Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
addikt
válasz
SocketA #14698 üzenetére
Tudom láttam 5ezer + postaköltség, szal 7-8 ezernél ott van... Ez alapján megcsinálhatnám, de nincs kedvem a hidegben most szopni.... Váltócsúszka van elbaszódva benne. Elvileg mindig működnie kell, nincs olyan ha nem használom pár napig, nem jön belőle a lé.
Nekem néha az 1-es 3-ast nehezebben veszi, majd mikor bemelegszik az autó, megy szépen, szerintem a nyerítésen/süvítésen kívül ez is lehet jele. + tegnap megtudtam hogy a csapágy beáll, szétcseszi a kuplungszerkezetet valamint a váltó odalát is kitörheti, de ez extrém eset.
-
FerNandor
őstag
válasz
SocketA #14694 üzenetére
éles fénysugár mind2 oldalon ferdén felfelé és kicsit hátrafelé döl, ilyen nekem is van, ez a lámpa kialakításából adódik, gondolom. föleg ködben jól észrevehetö, de amúgy is. lámpát elviszed valami mühelybe, biztos megnézik, beállítják pár ezer forintért, ahol van ilyen méröcucc, mint a müszakin.
-
Persze, kiprobalom majd ugyis. De a felnyeritesen kivul semmi jelenseget nem tapasztalok. Egyedul annyi van - ami most szamomra a legnagyobb problema -, hogy a valto NEHA (tegnap este pl. tok jol ment) nehezen veszi be a 3-ast, vagy ha 5-osbol visszuzom 4-esbe. De ha a kinyomo lenne, akkor gondolom mindig minden fokozattal baj lenne.
Neked milyen jele volt a hibanak?!Majd az ablakmosora kivancsi lennek, hogy megerte-e a kicserelni. Ha napokig nem hasznalod majd, hogy akkoris egybol jon-e a trutyi belole?!
Ezt majd kerlek jelezd, mert akkor lehet en is csereltetem!
Amugy Unix-nal a legdragabb ablakmoso motor is 5.337.- Ft. Bar nem azon a par ezer forinton mulik... -
tresh
veterán
válasz
Csabee. #14696 üzenetére
Lehet annak tűnik de tapasztalatból mondom hogy nem nagyon jók az anyag minősége kivéve az oldal ajtó fogókat mert az mint mk2 megane esetében is avval a gumis valamivel borították és az kopik.. ettől függetlenül pl egy mondeo vagy passat nal szerintem jóval minőségibb érezett kelt..nem recseg ropog stb
giigz: az.. fateromnak ugyan ez van csak ph 2 es.
AMD: 6-6,5 városba állandó klíma mellett
-
_NCT
addikt
válasz
SocketA #14694 üzenetére
Egy órás állás semmi. Próbáld ki úgy, hogy este lerakod és reggel indítva csinálod. 1 óra alatt ha eléri az üzemi hőfokot előtte, le sem hűl a motor rendesen.
Ma kapok árajánlatot kinyomóra, nekem az lesz a problémám. Kicseréltetem végülis. + a hátsó ablakspriccolóm gondja is megoldódott. A szivattyú adta meg magát, 7-8000ft + 5e munkadíj a csere.
-
Hat nem tudom... tegnap egy oras allas utan beinditottam, de csak inditasnal volt a hang, utana egybol nyomtam nagy gaz neki kuplungal, meg nelkule is. Utana betettem rukibe, ugy nyomogattam neki, de semmi hang.
Mai napi kerdesem Megane II tulajokhoz:
Bizonyos latasi korulmenyek kozott, pl. kodben a bal oldali fenyszoro olyan, mintha az eg fele celoznaVan egy vekony fenysugar, ami jobbra fel vilagit. Amugy jol vilagit, jol latok vele.
De multkor is kb 100 km-t mentem fater mogott, es O is mondta, hogy a bal fenyszoro feljebb nez. En akkor arra gondoltam, hogy csak nem egy forman vannak beallitva, es hogy azt latta.Meg arra tudok gondolni, hogy par honapja csereltem ki a bal fenyszoro H7-es izzojat, lehet rosszul tettem volna vissza?! Mert augusztus vegen volt muszakiztatva a kocsi, nem hiszem, hogy rosszul lenne beallitva a fenyszor, vagy igen?
-
AMD Power
titán
válasz
rob210 #14687 üzenetére
Élet a halál után? Renault Laguna használtteszt
Renault Laguna 1.6 16V RXT, 1999 - használttesztGyönyörű forma és belső, csak az fránya 2*.
Mondjuk ebben teljesen egyetértek veled. Én mondjuk elférek benne.
(Mondjuk nem is vagyok nagy 177cm 95kg)
-
tresh
veterán
válasz
Agyasima #14670 üzenetére
Szervizkönyvet ott előtte elégetném neki.... mikor fog a nagy többség leszokni erről a kinyalt csilivili kevés km-es és szerviz könyves autót veszek témáról én már nem is értem...autót műszaki ÁLLAPOT alapján veszünk a többit úgy alakítód/alakítják ahogy akarják.
AMD polo-ját is el lehetne adni 400kilóért vezetett szervizkönyvvel,frissen szervizelve és stb stb dumával
-
rob210
Topikgazda
Az az autónak csúfolt konzervdoboz aminek a komplett oldalát egy 50 éves egyszálbelű faszi a vállára kapta és elrohant vele, az sose lesz az én tulajdonom.
Konkrétan nincs benne anyag.
Ezt már többször is bizonyította.
Mint például belémjöttek, a renault lökhárítója karcos lett, meg festékes.
A suzuki nem ment el lábon.
A lakótelep parkolójában egy tanuló Fábiás nekitolatott egy swiftnek, konkrétan nem maradt anyós oldali ajtó.
Pedig óvatoskodott a csaj, tényleg nem nekiszáguldott.Aztán sorolhatnám még a bajokat vele.
Pl. nem férek be.
Nem csak a levegőbe beszélek a GLX-es sedan swiftbe nem tudtam bepaszírozni magam.Az az igazság, hogy ha az egyhatos sedan swift motorját betennék a mostani kasznis meganomba az lenne az igazi autó.
Mert egy dolgot elismerek kurv@ jók a suzuki motorok, főleg a Japán 1.6osok.
De az autó amúgy amit köré építettek, az inkább egy gyufásdoboz. -
giigz
veterán
válasz
wertigo1984 #14684 üzenetére
Szerintem ő nem a legújabb Swift-re gondolt
-
wertigo1984
őstag
válasz
rob210 #14657 üzenetére
Nagyon pöpecül néz ki, de nem '99-től volt a ráncfelvarrás? Ezeket nézted?
-
Reaper04
aktív tag
Újat, aham.
Olyan kis kopott szegény. Néztem van sokféle mintával...
Csak élőben még nem láttam sehol. Azért kérdeztem, hogy tapasztalatok vannak-e.FerNandor: Köszi! Az nem sok, egész jó ár.
Viszont az amit linkeltél, biztos hogy az?Szigetelő anyagokkal foglalkoznak, és szigeteléssel.
-
Agyasima
őstag
válasz
rob210 #14657 üzenetére
Ne legyen igazam, de nézd meg a szervizkönyv második oldalát. Az nagyon úgy néz ki, mintha ugyanaz az ember írta volna végig. Egyrészt ennek, mennyi az esélye? Másrészt meg a pecsét tintája is végig egyszínű és egyre halványodik. Mintha egy "sorozat-pecsételés" lenne. Ezt a kettőt együtt összerakva, nekem azért gyanús.
-
Csabee.
nagyúr
1.4. Megane 1-re hol találok jó áron lehetőleg gyári alufelniket ?
15"-ban gondolkodom.
-
rob210
Topikgazda
Nem kell figyelnem sose lesz ilyenem.
De nagyon baba lenne egy ilyenben közlekedni.
Ebben lehet meglepetéseket okozni.
Nézne sok BMW/MERCI/MEg csodasport kocsis nyegle kis gecó ahogy felbőgnének a lovak.Tuti feltennék rá egy 1.4eco oldallécet meg a seggére is felpakolnám az 1.4 rl emblémát
-
_NCT
addikt
válasz
SocketA #14664 üzenetére
Hát nálam kb ha egész este kinn áll a hidegben, akkor jön, önindítózáskor ha kuplung + start gombot nyomom, illetve mikor reggel korán önindítózás után 30 sec-el állok ki a garázsból + mikor a héten -7 volt, akkor kiálltam és indítózás után 1 percre rá még hallottam.
A legegyszerűbb, ha holnap reggel fék+start gombbal indítasz, ha nem hallod, akkor valószínű kinyomó, ha hallod, akkor valami más lesz. Ez a jelenség csak kinyomott (benyomott) kuplungnál illetve kuplung csúsztatásnál jön elő. Amúgy 120.000km körül ez aktuális vagy 10 éves korában, nem csak Renault-nál, olvastam hogy Octavia sem bírja tovább...
Most józan paraszti ésszel gondolkodom, mert nem vagyok szerelő, csupán a működése alapján gondolom ezt:
tehát ha rossz a kinyomó, akkor a lendkerék és a kuplungtárcsa nem tud úgy eltávolodni egymástól ahogy kellene, s súrlódás léphet fel, ami a kuplungtárcsa intenzívebb kopásával jár, illetve sebességbe tenni nehezebb lesz az autót (talán?
). Azért egy hozzáértő emberke is leírhatja
-
Kiprobalom ma este! De akkor ez csak inditas utan van? Mert en ezt csak hideg motornal erzem. Tehat ha leparkolok, utana nem. De ahogy mondtam: csak hidegben, allas utan es oninditozas utan, vagy utana meg talan kiallasnal, aztan megszunik.
Es amugy ez milyen karos hatassal van a kocsira, vagy a hangot leszamitva milyen tuneti vannak? -
_NCT
addikt
válasz
SocketA #14661 üzenetére
Nos, felhívtam ma őket, azt mondták, hogy olyan keveset hallották hogy nyikkan, hogy ezért nem érné meg megbontani. Holnapig még benn marad, meghallgatják újra, és ha holnap is keveset nyikkan, akkor azt mondták várjak vele addig, amíg mondjuk több km-en keresztül is nyikorog. Tehát beindították, egy 5 másodpercig szólt, majd mikor csúsztatták megint szólt, aztán elmúlt és nem jött elő a probléma....
Ha holnap azt mondják hogy jó ez még így, akkor nem cseréltetem ki, nem érdemes megbontani, ezt mondták.
SocketA: vezérléscsere után a párás-nyirkos hideg időben előfordul, hogy a szíj még nem állítódott be rendesen, ezért nyikkan, de kinyomócsapágy is lehet. Marha egyszerű a dolog, ha indítás után kapásból benyomod a kuplungot és nagyobb gázzal elkezdesz kiállni garázsból csúsztatott kuplunggal, akkor a kinyomód szar, ha viszont a kuplungtól függetlenül nyikkan, akkor meg szíj vagy valami más.
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #14657 üzenetére
ott van benn amit beszéltünk rob
az a óracsoport
amúgy igazi ritkaságba megy ez a gép
MMA87: azért szerintem ez még nem vészes normális használattal 9 liter körül kijössz belőle(kollégám is annyival eljár (m1 coupe) ha tolja neki akkor meg 11-12 de akkor megy is a gép.... plusz ha beledobja a fogyi csökkentőt akkor megy ez lejjebb is
-
rob210
Topikgazda
-
Reaper04
aktív tag
Mi számít kopottnak az ülés huzat téren?
Nekem apró kockák vannak rajt, a váll részen nagyon szépen látható, de az ülő felületen, azon belül is a fenék résznél ailg-alig.Nektek van valami tapasztalat utólagos készített huzattal kapcsolatban? Ezekre a méretpontos lufinyílással ellátottakra gondolok.
Csináltatott már valaki? Hogy néz ki?Kép esetleg?Köszi!
-
FRENK1988
veterán
válasz
rob210 #14629 üzenetére
Dusternek Duster akár rombusz akár sörnyitó van az elején. De ahol versenyezik az már nem Dakar mert az nem Dél-Amerikában van. (és épp ezért Renault Duster mert Dél-Amerika a Renault-é)
Amugy nekem is nagyon bejön ezzel a jellel. Ukrajnában Renaultként áruljákde gondolom itt is meg lehetne oldani egy márkakereskedői rendeléssel
(#14631) SocketA Nekem is de csak egy pillanatra és csak nagyobb (-5) hidegben -
AMD Power
titán
Mokka reggelire, 2008 ebédre: itt a Renault Captur!
Aranyos lesz... remélem akkor siker lesz Murano.
-
FerNandor
őstag
válasz
SocketA #14648 üzenetére
bizony, arra oda kell figyelni. nem is értem, hogy a Megane-ból miért hagyták ki ezt a funkciót, ami a Clio II-ben megvolt: spriccelted a szélvédöre a folyadékod, és csak 2-3 másodperc után kezdtek el a laptáok törölni, késleltetve, hogy ne száraz üvegen menjenek. itt meg meghúzod a kart és már megy a lapát is.
-
MMA87: Nem is rossz otlet! De mondom amugy, nem nagy gond. Tegnap este -7 fokban indultam el vele, par perc mulva mar teljesen tiszta volt a szelvedo.
FerNandor: Koszi szepen, utana nezek majd akkor. Hat nem tudom, hogy szet merjem-e szedni. Kormany meg legzsak kornyeken nem szivesen matatnek. Inkabb adok erte a szerelonek penzt.
Azert is kerdezek ennyi hulyeseget mostanaban, mert lassan elviszem szerelohoz olajcserere, es akkor megnezetem ezeket a dolgokat, amirol azt gondolom, hogy nem ugy mukodik, ahogy kene
-
FerNandor
őstag
válasz
SocketA #14640 üzenetére
hát asszem igen, 23 centi, de ha mész megvenni, akkor azért mondd, hogy nézzenek utána.
különbség nem tudom, hogy van-e az olcsó és a drága között. ilyen aerotwin volt az autón és ilyet vettem végülis. nézegettem még a valeo-kat, de nem volt helyben és inkább megvettem a boscht. a valeo olcsóbb lett volna 1-2 ezer forinttal kb. azt tudom, hogy a clióra vettem ilyen tescos szarokat és csak idegeskedtem töle, mert az utasoldalon nem feküdt fel teljesen az ablakra, a vége a levegöben volt, 2-3 centi hosszan..Szerintem nincs értelme a párátlanító spray-nek. a lényeg, hogy tiszta legyen az üveg, mert úgy elvileg nem is párásodik annyira.
Nem lötyög az a müanyag nekem, viszont a 3 csavarból a jobboldali nincsen betekerve, mert amikor szétszedtük, akkor vettem észre, hogy nem is lehet betekerni, mert a csavarlyuk meg a fogadó foglalta nem esik egybe, így meg csak vegtelenül lehet tekerni.. de megfogja a 2db csavar. az indexkapcsolónál nem illeszkedik 100%-osan az alsó meg a felsö müanyag, nem akad igazán össze, vagy csak kicsit eláll, de ettöl függetlenül, stabil. szedd szét, rakd össze újra, hátha rosszul van csak összerakva. alul fogja 3 torx csavar asszem és csak szét kell húzni az alsó meg a felsö felét.
-
válasz
FerNandor #14638 üzenetére
Szerencsere csak indulaskor nyerit fel, utana nagyon gyorsan elhallgat. Egyelore komolyabban nem foglalkozom vele.
Coupe van, akkor ahhoz 23 centis? Mas valamire kell figyleni? Egyaltalan nem tudok semmit errol a temarol, majd mindjart utana olvasok. Es tenyleg van jelentos kulonbseg az olcso meg a draga kozott? Errol az aerorol mar hallottam, tenyleg olyan jok?
Amugy tegnap Tescoban lattam olyan, hogy paratlanito spray. Van ertelme? Mert tegnap este -7 -fokrol indult a kocsi, egy 3-4 percig ki sem lattam, de utana szepen lefujta.
Meg annyit hadd kerdezzek, hogy Neked a kormany mogotti bajusztarto konzol lotyog?
-
FerNandor
őstag
válasz
SocketA #14631 üzenetére
igaz, hogy nekem dízel, de semmi "nyerítés" nincsen. kb 5ezerkm-rel ezelött volt vezérlés csere. se elötte, se utána semmilyen "fura" hang nem volt.
milyen autód van? kombi? én nem rég vettem ablaktörlöket. Hátul nem törölt szépen, mert olyan, mintha a rugó kicsit gyenge lenne, de úgy tünik ezen sikerült javítanom kicsit, úgy hogy raktam be az ablaktörlö motor 3 csavarja alá alátétet és így most kicsit jobban ráfeszül az ablakra a lapát. A kiharapott seggüre azt hiszem 23 centis kell hátra, kombira 26. nekem kompletten 11050Ft volt a 3 darab (elöl bosch aerotwin, hátul is bosch)
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Reaper04
aktív tag
válasz
Mágus2 #14632 üzenetére
ez mind stimmel, erre gondoltam, hogy:
felmegyek az oldalra, megnézem a luk márkát a készletből, (meg is találtam) : Link
Igaz nincs bent kinyomó csapágy... De van kuplung nyomólap, meg kuplungtárcsa.És itt elakadtam, mert írtátok hogy a szerkezet és a nyomólap különböző ... ezen rugózok csak.
De elvileg a kuplung szerkezetben vannak ezek benne, kivétel a csapágy?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Reaper04 #14630 üzenetére
Egy adott benzines típushoz a szett 3 darabos(egy dobozban). Csapágy, kinyomó tárcsa, kuplung tárcsa. Úgy van összeválogatva, h egymáshoz valók az alkatrészek, és nem éri meg külön cserélni őket, mert a bontás nem olcsó. A dieselhez 4 darabos, mert általában a lendkerék is része. Nem tudom mit nem értesz.
Motorkóddal, évjárattal és típussal besétálsz a boltba, és megveszed a sachs vagy luk készletet a kocsihoz. Elviszed szerelőhöz, kicseréli, kifizeted, nincs mit elrontani rajta.
-
Koszi a videot, engem ez megnyugtat. Mert nekem ilyen hang nincs szerencsere. Viszont a hidegben mar nagyon halkan hallotam olyan hangot, mint a turboban a lefujo: hogy valtaskor sziszeg
Mai napi kerdesem a Megane II tulajokhoz:
Napi elso inditasnal, amikor hideg van Nektek is "felnyerit" a kocsi? Ertsd: valami szij csuszik inditaskor, illetve egy rovid ideig nagyobb gazadasra.Ekszij az most lett cserelve, mert annak volt ilyen hangja, de az folyamatosan ment, viszont csere ota megszunt a hang. Lehet, hogy a vezermuszij lenne? Ezzel jelezne, hogy kezd elkopni? Mert a szerelovel abba allapodtunk meg, hogy majd 20eKm mulva csereljuk le.
Bonusz kerdesem:
A hatso ablaktorlo kezd tonkremenni. Leirnatok nekem, hogy mit kell nezni, amikor ujat veszek? Illetve mennyire szamit a minoseg, mert tegnap Tescoban lattam 800-ert is meg 5eFt-ert is (Bosch) ablaktorlot, igaz ezek elsok voltak, de azokat is lehet lecserelem. -
Reaper04
aktív tag
válasz
Mágus2 #14627 üzenetére
........
az az igazság, hülye vagyok hozzá.Nem értem.
kinyomó tárcsa, kuplung tárcsa, kuplung nyomó lap ... pffffffff
MMA87 De ha kuplung szettet akarok venni, akkor miért ezt írják bele, ha nem is ez kell bele? Vagy is .. ez is kell bele, de Mágus2 szerint nem is szétszerelhető. Akkor most hogy van ez? úúúú
Ha szettről van szó, akkor miért nem úgy válogatják össze az egészet, hogy megveszed beszereled kész. Mint a szíjaknál. Komplett szett beszerelteted, ennyi. Itt meg megveszed, de mégse jó?Mert itt a frid-car on meg nem írja hogy mi van bent a "szett"-ben, de az ár ugyan az mint a másikon amit linkeltem, ha egyben veszem a kinyomó csapággyal.
Okosíííítsatok légyszi!!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Reaper04 #14626 üzenetére
Nyomólap csak a belső része, de mivel nem szétszedhető, ezért kinyomó tárcsának hívják azt az egységet.
-
_NCT
addikt
válasz
Reaper04 #14622 üzenetére
Én is szerkezetnek ismerem, nyomólapot még sehol sem láttam.
A súrlódásos tengelykapcsoló (11. ábra) általában egy, nagyobb motoroknál két súrlódótárcsával létesít kapcsolatot a motor főtengelye (1), valamint a sebességváltó nyeles-tengelye (8), illetve fogaskereke (12) között. Kapcsolódó részei a főtengelyre ékelt lendítőkerék (1), a tengelyirányban szabadon elmozdítható nyomólap (7) és a közöttük elhelyezkedő, vékony acéllemezből készült súrlódótárcsa (6). Ez utóbbi mindkét oldalára súrlódást növelő, hőálló anyagból készült, gyűrű alakú súrlódóbetétet szegecselnek, esetleg ragasztanak. A lendítőkerékkel együtt forgó nyomólapot – s a közöttük elhelyezkedő súrlódótárcsát – nyomórugók (2) szorítják egymáshoz. A rugókat másik végükön a kuplungház támasztja meg. E nyomórugók fejtik ki a kapcsoláshoz szükséges nyomóerőt.
A tengelykapcsoló a tengelykapcsoló pedál (5) lenyomásával oldható. A pedál hatását a mozgatórudazaton (9) és állítószerkezeten (11) keresztül fejti ki, a visszahúzó rugót (10) megfeszítve. A kiemelővillák (3) a nyomólapot a nyomórugók ellenében 1,2–1,5 mm távolságra eltávolítják a súrlódótárcsától. A kiemelőszerkezetben helyet foglaló kinyomócsapágy (4) és a kiemelővillák között nyugalmi helyzetben 2–4 mm hézagnak kell lennie, hogy a nyomólap teljes rugóerővel szorítsa a súrlódótárcsát a lendítőkerékhez.
-
Reaper04
aktív tag
Szia!
Elméletileg az. Mármint amit szoktak emlegetni 3 kötelezően cserélendő alkatrészt ilyenkor az a kinyomó, a tárcsa és a nyomólap. Legalábbis amit eddig olvastam ott csak ezek voltak. Volt ahol a szerkezetet írták a nyomólapnak és fordítva.Vagy mégse így van?
Amúgy igen, nekem is MII 1.6 16v -s bocim van
+14621: JH3 a miénk. Vagy arra gondolsz hogy hidraulikus-e?
-
tresh
veterán
válasz
AMD Power #14618 üzenetére
Hát viszont azért nézd meg a felszereltségét és az állapotát plusz 1.4 energy motoros ami a világból kimegy az alkatrész fele annyi mint mondjuk a polo hoz és menet dinamikába is más kategória szerintem ha mindent befizetsz rá (papírok,alapszerviz dolgok olaj,vezérlés stb) max 350 ből van egy penge géped
A polodért mert VW úgy is adnak 400kilót
-
FRENK1988
veterán
válasz
FRENK1988 #14617 üzenetére
kicsusztam a szerk időből:
"Az autót ugyanaz a 3.5 literes, V6-os benzines erőforrás hajtja majd, amivel Alain Prost is részt vett a Trophee Andros versenysorozaton. A hatsebességes, 350 lóerős motor nyomatéka 442 Nm, azonban a hajtásláncot teljesen a helyi terepviszonyokhoz hangolták. Elöl egy-egy négylengőkaros, míg hátul egy-egy dupla-trapéz felfüggesztés segíti a Dustert átlendülni az akadályokon. "
forrrás -
FRENK1988
veterán
Jól kenik a Dusteresek a Dakaron (ami nem Dakar...)
-
AMD Power
titán
Én valami ehhez hasonló válságautóra gondoltam...
RENAULT CLIO 1.4 RN szép állapot.sok vizsga
Ezt szerintem 170 el lehet hozni.
-
dbius
veterán
Exide akkuval nekem sincs pozitív tapasztalatom
Előzőleg az volt az autómban, de egyik pillanatról a másikra meghalt, olyan szinten, hogy a központi zárat sem tudtuk távirányítóval nyitni. Asszony ment a gyerekekért az iskolába, iskola előtt leállította az autót, majd bement, mikor jöttek ki a gyerekekkel (10 perc múlva), akkor meg már halott volt. Valószínűleg összezártak a cellák, vagy nem tudom mi történt vele, de amikor kinyitottam a motorháztetőt, akkor láttam, hogy némely cellából ki is jött valami, le volt folyva az oldalán. (sav vagy víz a tököm tudja)
Ez 2011 őszén történt, talán a két évet kibírta az akku, de többet köszönöm, nem kérek belőle. Szerk: Persze gondolom ilyen más akkuval is előfordulhat, de az eddigi kb. 4 akkuból ez volt az egyetlen, ami ilyet produkált.
Most azt sem tudom milyen van benne
, autóelektromos szerelőm hozott egyet a helyszínre, aminek az indítóárama is nagyobb, azóta az megy hibátlanul (egyszer mondjuk leszívta a belső világítás, mert egyik oldalon az ajtónyitás érzékelő elromlott és éjszaka is felkapcsolódott, de egy éjszakán át tartó töltés óta megy tovább rendesen).
-
Reaper04
aktív tag
hát nem mondanám pont ilyennek...
De hasonló minden képp. (Vagy még nem annyira vészes a helyzet?)Elinduláskor nincs ilyen hang, csak gázadáskor jelentkezik (néha) plusz az első néhány váltáskor.
Aztán csend.Nézegettem mi újság árak terén:
Kinyomó 10e (valeo), kuplung készlet (tárcsa, nyomólap - Luk 28e , Valeo 31e). Ez így kb 40e. + munkadíj.
Ez így reális szerinted/szerintetek?Vagy kihagytam volna valamit?
-
_NCT
addikt
válasz
Reaper04 #14600 üzenetére
Jah és hogy érdemes-e cserélni. Természetesen érdemes, azt mondta a szervizes, hogy lehet így járkálni vele, de a későbbiekben sokkal nagyobb lesz az összeg, amit rá kell szánni, ha szar a csapágy, akkor gyorsabban fog kopni valószínű a tárcsa is.
Mondjuk következő télig járhatnék vele, de én rászánom az összeget, szerencsére félre van téve az ilyenekre. Bár mondom, én idén a szervizt nem akarom látogatni már, csak ha nagyon muszáj.
Agyasima: Bosch-t venném, nem nagyon szoktak rá panaszkodni. Varta-val nincs tapasztalatom.
-
Agyasima
őstag
Akkumulátor kérdés, 2. verzió:
2 esélyes játékos van, Bosch S3 56 Ah, Varta Black Dynamic 56Ah. Melyiket érdemes választani?
-
_NCT
addikt
válasz
Reaper04 #14600 üzenetére
Ha ilyet hallasz, akkor valószínű az lesz.
Ez a klubtag aki ezt feltöltötte, 2 évig járt így az autójával, igaz ő mikor elvitte Zoltánhoz, akkor már a kuplungtárcsát és kuplungszerkezetet is cserélni kellett 90.000 volt a móka. Ha csak a csapágyat kell, akkor szerintem Zoli 15-20 körül megcsinálja, nekem a szerviz sejtéseim szerint 30-35k körül fogja csinálni. Igaz így lesz rá garanciám is.
Egy kis leírás, igaz ez Mondeo-nál van, bár gyanítom az autókban nagyjából megegyezik ez a mechanizmus
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- Bezámítás! HP Victus 16-D0655NG Gamer notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB W11
- Samsung Galaxy S24FE 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest