Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz
roberto211 #20299 üzenetére
Kicsit durva..
-
roberto211
őstag
Fhuu .. Ha most beindul a suzukim akkor mindig.
Udvaron ilyen sóder vagy homokhegy vagy mit tudom én mi előtt állok nem értek építőiparhoz
..
Megyek ki, erre fel látom,hogy a vízelvezetőcsatornától a motorháztetőn át a hűtőrács de még a lökhárítóm alja is úgy telement homokkal mintha kitömték volna.. Hűtőrűcson centi rés nem volt,tele volt homokkal..
Vagy a kutyák vagy valaki ráléphetett a sóderre és szerintem a fele ráborult a kocsira..
Na mondom most mit csináljak.. Amennyire lehetett letakarítottam, felnyitottam motorháztetőt.. Klímahűtőtől kezdve motorventilátorig minden homokkal teli volt.. Mondom ezt simán nem tudom kiszedni..
Amennyire lehetett kefével kikeféltem mindenhonnan sódert,utána meg ami maradt(rengeteg) slaggal mindenhol leöblítettem motortéren belül is.. Nem szívesen de nem tudtam mást csinálni.
Most nyitva van a motorháztető 12 óta, hagy száradjon.. Ha ezután beindul akkor mindig.
-
t1
veterán
válasz
roberto211 #20282 üzenetére
Persze, nem hivatalos átalakítás majd még feltűnősködni akarnak vele nem ? Legalább is józan ember biztos nem
-
Kornel
veterán
viszont a p0420 ugyanúgy visszajön, nem a benzintől függ.
nem baj, rendeltem egy Vgate iCar iV350-t, remélem ez már jó lesz, nem úgy, mint az előző, aztán törlöm, ha bedobja... -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #20292 üzenetére
Nem azt mondom,hogy nem elég..
Hanem,hogy nincs már benne annyi fejlesztési potenciál/lehetőség szerintem mint egy új tipusú boosterjet motorba .. De ez logikus is.. m16a se mai darab azért , de ettől függetlenül egyik legjobb motor ...
Új turbós motorokkal megint ellesznek egy 10 évig és gondolom megint váltanak.. -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20291 üzenetére
miért ne fejleszthetnék?
150 paci simán benne van, bármi érdemi módosítás nélkül, ugyanezzel a belsővel.
szvsz 6 fokozatú váltóval mire nem elég?
tömeget csökkenteni minden áron, és meg van oldva a fejlesztés. -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20289 üzenetére
szerintem tök feleslegesen mennek bele ebbe a számháborúba, mert ez nem szól másról.
m16a már 136 paci az új sportban.
6-os váltóval, 1000 kg körüli súllyal 6 liter vegyesbe.
hova kell ennél jobb?
ez se lesz jobb semmivel. -
roberto211
őstag
Nagyon kíváncsi leszek erre a boosterjetre.
Suzinak ha jól emlékszem még nem is volt 1.4-es motorja.. 1.4 lesz turbós ha jól tudom..
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20286 üzenetére
6-ban szerintem simán elvan 8-ból... alig forog valamit.
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20284 üzenetére
telekocsival mentem le veszprémbe...
2.0 tdci fóka
oké, hogy ment rendesen, meg végig 150, de 7 liter fogyasztás???
akkor minek dízel?
8-ból egy benzines is kijön.
mondjuk egy 2.0 fóka akár. -
roberto211
őstag
-
Tigi
őstag
válasz
roberto211 #20278 üzenetére
Ja, ne is mond.
Szeretem nagyon a kocsit, de megfogadtam, hogy többet nem veszek ilyen kis mocival autót. -
t1
veterán
válasz
roberto211 #20280 üzenetére
Jó ez, 1.0 3 henger kb 100 paci
-
roberto211
őstag
-
Tigi
őstag
válasz
roberto211 #20275 üzenetére
Kinézetre én inkább a Sandero-t venném mint a Celerio-t.
Véleményem szerint a Celerio ritka ronda autó lett.
De te valamiért vonzódsz az egy literes autókhoz. -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20275 üzenetére
2,6M celerio
2,9M swift
a swift még jobban is felszerelt ennyiért...
szerintem nem kérdés -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #20274 üzenetére
Ja,nekem nem kellenek ilyenek. Se splash se celerio ...Nem azért írtam. Splash mondjuk bejön pláne 1.2esbe nem rossz.
De azoknak tökéletes akik csak a fogyasztást nézik semmi mást.
Amúgy új autóra 2,6 szerintem nem sok. Mit értesz az alatt h kisporoltak?
Azt írtak összeszerelesi minőség jo ,jól megy magához képest , van benne hely, es felvan extrázva rendesen ,a konkurens Dacia nem tudom mibe talán Sandero ,? Amivel összehasonlították ,abba meg fele ennyi extra nincs ,es meg sz@rabbul is megy. Ha a kettő kozul kell választani akk inkább celerio
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20273 üzenetére
nem vennék celeriot...
teljesen szétspóroltak benne mindent, és így is 2,6 milla...
splash szerintem legalább ekkora beltérre, kivéve a csomagtartót, motorra ugye vagy ugyanez, vagy ugye ott van a jobbik 1.2 k12b, ami ha többet nem is eszik, de legalább megy is, és nem varrógép hangja van.
1,5M körül szerintem jó splash-t lehet venni, akár GS felszereltségben is, általában kevés km-el is, ha lehet vidékről kell lőni egy szervizkönyves példányt. -
gerii
addikt
válasz
Motion_Blur #20269 üzenetére
Szerintem kukkants be egy szervizbe
, elvileg 1-2 évente ajánlott azt is.
Kornélka: jó lett a fogyasztás, 1.3-mal nekem is ilyen. (egyszer a 82-es úton, ami kacskaringós, hegyes-völgyes mentem valahogy 5,7-es átlagot 90-110 közötti maximummal, azóta még alföldön se megy 6 alá)
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #20268 üzenetére
Mivel hosszabb lett at 5.-ik gondolom a végsebesség is nőtt vmennyivel.
Bár azt inkább jobb nem kipróbálni
Akkor így mar egybe van rendesen.
Nekem meg majd eldől mi lesz. Gti most nem mert nincsennek jók. Maradt egy pár típus. (Ign sport,Swift 1.5,Mazda 6, civic 1.6) amíg osszegyujtom különbözetet addig eldöntöm
Amúgy szerintem nekem se volt meg cserélve fekolaj.
Most akarok majd valtoolajat cserélni. Lehet beiktatom fekolajat is akkor.
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #20269 üzenetére
szerintem ilyenkor már illik.
szervizkönyvbe 30 ezres a csereperiódusa... -
Kornel
veterán
Nosza.
Szerencsére ma csak 22 fok van, így haza tudtam jönni olajcsere után, nem kellett fél úton megállnom, és tömegközlekedéssel hazajönnöm
Szóval le lett cserélve az olaj (eneos sustina 5w30), olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrű, fékolaj, váltóolaj, fagyálló, és a 4 gyertya, kedves előző tulaj bosch gyertyákat pattintott bele.
A váltó 5. fokozata is elkészült, óra szerint 90-nél 2700 körül forog, óra szerint 110-nél 3000 körül van, eddig óra szerint 100-nál forgott 3300-at.
Veszprém-Budapest hazafelé nulláztam a BC-t, 6,0 lett a végére az átlag, ahol tudtam 110, lakott területen meg 50-60. Ebbe azért már van Bp. meg egy kis előzgetés, racsingolás is
Csak országút így 6 alatt tartható, pálya 6,5, város 6,5-7.
Szerintem megérte, ja és 100-nál nem üvölti le a fejem legalább -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #20266 üzenetére
Hát,ez érdekes mindenesetre ja.. Szerintem valami chippel simán feloldható a tiltás(ha van még értelme tovább pörgetni persze )..
Gti nek mondjuk 8500nál van a tiltás, stage chipel elvileg 10ezerig leforgatható de gondolom ez már csak ilyen "tiltáspartikra"van mert sok értelmét nem látom.. Szerintem 7nél tovább már nem nagyon húz.
Viszont most utána olvastam.. Elvileg 7,8 ra letornázható gti-nek a 0-100 a ami elég jó.
Beutaznám vele fél európát.
És szerintem nem enne sokkal többet, mint a mostani az én lábammal.. Sőt.. Lehet még kevesebbet is.
Ha meglesz gti kimehetünk majd együtt kakucsra.
Persze nem versenyezni csak bohóckodni, mert mivel nincs még kellő rutinom pályákon ezért nem is szeretek közel menni autókhoz, nehogy összetörjem,ha megcsúszok vagy ilyesmi....
Akkor lehet,hogy megveszem tanácsodra ezt a gti-t.. Persze nem most hanem olyan 1-2hón belül, mert ezt elkell még adnom akkor kell hozzá szereznem 300k-t és akkor utána nézelődhetek.. Suli előtt nem adhatom most el "hosszabb" időre a kocsit mert bkv val kb 2,5 óra lenne mire beérnék 13ba
2év múlva meg megveszem a tiedet ha eladod.
Szerintem a narancs se tákolt, csak sokan vannak úgy,hogy kéttónosúra festik autójukat mert tényleg feldobja szvsz.. Sőőt. Az azért tűnik szvsz "eredetibbnek" mivel az eredeti gti műszerfala van bennt,stb,stb.. De majd kiderül Úgy sem képről veszek autót..
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20265 üzenetére
hát a gyorsulás is kérdéses szerintem.
ugye gyárilag 8,9 sec a sport, viszont ez a 2006-2007-es modellre vonatkozik, ami letilt 6950-nél, és el kell váltani egy 3-at a 100-hoz.
2007 év végétől 7200 a rev limit, ahol is már kettőben is megfutja a százat, viszont a gyári gyorsulási adatot nem módosították, gondolom nem mérték le.
ami érdekes, hogy az enyém 2007.06. havi, viszont 7000-nél nem tiltott még, ott viszont elváltottammajd még Köpcinél rákérdezek, hogy érdemes-e mókolni valamit a gépen, vagy hagyjam így a francba, a lényeg, hogy nekem egyelőre ez is elég, sőt sok is, még tanulni kell, ezért mennék ki szívesen egy pályára, mondjuk a kakucsringre.
az biztos, hogy ennek az autónak nem a gyorsulása a legnagyobb élvezeti faktora, hanem a futóműve.mod: a sárga sokkal jobbnak néz ki.
a narancs vagy milyen színű szerintem egy tákolt kókányolt cucc. -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #20264 üzenetére
Gondoltam,hogy tiédnek jobb a futóműve.
GTI-nek meg a gyorsulása.
Tudnék venni ignis sportot is ha várnék még jópár hónapot de....nem tudom.. 950 alatt nem kapok normálisat, erre rájön egy 60-as átírás, minimum 30-as szerviz.. 1,05m ft.. Ebből a jelenlegi swiftem olyan 300-320 ha nem akarom sokáig hirdetni. Itt már 800 lenne a különbség..
Mondjuk azért ennek se lehet rossz, 3 toronymerevítővel gondolom nem billeg össze vissza.
És gondolom én , azért jó élmény lehet vezetni, 800kilóval meg 102le vel.
Biztos sokkal másabb mint a jelenlegi.
MOD: Ezt is nézegetem még.. Csak az idegesít,hogy nincs benne elektromos ablak, meg a "japán" műszerfala van bent tehát az eredeti gti.. Mondjuk utólag is raknak bele azt hiszem elektromos ablakot..
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20263 üzenetére
vedd meg
ennyiért nem kapsz más élményautót.aztán mehetünk a kakucsringre csapatni, de van egy rossz hírem, az enyémnek sokkal jobb a futóműve
-
roberto211
őstag
Szerintetek ezt vagy hasonló gti-t érdemes lenne vennem/lecserélnem ilyenre mostani swiftem?
Napok óta nézegetem gti-ket ,nagyon bejövős , illetve nem is kéne annyit pótolni hozzá mint pld egy swift mk4 hez vagy ignis sporthoz hanem "csak" 300 körül (3-350 átírással-szervizzel együtt) de nem tudom egyelőre mi tévő legyek .. Ha most vennék ilyen gti-t akkor jövőre nem vennék autót hanem olyan 1,5-2 év múlva valamit.. Pld: Swift sport, vagy lehet vti civic ,addig tudnék élvezkedni a gti ben.
Azért nagyon vonz a 8,6s körüli 0-100 meg ez a "hothatch" érzés.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
roberto211 #20245 üzenetére
Szerintem is bírni fogják, az enyém 22 éves és van benne 150 ezer km, köszöni jól van, lelkesen pörög bele a 9000-be
-
Kornel
veterán
láttam bent az udvarban a fehér ezredest
-
pjen
félisten
válasz
roberto211 #20250 üzenetére
Haver szabin van,de valami spéci motor,találkozunk rákérdezek.Egyébként az egész onnan indult,hogy a kis motor azért pörgôs,mert másként nincs erô.
-
Kornel
veterán
szerintem meg nem kell parázni...
ezek max. kiegészítő motorok lesznek, mert kereslet lesz rá.
ha továbbra is gyártásban marad a k12b és az m16a, akkor nem lesz itt gond.
ha nem az se gáz, eladnak pár scrosst meg vitarát, amiből lehet majd szemezgetni az "elavult" szívómotorralmod:
kész a kocsim, de csak pénteken tudok érte menni, Köpci szerintem minden rendben volt vele, összes folyadék és szűrű, az ékszíjak és az 5. fokozat is ki lett cserélve.
ami viszont meglepő volt, hogy bosch gyertyák voltak benne, ami nem is belevaló...
vagy ngk vagy denso iridium, de csak az ngk-t szereti.
mind1, ennyi belefért, az is cserélve lettja és eneos sustina ment bele, amiből két noname 10w40 olajat is megvettem volna bele
-
batai15
félisten
kis löket térfogat meg turbó? há persze mondom én hogy nem lesznek ezek a suzukik már híresen költség mentesek meg strapabírók..
-
gerii
addikt
3 hengeres turbós motort ha lehet nem vennék, nem fogják azok sokáig bírni szerintem.
Viszont a kis motorok azért élvezetesek mert taposhatod városban is a pedált, váltogathatsz sokat, és mindezt legális határok között. Nagy motorral lehelni kell a pedált "sajnos". A kis Samum 983ccm 4 henger + karbival de mocsok jó volt városban, tapostam, azonnal reagált, rövid áttételekkel ment is, jó kis élményautó volt. -
pjen
félisten
válasz
roberto211 #20242 üzenetére
Turbóval is pörögni fognak,talán még jobban.Gondolj bele egy 4 literes motornak nincs rá szüksége,hogy olyan pörgős legyen mint egy 900 as túrbó, akkor is van nyomaték bőven.Ha odalép neki esetleg még 3 dik ban is pörög a kerék.Szerintem ezekkel a 3 hengeres kis turbókkal pont az anyagot spórolják ki a motórból,az önsúly csökken,de lehet szétesik.(szerintem)
-
gerii
addikt
válasz
roberto211 #20238 üzenetére
Újra felfedezik hogy a kis köbcentis motorokat nagy élmény vezetni, mert pörögnek.
-
roberto211
őstag
"szar suzuki" gyártott még egy sz@rt amiről csak rosszakat írnak, nézzétek meg.
Végén azért odaszúrnak "másoknak"..
-
gerii
addikt
válasz
roberto211 #20235 üzenetére
Egy kis pára lecsapódik, vagy víz kerül bele (bendix vagy valamire) és attól lesz (rövidzár?), de el is párolog a hőtől - gondolom
Nálam pont a benzincső volt az önindító felett, és persze hogy pont ott csöpögött a víz róla.Most néztem a pesti vizes képeket, lesz munkájuk a szervizeknek, illetve a vasasoknak.
-
gerii
addikt
válasz
roberto211 #20229 üzenetére
"Beázott" az önindító. Samunál télen előfordult, olyat krákogott indításnál, hogy majd befostam.
-
roti86
őstag
válasz
roti86 #20226 üzenetére
a diósgyőri is bezárt
Viszont a 26-os megvan, itt a weblap
-
roberto211
őstag
Az mitől lehet ,hogy reggel indítom be a Nissan 370z-met(swiftet amúgy )
és olyan mintha rainditoztam volna közbe nem. Mitől lehetett ? Beázott valami ebbe a nagy esőben ?
Utána mar nem csinálta második indulasnal.
-
Tigi
őstag
válasz
Kisfarkas77 #20219 üzenetére
Sztem nem drága egy ilyen szerszám, vagy bemész egy akármilyen szerelőhöz és segít neked.
Vagy ha legközelebb Pesten jársz akkor eljössz hozzám és megoldjuk. -
roti86
őstag
-
roti86
őstag
válasz
Zola007 #20218 üzenetére
próbáld meg a Szabó Suzukit. Vannak Miskolcon és Barcikán is.
-
Siriusb
veterán
válasz
roberto211 #20222 üzenetére
Ok, kösz.
-
Siriusb
veterán
Adott egy 2003-as WagonR+ 1,3-as motorral (G13BB). Raknék bele Eonost, gondolom eddig mindig 10w40-et rakott bele a szerelő. A kézikönyvben w30 van.
Mivel rövid utakra van főként használva, 5-öst tennék bele, de melyiket? 5w30 vagy 5w40? -
Zola007
veterán
Miskolcon van normális Suzuki szerviz?
Esetleg nem márkaszerviz, de aki meg tud nekem nézni egy hibakódot, illetve cserélni sebességmérő jeladót ma vagy holnap? -
batai15
félisten
Azt a gti feliratot mar szedje le a gazdi a sportol..
Ez sport nem gti. -
Tigi
őstag
válasz
Kisfarkas77 #20207 üzenetére
Flexibilis mágneses kiszedővel nem férsz hozzá?
-
Joe.36
addikt
válasz
roberto211 #20211 üzenetére
Ok
-
válasz
roberto211 #20208 üzenetére
Gondolom a zorges miatt akarja kiszedni
-
roberto211
őstag
válasz
Kisfarkas77 #20205 üzenetére
Ja,de többe kerülnek a patentok amit eltorsz bontasnal tehát en hagynám
-
pjen
félisten
válasz
Kisfarkas77 #20205 üzenetére
Elfér az ott.
-
Kisfarkas77
csendes tag
Szep jo napot. Lenne egy kerdesem. Suzuki ignisbe kozepre a kis pakoloreszbe a muszerfalon raktam egy szazast ami a vegeben levo resbe becsuszott. Ki lehet azt szedni hazilag lehetoleg minimalis bontassal?
-
roti86
őstag
Ahogy írtam 3 ezernél már egyáltalán nem hallani, ekkor haladok 120-al pályán és ekkor eszik 5.4 körül. Az áttétel tök jó, hosszabb a váltója mint a többi átlag 1.4-1.6 autóknak. 80-nal forog 2 ezret, 100 nal 2500-at. A nagy atlagom 54 tankolás és 22.5 ezer km után 5.13 liter. 2003.05 havi és ne úgy képzeld el hogy rohad mint állat, de felületi rozsda már néhol megjelent. Kint áll sajnos, mivel nincs garázs és gyanítom az előző tulajnál sem volt :-(
-
Thome
veterán
Nem írtam sokat, de legalább keveset.
Álljék itten a tegnapi napról egy apró szösszenet, leginkább az elejét véstem le.
-
roberto211
őstag
En meg ugy döntöttem hogy ha lecserelem ezt a swiftet az mk4 swiftre akkor idővel behozok majd magamnak mellé ,egy régi Swift cabriot ilyen "szórakozó" autónak
. Tökre bejön ,egyszerű,nyárra bohóckodni-kabriozni-utazni meg tökéletes
Cappuccinoba en nem férek be az a baj
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Egér probléma
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB Zalman N4 EVGA 450W