Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Mini PC
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Abit is7-e-re passzív nb hűtőt de milyet?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- SSD kibeszélő
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz
kisninja #17696 üzenetére
Van elég az akkuban, egyrészt elég jó minőségű, pár hónapos, és rádió, meg minden megy egy "újraindítás" után, de alapból el sem kezdi forgatni, tehát arról szó sincs, hogy nem lenne elég a töltöttség, itt az van, hogy az egész áramkört lecsapja, amikor elkezdeném beindítani...
-
kisninja
őstag
nem imo lesz..... abban az esetben forgatja a motort az önindító csak nem indul be a kocsi és villog vagy világít az imo visszajelzője erre már nem emlékszem.
giigz Vagy riasztó tiltott le vagy az akku lemerült.
Mennyi fesz van az akkuban ? akkor is mérd mikor indítanál.ui: akkor marad a riasztó az amúgy sem világítana folyamatosan,
-
Reaper04
aktív tag
én is valami hasonlóra gondolok. Csak az az egy led világít.... valami azzal lesz.
Lehet nem a gyári, hanem valami utólag beépített lopás/rablásgátló, vagy akármi.
Mit csináltál vele az utolsó autókázás után/közben, amit mondjuk eddig nem?
Ami talán elő idézhette a jelenséget?...vagy csak egyszerűen már neki is elege van a hóból?! ...
-
-
rob210
Topikgazda
Élek a gyanúperrel, hogy neked nagyon összekavarték a cuccokat a kocsiba.
Remélem nem lesz nagy cumi.
Ha belepiszkáltak a riasztónál a gyári immóba akkor lehet az elektromos emberkéd is megcumizza a nagy oboát
Sajnos annyi kótvány műszaki zsenivel találkoztam már, hogy félek néha már belenézni is némelyik autóba.
Nem odaillő vezetékeken át a szigeteletlen vezetékig sokkal nagyobb biztosíték etc etc. sok felelőtlenséggel találkoztam már. -
giigz
veterán
Semmi reagálást nem mutatott a riasztóra. Két állás van, gondolom on-off lehet, de semmi különbség nincs, ugyanúgy világít a led, és ugyanúgy zár-nyit az autó, és gyújtás után amikor akarnám tekertetni, hogy beinduljon, ugyanúgy elmegy az áram, lekapcsol minden, csak az a hülye led marad...
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #17682 üzenetére
Igen, ez a gányolás nem hiányzott nekem sem...
Nekem most úgy van, hogy pl. gyújtás nélkül megy a rádió... Gondolom az is jobb, ha csak akkor megy, ha a kulcs benne van, és gyújtáson van...
Meg ugye a csomagtartó ajtót külön kell zárni...
Azt nem tudom neked hogy van, de nekem ha szimplán kulccsal nyitom ki az autót, tehát nem távirányítóval, akkor szintén nem tudom beindítani, csak akkor, ha a távirányítóval is kinyitottam...
Lényeg a lényeg ennek a gányolásnak vége, kedden hívom majd a szerelőt, és akkor minden elektronikai hülyeséget megnézünk, meg ez a riasztó megy a francba...
-
rob210
Topikgazda
Ha van autó villamossági szerelő az ismeretségben akkor annak szólj, ez nem általános autószerelői feladat.
Biztos, hogy a riasztóhoz lesz köze, valószínűleg van hozzá indítás gátló funkció is, ami most aktív akár mit csinálsz.
Ha van tartalék kulcsod akkor azt még érdemes megpróbálni, hogy azzal indítózol egyet.Aztán ne próbálgasd, ki tudja mi van ha sokat próbálkozol vele.
Ezért néztem én meg alaposan amikor vettem a kocsit, hogy csak gyári dolgok legyenek benne.Hihetetlen nagyokat lehet szívni a begányolt elektromos cuccokkal.
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #17679 üzenetére
Igen, amint szerelő kezében lesz, az lesz az első, hogy ez a riasztó megy a levesbe... Már a múltkor meg kellett volna csinálni, na mind1, most már tuti nem marad tovább...
Fogalmam sincs nekem sem mit keres ott az a led, ezek szerint neked sincs ilyened... Érdekes, gondolom ez csinálja azt, hogy leblokkolja az áramot, vagy valami ilyesmi hülyeség...
Tehát akkor azt kellene kideríteni, az a led mit érzékel, ami miatt világít, és ebből adódóan mit blokkol... Gondolom az a riasztó avatkozik közbe valami miatt...
Szerk.: Ja, és akkor ez egy olyan probléma lesz, amit én nem nagyon tudok kideríteni, hanem marad majd kedden a szerelőmre, vagy inkább egy ilyen villamossági haveromat hívjam?
-
rob210
Topikgazda
Az utólagosan beszerelt riasztódat vagy mi a picsám lehet ez építsd ki a gépből.
Mi ez a visszajelző led?
Nem láttam még ilyet, de amire kötve van az nem engedi beindítani a kocsit.
A lecsapáson mit értesz hallasz valami kattanó hangot, vagy csak így érted, hogy nem csinál semmit a kocsi?Érdemes lehet a motortérben elrágott kábeleket keresni, haver polójában a menyétke drága befészkelte magát és úgy gondolta neki rágcsálnia kell valamit.
Pont a önindító pozitív pólusát rágta el.Ha ilyet se találsz akkor elektromos szaki és fogalmam sincs mi lehet vele.
Minden esetre én ezt a piros ledet nyomoznám ki előszőr, hogy mi az a bekótványolt izé, amire rá van kötve.
A Megane-ban ugyanis ilyen gyárilag nincs. -
giigz
veterán
Egy kis húsvéti probléma...
Ma reggel indítanám be az autót, hát nem sikerült, így biciklivel kellett mennem locsolkodni, de legalább tudtam inni
Na szóval ráadom a gyújtást, semmi probléma, aztán indítanám be, és hopp, lecsapta az áramot, elment az áram, se zárni se nyitni nem lehetett távirányítóval a kocsit, a kulcsot meg mintha be sem raktam volna, elfordul, de nincs áram, tehát nem történik semmi. Rádió, semmi nem működik, viszont a bal oldalon a biztosítékoknál vagy minél a piros lámpa világít. A sebességmérőnél szintén világít a piros lámpa.
Aztán akksinál kicsavartam a sarut, majd visszacsavartam, és megint működik minden, megy a távirányító, megy a rádió, ráadom a gyújtást, aztán nyomom tovább a beindításra, és megint lecsap mindent, még mielőtt megtekerné, szintén nem működik a távirányító, és semmi más... A kormány mellett a piros fény világít, de egyébként semmi...
Szóval nem tudtam beindítani a kocsit, valaki tudna nekem segíteni, esetleg valakivel fordult már elő ilyesmi? Mi lehet a probléma?
Erről van szó, a lecsapás után ez világít, de nem lehet beindítani... Akkusaru levétel visszarakás után pedig kezdődik minden elölről, de beindítás előtt elmegy az áram...
Előre is köszönöm mindenkinek!
-
rob210
Topikgazda
Kellemes Húsvéti Ünnepeket.
-
Ck.
addikt
válasz
rob210 #17670 üzenetére
Koszonom, egyelore leparkoltam vele, ha minden jol megy hetfon lesz idom foglalkozni vele. Bar nem nagyon ertek a sajat kezem altali szereleshez.
De amugy ha a gyujtasnal van a baj, a gyertya mitol mehetett szet? Egy biztos, eztan sokkal korultekintobb leszek a tankolassal. -
rob210
Topikgazda
Köze van a kevés üzemanyaghoz, de jól sejted nem megy valamelyik hengered azért a szar hang.
Először szedd ki a gyertyákat csiszold meg kicsit a pólusokat és meglátjuk mi lesz.
Próbáld le a gyertyákat egyesével, ha van szikra, akkor marad a kosz és a kevés nyál.Egy biztos, így ne nagyon használd, mert a 3 hengeres üzemmód visszafordíthatatlan károsodásokhoz vezethet.
-
Ck.
addikt
Koszi, meglesem. Remelem ennyi lesz csak a baj.
Ma jobban kiteszteltem a problemat, es erzesre olyan mint amikor nem megy minden henger vagy kimarad a gyujtas. A kipufogobol folyamatos csettego hang jon, razkodik az auto es ha lepadlozom eloszor nehezen porog fel utana oke, de hallani hogy erolkodik. Ugyanigy viselkedett regen a Mondeom amikor gyertya/kabel problema volt. Lehetseges hogy itt is az van es a keves uzemanyagnak semmi koze hozza? Miert csattog pl. a kipufogo? -
Igen, elneztem a meretet, tenyleg az a valto.
Baratode akkor photoshoppolt, vagy mitol ilyen szep a fenyezes?
Adjatok tanacsokat! Ha jon a joido, akkor szeretnem lemosni, polirozni meg waxolni Roniket. Ezekre jo a Tescos cucc, vagy vigyem mosoba? Mondjuk jobban szeretnem magam megcsinalni majd egy kellemes tavaszi napon... -
mycso
Topikgazda
válasz
SocketA #17656 üzenetére
205/55 R16 a váltó és egyben a gyári mérete.
Barátomén, asszem 205/45 r16 van, a fényezése az tök gyári grafit metál.(#17655) tresh: 1.4 16v
Megane 1 ültetésnél egy probléma van: az OK, hogy megveszed előre a -6 -os vagy -4 -es ültetőrugót, viszont hátul nem sok lehetőség van. A torziós rudat kell csavargatni, asszem ez két fordulat vagy csavarás, ami neki van. Tehát hátul nem nagyon van hangolási lehetőség, csak ahogy adja magát. Egyébként kb egy csavarintás ~3cm és a kettő pedig ~6cm. -
tresh
veterán
Könnyűnek könnyű de ennyi bakit egy hirdetésbe rég láttam..
Volt kis időm végig futottam mi a felhozatal m1 ph2 ből hát ennyi romot rég láttam de komolyan talán 1 volt amire azt mondtam hogy megérne egy megnézést de az árral el volt szállva..komolyan ha 500k ért hirdetném ezek között az enyémet még hihető is lenne ( persze tudom hogy nem ér ennyit) 1.8 16 v csak kombi de azok is olyan állapotba vannak hogy jaj 1.4 16 / 1.6 16v meg dögivel van de így ránézésre mind1k még plusz 2-300K a vételáron felül hogy autó legyen ami mondjuk az 5-800k ig tartó árakhoz adva kicsit durva
...lassan tényleg inkább belevágok a motor cserébe
-
tresh
veterán
-
Koszonom a reszletes leirast!
Igen, a Tied az "arany kozeput", sportos, de meg nem extrem kategoria. Viszont az furcsa, hogy a 16 colos felnire, miert 205/55-os kereket tettel? Amugy nem nez ki rosszul igy a felni ezzel a gumival, jok az aranyok, igy nem annyira pufi... de a valtomeret a 205/60 lett volna! A kalkulator mar nem ajanlja ezt az elterest, mert 28mm-el kissebb, mint a gyari meret.Ismerosod 1-es Meganeja nagyon szep. Igenyesnek tunik. Bar ilyen gumikkal mar nem mernek menni. Meg ezt a festest is nagyon feltenem.
De ilyen beallitasokhoz mar jo lenne egy sajat garazs, vagy valami jo ismeros, hogy ilyen pontosan eltalalni, hogy uljon a kocsi.
Felnivasarlastol is azert felek, mert sok felni magaban jol nez ki, a kocsin meg szarul. -
tresh
veterán
Ohh köszi most már látom hogy a -4cm kevés lesz nekem a rönci alá
Nagyon szép gép motorikusan mi van benne?
Most olvasgattam kicsit itt a motorok terén és nagyon hajt a gondolat az 1.8 16 v felé..bár itthon mivel csak a kombi m1 be volt nehéz lesz beszerezni.. de elég jókat írnak róla.. bár akkor lenne az igazi ha a bölcsőt nem kellene cserélni..
SocketA: mert 205/55 a váltója
-
mycso
Topikgazda
válasz
SocketA #17652 üzenetére
A tompítottal nekem sincs gondom, az első alkalom volt hosszadalmas. Most már nekem is pár perc, már megvan a megfelelő technika, bár itt is a balos picit rosszabb, ott kevesebb a hely.
Múltkor valamelyik multi mélygarázsában cseréltem, az emberek meg akik arra jártak, csak pislogtak, hogy miért guggolok az autó mellett úgy, hogy könyékig bent a kezem az orrába.Nekem, mint írtam csak a 4 rugó van cserélve, tehát a gátlók gyáriak. Valamivel keményebb lett, de nem számottevő, a keménységen igazából egy gátlócsere változtatna.
Igen a hátulján jobban észrevenni:
De, egyébként egyenesen áll az autó:
Illetve látszik az az elején is:
Egyébként a kedvencem az egyik barátom gépe, -6cm -el:
Tehát a lényeg, ez a 3.5-4cm még bőven belefér kategória és inkább csak esztétikai tulajdonsága van, bár javít az autó stabilitásán is érezhetően, kényelmi negatívuma, szerintem még sincs. És ekkora ültetéshez, még maradhatnak a gyári gátlók.
-6 -nál már erősen megy a komfort rovására is, viszont úgy fekszik az úton, hogy besz@rás. És itt már ajánlott a gátlókat is cserélni, mert ekkora ültetésnél a gyáriak már nem tudnak normálisan dolgozni.
És akkor ebből következik a legtutibb, de a legköltségesebb kombó is, venni egy rugó+gátlószettet, minta mit fentebb is említettem. Ezek ugye egymáshoz vannak hangolva, bár ez már jóval keményebb a gyárinál, viszont atomstabil....valamit valamiért.
Nekem legközelebb, ha lesz rá lehetőségem akkor egy -6 -os komplett futóművet szeretnék alá.MOD.: jelenleg EZ van nekem, bár most sz@r áron adják.
-
just
aktív tag
Nekem egy időben kimozdult az index foglalat a helyéről, először az egyik oldalon kezdte, helyretették szervízben 2 másodperc alatt, aztán 2 óra múlva megint kimozdult(foglalat csere 5 ezer) aztán fél évre rá kezdte a másik oldalon, visszarakták 2 óráig jó volt->kimozdult, akkor visszamentem megint visszarakták és már egy jó ideje semmi gond.kopp kopp
szerk: mondták hogy a melegtől deformálódik... -
mycso: Jol hangzik! Es mennyire raz az uj rugoktol a kocsi? Nekem igy is mindig zorog valami a kocsiban, attol felek, hogyha felkemenyitem (ultetem) a futomuvet, akkor meg csattogosabb lesz. Neked ez milyen? Gyari rugok vannak?
Amugy a hatulja szepen ul a kocsidnak, az eleje mintha picit fentebb lenne.Szerk: A tompitottat nagyon konnyu cserelni, 3 perc. Adok utmutatot hozza, az alapjan nagyon egyszeru! Csak utana a sarvedo kupakot csavard vissza jol, mert kulonben elhagyod, mint en
-
mycso
Topikgazda
M2-nél, eddig azt hittük, hogy a tompított izzó csere macera, pedig az semmi...szimpla helyzetjelzőcserét eszközöltem nemrég, egy röpke félóra alatt, és még nem is lett teljes a siker...
A jobbossal nem sok gond van, ki kell szedni az ablakmosó betöltő csövét, majd le a gumikupak a lámpáról és viszonylag könnyen cserélhető.
Viszont a bal oldalon...pfff. Talán akkor lenne hozzáférhető, ha kiszedném az akkut + a levegő csövet, de azzal is elbíbelődnék egy ideig.
Így viszont nem hozzá férhető és nem is látom, hogy mit csinálok....végül sikerült kicserélni, viszont a gumi kupakot lehetetlen visszarakni normálisan, így csak nagyjából van a helyén. Egyébként ezen az oldalon már alapból, csak így félig-meddig volt fenn a kupak.Viszont mind e közben elgondolkodtam, hogy az index izzó vajon hogyan cserélhető. Szerintem sehogy, vagy csak valami nagyon eszement módon.
-
tresh
veterán
válasz
bonifa333 #17646 üzenetére
Még hideg a turbod
Viccet félre téve ezt aki így megmondja az nagy mágus sok dolog lehet ez pontosítani kéne honnan hallod ezt a hangot..szűkíteni kell a hang forrás felé vezető utat első körben
CK:3.: " Üzemanyagszűrő: jobb oldal hátsó kerék előtt a torziós rúd előtt. Csatlakozón patent benyom, lehúz. Vigyázni a kifolyó benzinre és inkább várni a melegebb időre, nehogy elrepedjen a műanyag mert akkor fuccs."
-
bonifa333
aktív tag
SZiasztok!
Adott egy 9 éves Renault megane kombi 1.6 16 szelep, benzin.
AMikor hideg motornál gázt adok, akkor egy halk fügyülő. sípoló,sziszegő hang hallatszik.Nem erősen, de hallom, ami aztán elmúlik, pár mp-ig tart.
Szerintetek mi lehet ez?Injektort hogy kell tisztítani?
Köszi
-
rob210
Topikgazda
Hát uram kismilliószór el lett mondva, hogy nem szabad levegőt szívatnia rendszerrel, mert ott szívja a tankból a koszt is.
90%-hogy egy injektor és üzemanyag rendszer takarítás előtt álsz.
Első körben benzin szűrő csere.
HA az nem segít akkor jöhet tovább az injektorok tisztítása.Esetleg ha szerencséd van akkor egy injektor tisztító adalék is segíthet, de erre kicsi az esély.
-
Ck.
addikt
Sziasztok szakik!
Én még nem találkoztam ilyennel, jól beidegeltem magam, remélem tudtok segíteni.
Sikerült jól kicentiznem a tankolást, a kútra mikor beértem elkezdett rángatni a gép és kigyulladt a motor kontroll lámpa. (Nagyon kifogyott, hosszú történet miért hagytuk ennyire az utolsó percre a tankolást...)
Gondoltam a túl kevés benya miatt szegény a keverék és ezért produkálta ezt. Leállítottam, megtankoltam, majd beindítottam. Ugyanúgy rángatott tovább, azóta már hazajöttem vele és még mindig rángat alapjáraton, a motor kontroll lámpa villog, nem gyorsul rendesen, olyan mintha 50%-on menne. A rángatást büdös szag kíséri és a kipufogó ütemesen csattog. Mi a franc történt? Okozhatta ezt a kevés benzin?
Egy saru levételre gondoltam első körben, de kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is.Megane 1 ph2, 1.6 16V.
Köszi előre is!
-
-
mycso
Topikgazda
válasz
SocketA #17622 üzenetére
9k-ért vettem (bár akciós volt) németből, új FK rugószettet az FK webshopból, egyik barátom pedig hazahozta. Egyébként valami 16-20k körül adják, de nagyon sokszor akcióznak. (bár most az euró miatt, lehet több).
Szintén ott 60k körül néha kifogható komplett sportfutómű is (rugók+gátlók).
Ja és nekem eléggé nehézkes volt a keresgélés, mert kombira kevesebb cucc van.3.5 vagy 4cm-es, de már sajnálom, a 6-ost kellett volna megvenni....
Bár most télen párszor toltam a havat -
tresh: Haaaat, nem megyek le hidba ettol a felnitol. Nem rossz, de a szine is olyan semmilyen, meg kar, hogy sikban van, nincs formaja.
Nem mutat tul rosszul, de sztem picurka ultetes kene ennek is, meg kisebb ET szamu felni, vagy nyomtavszelesito, mert a hatso kerek igy olyan kis bena... -
tresh
veterán
MMA87? nesze neked pimp rönó
-
FerNandor
őstag
nálam asszem még mindig ez a legszebb megane
[link] -
tresh: Alig van par hirdeto, aki normalisan kitolti. Pedig nem kellene tul sok adat. Meg a sok gumikereskedot birom, hogy sosem irnak gyartasi evet. Tudom, hogy ezzel sokakat atvernek, es eladjak a meg elozo evezredbol maradt gumikat, de igy meg sem nezem a hirdetesiket, pedig lehet lenne, amit megvennek...
Na mind1, ma beszeltem a gumissal, jovoheten hozza a gumikat, ha addig nem latok jo alufelnit, akkor marad az acel. Utana mar nem cserelek, akkor lesz teli es nyari szett is.
Most csereltuk 50eFt-ert elso lengescsillapitot Bilsteinre, 2 ev gar van ra, biztos nem cserelem le
-
tresh
veterán
válasz
SocketA #17622 üzenetére
Ilyen komolytalan eladókkal nem lehet mit kezdeni azt se tudja mit árul... a felninek az a min hogy beíróm az et számot az osztó kört a szélességét és az agyátmérőt..
VW akkor nem jó a tiedre szerintem mert nekünk 60.1 az agy méret a VW meg 57.x azt hiszem
4 cm csücsit ha jó a gyári lengéscsillapítód még nem lesz nagy gond majd idővel azt se árt cserélni
-
tresh: Haaat, amit Megane-okhoz lattam az 40-50eFt (csak rugo).
Nezzetek hulyenek, meg izlesficamosnak, de amugy ezen meg talan elgondolkoznek: Alessio Csak keves a leiras, sztem kene meg hozza tehermentesito (ET-szam sincs, szoval lehet nyomtavszelesito is), meg le kellene festeni a felnit, meg gumit venni ra... szoval ezzel is 100eFt-nal lennek...
-
giigz
veterán
Jaaa, hogy ennyivel drágább
Komolyan azt hittem hülyeséget beszéltek, úgy gondoltam, hogy ha a 13"-os 15k körül megy, akkor majd a 17-18"-os 20k körül, de ezek szerint nem...
Hát akkor meg kell a francnak akkora kerék, így is elég drága a gumi...
-
giigz
veterán
Ti milyen 40k-s gumiról beszéltek, meg h ott kezdődik?
15k körül már lehet jót kapni...
-
tresh: 18-asbol is van meg valto meret, ez pl sztem szepen meg van csinalva: Megane RS, bar gondolom sokaknak a szine nem fog tetszeni
(#17615) MMA87: Sztem 17-18 colnal ultets nelkul van egy kis "traktor" beutese a kocsinak
De jo lenne latni egy kepet 17 colos felnivel ultetes nelkul... mindjart nezek valamit.
Ahhh.... ezert mondom, hogy nagyon maceras... felesleges penzkoltes....
-
tresh
veterán
válasz
SocketA #17613 üzenetére
Ezt a hátsókerekes gépeken alkalmazzák porsche bmw a jobb tapadás végett
Egy két FWD golfos "dizány" jóska is felteszi hátha porsche lesz belőle egyszer de ott a kinézeten kívül semmi funkciója nincs
Azon semmi boyracer nincs ha igényesen van meg csinálva a kocsi.. viszont 18 -as keréknél ha te ültetsz csak 4-5 cm- akkor már ott akad munka a kasznival is ha nem szeretnéd hogy bele érjen a kerék
A linkelt felniért pénzt nem adnék ocsmány...csak gyári vagy minőségi német
-
tresh: Hat igen, ugy lenne az igazi... vagy egy 285 szeles uthenger
Amugy sok 17es felnin latom, hogy a hatso gumik kicsit szelesebbek. Ti feltennetek elsokerekes kocsira hatulra a szelesebb kereket?!
(#17596) Reaper04: Hat szerintem en is maradok a gyarinal. Az olcso, nincs gond vele. Az alufelni maceras, draga, es azonkivul, hogy jol nez ki, nem sok elonye van.
(#17597) mycso:
- A 18 colos durvan nez ki, tetszik, de: draga, es tehermentesito kell hozza, a guminak se markajat nem latom, se gyartasi evet.... szoval arra a gumi meg 40-50eFt, ha cserelni kell.
- A fekete nem tetszik.
- A CC felni meg 205/50-es gumival van szerelve, az nem valtomeret, szoval 100eFt+gumi... es meg annyira nem is tetszik....
- Az utolsonal meg megint ki tudja, milyen gumi van rajta... nem rossz, nem rossz, de nem ez az elkepzelesem.Meghat az is hozzatartozik, hogyha 17-18as kereket tennek fel, akkor kicsit ultetni is kene rajta. Szoval osszesen lenne 150-200eFt-ba, hogy kicsit szebb legyen a kocsi, viszont minden masban rosszabb lenne, es meg az erteken is rontana, mert "boyracer" lenne.
(#17600) MMA87 Varnam a joidot, hogy lemossam szepen, polirozzam, waxoljam, aztan lefenykepezzem, es vegul photoshoppoljam
Lesz kep, igerem!
Szerk.: Ez a felni nem draga, ha ilyen aron megy el, mar csak zoldre kellene festetni a peremet, es akkor egesz szep lenne.
(#17614) tresh: tudom, hogy hatsokerekesnel van igy, pont ezert mondom, hogy eleg hulyeseg elsokerekesre feltenni...
(#17615) MMA87 azt akarom, hogy igy nezzen ki: Megane vagy Megane
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Autós topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ingatlanos topic!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mini PC
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 32GB 1000GB 1 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Új Gigabyte 16 Aero 4K+ OLED i7-13700H 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4070 8GB Studio Win11 Garancia
- Új FULL HD webkamera + Számla
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest