- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MPowerPH
félisten
válasz szatocs #4330 üzenetére
Hát ja. Én is rakattam föl sportkipufogó rendszert. Teljesítményben sokat hozott, de a hangja szörnyű volt a hosszabb utakon. 1 hét után lecseréltem a végeket normalra. De persze teljesítményben rengeteget hozott.
Azt bírom nagyon amikor a gyereknek bőg az autója, csak nem akar menni... És még menőzik is...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szatocs #4332 üzenetére
A lada az oks. De a Trabi az más. Ott ilyen téren nincs határ. Nem tagadom, szeretem a trabikat. De én azért nagyobb autókra gondoltam ( civic, golf, focus stb.. ) Ezek csak bőgnek, de menni nem igazán tudnak. Persze vannak kivételek. Focus ST, Astra OPC
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Láttátok már? Jaj azoknak akik az autópályán szeretnének meglógni...[link]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hi all, Jon a tel, en meg meg soha nem csekkoltam az autoban levo akksit. 9 eves az auto, es meg mindig a gyari BMW-s figyel benne, 90Ah, 700A. Szerintem lassan ideje frissiteni, nem akarok meglepetest. Regen nagy hype volt a Moll korul, de annak mar vagy 8 eve... Mi most a jo? En Bosch S5 100Ah 830A -t neztem ki, 5 ev garival. Sokan irjak, hogy az Exide Premium nagyon jo, abbol van talan 100Ah 900A, olcsobban, 4 ev garival. Kicsit fosok az Exide-tol, mert a regi automban 2db ment tonkre 3 ev alatt, es ugye otthon csak 1 ev gari volt rajuk, szoval nem voltam boldog.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #21538 üzenetére
Ebbe AGM-es? Ebbe se energiavisszanyeres, se start-stop nincs. (Meg maig sem raknak, ez nem sporolos modell) Ami benne van, az meg egy sima mezei darab, talan meg a regi fajta Bosch S4 szint.
A tanitast azt tudom. Majd a szerelom megcsinalja, csak inkabb itt kint vennem meg, felarral, mert otthon ahogy neztem max 2 ev gari van rajuk.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #21540 üzenetére
Igen, ez ilyen kesztetes, hogy a legjobb kell, de badarsag AGM-es aksiert kifizetni a felarat, mikor az autod ki sem hasznalja. Nagy diesel E60-ba sem volt start-stop, csak nemelyik blue efficient vagy mi a banat 20D-be. Azokba kell a draga agm aksi, hogy birja a folyamatos leall-indul metodust. Elvileg a sima S4 is eleg lenne, ahogy a gyari is az a szintu volt, csak ugye olyan jot ugysem kapsz, mint a gyari. Szerintem ezzel siman elmenne meg par evet, mig egy OEM szerintem maximum 6 evig jo.
2007-ben meg nem igen voltak AGM aksik wgyebkent sem[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Azt megtudja nekem valaki mondani, hogy tudom csekkolni az akkumulator korat?
MunezXBK: MTech egy tularazott normal cucc, semmi extra. Vegyel OSRAM -ot, lehetoleg olyat, amit nem a Romanoknal gyartottak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Richard! #22232 üzenetére
Koszi. Eleg okor modon van megcsinalva, hogy az evet csak egy karakter jeloli. Honnan talalja ki az ember, hogy az 5 az 2005 vagy 2015 akar lenni? Nekem 5JC2112. Vagy akkor az elso ket karakter nem jatszik?
Persze, ha megtalalnam, hogy melyik evtol van forgalomban ez az akkucsalad, akkor evidens lenne. Exide Premium aksit gyartottak mar 2005 elott is?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz kisza25 #22237 üzenetére
En a gyartasat irom. A gyari aksik elmennek 10 evet is. De mar 8 ev utan le akartam cserelni, nehogy egyszer megjarjam. Ez az Exide pedig brutalisan eros a gyarihoz kepest.(720A vs. 900A) Csak csekkolni akartam, hogy nem e valami oreget, mar a disztributornal ujratoltottet kuldtek ki.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz kisza25 #22247 üzenetére
En kinezek ezekbol mindent.... Mikor megkaptam a gumikat anno, kopni-nyelni nem tudtam. 2014-ben 2011-es abroncsokat hoztak ki. Szoval minden lehetseges....
Egyebkent azert kerdeztem ra, mert nem tiszta a kor megallapitasa abbol a kodbol. Van aki azt irta, hogy az elso ket karakter az off, es utana kell nezni a betuket, szamokat.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #22251 üzenetére
Ezt nem tudom... Es nem is akarok vele kiserletezni. De igen, csere utan szamitogeppel a tudtara kell adni a dolgot.
Ezt talaltam rola BMW-s forumon:
"Az akkukezelés volt az egyik pont, amikor meginogtam, hogy BMW-t vegyek-e. (De aztán rájöttem, hogy más meg másutt szívat.)
Szóval akkukezelés.
A BMW-ben igen fejlett energiagazdálkodás van. (Ez már előkészület a hibridre, amikoris a fékenergiát visszatölti.)
Az akku negatív saruja maga a csoda, egy rendkívüli dinamikájú árammérő, ami 1000A-t is tud mérni, de az alvó autó 40mA fogyasztását is. (Tényleg hatalmas mérnöki teljesítmény.) Az áram mellett méri a feszültséget és a hőmérsékletet is. Ebből számolja a belső ellenállást, stb. Természetesen tárolja az akku történetét, hányszor, hogyan sütötték ki, stb.
Mindez alapján két állapotváltozót exportál: mennyire van feltöltve az akku és milyen állapotban van. Ezek után a töltés nem úgy megy, mint mezei autóknál, hogy adott feszültségig tölti, a generátor armatúravisszahatása az áramkorlát és kész, hanem mindig a helyzethez alkalmazkodva tölt. Olyan csodaszolgáltatásokat tudnak megvalósítani, mint pl. ha úgy gondolja az autó, hogy már csak egy indításnyi töltés van az akkuban, akkor kikapcsolja a fogyasztókat, korlátozza. (Akár menet közben is, pl. visszaveszi fél értékre az ülésfűtést!)"Szoval a lenyeg. Azert kell regisztralni, hogy az auto tudja, milyen arammal toltheti, mennyire toltse, homerseklet, kisutes.... Jo ez a menedzsment, csak tul van bonyolitva, igy mar egy sima akucseret sem lehet megcsinalni otthon.
TaaT: Nem figyeltem, hogy Premium es Premium kozott is van kulonbseg. Ezt kaptam, elvileg 2015 oktoberi, szoval eleg friss, jo lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz K Norbi #22262 üzenetére
Itt kint vettem az angoloknal, de Nemetorszagbol jott. Itt kicsit dragabb, ellenben bennem folyamat el az a hiszem, hogy az itteni dolgok jobb minoseguek, mint amit otthon kapsz, mint ahogy azt mar tapasztaltam. Nem tudom, hogy ez erre a szegmensre is igaz e...
Es meg reklamaltam, hogy nem azt kuldtek, ami a kepen is van... Csodalkoztam is, hogy azt valaszolta, hogy az indikatoros mar nincs gyartasban. De nem figyeltem, hogy ez mar mas tipus.
Egyebkent otthon is lehet kapni mar. Ennek a sracnak irtam, ugyan ilyen aksit arul. Kepet o is rosszul rakta ki, mert neki is mar detto ugyan az van, mint ami nekem. Ha gondolod, kerdezz ra, o honnan vette.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz K Norbi #22266 üzenetére
Nagy tevedesek vannak e teren is. Az angolok a legigenytelenebbek a gumihasznalatot illetoen. Kezdve azzal, hogy itt is van tel, mivel alt. januartol marcius elejeig majdnem folyamatosan maximum 7 fok van, es esik, legtobbszor eso, de 3 eve, miota kint vagyok, mindig volt ho, ami meg is maradt 3 napig. Tavaly 1 honapon keresztul minden reggel kapartam az autot, mert -1 - -5 fokok voltak reggel, es a hatalmas para miatt jegpancel fagyott az auto kore. Tegnap is kapartam reggel, pedig csak 1 fok volt. 1,5 fok korul, mar fagynak a vizcseppek, igy az utak is csuszosak.
Erre fol, az angol nem hasznal teli gumit. Meg is all az elet, mikor leesik a ho... Sot, azt, hogy egy auton milyen gumi van, nagyon nehez megmondani. Altalaban minimum 2 fele, de 10 autobol 5-on minimum 3. Itt ugye azonos tengelyen is engedelyezett a kulonbozo tipusu abroncs hasznalata. Csak par pelda. Szemben a 6 eves S Mercin konkretan 4 fele gumi van. Forgasiranyos, asszimetrikus nyarik, es 1db 4 evszakos. Kicsit messzebb Audi A5 3.0TDi, 6 evesen, 3 fele gumival. A kisebb autok meg hagyjan, oda olcsobb a gumi, megveszik parban, igy legalabb a tengelyeken azonos. De a dragabbakat szigoruan egyesevel cserelik. Baratom MOT -ra vitte az Insigniat, teli gumival. Az egyik elso rosszul kopott, igy megbukott volna az MOT-t. A csoka csak azt az egyet kicserelte, nyarit rakott fel, valami altala forgalmazott kinait.Szoval lehetetlen megmondani, mit is hasznalnak. En megmaradtam az otthoni szokasoknal, decemberben megy fel a teli. Esoben is jobb, meg 7 fok korul is biztosan elobb megallok vele, mint a nyarival. Ideges is vagyok, mikor palyan csuszos idoben kozelrol kovetnek ebben az idoszakban.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #22577 üzenetére
Nem a tobbletszennyezessel volt a gond... Persze azzal is, de maga a botrany nem ezert robbant ki. Hanem azert, mert a csalasra kulon software lett alkamazva. A tobbi gyarto mashogy trukkozik, mert biztosan trukkoznek, de nem csalnak.
Erre nincs is megoldas diesel fronton. AdBlue, ahogy USA -ban, de az is csak kezeles, nem megoldas.Durvan tul van mar ez lihegve.... Minden szennyez, meg a hybrid is, csak nem kozvetve. Meg a lo is szennyez. Ha mindenki lovaskocsival jarna, az sem lenne jo, mert sokat pukiznak, ami ugyan ugy hatassal lenne a felmelegedesre(nem is tudom, hogy a marhatartas hany szazalekban felelos...), pluszban azokat etetni kellene, igy meg kevesebb termofold maradna, ahol az emberi fogyasztasra termelnenek. Nincs megoldas...
Azt kellene mar meglatni, hogy a legnagyobb problema az maga a tulnepesedes.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kornel #22579 üzenetére
Jah, az atomhulladekba meg belefulladunk. Mire lebomlik, mar a Fold sem lesz lakhato, mert megeszi a Nap. Meg majd hozok Neked halat a Dunanak azon szakaszabol, ahol a hutoviz visszaaramlik.(legjobb pecahely, 5 kg es a folotti pontyok imadjak a meleget) Es akkor egyel csak onnan par evig. Aztan majd beszelgetunk. Vagy menj el kirandulni Fukusimaba, nagyon szep hely.
Mágus2: Az a gond, hogy az nyilt csalas, es az osszes ilyennel rendelkezo motor egytol egyig megbukik. Azert mas gyartonal nincs ilyen. Trukkozes es csalas kozott van kulonbseg. A csalas tiltott, es buntetni kell, a trukkozes pedig nem tiltott, csak kijatsza a kiskapukat, avagy a rendszer hibait, amit nem lehet buntetni, csak bezarni a kapukat. A problema itt maga a meres. Tessek valtoztatni rajta, es normal, real life korulmenyek kozott merni a kibocsatast a labor meg a tesztpad helyett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #22584 üzenetére
De mint irtam, en Veled ertek egyet. Nem ertem, hogy miert kell a VW -t beallitani bunbaknak. Hibaztak, oke. De azok is hibaztak, akik meg mindig ragaszkodnak az elavult meresi metodushoz. Azt kellene mar 'modernizalni', vagy inkabb lejonni az urbol, kijonni a laborbol.
joamilestoné: Jol irod.
Pumma: Persze. Megtalaltak a szoftvert, VW beismerte. Innentol kezdve kiszolgaltatottak a politikanak... Konkurencia ilyenkor kegyetlen tud lenni. Egy joval kisebb ceg ebbe siman becsodol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kornel #22590 üzenetére
Paks 2 ketto azert epul, mert igy lehetett sok sok milliardot zsebbre vagni. Hany evre lett titkositva?
A nemetek erdekes mod talaltak megoldast. Igaz, ido mire kiteljesedik, de mire meglesz Paks 2, addigra mar ok sem fognak az atmenetileg hasznalt szeneromuvektol fuggni.
Paksrol meg tudnek meg meselni, mivel ott lakom. Azzal nem dicsekednek, hogy az ott eloknel, tehat a bent dolgozoknal, es a szemkozti oldalon levo telepulesek lakoinak mennyire gyakori a magasabb sugarzas miatt kialalulo betegsegeknek a szama.
Az atomhulladekra pedig nem talaltak meg megoldast. Vagyis egy dolgot megis. Betemetni, fold ala zarni. Majd az unokaink elvezhetik a gyumolcset.En most fejeztem be. Majd ha lekoltozol Paksra, es dolgozol az eromuben, akkor beszelgetunk errol. 130 km-rol konnyu dumalni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hasznal valaki autos kamerat? Nagyon filozok rajta, hogy en is rakok az autoba, ki tudja mi tortenhet alapon. Nem ismerem ezeket, azert kerdezem, hatha valakinek van veluk tapasztalata. FHD, meg ha lehet akkor olyan, ami a sebesseget is odabiggyeszti a datum/ido melle.(nem tudom, hogy van e ilyen) Nem kell semmi detektor funkcio, meg hatso kamera, mert lattam mar olyat is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jo reggelt
Kerdesem a kovetklezo volna. Kicsit upgrade -eltem a fekrendszert, mert a mostani elso ATE tarcsaim 8 honaposan megadtak magukat, razza a kormanyt nem is kicsit, pedig mar egyszer elvittem szabalyoztatni.
Rendeltem az EBC -tol Ultimax tarcsakat elore, es hozza ajanlasra a red stuff betetek helyett Ferodo DS2500-at, ami elvileg meg road legal. Valaki hasznalt mar hasonlo palyanapra is alkalmas kombot? A problemam a kovetkezo. A tarcsakat ugy, ahogy eddig mindig, az elso par szaz km-en csak finoman szabad hasznalni, utana lehet folyamatosan novelni a terhelest, de a javallat szerint az elso 1000 km-en csak modjaval. Ezt irja az EBC. Ezzel szemben a padoknal a bejaratasi fazis a kovetkezo: 25-30 alkalommal torteno, 4 masodpercig tarto fekezesek, 50% -os pedalnyomassal, hogy szepen fokozatosan epuljon fel a ho a fekrendszerben.Az egyik nagyon ellentmond a masiknak... Ha a padokat igy akarnam bejaratni, akkor a tarcsakat mar az elejen gajra vagnam.
Mi a megoldas?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #34389 üzenetére
Az a gond az EBC betetekkel(mind a red mind a Yellow -al), hogy hidegen kvazi nincs fekero egyiknel sem. Mindenki panaszkodik, hogy reggel indulas utan a keresztezodesben alig tud megallni, meg hosszu autopalyatempo kozben ha veszfekezni kell, akkor az elejen szinten a hideg fek miatt nincs meg a lassitas. Ezert vettem Ferodo -t, mert mindenki azt irja, hogy az mar hidegen is nagyon harap. Csak ez a bejaratasi dolog elegge fura, kicsit be is tojtam most, hogy lehet megsem lesz ez igy jo, mert a beteteket nem tudom bejaratni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #34400 üzenetére
Igen, arra. Pontosabban az, hogy az EBC is min. 600 miles -t ir a tarcsakra, addig csak finoman. Es azon vagyok, hogy ez mennyire hasznal a beteteknek.
A felelmem megint az, hogy ismet razni fog. Az ATE is addig jo volt, amig nem keveredtem ra vele a nemet palyara. Az 5000km kivegezte....[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #34411 üzenetére
Remelem, egy PH-s srachoz vittem. Szabalyozasnal belottek ezzel a pro-cut geppel, es az auton lett megcsinalva. Ennyit tudok errol is. Most ha raszanom magam, akkor ha elviszem a szerelohoz, mondom neki, hogy nezzen ra az agyra is. Kicsit betojtam attol, amit a Ferodo hasznalatijaban olvastam, ezert orlodok. Raadasban ott az van irva, hogy 'for track use', mig az oldalon azt irtak, hogy inkabb road, de birja a palyanapozast is. Irtam a forgalmozonak egyebkent, aztan majd eldontom, hogy marad e, vagy visszakuldom a fenebe. Mert mar talaltam olyat is, hogy elotte ajanlott bejaratni a tarcsat egy sima betettel, majd utana mikor a tarcsa mar kesz, mehet fel a Ferodo. Na ilyet en biztos nem csinalok.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Tulaggodom, mert most beszivtam a fekkel, es megegyszer nem akarom. Kozben voltam szerelonel is, kikertem a velemenyet. Pechre MOT vizsgaztato is egyben, es egybol mondta, hogy ezek a padok nem road legal -ok, ezert igazabol nem is rakhatna fol. LOL, mondtam nezzuk meg a weboldalt. Ott nincs feltuntetve ennel az egynel, de a dobozan tenyleg ott van. Irtam is a forgalmazonak, hogy nem akarjak feltenni, mert csak versenyre lehet hasznalni. Betudnam cserelni EBC -re persze....Meg fel is mehetne, mert a csoka a weboldal alapjan feltenne.
Akkor Te hasznaltal red es yellow stuff -ot is? Milyen autoval? Hidegen nem volt gondod a fekerovel? Mindenki azt irja, hogy hidegen nagyon veszelyesek, es csalodtak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz LógaGéza #34422 üzenetére
Pontosan en sem tudom. Egy dolog biztos, ha nem teljesitik az ECE R90 szabvanyt, akkor nem hasznalhatoak kozuton.
Nezd meg a Ferodo oldalat pl, innen a DS2500 kivetelevel mindegyiknel fel van tuntetve, hogy "NOT SUITABLE FOR ROAD USE". Ahogy pl. az EBC -tol is ott az Orange stuff, ami szinten nem teljesiti a szabvanyt. "**PLEASE NOTE, THESE PADS ARE FOR TRACK USE ONLY, THEY ARE NOT R90 APPROVED**"Annyi a hiba, hogy hiaba van road use a ds2500-on, ha nem teljesiti a szabvanyt, akkor nem jo az sem. Es ez eseteben valszeg azert, mert nincs rajta wear indicator.
Megfogadom akkor amit irtok, es kicsereltetem redstuff -ra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz kaszaking #34950 üzenetére
Autopalyan 149 -el meg 'buntetlenul' haladhatsz, foto nem keszul, max kiszednek a forgalombol.
A kerdes az, hogy 80-nal mennyit csal az orad, es az, hogy sikerult e belassulnopd 75-re minimum. Azt hiszem 76 -nal kattan a fenykepezo.
mod: Jol tudtad. 100km/h alatt 15 a tures, folotte meg 20.
kornelka: Akkor nezd meg ujra: Itt vagy itt, vagy akarhol. Autopalyan 149 a vege, es nem kapsz csekket. 100km/h alatt meg +15 a tures.
Ora szerint nem, GPS szerint nezzuk a sebesseget. Ezt a % -os dolgot nem tudom honnan vetted, de nem szerepel sehol sem. TC-n volt fent egy cikk, az sem igy irta le. Na meg a rendszeresen leskelodos rendor ex-osztalytarsaim is igy mondjak, en is toluk tudom, sot, volt szerencsem kozelrol latni ezt a hiros VEDA -t.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kornel #34955 üzenetére
Ezt a +3km/h -t nem tudom, nem vagyok benne biztos, de rakerdezek. Nekem csak annyit mondtak, hogy palyan lojjem be az autot 149-re GPS szerint, orszaguton meg 104-re. Nem mennek majd utanad, legalabbis 20 -bol csak egyszer lesz egy elfogo auto is a kov. felhajtonal.
Az talan csak akkor, ha nem fogadod el, es birosagra viszed...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kornel #34957 üzenetére
Nofene... Szerintem nem erne meg tobbet kockaztatni. Az a 149 allando temponak pont idealis, es ahogy nezem, itt is ez az ajanlas.
Annak a 2-3 -nak szerintem akkor van jelentosege, amikor hataron mernek be ket birsag-lepcso kozott, es Te fellebbezel, hogy marpedig Te pont alatta voltal, igy az alacsonyabb birsag jarna.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Kornel #34961 üzenetére
Veda eseten nem tudom, hogy ez hogy van, leven nem talaltam errol cikket. En biztos nem kockaztatnek azzal, hogy a meresi hibahatarban bizva 152 -vel fekezes nelkul elmegyek egy trafi elott, mig 149-nel tenyleg csak a tukrot kell nezned, hogy jon e utanad valaki. En ekkor mindig a gazra lepek, es tiplizek.
Most utanjarva, a hordozhatok azok lezeresek. Vazz, Lezer Jani megis jol jart.... 100-ig 3km/h, a folott 3% a hibahatar. De en akkor is ugy tudom, hogy a trafi 150 -nel mar kattan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A plusz kanyarfenyszoromba szeretnek a gyari sima H7 55W sarga es gyenge fenyu izzo helyett egy olyat, ami sokkal inkabb hajaz a Xenonra, es a fenye is kielegito. A feladata annyi, hogy lassu menetben bevilagitja azt a reszt, amerre eppen fordul az auto, mondjuk keresztezodesben az ut szelet.
En ket lehetseges izzot talaltam. Az OSRAM Cool Blue Intense H7, ami nekem mar kicsit kekes, nem Xenon szinu. Masik a Philips White Vision. Az elso 4100K-s, a masodik 4300K-s, mindegyikre 1500 lumen van megadva. Melyik lesz a jobb? A Kelvin alapjan nezve az Osram a feherebb, de a kepek mast mutatnak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MunezXBK #48983 üzenetére
Sargas fenyt irnak hozza, ami a 3600K mellett ertheto is.
brumi1024 : Igen, pontosan olyan. Vegul belattam, hogy az kell... Hiaba, mar csak a motorja miatt is, ez meg kihagyhatatlan deal volt. Itt irjak, hogy hajo.... Nem, szabalyosan egy tanker, ami miatt bajban is vagyok a szuk fordulokban, meg. Az E osztaly nagyon kicsinek tunik hozza kepest, pedig sulyban egyebkent nincs difi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...