Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • thomeef

    őstag

    Sziasztok,

    Egy kis segítséget kérnék, hátha valaki már találkozott hasonló problémával. 2022.06. vettem egy 2008-as E150 corollát 100k km-el, patika állapotban. Egészen múlt hétig legalábbis ebben a tudatban voltam :D. Pénteken elvittem egy fényezőműhelybe átnézetni az autót, ahol egy kis nézelődés után kiderült hogy mindkét jobb oldali ajtó cserés volt, majd fújva lett. Teljesen hibátlanul meg lett csinálva látszólag, viszont egy dolog feltűnt a srácoknak. A cserés ajtókon körben ahol a két lemez egymásra van hajtva, hiányzik a szigetelő tömítés. Képen látható az eredeti bal ajtó tömítve zöldel, majd a cserés jobb ajtó tömítés nélkül pirossal. Azt mondták erre hogy azonnal meg kell csinálni, mert szét fog rohadni az ajtó (6 szám jegyű összeg lenne). Viszont a poén benne, hogy lekértem a kárlapját totalkarról, és a javítás mint kideülrt 2013-as. Vagyis 10 éve így jár az autó, látszólag egy deka rozsdásodás nincs rajt, se kívül, se belül. Szerintetek érdemes ezzel foglalkoni? Alapból nem is értem ha kap egy gyári új ajtót egy autó, hogy lehet hogy az az ajtó félkész, vagyis nincs lezárva vízzárás ellen...Ez ilyen Toyota speciál, vagy wtf? :DDD

Új hozzászólás Aktív témák