- Csendességre törekvő mechanikus klaviatúra jött MSI logóval
- Láncba köthető DeepCool ventilátor az ARGB fények kedvelőinek
- Hamarosan birtokba vehető az AYANEO legújabb handheld gépe
- Nyáron jön az Acer oktatási rendszerbe szánt, ChromeOS-t futtató tabletje
- Nagy képátlójú, 4K-s QD-OLED monitor jön az Acertől, ami Calman plecsnit kapott
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skynet258
veterán
válasz -=RelakS=- #87399 üzenetére
Amúgy az lehet, ha nem gyárit teszel bele akkor nem párosítja össze magát automatikusan, mert a frekvencia lehet azonos (nálam asszem 466Mhz) de mégis másképp küldi, más kulccsal megy az adat vagy ilyesmi. De nálam csontra ugyanolyan került bele mint a gyári volt. Hát a franc tudja. Maga a folyamat amúgy létezik, vannak autók amik így megoldják a dolgot, amennyire anno olvasgattam az újabbak ilyenek.
Mondjuk azt még nem tudom, hogy az autó honnan tudja melyik TPMS szenzor hol van, mert ok lát négyet, megkapja a jelet, hogy mekkora a nyomás, de azt honnan tudja, hogy melyik van jobb elöl, bal hátul, stb. Mert ugye ehhez kell a pár dolcsis tool. Ezt persze ki lehetne deríteni, hogyha a jobb hátsót mondjuk egyszer majd alacsonynak írja, és nyomok bele levegőt - ha továbbra is alacsony akkor azt a szenzort nem is mutatja jó helyen... Na erre még kíváncsi leszek, lényeg egyelőre hogy van 4 adatom, autó nem rinyál, max a laposabb gumi beazonosításánál nem fog segíteni úgy ahogy kéne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Ford topik
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Baldur's Gate 3
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest