Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
albiosz
őstag
Urak!
Márkaszervizben sokkal drágább lehet a műszaki? Nem vagyok képben, most megyek először. Szabó Suzukinál van megint 12 pontos ingyenes átvizsgálás. Gondoltam ha már ott vagyok...
Meg vállalnak vajon apró javításokat? Pl. bal hátsó központi zár javítás, ilyesmire gondolok.
-
dudika10
veterán
A wagonrt, ignist, újabb swifteket, splasht, celeriot és az eredeti scrosst kifejezetten rusnyának találom, de ez az új formanyelv bejön.
Az eleje jól néz ki, a hátulja érdekes, nem csúnya, nem is szép, de egyedi és messziről felismerhető.
Hasonlít a vitara-ra és a ránc-felvarrt scrossra.Egy jó árral és felszereltséggel ezt is vinni fogják szerintem.
-
-
Kornel
veterán
Na megvan az elso szivas az autoval.
Csereltettem (vola) le a gumikat, es 4-bol 3 felni belulrol meg van utve, egy nem is kicsit...
Ugyhogy elobb felnijavitas, aztan gumicsere...
Nem is 18k fog fajni, de egy napig nincs kocsim...
Peres gumik atka...
Az a baj, hogy megemelve se latszott, amikor megvettem. -
Joe.36
addikt
Nem jó, 1 fokozaton is langyos, és ahogy kapcsolom fel egyre hidegebb, És ahogy hűl a kinti levegő egyre rosszabb... - ban gyakorlatilag nincs fűtés, +10 fokban 1esen langyos, +20 fokban meleg. Termosztát is ki lett cserélve, letakartam a hűtőt, nem lett, jobb, Csak ahogy mentem fel a hegyre felfort a víz... Volt benne hűtő tisztító, de nem savas. Nem maró...
-
-
roberto211
őstag
-
Joe.36
addikt
válasz
roberto211 #21086 üzenetére
Hát ez az, igen, és időm sincs sok, és az utcán nem akarok neki állni... Főleg hogy ilyet még soha nem csináltam.
-
Joe.36
addikt
Üdv megint, van 1.3 Suziki Swift GLX Sport 4. 2000 évjárat, alig van benne fűtés, mert az előző tulaj csap vízzel járt, valószínűleg el van tömődve a radiátor... Többször át lett mosva a rendszer, hűtő tisztító adalékkal, utána persze desztilált víz + fagyálló volt benne, próbáltuk átmosni a hűtőt lekötve a rendszerről a tűzfalon át nagy nyomással, tényleg le kell bontani az egész műszerfalat a cseréhez ? Van esetleg még valami trükk amit nem próbáltam ? Karok, bovdenek jól működnek. Bp tudtok valami normális ( aki jól szedi szét és rakja össze ) szerelőt aki normális áron kicseréli ?
Joe
-
PRDZsolesz
aktív tag
válasz
roberto211 #21082 üzenetére
Nálam hátsó ajtó csere, plusz fényezés, első ajtó fényezés, felni fényezés, küszöbelem csere és természetesen a munkadíj. Nem volt óccsó' na
-
roberto211
őstag
válasz
roberto211 #21080 üzenetére
Rögzítsék. *
Mielőtt valaki belekötne.
-
PRDZsolesz
aktív tag
válasz
roberto211 #21080 üzenetére
Nekem is elkészült az Ignác hétvégén, 250k volt a kár rajta .
szerk.: off
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #21079 üzenetére
Hamarosan kész van végleg a swiftem törés után.
Most még csúnya mert több színű meg nincs rendesen rögzítve lökös stb fényező miatt de sztem hétvége fele kész lesz.. Majd dobok fel ide képeket.
(#21081) PRDZsolesz : Hát akkor nem sokkal olcsóbb mint a stift.
Nekem 140-150 körül áll meg majd.. Szinte egész eleje új, illesztések jobb mint volt..
Ami a lényeg h a nyúlványokhoz nem kellett nagyon nyúlni csak a karosszériaelemek voltak cserések ugye.. Nyúlványon csak nagyon minimálisat kellett kalapálni össz vissz.
MOst vár a fényezőre, ő lefényezi meg polírozza egész ótót, utána megy vissza karosszériáshoz ,hogy véglegesen rögzítség elemeket fényezés után aztán szép lesz.
-
Kornel
veterán
válasz
roti86 #21077 üzenetére
házi GTi-t kell belőle faragni
amúgy ennyi.
hosszú távon simán lehet 5, de gyere el egyszer bp-re is -
gerii
addikt
Rendeltem olcsóért egy Osram NBU-t kíváncsi leszek mennyivel lesz jobb mint a gyári izzó.
-
roti86
őstag
válasz
Kornel #21075 üzenetére
Ja, akkor jól elbeszéltünk egymás mellett, én végig az 1.3 16v- ről regéltem. Amúgy én sem járok 5 literrel, a hosszútávú átlagom 5.15l
kornelka: jaja, országúton még elgurul simán 5 alatt is ha beállsz óra szerint 80-90 re. Amúgy tényleg elhiszem, hogy aki megzavarja néha-néha annak simán lehet 6 körüli fogyija.
-
Kornel
veterán
Így lehet keveset etetni a swifttel
És az igazság a kettő között van....
Szóval aki akar, az eljár vele 5-el, aki meg menni is akar, annak meg 6.
-
Kornel
veterán
válasz
roti86 #21074 üzenetére
Eddig ezresről beszéltünk, az 1.3 16V elég pörgős jószág, ráadásul megy is, ebből következően kevesebből is elviszi a gépet, nem kell erőlködnie, de ugye így is 5,87 az átlag, amiről a userek beszámolnak
és egy szóval se mondtam, hogy nincs, aki megelőz, amikor jön valaki, szépen lehúzódok, még jobbra index-el jelzem is, hogy menjen, ha akar.
ha nekem teszik ezt, akkor meg is szoktam köszönnimentem párszor ilyen 1,3 16V-vel, olyan, mint egy versenygép, ha nyomod neki, csak úgy repíti a kasznit.
-
roti86
őstag
válasz
Kornel #21068 üzenetére
Már megint 1.0-nál járunk, az 1.3 16v-nek az hiszem 11sec van megadva, de nem stopperórával a kezemben közlekedem. Hidd el még így sem érzem magam forgalmi akadálynak az átlag szívó 1.4-1.6 autók között még sosem dudáltak le és nem előzgetnek ész nélkül. Ez az akadályos dolog meg, lehetsz te is egy nagyobb motoros autó előtt még az sss-el is.
Ezt a 3 ezret se úgy képzeljétek el, hogy ha előzni kell, vagy pályán be kell sorolni, akkor elváltok, de átlagos közlekedés mellett simán el lehet itt tolni következő fokozatba.
-
Kornel
veterán
válasz
PRDZsolesz #21072 üzenetére
akkor nincs más megoldás, mint egy turbo rá
-
PRDZsolesz
aktív tag
"(#21069) PRDZsolesz : cseréld le akkor, ennél tényleg kevesebből járok, és azért megy néha neki a gáz benzin
"
Dehogy cserélem, itt van majdnem 9 éves, és van benne 60k km. Szinte még bejáratós
Meg hát nagyon hozzám is nőtt, szóval jódarabig nem tervezett a csere.
"akkor nincs más megoldás, mint egy turbo rá
" --->"turbó rá gó" maximum
Válság van
-
Kornel
veterán
ja és a pont az i-re...
az ezres gyári vegyes fogyasztása is 5,3 liter, és ezt a gyár mondja, ami ugye legjobb esetben is csak tartható, mondjuk régen annyit nem trükköztek vele, de azért a spritmonitor szerint se érhető el nagy átlagban.mondjuk de, 1.2-es turbosok is hozzák már ezt a szintet...
nem véletlenül jön a suzuki is az 1.4 turboval... -
Kornel
veterán
válasz
PRDZsolesz #21066 üzenetére
fogadok a SSS-al kevesebből járok, mint te az ignáccal
(#21067) roti86: és mennyi idő alatt éred el mindezt a szédületes sebességet?
az ezres gyári gyorsulása is 15,6 sec, akkor, ha kiforgatod tiltásig...
gyakorlatilag akkor is útakadály vagy, a mai 10 alatti 0-100-as autók mellett, ezért taposni kell, hogy menjen is, 60-ig szépen fel is veszi a versenyt az átlag autókkal, a rövid áttétel miatt.(#21069) PRDZsolesz : cseréld le akkor, ennél tényleg kevesebből járok, és azért megy néha neki a
gázbenzin -
roti86
őstag
válasz
roberto211 #21065 üzenetére
Meg sem mozdul? Hmm... 3 ezer 2-esben ~50km/h, 3-asban 70km/h, 4-esben 90km/h, 5-ösben ~120km/h.
-
PRDZsolesz
aktív tag
Szeretném, ha ez lenne az Ignissel a problémám, hogy 5 vagy 6 litert eszik
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #21062 üzenetére
5literrel akárki akármit mond szvsz úgy nem lehet menni hogy nem vagy mozgó akadály..
Most ezen lehet vitázni de sztem így van.. Még ezres swiftnél is megvan a 6,2 alap ha tényleg mész és nem csak gurulsz..
Muter tudott anno 4,8 at produkálni ezres swifttel de hát azt inkább hagyjuk hogy megy... 1.5 vvt kínlódik csak nála ...
(#21064) roti86: 3000 alatt megsem mozdul a literes swift értelmes módon de még az 1.3 as sem tehát most már értem,hogy jön ki ez a 5 körüli fogyasztás.
-
roti86
őstag
válasz
Kornel #21060 üzenetére
Nekem a linkelt fogyasztási adatok nem mérvadóak, mivel ahogy látom az 1.0-ra vontakozik, hanem inkább ez, bár így csak 11db felhasználó adatait láthatjuk.
Nálam az országút 90, max 100 és nem 120, de lehet én nem ismerem a KRESZ-t
Elhiszem, hogy simán meg lehet vele többet is etetni, mint az átlagom, de ahogy látható normál használattal (3 ezer felé nem pörgetve), nem padlózva el lehet járni 5l körül vegyesbe 3-4 személlyel.
Persze lehet tolni is neki, de mivel kb. megyek 1600km-t egy hónapban, ha nem így használnám, akkor a havi benyaköltség nem 27K lenne, hanem 32K (330Ft/literrel számolva). Az az 5K pedig mehet karbantartásra
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21061 üzenetére
jó... így 6,2...
de nem 5...
lehet 5 is, de azokat szoktam megenni reggelire, amikor beáll elém, mert ő betartja a szabályokat, és 90-el megy...
óra szerint...
de ha esik, akkor csak 70.
persze ez is csak óra szerint.
aztán néz, amikor 150-el elmegyek mellette. -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #21049 üzenetére
Ehet ennyit is persze...
Stílusfüggő az egész.. Mostanában én is odafigyelek rá így 6-6,2ből kijövök de régen 8 alá nem tudtam levinni... Mondjuk akkor forgott is rendesen
Átlag fordulat kb 5 ezer volt ezalatt nem nagyon , gáz közel padló , váltások ritkán.. Na itt ette le a gatyámat is 8fölötti fogyasztással.. Aztán megtaláltam a váltót meg már nem nyomom annyira mint régen egyből visszaesett 6körülire..
Baleset óta nem tolom annyira mint régen de még mindig nem vagyok akadály... Meg is jegyezték,hogy mi a pics történt,hogy nem tiltáspartizok.
Mondom semmi csak rájöttem h fölöslegesen nem tolom..
Autópályán gyorsításnál kinyomom a szemét amíg besorolok , lakott területen kívül is megyegetek de városban 60fölé nem nagyon megyek...
-
Kornel
veterán
válasz
roti86 #21059 üzenetére
Továbbra is ajánlom a 21056-os hsz-ban a linkelt vegyes fogyasztási adatokat.
Pályán nem mész 120 felé, azt nem nevezném vegyes fogyasztásnak, az max. országúti fogyasztás
Hidd el hajtottam eleget régi swiftet, tudom, hogy 4,48 litert is tud enni teli tankra mérve, de az nem átlag felhasználás, hanem csak a fogyasztásra koncentrálva vezetés...
Ehhez képest az 5,7 volt a reális nagy átlagban, mert volt benne Bp., volt benne pálya, illetve sok-sok padlózás is.
Persze ha ezekről mind le tud valaki mondani, akkor lehet 5 liter, de az emberek 90%-ának nem ez az átlagfelhasználás.Elég sokat forog a K12B is az új swiftben, bár nem annyit, mint egy ezres swift.
K12B-vel (splash) 5,3-as átlaggal jártam, de az nagyrészt országút volt, így nem nevezném mérvadónak, itt is a 6 literes átlaggal számolnék nyugodtan. -
Kornel
veterán
válasz
roti86 #21052 üzenetére
város, esetleg bp?
Zsocy neked is szól a kérdés!
És ugye, hogy ne csak szubjektívek legyünk, itt a fogyasztási adatok legnagyobb gyűjtőhelye, a spritmonitor.de, ami szerint az ezres swift átlagfogyasztása 6,07 liter, 100 felhasználó mérései alapján. Ez jó közelítéssel megadja a vegyes fogyasztási adatait egy autónak.
(#21053) bajnokpityu: mehet az is, de ugye ott a 16V-nek már vannak azért nyűgjei pl., míg az ezresnél semmi ilyen gond nincs.
ha meg kevés a ménes, akkor meg rá kell dobni egy turbot, és kész az ezredes -
Land
veterán
Múltkor itt érdeklődtem, hogy hol tudnám hirdetni/eladni a megmaradt új Japanparts márkájú Wagon R+ 1.3 benyásra való vezérlés szettemet és olajszűrőmet. Fel is raktam az ajánlott helyekre, de semmi megkeresés nem érkezett.. Szerintem nem árultam sokért... Tudnátok segíteni, hogy elmenjenek végre? 2 év alatt már 2x hirdettem meg elég sok helyre felrakva. Nem nyerészkedni akarok, csak eladni. Esetleg akinek van Wagon R+os ismerőse, az megkérdezhetné tőle. Hátha! Köszi!
-
Kornel
veterán
válasz
Zsocy155 #21050 üzenetére
Ne mondd, tudom, több, mint 100k km-t mentem vele.
De amit Te mondasz, az nem átlag, főleg nem akkor, ha város is van benne.
Jó kocsi, meg minden, de nem megy, csak ha nyomod neki, akkor meg ugye nem 5 litert eszik, hanem 6-ot
Szóval országút 5 liter, város 6 liter, Budapest 7 liter, így nyugodtan lehet számolni vele, csak hogy ne érje csalódás -
Zsocy155
őstag
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21048 üzenetére
Azért ha jó állapotút talál, ami mondjuk 100-150k-t futott, folyamatosan karbantartva, az nem fog megenni annál többet, nekem a max. fogyasztásom 7,5 liter volt, pályán tiltás körül...
Ja és utánfutóval egyszer vontattam vagy 1,5 tonnát vele!
A hátsó rúgók csak napok múlva nyerték vissza eredeti alakjukat, de más baja nem lett -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #21047 üzenetére
"Bp-en akár 6,5-7 is rossz esetben"
Jó esetben is
Amúgy ha bírja a hangot az ömber akkor pályára is abszolút jó normál tempóval(110-120)...
Tegnap előtt kb 400 kiló volt a kocsiba ha nem több.. Én vagyok olyan 120 körül, akkor haverom 145 minimum, másik 105 hátul.. Plusz ruhák cuccok stb.. Mentünk m0 melletti szigetszentmiklósi kajáldába és 110et még így is vitte fixen pedig volt benne rendesen súly az biztos.
Hang az volt de hát most valamit valamiert..
1000km re tuti nem indulnék el így de 30-50km t kilehetett bírni 2 nagydarabbal is.
-
Kornel
veterán
válasz
sdavic01 #21045 üzenetére
vegyél egy 2003-as ezrest, de nézd meg előtte, hogy megfelel-e neked.
pályán kívül mindenre jó.
én valami megkíméltet keresnék, első gazdától, 400k-nál többet akkor se nagyon kérnek értük, annyiból meg lesz egy patent verdád.(#21046) Zsocy155 :az elég érdekes fogyasztás még az ezrestől is...
nekem 5,7 körül volt az ezressel a nagy átlagom benzinből, mondjuk hozzátartozik, hogy hajtottam is, ha már keveset eszik, legalább akkor élvezkedjen is az ember vele
Szóval 5 alatt átlagban csak nyáron, országúton, a szabályokat betartva eszik kb., vegyesbe inkább 5,5 lesz az, városban meg 6, Bp-en akár 6,5-7 is rossz esetben, télen és/vagy dugóban. -
Zsocy155
őstag
-
sdavic01
tag
palyan nem szoktam jarni
-
sdavic01
tag
Udv. Elso autonak egy Swiftre gondoltam megbizhato motor es keves fogyasztasa miatt. Szerintetek melyik a jobb az MK2 vagy az MK3 ? 1.0 motor vagy 1.3 ? Sose vezettem meg ilyen autot szoval tanacstalan vagyok. Koszi elore is.
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #21039 üzenetére
Nekem ne mond Én tudom,hogy mai suzik biztonságosak.. Sok elvakult nem veszi észre csak.
20éves (ex)prémium biztos jobban véd.
Gumi:
Akkor jó mert valszeg ugyanolyan gumink lesz csak nekem 155-70 r13ba.
falken hs449 szintén. Mondjuk én nem veszek új felnit ezért.. Van 4db alufelni mondjuk de 130felett ráz az a baj... De télen nem biztos annyival kéne menni ezzel a régi stifttel.
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21038 üzenetére
aha.
apjuk *át.
euroncap, ennyit mondok.
ez 4 csillag, ráadásul a jobbak közül, plusz ugye a 3 ajtó miatt még merevebb is a kaszni, hátul szó szerint egy bunker...
meg ugye a 8 légzsáknak is van azért jelentősége, szálltak már ki egy-ketten teljesen lenullázott SSS-ból.
az újról meg ne is beszéljünk, abszolút 5 csillag, ráadásul nem az euroncap-ra optimalizált módon, mint a gyártók 90%-a teszi, ld. iihs tesztek...
úgyhogy nem félek bennemás: úgy néz ki sikerül lőni 4 db falken eurowinter hs449-et 78-ért, 205/45 r17-ben, 2000 km-t futottak, gyakorlatilag újak... így olcsóbban jövök ki, mintha felnit is vennék, úgyse 5 évre tervezek
-
roberto211
őstag
válasz
Halver #21037 üzenetére
Maruti.....
Egyszer ültem olyanba , annyi épp elég is volt... Azt mikor tervezték már akkor f*s volt.
Nem tudom miért hozták be Európába..
(#21036) kornelka : Másik topic szerint állítólag a 16éves konszernek jobban védenek mert az "anyagból "van és nagy ezt meg ropira lehet törni.
-
Halver
csendes tag
A gumi témához egy érdekesség:
Pénteken voltam pecázni, mellettem egy fickó egy Marutival volt.
Dicsérte, hogy milyen jó és milyen olcsón vette, milyen jó, minőségi gumik vannak rajta.
Megnéztem, Michelin gumik voltak rajta, nem is volt repedt, de a DOT száma 173 volt.Nem volt több kérdésem......
-
Kornel
veterán
Ha nem latom, nem hiszem, hogy mit fog a kocsi...
Voltam mar azon a szakaszon swift2-vel, regi swifttel, splash-el, mondeoval, de ez egy mas dimenzio...
Nem merem megnezni a hatarait, igy is feszt elozgetni kell, ha nem akarok setakocsikazni.Amugynagyon el vagy tunve, csendbe figyelsz?
Ja meg elvileg kesz van balaton meg borsodnadasd kozott a szerpentin, tukorsima aszfalttal, ugyhogy azt is ki kell probalnom majd valamikor, remelem szallagkorlatot is raktak vegszukseg esetere
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21030 üzenetére
Nezd meg az idei adac tesztet.
Falken pl. eleg jo lett mindket meretben, az olcsok kozott egyertelmuen a legjobb.
[link]Mod: lehet nekem is sikerul loni egy falkent 2000 km-el, jo aron.
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #21029 üzenetére
Hát gondolom télen nem tolod neki 150 el
Meg 100+ os kanyarokat neki
Nincs az a gumi szvsz ami megfog ilyen télies havas sáros nyirkos időben..
De biztos jót fog produkálni akkor is...
Gumira rátérve nekem is kell majd vennem téligumit de azt se tudom milyet.. Lehet maradok falkennél..
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21028 üzenetére
Ja, szetmenni nem fog, masok sokkal szrabb gumikkal is jarnak, csak nalm a 2-3 mm mimta meg a 8 ev mar alapbol kukas, masnal ez meg ujszeru
Szoval itt a kerdes inkabb az, hogy jo telivel mit fog mutatni, foleg ha 205/45 r17 maradJa persze, ez az auto erdeme nagy szazalekban, szerintem az esp is szepen eszrevetlenul jatszik, anelkul mar sokkal kevesbe forszirozott helyzetekben is erezni a vasat az ember alatt, nem csak azt, hogy megy az iven, mintha egy vonat menne a sineken. Mondjuk palyan tuti kinyomom majd az esp-t...
Mod: ha szaraz lesz az ut, siman tolni fogom neki...
Vannak meg tervbe szep kis hegyi utak, amiken vegig kell nyomni majd -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #21026 üzenetére
Vágom, nem azért mondtam csak egy ilyen 100+os kanyarnál szétmegy a f*s gumi ,annyi..
"Amugy ha nem latom, nem hiszem, hogy mit fog igy a kanyarokban, szombaton esoben ugyanott vegig az iven volt," Ezt meg nagy százalékban az autónak köszönd ne a guminak.
Amúgy s cross vitara árra rátérve.. Kint 6milla alatt nem kap a német vitarat.. Igaz ott csak a fullfull felszereltség van de drágább is jóval... Nagyobbat kaszálnak az biztos suzkáék is.
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21025 üzenetére
Hidd el tudom, ha jol megy, lehet jovo heten mennek fel a telik...
Ezzel vettem 2 honapra nem ruhaztam be nyarira, hogy aztan most vehessem a telit, majd tavasszal kap nyarit is...
Amugy ha nem latom, nem hiszem, hogy mit fog igy a kanyarokban, szombaton esoben ugyanott vegig az iven volt, nem csuszott meg egyszer se, fokozatosan emelve a tempot, es a kanyarsebesseget...
Szoval nem csak vaktaba belemegyek egy kanyarba, hanem elotte megnezem a hatarokat, de meg igy se voltak meg, igy egy biztonsagos kozeputat valasztottam
Amugy igy neznek ki kb:[link]
bajnokpityu: kint az scross is dragabb, nem is kevessel, gyakorlatilag a magyar listaar amin eladjak az scrosst is es a vitarat is. -
Kornel
veterán
Mo-on kell megvenni...
4M egy gl+, eleg jol felszerelve, vaci ujan.Mas:
Durva, hogy mit lep 5-be is a sss, volt egy kisebb sor elottem a regi harmason, de ha kivarom a sorom, akkor km-eket vonatozok, mondom lenduletbol behuzom, 100-rol padloztam, hogy vegigerjek az egesz soron a kanyar elott, 150-nel vettem el, amikor visszasoroltam, de onnan ment volna meg rendesen, megjon a hang is, adrenalin meg megy fel, csak a jogsi is maradjon
Belapatfalva Eger kozott meg 100 felett is voltak kanyarok, eddig azt hittem, hogy lehetetlen...
Ja es mindez a gyari szetrepedezett kozel szlik 8 eves gumikon, mit csinal ez normalis gumikkal? -
Halo
senior tag
nézegettem a használt német piacot, próbaképpen szétnéztem a német suzu oldalon...
20e EUR felett van egy közepesen felszerelt Vitara... 6,3 misi - most... alsóhangon... hm... -
Harkovz
aktív tag
válasz
matyik #21020 üzenetére
A barátom Lianaja is hasonló problémával küzd. Neki csak hosszú inditózás után indul és ingadozik az alapjárat. Hibát is jelez. Elvittük kiolvasni a hibát, neki főtengely jeladó hiba van. A generátor mellett van, azóta megtalálta, szét van rohadva. Talán nálad is ez lehet. Neki a lambda szonda új. Ilyen jeladót 8 ezerért talált asszem.
-
matyik
csendes tag
válasz
Kornel #21019 üzenetére
Sziasztok!
Mivel nem túl bonyolult, így tegnap rászántam magam és kitakarítottam. Nem volt vészes, már ránézéskor is látszott, hogy nincs annyira elkormolódva, de ha már idáig szétszedtem, gondoltam egy takarítás nem árthat.
Ma reggel sajna ugyanúgy jelentkezett a hiba.A jelenlegi lista esélyességi sorrendben így módosult:
katalizátor (csörög, valószínűleg nem a fedőlemez mert lökdösésre nem zörög.) elvileg a lianában két katalizátor van, ebben az esetben érdemes mindkettőt cserélni? jelenleg bontottan nincs katalizátor, univerzális katalizátor megoldás lehet?
A katalizátor tönkremenetele lehet az élettartama ill. valamilyen más hibából adódóan, mire érdemes itt gondolni?lambda szonda (erre azért gyanakszom, mert hidegen csinálja - ergo lehet a fűtő ment szét benne)
Kérdés ebben az esetben, hogy le tudom-e húzni annyi időre, hogy kiderüljön hibás-e? (elvileg ilyenkor egy gyári értékkel dolgozik az ecu)főtengely jeladó (több helyen olvastam már, hogy ezzel volt probléma)
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21017 üzenetére
De, elkormolodhat, foleg, ha sokat ment varosban.
Sot, jellemzo hibaja ez ezeknek. -
kalozhun100
őstag
válasz
roberto211 #21017 üzenetére
Okés, köszi a választ.
-
roberto211
őstag
válasz
kalozhun100 #21016 üzenetére
Elektromos vagy nem?
Műanyagoshoz ellehet vinni műanyagoztatni de kb 3 ért tesz rá új fület, 5 ért meg kapsz bontottat akár elektromosba is.. Tehát fölös vele mit kezdeni..
#21015) kornelka : EGR, benyásnál szerintem ilyen szinten nem kormolhat le,hogy így fulladozzon pláne az "új" stiftnél ami még 10éves sincs.jó esetben.. Ugye régi stiften is van egr tisztítottam kb fél éve de még enyémen se volt " huhh de nagyon" lekormolódva...
-
kalozhun100
őstag
Van valakinek véleménye, hogy ha eltörött a tartófüle a fényszórónak az egészet kell cserélni vagy lehet még vele valami kezdeni?
-
Kornel
veterán
válasz
PRDZsolesz #21012 üzenetére
Sör is van?
-
Kornel
veterán
Ne haragudj, de most mar muszaj leirnom a velemenyem rolad az eddigi hsz-aid alapjan.
Ha valamit nem tudsz, vagy nem ertesz hozza, akkor nem bevallod, hogy tevedtel, hanem korbemagyarazva probalod magad olyan helyzetbe tartani, mintha mi se tortent volna, es te is szakmailag megfelelo dolgot allitottal volna.
Szerintem az valahol emberi nagysagot jelent, ha valaki kepes belatni a sajat tevedeset, es nem mindenaron leplezni probalja azt.
Ld. 10w40 vs. 5w30 csorte is a reszedrol.
Ha visszaolvasod a sok szaz korabbi hozzaszolasomat akar itt is, lathatod, hogy a tevedeseimet (pl. Amikor alapjarati motort vizionaltam az m1xa motorokba, mint te most) rogton beismertem, es nem azt kezdtem bizonygatni, hogy de a funkcio megvan, mikor egy oles baromsagot mondtam...
Es peace, ha felhuztad magad, akkor celbatalalt a mondnandom
-
Kornel
veterán
Nincs benne automata szivato...
A motorvezerlo allitja a kevereket, illetve a folytoszelep poziciojat (elektromos gazpedal)
Ami meg lehet, es gyakori m1xa motorok eseten, hogy a folytoszelep el van koszolodva, igy nem tudja rendesen allitani a folytoszelep poziciot a leptetomotor. -
matyik
csendes tag
Sziasztok!
A szerelők tanácstalansága és lustasága miatt és mert olvastam már hasonló esetet itt, így megkérdezlek titeket, hátha lesz jó ötlet.
Suzuki liana 1.3 (2005)
A motor indítás után stabilan kb 900 környékén van alapjáraton, indulás után pedig gázadásra rángat, fullad, csak óvatos gázadással, kuplung csúsztatással lehet felgyorsítani. Korábban feltűnt, hogy pattanó hangot adott ki valami, mintha kidugult volna és utána jól ment, mostanában nem pattan de pár km után teljesen megszűnik jelenség és másnap reggeli indításig hibátlanul üzemel.
Hibajelzés nincs! A motor sajnos elég olajsáros volt, ki lett motormosóval öblítve, olajcsere, szelepfedél tömítés csere. Gyújtást átnézték. Lett cserélve benzinszűrő, olaj, levegőszűrő, gyertyák. Több féle égés javító, tisztító és kondícionáló adalék volt kipróbálva.
ezek közül lehet valamelyik?
- katalizátor (néha csörgő hang jön a kipufogó rendszer felől - vagy a felső lemez rezonál, vagy törött kerámia)
- tank koszos és felszív valamit (a pumpa rendben van)
- főtengely jeladó hibaMit gondoltok?
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Egér probléma
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD+ 2TB HDD
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max