- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nyomtató topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
Hirdetés
-
LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
ph Leteszteltük az OLED evo paneles, 4K felbontású, mélynyomókkal is felszerelt, 65 hüvelykes televíziót.
-
Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
ma Nem mindegy, hogyan ülünk rá, a kétrétegű OLED panelből könnyen törött OLED lehet.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Szoszo94
őstag
válasz Newlachka #59333 üzenetére
Én is a kis ccm és turbó párostól félek, azonban ma már nem nagyon kapni benzinest más variációban.
2014 utáni kocsikat néztem, amit aztán egy jóideig nem kellene cserélni. Ami még képben van, az az Opel J Astra, Volvo V40, C30 talán (ott a három ajtó és a kis tér nem gyerebe, cserébe iszonyat dögös szvsz), vagy egy új Fabia szalonból (ott meg ugye ezres turbós száz pacival, na attól félnék csak igazán).
Dízel nem kell semmiképp, a malac is csak azért van alattam, mert adódott egy alkalom és szinte null forintból hozzám került.
Egyébként ahogy írtam is, maximum évi 15e km menne bele, havi ezer a rokonlátogatásokra (abból 2*400km a pálya, a másik 2*100 meg országút), a maradék pedig kirándulások, nyaralás. Így tíz év alatt jönne össze a 150e, addigra meg valószínűleg úgyis csereérett lesz a kocsi, mielőtt még locsolókannával kellene ráönteni a pénzt.1.6-ot is néztem, de nekem kicsit gyengécskének tűnik az. Nem kell V8, de azért az előzést lendületből végrehajtani már eleget gyakoroltam a Fabia-val és most a Passattal is. Ha odalépek, induljon meg. Fene a belüket, hogy 1,6T nincs a kínálatban
Ahogy olvastam, a Megane váltója elég hosszú, pályán 130-nál 2600 körül forog, ez csak nem tesz be annyira a turbónak nem? Remélem erre téved egy TCe tulaj, kíváncsi lennék az ő véleményére is. Veletek egyébként egyet értek, kicsinylem a turbó mellé az űrtartalmat, de a fél bar alatti nyomás még elég szerény, azzal csak nem hullik szét a motor 100e km után
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Gabady
aktív tag
válasz Newlachka #62000 üzenetére
0Ft-tól kezdve, 25e Ft-ig kb. Lehet csak az ülés alatti csatlakozókat kell megmozgatni, de lehet a kormány átvezető szalag szakadt.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Economy takarékos vízszűrős zuhanyrózsa! Klórszűrő zuhanyfej dobozában nagyon szép állapotban eladó!
- VW/Audi/SEAT/Skoda Acélfelni 6JxR15
- DF83 V2 daráló
- VENNÉK: Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact légszűrőt/légtisztítót
- uj Intelligens WiFi 230V dugalj - energiafelügyelettel Smart Plug Tuya smart plug, tobb db
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen