Hirdetés
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Bluetooth hangszórók
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- TCL LCD és LED TV-k
- iPhone-nal videózol? Ezért kell egy külső SSD! – Aiffro P10 bemutató
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
MasterMark #57797 üzenetére
Itt találod.
-
MasterMark
titán
Ennek a szmogriadós tájékoztatásnak hol van a hivatalos forrása?
-
bandi0000
nagyúr
sziasztok
központi zárat szeretném kicserélni vagyis csak a vezérlőt ha lehet, egy 98-as F astráról lenne szó, rhino securiti vagy mi van benne most, mennyire lehet ennek a kicserélése bonyolult? mennyire univerzálisak ezek? bár gondolom nem csak kihúzom és bedugom
érteni nem értek hozzá, valszeg autószerelővel csináltatom, de ha nem lenne nehéz akkor én is megpróbálnám, laikusként ránézésre ez tetszett meg, gondolom elég lenne ezt cserélni, mert nyitja zárja az ajtókat+csomi tartót most
-
!Overdose!
őstag
válasz
focvis #57793 üzenetére
Minden előfordulhat. Mint korábban írtam annyit tudok, hogy a töltőnyomás a gyári, de 2012-ben volt írva a motorvezérlő, illetve, hogy a gyári adatoknál és a neten fellelhető useradatoknál is jobban gyorsul és rugalmasabb is. Mondjuk ez a 320nm nincs 5% eltérés a gyári adathoz képest. Ennyit bőven tévedhet a program is. A tömegnek egyébként a gyári adatot adtam meg, mert bezárt a méhtelep mire odaértem. Ott is lehet bőven eltérés.
-
válasz
!Overdose! #57790 üzenetére
Az ex-Vectra 1.9 CDTI-m 200 le / 430 Nm csipszet kapott új korában, abban bírta a gyári kuplung. A turbó kifeküdt 100 ezer környéken, azonban ott a 30 ezres olajcserére és az Opel olajra is erősen gyanakszom, emellett rúgtam neki.
Azért a Tiéd is 320 Nm a gyári 304 helyett, lehet, hogy van mégis egy szolid program rajta (?).
-
Brumi˘
addikt
-
Mezga82
csendes tag
Elgondolkodtattatok ezzel a Q7-el. Van benne valami. De ha ők tényleg az autó hátuljáról küldtek képet, akkor végképp bukik a történet, lévén, hogy függőleges lámpasorom van
Köszönöm mindenkinek a segítséget
-
rbalint88
addikt
válasz
!Overdose! #57781 üzenetére
Akkor meg gyorsan vidd el kevlaroztatni&erosittetni a kuplungot amig uj, mert szet fogja kurni a csipsz. Enyem kb 165-170 lora lett irva es 5-6.ban padlora elkezdett csuszni par honap utan. Kb 170 loig jo a gyari kuplung, de csak ha nem tul hirtelen jon meg az ereje. Turbod milyen amugy? Felso turbocsovet huzd le, mennyire olajos belulrol, ha nem csak epp egy olajpara van, akkor surgosen turbofelujitas... meg chip elott intercooler mosas, turbocsovek ellenorzese/csereje. Ha a felso "patkolva" van az akkunal, akkor az helybol csere.
Turbobol max 150 a hibrid, azzal feljebb lehet menni fustoles nelkul. -
BigBlackDog
veterán
-
Integrale
veterán
-
Mezga82
csendes tag
válasz
molnarpeter #57777 üzenetére
Akkor elárulom, hogy én is Bömösre tippeltem elsősorban
, vagy valami japó morcoskára. Szerintem a BMW "logo" jobb szárnyának krómja csillan meg. A kép a gép elejéről készült, vagy valami csaló montírozott nagy bőszen. A levelet egy olasz rendőrkapitány bélyegzőjével kaptam és már neki is írtam. Nem hiszem, hogy manipulált a kép. Ami még a gyanúm mellett szól, hogy 2 nappal a kép elkészülte előtt BMW találkozó volt az ominózus észak-olaszországi településen.
-
válasz
!Overdose! #57779 üzenetére
Nincs mit!
3 liter GO
Mennyi az annyi, mármint a 80-120 ideje? Nem mértem.
Esetleg megvan az apk?Thx! -
!Overdose!
őstag
válasz
Kornel #57780 üzenetére
Megadod a tömeget, kerékméretet, váltóáttételt, alaktényezőt és kiszámolja a gyorsulás mértékéből. Több autót is próbáltam ma. Hellyel közzel hozza a gyári adatokat.
focvis: Én kicsivel 5mp alattinak mérem a te idődet. Az enyém pedig kicsivel 6 alatt van. Nincs mese, kell a csipsz.
-
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #57779 üzenetére
Honnan veszi az app ezeket az adatokat?
-
rbalint88
addikt
válasz
Mezga82 #57772 üzenetére
1. elulso rendszamvilagitas hazibarkacs.
2. elso fenyszoro nem vilagit ket helyen ugyanolyan fenyerovel.
3. nem latszik hutoracs es barmi hasonlo, viszont prizma igen.
4. nem szoktak ennyire a lampahoz rakni a rendszamot.
Tovabbra is fenntartom, hogy ez 1.gen Q7 hatulrol. de meggyozheto vagyok, akar peivatban johet az eredeti kep, cserkeszbecsszo torlom. -
-
gooool
őstag
Valakinek p...ncimagnes?
[link]
Azt hiszem korábban téma volt a Xenon kiejtése...Azt hiszem eldőlt. -
rbalint88
addikt
-
Mezga82
csendes tag
válasz
MunezXBK #57760 üzenetére
Valószínű az lesz, mert elöl van a műszakis matrica és nincs kötőjel, de a betűtípus egyezik. Nekem meg a kép elkészültekor már hátul sem volt matricám, ráadásul kb. 1000 km-re voltam a helyszíntől a jelzett időpontban. Nincs felségjelzés a rendszámon az elküldött képen, de nem tudom, hogy alapból nem volt, vagy a "vádlóm" montírozta e le.
-
Mezga82
csendes tag
Sziasztok!
A képen látható autót külföldön fotózták le. Ami szép, hogy nem az enyém, de nekem küldték a büntit, mert azonos a rendszáma, csak épp nem magyar!!
Kíváncsiságból megkérdeznélek titeket, hogy a nehezen kivehető kép ellenére mit mondtok, milyen típus lehet? Nem akarlak titeket befolyásolni, így nem írom le az én tippemet. Egyúttal megkérdezném, hogy találkoztatok már hasonló elülső rendszámtábla világítással valahol?
Nagyon köszi a segítséget
-
-
válasz
Evil Snowman #57753 üzenetére
Nekiment/nekitolt valaki valamit szerintem
-
mycso
veterán
Múltkor felvetődött is a h7 led kérdés:
Erről lenne szó: [link] 6500K és 3000K színhőmérséklettel.
Aszondja élőben a gyári xenonhoz nagyon hasonló.
Ez pedig inkább sárgásabb, csak a fényképen van picit zöldes beütése.Bármilyen emelt fényű h7-hez képest nagyságrendekkel jobban világítanak. A 3000K-s sokkal jobb a tulaj szerint.
Azért világítanak ilyen közelre, mert le van teljesen állítva a lámpa a tesztfázisban, hogy nehogy valakit szemből vakítson. -
EQMontoya
veterán
-
Ma egy ovatlan mozdulattal sikeresen letörtem asszony c corsajaban a motorterkitamaszto rud tarto kis muanyag pockot
hidegben egyszerűen nem szabad hozzányúlni ilyen kis műanyag szarokhoz
-
A "milyen autót vegyek" topikban kérte Overdose! fórumtárs, hogy mérjék 80-120-at, Tomcsi még javasolta a videót. Ma délelőtt megszületett a mű.
Stoperrel nem vacakoltam. 2x 80-120 4-esben, 1x 5-ösben, 1x D-ben, és 1x 0-150 D-ben.
6-osban nem tudtam 80-120-at mérni, mert kb. 85 km/h alatt nem veszi a 6-ot. Sport D-ben se néztem, mert felesleges, ha padlózom a sima D-ben, akkor úgyis 4500-ig forgatja.
Az óra 100 környéken 5 km/h-t siet a GPS-hez képest.A háttérben nem a lefújószelep prüszköl, én nyögök a nagy koncentrálásban.
@(#57741) Brumi˘ : a fej menüjében kapcsolható, mindjárt mégnézem, köszi.
@Vili: inkább nézd a YT videómat!
-
Brumi˘
addikt
-
válasz
molnarpeter #57722 üzenetére
+ aero, + Skillet: köszönöm az infókat, segítséget!
Azt lenne jó még tudni, hogy akkor beszerelték a rádiót, akkor odavezették-e a jelet a hátramenetről. A rádiót tudom vezérelni a kormányon lévő gyári kapcsolókról.
@aero: linket előre is köszi, Alin már nézegettem, elég jó a választék.
@Skillet: Ne hogy megbánd a nagyvonalú felajánlást. A végén megjelenek Nálad!
Szóval még törpölök egy kicsit. A kínaiak most 2 hétig amúgy se dolgoznak (holdújév).
-
#42431471
törölt tag
-
raczger
őstag
válasz
máyköl #57719 üzenetére
Nehéz elhinni, hogy ilyen ember létezik. Nem igazán fogja fel, hogy mit is művel. Gondolom a Metro felől jöhetett a kis körforgalomból, Bp irányába akart menni, de nem tud olvasni, és a táblákat sem képes értelmezni. Teljesen egyértelműen jelzi itt a tábla, hogy csak egy irányba mehet tovább.
Mondjuk az a szakasz pont nem 110-es, csak 90-es.
-
-
Skillet
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
focvis #57720 üzenetére
Amiket olvastam, az alapján zavarhatja a vezetékes és az anélküli verziót is valami néha, ilyen szempontból kb egyformák (nekem semmi jelhiba soha nem volt). Igazából választhatsz, hogy a tolató kapcsoló vagy a kamera és a fejegység között bontasz a kábelezés miatt
Ha szűkek az átvezetők, és nem fér el az RCA, akkor wireless persze könnyebb lehet. Nemrég egy vezetékes szettet szereltem be egymagam a Jumperbe (ali, kijelző +kamera +kábel 10k alatt), alapvetően nem volt nagy cucc, de ott csak keresztül kellett szenvedni a réseken a kábeleket, illetve a tolatólámpától szedni delejt. Ha tudsz forrasztani (vagy összesodorva jól van az úgy), és akad bátorság a belteret megbontani, nem nagy cucc, 1-2 óra volt nettó (kamera helyét képző furatot lefújtam, keresni kellett hozzá vastagabb O-gyűrűt). Esetleg zsugorcső nem árt. Rendszám világítás mellé szerintem olyat lenne érdemes venni, ami nem tartalmaz maga LED-et, hanem házasítható a gyári világítótesttel.
-
máyköl
veterán
-
Brumi˘
addikt
válasz
focvis #57714 üzenetére
Tomiii leírta a lényeget, beszerzésben alin nézz szét. Vannak rendszámkeretre szerelhető kamerák és hogy ne kelljen szétszedni az egész verdát vannak wireless jel továbbítók, a kamera képének fejegységbe juttatására. Ha egy ilyet veszel, akkor csak kamerának kell táp, illetve egy szál a fejbe a tolatólámpa kapcsolóból.
-
válasz
tomiii. #57716 üzenetére
Kamerának kicsit utánanéztem; elvileg bármely RCA csatlakozós jó lehet ami PAL jelet ad ki. Arra gondolok, hogy jó (esztétikus) lenne a rendszámvilágítás helyére szerelni.
Létezik drótnélküli (wireless) kamera, az vajon mennyire lehet gáz?Szerszámom nincs hozzá; affinitásom kevés, lelkesedés van; ami érdekel, arra van időm.
A projektre 10 rugót szánok, nagyon max. 15-öt.
@Vili: nincs csipsz, mert megdöglik az automata. Hidd el, jól megy - gyere el csütörtökön, megyünk egy kanyart.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
focvis #57714 üzenetére
Én az ilyenekhez leszoktam ülni és végiggondolni, hogy mi-merre-hány méter, mert én sem értek hozzá, de annyit vártam már elektronikásokra, hogy inkább vettem mindent, hogy "profin" dolgozhassak, ha rájövök valamire. Itt gondolom lesz a kamerád, amit befaragsz hátra a tolatólámpa pozitív szálát megbontod, erről kapja a delejet a kamera és innen megy egy szál a monitorhoz, hogy azt is kapcsolja, külön a test természetesen. Majd tippem szerint megy egy kábel a kamerától a fejegységig, ami a videó jelet viszi. De ezt ha előtted van minden, akkor látod. Kábel útját meg szemmel végig vezeted és látod, hogy mit kellene megbontani. Ha van hozzá affinitás, meg idő, meg szerszám akkor nem vészes, ha nincs--->amperes ember keresése, megfizetése.
-
Embörök!
Komoly kérdés: ért itt valaki középszinten az autóvillamossághoz? (Én annyit, hogy 12 voltos az akksi.)Szerdán sikeresen helyrerázták az általam elkúrt Pioneer AVIC F900BT fejegységet, így végre ismét szól a rádió az autóban.
Ez a cucc alkalmas tolatókamera képének kivetítésére, nagyon megkedveltem ezt a funkciót az előző autómban. Szeretnék ebbe is behegeszteni egy nem drága megoldást; úgy tippelem, hogy szükségem lesz:
1. kamerára;
2. vezetékelésre;
3. meg valahogy össze kell hozni a kamerát a Pioval.Segítsen plíz akinek van lövése a témához!
1. Milyen kamera kellhet ebbe? Esetleg link? Kínai webshop simán jöhet.
2. Nagy ügy a vezetékelés?
3. Kihez forduljak ilyennel?Köszi!
-
kaszaking
tag
Akku töltéséhez a kocsiból kiszedjem az akksit vagy maradhat a kocsiban töltés közben?
Vettem "okos" töltőt hogy fel tudjam tölteni de ilyenem még nem volt. Ha maradhat akkor az akksiról szedjem le a sarukat? -
Kornel
veterán
válasz
hacki87 #57709 üzenetére
Láttam, nagyon durva.
Azon csodálkozom, hogy csak ennyi baleset van a nagyfaluban.
(Biztos mert sok a jó sofőr is)Ilyenkor amúgy elgondolkozok, hogy a legjobb egy új, extra biztonságos autóban ülni, amiben minimális az esélye, hogy bajod legyen.
Scross mondjuk jó lenne ilyen szempontból, kategóriájában és abszolút értelemben is az egyik legbiztonságosabb autó. -
válasz
Kornel #57705 üzenetére
Én ma túlnyomórészt Szlovákiában vezettem, van egy-két fullos őrült köztük (is). Hegyi utakon kanyarban záróvonalon előzik a sort a koszvadt kis autójukkal, ami se nem megy, se nem kanyarodik, aztán amikor jönnek szemből, nyomják a szitáló satukat, hogy valahogy visszajussanak a sorba - ahol a kamionok vmiért 50 centis követési távot tartanak.
-
Kornel
veterán
válasz
Magnum_ #57703 üzenetére
Péntek esti cruising.
Mindig löknek fel valami képet/videót, hogy mikor hol voltak bénák.
Mondjuk azt nem értem, hogy sokan minek nyomják, ha se fékjük, se gumijuk nincs.
M3 is botrány volt ma este kifele...
Busz előzhet pályán?
Legalább 5 busz miatt kellett nagyot fékeznem. -
Magnum_
nagyúr
Sracok
Mi van a szentendrein a bogdani utan? Csillio rendorUtak lezarva...
-
roberto211
őstag
Ismertek olyan céget ahol lehet tartós bérletet létesíteni egy autóra ,magánszemélyeknek is? Ha nem public, akkor jöhet privátba is
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- Xiaomi Redmi Note 9Pro 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest