Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Tom1939 #21299 üzenetére
4wd sztem csak komoly terepre kell. egy kis latyakos hó miatt nem cipelném a plusz 60kg-t az év maradék 364 napjában, többet is eszik emiatt.
a gl+ helyzetjelzője is ledes, az nem elég?
a kartámasz sztem hasznos a glx-ben, és jobb is,mint ezek az utángyártott szarok, amit pl én is kaptam ajándékba. Azt drágán méri a gl+hoz (85e) valamint a navit is alapvetően dicsérik (de nincs magyar hang, kérdéses az upgrade), az is 80e. a középső óra 20e. van még egy szebb hűtőmaszk, meg irányjelző a tükörben. távolságtartó se hülyeség, elbambulástól meg tud védeni. 800at ezekért én se adnék, de mindenki másképp itél.
nomeg a glx+4wd kombó árából azért mér komolyabb, igényesebb anyagokból öszerakott más márkás autót lehet kapni, én annyiért már nem vityát vennék.
-
Pont ma és tegnap néztem rá a vitarára és hrv-re. A hrv tényleg pöpecebb belül, de én már túl nagynak és rosszul beláthatónak éreztem. És egyedi rendelés már jövő nyáron itt is van... Júliusban. Gondolom így alku 0.0 körül mozog.
Nekem továbbra is tetszik a vitara, most éppen azon filózom hogy 4wd kell e nekem (vagy glx a ledes fényszóró miatt, de a kulcsnélküli dolgoktól falnak megyek és a többi vele járó extra sem érdekel). Kis városi utaimra a szívóbenzines biztos jobb.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
bajnokpityu #21297 üzenetére
nézem a cikket, pont ilyen szinű az asszonyé is.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
roberto211 #21295 üzenetére
azért a turbo benyának vannak árnyoldalai is. vitara tökéletes városba, környékére, itt sztem pont nem lesz jó. turbo benya 1500ig totál halott, konkrétan nem éri el a szivóoldal levegő nyomása ilyenkor az atmoszférikus nyomást, magyarul le kell gangolni majd egyesbe, amikor befordulsz kis utcába. én a buzuki helyett inkább 2.0 szivó benyát csináltam volna. nekik van 2.0 szivó motorjuk? vagy volt valaha?
azon kívül turboknak ugye nem jó, ha hideg a motor. ezek meg nagyon jó hatásfokú motorok, tehát sokáig nem lesz üzemmeleg, tehát a turbo nem kap tökéletes kenést. 140 ló, nagyobb nyomaték ide-oda, nem kéne. 2.0 szivóbenya kéne, bár minek, ha úgyis városba való.
nomindegy, nem én leszek a célcsoport.
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #21293 üzenetére
Erre vártam végre. Jó olvasni ilyeneket,hogy egy nagy japán óriással szemben (Honda) ami régen szinte a csúcson volt, most meg jobban teljesít a suzuki modellei ár/érték arányban is, meg úgy látszik már motorkarakterisztikára és egyéb másban is..
Végre.
Roti: Mit kell nézni az áron? Kategóriához képest árazták be.. Nincs már az a világ,hogy occsó suzuki trabant beszámítással fillérekért elhozható.. Ha lenne akkor még mindig régi swift korszak lenne a szalonokban..
Mai suzuki már nem a régi suzuki, és ez az áron is látszik.. Viszont még mindig jó/jobb árban vannak, valószínűleg köszönhető a hazai gyártásnak,stb,stb.. gl+ turbós vitara szvsz 5milla lesz ami megéri az árát,így amiket olvastam.. -
Kornel
veterán
Egy kis boosterjet dicseret.
[link]Lehet egy jo kis fl-es scross lesz a jo valasztas boosterjettel?
1100 kg 140 paci nem olyan rossz paros azert -
bacsis
Közösségépítő
válasz
roberto211 #21288 üzenetére
Hibakód olvasóval lett kiolvasva a hiba. Nagyon köszönöm a választ azt elfelejtettem mondani, hogy a tegnapi ismételt egr szelep csere előtt az autószerelő ismerősöm kitisztította. utána ahogy mondtad, saru le, hibaled kialudt, de 30km után vissza kapcsolt. Tegnap be lett rakva egy másik egr szelep mondván a tisztítás nem segített és ugyanúgy saru le az akkuról hibaled kikapcs, majd 30km múlva megint kigyulladt
-
roberto211
őstag
válasz
roberto211 #21287 üzenetére
Vagy leveszed ,kitisztítod(erős hideg zsíroldó, bármi ilyesmi,van erre kifejezetten spray de én erre nem vettem, utána átöblíted , ezt párszor megismétled mert lesz benne elég korom, utána fülpiszkálóval is kitisztítod, kiöblíted, megszárítod visszateszed és kipróbálod)..
Gumicsöveket is érdemes átöblíteni persze ezt csak sima vízzel..
Miután visszatetted(asszem 2 db 10-es csavar fogja) vedd le a sarut 10percre, utána vissza és nézd meg h világít-e a "csekkendzsín"..
-
roberto211
őstag
válasz
bacsis #21286 üzenetére
Vedd le, falazd le egy lemezzel, hibakódolvasóval meg kivillogtatod és kész..
Régi swiftre szvsz fölös dolog...Nem termel annyi káros cuccot szerintem ,hogy a sok kormot meg minden egyebet visszakéne vezetni az égéstérbe..Én is leakarom falazni de még nem gyártottam hozzá valami lemezt.
Elképzelhető,hogy nagyon hamar lekormolódik nálad és ezért de 30km után durva lenne.. Én egyszer tisztítottam ki azóta semmi(mondjuk előtte se)..
-
bacsis
Közösségépítő
Na srácok, akkor egy kicsit komolyabbra fordítva a szót kéne egy kis segítseg! Kb 3 éve világít a motor hibaled. Azt mondták hogy valami a kipufogógázzal nem okés, egr szelep kell. Raktak is egy másikat a kocsiba, 10km után megint világított a hibaled. Eltelt cirka 2 év és műszakis lett a kocsi, na csak meg kene csinálni. Másik autószerelő ismerős is azt mondja egr szelep a szar, hiába volt cserélve lehwt az is szar volt.szereztem ismét egyet, persze ez is bontott volt. 30km után ismét motor hibaled világít. Értem én hogy bontott, de nem hiszem el hogy 3 is xar lett volna... vajon mi a fenét lehetne csinálni?
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21282 üzenetére
Kopo dolgok minden hasznaltan lesznek.
A sedanok is most 6-8 evesek, mingyart 10.... -
dnelb
veterán
válasz
roberto211 #21280 üzenetére
ne már, nekem kifejezetten tetszik az a matrica
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #21281 üzenetére
Mondjuk a sporthoz képest nem olyan nagy előrelépés szerintem, akkor inkább scross..
Bár ennyiért, stift sportot is tudnék majd venni.. De addigra már betölti a 10-11 évét aztán azon is kezdenek előjönni a kopó dolgok(szilent,lengőkarok,stb,stb).. Ezért akarok minél fiatalabbat, pld sx4 sedanet, ez tetszik nagyon nekem.. 1.6 vvt be meg azt mondják megyeget is ..
Neked meg szerintem ami előrelépés lenne meg jó az a scross... Vagy kitudja addig milyen suzik jönnek még ki..
Tegnap suliba jött be a műhelybe egy 100ezres, kicsit horpadt kicsit mindenhol másszínű régi sedane swift még az elsők közül e rendszámmal, ütött kopott,stb .. 100ért vette az ömber.. Feltették a vizsgapadra(csak teszt volt) lemérték minden ugyan nem 100%os voltak a dolgok de vizsgaképes volt ... Én majdnem leestem az aknába mikor megláttam a gépen.
Egy 100ezres mindenhol más színű ütött kopott, gl kis sz@r
ami 21 éves vizsgaképes volt.. Kb közepes teljesítményt teljesített a lengéscsillapító,fék,stb de pénz nélkül átment volna..
Energo vizsgaprogival néztük..
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21280 üzenetére
Jo valasztas az esikszet szedan.
Ha megy a sport, vagy az lesz, vagy scross. -
roberto211
őstag
válasz
bacsis #21277 üzenetére
Amúgy ja.. Élj a mának.
Én is ezért matricáztattam fel.. Azóta néha megbánom, mikor buszmegállók mellett vagy piros lámpánál én vagyok a középpont és mutogatnak a kocsiba "Nézd nézd,hogy fel van matricázva" meg mikor zebra előtt kisgyerekének mayarázza az anyuka "igen kisfiam, felvan matricázva az oldala suzuki felirattal" ilyenkor úgy csinálok hogy lassan elsunnyogok mintha nem hallanék semmit.
Legjobb az volt szezonba jöttem agárdon, elengedtem egy jó csajt a zebrán , ment át a fiújával, a fiú magyarázott neki valamit és a csaj nem őt figyelte hanem visszafordult a csaj és mutogatta a like jeleket nekem egészen addig amíg át nem ért a zebrán, aztán egymásra mosolyogtunk.
Másik jövök le itt a lehajtón(m7) Érden, erre fel egy iskolás kiscsaj másik oldalról vagy 5 méterről Bem téren ordibálja (fel volt waxolva egész kocsi,matrica is csillogott),hogy "suzukiiiiiiiii " álló sornál,lámpánál.. Kicsit sem nézett senki
Na ilyenkor megbánom de amúgy tetszik mert valamennyire kiemeli a többi régi swift közül..
Úgy is mondhatnám.. " Szabadsáág....Szeretem"
Régen volt ez a reklámba
Szerk:
Amúgy most nézegetem jövőre mit vegyek ez helyett és lehet,hogy nem új stiftet veszek hanem 1.6 os sx4 sedant.. Nézegetem és nagyon bejövős.. Az 5 ajtós is tetszik de azért nem mert túl magas nekem
A sedane meg nem túl nagy nem túl kicsi, le lehet mégjobban ülteni, felnik is jól állnak neki meg valamiért jobban bejön... Nagyobb motor, kicsit erősebb mint az új swift, nagyobb hely(mondjuk ez nem befolyásol csak a vezetőülés
), meg tetszik úgy ahogy van.. 1,8-2 milla a 2008 as felszerelt darabok.. Lehet h erre esik választásom..
-
Kornel
veterán
Gyerekek.
Ez gaz
Szerintem nezzetek majd ra a mostani kommenteitekre par ev tavlatabol... -
bacsis
Közösségépítő
válasz
roberto211 #21274 üzenetére
ha akarom veretős, ha akarom családi... nincs alternatívája
nem hiába. Suzuki
-
gerii
addikt
válasz
bacsis #21270 üzenetére
Kösd rá a rádióra úgy hogy ütemre váltson színt, és tolj be egy Dragonforce-t
-
szakallasgy1
tag
válasz
roberto211 #21260 üzenetére
Köszi sikerült megoldani
-
bacsis
Közösségépítő
válasz
Kornel #21269 üzenetére
mondom... bazári a dolog... de a legjobb az egészben, hogy ez egy gombnyomással állítható és máris nem feltétlenül bazári... tehát innentől kezdve csak hozzátesz az autó értékéhez, nem elvesz.. mert ha tetszik az egy plusz, ha meg nem tetszik, ki lehet kapcsolni ezt a "plusz funkciót"
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21268 üzenetére
Akkor tenyleg ertem a vitara sikeret.
Ezek szerint az se bazari, csak meno -
bacsis
Közösségépítő
válasz
Kornel #21264 üzenetére
télleg az
16 szín közül lehet választani
sőőt a lábtér is ugyanígy világítbazári.. és pont ez volt a lényege
de.. ha meg nem tetszik.. akkor kikapcsolomvaagy bekapcsolom azt a színt mint amiylen gyárilag volt...
és akkor válasz Krisztián-nak is, ha pedig zavar/kiégeti a szemem, de este sötétben nem árt látni a műszerfalat, akkor pedig a fényerőt állítom be pont az ideálisra vagy akár azt is a gyári értékre...
szóval lehet itt állítani mindenfélét -
Thome
veterán
Swift2 tulajoktól kérdem. Az normális hogy a középpanelen a rádió alatt ahol a fűtés meg egyéb tekerentyűk vannak, az illumicancel hatására sem világítanak? Este konrétan tapogatom hogy mi hol van.
Ha nem normális, akkor ott mi lehet a gebasz, kiment egy bizti?
Nyilván ha megnyomok egy gombot (ac, tükörfűtés), akkor a benne levő led világít, hogy be van kapcsolva, de semmilyen piktogram nem, a tekerentyűkön sem. Gondolom kellene világítania, mint ahogyan a családban levő ignisben is világít.
-
akos3
addikt
Sziasztok.
Nincs valakinek elfekvőben Bp-en (vagy közelében) egy garnitúra lemezfelnije Swift 2-re? -
roberto211
őstag
válasz
szakallasgy1 #21255 üzenetére
h4 es...
Motorháztető fel, belül abból a kis "gumipogácsából" kihúzod a csatit, utána kehúzod a gumit, itt már az izzó lesz.. Utána izzónál a kis "rögzítőpöcköt" kioldod (valamerre elkell mozdítani) kiveszed izzót, visszateszed újat és kész...
Bandus99: Köszi, utánanézek..
21256 bajnokpityu: Szerintem más vitarában az áttélezés , illetve azt hiszem könnyebb is kicsivel de ebbe nem vagyok bizti..
-
Kornel
veterán
na kocsikáztunk egy jót, csak az ónos eső nem kellett volna...
de legalább mozgott a feneke is kicsit
vagy 6-8 liter benzin biztosan elment... 30 km-en -
bajnokpityu
félisten
jártam a suzuminnél tpms szelepet vettem. az eladó kikérdezett, mi a tapasztalat a kcosival kapcsolatban. mesélte, h egy ismerőse vett egy scrosst, majd rá egy hónappal kijött a vitara, és inkább bukott a kocsin, és lecserélte. namost szerintük ugyanaz a motor, váltó kevesebbet eszik vitara esetén, mint scrossnál. kérdem, azt meg hogy. mert olyat már láttam, hogy ugyanazt a blokkot különböző gyártók másképp programozzák elektronikával, és akár 2l difi összejön, de azonos gyártónál, ugyanannál az évjáratnál, azonos tulajnál ez azért furi.
-
Bandus99
őstag
válasz
roberto211 #21245 üzenetére
-
kalozhun100
őstag
válasz
roberto211 #21249 üzenetére
Eléggé bonyolult, de mindenképpen én jönnék ki hibásnak.
-
roberto211
őstag
1.6 os sx4 sedaneokat milyen áron lehet találni normálisat? Tehát amit érdemes már megvenni kb milyen áron mozog?
t1:
-
t1
veterán
válasz
roberto211 #21238 üzenetére
Jó lett
-
roberto211
őstag
válasz
kalozhun100 #21248 üzenetére
Ez lósz@r...
Ha a lámpa működik és füleken kívül nincs semmi baja akkor 2x3 e a műanyagozás, ha több akkor 6e/db szokott lenni az elektromos lámpák..
Mocitető :20
Lökhárító: 15-20 merevítővel..
60-70ből megvan fényezéssel együtt.. Ha a zárhíd meg a nyúlványok nem sérültek de nem hiszem mert fele annyira se tört össze mint az enyém..
Amúgy hogy történt? Te voltál hibás vagy a másik?
-
kalozhun100
őstag
válasz
roberto211 #21247 üzenetére
-
roberto211
őstag
válasz
kalozhun100 #21246 üzenetére
Miért mi történt? Miért ne lenne javítható? Hogy sérült?
-
kalozhun100
őstag
válasz
roberto211 #21238 üzenetére
Most nekem is ugyanilyen gondom van
Az összes lámpatartó letörött, motorháztető eléggé meggyűrődött, lökös elhajlott, szerintem nem javítható.
-
roberto211
őstag
válasz
Motion_Blur #21244 üzenetére
Ja..
Jövőhónapba nyomatok rá egy waxot tél előtt elvileg akkor nem maradnak rajta a bogarak stb meg könnyebben mosható.. Vagy nem tudom de elvileg szélső időjárások előtt jó lehet.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
roberto211 #21238 üzenetére
Legalább most nincs se kőfelverődés, se bogártetemek. Egy darabig
-
kolosanyi
veterán
válasz
roberto211 #21242 üzenetére
Akkor át akart b@szni.
-
kolosanyi
veterán
válasz
roberto211 #21238 üzenetére
Ú, jól összetört szegény. Viszont szép lett a javítás után. Én a múltkor nekitolattam egy bevásárló kocsinak, amit az úton hagyott egy seggarc, behorpadt a csomagtérajtó. Kérdeztem egy ismerős karosszériást, azt mondta vagy 30-40 lenne a javítás, annyit nem adok érte. Így is vannak rajta parkolási sérülések, akitől vettük nekiment párszor valaminek. Nem javította, mert így őszintébb, látni, hogy nem rommá volt törve.
-
negroo
aktív tag
válasz
roberto211 #21238 üzenetére
Gratulálok, de mögöttem azért ne gyere,.
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21234 üzenetére
2 ember napi dija legalabb 40k
Vagy valaki 5 ezerert hozzanyul valamihez szerinted, amivel egy napig sziv? -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #21232 üzenetére
"Munkaidobe se keves, hidd el."Elhiszem mivel ott magyarázták el nekem a műhely előtt,hogy van ez...
Több mint fél nap a teljes alvázvédelem , mindenhol kifújják, előkésztik,lekaparják, esetleges rozsdákat megcsinálják ,stb,stb 50 et mondtak nekem..
És egy 1x éve szakmában dolgozó karosszériásnak elhiszem amit mond pláne úgy,hogy jó is illetve nem az ő műfaja a "taknyolás"
"kipufogot es egyeb sallangokat leszedni se 5 perc"
Kipufogot leszedni mennyi idő? Gondolom nem fél nap.. Nekem kompletten cserélték a kipuffrendszert szintén ugyanitt 40p alatt... 2en..
-
gerii
addikt
válasz
roberto211 #21231 üzenetére
Samura 12L-t fújtam anno, volt vastagsága, az nem rohad le soha az életben. Egy év után szilárdult meg nagyjából csak
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21228 üzenetére
40-50 csak taknyolas.
Teljes csiszolas, rozsdaatalakitas, teljes uregvedelem es telibe alvazvedozes minosegi anyagokkal siman 100k fele csuszik.
Munkaidobe se keves, hidd el.
Pl. ha begondolsz, kipufogot es egyeb sallangokat leszedni se 5 perc, vagy jo az ugy, aztan megy, ahova megy? -
gerii
addikt
válasz
roberto211 #21228 üzenetére
A bitumenes rücsi azért elég jó cucc, csak kell neki vastagságot adni + egy jó alapfelület kell hozzá.
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #21227 üzenetére
Ez meg már a ló másik oldala.....
100k azért nem.. 45-60 között van a full, normális teljes alvázvédelem...
Karosszériásom is csinálják, nem a legolcsóbb hely és ők csinálják ennyiért..
Ezek a 2 rugós alvázvédősprék, arra jók,hogy eltakarja a rozsdát meg minimálisan többet véd a semminél télen..
-
Tarill
őstag
válasz
roberto211 #21225 üzenetére
hát ja, lehet rozsdamarózni rücsizni ez az de az mind pénz, de amúgy ha nem rohad az autó alvázvédő spré bőven elég...
-
Tarill
őstag
válasz
szakallasgy1 #21220 üzenetére
- 2 féltengely csukló 7e/db de ez nem a legjobb minőség
- elosztófedélhez kell egy O gyűrű 400ft, vezérlés oldalon vagy főtengely+vezérm.tengely szimering vagy esetleg szelepfedél tömítés, szimeringek 1500ft a kettő de vezérlést le kell szedni
- vízpumpát nem kell vezérlésnél cserélni de ha ki akarod cserélni újra le kell venni a vezérlést
- állás után motor+fékolaj mindenképp de akár váltó is de igazából át kell nézni a kocsit
- munkadíj a fentiekre kb 4-5 óra alvázvédeni meg 2 spré 2e/flakon -
Harkovz
aktív tag
Megrendeltem az SX4-hez a 105 ezres szervizhez a cuccokat.Most Eneos Sustina 5w-30 megy bele,kíváncsi vagyok milyen lesz nagyon dicsérik.Eddig 0w-20 és 0w-30-at használtam.Ha itt is lenne Sustina 0w-20 akkor az menne.Meg gyertya csere is lesz,most van előírva az irídium cseréje.
-
batai15
félisten
válasz
szakallasgy1 #21220 üzenetére
Ez a sok minden nem lesz olcso. Feltengely ,stb stb. Vagy 150 kb minden.
-
szakallasgy1
tag
válasz
Kornel #21219 üzenetére
Sziasztok!
Van egy suzuki swift 99-es sedan autóm. Problémáim:
1. kanyarodásnál kerregő, kerepelő vagy kattogó hanghoz hasonlító hangot hallok- jobbra és balra kanyarodásnál szintén.
2. Kipufogó fúj vagy rögzítés nem megfelelő.
3. Az elosztó fedél illetve a vezérlés környékén szivárog az olaj. Az útra nem csöpög semmi.
4. Tavaly lett cserélve a vezérlés, de a vízpumpa nem. Kell cserélni?
5 az autó 6 évet állt egy garázsban, melyek azok az alkatrészek amiket érdemes lenne cserélni?
6 Mennyibe kerül kb munkadíjjal együtt az alkatrészek cseréje? Tudom mindenhol más árak vannak, csak tudjak mihez viszoyítani.
7 Bármilyen tippet meghallgatok, tanácsot.
8 Alvázvédelem kb mennyibe fáj? -
kolosanyi
veterán
Ahhoz képest most meg elég komolyan futsz meg nyomod az edzéseket.
(#21216) kornelka
Próbáltam, de ott is a térdem között van a kormány.Eddig a Suzukik közül az SX4-et vezettem hosszabb távon is, az teljesen jó, illetve ültem új Vitarában, az is frankó. A régi Grand Vitara ha lehet még nagyobb, de olyat nem vennék.
-
kolosanyi
veterán
válasz
Kornel #21212 üzenetére
Hidd el, hogy nem a sznobéria beszél belőlem. Ha kényelmesebben elférnék, akkor nem gondolkodnék autó cserén, mert jó a Swift. Strapabíró, megbízható igásló, olcsó közlekedési eszköznek jó. Illetve jó lenne, de komolyan gáz a kényelme.
(#21213) zedok válasza
Hát ez számomra sovány vigasz. -
Kornel
veterán
Komolyan nem értem az embereket.
Én 184 cm vagyok, és 90 kg (körül), és teljesen kényelmesen elfértem a régi swiftben, sőt!
Sokkal jobban, mint a Swift2-ben, vagy egy Splash-ben! Az sx4 pedig akkora elől pont, mint egy Swift2.
Szerintem a régi swiftnek sokkal jobb helykínálata van elől.
Igaz nekem a lábam az, ami extrém hosszú, de a régi swiftben egyedül az ülések kényelmére lehetett csak panaszom, másra nem.
Nekem eddig az volt a legkényelmesebb Suzukim -
roberto211
őstag
Na kész lett a suzkám.
Holnap megy egy centír+futóműállításra aztán kész.
Szerintem nagyon szép lett, elől új fényezés, többi rész full polír, csili vili, ma összerakták rendesen a karosszériások is tehát holnap még vár rá egy f.műállítás és újjászületve.
Holnap lövök róla majd képet..
bajnokpityu: A futómű.. De a kasztni nem nagyon sztem..
-
t1
veterán
válasz
bajnokpityu #21209 üzenetére
Igen, hátul is van stabrúd míg az 5 ajtósokban csak elöl de ott is csak az 1.3-asok kapták meg.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
roberto211 #21198 üzenetére
A futómű erősebb a sedánokon. Egy hat rugos stabrud.
-
kolosanyi
veterán
Anyám béka Corollája még rosszabb. Az valami borzasztóan picike. Persze még az is jobb, mint az egyik Landrover nálunk, konkrétan nem tudom mozgatni a lábam a kormánytól, fizikailag képtelen vagyok vezetni azt a járművet.
Viszont meglepő módon a Saab 9-3 és a Volvo S40 is pici volt amikor próbáltam, pedig kívülről az ellenkezőjét feltételezném.
(#21207) roberto211
15 éve sportolok, elég széles vagyok. Vastag, erős lábam is van, ez megnehezíti a kormány mögé való beülést. -
t1
veterán
válasz
roberto211 #21205 üzenetére
Jah, de ő 195 cm és 110 kg nem az ő mérete
-
t1
veterán
válasz
kolosanyi #21199 üzenetére
Nagy darab ember vagy, nem való neked a Swift, a többi ülés amit mutattak és ami a sedanban van még magasabban is vannak mint a tied lehet, hogy jobban van párnázva mint a mostanid, de fejtérből elvesz. Ezeket a kocsikat pici Japán emberekre tervezték te meg na
Amúgy 96 után volt kasztni erősítés nem csak a sedan de 3-5 ajtós is merevebb lett és nehezebb. Ha rám hallgatsz hanyagolod a Swiftet magadnak tényleg nem a te autód. -
kolosanyi
veterán
válasz
roberto211 #21202 üzenetére
Az utóbbi az melyik ülés? Még a végén veszek bele egy olyat.
-
roberto211
őstag
-
kolosanyi
veterán
válasz
roberto211 #21200 üzenetére
Nekem teljesen hátratolva nem elég a hely, talán a másmilyen üléstípus lehet az oka? Ez még az alap egybe fejtámlás, ráadásul tökre kiült, elvékonyodott szivacsozású ülés. Hátradöntve nem jó, mert az kifejezetten terheli a gerincem. Sajnos erre érzékeny a hátam...
Szerencséd volt, örülök, hogy nem lett bajod. A szakmámból adódóan nap mint nap közöm van az autóbalesetekhez, csúnya vége lehetett volna.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Egér probléma
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 32GB RAM 1TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR