Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Neohero

    tag

    válasz apszi #43706 üzenetére

    Nálunk a futár (Trans-o-flex) problémázott hogy meg akartuk vizsgálni külsőleg a dobozt mielőtt átvesszük. A webshop oldalán is felhívták a figyelmet hogy utána reklamáció nincs.

    "Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kiszállító előtt szíveskedjék megvizsgálni hogy külsérelmi nyomok (szakadás, törés, lyuk stb.) nem látszódnak-e a csomagoláson, és csak ezután írja alá az áruátvételi bizonylatot, mivel sérülésre vagy hiányosságra vonatkozó reklamációt ezután már nem áll módunkban elfogadni!"

    Mondtuk ilyen nagy tételnél hadd vizsgáljuk meg mielőtt aláírjuk a papírokat. Utána mormogott az orra alatt de nem érdekelt.Amúgy is ezzel a szállítóval kapcsolatban sok negatív komment érkezik a neten a viselkedésük és egyéb miatt. De szerencsére nem volt gond a termékkel.:)

Új hozzászólás Aktív témák