Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen széket vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz
Kornel #58873 üzenetére
szerintem neked 2 autó kellene, olyan nincs hogy valami mindenre jó
Vagy vegyél hibridet, helyben elrohangálsz elektromossal, kell a kraft akkor meg a benzin motor
(#58893) Kornel: tessék az ideális autó megy is, ha meg finoman mész a fogyasztást is kordában lehet tartani (~10 littyi) -
i-sti
senior tag
Megvolt ma az olaj-szűrő csere.
Íme a tavalyi szűrők.
Egy év és majdnem 12k km után.
[OneDrive album] -
B-L-A-C-K
titán
Ilyeneket miért éri meg ellopni
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #58881 üzenetére
Gondolom egy autós topicba be lehet írni és linkelni autóval kapcsolatos műszaki adatokat, vagy már ez is OFF?
Ha igen akkor elnézéseteket kérem -
-v-
addikt
válasz
bajnokpityu #58881 üzenetére
Nem értem hogy van ennyi türelmetek..
Egy ideje már lehet nyugalmat vásárolni
-
-
Land
veterán
Mostanában van pár érdeklődő a kocsimra. Az egyik aki meg is venné hitelre szeretné. Hogy működik ez? Mondjuk kedden bemegyünk a bankba és elvileg meg is kaphatja a hitelt? Ha igen, akkor mikor lenne ebből pénzem? Van egy másik komoly érdeklődő, de ő kedden jönne megnézni vidékről. Ő kp-s, szívesebben adnám oda neki, de nem szeretnék 2 pad közé sem esni.
-
aero.
veterán
válasz
Kornel #58875 üzenetére
Bevallalhatnal egy erdekesebb gepet, voltak jo tippjeid, kevesbe esszeruek (saab), vagy a 2.4 accord, ami tok jo lenne, de rossz nezni ezek után, hogy az s-cross meg vitaranal kotsz ki mindig. Oke, uj auto, olvastam az erveidet, de annal egy 2.0 clioba is tobb oromodet lelned. Most meg a jazz, jo auto, de nem neked.
-
-
brumi1024
veterán
válasz
BigBlackDog #58867 üzenetére
Sőt a zaj hangosságérzete is függ a frekvenciájától (lásd phon skála)
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Kornel #58866 üzenetére
Nem, nem azt írtam, hogy nem hiteles.
Csak szerintem nem biztos, hogy gyakorlati felhasználás esetén is pont azt tapasztalod, mint amit a méréseken kapott számok mutatnak. Pl. a zaj kellemetlenségében azért az is erőteljesen befolyásoló tényező, hogy milyen frekvenciatartományokban jelentkezik.
(#58868) brumi1024: Igen, ezt akartam elmondani, csak konyhanyelven sikerült kinyögnöm.
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #58865 üzenetére
Ha az adac teszt nem hiteles, akkor mi az?
Én inkább hiszek az adacnak, mint bármi másnak.
A többiben van igazság, de nem is 6-9M, hanem közép felszereltségnel is 4M-rol beszélünk újan. -
BigBlackDog
veterán
válasz
Kornel #58859 üzenetére
Igen, igen, ez szép és jó a leírtak alapján. Viszont kezdem fenntartásokkal kezelni ezeket a mért hangnyomásértékeket (a törésteszten is jó a sok csillag, csak felmerül bennem egy elgondolkodtató kérdés; valóságban történő találkozáskor egy háromcsillagos B5 Passatban vagy esetleg egy ötcsillagos MK5 Swiftben ülnék szívesebben?).
Ha belehallgatsz ebbe, vagy ebbe a videóba, akkor azért nem egyértelmű -számomra-, hogy csendes lenne annyira. Igen, függ erőteljesen a kamera mikrofonjától, kamera helyzetétől, tudom. De a motorhanghoz viszonyítva a kívülről beszűrődő (gördülési) zaj mértéke erőteljesen emlékeztet engem a Civic problémájára is. Itt egy másik videó, ugyanattól a feltöltőtől, esélyes, hogy ugyanazzal a kamerával (összehasonlításképpen egy általam is ismertebb típust szoktam keresni, ugyanattól a feltöltőtől).
Szóval én inkább, ha saját fülemre nem tudok hagyatkozni, nem tudom kipróbálni az adott típust, akkor egy-két POV videót is bevennék a tesztekben írt tapasztalatok/számok mellett.
Mondjuk eléggé gazdag az alap, Trend felszereltség is. A telefonkihangosító, sebességrögzítő (ez lenne a tempomat?), az automata fényszóró-ablaktörlő és az ülésfűtés is szokatlan, hogy alapból jár. Viszont azt nem értem, hogy az elektromosan állítható és fűthető tükrök miért nincsenek benne és a ködlámpát miért csak a legmagasabb felszereltségi szint tartalmazza?
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #58855 üzenetére
láttam már bmw-t 190e km-el, kulcsból 650e km-et olvastunk ki, így nem nehéz csak 200k alattival foglalkozni
-
Kornel
veterán
Őszintén, krvara tetszik.
Lehet megnézek egyet valamelyik délután, Duna autóban biztosan van.
Ha az ülésben / és a lábtérben elférek, akkor méretre bőven jó.Ez az atkinson ciklusban is működni képes motor nagyon jó fogyasztást is hozhat, ha a tesztelők, újságírók 5-6 litert toltak le a torkán, annál még van lejjebb is.
Mondjuk nalam ez max. átlag 5 liter lenne, ami azért legalább 2,5literre van a civictol.
Méretben max. fél szám visszalépés.
Torestesztje nagyon jó, már közép szinten is jól felszerelt.Annyi, hogy ennyiért van vitara is, ami kérdés, hogy mennyivel nagyobb, illetve mennyivel rosszabb anyagokból építkezik.
Mindenesetre egy ilyen 4M-s jazz 8 év (140k km) alatt az értéke felét veszti el kb., így évente cirka 250k-s értékvesztéssel lehet számolni, ami nem a világ vége.
Ennyi pénz bármelyik használt autóra rámegy évente, ez pedig minden hiba nélkül kibír ennyit, nyilván a kötelező szervizek elvezetésével.Kérdés hogy a jazz vagy a vitara csendesebb-e 130-nál.
Mod: a 6 gangos vitara boosterjet is hangosabb, mint a jazz, 71 dB.
-
raczger
őstag
válasz
BigBlackDog #58855 üzenetére
Igen, így is kell értelmezni.
-
Qtya123
őstag
válasz
Kornel #58820 üzenetére
Tudom, hogy van anyag, de az önmagában semmit nem jelent. Egy balesetem volt az pont a Ladámmal. Nekem a lökhárító meggörbült, a Micrának meg 3 eleme+a lámpa összetört, illetve a bal hátsó kerék elmozdult, a futómű szétnyílt egy helyen. Úgy 25 km/h volt a tempó. Az ilyenekre tökéletes, hogy ne amortizáld le teljesen mert ott "van anyag", de ez kb eddig a tempóig is ilyen szituációkra jó.
A túléléshez szükséges helyeken meg nincs anyag. Az A oszlop gyakorlatilag egy szívószál vastagságával vetekszik sajnos. 50-60 km/h mellett szerencsétlenül elkapott irányból gyakorlatilag magadra tudod hajtogatni az autót. Az A oszlop gyengeségét jól mutatja ez a törésteszt is: [link]
-
raczger
őstag
válasz
Tsebacsi #58793 üzenetére
Ízlések és pofánkok Így van, valamit nem lehet megmagyarázni. Bár ha a felszereltség nagyon fontos, 2.5-ösből találni fullosat, abban minden benne van, ami kell.
(#58789) Qtya123: Ma is láttam egyet közelebbről, nagyon el van találva az egész autó. Remélem van rajta annyi alvázvédelem, hogy 10 évesen nem azt kell nézegetni rajta, hol kezd el púposodni a kerékjárati ív. (12 éves 6-osomon is csak tavaly kezdett el kijönni a rozsda, szerencsére még nem durva.)
Más: Voltam ma haverommal a Fehér út 9-11 számon (aki nézett használt autót, annak biztosan ismerős a cím), nem volt sok bizalomgerjesztő verda. Amikor a 10 éves, 90k-t futott Focuson is rozsdát találok... na az szerintem gáz. És arról beszél az egyik ott dolgozó, hogy 200k km fölött az autó már csak szinte roncs, és ők csak a 200k km alatt futott autókkal foglalkoznak...
-
Skillet
addikt
-
kisza25
félisten
válasz
Kornel #58847 üzenetére
ez 1999-ben volt, nem hiszem, hogy akkor annyira rozsdás lett volna, amúgy az ember nem volt bekötve és kirepűlt, a kocsi jobb ajtaját kivitte
mi be voltunk kötve, az volt a szerencsénk, mert 180 fokot hátra és 360-at tengely körűl fordult az autónk, így seggel kaptuk el a fát, meg kicsit ki is pörögte a kocsi -
kisza25
félisten
válasz
Kornel #58824 üzenetére
ez egy olyan dolog, hogy suzuki stift 1997-es, 10 métert repűltünk, megpördűltünk, elkaptunk egy, fát 2 méteres magasságban, űlések kiszakadtak, sedan segge eltűnt kaszni L alakú lett, karc nélkűl száltam ki meg fater is, muter nem, mert ráestünk
de ez nem a kocsin múlt, hanem a szerencsén, mert kipörögtük a levegőben, 120-nál tükörjég, ónos eső
1999.01.21-én, 1,5éves kocsi, 30e km szervíz másnapján totalcar -
Magnum_
nagyúr
Ki szokta itten figyelni a lidlis akciokat?
Kaszakiraly?
Febr.13.-tol egesz jokepssegunek tuno dugos keszlet lesz jo aron.
En ramegyek. -
Magnum_
nagyúr
válasz
Jaffa75 #58830 üzenetére
Nem ismerek sparos szerzodeseket, de mondom, talalkoztam mar olyan szerzodessel a cegnel, amivel a masik fel be akart cumiztatni holland joggal, es nagyon ala akarta irni a mgmnt...
Raadasul ott joghatosagi kikotes se lett volna, hanem egy holland ceg lett volna az alvallalkozo, igy akartak kikotes nelkul a holland jogot alkalmazandonak.DE!!!!!! Ott voltam..
Holap keso du. valaki erintesmentes mosas, utana kis viaszos torolgetes, gumiapolas?
-
Kornel
veterán
Tetszik az új jazz.
Mi az az 1.3 motor benne? -
Peter.70
addikt
Sziasztok,
Honda Jazz-hez hol tudnék venni motorháztető pálca rögzítő patentet?
-
Magnum_
nagyúr
-
Jaffa75
őstag
válasz
Magnum_ #58825 üzenetére
A szerződés lehet egyedi, de értelemszerűen jobban jár a hazaival... elég kevés hazai jogász van tisztában a román joggyakorlattal! Húzzon már maga felé a keze, és minimum írja bele, hogy a nem szabályzott kérdésekben a magyar ptk az irányadó... vagy az illetékes bíróságként a lakhely szerinti illetékest adja meg!
Mai fogyi: sürgős Bp-Pécs fullra pakolva, óra szerint 140-145, 7,1 bc szerint... nem rossz!
-
EQMontoya
veterán
válasz
Qtya123 #58818 üzenetére
Persze, sok dolgot jól mutat, de azért nyilván benne van a vakítás.
Ha kicsit utánaolvasunk a dolognak, látható, hogy ez a Rover igazából egy 1980-as fejelesztés, néhány facelifttel, nyilván így került bele a lufi is. [link]Szóval abszolút nem vették még figyelembe ezt a töréstesztet a tervezésnél. Ha megnéznénk egy tényleg akkoriban bemutatott autó töréstesztjét, sokkal vállalhatóbb eredményt kapnánk. Nem vitatom, valószínűleg nem olyan jót, mint egy mai autónál, de sokkal kisebb lenne a különbség.
Pl. itt az IS tesztje, amit '99-ben mutattak be: [link]
És az európaiakban tudtommal standard volt a 4 lufi, szóval még a látottnál is jobb lenne a helyzet. -
Kornel
veterán
válasz
Magnum_ #58817 üzenetére
Elvileg hondaék is elkezdték az ultra magas szakitoszilardsagu acelok használatát.
Qtya: pedig a ladaban volt anyag ám.
C Corsa vs. 1500-ös 4 körlampás 70-80 vs. 30-40 km/h fék nélkül kereszteződésében, apám és tesóm karc nélkül kiszállt a zsigulibol, utána meg simán helyre is lett pofozva.
Corsabol is kiszállt a upc-s szerelő, de az szó szerint TK lett. -
uyka
tag
Udv!
Valaki tudna információt adni nekem arról, hogy létezik e hivatalos két nyelvű autó adásvételi szerződés ?
Jelenleg egy (Magyar-Román) kellene ha egyáltalán létezik.
Előre is köszönöm szépen! -
Magnum_
nagyúr
azert szemmel lathato a kulonbseg a mai es a 20eves auto torese kozott.
-
Snoop-y
veterán
Ok semmi false alarm
-
Magnum_
nagyúr
Elegansabban kozlekedem, ennyi
Kornel: ha typeR, akkor csak csigaval. Alabb nem szabad adni. Ugy akkor nem csajos.
Isty: 6km-en ne csodalkozz a 10literes fogyin dizellel sem.
Az 1.2tsi-n semmifele alulmotorizaltsagot nem erzel, ha atlag motorhoz vagy szokva.
1.6benzinesek mellett elmegy a nyomatek miatt es kevesebb a fogyi, na meg zoldebb :-)))
Ha akarod, viszlek egy karikat az autostalin. -
i-sti
senior tag
válasz
focvis #58803 üzenetére
Nekem 6km alatt városban sikerült 10.5 fogyit kiautózni a dízellel.
Gondolom akkor ennél a 1.2 még takarékosabb nem? Vagy ott már az "alul-motorizáltság" hatása érződik?
Csábító az 1.4 9.8 gyorsulása százra szemben az 1.2 11 másodpercével. Nem mintha annyit raliznék de gondolom előzéseknél jól jön. -
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Kornel #58800 üzenetére
Amig nincs limitless autopalya itten (nem.is lesz sosem, a helyi autos kultura sosem lesz ra erett), addig az utazo tempohoz eleg a teljesitmeny.
Pedig tudjatok, hogy volt joval erosebb autom is.Btw a soproni lakosok rosszabbak, mint a budapestiek, vezetes szempontjabol. Szornyen vezetnek itt az emberek es udvariatlanok is.
Nem csak a bmw-sek, szuzukival is gyokerek.
Egyszer engedtek csak at egyebkent a zebran, az is motoros voltKaposvaron meg mindenki 30-al megy. 70es tablanal is.
Ja es bealltam a hotel parkolo vegebe, sehol senki, erre egy Logan szep szuken mellem allt... meg jo, hogy nalam volt a kulcs, arrebb alltam most.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Vezetékes FEJhallgatók
- PlayStation 5
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Óra topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest