- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ZIDOO médialejátszók
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Tikakukac #88185 üzenetére
Múltkor találtam egy német weboldalon listát, hogy egyes évjáratokban (és félévjáratokban) mit változtattak pl. J Astrán.
Annyira kicsinyes dolgokat is, hogy besz.rás... De a nagyokat is, sumákba: az elején felmarketingelik a hátsó watt-linkage felfüggesztést, aztán 201x-ben egyszercsak hopp, eltűnik.
És még arról nem is tudok ugye, hogy a listán kívüli filléres szir-szarokkal mi a helyzet.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #88198 üzenetére
Olyan chipekről beszélünk, amiket útszóró só helyett is lehetne hinteni a járdára, annyira értéktelen és annyi van már belőle a gyártósor felszámolása után.
A telók és a beágyazottak között azért elég nagy szakadék vanA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz -=RelakS=- #88194 üzenetére
Ott, hogy ott a hardvert tolni kell ezerrel, szoftver van fosba se nézve. Ott ezen van megfogva a pénz.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Tikakukac #88189 üzenetére
Gondolom, a mobilgyártó cégek sem épp jótékonysági vállalat, és mégis, hol tartanak a mobilok
Van olyan érzésem, hogy egy 5-6 évvel ezelőtti telefonom is jobban kiszolgálná a rendszert
Egy ilyen vetítési képről nekem inkább a tré minőség/trehányság jut eszembe (kicserélték a jobb fényszórót, hogy ne akadékoskodjon a számítógép, cserébe most kancsal a távfény)
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tikakukac
titán
válasz zolikaDB #88192 üzenetére
Még én sem tudom hogyan lesz. Lehet egyszerűbb lengőkart kivenni és állványoson lefúrni őket. Meglátjuk. Tavaszig simaliba, de érzem, hogy van lógás a dolgokban pár szilentet ki fogok cserélni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz zolikaDB #88190 üzenetére
Egy szimpla kis ajtó szerű dolog ami a tűzfal és a lábtér közé megy a műszerfal alatt.
Trapézgömbfej. Ha mákos vagy akkor külön is cserélhető, mert nem szegecselt. Majd lesz cserés nálunk is, én flexelhetek meg fúrhatok majd, mert szegecselt.
Hátsóból Sachs lett most bedobva, nem kérdés a minősége és jó ára is volt. Előre passz, nem tudom ki a beszállító az még odébb van.
Ha keményebb meg stabilabb kell, rugó és gátló csere kell neked. Önmagában az ültetés nem vált világot. Sőt.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
zolikaDB
veterán
válasz Tikakukac #88185 üzenetére
Milyen is az a labter burkolat?
Sracok:
- jobb elso talpasom cseres: mi a hivatalos neve ennek az alkatresznek?
- kellene 4 gatlo, milyen markat ajanlotok, ami nem aranyárú? (G sedan, Z14XE) Hatsok mar folydogalnak...
- 30/30-as rugokkal kicsit "osszeszedettebb" lenne a futomuvem? Ugy ertem, stabilabb, sportosabb, picit kemenyebb, nem olyan "nyulos"... -
Tikakukac
titán
válasz -=RelakS=- #88188 üzenetére
Kőkeményen profitot termelő cégekkel van dolgunk. Itt nem fognak a te kedvedre csinálni semmit Csak annyit ami grammra kiszámolva kell ahhoz, hogy jól érezd magad a pénzedért.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Tikakukac #88187 üzenetére
Spór miatt, meg gondolom azért, mert mire meggyőződnek róla, hogy három kátyú után nem hullik szét az egész, addigra már évek eltelnek? Vagy ne legyek ennyire jó szívű a cégekkel szemben?
Kolléga nézett Peugeot-kat, abban is mire egy-egy képváltásnál összeszedte magát a kijelző, ami ráadásul a teljes műszerbetétet magában foglalta, hát lement a nap
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tikakukac
titán
válasz -=RelakS=- #88186 üzenetére
Miért ilyen húgy lassú az összes kezelő felület?
Erre tudom a választ, így fejlesztői csapatok közeléből, elkerült pár ember Delphi és hasonló cégekhez egyetem után. El sem tudod képzelni milyen tetű hardverek vannak ezekben a fedélzeti rendszerekben, tisztelet a kivételnek, felsőbb liga azért megtiszteli ezeket. De alatta
De tényleg, 1 magos 400MHz-es procira ráküldeni mindent... de ez is a spór miatt van. Hiába vagy ügyes programozó és próbálsz a futási időkkel okoskodni egyszerűen nem megy. Ezt első kézből tudom.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Petyyyyy #88184 üzenetére
Még pár kérdést azért feltennék Opeléknek...
Miért ilyen a lámpa vetítési képe?
Miért ilyen húgy lassú az összes kezelő felület?
Miért váltott soros SD kamera a tolatókamera (a váltott soros szörnyűségen a hangsúly)
Minél tovább használom, annál hosszabb a lista, pedig egy nagyon jó autó is lehetne.Amúgy az a led pilács inkább fél milla felett lesz, mert asszem 400 valamennyi a felára, és a halogén fényszóró sem ingyen terem.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tikakukac
titán
válasz Petyyyyy #88184 üzenetére
3mm vezetéken spórolnak bakker Minden eurocent számít. Minden
Előző héten jöttem rá, hogy lábtér burkolat van G Astraban is műszerfal alatt. Egyik pali ott matatott és kiszedte. Mondom lol, ez is kimaradt a későbbi modellekből
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Petyyyyy
addikt
válasz -=RelakS=- #88172 üzenetére
Ó anyám, hova jutunk...
LED pilács 300-ért az van, de egy mosóra 20 ezerért már nem futja. Mi folyik itt Rüsselheimben?Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vitaqo #88182 üzenetére
Ha maga a funkcióba belépés pár bekötéssel megoldható külön eszközzel, hogy default legyen, úgy már csak át kell lépni a sima menübe - talán ez egy megoldás lehetne. Egyéb esetben nem tudom, van-e mód cluster software módosításra, Ford esetén van egy ember, aki ilyeneket szokott csinálni (power_ford Mondeo fórumon)
Másik opció egy külön kijelző és saját szenzor hozzá, akkor már a motorolajat lenne praktikus figyelni.
[ Szerkesztve ]
-
Vitaqo
senior tag
válasz molnarpeter #88178 üzenetére
Köszi, de ezt már ismerem. Nekem állandó kijelzésre lenne szükségem.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz -=RelakS=- #88170 üzenetére
Megpróbálnám kerámia bevonattal, ez csak megérzés, nem tapasztalat, viszont olcsó
-
Tikakukac
titán
válasz molnarpeter #88177 üzenetére
Lol
-=RelakS=-: Ötletem rengeteg van, de más kocsiján kísérletezgetni még elméletben sem akarok. Majd 10 év múlva lehet hebrákolni peltiert meg fűtőszálat ezerrel
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Vitaqo
senior tag
Sziasztok!
Nekem lenne egy kèrdèsem. Nekem D corsam van. A műszerfala olyan mint a H astráé. Hiányzik a vízhőfok/motorhőfok. Szeretném kiíratni a TID kijelzőre. Arduinoval nem tudom megoldani. Tudtok rá valami okosságot? Tech2-vel még lehet oldani?[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz -=RelakS=- #88174 üzenetére
És tényleg nincs hozzájuk mosó? LED-es autók nekem még messze vannak a szerelős távomtól, bevallom, sosem néztem őket.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-=RelakS=-
veterán
-
Tikakukac
titán
válasz -=RelakS=- #88172 üzenetére
Ledes fényszóróhoz nincs mosó? Xenonhoz is alap, sőt, anélkül forgalomba sem hozhatják/ták őket.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Petyyyyy
addikt
válasz -=RelakS=- #88170 üzenetére
Fényszóró mosó.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-=RelakS=-
veterán
Ledlámpások, van valami trükk, hogy ilyen gány időben ne kelljen 10-20 km-enként megállni, és levakarni a jeget a lámpáról? Hazafelé a pályán már kb semmit nem láttam, viszont még az egekbe szerelt lámpák is vakítottak, a lefolyt jég úgy szétszórta a fényt.
#melegítőszálataledlámpába
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
FoLey-v
addikt
válasz Luck Dragon #88166 üzenetére
Minden álmom valóra válna ha olyan 2.8-as mocis Vectrát találnék.
Még messze van február vagy március sajnos...
Ahhoz képest szép autó,főleg a GTS csak nemnagyon látni az utakon.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB • Iphone 11 Pro Max 64GB •
-
szabonagyur
félisten
J Astra 1.6T 180 LE motorral kombiban mennyire élhető?
-
#81556480
törölt tag
Fél éves, kb 5000km-es "torony gumi" ismét megadta magát. Ma volt vizsgára felkészítésen a futómű, és az egyik ugyan úgy lóg, feljebb van, mint nyáron volt csere előtt. ( párba lett cserélve)
Eddig azt hittem a FEBi közepes minőség. Ezek szerint nem annyira bírja.
A jobb oldali:
-
válasz FoLey-v #88165 üzenetére
De ha hiányolod a dízel nyomatékoságát , akkor benzines 2.8T V6 és akkor minden rendben lesz.
UI pont a minap barangoltam a Nextshop parkolójában és pont volt egy cica szemes OPC C veci, olyan jól áll neki az a kék szín. De a Recaro ülés szett sem volt kicsit sem feltűnő.
Az autót végig nézve egy apró hiszti kezdte felütni a fejét.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
FoLey-v
addikt
válasz Luck Dragon #88153 üzenetére
Nem nagyon szoktam vele menni ha melozok is akkor a szokásos céges busz.
Akkor maradok a benzines variánsnál.Petyyyyy
Okés megfogadom a tanácsodat.
De szerintem maradok a benzinesnél.
Amúgy a sima Vectra C-nél is ugyan ez a probléma?• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB • Iphone 11 Pro Max 64GB •
-
aleister
veterán
Sziasztok!
Opel Astra G 1.7 dTi-be keresek bontott motorvezérlő elektronikát hozzá való kulccsal vagy immobilizer chippel. Motorkód Y17DT.
[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
HoaryFox
Topikgazda
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
beg
veterán
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #88156 üzenetére
Basszus, micsoda érvrendszereket sorakoztattál fel ismét
Szada85: Ha hivatásból csinálsz dolgokat egy idő után annyi taposóaknára lépsz, hogy látod a sormintákat kirajzolódni és nem pazarlod az idődet. Ennyi az egész
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
hdanesz
őstag
válasz Szada85 #88155 üzenetére
Autó esetében is előfordulhat, attól függ kinek mi a fontosabb.
Nekem három olyan autóm is volt amit rövid időn belül (2hónap, 4hónap ill. 5hónap után) adtam el.Az első esetben, zsenge fiatalkoromban egy 1995-ös Fiestát vettem. 3ajtós, fehér, 380 ezer ft volt. Sajnos, akkor még ezred annyi tapasztalatom sem volt használt autókkal...mint most. Így kb. ránéztem, megvettem téma volt. Utána persze jöttek az érdekességek: beázás a tetőkárpitnál, az utastér világítás mellett. Az M3-on a gödöllői dombságnál padlógázzal sem ment 90-nél többet. Igaz, csak 1.1-es benzines volt...de azért az nagyon kevés. Valamint a forgalmira rápillantva derült ki, hogy kisteherként kezdte az életét..és utólag alakították át 4 személyessé. Úgy döntöttem eladom....elcseréltem egy Escort-ra. Minimális ráfizetéssel.
A második eset már kicsit fájdalmasabb volt. VI-os Golf, 1.6szívó benzin,mi baj lehet? Nos, volt. Télen vettem, akkor nem is volt sok baja. Kivéve egy autópályás utat, amikor 250km után olajat kért. Meg is kapta. Hazaérve, újabb 250 után megint kért. Viszont normál, napi használatban (50-60km naponta országúton és 4-5km városi araszolás) nem fogyott az olaj jelentősen. Aztán bejöttek a 30-35fokok, akkor már ott jártunk, hogy 2-3naponta sírt olajért. Elvittem három szerelőhöz, mindhárom szomorú számokkal riogatott. És benne volt a lehetőség, hogy a javasolt megoldás sem segít. Motorbontás....stb.stb. Ezt én nem szerettem volna bevállalni. Akkoriban nem volt időm úgy foglalkozni vele, sokat utaztam a munkám miatt külföldre és a javítás kimentele sem volt biztos. 400ezres bukóval adtam el, azaz cseréltem el egy másik autóra 1:1-ben.
A harmadik eset volt a legszomorúbb. Több szempontból is. Citroen C5 (2009, 2.0HDi, Exclusive felszereltség minden földi jóval, masszázs elől, félbőr ülések, automata, bi-xenon fényszóró, hidropneumatikus felfüggesztés). Sok helyen dícsérték a 136LE-s kétezres dízelt. Csendes, jól megy, nem is fogyaszt sokat. Az Aisin hatos automatáról megint jókat hallottam. Nem pont C5-öt kerestem, de megláttam és beleszerettem. Volt már korábban egy 2002-es C5-öm, 1.8benzin, imádtam. Eljött egy ismerős is megnézni, akinek szintén ilyen motorral szerelt autója van. Igen, elkövettem azt a hibát, hogy nem nézettem meg szerelővel. A próbaút során minden szép és jó volt. Csend, nyugalom, csodás gyorsulás. pöpecül váltogató Aisin. Lényeg a lényeg megszereztem. Vásárlás után napokkal kiderült több dolog, amiket most nem részleteznék...de legyen elég annyi, hogy a 4 feltárt hibából egy volt égetőbb, a többi nem vészes. Ezzel még el is lettem volna. Szépen elterveztem milyen sorrendben és mikor javíttatom ki a dolgokat. A bibi ott volt, hogy az autó megint csak autópályás üzem után (lehet ez az Achilles sarka az autóknak ...vagy engem voodoo-zott meg valaki), másnap elköpte az olajat. Úgy ahogy van, több mint 5 liter olaj ki a betonra. 5km-t mentem vele hazáig, úgy hogy közben egy 4literes olaj totál kifolyt belőle, amit egy benzinkúton vettem. Másnap szerelő: hátsó-főtengely szimmering...csodás.
120ezer ft-ért megcsinálták. A szerelő elmondta, hogy nem ebbe való szimmering volt benne, ezért ment szét. De most már ők beletették a jót és minden csodás. Másnap elindultam a kocsival, 12-13 km után füst jött a motortérből. Na, ennek a fele sem tréfa. Megálltam, nézegettem, 1-2perc után a füst eltűnt. Olyan szaga volt mint amikor utat építenek. Hmm, ez bizony olaj lesz. A fene...hát megint folyna valahol? Vissza a szerelőhöz, aki azt javasolta, hogy kapjon az autó egy motormosást és alvázmosást kézzel, mert ugye a sok olajat szétnyomta a motortérben. Még a kipufogó távolabbi területeire is jutott.
Rendben, irány a mosó. Cirka 9 ezerért megcsinálták. Én örültem mint majom a farkának,hogy minden rendben. Még aznap hazafelé, megint füst. Akkor most mi van? Csak nem segített a mosás? Vissza ismét a szerelőhöz. Aki szerint tuti maradt egy kevés olaj valahol, az füstölt. Menjek vele továbbra is...ha megint füstöl..menjek vissza. 1-2hétig azért zabszemmel a seggemben vezettem, elég stresszes úgy autózni, hogy bármikor elfüstölhetsz. De szerencsére nem volt gond később a füsttel.
Megnyugodtam. Vettem 4 szép új gumit ennek örömére, 225/55/R17 méretben...az ugye nem olcsó meló. Két nappal utána, erős, morgó hang elölről. Hmm, kicsit kanyarogtam a kocsival, jobbra kanyarnál megszűnt a morgás. Ohh, akkor ez kerékcsapágy lesz. Irány a szerelő. Megnézik, cserélik. 120ezer ft. Ismét. Lehet ők erre az összegre vannak beállva. Mert mint kiderült mindkét oldalon cserélni kellett és csak gyári 36ezer /darab csapágy megy bele. Ezzel megint együtt tudtam volna élni, mert kicserélték és minden oké. Ez benne van a pakliban.
Ezután 3hét gondtalan autózás következett. Viszont, a C5 második autópályás útja után is elköpte az olajat, pont úgy mint az első után. Hijj, ennek a fele sem tréfa. Lelki szemeim előtt láttam az újabb 120 ezer ft megsemmisülését, majd egy autópályás út utáni ismételt köpetet. Elmeséltem a szerelőnek, hogy a 'jó' szimmering is megadta magát...most mi legyen?Több, más szerelőt felhívtam ( a kocsi ugye járóképtelen volt érthető okokból), mindenki motor megbontással és sok százezres várható számlákkal riogatott. A legtöbben a 200-500 ezer közti lehetséges összeget jelölték meg. De ugye semmi sem biztos. Majd ha végére érünk csak akkor.
Ekkor nehéz döntést kellett hoznom. 1. Bevállalom a bizonytalan kimenetelű és árfekvésű javíttatást? vagy 2. eladom a kocsit így ahogy van. Sokat gondolkoztam rajta. Még ha az olajköpést meggyógyítják mondjuk 2-300ezerért, akkor sem lettem volna biztos benne, hogy tényleg hátradőlhetek és ez a probléma megszűnik. Plusz, klímaventit is cserélni kellett volna, szintén csak gyári jó bele...cirka 90-100ezer. És volt még néhány kisebb hibája. Végül, az eladás mellett döntöttem. Feltettem a netre, hibásan...és vártam mi lesz. Első nap 5 ember érdeklődött. Meglepődtem. A színe miatt sokan kerestek ilyesmi autót (meggypiros), elég ritka C5-ben. Végül egy úriember bizonyult nyerőnek, eljött, megnézte, kipróbálta, jött vele 2 haverja.
Tisztában voltak a hibákkal, legalábbis amikről én tudtam. Úgy tisztességes ha elmondok mindent. Nem tököltek sokat, alig 40perc múlva már pénzzel a zsebemben és autó nélkül üldögéltem otthon. Pár héttel később jött tőle egy üzenet, amiben leírta, hogy jól tettem, hogy kiszálltam az autóból. Elég sok pénzt költött már rá - fél milliót - (baráti áron, ismerős szerelő csinálta) és mindig jött valami újabb dolog.
Most - le is kopogom - olyan autóm van, ami működik megbízhatóan. Elmondhatatlan érzés, hogy nem kell minden egyes induláskor azon aggódni, hogy mikor maradok az út szélén vagy mikor füstölök el.
Talán kicsit más a történet, mint a GTS Vectra esetében, mert én eleve hibásként hirdettem meg a kocsit. Nem is tehettem volna másképp. De az összes többi általam ismert hibáról is beszámoltam. Ahogy az úriember mondta aki megvette - inkább vesz magánembertől ismert állapotú, rossz autót, olcsón...amire költeni kell, mint hogy megvegyen egy neppertől egy ugyanolyat csak 1/3-al drágább áron és hibátlanként 'eladva'.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Tikakukac #88145 üzenetére
Másképp látjuk a dolgokat, kicsit más irányból közelítjük meg, nincs ezzel gond, kellenek az eltérö szemléletek.
Nem tudom a matek neked hol nem adja ki, esetleg ha van idöd, kedved írd le pls, szívesen olvasnám a Te eszmefuttatásod is, lehet én rakom össze rosszul a dolgot.
A MacBook Air-t csak amiatt hoztam fel (még ha egy müszaki cikknél valószínü elfogadottabb, ha az ember nagyobb frekvenciával rotálja), mert annál is simán mögé lehetett volna látni bármit, hiszen miért adna el az ember valamit, amit éppen most vett. Lehet azért, mert baja van, de az is lehet, hogy csak mert nem jött be neki. Ugyanúgy fennállhatott volna a gyanú annál is. Csupán érzékeltetés végett írtam.
-
Petyyyyy
addikt
válasz FoLey-v #88144 üzenetére
Lehet venni dízelt is, de mindenképp vigyél magaddal valakit aki a vadászott motorral szerelt kordét hajt.
Nem sorsszerűen pusztulnak ezek sem. A V6 dízelek általában mindennel IS fel vannak szerelve, nagyon fini darabok. Az 1.9 viszont valamivel nyugodtabb életet prevencionál.Természetesen mindegy hogy dízel vagy benzin, V6 vagy sornégy, egy komplett kuplung+kettőstömegű csere mindkét esetben 1300 euro - de ehhez kell az avatott fül melléd.
Másrészt pedig nyilván attól is függ kinek mennyire van ideje az ilyesmire, de ha bontottan szerzed be a hiányzó/csere alkatrészeket, idővel egy nagyon jó társaságot ismersz meg, tényleg hozzá értő szakikkal, akik egy-egy sztorizás alkalmával jó kis tapasztalati tőkét adnak át.
A fenti sorok csupán információközlésre szolgálnak, befolyásoló hatással nem rendelkeznek tiszteltbíróúr.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
válasz FoLey-v #88144 üzenetére
Dízli igazából akkor éri meg ha évi 25 de inkább 30E vagy a felett mész egy évben.
De még akkor is jó ha évi 15 ,de akkor csak huzamosabb nagy távolságra használod (országból- országba).C veciból az 1.9-es bőven elegendő.
De nyugodtan maradj az általad választott 1.8-2.0 benzinesnél.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #88151 üzenetére
2 Interstellar távolság
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Wiz Khalifa #88149 üzenetére
A két eset között akkora diffi van, mint ide Nagykáta
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz Tikakukac #88130 üzenetére
Tegnap volt egy éve hogy vettem a Calibram. És már most az eladása van tervben mert úgy alakult hogy én kijöttem külföldre melózni ahova nem tudom magammal hozni. A srác akitől vettem nála is egy évig volt kb mert mivel csak hobbi kocsi volt neki így lecserélte egy combosabb motorú Audi TT 1.8T-re.
Én szívem szerint nem adnám el de felesleges tárolgatni a semmiért, inkább használja valaki más is széles mosollyal. Ha a feltételezésed nézzük akkor az én kocsimmal is gondok vannak mert hogy én is túladok rajta meg az előző tulaj is azért mert kellett neki a több lovacska?
Smoke some weed nigga!
-
Tikakukac
titán
válasz Szada85 #88143 üzenetére
Nem is kell rögtön farkast kiáltani, meg kell várni amikor már tényleg ott a farkas. Na itt megvan, egy egész falka, akár tanmesébe illő csupaszon abba a bizonyos erdőbe jellegűnek is mondanám
Cifrább meg nyilván mindig van, de sör fölött sztorizáshoz kicsit sokba van ez a "na és akkor vettem egy autót" kezdetű.A szög szerintem kibújt. Ezután akinek van kedve rámehet és hallgathat népmeséket. Az mondjuk ha jó helyen lakik kerülhet pár ezresbe csak, az már okés.
Nekem a matek az ami leginkább nem jön ki, ez volt a második erős bukó.
Igen, lehet. Az is lehet, hogy nagyapám valójában villamos volt, csak jól álcázta magát. Minden lehet
Mac sztori: ebben mi az érdekes vagy a fura vagy a gyanakvásra okot adó körülmény? A 4 hónap alatt végigment 10 kézen és Mac topikban voltak beírások, hogy random csíkoz vagy vannak képek amikor törött a panel benne, esetleg szervizes bedobta, hogy örül neki, hogy jól megy ultrasonic után?
Ha nem, akkor nincs benne semmi fura, én rendszeresen halászom le ezeket. Meg más hardvereket.13 éves ultra ritka ThinkPadot vettem most, érintetlen állapotban hasonló ciklussal akkuban. Na ez igen, ebben volt szkepticizmus rendesen. Holnap ki is derül mennyire jó a szimatom.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
FoLey-v
addikt
válasz Petyyyyy #88142 üzenetére
Jesszus ennyire nem vagyok elengedve meg 1,2 milláért már vennék másik Vectrát.
Akkor maradok a benyánál és szerintem márciusban fogok venni.
Golfnál is zsebrenyúlós,főleg az 1.4 meg maga a váltó,de szerencsére semmi probléma sincsen vele.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB • Iphone 11 Pro Max 64GB •
-
Szada85
aktív tag
válasz Tikakukac #88138 üzenetére
Nem tudom én sem a hátterét, pusztán nem kiáltok rögtön farkast.
Nem mondom, hogy ez Az Év Vétele, söt én azt gondolom, hogy alapvetöen a szkeptikusok táborát szoktam erösíteni, én is óvatosan közelítek minden esetben, szeretek megbizonyosodni dolgokról, mielött kijelentek valamit. Engem is zavar persze, hogy ilyen hamar újra felkerült, illetve az is, hogy a tulaj tagad, de láttunk már ennél cifrábbakat is.Ezért is írtam már többször, hogy látni, hallani, próbálni kellene az autót, tulajjal váltani pár szót, néhány kérdés, és lehet máris kibújna a szög a zsákból.
Viszont ezeket senki nem tette meg, pusztán két dolog alapján ki lett mondva, hogy ez bizony tuti kajli.A matek is elgondolkodtató, annó 1,2-ért volt hirdetve, azt gondolom, hogy 900-1 millió alá elég nehéz lehetett bealkudni, ezek után eltüntettette a horpadásokat ( legalábbis nem írja, így feltételezhetjük, hogy meg lett csinálva), majd most 2 hónappal késöbb felrakta 1-1,1 millióért, tehát 100-200e Ft "haszonnal", amiböl úgyis alkudnak még. Plusz volt egy eredetvizsgája, átírása, biztosítás kötés, ezekre nyugodtan számolhatunk közel 100 ezret, ami így a "haszon" nagy részét fel is emésztené.
És újfent, én egyáltalán nem védeni akarom sem az autót, sem a tulajt, lehet tényleg baj van vele, és menekülne belöle, de az is elképzelhetö, hogy mégsem jött be neki az autó, vagy bármilyen olyan helyzetbe került, amikor az 1 millió igenis számít, viszont nem szívesen kürtöli világgá.
Én is nemrég adtam el egy 4 hónapos MacBook Airt, ami összesen 20 töltési cikluson volt, mégsem esett nekem senki, hogy tuti lopott, vagy refurbished, beázott, copy, akármi, pedig annál is lehettek volna hasonlóan szkeptikusok az emberek, miközben pusztán egy olyan eseménnyel volt kapcsolatos, aminek a feldolgozását nehezítette a megléte, és meg akartam töle válni.
-
Petyyyyy
addikt
válasz FoLey-v #88129 üzenetére
Rá lehet szaladni a dízellel is. A Z30DT és Y30DT kombó pl a közös nyomócsőben rendelkezik egy szenzorral, amit csak a csővel együtt lehet cserélni. Új ára 1,2M Szóval csak a bontott darab jöhet szóba.
A közös alkatrészek mindkét verziónál zsebbenyúlós tételek (kuplung, váltó), viszont a dízelen ugye ott van a ráadás, ahogy Szada is írta. Korai diagnosztizálás esetén a turbót 150 körül felújítják egy év garival, váltónak is megvannak a jelei, DPF tisztító folyadék is létezik.
Illetve [link]Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
zolikaDB
veterán
En ottvoltam a kereskedesnel, ez az auto allt ott, a Mikepercsi uton, a dönerestöl visszabb.
Aki tagja a Vectra C, Signum clubnak (nem adasvetel!!!), ott a keresobe dobja be, h NFS-424, kiad ra talaltot!
Nem neztem meg az autot, mert a Tescoba tartottam, masnapra meg mar nem volt ott.
Halogattam, aztan eltunt. -
Tikakukac
titán
válasz Szada85 #88134 üzenetére
Nem kell átesni a paci másik oldalára és én is tévedhetek, plusz nem kell a tollamba-számba adni olyat, amit nem írtam le. Thx.
De hogyan látod reálisan: a sztori kerek, minden tiszta és esélyesen ez itt A vétel? Ennyire naivnak lenni azért nem kéne, üvölt az egészről, hogy nem ok nélkül pörög ez ennyit és így.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #88124 üzenetére
Nincs tapasztalatom automata váltóval Opeléktöl, így nem tudok érdemben válaszolni.
Nagy sírás nem szokott lenni a klubban miatta, a tipikus automata részegységek (szeleptömb, wandler) idövel igénylik a javítást, cserét, ahogy a legtöbb más automata váltó is, ezek ára borsos tud lenni.@(#88129) FoLey-v:
Szívóbenzinhez képest valamivel bonyolultabb egy turbós dízel szerintem, több minden van rajta, ami el tud romlani (turbó, nagynyomású rendszer, részecskeszürö -DPF-, ilyesmi). Plusz a növekvö dízel-hiszti miatt talán kevésbé tartják az árukat, ugyan egyelöre Németo. jár élen a tiltásban, de nem tart semeddig sem átvenni más országoknak is. Ez csak feltételezés persze, de lehet mögötte valami.@(#88130) Tikakukac
Természetesen mint mindig igazad van, megkövetek mindenkit, a fenti autó egy rohadó foskazal, ha valaki a környéken jár, tegye meg, hogy legalább leköpi.@(#88133) polk:
Igen, láttam azóta én is. Sajnos az októberi képkivágás felbontása nem elég nagy, azon nehéz kivenni a rendszámot.Ezek után valaki legyen már oly kedves, aki rendelkezik Ügyfélkapus reggel (sajnos megpróbáltam mindent, de idekünnröl nincs mód) tegye már meg, hogy bedobja ide az autó komplett adatlapját, hadd csámcsogjunk rajta kicsit.
-
Tikakukac
titán
Megjött közben az új gumiszőnyeg szett Egy Audi A8-ba.
Remélem az Audi topikban valaki most szintén örül egy Astra szőnyegnek Hogy hogyan lehet az, hogy 4-5 év kisker alatt én összesen 2 összecserélt csomagot láttam összesen, nem tudom. Jah, de. 2 ember megy át mindig feladás előtt a cuccokon és egymást ellenőrzitek.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Szada85 #88123 üzenetére
Én merek ítélkezni látatlanban is. Ennyi tulajt egy autó indok nélkül nem vált. Egyet igen, ha megveszi egy lakatos és javítja. Kettőt nehezen. Merítés aljából. És 300k-val az első ár alatt. Ezt hívom igazi villogó piroslámpás autónak, az okos motorszám csak cserkó a tejszínhabos süteményen.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
FoLey-v
addikt
válasz Szada85 #88111 üzenetére
Ezt a hírdetést láttam egy bajom van vele hogy automata váltós és az nem az én terepem.
Nézegettem a dízeleket is na azok jóárban vannak és olcsóbban,csak ugye az alkatrész meg nem olcsók ha minden igaz. Vagy netán tévedek?
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB • Iphone 11 Pro Max 64GB •
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #88125 üzenetére
Nekünk alapból úgy jött az országba az autó, hogy itthon már motorkódos lett.
-
ArthurShelby
addikt
Bejelentkeztem turbó fölújításra, de első körben csak megnézi az autót (weszi), ez egy 10-es lesz. Én vagyok smucig, hogy ezt sokallom?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
lsebestyen
addikt
válasz Szada85 #88123 üzenetére
"Egy csomó autós meg ölne azért, ha csak "motorkódos" lenne a fogalmija, mert akkor bármikor, mindenféle ocsmányirodai, meg egyéb jogi hercehurca nélkül bedobhatsz egy új típusazonos motort, a kutya nem fogja tudni."
Ja, pontosan ezért van ennyi "természetes elhasználódásból" nem olvasható azonosítójú motorblokk. Azt sem fogják róla tudni, ha lopott autóból származó motor van benne. Perkálsz egy deákot és máris természetes az elhasználódás...
[ Szerkesztve ]
-
-
Szada85
aktív tag
@(#88116) Luck Dragon:
PetsokY megírta a tutit, AF33, 5 sebességes automata.@(#88117) zolikaDB:
Jó észrevétel, nekem ennyire nem maradt meg a tavalyi darab, hogy beugorjon.
Itt a kép:Az a baj, nem tudunk semmit a háttérröl (amit nyilván meg lehetne kérdezni az eladótól), mégis rögtön a legrosszabbat feltételezitek.
Megvette, kijavította a horpadást - ergo elkezdett vele foglalkozni, rendbe rakni -, majd valami oknál fogva most eladná.
Hogy ez valami pénzügyi ok, vagy egyéb, mindegy, rögtön rásütjük, hogy biztos kalap szar.
Nem védem a srácot persze, de nem látta az autót senki, de máris ítélkezik.@(#88119) hdanesz:
Semmi hátrány nem fog érni emiatt, ugyanis a motorkód szerepel a forgalmiban. Simán elöfordulhat, hogy sérül, roncsolódik a motorszám, és csak a motorkód kerül bele.Egy csomó autós meg ölne azért, ha csak "motorkódos" lenne a fogalmija, mert akkor bármikor, mindenféle ocsmányirodai, meg egyéb jogi hercehurca nélkül bedobhatsz egy új típusazonos motort, a kutya nem fogja tudni.
Míg, ha komplett motorszámos a forgalmid, akkor motorcserénél kell az új motorról adásvételi (talán eredetvizsga is), plusz új forgalmi és törzsköny.
-
hdanesz
őstag
válasz lsebestyen #88121 üzenetére
Igen. Bár nem tudom ez mennyire hátrány. Mármint létezik, hogy tényleg ennyire olvashatatlan lesz?
Plusz, mit jelent ez eladásnál vagy ugye vételnél? Származik-e belőle bármi hátrány? -
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #88116 üzenetére
AF33 ha minden igaz.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
zolikaDB
veterán
válasz Szada85 #88111 üzenetére
Tedd mar be a fotot, amit kuldtem neked oktober elejen.
Ez a kocsi akkor kerult fel, 1.2m-ert Debrecenben. Par het alatt elment.
Nezted te is, en is, h bal C oszlopnal horpadt. Mar most ki lett javitva.
Par napja 1.1m-ert bukkant fel Miskolcon a HAHU rendszereben.
Tegnap facebook-on pedig 1m-ert jelent meg.
Igen, ez mind ugyanaz az auto, NFS-424.
A tulaj amugy november 4-en beallitotta boritokepnek az autot.[ Szerkesztve ]
-
-
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz Luck Dragon #88105 üzenetére
Azt hittem azok a gépek nem megbízhatóak. Pontosabban az 1.9 TDI
Smoke some weed nigga!
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #88107 üzenetére
Elvégeztem ezt a tesztet: semennyire. Az alsó műanyag burkolat sokkal többet ér. Felülre ugyanúgy kell renes szigetelés és max arra takaróként menjen a szövet.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Elgondolkodtam azon hogy a motortérfedélen kialakított hangszigetelés helyére tennék szigetelést ami csak a dízel kiviteleknél van,az mennyire venné észre az ember a különbséget? Vagy egyáltalán lehet vagy érdemes?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #88105 üzenetére
a 105 lovas még megkíméltebb lehet belőle.....
-
válasz Wiz Khalifa #88104 üzenetére
Kategóriaba ha belefér , Passat B5,5 -1.9TDI/131.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz Luck Dragon #88103 üzenetére
Nem vagyok oda a repülésért.
A másik hogy cuccokat vinnék amiket a gépre nem tudom feladni sehogy sem mérete miatt. Hazaküldésben nem bízok stb... Ezért marad a kocsis hazaút.
Igazából még Skoda Octavia 1-en gondolkodok. Szerintem az lesz belőle (csak benzines) de azért megkérdeztem az Astra-t ne az utolsó időbe kelljen.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
válasz Wiz Khalifa #88096 üzenetére
Az autó árából nem lenne jobb inkább repülő jegyet venni?
Ha nem, tőlünk nem messze van egy G ami 2.0 /101 TDI
430,000-Km.
Szerintem az is teljesen jó választás lehet, már mint a motor fajtájára gondolok.
Meg amit feljebb is ajánlottak.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Sanki
addikt
Ablaktörlő karoknak meg van határozva, hogy mekkora nyomatékkal kell meghúzni az anyákat?
-
Tikakukac
titán
válasz Wiz Khalifa #88100 üzenetére
F-ből volt utoljára szívóD, szerintem a második felében már az is kihalt.
Beb@szna amúgy
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Milyen processzort vegyek?
- ASUS routerek
- EAFC 25
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ZIDOO médialejátszók
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...