- OLED TV topic
- Steam Deck
- GeForce RTX 5080 kártyák kvartettje a Manli szájíze szerint
- ASUS Zenbook A14: Ez így szinte tökéletes
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz cOxeR #332338 üzenetére
Nem ismerem Bolognát, és Budapestet is alig... Az elmúlt egy-két évben vagyok itt többet, csak most kezdem feltérképezni a várost. És ezt 80-90%-ban bringával teszem. Szóval ennyit ér a véleményem.
De nem is akartam a két várost összehasonlítani. Engem megleptek ezek az adatok, szerintem tanulságos a cikk, ezért osztottam meg.A 30-as sebesség nekem sem komfortos, de 40-45-tel simán eljárkálnék a belvárosban (most sem okoz gondot). Ha engem kérdeztek, szerintem körúton belül simám lehetne 40-es korlátozás, azon kívül pedig maradhatna az 50. Több sávos úton pedig 60. És én a trafipaxok "hibahatárát" is lejjebb húznám, 40-es táblánál 50 felett már jöhetne a bünti. A magyar emberek többségének úgyis csak ez számít.
Ezzel szerintem már jól látható eredményeket lehetne elérni mind a baleseti statisztikákban, mind a környezetvédelem terén.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest