetben egyszer kell meg csinálni, venni a felnit? Még egyszer én döntésem, én pénzem lesz szóval én meg értettem hogy neked nem tetszik de nem kell úgy kezelni mintha ez szentség törés lenne.
-
pjen
félisten
válasz
roberto211 #19059 üzenetére
Ez teljesen igaz,saját autója,saját kényelme.
-
roberto211
őstag
válasz
dudika10 #19058 üzenetére
Nem ,en csak hablatyolok ossze vissza ,azt se tudom mi az a nagy(obb) felni , azt se tudom mi az a peres gumi, életembe se nem ültem se nem tapasztaltam semmilyen ültetett nagyobb felnivel rendelkező autonak előnyeit hátrányait , csak magamtól találom ki ezeket.
Szállj mar le a magas lóról es ignorald a hsz-eimet. Emlékszem rad , régen azt hiszem a Logitech topicba voltál ilyen mindent mindenkinél jobban tudó ,tapasztalt úriember. Majd Ő eldönti h mit csinál a saját autójával de ne akard meggyőzni mert te igy tapasztaltad es amit te tapasztalsz az kőbe vésett.
Pjen: valóban fapadosabb,pattogósabb érzés ezt nem vitatom. Valamikor túlságosan is. De ha valakinek ez jon be ? Akkor sincs semmi
-
dudika10
veterán
válasz
batai15 #19051 üzenetére
Nem értem mit nem értesz. Leírtam a saját tapasztalataimat, szerintem/számomra nagyon sokat számít. Nem felfújom, ezt tapasztaltam. A totalcaron a szerző leírta a saját tapasztalatait.
Neked milyen tapasztalataid vannak a témában? (Az, hogy láttál már 17-es felnit II-es swiften, az nem tapasztalat.)Ültetésről hol beszéltem?
Szíved joga elkölteni az autó értékének harmadát arra, hogy mindezt rendesen megcsináld, vagy 100 000 forintért összemókolni. Csak véleményt nyilvánítottam a saját és mások tapasztalatára alapozva. Ez egy fórum, erre van.
Nem szoktam minden nyelvtani hibába belekötni, előfordul az emberrel, hogy valamit elgépel / rosszul ír, de az, hogy következetesen külön írsz mindent, amit egyébként egybe kéne, az nagyon zavaró.(#19054) roberto211: amellett, hogy rendkívül szofisztikált vitakultúrával rendelkezel, neked van bármi tapasztalatod a témában?
-
batai15
félisten
Amúgy meg nem rázza ki a lelked ha nem hajtasz bele izomból.. Az meg a gyári cuccnak se válik hasznára.
-
pjen
félisten
válasz
roberto211 #19054 üzenetére
"Amúgy tény es valo ahogy doze is mondta meglehet csinálni faszara nagyon csak pénzigényes "..és az eredmény Kényelmetlen,fapados,az első hosszabb út után nem gyözöd eladni vagy kidobni.
-
batai15
félisten
195 45 mondtam ami a sport mérete.. Gumi :5 ezer difi van a gyári és a 195 méret közt per db.. 3 évre vetítve nem sok. Rugó? 4 centi ért gyári gátló maradhat, ültetés 40. Egyszer kell még venni. Tény drágább oszessegeben, de ezt kárpótolja mikor meg állítanak az utcán, vagy elismernek és a kocsit. Én nem mondom hogy mindenki csinálja ezt, de ne vegyétek a gyári kocsit se szent írásnak.. Ezt az igénytelen swiftes dolgot ki kérem magamnak. Egyrészt mivel vatta új bf goodrich et tettem rá. Noha nem hibátlan a kocsim, de már költöttem rá nem keveset. A vágott rugó? Ésszel csinálva nem gond. Nem lesz pattogosabb nagyon, és nem ugrik ki a tányérbol. És pont azért Nissan lemez felni van fent mert nem akartam tömeg alessio felnit.
-
Doze
aktív tag
válasz
batai15 #19043 üzenetére
Ha neked tetszik, azt teszel a kocsi alá amit akarsz. Nem vita tárgya...
Viszont, az optikáért ezeket áldozod fel
Gumi (swift 4 esetében):
Mivel a gs-en gyárilag 185/60R15 gumi van ezt számoltam alapnak:
Ezeknek a váltóméretei R17 esetében: 205/45R17, +2.16% Nem az igazi, mert a valós 1:1 váltóméret 215/40R17 lenne. Az első esetben kb 30e/db, a második esetben legalább 35e/db/gumma...
Ezek kb középkategóriás abroncsárak. Ültetés legyen 50 guriga... de csak -40mm mert a fölött gátlókat kell cserélni. Ugyanis 50e km alatt még az új is kifekszik.
A felniket nem is számoltam.... legyen használtan egy normális 20k/db.
Ez úgy sacc per kb: 242.000 Ft. (-40mm-es ültetéssel, szarabb gumival).
Ezért a pénzért "szép" lesz, viszont kirázza a lelked+ráhajtasz egy útpadkára felnigörgőzés+rosszabb esetben kicsípi a gumi szélét és kuka.
Persze a te is gagyi swiftes akarsz lenni, akkor "igényesen" levágatsz a rugóból, meg veszel 15 éves lefutott "peresgumit" meg valami alessiót, aztán megvagy 100k-ból. Mint ahogy a legtöbb tuningverdán szoktam látni.
Persze, ha akarod csináld, de azzal számolj hogy ha igényes vagy magadra és az autódra akkor 300k, csak gagyisuzukis ne legyél mert annál égőbb nincs mikor tükörradiál a peresgumi, mert haver azt adta a szeméttelepről 10k-ért
-
válasz
roberto211 #19047 üzenetére
Persze, kikuszobolheto a csapagy problema
batai15: Nem, ez az elozo barom tulaj hibaja volt, aki kepes volt taccsra vagni egy 2 eves gatlot
A bal elso kb meg uj volt es mehetett a levesbe az is.
-
batai15
félisten
válasz
dudika10 #19050 üzenetére
Azé még egyszer. Fel fujjatok. Kb olyan mint az a tev hit hogy sose kell rá költeni. Nem kell engem meg téríteni,. Eleve egy 67 lovas kocsitol ne várjon sokat az ember. Egyrészt. Kettő a peremes gumit is lehet vigyázni, és padkazni bármit. Arról se esik szó hogy az ültetés következménye a jobb út tartás is. Nekem 4 centi és máris biztonságosabb a kocsi . lehet magatokat áltatni hogy az ördög műve, és győzködni magatok.
-
dudika10
veterán
válasz
batai15 #19041 üzenetére
A fogyasztás az egy dolog (bár a fél liter az kb. +10%, 10k kilométerenként ~20 000 forint), de a lomhaság na meg még inkább az úton való pattogás szerintem nagyon észrevehető.
És akkor még mindig csak arról vitatkozunk, hogy a nehezebb kerék mennyivel rosszabb, szó sem esett a nagyobb felni + peresebb gumi hátrányairól.szerk.:
Nézd mit találtam, csupa "szépet és jót" írnak a hasonló beavatkozásokról.
[link] -
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #19045 üzenetére
Hat de nem is kevés dolgok ezek amit leírtál
Amúgy igen. 14 eves kor fölött mar sokminden elképzelhető ezért akarom enyémet is lecserélni minél előbb hiába h olcsobb enyémhez minden meg javítható de az idegesség akkor se tuntetheto el par alkatrésszel.
Stift 2-n egyszer csereltetek csapagyat valami jobbra es akkor itt véget is ert a móka
De ez a csapagyas story se mindegyikre jellemző.
-
batai15
félisten
válasz
roberto211 #19044 üzenetére
Nem Swift 2 hanem mk4. Az első Swift kocka volt. Ez mindig irritál mikor így nevezik.
Egyébként váltó csapágy ami nem olyan fasza az újabb swiftbe.50 ezer km? Évente megyek 10 k km kb.. Az 5 év. Addig lehet meg se lesz.. -
válasz
roberto211 #19042 üzenetére
Nehogy azt hidd, hogy darabokba volt az auto es azert kellett ra ennyit kolteni
Jobb elso gatlo kapott egy utest es folyt belole az olaj, igy az elso ket gatlo instant csere. Hatso ket gatlo 27%-os volt, igy csereltem azt is. Ezen kivul uj rugok, 1 stabpalca, 2 szilent. Meg persze uj csavarok a kiflexelt helyett (csak gyari van), munkadij, futomuallitas. Toronycsapagyak, gombfejek, feltengelyek stb. mind rendbe voltak. 14 eves autonal neha kolteni kell par dologra azt alairom
Nalam a "gond" az nem itt kezdodik, hanem ha reggel kimegyek es random nem indul az auto, vagy zabalja az olajat stb
Stift2-n majd valtot cserelsz 50k km-enkent
-
roberto211
őstag
-
batai15
félisten
válasz
roberto211 #19042 üzenetére
Ennyi. Egyébként ha normálisan cseréli az ember az alkatrészt akkor azt se kell sűrven cserélni. Lehet nem 2 évig bírja hanem picivel kevesebbet. De ha szar benne már a futó mű akkor meg mindegy hogy gyári v nem.
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #19038 üzenetére
En is hallottam meg olvastam anno ezt a "csapágyattönkrebasszaanagyobbfelni" történetet.
Erre annyit tudok mondani ,hogy regi stiften csomó embernek van 15ös alufelnie, amin ugye gyárilag nem 14 hanem 13 colos kerekek vannak.Tehat ez is tul van drámázva. Ismerek 1-2 Swift II tunnert 16-17es alufelnikkel,porrá ültetve a stiftjük s semmi baja nincsen. 1.3 vvt meg azert nem annyira lomha h belehalna egy 17 es kerekekbe. Nyilván megfogja valamennyire mint minden hasonlo autót de azert nem annyira
Az hogy meg te igy jártál hondaval h rakoltottel 200k-t futóműre. Mit mondjak erre,? Azt mondjak nem szokott gond lenni hondaval tiéddel megis volt ami eleg sok anyagi költséget vonzott maga utan. Lehet h a 3/5 ajtosok jobbak mint sedaneok v nem tudom. De en speciel nem hallottam meg azt senkitől h nagyobb kerek tönkrevágta a stift II -n a csapagyat vagy valami futómű alkatrészt
-
batai15
félisten
válasz
tboy93 #19038 üzenetére
Figyu akinek kocsi van annak néha illik rá költeni. Annyival hamarabb nem megy tönkre mint gondolnád. Ha vigyázol rá és cserélsz rajta dolgokat akkor nem a felni fogja meg határozni . Szóval azt akarom mondani aki le szarja a kocsit úgyse cseréli, aki még foglalkozik rá annak meg úgyis utána jó darabig nincs rá gondja.
-
dudika10
veterán
válasz
batai15 #19034 üzenetére
A régi swiftemen akkora különbség volt a gyári könnyűfém és az acél felnik közt (azonos méret, azonos gumik), hogy kinézet ide vagy oda, a könnyűfémet eladtam a fenébe.
Az anyósülésen az 50 kilót nagyon könnyedén meg lehet érezni egyébként a régi swiftben (és valszeg az újbbakban is, azokkal nincs elég tapasztalatom). Hát még kerekeken pár kilót?!
-
válasz
batai15 #19037 üzenetére
Figyu ha van penz csere alkatreszekre es nem zavar a macera, ha neha valamit cserelni kell akkor csinald
En amiota atestem a hondan egy komolyabb futomufelujitason (200k) azota mas szemmel nezem a dolgokat
De hazudnek ha azt mondanam, hogy nekem nem tetszik! Nagyon bejon a nagy felni + ultetett auto stilus, de se penzem, se turelmem nincs hozza.
-
batai15
félisten
Nem egy ember használja. Ha ott leszek és futja rá én h döntésem legyen már hogy hogy tetszik nekem a kocsi. Ezt nem vita témának szántam. Olvastam anno az említett cikket. De nem hat meg.
-
batai15
félisten
válasz
tboy93 #19033 üzenetére
20 kiló plusz mi? Semmi. Nyilván volt ilyened ha ennyire tudod. Kerék csapágy élet tartama inkább minőség és a felni et száma határozza meg. Ha hiszed ha nem a swift sport sok ezen része egyezik. Igen jobban át adja a peres gumi az út rezgéseket. De lényegtelen mert így a szép és roszabb úton amúgy is óvatosan kell vele menni.
-
válasz
batai15 #19032 üzenetére
Az oke hogy valtomeret, de egy 15 es egy 17 colos felni sulyban nagyon nem ugyanaz
Ha csak nem valami szuperkonnyu japan versenyfelnit veszel 200k-ert akkor 3-5kg-al tuti nehezebb lesz a felni + a gumi is nehezebb, mert minel peresebb, annal tobb merevites van benne. A kerekcsapagyaid hamar fel fogjak adni a harcot, az amugy sem rakata 1.3 meg szepen el fog lustulni. Persze te tudod mit csinalsz
-
batai15
félisten
-
Thome
veterán
Na meglett a szekér, eléggé elvolt hanyagolva, 1 refi és két első helyzetjelző nem égett, ezt kicseréltük, ma letakarítottam, ez még tegnap esti kép. Semmi más hibája nincs, nem volt törve, karosszériással ellenőriztettem. De jó hogy nem VW Polo IV-t vettem, full ugyanazt a komfortot ez is visszaadja, még jobb is.
-
roberto211
őstag
Na ma cserélik a lengőcsikarcsimat
Sztem délre kész lesz.Utana meg napokban futóműállítás. Remelem nem megy el annyira h nem tudok egyenesen menni.
-
Doze
aktív tag
válasz
lolka1980 #19022 üzenetére
A csatlakozó felületeknek ugyanolyannak kell lenni, a szűrő hosszában lehetnek különbségek, de mivel ezek felcsavarhatóak 5-10mm nem számít a hosszban.
A márkás szűrők pont azért márkásak, mert bediktálod az autód típusát, évjáratát és a motor fajtát és 110%-ban megfelelő szűrőt kapsz. A méretpontos, minőségi anyagokból készült szűrőkért fizetsz többet. (tehát ez esetben igaz az a feltétel hogy a drágább jobb) Lehetőleg kerüld 500 forintos szűrőket.
Az olajtéma is érdekes. De full szintetikusat vegyél. Jó a 10w40 de azok csak általában fél szintetikusak. 5w40 szerintem régi 1.0 stiftbe pont jó.
olta Az a baj papíron az olcsón is ilyen menet van meg stb. Csak épp a valóságban nem
-
olta
aktív tag
-
lolka1980
aktív tag
Köszönöm.
Érdekes,hogy olajakról találok mindenféle leírást,hogy pl ez meg az ajánlott és ennek ez a pontos tulajdonsága,neve,típusa 10w30 API besorolása,sae40 gl-4 szóval ilyesmi.
De olajszűrőról sehol nem találok semmit,hogy pl:
"hgt3534526" számú kell bele ami midtudomén anyagból van.
Csak mutat egy képet ír egy márkát oszt jól van.
Sehol egy adat,hogy ennyi a széllesség,ennyi a hossz,menet,gumigyűrű,stb.
Vagy csak a Googli nem akar a haverom lenniBiztos van különbség mert mint írtam annó nekem kisebbet adtak a boltban mint ami rajta volt.A gumitömítés zárt rendesen de nem azon az íven futott amit még előtte a márkaszerviz rakott bele.Most nem szeretnék ebbe a hibába esni megint.
Gyárilag egyáltalán milyet tesznek bele? -
Doze
aktív tag
válasz
lolka1980 #19019 üzenetére
Ez inkább olyan mende-moda, nem állítom hogy nem igaz, de neten/hírekben stb soha nem láttam egy konkrét fényképet, hogy igen "ITT" a hamis termék..
Váltóolaj: API GL-4... GL-5 nem jó
Bolt: ajánlom figyelmedbe a ZS+U kft.-t Megbízható/olcsó cég a legszélesebb választékkal
Szűrő: Kerüld a gagyit a "Motoroil szűrővel jártam egyszer úgy" ez márka??? Mert ilyen kb nincs... Ashika az alap, jobb: mann, mahle, jakoparts stb..
-
roberto211
őstag
-
lolka1980
aktív tag
válasz
roberto211 #19018 üzenetére
Köszönöm.
Váltóba találtam ezt,szerintem ok.Motoroil szűrővel jártam egyszer úgy annó hogy kisebb volt mint az eredeti,pedig azt a méretet is ajánlották.
Olajakhoz még egy kérdés: Hol vegyem?
Sajnos azt hallottam,hogy Magyarországon igen sok a hamis termék. -
roberto211
őstag
válasz
lolka1980 #19017 üzenetére
olaj 10w40 vagy 5w40. Markában castrol-eneos-esetleg total. Ha nem eszi nyugodtan mehet 5w40.
Szűrő mann esetleg nipparts/jakoparts. Többit nem ismerem.
Valtoolaj meg 75w90 az előírt. Ebből meg amilyet találsz kb mert nem sok helyen szokott lenni ahogy nézegettem múltkor.
-
lolka1980
aktív tag
Sziasztok!
Olajcsere előtt állok.Érdeklődnék pontosan milyen típust kellene vásárolnom.
Ezen fölül érdekelne mely márkát ajánlanátok.2001 Suzuki swift 1.0 145000
-Motorolaj +szűrő
-Váltóolaj -
Mercutio_
félisten
válasz
roberto211 #19006 üzenetére
Pár éve napi szinten olvasom a topicot, az pedig, hogy naponta ideköhög valaki 10 hsz-t még nem pótolja a tapasztalatot.
Aziírott szöveg értelmezésével se nekem van problémám, így itt le is zárhatjuk a "beszélgetést "
-
Thome
veterán
Okosodok. Mi az a progresszív, és milyen más fajtái vannak ezeknek a rugóknak?
-
válasz
roberto211 #19008 üzenetére
Vogtland, eibach jó
Nekem most eibach pro kit van a kocsi alatt, kellemes, keményebb mint a gyári, de még nem az a gokart style.
-
Doze
aktív tag
válasz
batai15 #19005 üzenetére
Nem akarok túl okos lenni de sehogy nem jó a vágott hernyó.
Van olyan hogy rugóállandó, meg menetszám. A rugó végéről még nem is beszéltem, amit úgy kell megcsinálni hogy a rugótányérba beleüljön...
Ha meg olyan a gyári rugó, hogy progresszív, ki is dobhatod a francba ha belevágsz.
Eibach 60K. Valahol ott kezdődik a normális. Mégsem kemény, mert csak bizonyos összenyomódás után keményedik, pont a progresszív volta miatt. (összeülnek a menetek)
-
Kornel
veterán
na peace srácok.
egy tény, vezettem már sok mindent, négykörlámpás ezerötös ladától kezdve ezres swiften át elég sok suzukit, meg mást is
de nem is ez a lényeg, hanem hogy nyugodtan megbeszéljük a felmerült dolgokat.rúgókra visszatérve, nem is tudom milyen gagyi megoldás lehet a vágott, mikor a noname ültetők is gagyik, pl. FK, stb... vogtland még oké, de inkább egy eibach vagy h&r, lehetőleg progresszív legyen, aki vezetett már ilyet, tudja mi a különbség.
-
roberto211
őstag
válasz
Mercutio_ #19004 üzenetére
Ki mondja a tutit?
S hogy kerül szóba a vezetés ? Ha csak félig meddig olvasol bele akkor ne mondjal mar fullra nem ide illő dolgokat. Egy kocsiról beszélgetünk.
Neki nem tetszik ,nekem igen. Nem mindenkinek tetszhet.Ő a nagy családi kocsikat szereti én meg a kissebbeket ...
Nem a vezetésről volt szó de valószínűleg nem ment át neked amiről en nem tehetek sajnos de akkor nem is kene itt beleokoskodni.
Megjelensz egy hónapban egyszer de megakarod mondani mindig a tutit ami kevésbé sikerul.
Batai: Én sem hiszek a vágott rugókban. Nem olyanok sztem mint a rendes ültetőrugók.
-
Mercutio_
félisten
válasz
roberto211 #19001 üzenetére
Elég vicces, hogy te mondod a tutit kornelkanak
nem ártana néha visszaolvasni, lehet egy év alatt többet vezetett mint te mióta jogsid van...
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #19001 üzenetére
ez nem gti, csak egy sima swift fűzött motorral leültetve, ahogy korrektül le is írja.
gyorsnak gyors, de ne gondold, hogy olyan atomstabil lenne, annyi, hogy le van ültetve, felmész a suzuki fb oldalra, és pár ezresért veszel egy ültetőrúgót, meg 2*7500-ért testreszabottan belövöd a 2 gátlót
vagy simán levágod a rúgót, ahogy a sok suhanc csinálja -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #19000 üzenetére
Mert ha vesz az ember egy gti t az egyenlő azzal ,hogy mindig üvegelve menjen az ember tiltásáról tiltasig nem ?
És normálisan ezek szerint akkor nem is lehet vele menni.Lehet h jo volt az ezresed,de stabilitásra meg egyéb dolgokban soha nem lett volna olyan mint ez a gti
Amúgy nyilván ha az ember mellett ül valaki akkor alapból nem megy ugy mint mikor egyedül.
Ha pld jon velem muter vagy noverem nyilván nem rugom el 6500ig meg nyilván nem padlozok vele.
De pld ha lenne gti m pályán és elzárt helyeken rendezvényeken gyorsulási versenyeken(legális ) lehetne vele aratni
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Autós topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Energiaital topic
- Linux kezdőknek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Új és újszerű 17.3" Gamer, irodai, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- 150db - 24600Ft/szett - DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest