Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
válasz
Járókeret #21599 üzenetére
Vedd le a kárpitpt,lehet csak szétesett a rudazat,lehet letört a kilincs füle.Ha nem megy nézd meg a másik ajtón.Mit jelent az,hogy pöccre?Tekerni teker rendesen az önindító,ha igen az aksi jó.Ki tudja hány kiló méter van benne,lehet már egy picit kopott.Nem olajosak a gyertyák?
-
Járókeret
senior tag
sziasztok
szeretném a segítségeteket kérni mint első-új autó tulaj, illetve laikus.
adott egy '99-es swift GL.
ma délután egyszer csak nem tudtam kinyitni kívülről az ajtót, csak belülről.
nem központis.mi lehet a baj? gondolom nem a zár ment tönkre, mert akkor nem lehet nyitni-zárni belülről sem.
hozzá nem értő is meg tudja oldani ezt a problémát?
észrevétel még az,hogy a kilincs jóval kijjebb húzható, mint a többi ajtón. szóval szinte már felhajlik.
szeretném mihamarabb orvosolni ezt a problémát.továbbá:
nem akar pöccre indul.
cseréltem az összes gyertyát, gyújtókábelt, olajat,olaj szűrőt, hétvégén lesz benzinszűrő is.
mol-nál tankolok mindig.
40-es 330-as varta akksi van benne. igaz, nem tudom,hogy milyen állapotban. lehet hogy az kezdi megadni magát.előre is köszi
-
domojko
senior tag
Igen, attól van h levetted az akkusarut. Mindegyik mk13 swift ezt csinálja. Van amelyik le is fullad. Pár hét kell h beálljon. Terjengnek a neten különböző csodatechnikák, pl h hagyod alapjáraton kb 15 percig ketyegni utána pörgeted kb 3000 fordulaton egy percet, utána megint hagyod ketyegni egy darabig és akkor jo lesz. Nekem az a tapasztalatom h tökmindegy mit csinálsz, majd magától beáll. Minden formációt kipróbáltam már de egyik sem volt tuti. Mai napig is előfordul hogy teszem azt 5.-ben gurulok kb 60-al, fékezek közben kinyomom a kuplungot, a fordulat leesik egy pár másodpercre 350-600-ra. De utána visszaemeli 750-re.
-
roberto211
őstag
Na szereztem téligummát kereskedő ismerősömtől.
Nincs nagy márkája direkt úgy kértem h 1-2 szezonos bőven elég , mert jövőre ugye cserélem az ótót az új tulajnak meg nem veszek új gumit , aztán hoztak nekem tök szép állapotút kerek 20-as ért.. Jobb mint a nyári télen.
Nem repedezett a minta, szép állapotba van, kb 6mm es tehát elég lesz bőven egy szezonra..
-
roberto211
őstag
válasz
bajnokpityu #21593 üzenetére
A turbosrol van szó a tesztbe.. De amúgy igen jó h tetszik a tesztelőknek a turbós vitara(is)..
Krisztián: Ezt elfelejtetted odaírni,h amíg nem üzemmeleg.
Amúgy ja .. "szarsuzuki"
-
dnelb
veterán
válasz
roberto211 #21587 üzenetére
Jolvan, apám sx4-e meg az enyém is ezt csinálja amíg nem üzemmeleg a motor és klímázol. Akkor mind3 kocsi szar, fasza
-
bajnokpityu
félisten
válasz
roberto211 #21589 üzenetére
azért azt is elmondták, hogy ahogy sejtettem, 1500től lehet használni. ami nyilván valóságban 1800.
a szivó 1.6 meg alapjárattól húz. mindenesetre örülök, h másoknak is hasonlóan jó a véleménye vityáról,mint nekem. tökéletes városi autó. komolyan várom, mikor kell megint a városba mennem -
válasz
tboy93 #21590 üzenetére
Igen a HRV drágább, de sok minden ellene szól. Legfőképpen a 10 hónapos szállítási idő. Meg a nagyobb tömegben kisebb motor... Dízel nem jön szóba amilyen távokat hétköznap kap az autó.
Az asx is nyilván drágább lesz, de ez igazából csak a vásárlás időpontját változtatja valamennyivel (hitel autóra nem lesz). Az i30 ugye teljesen szuperál, nem rohanunk sehova.
A vitara olcsó fenntartása, és kompakt mérete erősen vonz (ugye egy mitsunak, vagy pláne egy hondának a fenntartása is több)...
És pluszban így vénségemre az automata is elkezdett vonzani, és első visszajelzések alapján ez az új 6 fokozatú automata egész jó a vitarában (honda cvt köszönöm nem...).
Szerk: roberto211: Köszönöm, én is olvastam a cikket, vitara összeségében szimpatikusabb is.
-
válasz
roberto211 #21589 üzenetére
Ár-értékben mindig is ott volt a suzuki a szeren. A honda drága újonnan és használtan is, de van egy réteg aki vevő rá
-
roberto211
őstag
válasz
Tom1939 #21588 üzenetére
Mitsu asx az jó csak elvileg kicsit drágább..
Tesztekben azt írják h az új(turbós) vitara az "új hr-v"... Tehát sokkal jobb lett tc szerint ár/érték arányban illetve mindenhogy mint az új hr-v...
#21590) tboy93 : Értem de ha elolvasod a tesztet (vs) akkor most nem csak ár-értékben jó a hondaval összehasonlítva..
-
Nagy valószinűséggel egy vitarát veszek valamikor tavasszal (ha el nem csábít az új mitsu asx ha lesz addig, a hrv és 10 hónapos szállítási ideje nem vonz annyira).
Itt olvasgatva lehet hogy infóként feldobom ide az i30-asom mielőtt beszámítattom
127 ezer kilométer és 8 éves, csak nálam volt. Sajna elég fontos a folytonosság, nagy kocsinak mindig lenni kell (és a kötelező/casco bónusz is jelentős rajta).
-
kolosanyi
veterán
válasz
bajnokpityu #21583 üzenetére
Pontosan egy olyan Suzuki és egy Toyota márkakereskedésből várunk most infót, ahol van ismeretség. Mindketten azt mondták, hogy szólnak, amint befut valami. Anyám így vette meg 2003-ban a '99-es Corollát 40 ezer km-el. Azóta 220 ezret beletett, semmi baja nincs vele, nem is akarja eladni, nagyon szereti azt az autót.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
kolosanyi #21582 üzenetére
ez nem igy működik azért. vannak,akik megtehetik,h gariidő lejártakor újabbra cseréljenek. előző autót is igy vettem, kerek 4 évesen. no, ezek az autók jók. de úgy képzeld el, hogy amikor megvettem 3 éve, sorban álltak mögöttem a nepperek.a hirdetés feladása után néhány órával ki kellett csengetni a lóvét. mire megirtuk a szerződést, ott méltatlankodtak a kereskedők sorban, hogy mi már ez.
szerintem egy helyen lehet magyar forrásból egész normális autót venni, az újautószalonok beszámolt készletéből. a 95ös swiftem is ilyen volt. voltak vele kisebb problémák, szépen visszahordtam minddel, szó nélkül nem alsó polcos cuccokkal megcsinálták.
-
kolosanyi
veterán
válasz
negroo #21579 üzenetére
Azért ez nem így van. Nekem egy '94-es ütött-kopott Swiftem van, gurul, de ennyi. Nincs benne semmi, kényelmetlen, hangos, beázik, minden baja van szegénynek. Egész egyszerűen elöregedett. Akkor látni csak igazán a különbséget, amikor beülök a 2009-es szolgálati SX4-be, onnan meg mondjuk a 3 éves szolgálati Nissan Pathfinderbe, vagy akár megnézem keresztapám új Vitaráját. Nyilván ég és a föld az én régi csotrogányom meg ezek a nagy értékű, új autók. Én egyébként nem várom el az autómtól, hogy luxus legyen, de azért 2015-ben nem felel meg az én elvárásaimnak az, amit a Swiftem nyújtani tud. Annyit szeretnék, hogy legyen biztonságos, legyen benne legalább 2 légzsák, ABS, állítható kormány és ülésmagasság, egy normális hifi meg klíma, ne legyen annyira hangos országúton meg sztrádán, hogy üvölteni kelljen az autómban és legyen megbízható. Ezek nem nagy elvárások, nem kell nekem automatikusan sötétedő tükör, kanyarkövető fényszóró, parkolás asszisztens meg automatikus sávtartás meg ilyen marhaságok. Egy egyszerű, modern autót szeretnék, ami nem volt sz@rrá törve korábban és jó műszaki-esztétikai állapotban van. Csak egyre inkább az az érzésem, hogy ezt használtan nem fogom megtalálni. Már csak azért sem, mert ha eladóként gondolkodom és lenne egy ilyen autóm, nem adnám el, hanem teljes megelégedettséggel használnám. Akkor adnám el az autót, ha nagyon öreg, leharcolt példányról van szó, vagy valami gáz van vele...
-
Thome
veterán
Újabb hinajelenség... Úgy látszik a hideggel kijönnek a bajok.
Megállok lámpánál, rezeg az autó, fordulatszám 600-650 között mozog. Próbáltam reprodukálni, de most 750-re beáll. Befecskendezés, vagy hol a hiba?
-
negroo
aktív tag
Nincs igazatok. Egy kocsi sosem fog érni 1 milliónál többet. Nekem is 350.000ft os tragacsom van de nagyon meg vagyok vele elégedve. Vigyázok is rá rendesen, ha nem tolnak le az útról.
Sosem volt hibája. Ár értéket kell nézni gyerekek mindig ezt tanuljátok meg. Hiába megy 3.4 sev allatt a halálba, ha drága is meg fen tartani. A lényeg, hogy guruljon és keveset egyen a kicsike. Aki száguldozni akar az menjen teszt pilótának és ne az én életemet veszélyeztesse. A szerelőnél érdeklődtem, hogy alváz védelmet akartam tetetni, de aszerelő le beszélt róla, hogy nincs értelme, mert gyári védelem alatt rozsdásodni fog akkor hiába tetetem rá. Elötte le kell szedetni és úgy.
Várom, hogy a picikém elrohadjon.
Kezem között fog meg halni a djágaságom.
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #21576 üzenetére
Ha egy gyors fl-el kijavitanak a belsejet, nem lenne vele gondom.
De a fl a csuf scross arcan is segithet -
Kornel
veterán
Vitara teszt.
-
t1
veterán
válasz
bajnokpityu #21572 üzenetére
Nálam volt egy ilyen dög, nagyon jó nekem a CVT is simán élhető lett volna
-
HUNPSP
aktív tag
No, ma délután felkerült mind a négy Hankook I*Cept RS (w442), a nyári gumik pedig szépen pihenőre vonultak. A gumik inkább az oldalfalon legyenek (nem lesznek egymásra téve, bár arra is lenne opció), vagy a futófelületükön? Szoba hőmérsékleten maradhatnak?
Plusz a baloldali kilincs lett megcsinálva, legolcsóbb utángyártott volt (1300/db kb, keret nélkül), Suzuminn szerint inkább ne vegyek ilyet hanem gyári feketét (kb. 3000/db keret nélkül), és persze szoktassam hozzá magam a fekete színhez, ők mindenkinek ezt ajánlják ebben az esetben... szerintem jó lesz ez ennyi pénzért. És színben is stimmel a másik háromhoz, ez talán nem utolsó szempont...Jó stabil egyelőre, meglátjuk meddig bírja.
Ez az új téli gumi nagyon érzékeny, hazafele folyamatosan azon kaptam magam hogy szinte nem is egyenesen megyek...
de ez is atom stabil, öröm vele menni. Hideg időben (de úgy hogy nincs eső, vagy hó) mennyire kopnak ezek a gumik? Tehát kb 5 fok alatt száraz időben. 4-5 évet jósoltak nekik.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Kornel #21571 üzenetére
7.4után a 11 inkább rossz vicc, már bocsánat. egyébként 8.8 mérve. de azt irják, h vezetési élményt megöli a CVT.
nem foszlik, kajak jók a feláras ülések. 200ló, 300Nm, 1250kg. elég haladós. 180ról úgy gyorsít, mintha sose lenne vége. nem bántam meg, félre ne érts, de 4.5ért inkább vennék 2010 körüli accordot 2 liter benyával.
valóban, ez kb a legelőnytelenebb kép, amit láttam. de ez innen tényleg rettenet
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #21570 üzenetére
igen, ezeket nem tudja.
de 11 sec se rossz, forgalmi akadály nem leszel.
minőségi beltér jó dolog, amíg szét nem foszlik, ld. renault (megane, stb.), ford (mondeo, stb.)...
illetve kérdés mennyit ér ez.
nekem elég az, ha az ülés kényelmes, és alapvető extrák megvannak, és megbízható a gép.ez egy rossz szög...
meg a szín se a legjobb...
láttam múltkor bordóban, egész ütős volt.
meg szerintem valami FL is lehetett, mert elég jó kiállású is volt.
azért szépen ellépett tőlem, amikor nyomott egy padlót a márkatárs -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #21568 üzenetére
vagy suzukit kell venni, láncos, szívó motorral, ami elmegy 300+k-t bontás nélkül.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
kolosanyi #21566 üzenetére
egyébként a BPi lakáshelyzethez hasonló. hirtelen lett jónak tűnő forinthitel, és nincs olyan ócska telek, ház, amit ne lehetne eladni. az emberek meg úgy tekintenek a mostani fiatal használtautókra, hogy hasonlóan jó minőségűek, mint pl 10 éve. a különbség, hogy nagy általánosságban rosszabbak az autók, mint 10 éve. a mai pár éves autókra bizony lehet költeni. és ezekhez már nem pár ezres az alkatrész.
nekem pl a vezmű szett 180k volt. fékszett másik 180,.. és ez egy 58ezret futott újszagú kifejezetten jóhírű, végletesen megkímélt típus.
szvsz addig kell használni az ezredforduló környéki autókat, amig szét nem rohadnak, meg kell úszni valahogy, ameddig lehet. mert a mai autókat drága fenntartani.
-
kolosanyi
veterán
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #21564 üzenetére
+1
ha ezt cserélni fogom (méret miatt), akkor csak új autó jöhet szóba.
és csak suzuki.
scross vagy vitara.
attól függ, hogy a praktikum, vagy a kinézet dönt majd -
bajnokpityu
félisten
válasz
kolosanyi #21561 üzenetére
egy árkategóriával föntebbről indultunk, 2.5M ért akartunk 4-5 éves nem túl sokat futott normális autót. új vitara lett belőle.
katasztrofális a használt autó piac. 4.2M új árú autót 140e km-el 3.5ért adják el 4 évesen, ami legalább műszakilag rendben van. döbbenet, nem tudom mi történt a piaccal, de lassan új áron adják a használt autókat..
-
Thome
veterán
Jót irtál, felette már hozzáférni, de így sem látni semmi lényegeset. A fejegységet tuti ki kell szedni hogy hozzáférjek ahhoz a panelhez, ezt hozzáteszem.
Kolosanyi: 1,5 milláért fullfull swift mk4-et kapsz, ez felett meg már fl-es mk4-et is. De ahogy krisztiánka írja, mk5 swift-et is megkaphatsz 2,6 körül. S szerencsére se nem lada, se nem dacia.
-
-
kolosanyi
veterán
válasz
Motion_Blur #21553 üzenetére
Az.
Szeretem vezetni, jó autónak tartom.
(#21558) kornelka
Jó lenne, de már a t*köm tele van az autóvásárlással. A Swiftről kiderült, hogy valószínűleg rommá törték, azért adják el. Nem volt két egyforma rétegvastagságú elem rajta, az alváz pedig úgy berozsdásodott, hogy a csavarokat csak vágással lehetne oldani. Három rohadt hónapja nézem a hirdetéseket, de eddig mindegyik csak tákolt sz*r volt. Indultam 500 ezer forinttól, annyiért nem találni jót. Felemeltem a keretet 1 milláig, szintén semmi. Most már az eredeti összeg háromszorosáért nézek autót, de szintén csak kipofozott roncsok vannak az ársávban, esetleg jó állapotúnak mondott 15 éves autók, aminél bármilyen hiba előjöhet. Most fogom ezt az összeget, félreteszem és jövő ilyenkorra kigurítok egy új autót a szalonból. 3 márka jöhet szóba, Lada, Dacia, Suzuki. Attól függ, hogy elég lesz-e a Celerio - egyébként nagyon tetszik -, vagy inkább egy Logan Arctic kell-e majd azonos összegből. Persze ha a Lada tényleg olyan jó áron lesz, ahogy beszélik, akkor olyat veszek, aztán kész. Megmondta Henry Ford anno, az új autó a jó autó, ez ma is megállja a helyét. Nagyot fogok rajta bukni, mert hihetetlen mennyire nem tartja az értékét? Igen. Érdekel? Nem. Lesz egy autóm, ami jó pár évig költségmentes lesz, illetve nagyon sokáig úgy ülhetek bele, hogy nem kell a műszaki állapot miatt aggódnom. -
negroo
aktív tag
válasz
kiskacz #21556 üzenetére
Az a baj, hogy velem 3x történt ilyen leszorításos effektus. Ebből 2 kivédve. 1et meg is fenyegettem, hogy erről videóm is van róla, akkor hebeget habogot és vissza vet az arcából(Elötte azt hazudta, amit a mostani is) De jó nagy satut vágtam le, mert esélyem sem volt. Ha mögöttem jött volna valaki csak pislogott volna mire észbe kaphatott volna. Istenemre mondom a következő kocsim nem suzuki lessz hanem egy tank és akkor majd én is oktatást tartok. A rend éber őreik meg fogócskázhatnak velem. Le gyorsulni nem tudom, de áthajtani meni fog.
-
kiskacz
senior tag
válasz
negroo #21543 üzenetére
"Ma történt hajnalban szentendrei úton.
Békástól egy dobozos ember. Nevezük gyilkosnak. csillagvár magasságában 2 sávos még az út. belsőből teljesen leszorított....."
Minden munkanap járok ezen az úton (Szentendre - Bp munka) szép időben motorral (az is SUZUKI...
) ilyenkor kocsival. Volt hasonló tapasztalatom kocsival is - motorral is.
ÚÚÚÚÚtálom a fajtáját - meg tudlak érteni. Remélem egyszer olyanra húzza a kormányt aki kiszedi a kocsiból és BELEVERI A FEJÉBE A KÖZLEKEDÉSI MORÁLT...
-
Tigi
őstag
Az normális, hogy mikor az üzemanyagműszer mutatója a legalsó vonalnál áll akkor még van benne 10 liter nyál?
2001 Swift 1.0 -
negroo
aktív tag
válasz
roberto211 #21548 üzenetére
Hát vén fószer volt az illető. Nem vagyok nagy verekedős ember, de mi írtam vagyis fel vázoltam az ő családja üllne benne a kocsiban! Tök leszarom sablonos szövegek meg ilyenek. Nincs olyan balesetem ami nagy anyagi kárt okoztam volna. Azt a meg rugdosást max jobb esettben is fű allatt max. Ki tudja milyen az ideg állapotta, de jobban szeretem szenvedni látni. NEkem ez a 3ik esettem szóval kérdeztem is rendőrtől hogy jog szerű-e. Magyarán meg mondta ha nem folyik vér addig lehet csinálni! MOndom okés megyek melózni is pinbalozok egyett, de ezt a te nevedre csinálom.
Ezt a hőbőrgést ami utána ment. Ha engem hoznak ki hibásnak, vagy 50% nem tudom el fogadni, mert sajnos nem helyszinelő intézte így a két járőr meg azt ír és állítja be a dolgot ahogy akkarja.
-
roberto211
őstag
válasz
kolosanyi #21549 üzenetére
A lelassítás néha rosszabb mintha rágyorsítanál.. Szerintem ..
Pld bah csomóponton annyira leszűkítették 3 sávot m7 kivezetőnél(Érd felől) h ha 3 autó menne a kanyargós részen egyszerre, valaki biztos súrólná a másikat.. Ha busz akkor pedig tuti.. Ilyenkor van az h ki lép gyorsabban a gázra.. Ha lelassítasz akkor még nagyobb forgalmat csinálsz és még több autó megy melletted a szűkületben,nagyobb rizikóval..
Amúgy ezt a kreszbe is írják ha jól emékszem h nem feltétlen csak a lassítással lehet elkerülni egy veszélyhelyzetet..
-
kolosanyi
veterán
válasz
roberto211 #21548 üzenetére
Vezessetek defenzíven, inkább engedjétek el, lassítsatok le, akkor nem lesz ilyen. Hadd menjen, kit érdekel? Fontosabb a biztonság...
-
roberto211
őstag
válasz
negroo #21547 üzenetére
Ja.. Hát ilyen a Főváros... Rendőr előtt, azért párszor szájbarúgtam volna a gyökeret... Veszéleyes is lehetett volna(vagyis az volt de lehetett volna baj is )...
Végül adott betétlapot vagy hogy csinálják most meg?
Amúgy velem is szokott ilyen nap mint nap előfordulni ha városba megyek, 2 dolgott szoktam tenni ha látom előre a szitut... Vagy vissza kettő és padló h mielőtt próbálna beszorítani elmenjek onnét (pld buszosok,kamionosok,furgonosok előtt) legtöbbnyire ezt szoktam alkalmazni... Vagy időben fék és megelőzöm.. Ha utána is csinálja pirosnál kiszállok és megrugdosom.
De ez csak ritka esetben nagyon..
Bármit azért nem lehet tenni lásd balesetem is.. Jóformán egy kiguruló öreg b corsás g*ci miatt törtem össze magam de szabály szerint én voltam a hibás ezért én szívtam miatta..
Tegnap előtt mondjuk majdnem én szívtam meg, szintén "kikerülés" miatt majdnem oldalba vert ilyen peugeot boxer, dudáltam mint állat, eljöttem, utána meg szakítják a dízelt h utolérjenek a boxerrel, azt kiordítanak belőle vagy 6 an.. Huhhh bazze mondom magamba kicsit rossz az arány 6 vs 1 .
Aztán jöttek, végül jobbnak láttam ,hogy elpadlóztam onnét.. Elcikáztam jobbra balra, a platóssal meg nem bírt követni..
Így megúsztam..
-
negroo
aktív tag
válasz
roberto211 #21546 üzenetére
Rám húzta a kormányt direkt. Én ki tettem üresbe, de folyamatosan tólta rám az autóját. A 2 sávósból 3 sávra tágult és addig csináklta míg úgy gondolta, hogy így kivédi a betét lapott. Viszont a zsaru tök flegma volt és látszott rajta a leszarom tabéetta hatásait is. Ebben az országban bármit lehet tenni következmény nélkül. Az ellen fél is azt mondta, hogy én toltam rá! Igen igen, de hogyan nem tört össze az eleje. Utána mikor szét szedték a kocsit 2 kicsi horzsolás tükör törés, de mondom józan paraszti ésszel, hogy ha kereket szeretnék centirozni akkor hogy a túróba nem tört össze a kocsim? MEg fizika is lehet ha belé száguldozok nem ennyire fog látszodni a dolog és mutattam a másuk oldalt is vannak olyan picike horzsolűsok. Szóval mi támmassza alá a kedves gyilkos bácsinak az Ő állítását. Meg tükörkapot minden ütést, mert az oldalajól behorpadt. Így még én jobban is kijöttem, mert most van szervízben 7000ft meg ért az ipsének, de hogy nem veszik el az ilyen ember jogsíját hihetetlen. HA csak nekem jön direkt és meg áll tök egyértelmű lett volna nekem, de úgy állt meg, hogy én lógtam az Ő sávjában. Erre ezt mondtam, hogy az az én sávom volt. 1km keresztúl tolt és ha fékezek tovább ütöm a kocsit.
-
t1
veterán
válasz
PRDZsolesz #21544 üzenetére
Olyan volt mintha google fordítóból lett volna kimásolva
-
negroo
aktív tag
Sziasztok.
Ma történt hajnalban szenendrei úton.
Békástól egy dobozos ember. Nevezük gyilkosnak. csillagvár magaságában 2 sávos még az út. belsőből teljesen leszorítot. Kb 1km ig tolt az MVM szemben útig. Nem nagyon tört össze a kocsim, de én megengedet 70el , mentem és a 3500kg feletti hivatásos így meg merte csinálni. Ott a rendőrnek mondom józan paraszti ésszel ha ÉN toltam volna le, hogy hogy az eleje nem sérült? MEg nyomok alapján Ő tolt le. Erre ezt mondta ha be akkar menni engedni kell! Mondoom ha nekem fegyverem van akkor agyon is löhettem? Erre aztmondta nem tehetem meg! Tényleg, de te ezzel a mondatoddal kressz nem ismeri és engem úgy tanítottak, hogy köteles vagy mindent meg tenni a személyi és vagyon kár megelőzéését. Tiszta ideg vagyok, hogy erre azt mondta hogy 50-50% lessz. Erre kérdeztem, hogy a te családod ülne benne és oszlopnak csap akkor is ezt mondod. Jöt a sablonos válasz. Hihetetlen, hogy Ilyen alapon fejbe is lőhetném, mert neki szabad. Az előadóra leszek kíváncsi mit fog írni, de én ott meg mondtam nekik, hogy én el megyek a piros bicigliig. Az ilyen nem ember és olyat nem mondhat, hogy ilyennek a szuzukisok mind. Kis karcok lettek és a tükör letört. De majd mikor be vonják a te jogsidat megérte-e? Vagy megölsz épp valakit!
-
a_tesz
Korrektor
Nem kell szétszedni, a két kör alakú akármi, ami az utolsó előtti képen látszik, az a két izzó foglalata (értelemszerűen az egyik a piktogram világításáé, a másik a visszajelző fénye). Azokat elvileg óramutató járásával ellentétes irányba tekerve ki tudod szedni, az izzót a foglalatból ki tudod fűzni, hobbielektronikai boltban pedig kapsz bele másik izzót, ha viszed magaddal, akkor biztos jót adnak. Foglalattal együtt mocskos drága (~2000 Ft), az izzó magában lesz van 50 Ft.
-
Kornel
veterán
Arra jöttem rá, hogy minden nap egy élmény ránézni az autómra, szóval nem bántam meg a kompromisszumokat, amit ez az autó jelent.
-
Thome
veterán
válasz
Tothgera30 #21538 üzenetére
Nekem is hasonlóak a bajaim, de a műszerfal egyelőre még várat magára.
Na most, a baloldali kapcsolóknál sikerült kiszednem a gombokat.
Ami kiderült, hogy a fénymagasság állító nem fog világítani ha meggebedek sem, mert a piktogram festett, fényforrás pedig nincs benne...
Amit gyanítok, ezen kép alapján, hogy a ködlámpa piktogramnak világítania kell, de ezt viszont cseszik megtenni (ha bekapcsolom, akkor a kis pontban világít zölden), szóval a kérdés, hogy hogyan lehet szétszedni, vagy egyáltalán szétlehet-e, és cserélni benne izzót(?) ?
-
válasz
Tothgera30 #21506 üzenetére
Swift és pl.: Vitara, WagonR+ műszerfal szinte ugyan az, akkor elvileg ugyan az az izzófoglalat lenne a műszerfal háttérvilágításáért felelős. mert akkor vennék foglalatot, és T10-essel meg is lenne oldva. Feleslegesen most nem bontanám meg, meg ahhoz kell egy szabad órácska.
-
HUNPSP
aktív tag
válasz
roberto211 #21528 üzenetére
Én úgy tudom hogy az autó súlyán, a csomagtér méretén, a hátsó stabilizátor rúdon (kanyarokban elvileg nem dől be annyira) és a kicsivel "kagylósabb" ülésen kívül egyáltalán nincs különbség a szedán és az alapverziól között. Nyilván kicsit hosszabb is emiatt, de másban nem különbözik.
Szerk.: talán a szedánban lévő ülések valamivel magasabban vannak, és ha az elektromos ablak fel van tüntetve, akkor az elől-hátul van. Utóbbiban nem vagy biztos hogy minden esetben igaz, de itt is van valami különbség a 3/5 ajtóshoz képest.
-
kolosanyi
veterán
válasz
roberto211 #21528 üzenetére
Na akkor ezt meg is nézem.
(#21529) kornelka
Keresztapám 1 8 szelepest és kettő 16 szelepest használt el, egyikkel se volt baja, pedig mindegyikkel 200k km-t ment. -
roberto211
őstag
válasz
kolosanyi #21527 üzenetére
Sedaneok jók, nem rég mercutio adott el egy jó sedanet kár h akkor még nem voltál itt.
És elég jó áron..
Én egyszer ültem egy sedaneba szintén 16szelepesbe csak a felszereltség nem volt valami nagy szám ezért cseréltem le... Nagyobb mint a 3/5 ajtós, nagyobb tér volt a lábamnak meg szélességbe is jobb volt... Illetve ülések is.. Próbáld ki , hogy jó e neked..
"Más márkából ennyiért szinte kivétel nélkül roncsokat kapni,"
Na ja.. "#csakasuzukiéssemmimás"
-
kolosanyi
veterán
Sokadszorra látok Swift hirdetésnél állítható kományt, esetleg ülésmagasság állítást. Valószínü, hogy igaz, ezesetben viszont szívesen lecserélném a jelenlegi leharcolt Swiftwem egy ilyenre. A sedan amúgy is praktikusabb, illetve ebben mág a 16 szelepes motor van és a felszereltsége is jó. Más márkából ennyiért szinte kivétel nélkül roncsokat kapni, vagy nagyon fapados autókat. Így legalább megúsznám a jelenlegi felújíttatását.
-
Kornel
veterán
válasz
CoolBoy323 #21524 üzenetére
Ja volt, meg lesz is.
Krisztiannal viszont azota is csinaltunk minitalit
Jo kis csapas az 1.5gs vs. Sss-al.
Valamikor kene egy ossztopictali -
roberto211
őstag
válasz
m1sk4r #21523 üzenetére
Lényegtelen, amelyik szimpatikusabb...
A "drágább" se valami drága hogy spéci autókhoz lenne való esetleg..
Nagyteljesítményű autóba nyilván nem 4 rugós olajat töltenék bele.
Még a literesembe is eneost raktam.. Igaz nem olcsó viszont most éjszaka a hideg után is elég szépen indul,szép hanggal.
SZerk:
Kornelka: Várjál csak, jövőre csatlakozok az én sss-em el.. Vagy ignác sportommal..
-
CoolBoy323
nagyúr
Most latom volt topiktali... Ha hamarabb latom, elmentem volna.
Ujonc vagyok a topikban, de Szutyukisok tarccsunk ossze -
m1sk4r
aktív tag
Üdv.
Adott egy '93-as évjáratú 1,3 8V motorral ellátott Swift.
Beletölthetem az olcsóbb olajat, ami a leírás szerint nagy teljesítményű motorokhoz való vagy maradjak a drágábbnál? -
kolosanyi
veterán
Nem is tudtam, hogy Subaru Justy néven is gyártották a Swiftet. Hirdetnek is egy jó állapotú példányt. Ez egyébként mennyiben tér el a Swifttől?
-
kolosanyi
veterán
válasz
Kornel #21516 üzenetére
Ha hozzányúlok, azt magam miatt teszem, nem azért, hogy drágábban el tudjam adni. Ezért is mondtam, hogy ha elkezdem, akkor addig nem állok le, amíg egy kívül-belül tökélettes állapotra nem pofoztatom ki, de az meg drága lesz.
Ez a baj amúgy a családommal, a tipikus "jó az úgy, japán autó, ez úgyse romlik el" hozzáállással közelítenek ehhez. Anyámat megkérdeztem, hogy mikor volt utoljára olajszint ellenőrizve a Corollájában, nem tudta megmondani. Megnéztem, egy fél ujjnyi csík látszott a nívópálcán, az is ilyen ragacsos, sűrű, fekete trutyi volt. Csodálkozom, hogy még megy az az autó.
-
kolosanyi
veterán
válasz
roberto211 #21514 üzenetére
Az a baj, hogy ismerem magam, ha egyszer elkezdem a javíttatást, akkor addig nem állok le, amíg lesz egy tökéletes állapotú autóm. Viszont így eladni meg nem lehet, mert nem lesz még egy olyan balek, mint anyámék, akik 350-ért megvették ezt anno.
-
kolosanyi
veterán
válasz
roberto211 #21512 üzenetére
Az az enyém.
Szegény tényleg eléggé leharcolt egy darab. Anno úgy került a családhoz, hogy 5 éve kellett egy második autó, erre édesanyámék megvették az egyik legolcsóbbat a hahu-ról. Persze a szokásos szöveggel hirdették, idős bácsié volt, keveset futott, télen nem használta stb. Aztán ahhoz képest messziről látszik rajta, hogy balesetes volt (mondjuk szerelővel átnézettük azóta többször, műszakilag nagyjából rendben van, csak többféle pirosban pompáznak az elemek). Viszont csipegeti az olajat, meg azért van pár hülyesége az autónak. Ebből a leginkább zavaró, az egy folyamatos, ütemes, ciripelő hang, de 5 éve ilyen. Szerelő megnézte, nem tudja mi az. Mindegy, most el fogom vinni másik szerelőhöz, mert nem vagyok elégedett vele, rendberakatom az autót kerül, amibe kerül.
-
Tigi
őstag
Szerintem ki kell hozzá szedni a fejegységet, utána talán többet látsz.
Vagy a Swift Klub-on megkérdezed, szerintem egy regisztrációt megér. -
dnelb
veterán
válasz
roberto211 #21507 üzenetére
Ezért jó a klíma.. 20 másodperc és lehet menni
-
roberto211
őstag
Huhh azért már érezni h fagy le éjszaka... Leugrottam központba kb 10 perce.. Akkora pára volt bennt h nem lehetett elindulni, nyomni kellett v 10percig a fűtést ablakra, plusz alapjárat is fennt volt kb 5-8 percig,plusz már látni a fehér füstöt is.
...
Tehát a természetes dolgok.. De indulni azért pöccre indult..
-
Műszerfalban (óracsoport) T5 8.3D vagy 8.5D izzók valók? Hány darab felelős a műszerfal háttérvilágításáért? Mert a WagonR-ban olyan mint ha középen kiégett volna. A sebességmérő alsó rése, és a fordulatszámmérő utolsó skálái már nem látszanak sötétben.
-
roberto211
őstag
Hát pont ezt mondtam hogy megkell nézni,hogy valahol fogja e csavar vagy patent vagy ilyesmi.
Oldalt fogja valami? Ha nem találsz se csavart se semmit akkor az illesztésnél nagyon lapos, nem hegyes csavarhúzóval óvatosan próbáld valamelyik részét kipattintani,lehetőleg szélénél próbáld.... Ha egyik része kipattan akkor mehet a többi ha nem akkor inkább ne feszegesd...De nem hiszem h túl bonyolultan jönne ki csak kérdés hogy hogy igen.
#21498) HUNPSP : Ha gyorskötözőzől akkor szerintem még ne rakd fel a dísztárcsát mert ha ott sietősen leszeded megkarcolhatod vagy ilyesmi, ezt a pár napot kibírod.
Ha csak simán rátennéd akkor nem sok veszély fenyegeti h valami baja lesz .
-
Thome
veterán
válasz
roberto211 #21497 üzenetére
Ha egy picit "rángatom", érezni hogy külön mozog a felső panelhez képest, tehát tuti kijön, a kérdés, hogyan?
-
negroo
aktív tag
Aksiból csak a MOLL a legjobb a világon. meg bizható jobb és bosch is lepipálja
-
Motion_Blur
félisten
válasz
sharkypeti #21496 üzenetére
Ablaktörlőből télre érdemes valami olcsóbbat venni, főleg ha csillaggarázs van és havat, jeget is kap majd rendesen. Egyébként meg Bosch Aerotwin, annak nincs párja
én 4 év után most cserélem, de csak azért mert már megöregedett a gumi rajta és picit karcolja a szélvédőt ami most fog polírt kapni.
Belülről ezzel fújd be az ablakokat, és nem lesz gondod a párával: [link]
-
kalozhun100
őstag
Ablaktörlőből a gyárit vagy a flexibilist veszitek? mert nekem most flexibilis van, de csikoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Egér probléma
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max