Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CoolBoy323
nagyúr
Ma 10% kedvezmeny van a vilagitas.eu-nal... Ha vkinek kell izo, most vegyen
-
Tigi
őstag
válasz
bacsis #21995 üzenetére
Igen, ajánlott szíjat cserélni.
A tiednél asszem 100.000 km vagy 5 év a csereintervallum, tehát mind a kettőt jócskán túllépted és marha nagy mázli, hogy eddig nem szakadt el és verte szét a motort.
Azonnal cseréltesd ki!!!
Nem egy nagy összeg.A gumival kapcsolatban én maradnék a jó öreg gyári méreteken és nem variálnék.
-
Megvettem anyamnak az ablaktorloket az ezredesre, vegul valeo lett, elso-hatso ossz-vissz 2800-ert
Szepen torol, halk, eddig fasza.
Illetve tegnap voltam gumisnal, feldobattam neki a gepre az uj barum polaris 3-akat, hazafele nem gyozott meg, satunal csuszott rendesen. Letezik, hogy be kell kopnia?
-
bacsis
Közösségépítő
Sziasztok!
2 kérdéssel fordulnék ismét hozzátok!
Az egyik, hogy aszondják, néha vezérműszíjat is kéne cserélni az autóban. Na most a kocsiban 133ezer van, és még nem volt cserélve... szóval akkor ezt erősen ajánlatos lenen cserélni ugye? ha igen ennek kb milyen költségei vannak?A másik!
szeretnék majd a nyárra szélesebb gumikat...
NA most váltóméret számoló szerint 14 colon a 185/55-ös, 15 colon a 175/50-es gumiméret lenne jó nekem..
ti ezek közül melyiket javasolnátok nekem?
Fontos lenen az, hogy ne kelljen már fél évente kerékcsapágyakat cserélni vagy mit...
Köszönöm a válaszotokat előre isJahh igen, továbbra is Suzuki Siwft Sedan 2003-as évjárat
-
-
Reaper
őstag
válasz
Járókeret #21991 üzenetére
Ha megoldható vedd már fel videóra ezt a motorhangot. Csak azért, mert ezeknek a motoroknak főleg hidegen pont olyan hangjuk van, mintha hidrotőkés lenne, de kb újkora óta.
szerk.: még azt ellenőrizd, hogy az olaj az megmarad-e benne, tehát, hogy most van-e benne elég, és hogy 100-200km után sem változik.
-
Járókeret
senior tag
na kigúgliztam a kattogó motorhangot...
mivel 1.3 8 szelepes, így nem hidrotőke, hanem szelephézag problémám van.
milyen árban állítják ezt kb a szerelők? csak mielőtt árat kérek rá, szeretnék vele tisztába lenni.
előre is köszi -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #21989 üzenetére
Na ez az 50-60-120% egy nagy parasztvakitas.
Jovore 140%,lesz.
Volt ilyenem is, olyanom is, tovabb nem szeretnem reszletezni, elmondtam mar a szemelyes tapasztalatomat.
Nagyon off, de gondolj bele, mindenki "mashogy lat", maskepp erzekeli a valosagot, egyik embernek ez a szinhomerseklet jobb, masiknak a masik... Es meg ezer oka lehet, hogy kinek melyik jo izzo a jobb. -
bajnokpityu
félisten
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #21987 üzenetére
Beallitva, kiallitva, mindenhogy.
Volt mindegyikem...
Nbu szerintem a legjobb izzo a piacon.
Ebbe meg nem ruhaztam be, de be fogok -
Kornel
veterán
válasz
Tothgera30 #21979 üzenetére
Annal sokkal jobb a nbu.
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz
Tothgera30 #21979 üzenetére
Miert draga, ha 3900 Ft volt kb?
-
dnelb
veterán
Na mivan veletek, megint csak 6an leszünk talin ? [link]
-
Járókeret
senior tag
sziasztok.
szeretnék venni hűtőfolyadékot csak nem tudom,hogy hány literes a rendszer.
illetve olyan lötty amit kimondottan ajánlotok? nem akarok fergeteg összeget rákölteni, ha nem muszáj.'99
swift
1.3valaki tudna ebbe segíteni?
köszi -
válasz
CoolBoy323 #21978 üzenetére
Még mindig drágán vetted. Nekem valami 3800ft körüljött ki a Megalight Ultra.
-
Bandus99
őstag
válasz
CoolBoy323 #21974 üzenetére
5000? Jo uzlet
-
Kornel
veterán
válasz
CoolBoy323 #21974 üzenetére
500
-
Kornel
veterán
válasz
CoolBoy323 #21972 üzenetére
Add nekem, majd en kicserelem magamnak
-
CoolBoy323
nagyúr
Megjott az NBU
Hetvegen lehet ki is cserelem... De még ra kell jonnom, h h kell
-
Thome
veterán
válasz
roberto211 #21969 üzenetére
Dehogynem. A régi suziba.
-
dnelb
veterán
válasz
roberto211 #21967 üzenetére
Azért nézesd át jól.. Fékek, kuplung, katalizátor, váltó (főleg hogy 1.3as), ne ugorj bele rögtön.
-
válasz
roberto211 #21965 üzenetére
Egyik nap 2.5 v6 tdi audi, masnap 1.3 szivo suzuki, te se tudod mit akarsz
-
roberto211
őstag
Audi úgy néz ki kilőve sajnos, holnap dől el de nagyon kevés rá az esély h meglesz..
Viszont elugrottam ma a suzuki diferbe.. Nézegettem a verdákat.. Találtam egy 1.3 gs fullos, automata klímás 3 ajtós bordó stiftet.. Ott vették anno, hibátlan, vezetett szervizkönyv, annyi gond volt vele h a gépi mosó összekarcolta de polírral eltüntethető és 1,09m ft ért árulták de patika volt szinte.. Gondolkozok rajta.
Ja és 2007 es volt..
-
Kornel
veterán
fékfolyadék szerintem ráér, de normális helyen meg tudják mérni a forráspontját, ha jó, akkor hagyd, ha határeset, akkor csere.
olaj...
elvileg 5w30.
nekem ezt eszi, vagy valahol csöpög kicsi, bár ez m16a, a sss fórumban többeknek ezt teszi a sss.
én következőre vagy 5w40-et, vagy 0w40-et rakok bele, hátha azt nem fogja csipegetni. -
gerii
addikt
07-es Swiftbe milyen olajat, 55k km-nél, M13A motorral? (40 fokban is jó legyen!
)
Illetve lehet hogy fékfolyadékot is kellene 2 év után, hiába keveset futott -
Járókeret
senior tag
végül is asszem igen azóta. de lehet hogy én misztifikálom túl, mert egyáltalán nem nagyon hallani, csak én már tudatosan figyelem.
amúgy total classic 10w40-et tettem bele.
annyira nem is akarom b.sztatni a dolgot. jövő héten vagy max 2 hét múlva viszem a járgányt javítani és akkor megkérem hogy nézzék meg mi lehet a gond.
-
Megalight Ultra 120-at (H4) próbálgattam, őszintén szólva nagyon elégedett vagyok. Gyönyörű fénye van, és az útszéli táblák a sötétben is körvonalazódnak.
-
Kornel
veterán
a korábbi vitához még visszatérve, amit én preferálok eddigi tapasztalataim alapján:
8 évnél fiatalabb, visszakövethető előéletű benzines autó, semmi csillivilivel.
amikor ezen feltételeket felrúgtam, mindig befürödtem.
egy sima szívó 1.6 seat-al is fel tudtam ülni a rollerra.
az emberek többsége nem autószerelő, még ha talál is jó szerelőt, azok aranyáron dolgoznak, ha egyáltalán képesek megtalálni és orvosolni az adott hibát. ezért van akinek egy adagolócsere a garázsban szürke forrásokból nem gond, de szerintem ez az emberek 1%-a. a többi meg ilyenkor ül fel a rollerra.szívesen vennék dízelt is, illetve turbós benzinest, de csak 0 km-esen, amikor én tudnám, hogy mit kap.
illetve azt se árt figyelembe venni, hogy minél nagyobb kategóriás egy autó, annál többe kerül az alkatrész hozzá, és olyan autó nincs, amire semmit sem kell költeni, max. igénytelen tulaj van, akinek jó az úgy, ha hátul már nincs fék, meg lóg egy kicsit ez-az, de még gurul ugye...
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #21957 üzenetére
ugyanez a moci csak kicsit megpiszkálva ugye, autópálya 130 7,2 liter / 100 km.
szerintem ez se rossz, tekintve, hogy 110 környékén még 6 körül tudom tartani. -
bajnokpityu
félisten
válasz
bajnokpityu #21956 üzenetére
ma volt egy érd-XIII-X-érd karikám. volt benne ácsorgás, közepesen hajtós városi tempó, M0 tempomat. átlag számitógép szerint 5.3
oké, nyilván inkább 5.6körül igaz, de halló, nem rossz egy benyástól..
-
bajnokpityu
félisten
válasz
roberto211 #21955 üzenetére
Ez a városi. A városon kívüli egy oktáv. Vityát sokkal többet használjuk, nagyon kezes, keveset eszik, de messzire nem kényelmes családnak.
-
roberto211
őstag
válasz
bajnokpityu #21954 üzenetére
Első(második? ) verdád az milyen? MIntha golf rémlene de nem tuti.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Motion_Blur #21953 üzenetére
2wd 1.6B gl+ szürke-fekete.
majd áttöltöm a telóval készült képeket. -
Motion_Blur
félisten
válasz
bajnokpityu #21951 üzenetére
Milyen felszereltségű, színű a Vitarád?
Képet! -
bajnokpityu
félisten
válasz
roberto211 #21950 üzenetére
nekem nem kell eladnod, én szeretem ezeket. és egyet is értek.
a műszerfalon levő lcd panel szinte minden hasonló korú ódin hibás, van, ahol a klima kijelzője rossz.de 5x jobb az ülése, mint a suzukiknak. azért megnézem , hogy hányan indulnának el 800km után hazafele scross,vitara, vasalóstifttel. tegnap volt szerencsém 400km-t letekerni vityával. túléltem, de nem vágytam további km-re.
-
roberto211
őstag
válasz
bajnokpityu #21949 üzenetére
Azért még kilehet fogni 280-320k km-et futottakat is ez meg korrekt egy idősebb dízeltől..
Gondozással még 100k-t bőven elfut ami szerintem még bőven minimum 6 év ,nekem lenne 8 is szerintem , de addig úgy se tartanám meg..
Nem tudom, de én teljesen beleszerlemesedtem a v6 tdi be.
Brutál egy autó az tuti, kb annyira jönnék ki vele ha kintről hoznék, vezérléscserével minden cuccal együtt mint egy normálisabb 1.3as swift..
Tehát most az a kiszemeltem mert nagyon megfogott.. Chipel meg minden gond nélkül kilehet belőle hozni kb 190le, 400nm-t biztonságosan ami nem kérdés h mégbrutálabb lenne.
Lenne olyan 8,8 as 0-100 gyorsulása plusz belepaszírozna ülésbe.
Ülés meg a másik, tök kényelmes nem kellett fészkelődnöm, ajtó is huppanásra becsukódik , minőségi az egész gép... Nem azt mondom,h dízelbajoktól én nem parázok de úgy érzem h ezeket a rizikókat kompenzálja az egész autó.
15 éves és még mai napig olyan megjelenése van ami más mai autóknak nagyon nincs.. Persze nem érdekel engem h most néznek vagy nem néznek de ez tény..
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Kornel #21946 üzenetére
magáról a konstrukcióról irtam, mint Te is. öregek már ezek, bármi elromolhat rajta, az is, ami nem.
TC-ék legrosszabb 20blokkba is bevették, közben több ismerősöm is használ teljes megelégedettséggel régi V6 2.5 TDIt. bár legtöbb készül lassan váltani, azért mégiscsak fél millió km-t mentek ezek. -
Járókeret
senior tag
az mennyire lehet gond,hogy hideg indításnál a '99-es 1.3 swift kerregő hangot ad?
üzemi hőmérsékleten ez vagy teljesen elnémul vagy csak nagyon nagyon halkan hallható.
fizu után viszem szerelőhöz egy teljes átnézésre, meg lengőkar cserére, megkérem őket,hogy ennek is járjanak utána.
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #21944 üzenetére
Az persze.
Ha most veszel ilyet, hany km lesz benne?
Persze nem az erdekel, amire a nepper belovi eladashoz
Hozza teszem, benzinest se vennek ennyi idosen.
Hanem semmit.
Inkabb akkor egy kisebb, de fiatalabb.
Ezen kivul nem art megnezni a kopo alkatresz arakat se, mint fek, futomu, stb. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Kornel #21930 üzenetére
ez papagáj duma
haveroméban 420körül van éppen.gyári turbo, és még klasszik tádé. oké, közeleg a veszedelem, de még nem volt nagy költsége. kuplung végét járja, turbo hibátlan, inkább elektromos problémái vannak.vezérlés valóban ennyi, de aki sokat pályázik, nagyon jó vétel tud lenni. mi münchent 2x jártuk meg, magyar gázolajjal 8 némettel 7 a fogyi 140es utazóval 4 emberrel, jól megpakolva. nincs olyan suzuki, ami ezt tudja, a jellegzetes V6 diesel hanggal.
nekem sajnos nem sikerült betojnom az erejétől, de tegyüt hozzá, hogy 500kg-val könnyebb, némi lóerővel erősebb autóm van. De ettől még mindig belezúgok a v6 diesel hangba. pedig hidegen úgy kerepel, mint egy traktor.
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21942 üzenetére
Krvajo ez az1.2 fel-hybrid.
-
roberto211
őstag
Legalább egy 1.4es boosterjettel adhatták volna.... Literes.....
Ettől függetlenül szép a verda..
-
CoolBoy323
nagyúr
Megrendelt termékek
Termék megnevezés
Osram Night Breaker Unlimited H4 DUO csomag -
MunezXBK
nagyúr
válasz
roberto211 #21938 üzenetére
Olajat, szűrőket, 2.000km múlva.
-
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21936 üzenetére
Vedd meg!
Ez nem rossz amugy, ha ilyet keresel.
Csak legyel tisztaba a lehetseges problemakkal, ahogy jeleztem is. -
Kornel
veterán
válasz
MunezXBK #21933 üzenetére
Ez teljesen jo az emlitett autonak, ezt irtam.
Ellenben ha bp-en nyomnal ennyit naponta, akkor mas lenne a helyzet, azt kevesbe toleralna.Egyebkent jobban nez.ki, mint a kortarsai, megneztem a hirdetesed.
Ez mindenkepp pozitivum mellette.
Miert adod el, ha szabad kerdezni? -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21931 üzenetére
Ja, megy vagy evi 10k-t, videki varosban, milyen terhelest kap?
Meg ehhez kell a mazli.
Ha bszrik minden, akkor nincs mazlid.
Ezek kozul max.a kettostomegunek van.elojele, amit vetelkor ki tudsz szurni, a tobbi ugy fog elkoszonni, hogy meg fogsz lepodni.
Emellett nem art megnezni egy ket kopo alkatreszt, mint fek es futomu... -
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21929 üzenetére
Jo az jo az.
Csak: adagolo 100-200k kozott lesz ha befosik.
Csucsok "csak" 100-150k.
Vezerlescsere olyan 150-200k kornyeke.
Kettostomegu 150k.
Turbo 100-150k.
Es akkor meg nem volt semmi baja, csak a szokasos dizel bajok. -
roberto211
őstag
Én csak annyit tudok szólni ehhez a nyomatékdologhoz ,hogy ültem ma egy a4 b5 2.5 v6tdi-be(munezéba) , szó szerint majdnem besz@rtam..
Kimentünk egy útszakaszra .. Ahogy az ment , a gatya tele lett majdnem ... Úgy kezdte belenyomott az ülésbe a szívem dobogása felgyorsult, éreztem ahogy elkezd húzni utána már csak a gyorsulás érzést éreztem mert másra nem mertem figyelni és azt h 160an van a mutató.... Nagggyooon megtetszett az a verda, brutálisan.
-
Reaper
őstag
Szerintem egy élmény autónál a vigyorfaktor a legfontosabb. Némely autóban ez a kanyarokban jön ki, némelyiknél meg amikor elrúgod a lovaknak egyenes útszakaszon. A számok kb semmit nem számítanak, hanem csak az, hogy vigyorogsz-e benne, vagy már amikor közeledsz a garázs felé.
-
kolosanyi
veterán
Azért ez már egy kicsit túlzás szerintem, nem versenyautó egyik sem, hanem közlekedési eszköz. A Corollám sem húz alul, sűrűn kell gangolni azt kész. Egyébként minden épeszű normál közlekedési helyzethez elég akár egy ezres motor is az autóba, azzal is lehet akár pályázni is, csak hangos lesz. Bátyáméknak 1.2-es Puntojuk van, országútra elég az, ha előzni kell, vissza kell kapcsolni és kész. Apám dízeles Kia Cee'd-je alulról húz, ok, más karakterisztika, de egy pörgős kisebb benzinessel is lehet előzni csak tudni kell kezelni.
-
dudika10
veterán
válasz
Kornel #21914 üzenetére
A nyomatek es a loero nem letezik kulon kulon.
Teljesitmeny = 2 * pi * nyomatek * fordulatszam / 60 masodpercAhogy korabban irtam, a nyomatekgorbe alatti terulet es a nyomatek egyenletessege az erdekes.
Ez a gorbe meg... hat a 2000 alatti tartomannyal mi lesz?
Termeszetesen az auto tomege, a rugozatlan tomeg, a valtoattetel, a gumik tapadasa mind-mind szamit, de nem is ezert dobtam be ezt a kis vitainditot, hanem azert, hogy tisztan latszodjon, hogy 3 szam nem jellemez egy autot.
-
dnelb
veterán
-
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21917 üzenetére
De azt is olvastad, hogy szamit meg a valtoattetel, illetve a kerekatmero se elhanyagolhato?
De mondok jobbat, amirol altalaban senki se beszel, az a rugozatlan tomeg, minel kisebb, annal jobban gyorsul ugyanaz az auto.
Tehat ha a gyari ~20 kg-s kereket lecserelem 15 kg-osra, maris jobban fog menni az auto, pedig a motorhoz es valtohoz hozza se nyultam.
Ezert jobb hijan a 0-100 ertek az, ami tampontot ad, ha mar nem adnak meg 0-60 es 80-120 ertekeket mellette... -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #21916 üzenetére
A lényeg itt is itt van:
"Általánosságban elmondható, hogy két azonos csúcsnyomatékú motor közül az a gyorsabb, amelyik az adott nyomatékot magasabb fordulatszámon adja le, vagyis „erősebb”, magyarul több benne a LÓERÕ.
Aki azt mondja, hogy neki csak a nyomaték számít, az egyformán boldog lenne mindkét motorral. Aki a lóerőket részesíti előnyben annak a DL a nyerő. Akit a már relatíve alacsony fordulaton ébredő nyomaték (tolóerő) éltet, az a Yamahát fogja választani.
Amikor egy motoros azt mondja, hogy előnyben részesíti a nyomatékot a teljesítménnyel szemben, akkor arra gondol, hogy szereti ha már alacsony fordulatszámon jól húz a gép. "
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #21915 üzenetére
Ez nem rossz osszefoglalo.
[link] -
Kornel
veterán
-
bajnokpityu
félisten
válasz
dudika10 #21909 üzenetére
itt egy másik turbos görbe. Ezt ismerem is. hétköznapokon ezt annyira nem jó városban hajtani. mert baromira nem érezni, hogy lenne ereje 1500ön, viszont 1800on meg ott a 250Nm, (esetemben 300Nm) ami meg több,mint elég. konkrétan nedves szürke aszfalton 2000en elforog 3adikban.
-
dudika10
veterán
válasz
Kornel #21910 üzenetére
Ha jó nyomatékgörbét találtam, akkor 3000-es fordulatszámon kb 60 lóerőt tud a motor.
Itt a turbós, 1.2-es, "103 lóerős" VW motor a Skoda Yeti-ből:
[link]
Ugyanazon a 3000-es fordulaton 74 lóerő, de 1500-as fordulaton pedig 37.5 lóerő szemben a suzuki ~25 lóerejével, azaz a hétköznap használt tartományban jelentős a különbség, és nem a swift sport javára.Számomra nem mond semmit a 0-100-as érték. Pont ez az, ami nem számít sehol igazán. Városban a 0-60 és a nyomatékgörbe kisebb fordulaton lévő része az érdekesebb, előzésnél meg a 60-100, 120-150 értékek kb.
A 0-100 egy nagyon leegyszerűsített valami, ami alapján következtetést levonni lehet, csak nem lesz helyes valószínűleg és a hétköznapokban se sokat segít. -
Kornel
veterán
válasz
dudika10 #21909 üzenetére
Atlagos japan benzinmotor karakterisztika...
Típus M16A (1,6VVT)
Hengerek száma 4
Szelepek száma 16
Lökettérfogat (ccm) 1586
Furat x löket (mm) 78,0 x 83,0
Sûrítési arány 11,1
Maximális teljesítmény (Le/kW/ford) 125/92/6800
Maximális nyomaték (Nm/ford) 148/4800
Üzemanyag befecskendezés Hengerenkénti
EU-emissziós norma Euro 4
Üzemanyag típusa 98 RonPersze a 8,9 sec nem rossz, de szerintem olyan 7 sec 0-100 erteket lehet msr dinamikusnak nevezni.
-
dudika10
veterán
válasz
Kornel #21908 üzenetére
A nyomatékgörbe egyenletessége és az alatta levő terület az érdekes, nem a csúcsérték.
Ha a 125 lóerő csak 5500-as fordulaton áll rendelkezésre, alatta meg átlagban inkább 60, akkor megette a fene. (Nem találtam nyomatékgörbét a swift sporthoz így hirtelen, csak hasra ütöttem.)
szerk.:
Tudom, totalcar itt nem örvend túl nagy népszerűségnek, de itt egy cikk a témában azoknak, akik úgy gondolják, hogy a 120 lóerős motorral egy autó biztosan jobban megy, mint egy 100 lóerőssel:
[link] -
Kornel
veterán
Egyebkent az ezres swift nem eppen jo pelda, mert a pehelysuly es az exrem rovid valtoattetel miatt 0-60 tartomanyban meg dinamikus is...
De 1000+ kg-ot cipelni 70 pacival... Khm.
Vitara/scross sincs 1100 kg, 120 ps. Es meg ezt is fikazzak, hogy nem eleg dinamikus!
Sot, az enyem 1000 kg, es 125 ps, hat annyira nem vagyok elajulva a gyorsulastol, a futomu mas teszta, az nagyon ott van, de erre is kene egy turbo -
Kornel
veterán
Reszben, de ugye minden viccnek van alapja
Ahogy roberto is irta, lehet nem veletlen, hogy mi mennyibe kerul.
Motor megbizhato, de nem megy, foleg a viszonylag nehez kaszni parossal, ezert nem szoktak ajanlani ezt a kombot. Ha jol tudom szijas a vezerles, annak a cserejet beleszamoltad a koltsegekbe?
Kaszni viszonylag tagas, es biztonsagos, nem rohadnak... Viszont belulrol nagyon gyorsan kopik, egyszeruen elkopnak az imitalt puha reszek, szemelyesen is lattam, hogy nez ki 4 ev es 130k km utan, persze intenziv hasznalattal, na de megis...
Tobbi reszt is megbizhatonak mondanam, na de ezzel hogy elozol pl?
Nem tudom mennyi volt, de kivancsi lennek -
Hego
tag
válasz
Kornel #21898 üzenetére
Ez ugye vicc volt tőled?
De azért leírom, hogy az csak 4000 fölött megy, én meg egy évbe kétszer pörgetem 4000 fölé, úgyhogy fasza lesz az
Ráadásul olcsóbb az átírás/biztosítás/teljesítményadóNézegettem a swift hirdetéseket is, annak ellenére, hogy kicsinek találom, de drágább a használtpiacon egy swift mint egy punto
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Egér probléma
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Dell Optiplex MT/SFF 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- LG 55B3 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)