Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Nekem meg 1.4 benzin ugye és 2kilóméter után már jó meleget fúj be a kocsiba.
-
eTrade
tag
Esetleg ez szerintetek? "Genertel Lopás Casco"
-
eTrade
tag
Sziasztok!
Lopás elleni biztosításnak csak casco biztosítást lehetséges kötni itthon, vagy van valami más is?
-
tresh
veterán
A pótkerék nyári volt és más méret (205/55/16 vs 195/65/15)
MMA87: az a dolga hogy elérje az üzemi hőmérsékletet
-
_NCT
addikt
Az amugy jonak szamit ha az auto 0°C kornyeken de meg -5 korul is eleri az uzemi homersekletet 2-2.5km-en belul??
-
lajo
senior tag
Külföldön voltam pár napot, és azalatt a kocsi felé se néztem. Közben végig esett a hó, és amikor kiástam a kocsit akkor vettem észre hogy nullára le volt eresztve a jobb hátsó. Havas jégen emeltem meg a kocsit (ami kicsúszott, egy részen fel is marta a küszöböt alulról, mert a kocsi nem esett le), emelőt kaptam egy értelmeset, a kerékkulcs simán jó volt amit a kocsihoz adtak. A pótkerék nyári volt és más méret (205/55/16 vs 195/65/15), de sikerült és haza is jöttem, 400km volt az út. Itthon kiderült, hogy csak a szelep ment tönkre úgyhogy olcsón megúsztam. Képzeljétek a sztorit új autóban pótkerék nélkül...
A másik: észrevettem, hogy szar úton valami zörög az utastérben. Hamar rájöttem, hogy az anyósülés támlája az, mert ha lefogom nem zörög. Valaki találkozott ezzel és esetleg tudja, hogy hogy a legegszerűbb megoldani? A sofőrülés meg kottyanik nagy bukkanón, vagy ezt előidézve, ez gondolom simán kopás, de az anyósüléssel szerintem nem ez a gond.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ghandi #16479 üzenetére
Szia.
Jótanácsok, termosztátból csak jó minőségűt szabad venni, saját bőrömön tapasztaltam még a golfnál 3at cseréltem 1hónap alatt. Akkor vettem bele Valeo-t ezt javaslom a Renaultba is, nekem is az van.
A másik fele az, hogy a rendszer takarítását én úgy oldottam meg, ahogy a legegyszerűbb.
Azaz levettem a csövet a termosztátház előt összecsatlakoztattam egy slaggal kinyitottam a csapot és nyomattam bele a vizet amíg trutyis volt. Ezután kompresszorral kinyomattam amennyire lehetett, majd amikor már nem volt benne érdemleges mennyiség, friss megfelelő fagyállós ioncserélt keverékkel feltöltöttem.Az eredmény jó lett
A csoda tisztító szerekkel jelen helyzetben az a baj, hogy leszedik a korróziót is az alkatrészek belső felületéről. Amitől pont hogy eldugulni fog a rendszer.
Ha olyan állapotban van a radiátor azt már cserélni kell nem takarítani.
De persze ez csak az én véleményem -
Ghandi
aktív tag
Mostmár van valami fűtésem reggelenként mert már nincsenek nagy minuszok.Először felturtam a nete ebben a témában,és azt találtam hogy a renaultok ugy álltalnában,de a meganok meg egyébként is érzékenyek a fűtése.Álltalában hamar eltömődik a fűtőradiáror,és a cseréjéhez ki kell szedni a műszerfalat...
Hál istennek nálam nem ez lesz,mert ha felmegy a vízhőfok mutatója félig akkor van fűtés,csak nem igazán ment fel odáig.Ez igy szerintem termosztát hiba lesz.
Árban nem egy vészes dolog,maga a termosztát pár ezer forint,leegdrágábban us kb 5000 lehet,a fagyálló koncentrátum s kb 2000ft.A mnka sok vele csak,főleg hogy ki is akarom tisztítani a rendszert. -
tresh
veterán
Huh ha már termosztát rob m1 gyárija valeo ? Mert most valami swag van benne de hamar nyit talán 80-85fok között cserélni akarom holnap úgy is tavaszi nagy szerviz lesz a kocsin
-
Ghandi
aktív tag
Sziasztok!
Hétvégére termosztát cserét ütemezek be,nem várhatok tovább,elég volt ennyi fűtés nélkül.
Tanácsokat kérnék erröl.Mielött lecserélném a vizet jó lenne kicsit kitisztítani a rendszert.Van valakinek ötlete hogy poyntosan mivel? Ahogy olvasom neten a hűtőtisztító adalékok sokan nem segítenek,az ecet meg túl agresszív anyag,de akkor mit? Na meg mit érdemes véglegesre beletenni hűtővíznek? Az okés hogy fagyállót,én keverném be koncentrátumból.A csapvíz ugye nem jó,attól lerakódik hamar,de mivel van a családban egészségügyis igy nem probléma az orvosi desztvillált víz beszerzése.Kinek mi a véleménye erröl? Azt olvastam hogy a desztillált víz is agressziv anyag,nem szabad bele tenni,de ha fagyállóvalbkeverjük akkor is megmarad ez a hatása? Már csak azért is furcsa nekem hiszen a vízhűtéses számitógépembe is orvosi desztvizet használok 1:10 arányba fagyállóval és semmi baja.
Az utolsó kérdésem meg autó specifikus. Megane II 1.4 16 szelepes,pontosan hol lehet leengedniba vizet és hol kell légteleníteni? -
tresh
veterán
válasz
wertigo1984 #16474 üzenetére
Akkor nekem hátul már necces lenne 19x cm el..mondjuk nekem 3.0 v6 ba kéne
-
tresh
veterán
válasz
wertigo1984 #16471 üzenetére
Hátul milyen volt a helykínálat? Ülések anyaga a szokásos szövet? Automata vagy manuál volt?
-
wertigo1984
őstag
Üdv márkatársak!
Ma a munkahelyemen mentem egy nagy kört egy 3 literesLatitude-val. Kényelmes, az úthibákat viszonylag jól csillapítja, kellemes a hifi minősége, elég tágas és erős a masszírozó ülése. Panorámatetőn kívűl minden földi jóval fel volt szerelve, idegesített viszont, hogy a navit bekapcsolva hagyták és németül karattyolt.
-
mycso
Topikgazda
Nekem is bal elől van a generátor, viszont itt jó nagy szopás a cseréje. /alsó motor burkolat, dobbetét, motortartó, stb. és 1-2 kellemes óra/.
Ja és nem feltétlenül az évek számítanak, hanem a km. Nekem 4,5 évesen adta meg magát. -
rob210
Topikgazda
Akkor sokkal egyszerűbb a dolog.
Veszel magasfényű piros ledet és a rizsszemek helyére beteszed.
Az tuti ha piros fényt kap kellemes színű lesz a villanyodEgyébként meg megkérdeztem és lehet kapni festéket rá.
Lámpafesték.
Azzal lefújod a narancssárga betétet és kész is vagy. -
tresh
veterán
válasz
rob210 #16464 üzenetére
Tudom ez az én nagy bajom(ezért lesz csak komplett HF csere a 90 pacisra bár az a bajom hogy szerintem ott is más az ecu.De erről még bővebb infót nem sikerült gyűjtenem csak annyit tudok hogy a különbség a kompresszióba van 9.1 kontra 9.7 amit a hengerfej+vez.műtengely csere megold).. kék az fosvágen nem szeresem csak sötétebb narancs/vörös jöhet szóba mert az nekem nyugtatja a szemem..
(#16467) FerNandor: akkor szépen járhat az a turbodénes is bár faterom lagunája is nagyon csendben ketyeg
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #16459 üzenetére
Nincs lehetetlen akkor 16v -s moci lesz benne
De azért ha meghozza haver szétbombázom ugyan is csak azért idegesít a jelenlegi mert nem tudom úgy megoldani a megvilágítás ahogy én szeretném a fos narancs lap végett..
(#16462) giigz : én pont tegnap hogy mentem haza cég előtt beindítottam, munkatárs meg az 1.6 fokát elszívtunk egy cigit vissza csücs és azt hittem nem jár a motor és rá akartam indítani
-
rob210
Topikgazda
Na ha azt beleműtöd megtapsollak.
Ott kezdődik, hogy teljes műszerfal csere.
Ugyanis máshol vannak a felfogatások.ECU csere, ugyanis máshonnan veszi a jelet és más kábelen is adja.
Plusz mások a csatik és az érzékelők.
Ne feledd 16 szelepes létezik csak új műszerfalas.
A régi műszerfal 8V-shez való.Na ha ezek után megcsinálod csináld meg az enyém is
-
tresh
veterán
na nekem meg 15
és most cseréltem generátort
Most már csak egy komplett 90lovas henger fej kéne és elvileg jók is vagyunk ha az ecu nem köp bele a levesembe..igaza így marad tarcsiba a mostani ami most lett rendbe rakva sebaj
Amúgy úgy látom magyar viszonylatban csak én vagyok ilyen fanatikus megane 1 modder
Jut eszembe m1 ph2 óra egységét ha belegebedek is de beleműtőm a röncibe igaz kapcsolási rajz nélkül jól elleszek..
-
rob210
Topikgazda
És 16 szelepes autód van.
Tresh már írta, nekünk hátul a motor mögött van. és vagy nagyon sokat játszol vele, plusz kiszeded a dobbetétet is, vagy le kell kötni a féltengelyt.
Különben nem veszed ki sehogy.8V-seknél sajna elkúrták ezt a konstrukciót.
Igaz 8-10 évente kibír az ember egy generátor cserét még ha szopós is akkor is. -
Csabee.
nagyúr
Szerintetek hol tudnék riasztót a legköltséghatékonyabb módon beleszereltetni a kocsiba?
Egy egyszerű riasztóra lenne szükségem.
-
-
rob210
Topikgazda
Egy kis érdekesség, már minden dacia Renault is
Köszi srácok, de a szervó alatt van és nem nagyon látszik.
Az a baj, hogy amennyi látszik belőle, annyiból mind a kettő stimmelhet, mert az alakjuk más, a felfogatás ugyan az.
Kis eltolással, ami viszont pot elég ahhoz, hogy ha a rosszat veszem, megszívtam.
Mindegy rászánom az időt aztán ezen is túl vagyok és megint hibamentesen rójuk az utat a kis renyó düdüvel -
rob210
Topikgazda
Na péntekre is megvan a programom.
A jobb első motortartó bakom megadta magát
Már csak arra kéne rájönnöm melyik van a kocsi alatt, mert szerencsére persze, hogy 2 féle van
Ej de bosszantóak ezek a hibák.
HA csak egy féle lenne, pont szarnám le kikapnám beraknám az újat azt kész, 30-40 perc, de így kiszedem, elkacsázok a boltba hazamegyek berakom.
Kétszer átöltözök
megint 3-4 órás program. -
golyós
addikt
Sziasztok!
Scenic 1.6 16v 2000.év
Nincs valakinek szerelési leírása véletlen az autóhoz.
A sebesség jeladóm megadta magát (nem forog a kilométeróra és nem számol az összkilométer mérő ezáltal minden értékem nulla.(egyedül a benzin fogyást számolja) és azt szeretném cserélni, megkímélve magam a szerelő lehúzásától.
Jelenleg azt sem tudom melyik irányból támadjam be az autót.Köszönöm
-
tresh
veterán
Esetleg ha valakinek lenne eladó 14"-es lemez felnije (persze rönóra ) az kérem dobjon rám egy üzit.. köszi előre is
-
rob210
Topikgazda
R19-eshez volt igazi sport ülés az nagyon jó és kényelmes.
De ez pont az amelyik csak egy darab szivacs. -
tresh
veterán
hoho mit találtam [link] igaz át kéne húzatni de ennek azért van már oldal tartása
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #16418 üzenetére
Jaja és ha jól gondolom/tudom ez még 8v-s akar lenni
De amúgy tényleg nem lenne hülyeség akár egy jobb kormányos jó állapotú autót közösen megvenni persze olyat amibe mindenkinek van valami használható majd kibelezni és ami meg marad pl váz az mehet a méhbe a többi alkatrész meg tartalék/eladó sorba tenni
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #16422 üzenetére
Egyébként ha a motor jó állapotban van, nem eszi az olajat, és úgy általánosságban működik, klíma, ABS működik, akkor ez még majdhogynem nekem is elgondolkoztató lehet. 250k-t leteszek az asztalra, átszerelem ami kell nekem, tehát motor, klíma, ABS (ha lehetséges), ködfényszóró, gondolom alapjárati motor is jó, esetleg felsőholtponti jeladó is, fordulatszámmérős óra, ha jó az enyémbe, a maradékot eladom 50k-ért, + a saját motoromat 50k-ért, és 150k-ból megvan minden, amire szükségem van, 135 LE-s motorral
-
rob210
Topikgazda
Neked ez kéne.
Illetve nem ez de ilyen.
Ebből ha jó a motor nagyon baba megane hajtómű lenne. -
rob210
Topikgazda
Az ülései nekem is bejönnek aztán ott vége is a dolognak.
Ilyen külföldi papírtalan
szétbombázós kocsin én is gondolkoztam már de ennek úgy lenne értelme, ha 2-3 összeállnánk és mindenkinek más kéne a kocsiból ról, no még ha lenne hol elbontani.
Mert eszköz kedv van, csak műhely nincs -
rob210
Topikgazda
Véleményem szerint mindegy milyen az ecu, mert a vezérlésben nincs különbség.
Ha csak nem hengerenkéntire váltasz központi befecskendezésről, mert akkor van nem is kevés.
De akkor még kábelezni is kell.
Ezek az átépítgetések, nem a kispolgárok pénztárcájához vannak kitalálva. -
tresh
veterán
válasz
rob210 #16413 üzenetére
Köszi az infót minden jól jön mert komolyabban rá fogok állni a témára..bár elsőre a hf cseréjén gondolkodtam a 90 lovaséra de ahhoz kéne tudom hogy akinek az van milyen ecuja van
Szal ha valakinek megane m1 ph1 90 pacisa van jöhetne egy ecu típus /szám mi vezérli mert elvileg csak a hf és a vez.mű tengely más azt meg bagóért veszek és rögtön egy 10-15 paci
(#16414) giigz: nem hiszem szerintem az is nagyot kapott
-
giigz
veterán
Közben nézegettem, és olcsón lehet találni 1.6-os motorral töröttet.
A lényeg, mint írtad ki lehet fogni 150k-ért egy olyat, amiben jó a motor, szükséges cuccok ki, aztán az egészet 50k-ért biztos el lehet adni, és akkor 100k-ból megvan az új motor. Arról nem is beszélve, hogy a régi motort is el lehet adni, és akkor lehet, hogy szereléssel együtt 100k-ból kijön a motorcsere.
-
tresh
veterán
Hát sok mindentől függ első körben ami tuti kell az maga blokk mindennel cakk pakk (az egyszerűség kedvért)+ váltó +ecu és a belső műszerek cseréje bár az a legkisebb gond..bontóból ez össze szedve min 200k..anyag oldal, a díj mega ttól függ ki csinálja de egy 50es tuti van.. másik megoldás veszel egy komplett papír nélküli vagy borult autót 150k ért át pakolsz mindet ami kell a többit eladod és így rögtön fele lesz a költség..sokan erősebb motorú autóra cserélnék, de én szeretek a kihívásokat
Gondolkodtam is hogy elkezdek egy kis cikket írni róla hogy alakul a sora mondjuk olyan már van ahol vezetem mi történik vele épp
-
tresh
veterán
Tudom ezt csak én írtam
Amúgy már ideg bajos leszek hogy nem találok egy olyan oldalt ahol kicsit komolyabban foglalkoznak a fiúk megane-okkal és értenek is hozzá.. pl hogy m1 ph1 vs ph2 összehozható e mert most agyalok hogy 1.6 16v legyen vagy 2.0 liter 16v de az utóbbi lenne a tuti befutó de a sok papír macera miatt meg az 1.6 lenne a nyerő..
Asszony meggyőzött hogy ő szereti rönikét és maradjon én meg meggyőztem magam hogy ha már rendbe tettem marad de kap egy motor cserét és egy komolyabb féket+futóművet
azért ez a 16 os felni durca a twingon
-
giigz
veterán
(#16404) tresh
Nem mondtam, hogy erősebb, csak azt, hogy nagyobb
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #16401 üzenetére
Nagyon jó gépek 306-os klubba benne vagyok mivel én is tulaj voltam anno és lehet újra leszek
Ha jól emlékszek ezek t-mobile-os céges gépek voltak..ha gondolod és kell infó utána járok...egyetlen sarkalatos pontjuk hogy hátsóhíd rendbe legyen illetve 1.6 ból az S3-as szériát kell keresni ugyan is az elődöknél..S1;S2 előfordul alapjárati probléma amire még nem nagyon van megoldás viszont ez más s3 -oknál megszűnt jelenség. Érdemes amúgy a 100Le kiadásokat keresni ritka viszont igen jó gépek egyike azt hiszem sedánokból van ált ilyen csak
Roland Garros 306 ez egy hatalmas vétel lehet ritka mint a fehér holló igaz egy s2 es változat
-
rob210
Topikgazda
válasz
rob210 #16400 üzenetére
Na a linkelést meg kifelejtettem http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_1.6_xr_ulesfutes-6551277
Kérdés a Birth milyen minőségű utángyártó?
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest