- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen alaplapot vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SONY LCD és LED TV-k
- OLED monitor topik
- Analóg fényképezés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kiderült mit tud a Nintendo Switch 2 rendszerchipje
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz
molnarpeter #86681 üzenetére
Csak ott meg a kijelzőt spórolták el, elég gyengus minőségű.
(#86690) joamilestoné: Nekem amíg igényes addig mindegy. Digitálisból viszont szinte csak az Audi-féle Virtual Cockpit (+VW változat) és az új BMW (G30, G10, G01) megoldás tetszik.
A Tesla is jó, csak az ugye nem hagyományos dashboard.
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #86690 üzenetére
A teslakba meg egyeb elemtromos autokba mar illik a csak tablet meg kijelzo concept, de a tobbinel +1 az oldschoolra
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #86690 üzenetére
+1 az oldschool megoldásra.
-
szilva01
őstag
válasz
molnarpeter #86679 üzenetére
-
barnam_
nagyúr
válasz
szőröscica #86690 üzenetére
Egyetértünk... egy autó műszerfala rendes, analóg műszerekből álljon. Lehet benne kijelző, de nem kell tablet méret.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
szőröscica #86690 üzenetére
Nem , nekem is ! Nem elfogultságból írom , h az Aurisom műszerfala jól nèz ki a hagyományos órákkal . Nagyon !
-
alázógyík
addikt
válasz
molnarpeter #86679 üzenetére
Ez valami főrtelem...
-
footy
addikt
válasz
szőröscica #86690 üzenetére
Ott is be tudod allitani a hagyomanyos muszerfalat.
Nekem az LFA muszerfala a csucs. -
barnam_
nagyúr
válasz
molnarpeter #86679 üzenetére
Töltsd fel ide a képet, munkahelyről nem tudom megnyitni az instagram-ot.
-
pit stop
addikt
válasz
molnarpeter #86679 üzenetére
Jájjdecsúnya, remélem csak rossz szögből készült a kép
Mostani A osztály az egyik személyes kedvencem, jó lenne ha következőt sem fabrikálnák el. -
Logeeen
senior tag
válasz
molnarpeter #86679 üzenetére
Bizony. Már gyártjuk a teszt példányokat. Májusban lesz az első vevőnek szánt autó.
-
brumi1024
veterán
válasz
molnarpeter #86679 üzenetére
És ez továbbra sem túl igényes szvsz. Így kicsiben egyenesen gagyinak hat.
-
molnarpeter
nagyúr
A 2018-as új A osztály is megkapja a széles dupla kijelzőt, mint az E és az S modellekben van. [link]
-
Ciccuka
veterán
válasz
Tsebacsi #86494 üzenetére
Proton Iswara lehet (Mitsubishi Lancer alap).
-
csocs
tag
Sziasztok,
új autóba (VW Polo) ki milyen riasztót szereltetett, szereltetne? Köszönöm előre is -
-
válasz
bitpork #86665 üzenetére
Beszéltem apámmal este ismét; találkozott az uszodában egy régi autószerelő ismerősével, ő is megerősítette a hunyadiban, a Yarist ajánlotta még. A napokban megnézi ezeket. Kia nincs Zegen, de Keszthelyen igen, oda is elküldöm (bő félórás út).
Röhejes, Mazda legközelebb Veszprémben, Győrben és Kaposváron van, mindegyik 1,5 órás út - nem fog működni, hogy ilyen messzire hordja szervizbe; ez sztornó.Honda van Zegen, de az sportautó.
Jézus hogy jön ide? -
-
gerii
addikt
válasz
MunezXBK #86654 üzenetére
Az autófenntartás/karbantartás nem humanizmus kérdése, hanem a szabályoké. Azokkal van a gond, hogy nem tartatják be.
Biztos pár embernek nem telne utána autóra, de az autó nem is jár alanyi jogon mindenkinek. Az aki nem képes a kötelezettségeit betartani, jár gyalog.Nyugaton is vannak ilyen leszarom tulajok, ezen a pénz nem segít, csak a szigor.
-
barnam_
nagyúr
válasz
focvis #86651 üzenetére
Régen az autós oktatóm szokta mondani: Fiatot, Franciát, Fordot ne!
(#86658) mdani01: itt azért látszik, hogy a jobb oldali kezdte a sort azzal, hogy ráállt a vonalra. A többi csak ehhez igazodva állt be.
(#86585) rbalint88: ja amúgy ebben a listában a Ford 1.8 TDDI-ről azt írják, hogy gazdasági totálkár felújítani az adagolóját. Érdekes módon itt meg azt írják, hogy milyen jó, hogy 5 litert eszik az adagolós dízel, és hogy nem nagy szám felújítani. Fő a következetesség.
-
Tav-Csoves
őstag
Sziasztok! Keresek jó, megbízható, olcsó fedélzeti kamerát.
Ti milyeneket használtok?
Leírnátok a tapasztalataitokat?
Erre a videóra felbuzdulva szeretnék beszerezni egyet!... -
válasz
szőröscica #86653 üzenetére
Thx!
Szóval akár nyaralni is el tudnak menni vele (Adria, AT síelés).@pit stop: az a brother volt.
@Vili: könnyen lehet
-
mdani01
aktív tag
A pár napja keresztben parkoló BMW-re reflektálva..[link]
-
szőröscica
addikt
válasz
focvis #86651 üzenetére
500km-t mentünk hárman. Én 192 centis vagyok, párom kb. 170, mögötte elfért kényelmesen egy hasonlóan magas hölgy. Vállban nem szűk, nekem egy kicsit a térdem fájt a végére, mert tempomat nem volt benne, és picit szűk volt a lábamnál.
Viszont 5 litert kajált, tök finoman váltott a váltó, nagyon jó volt a fűtés és hűtés, kényelmes az ülés. A belseje zörgött 65 ezer km után és a hifi nagyon rossz minőségű, de bérautóról beszélünk és egy idős embert lehet, hogy nem zavar a dobozhang.
-
válasz
szőröscica #86647 üzenetére
Hányan utaztatok benne? Vállban nem szűk? A puritán beltér nem tudom mennyire puritán; még Vitarát sem láttam belülről.
@Péter: köszönöm! Nem utolsó szempont a jó ár/érték arány; a Jazz - érzésre- zenés feláras újonnan.
Amúgy a 10-es Civic egyre jobban tetszik (azaz egyre kevésbe nem tetszik).@MPéter: Thx! Megfontoljuk a Fiestát.
Az automata nem merült fel - elvben jó lenne, a gyakorlatban szokatlan lenne. Bár 2 hónapja már okostelefont használ, és tetszik neki, 73 éves lesz mindjárt. A drága hibridet feleslegesnek érzem, a Hunyadi 3,4 m, mínusz esetleges további kereskedői kedvezmények.@Aggregátor: +3F
Összességében az érdekelne kimondottan, hogy az általam egy heti használat során validált i20 1,2MPI-hez képest, mi az ami összességében jobb vagy ahhoz hasonlóan jó: ár/érték, használhatóság, megbízhatóság, esztétikum - utóbbi nem kimondott erőssége az i20-nek, de még bőven elmegy.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
focvis #86646 üzenetére
1.1 85LE szívó van már csak, most nézem. Mondjuk az 1.0 EcoBoost is jó, de kérdéses, hogy bírná a ridegtartást (cégesekben semmi gond nincs mondjuk). Főleg a kedvezmény miatt lehet érdekes.
Toyota vonalon a hibrideket nézzétek meg jobban, ha már az automata felmerült. Azok lennének a legjobbak ilyen üzemre. Ott a pöttöm Aygo, meg Corsa méretben a Yaris is (utóbbi 4,7m most listaáron).
-
válasz
molnarpeter #86636 üzenetére
A Polo jó; csak VAG-os márkaszerviz-tapasztalataim ne lennének.
Fiestából mit, mennyiért? (Fordra tudok ~25% dolgozói kedvezményt intézni)@EQM: megnézem.
@Proky: Yeeeee!
@Aggregátor: Crossland X = Peugeot = francia = Trianon = tragédia
@Joamilestoné: Az eggyel kisebb, nem? Viszont 7 év gari. Automata elvben jó lenne, 70+-osan tuti belekuplungolna a fékbe.
@brumi1024: Honda? Az akkor versenyautó, nem? Megnézem az árát, az ülések variálhatósága felesleges fícsör.
Köszönöm! Jöhet még!
Kisza véleménye is nagyon kell. Nem tudom, mi a reális ára.
-
válasz
bitpork #86633 üzenetére
True. Plusz én mondjuk elvből nem adok ki / kötök le 4-5-6-7-8-9 milliót csak olyan jószág esetén, amiből előbb-utóbb megtérülést várok el. Az új autó az meg nagyon nem ilyen. Szal én maradok az X éves 2-3 milliós autóknál, jöhetnek nekem a szalonosok az első fing legendájával...
-
válasz
focvis #86635 üzenetére
https://www.youtube.com/watch?v=na5V4HliPdw Problem solved
-
Emberek, komoly téma!
Apámnak visszatérő ötlete, hogy autót cserél, most én is azt mondtam neki, hogy hajrá, vesszenek a dízelek. 70+ éves, 9 éve vette az autóját, ami egy Corsa D 1.3 CDTI, jelenleg 70-envalahány ezer km van benne. Zalaegerszegen belül, ill. Zeg-Balaton (50 km) viszonylatban használja, műszaki antitalentum (hidegen nagy gáz + hadd csússzon a kuplung).
Kritikus pont, hogy az autó nem lehet szélesebb a jelenlegi Corsa D-nél, anno Vectra B-je, majd Astra G-je volt, azokkal tényszerűen könnyebb volt beállni az udvarra, mint a Corsával (a kaput fizikai képtelenség kiszélesíteni, a szomszéd házát kellene megbontani hozzá). Ennél nagyobb autóra nincs szükségük kettejüknek.Összefoglalva egy kis kategóriás, abúzusálló - ergo szívó benzines autó lenne számára optimális. (bár élvezi a CDTI alacsony fordulaton ébredő nyomatékát, de majd visszaszúr 2-3-at)
A múlt heti élményeim alapján javasoltam neki, hogy nézze meg a Hunyadi i20 1,25 Fresh modellt. Nekem teljesen bejött; az autópálya belső sávjában emberkedni kevés, ugyanakkor gond nélkül felcsavartam a Teidere (2400 m-ig) és többször előztem vele.
Mit gondoltok?
Mit lehetne még ajánlani értelmes keretek között?Volt az Opelben, ott a Crossland X-et ajánlotta neki egy barátomnak tekintett értékesítő. Francia autót pedig ne vegyen; az Astra nem fér be a kapun normálisan (a Corsa szinte minden eleme volt már fényezve).
Említettem a Stift 1.2-t, arra húzta a száját; a Vitarát is túl nagynak vélem.
Köszönöm a közös gondolkodást!
Szerk: évi 8000 km-t megy; egy DPF-es dízelt rövid úton megölne.
-
EQMontoya
veterán
válasz
bitpork #86633 üzenetére
Persze, az világos, hogy saját magát képviseli.
Az is világos, hogy felénk a legtöbb embernek nincs lóvéja új autóra.
Az persze csak hab a tortán, hogy a frankhitelekkel sokan megégették magukat, a forinthitelek pedig még mindig legalább 2x drágábbak autó esetén a nyugati, euró alapú hiteleknél, tehát még az sem fog hitelre autót venni, aki arrafelé amúgy megtenné. -
válasz
EQMontoya #86631 üzenetére
Szerintem itt messze nem erről van szól. Gablini a saját hasznát keresi az új autó-erőltetéssel évek óta. Csak azt nem fogja be a beszűkült tudata, hogy a többségnek nincs 4-5-6-7-8-9< milliója erre. Tökéletesen elégedettek egy 2-3 milliós autóval is amit tudnak szeretgetni.
Szerintem gerii is arra gondolt, hogy az úton menőket kellene jobban ellenőrizni és akkor a sok roncs kihullana
-
EQMontoya
veterán
-
-
válasz
Tsebacsi #86624 üzenetére
Itt senki sem röhög. Itt mindenki gyűlöl téged amiért ott nyaralsz. Mire hazaérsz, a kocsidat is lefújjuk kátrányos - savköpőmenyétvizelettel !
MOD
(#86626) BigBear: évek óta ugatom itt a phórumon h kellene egy valós érdekvédelmi szervezet az autósoknak, mert ez a köcsög mindenbe IS belepofázik. Senki semmit nem tesz.
-
BigBear
senior tag
Gablinit valaki pofán verhetné már, de úgy Istenesen.
Meg kellene drágítani az Euro 5-nél rosszabb környezetvédelmi besorolású használt autók (8-10 éves kocsik) behozatalát Magyarországra - mondta Gablini Gábor, a Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetségének (Gémosz) elnöke. A szervezet tárgyal a kormánnyal és talán a választások után konkrét lépések is jöhetnek.
Ha volt, bocs. -
Csak én lehetek akkora béna hogy egy egyenlítői országban meghűlök
Láz és köhögés köszönhetően a 17 fokos hegyvidéki időnek és a nyirkos levegőnek...
Lehet röhögni
-
-
-
válasz
MunezXBK #86602 üzenetére
Mi volt a baja?
@Vili: csütörtök reggel viszem a PoBu-ba, immár 3-adszorra, hogy végre kicseréljék a stabpálcát. Múltkor levelet írtam, mikor csesztek fogadni és utána telefonálni is elfelejtettek. Kampó banda.
Van még 2 itt-ott karcos felni, ezt leszámítva minden hibátlan már rajta.
-
tboldi
nagyúr
válasz
barnam_ #86591 üzenetére
Nem azért írtam, csak mivel Te osztottad meg, ezért erre reagáltam.
Egyébként a Suzuki is elég hiányos. A régi Swiftek motorjai is jók, kivéve az 1.3-as 16 szelepest (gyűrűproblémák), az M13A (sima és VVT), M15A, M16A motorok szintén rendben vannak, és még a K12-est is idevenném.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Tőzsde és gazdaság
- Május 5-én csörög utoljára a Skype
- iPhone topik
- OpenWRT topic
- Gitáros topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- ASUS TUF Gaming F15 FX506 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - 1,5 év gari
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- AKCIÓ! GIGABYTE B360 i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest