Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #29299 üzenetére
Abszolút nem, az csak arra van, hogy amikor elveszed a tápot, kikapcsoljon.
Magában nem használható semmire, ezek ilyenek: autóba való, mondom.
(Parkolási módban sem ebből táplálkozik, hanem az autó rendszerét szívja:
ha nem lenne benne valami védelem, hogy leálljon, simán lemerítené idővel.
Pl. nézi, mennyi a feszültség. Ha alacsony, nem jár a motor, majd ha nagyon
alacsony, akkor abba kell hagyni a felvételt, beinduljon az a motor másnap.)A vízállóság nem csak azért fontos, mert esőben rollerezel: bármikor elkap.
Nem szerencsés olyasmit felkendácsolni a sisakra, ami nem oda való.
(Kábelt véletlenül sem fogsz rákötni, habár volt nekem vezetékes headset,
végülis elviselhető volt, de maradjunk annyiban, hogy kényelmesebb a BT.
Csak a vezeték nélküli betáplálást még nem találták ki, "nagyobb távokra",
tehát kénytelen vagy egy li-ion akkut tartani a fejed mellett közvetlenül.)
-
alphamooncam
őstag
válasz
alphamooncam #29296 üzenetére
Közben megtaláltam a használati utasítást.
Azt írja a 240mAh , ami nem tudom mire elég, de a leírás szerint a belső akku csak felvétel lementésére való, ami probléma lehet.
Szóval, most nem tudom mire elég ez a 240mAh-s akku, elég-e egy kétórás felvételre.
[link] -
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #29295 üzenetére
Optikai képstabilizátor akciókamerában nem jellemző, mert pont a mozgó
alkatrészek ellensége az a nagy mennyiségű rezgés, amit az akciókamera
elszenved (igen, innen jön az elnevezés is, hogy általában nem kíméljük).
Elektronikus képstabilizálás szokott bennük lenni, pl. Sony-nál SteadyShot.
Cserébe ilyenkor kicsit kisebb az elérhető látószög. GPS régen feláras volt,
legolcsóbbakba nem került, pl. a linkelt AS20. Az AS200 jóval drágább volt.
Megjegyzem képstabilizátor nem fog segíteni a hangon, mikor rezeg a tok.
Ilyen szempontból a sisakra rögzítés sokkal jobb, bár nem triviális művelet.
Esetleg mellkas nézet, ha az ember ül. Visszaad valamit az élményből is. -
alphamooncam
őstag
válasz
DigitXT #29294 üzenetére
"Ahogy az előttem szóló írja, ilyesmi autóba való, ahol van betáplálás...
Eleve nem vízálló, szóval kétkerekűre necces (van motoros dashcam),
de ha bírná is az időjárást, akku akkor is kell hozzá. Akciókamera lesz,
amit szeretnél, beépített akkumulátorral, az mehet sisakra is akár.
Vázra rögzítve átveszi eléggé a rezgéseket, különösen szar a hang.
De természetesen vázra rögzítve be lehet kötni neki tápot is, ha kell..."Nincsenek nagy elvárásaim.
Mint írtam sisak shiedljére tervezem rögzíteni, így a testem a rezgés elcsatolás és külön képstabilizátorra sincs (?) szükség.
Elvileg.
Beépített képernyőre ugyanígy nincs szükségem, menet közben úgy sem fogom nézegetni, beépített akku meg elvileg van.
Vízállóság, hát nem tudom. Szerintem nem kell, mert ha olyan az idő el sem indulok. Rollerem amúgy sem vízálló.
Milyen akciókamerára, vagy motoros kamerára gondoltál, ami jobb lehet ?
GPS! Ezt még nem tudom, hogy szükségem van-e rá. Nem tervezem elhagyni egy esetleges baleset helyszínét, és úgy nagyjából olyan helyeken járok a rollerral amit ismerek, és ha szükséges, később el tudom mondani, vagy meg tudom mutatni, hol volt az esemény.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Tibee86 #29293 üzenetére
"És a kábelt hol vezeted el a powerbankhoz?"
Elvileg van benne Li-ion akku. Menetidőm egy alkalommal nem több mint 2 óra ( oda-vissza* ).
Tesztek szerint a parkolás-figyeléshez van szükség kiterjesztett felvételi időhöz, külső un. powerbankra, beépített 2 órát csak kibír.
-
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #29292 üzenetére
Ahogy az előttem szóló írja, ilyesmi autóba való, ahol van betáplálás...
Eleve nem vízálló, szóval kétkerekűre necces (van motoros dashcam),
de ha bírná is az időjárást, akku akkor is kell hozzá. Akciókamera lesz,
amit szeretnél, beépített akkumulátorral, az mehet sisakra is akár.
Vázra rögzítve átveszi eléggé a rezgéseket, különösen szar a hang.
De természetesen vázra rögzítve be lehet kötni neki tápot is, ha kell... -
Tibee86
nagyúr
válasz
alphamooncam #29292 üzenetére
És a kábelt hol vezeted el a powerbankhoz?
-
alphamooncam
őstag
Srácok! Használ valaki kamerát, rögzíteni az utat?
[link] Erre gondoltam a sisakakom shieldjére rögzíteni.
Mit gondoltok róla?
-
PociAti
őstag
válasz
Sentosa72 #29288 üzenetére
Nem hallottam még olyanról, hogy egy első lámpa tönkre ment volna, hacsak nem ázott be, vagy nem kapott valami sérülést. Normál LED fényszórók nagyon sokat bírnak.
Létezik alkatrész lista, talán YT videót is találsz róla miként kell cserélni, de egyszerűen pótolható (kiegészíthető) külső kerékpáros lámpával a világítás. Emiatt előre ne fájjon a fejed.Ne akarj nagyobb akkut! Ha nagyobb hatótávra lenne szükséged, akkor vegyél nagyobb hatótávú rollert. Azt a típust vedd meg, ami a vásárlás pillanatában elérhető lesz a piacon, ne azokban gondolkodj, amik most vannak.
Ha már Xiaomi, a 4. generáció 9 modellből áll (4, 4 Go, 4 Lite, 4 Lite (2nd Gen), 4 Pro, 4 Pro (2nd Gen), 4 Pro Max, 4 Pro Plus, 4 Ultra), jövőre valószínűleg megjelenik az 5-ös széria.Elvi hatótáv 35 km, valós körülmények között, nyugodt tempó mellett 20-25 km kinyerhető. Ennél többet ne akarj egyszerre menni. Ha többre lenne szükséged, akkor a célállomásra (munkahelyre) vegyél egy tartalék töltőt.
-
Sentosa72
csendes újonc
válasz
Thunderzolee #29289 üzenetére
Köszi, megfontolom.. index van a sisakon köszi
-
válasz
Sentosa72 #29288 üzenetére
Inkább add el, 100-110-ért mennek, és vegyél egy Segway F2-t, F2 Plust.
Használtan 130ezer körül rendszeresen látni, max 150.Ha új akksit épittetsz, az nem olcsó.
Ezt meg eladni ugyse tudod értelmes áron.Az F2 sorozat kb ugyanezt tudja, mint a Xiaomi 4-es, ugyanekkora, csak erősebb a motorja, indexek is lesznek már rajta, hátsó kerekes, meg egy akasztót is kapsz hozzá s kormányra.
Kár arra a Xiaomira költeni.Itt össze tudod öket hasonlítani.
-
Sentosa72
csendes újonc
Sziasztok,
Xiaomi electric scooter 4 EU BHR7128EU rollerhez első lámpát keresek. Máködik csak ne biztos h szervizbe küldeném ha felmondja a led a szolgálatot.
Létezik PN szerinti alkatrészlista vagy robbantott ábra?
Másik kérdésem , ha a gyárinál nagyobb kapacitású akksit szeretnék , vezérlőt is kell cserélni? ill belefér e a trepnibe a 10-12Ah aksi ?
köszi -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Thunderzolee #29283 üzenetére
Vannak készülékek, ami az Amazon mobilos alkalmazását igényli (ebben a marketinges érdekek is benne vannak vastagon), például annak rendes működéséhez kell a régió, netes kapcsolat, IP-címet néz, ilyesmi. Ez is valami hasonló lehet, gondolom.
Vagy mobil nélkül is az Amazon-fiókhoz való csatlakozás, pontosan nem emlékszem már.
-
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee #29283 üzenetére
Tud 35-el menni
-
-
PociAti
őstag
Rollereknél a jármű szériaszáma számít. A firmware a szériaszámot vizsgálja meg, és az alapján engedi a szolgáltatásokat és sebességet.
A trükközés módja az, ha átírják a roller szériaszámát. Ez sem minden esetben járható, és külső applikációra van szükség.Illetve van még egy érdekesség. Amerikán belül vannak államok, ahol 32 helyett 35 km/h sebesség a megengedett, így Ninebot rollereknél gyári applikációval kiválasztod az államot, ahol magasabb sebesség elfogadható.
Navee is ehhez a Xiaomi, Ninebot családhoz tartozik, náluk sem mehetnek máshogy a dolgok.
-
fles1
csendes tag
Sziasztok,
Amennyiben a Navee roller dobozára/útmutatójába 25 km/h max. sebesség van írva, aktiváláskor kijátszható-e a sebesség korlátozás úgy, hogy a Mi Home appban Egyesült Államokat állítok be a régióhoz (és az okostelefon időzónáját is manuálisan átváltom)?
Xiaomi robotporszívó esetében elvileg működik a módszer, de gyanítom, hogy egy e-roller más tészta... De azért kíváncsi lennék a véleményetekre!
Ui: az applikációban található modellszámban is benne van az EU jelzés. -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Mr.Wiking #29277 üzenetére
Mivel nekem bevált egyik 8,5 collos rokona, így elfogult vagyok, megvenném akár tartaléknak is.
Ha jól látom az általad linkelt is ugyanolyan 6,1 collos felni, illetve motorra épül, csak a gumi átmérője növeli 10 collra. Hasonlót csináltam én is, amikor a 8,5 collos kamrás gumit levágtam (nem bírtam a keménységét) és ilyen 10 collos fújhatót raktam fel.
Csak nekem a teleszkópos első villa nem ehhez van méretezve, így a sárvédőt le kellett venni, mert akadályt képezett. Hátsót meg tudtam oldani, ha nem is tökéletesen, úgyhogy hátra inkább 8,5 collos jófajta CST-gumit raktam, elől ment a 10 collos, de sárvédő nélkül, egy ideig.
Van hátsó rugózása is, én kedvelem, így néz ki (nem saját képek, Youtube):
-
enginev3.0
félisten
-
Mr.Wiking
tag
Sziasztok!
Erről a rollerről mi a véleményetek? [link]
Esetleg más helyette? Fontos a minél nagyobb hatótáv és az, hogy minél könnyebb legyen.
Köszönöm!
-
d@vee
őstag
válasz
Peaceliker #29274 üzenetére
Kívánnék én az ilyeneknek egyebet is, de úgysem teljesül
-
d@vee
őstag
Van egy ilyen fekete fullos védőfelszerelésben gurigázó rolleres akit néha látok mikor munkából gurulok haza a Rákóczi hídon. Úgy megy kb. 70-el bringa úton mint egy elmebeteg. A mellettünk lévő kocsikat állva hagyja.
A védőfelszerelésben igaza van. De majd minden nap jönnek rolleresek full face bukósisakot venni hozzánk, szóval terjed az magától is. -
alphamooncam
őstag
válasz
PociAti #29268 üzenetére
"...Persze aki nagy gépet használ, az le van és le lesz tiltva a kerékpárutakról, neki ebből a szempontból szívás az élete."
Én "nagy" gépet használok és eszemben sincs a kerékpárutat használni, ahol nagyobb eséllyel találkozok rutintalan, KRESZT alapból sem ismerő, vagy semmibe vevő közlekedő társakkal.
Nem kérek belőle köszönöm.
Azt a szívást meghagyom másoknak.
Inkább megyek a kocsik között, ahol esélyes, hogy legalább egy elméleti, és egy gyakorlati vizsgán átmentek és legalább tudják/tudhatják milyen szabályt sértettek...
-
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #29268 üzenetére
Neked nagyon becsípődött ez a védőfelszerelés balesetet okoz dolog.
A magam részéről még soha nem tapasztaltam ilyet, persze, tudom, egy
kesztyű is okozhat melléfogást, pláne, ha nem jó méret, de hát ezért kell
normális védőfelszerelést használni. Mind minőségben, mind méretben.
Egy jó bőrkesztyűben még jobb is motorozni, mint puszta kézzel. -
-
h1mpi
félisten
A múltkori sisak témához… 10 km/h… nem 25 km/h!
-
pescara
aktív tag
válasz
cool79 #29243 üzenetére
en g30 nal fujkaltam az osszecsuko zarat, hogy konnyebb legyen csukogatni. Par nap mulva elkezdett egy kicsit kotyogni a kormany. Elvittem a szervizbe, 3 perc alatt megcsinaltak, es azt mondtak, ne fujkaljam semmivel, az a jo ha kicsit nehezen nyilik, kulonben a kormany fog kotyogni. ez kb 6 honapja volt, azota tokeletes.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
PociAti #29256 üzenetére
Hogyan oldották meg az erős működést.
Bizonyos határig megoldható, áramra jobban terhelhető félvezetőkkel, a tápkörben mindenhol kicsit vastagabb vezetékek, a motorban is vastagabb réz, kevesebb menetszám mellett. Az akku 6S konfiguráció, de kérdés, mennyi cella van párhuzamosan, azt is illene valamennyire megnövelni, hogy jobban bírja az áramot. BMS modul is nagyobb áramra legyen felkészítve, a kritikus szűrőkapacitások is valamivel nagyobbak.
Csak eljön egy pont, amikor már gazdaságosabb feszültséget emelni.
-
enginev3.0
félisten
Na kipróbáltam
Nagyon szép, nekem egy laza csavar sem volt rajta, kormány csapágyon kicsit majd lazítani kell, álló helyzetben nem zavaró hogy feszes, de menetközben nagyobb biztonságérzetet ad ha könnyebb tekerni
Kicsit rövid a trepni, a 4 pro gen2hoz képest fura hogy ilyen közel állok a kormányhoz, nekem idegen hátra feltenni a lábat a láb támaszra, valahogy jobban érzem magam ha egymás mellett vannak
Abszolút könnyű vele normálisan közlekedni, nem ugrik ki alólad, sőt az első 25km/H még majdnem lassú is mire eléri, utána jobban gyorsul, de szépen adagolható a gáz szóval nagyon könnyű biciklisek vagy gyalogosok között is közlekedni vele, akik továbbra sem tudnak közlekedni mert mennek össze vissza, és ők szidják a rollereseket, nyilván mivel ez új dolog így ezt kell szidni
40 fölött már tompább a gyorsulás, de 45 és az 50km/H is megvolt a kijelző szerint, 80kg-mom alatt sík terepen, majd lemérem telefonnal is hogy mennyit megy
A kijelző számomra nem vészesen sötét, én láttam rajta a sebességet, amúgy meg sokat nem nézegetem menetközben
Rugózása gyárilag is elég jól be van állítva az én súlyomhoz, bár offroadra nem használnám, de nincs is ilyen célom vele, és süllyedős homokban simán el lehet taknyolni ezzel is
Eddig abszolút megérte a +23ezerft ráfizetést
Hatótávot majd idővel lemérem, hogy mennyi a valós -
cool79
csendes tag
válasz
enginev3.0 #29255 üzenetére
Először tedd fel a rolit egy hokedlira vagy hasonlóra,hogy kényelmesen hozzáférj.
Kupakok le,én teljesen kiszedtem a "tengelyeket" ami igazából egy hosszú csavar,ezt kenjed be,főleg a széleken,ahol mozgás van.
Kell hozzá imbusz meg villáskulcs, -
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #29256 üzenetére
Persze, de ez ilyen nephiedelem. Annyiban azonban van igazsaga, hogy ha a motor (de leginkabb a stator) geometriaja megegyezik, akkor valoszinuleg az alacsonyabb feszultsegu gyengebb is lesz, mert a nagyobb aramu tekercseleshez mas meretekre van szukseg. Raadasul a sztori kadgorbere hajaz, mert a tul nagy feszultseg is problemas, ahhoz sok menetet kell tekerni es a minimalis vezetekkeresztmetszet ala nem lehet menni. Lasd a kismeretu 230V-os ventiknek is(pl. 12 centisek) batar meretu a motorja a teljes keresztmetszethez kepest a sok menetes tekercseles miatt.
-
PociAti
őstag
válasz
Reggie0 #29254 üzenetére
Igen, azonos teljesítményen kisebb feszültséghez nagyobb áram kell.
Nyilván mindketten tudjuk, hogy a távvezetékeknél azért transzformáljuk az áramot magas feszültségre, hogy alacsonyan maradjon az áram, ne lépjen fel akkora hőveszteség a vezetékeken. Transzformálási költségek kisebbek, mint amennyi a hőveszteség lenne.A téma kiindulását az a visszatérő állítás adta, hogy alacsony feszültségű (kb. 24 voltos) roller rossz, mert az gyenge. Közben a valóság nem ezt mutatja. (Olvass pár hozzászólást vissza.) Tehát ettől a fals állítástól kellene megszabadulni. Nem szabad általánosítani.
Tényleg "hátrányból" indul a kis feszültségű roller, viszont A Ninebot E2 rollernél úgy tűnik sikerült jól hangolni a rendszert. (Feszültségszint csak 60%-a, mellé a motor teljesítmény 75-80%, orvosolható a különbség.) Hogyan oldották meg az erős működést.
Navee N40 lett szembe állítva a Ninebot E2-vel. Mindegyikben 10Ah-s az akku, E2 az csak 24V-os rendszer, gyengébb motor, kisebb (tömör) kerék, mégis jobb gyorsulás.
Ennél a rollernél pont nem, de más újabb modelleknél egyre többet emlegetik a RideyLONG technológiát.
Segway-Ninebot saját fejlesztésű RideyLONG™ technológiája
"Az újonnan kifejlesztett RideyLONG™ technológiával a MAX G2 elméleti hatótávolsága nagymértékben javult.A RideyLong™ összehangolja a nagy teljesítményű kefe nélküli motor, az újonnan kifejlesztett nagy hatótávolságú formula abroncsok és az optimalizált vezérlő algoritmus közötti koordinációt, amelyek együttesen extra nagy, akár 70 km-es hatótávolságot biztosítanak egyetlen feltöltéssel!"
-
enginev3.0
félisten
Kibontottam, beindítottam, feltettem töltőre
Már csak holnap szerelem össze, akárhányszor nekiálltam valaminek munka után este, abból mindig katasztrófa lettNagyon nagyon kíváncsi vagyok
Amúgy gyönyörű, nem vészesen nagy, bár még nem álltam rá
Geekbuyingról rendeltem pénteken, hétfőn adták fel, és ma hozták is
A doboz sértetlen, szóval vigyáztak rá
Az érintőképernyő annyira nem is nagyon érdekel, hogy egy ideig rajta hagyom a fóliát -
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #29251 üzenetére
Én meg kiegészítettem azzal, hogy nanáhogy nem, mert a gyengeséget nem a kevés feszültség, hanem a kevés áram okozza. A kevés feszültség csak áttételesen számít, hiszen ahogy merül az akku, egyre kevesebb elérhető végsebesség, egyre neccesebb maximálisan megterhelni az akkut, főleg lemerülés közelében: nagyobbat esik a fesz.
A linkelt képen látszik, hogy teljesítményre szabályoz, ha azt választod: ez hatalmas fegyvertény, annak ismeretében, hogy a legtöbb vezérlő csak sebességre (ami ennél választható opcióként szerepel). Oké, kicsit nagyzolós, hogy Power-based, viszont a mértékegység Amper, hiszen itt fázisáram korlát lesz, a feszültség meg dinamikusan változik, így a leadott teljesítmény lineárisan nő a sebesség növekedésével, ha nyélen megtartod a gázkart (végig 64A megy a motorba). Amúgy az nem sok, de mivel kicsi (kisebb) kereke van, mint amivel hasonlították ugyanaz a forgatónyomaték nagyobb hajtóerővé alakul a kisebb erőkar okán. Ezért gyenge amúgy a City a nagy kerekeken, miközben tökugyanaz a motor/ECU kisebb felnivel nagyobb gyorsulásra lenne képes.
-
PociAti
őstag
válasz
DigitXT #29250 üzenetére
Arra a visszásságra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy a 24 V-os rendszer nem feltétlenül gyenge. (Ami még csak nem is 24 Voltos, tehát nem a 67%-a, hanem csak 60%-a.)
A gyorsulás pusztán nyomaték kérdése is némi kiegészítésre szorul. Okai-nál és a videóban szereplő Navee rollernél sem az a probléma, hogy ne tudna a motor kellő nyomatékot leadni, vagy ne adna le eleget, hanem hogy a görbe (nyomatékgörbe) nem olyan, mint amit a tesztelő (érzésre) ideálisnak tartana.
A ScooterHacking Utilityben szépen lehet szerkeszteni azt a görbét, ami a gázkar viselkedését, a gyorsulás jellegét megadja.(Lemerült akkuval milyen viselkedés lenne optimális, azt igazítsa mindenki a szokásaihoz.)
-
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #29249 üzenetére
mindössze 21,6 V (nem is 24V)
Ez egy 6s li-ion pakk névleges feszültsége: kerekíteni szokás, részben marketing okokból. A 36V-os rendszerek kivételesek, hiszen 10x3.6V kereken 36V. De már egy "48V" rendszer esetén is ott a kerekítés, 13s névlegesen 46.8V, de senki nem hívja így.Másrészt ez egy átlagos feszültség, hiszen teljesen feltöltött állapotban 4.2V/cella értékkel számolhatunk, azaz így lesz 42V-os töltő jó a 36V pakkhoz, ill. 54.6V a "48V" pakkhoz, és így tovább. Meg fogsz lepődni, de a 60V-os akku sem pont 60V, "mindössze" 57.6V (16s). És ami a legjobb, hogy mindennek semmi köze a roller gyorsulásához.
Az tisztán nyomaték kérdése, már ameddig nem limitál az akkufeszültség. A nyomaték meg fázisáram kérdése: ha a vezérlő arra szabályoz, akkor nagyon sokáig semmit nem számít az akku feszültség, hiszen nem korlátozza semmiben. Egy bizonyos tempó fölött igen. 25 km/h alatt simán elképzelhető, hogy elegendő 24V. (Kerék méret és tekercselés függő.) A paraméterek amúgy nagyon is valóságosak, csak megfelelő paramétereket kéne nézni, amit viszont nem tartalmaznak a gyári adatlapok a legtöbbször. Pl. nyomaték. A motor névleges teljesítménye szart se ér...
Szerk: ha megadják a csúcsteljesítményt, abból lehet következtetni bármire, másból nem... Az is egy téves megközelítés, hogy ha 30 km/h fölött akarsz menni, mindenképpen magas feszültségű akku kell, nem elég pl. 36V. Mint írtam, kerékméret, és tekercselés függő, mert simán lehet, hogy 45-öt is megy egy 36V-os roller. Lásd az Adventure a 3000W motorral.
(De amúgy nem kell messzire menni, hogy gyári motorral meglegyen annyi, mondjuk 48V.) Annyi csak a különbség az akku oldaláról, hogy adott teljesítményhez mennyi áramot kell leadnia, és képes-e erre? Kicsi akku nem képes: ha nem fér (elegendően) sok párhuzamos cella, könnyebb megugrani magasabb feszültségen a dolgot. De ez nem szükségszerű.
-
PociAti
őstag
Újra felmerül a kérdés, fiatal személynek (hölgynek) roller.
Már többször beszéltünk erről a "házi" videóról:
Öt olcsó roller egymás ellen - MA!gazin S04E41
Fél órás videó, 11:36-nál kezdődik az értékelés:
https://www.youtube.com/watch?v=w6j-OKP8Bpw&t=11m36s
#1 Ninebot E2 - csak 400W, mégis a legdinamikusabb az egész mezőnyben. Szimpatikus a töltője. Dobfékes.
#2 Okai Neon Lite - kellemes úttartás, béna kitámasztó, jól összerakott minőségi cucc, kulturált, tetszetős, ötletes. Mint roller tök jó.
#3 Soflow SO2 Zero - svájci, relatív drága, jó design, de nem túl meggyőző.
#4 Xiaomi Scooter 4 Lite - keskeny gumi, megbízható márka, jól működik. Dobfék előnyös. Jól leadja a 600W-ot, jól reagál.
#5 Navee N40 - nagy akksi, elvileg erős motor, nagy kerék, masszív felépítés, nagy féktárcsa. Hitvány módon gyenge, agresszív kormányzású.A videó legnagyobb tanulsága: Ne paraméterek alapján válassz rollert, mert a valóság egész más!
Például a Ninebot E2 feszültsége mindössze 21,6 V (nem is 24V), motor: 250 W / 450 W, és sokkal jobban gyorsul, mint az azonos 10Ah-s akkuval rendelkező Navee N40, 36V, 300 W / 600 W motorral.
Navee-n 10 hüvelykes pneumatikus kerekek vannak, míg a Ninebot-on elől, hátul 8,1-es tömör gumik vannak (lengéscsillapítás nélkül). E2 előnyeként sorolják fel a dobféket is. -
Tangerine
senior tag
válasz
Thunderzolee #29244 üzenetére
köszi
-
enginev3.0
félisten
válasz
Thunderzolee #29246 üzenetére
Neeeem, ilyen volt havernak, csak a régebbi, nekem nem tetszik külsőre
G4-gyel találkoztam városban, beszéltem is vele pár szót
De élőben túl nagy, persze nagyon szép, de G2 elvileg kisebb, szóval ilyen szempontból szebb lesz remélem ez is mint a G4
A szitálás elvileg G4en még mindig megvan nagy sebességnél, G2-t ez nem veszélyezteti
Kijelzője napfényben egy vicc, mindkettőnek, ez mondjuk szomorú
És a roller világítása is közel 0 a pro 4 gen2-mhoz képest, egymás mellett álltunk de a xiaomi levilagitotta még a holdat isDe már nagyon várom hogy kipróbáljam
Ha nem lesz olyan hideg, akkor még ma megyek vele, csak későn érek haza -
válasz
enginev3.0 #29218 üzenetére
Ezért meg fogsz kövezni:
175.000Ft a Kukirin G2 Pro:
https://rendeljkinait.hu/hirek/termekajanlok/175-000-ft-alatt-a-kukirin-g2-pro-roller-2024-es-verzioja/ -
-
cool79
csendes tag
válasz
enginev3.0 #29241 üzenetére
Kerékcsapágyak zártak,elvileg van benne zsír,ha lesz majd hangja,cserélni kell.
Ami szerintem kíván kis kenést: összecsukás forgáspont,és amit Thunder kolléga már említett,a lengéscsillapítóknál szintén a forgáspontok.
Ezek biztosan megköszönik.Én más ponton nem látom értelmét.
-
h1mpi
félisten
válasz
enginev3.0 #29241 üzenetére
Szitálásra leszek kíváncsi, G4-nél meg volt tépve a kormány nagyon, itt nem tudom mennyire van gyárilag túlhúzva.
-
DigitXT
félisten
válasz
Dr. Szilikát #29233 üzenetére
Azért egy normális akkunál ezredvoltok vannak a cellacsoportok közt, szóval ilyet, hogy 32V-nál bármelyik cella 3V alá esne, ki lehet zárni. Egyszerre fognak 3V alá menni, mikor már 30V az egész pakk, és ekkor szoktak a BMS-ek tiltani. Nyilván nem szerencsés, ha a roller erről mit sem tud, mert a tiltás kikapcsolást jelent, szóval (még a Kugoo S1 is), már adott feszültségnél visszavett a hajtásból, sőt, 30V alatt nem is hajtott egyáltalán, ezzel életben tartva az akkut, mérve a távolságot, gurulási sebességet, és működött az e-fék...
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Thunderzolee #29226 üzenetére
Csak egy példa, az alábbi rendelhető EU és UK változatban:
https://www.rcb-scooter.com/products/rcb-r17-electric-scooter
Sebesség 25 km/h alapból, de engedélyezhető rá 30 km/h is. Plusz egy megjegyzés:
This model is not applicable to German road laws, please purchase EV85F & EV10Z for German users, contact customer service to get 20-30$ discount
Motor és a hátsó kerék is 1:1 Xiaomi kompatibilis, a fék / fékbetét újabb fajta megoldásúnak tűnik, azaz nem rosszabb. Motorvezérlő ki van öntve átlátszó műgyantával, nem látok vele problémát.
Akku 7,8 Ah / 42V ami nekem bevált, mert egyszerre nem megyek annyit, sőt általában 50 % felett tudom tartani a szintet és még nem is töltöm 42 V-ra, csak 40-ig (de nem ott megszakítva, hanem azon tartva egy ideig, nem mindegy), hátha ez kímél valamit. 1,5 A-es töltő az akkut nem melegíti észrevehetően.
BMS-t meg kellene nézni egyszer közelebbről, a zsugorfóliát levágva, illetve előbb új fóliát rendelve hozzá.
Szerintem elég masszívnak tűnik, plusz a rugalmas felfüggesztés elől-hátul kíméli a szerkezetet és a talpamnak is kényelmes most már, a levegős CST gumik felrakása után.
Váztörésekkel van némi fenntartásom, azzal soha nem dicsekednek, hogy mekkora tömegű ember, hogyan tépkedte a kormányt előre-hátra, mert azt hitte, hogy kerékpár és a kormányba kapaszkodik kényszeresen, lehetőleg páros lábbal egymás mellett állva, ezt nem tudjuk meg.
-
PociAti
őstag
válasz
wanted5 #29230 üzenetére
Kizárólag gyári adatok alapján tájékozódj. Angol nyelvű oldalt vedd alapul, ne a magyart. Tapasztalatból mondom, még ott is könnyű ellentmondásba futni. Amikor elkészül a termékhez a PDF, akkor még csak prototipusok léteznek, jó esetben későbbi PDF-ek már frissített adatokat tartalmaznak, de azok sem szokták lekövetni azokat a módosításokat, amiket a weboldalon olvasni. Ott ugyanis könnyű frissíteni (de ezzel felülírják a régi adatokat. És ha régebbi modelled van, akkor pedig a web nem fog egyezni a roller adataival, de a PDF talán igen).
Xiaomi Electric Scooter 4 Lite (2nd Gen) hivatalos oldal:
https://www.mi.com/global/product/xiaomi-electric-scooter-4-lite-2nd-gen/specsKülföldi fórumok, adatbázisok tudnak még segíteni a pontosításban.
Árukereső egy aggregátor oldal, azt veszik át, amit más (magyar) oldalakon írnak. Lehet épp szélhámosok. eMAG az még rosszabb is ebből a szempontból, egy elírást - kemény harcok árán - hiába javíttatsz ki, lehet pár nap múlva egy román átírja, mert anyagi érdeke úgy kívánja meg, és mivel az anyacég román, így az ő szavuk dönt.
-
Tangerine
senior tag
válasz
Thunderzolee #29234 üzenetére
Nekem is benyújtotta az igényt a kisebbik lányom (14,5 éves, ~50kg, ~160cm), hogy rollert szeretne. A Segway E2 Pro jó lenne szerinted, vagy van hasonló akár kicsit többért jobb? Nem akarok túl gyors rollert neki, inkább megbízhatót. (tömör gumi kizárva, minimum 10")
-
-
cool79
csendes tag
válasz
enginev3.0 #29218 üzenetére
Mit szeretnél zsírozni rajta?
-
válasz
hondahun #29231 üzenetére
Nekem is 10-12 évesek a lányok, normál pálcikarollerekkel járnak. F2, F2 Plus, G2, 4 Pro (2nd gen).
Az F2-ket én szebbnek tartom a Xiaominál, ill. a Xiaominak halványabb az index talán egy fokkal.
De Segwaynek pl ha bekapcsoljuk az index csipogását, idegesítően hangos, mig a Xiaominak csak halkan csipog.Ezt a listát te is átnézheted.
Most csak ezek vannak itthon:
G2, 4 Pro (2nd gen), F40
(Az F40 az ugyanakkora mint az újabb F2 sorozat.)Itt talán látszik a kormányok magassága. F2 valamivel alacsonyabb a Xiaominál is.
Trepnik mérete:
Xiaomi kisebb, az F2 sorozatnak hosszabb valamivel, hátrébb lehet állni pl a kormánytól.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
wanted5 #29230 üzenetére
10S konfiguráció (sorosan 10 tag) töltési végfeszültség 42 V és kb. 32 V-ig lehet értelmesen meríteni, mivel ha bármelyik cella 3 V alá esik, ott már rohamosan letörik a feszültség, nem bírja a terhelést, összeesik, ami nem is tesz valami jót, hiába 2,5 V szinten a védelemnek le kell tiltani az egész csomagot.
Mindezekből ki van számítva 36 V névleges feszültség.
Autóakkunál is, 12 V névleges, de 14,4 V standard végfeszültség, illetve 14,7 V AGM akkunál vagy hideg időben.
-
válasz
wanted5 #29230 üzenetére
Nem hát.
A 42Voltos rollerek mindig csak 36V-osok, csak a töltő 42V-os, és emiatt szokták "elírni".
Ha véletlenül, akkor még elnézi az ember, de néha úgy tűnik, direkt írnak 42-t, h jobbnak tűnjön az adat. :/A 4 Pro (2nd gen) 48V-os, bár látom, a sima négyest irtad.
Ezt a listát esetleg átnézheted.
Ne vegyél 4-es Xiaomit szerintem. A Segway E2 Pro ugyanakkora akksis, de erősebb a motor, hátsó kerekes, indexek is vannak rajta. Egy árban van a kettő.
-
hondahun
csendes tag
válasz
Thunderzolee #29229 üzenetére
Igen, az árba gondolom csak azok férnek bele. És mivel még csak 12 éves, így fontos a 25 km/h limit is. Köszi a segítséget! Így első ránézésre lehet akkor a Xiaomi lesz.
-
wanted5
őstag
válasz
Thunderzolee #29227 üzenetére
Valóban
A fene megeszi, hogy ennyi év után is ott tartunk, hogy ezeket ez infókat alig lehet fellelni a neten.Tehát, akkor a Scooter 4 se 42V ahogy az árukereső írja, hanem 36, és végignézve a spec-t, kb ugyan az az akku, mint az én régi 1S-emben, csak a kerékméret nagyobb.
Ilyen árkategóriában (140k) van jobb választás?
-
válasz
hondahun #29214 üzenetére
Szerintem se erőltesd a Kugoot az állítható magasságú kormány miatt.
Ekkora magassághoz is nyugodtan használhat normál méretű rollert. Pálcikarollert keresel?
Segway E2 Pro
Segway F2 sorozat
Xiaomi 4 Pro (2nd gen)
Esetleg G30 DHGaterőlEzek vannak 200ezerig.
A hatótáv igény szokott dönteni inkább.
Emelkedőkön is fogja használni? -
válasz
mexicanraven #29223 üzenetére
Nincs más ebben az ársávban, csak a Kugook.
1. Ha nincs pénz Mantisra, marad a Kugoo.
2. Inkább egy Kugoo, mint a Techsend. -
válasz
wanted5 #29221 üzenetére
A korábbi verzió 36V-os.
A 2nd gen 24. Árukereső ezek szerint elírta. Jeleztem is nekik.25V-os töltője van.
10Ah-s akksija. Ez 36V-ból akkora hatótávot tenne lehetővé, h lepipálná a rollerjeik nagy részét. De 24V-os 10Ah-s akksi már más.
Meg hát menjél vele; én egyből észrevettem hogy ez csak kinézetre egy drabális nagy roller, de a munkahelyemen pl a roller tárolónál van egy pxcsányi rámpa felfelé, azt hirtelen úgy be lassult rajta, hiába nyomtam a gázt, h azt hittem elesek vele.
Akinek első rollere, ezeket nem fogja észrevenni, de aki használt már rollert, az észreveszi, h "valaminnem stimmel" vele.
Sokat látok belőle Marketplacen, különféle rolleres csoportokban hirdetve, nyáron vásárolt példányok, kevés km-el, legtöbbnél szerepel is az eladás okaként, h "nagyobb roller vásárlása", ahol meg nem, és megkérdeztem, többnyire ugyanezért.
Kár érte, mert a koncepció amugy jó volt, szerintem, ahogy kinéz, az egy jó irány, végre egy "nagy" pálcikaroller, nem picike Essential méret. -
válasz
Dr. Szilikát #29212 üzenetére
Kívülről hasonlítanak csak a klónok a Xiaomi rollerekre.
Pont ez a baj velük, h kívülről szinte ugyanolyanok, ezért egy laikus jogosan nem érti miért drágább egy Mi 3 egy Aovonál, miközben az Aovo specifikációi (papíron), még jobbak is.
Ha szétszedsz egy Xiaomit, a nyákon vízálló lakk van, míg a másolatokon nincs.
Az elektronikai komponensein látszik, h meg lett tervezve, és nem az olcsósítás volt a lényeg, hanem az, h jól működjön.
Most azt hagyjuk, h ez ellentmond a "profithajhászásnak", fogadjuk el, h a Xiaomi eredetileg úgy rakta össze a rollereit, h azok hosszútávon jól működő, megbízható közlekedési eszközök legyenek.
Te amúgy is jobban otthon vagy mikroelektronikai alkatrészekben, ránézel egy PCB-re, látod a rajta levő alkatrészekből, h márkásak, vagy inkább másodvonalbeliek, pl egy kondenzátor paraméterei, értékei a klónon kisebbek, vagy vékonyabb vezetékezést használnak, silányabb csatlakozókat.Ami a vázakat illeti, ha ránézésre ugyanakkora falvastagságúnak tűnik, akkor vagy azért törik el több a klónokból, mert többnyire tömör kerekűek, és a mikrorezgések hosszabb távon mégiscsak kikészítik az ötvözetet;
vagy mert valamilyen minőség ellenőrzésen átmehetnek ezek a vázak gyártáskor mégiscsak, pl tömeget mérnek rajtuk, és ami eltér a megadott tól-ig értékektől (mert pl zárvány kerülhetett bele), azt a Xiaomi nem veszi át, de a klónokat gyártó cégek nagy tételben átvehetik. <-- Ezt nem tudjuk, csak egy elmélet. De megmagyarázná, h Xiaomikból miért törik el kevesebb.Ami a klónok specifikációit illeti.
A legtöbb klón 350W-os motort használ, de a Xiaomi 300W-os motorja erősebb nála.
Az Aovo 10Ah-s akkupackot rak a rollerbe, a Xiaomi 7.5Ah-t. Ez első olvasatkor ugye jobbnak tűnik, de a valóságban gyengébb minőségű cellákból összerakott akkupackról van szó, hatótáv pl egyforma mindkettő rollerrel.
Rosszabb esetben nem csak a cellák silányabbak, hanem az akkupack összerakásának minősége is. :/
A klón 30-al megy alapból, a Xiaomi is tudna, de próbál megfelelni az EU-s ajánlásoknak, ezért csak 25-el megy, míg egy másolat gyártóját hol érdekli ilyesmi, holmi szabályzásnak való megfelelés..Kb mint a DVD lejátszók megjelenésének hajnalán. A márkás lejátszók ugye ismerték a régió kódokat, és ennek megfelelően bizonyos lemezeket nem játszottak le, míg egy töredék annyiba kerülő noname DVD lejátszó nemes egyszerűséggel az összes létező régióba való filmet lejátszotta, az összes létező Video CD formátumot elfogadta, és ugyanígy fittyet hányt a DRM-re is.
Németországban szerintem ezért sokkal egyszerűbb a helyzet. Mivel TÜV vizsgás rollerre lehet csak rendszámot kapni, a klónok gyártói meg hát nyilván meg sem próbálják forgalmazni a termékeiket ott, így könnyű letisztítani a piacot a sok szeméttől.
Nálunk meg megy a vita róla, h miért nem jó egy klón, mikor ugyanúgy néz ki, mint a Xiaomi. :/ -
Peaceliker
addikt
válasz
mexicanraven #29223 üzenetére
Mivel én nehezen vagyok meggyőzhető kukirinre így inkább gyűjtenék és egy mantis. Többször látni hazai garis darabokat használtan 300 közepe körül is, azt is bevállalnám
-
mexicanraven
senior tag
válasz
mexicanraven #29200 üzenetére
up
-
PociAti
őstag
válasz
donbig #29213 üzenetére
M365 klónoknak kifogyhatatlan variációjuk van. Aovo, Bogist, Tuya, iScooter, WQ, iENYRID, 5th Wheel, Macwheel, Megawheels, Motus, stb., hosszasan lehetne még sorolni őket. Ha megfigyeled, webáruházakban ezekkel szokott közösködni a Kugoo / KuKirin cég, valamint a Joyor.
És nem csak a webáruházak hozzáállásával van probléma, hanem az egész láncolattal.
(1) Kétkedve kell fogadni azt, amit ezek a gyártók állítanak! A gyári paraméterekre talán csak az első pár hónapban képesek, ha egyáltalán képesek. Vagy reklámfotókon olyan tulajdonságokkal ruházzák fel a rollert, amire valójában nem képesek (Kugoo / KuKirin ebben élen járó).
(2) A webáruházak (Banggod, Geekbuying, Ali, stb.) gyakran hazudnak, a weboldalakon a gyárinál kedvezőbb paramétereket tüntetnek fel. (Jellemzően a hatótáv, a terhelhetőség és a vízállóság területén ferdítik el az igazságot.)
(3) És vannak magánszemélyek, akik a HardverAprón és egyéb piactereken árulják ezeket a szarokat, a hirdetésekben a webáruház paramétereinél is durvább állításokkal élnek. Pl. hogy kompatibilis a Xiaomi alkatrészekkel (közben ez kizárólag a sárvédőre, gumimarkolatra és hasonló apróságra igaz). Motorteljesítmény, hatótáv szintén gyakori célpont. És nem csak egyszeri eladásról van szó, hanem folyamatosan ömlesztik a vevőkre ezeket a hamis ígéretekkel felcicomázott, balesetveszélyes ipari hulladékokat.
-
wanted5
őstag
válasz
Thunderzolee #29220 üzenetére
-
-
PociAti
őstag
válasz
Dr. Szilikát #29212 üzenetére
"... sőt a Xiaomi maga sem gyártó, ők is valahol gyártatták ezt a gépet."
Ez csak részben fedi a valóságot.
Például az első 2 generációs Xiaomi rollerek (kb. 2017-2021) mind a Ninebot gyárában készültek. Annál a cégnél, aki 2015-ben felvásárolta a Segway céget*, jórészt a Xiaomi pénzéből. Tehát tényleg nem ő gyártják, de olyan cég gyártotta, akik a gyártás pillanatában már a Xiaomi céghez tartoztak.* A Ninebot, egy pekingi székhelyű közlekedési robotikai startup és a Segway Inc. riválisa, 2015 áprilisában felvásárolta a Segway Inc. vállalatot, miután 80 millió dollárt gyűjtött a Xiaomi és a Sequoia Capital cégektől. Forrás: Wikipédia, Segway szócikk.
A 3. generáció óta (2021) a Brightway Innovation Intelligent Technology (ismertebb nevén Navee Tech) is beszállt a gyártásba, a 4. generációtól (kb. 2023-2024) pedig a Shenzhen LEQI Intelligent Technology.
A Xiaomit ismerve rengeteg cégnek nyújt esernyőt, anyagi támogatást, logisztikai és kereskedelmi hátteret, cserébe a tulajdonrészért (vagy egyéb juttatásért). -
enginev3.0
félisten
Kaptam emailt, elvileg ma jön a Kukirin G2
Persze dolgozom
De átveszi barátnő
Holnap meg ki is próbálom
Szerzek valami jó kis csapágy zsírt -
wanted5
őstag
válasz
Dr. Szilikát #29212 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy anno a xiaomikat a segway gyártotta és azért is lett felkapott, mint olcsóbb, de jó minőségű alternatíva.
Ezek a klónok hiába néznek ki hasonlóan, biztos máshol készülnek és egyértelmű, hogy minimális minőségellenörzésen mennek át.Egyébként a xiaomi scooter 4 lite gen2 vehető, mint utód? Paraméterek alapján nem tűnik rossz választásnak
-
DigitXT
félisten
válasz
hondahun #29214 üzenetére
Léteznek ilyenek, de kompromisszum: plusz holtjátékot ad hozzá az állító mechanizmus (egyik csőben csúszik a másik cső). Persze emiatt kompaktabbra össze lehet csukni, ez előny, meg ha nő a gyerek, lehet feljebb is állítani, de amúgy 154 cm már nem olyan kicsi, talán egy alacsonyabb fix kormányú roller megfelelő lehet. Ha mindenképp állítható kell, ilyen e-twow típusú rollereket találsz (olcsó klónja a Kugoo S1, az olcsóságának minden hátulütőjével), csak jellemzően 200K fölött mérik őket. Esetleg használtan ki lehet fogni... (A linkelt modell mondjuk li-po akkus, szóval nem a legjobb választás, de hát ez az olcsó.)
-
hondahun
csendes tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani olyan rollert, aminek állítható a kormány magassága? Olyan 200k-ig gondoltam elmenni. A fiam szeretne egyet, de még csak 154 cm. A gyerekrollerhez már kicsit nagy, de a felnőtt rollerekhez még kicsi. Köszönöm! -
donbig
tag
válasz
PociAti #29211 üzenetére
Az említett áruházak hozzáállása is eléggé ellentmondásos történet. Az esetet elindító Geekbuying levette a kínálatból, nem rendelhető már az AOVO-tól sem, az Aliról, illetve a Bogist shopból sem. Ennek tükrében érdekes, hogy a Banggood azt a tájékoztatást kapta a gyártótól, hogy nincs itt semmi látnivaló és továbbra is rendelhető.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
PociAti #29211 üzenetére
Nem lehet tudni, hol gyártják ezeket a Xiaomi m365 klónokat, sőt a Xiaomi maga sem gyártó, ők is valahol gyártatták ezt a gépet.
Az a gyártó azóta is ontja ezeket, ahol szinte azonos alkatrészek láthatók, azonos váz stb. vagy többé-kevésbé módosított változatok, igény szerint címkézve Aovo, Bogist, RCB, vagy nem is tudom hány hasonlót láttam már.
Ezekhez tartozó alkalmazások is nagy rokonságot mutatnak, de csak a menüpontokban, míg a felület egyedileg testre szabott, hátterezett, formázott, ugyanakkor kódoltan rögzített az adott típushoz. Így hiába hasonló alkalmazás, de nem működik egyik a másikkal, nem hajlandó detektálni a bluetooth kapcsolaton keresztül.
Amire ki akarnék lyukadni, a Bogist is valószínűleg csak egy kereskedő, nem ők gyártják, ha jól sejtem.
Lehet, hogy van valahol egy baromi nagy gyár, mint a török Vestel is például, ahol a megrendelőknek olyan néven gyártanak, ahogy kéri. Ami a vicc, ez a cég csinálhatta a Xiaomi rollereket is, legalábbis ezt az m365 és hasonló szériát, ilyen alapon azt is lehetne köpködni.
-
PociAti
őstag
válasz
Dr. Szilikát #29210 üzenetére
Jelezni kell náluk a lakástüzet, csatolni kell egy videót róla, és postafordultával küldenek egy tűzoltó készüléket.
Viccet félretéve az se lenne egyedi eset, ha a cég lehúzná a rolót, majd pár hónap múlva új fantázianéven, kicsit más dizájnnal (matricával) ott folytatnák, ahol abbahagyták.
Az már pusztán spekuláció, hogy a normálisabb cégek a minőségellenőrzés során a teszteken éppen csak átment termékeiktől a Banggood, Geekbuying és egyéb webáruházaknál szabadulnak meg. Mármint azok a kicsit normálisabb cégek, akiknek nem ez az elsődleges eladási csatornája.
-
Dr. Szilikát
őstag
https://rendeljkinait.hu/hirek/gazdasag_kultura/bogist-m1-elite-tulajdonosok-figyelem-tuzveszely/
Frissítés: Megkerestük a Banggoodot az ügyben, akik felvették a kapcsolatot a Bogisttal. A gyártó elmondása szerint 2-3 tűzesetről van tudomásuk, amelyek során a gond visszavezethető volt felhasználói hiába, ugyanis a korábban elázott és beázott rollereket próbálták meg feltölteni, ami soha nem ajánlott. A gyártó kivizsgálta a problémát és arra jutott, hogy a Bogist M1 Elite akkumulátorai biztonságok. Ha valaki töltési hibát tapasztal, a Banggood ügyfélszolgálatával vegye fel a kapcsolatot, akik küldenek alkatrészt a rollerhez.
Nem az én véleményem, csak ezt találtam.
-
DigitXT
félisten
válasz
wanted5 #29204 üzenetére
Nem a rollert teszed tönkre, csak a tűzveszélyes akkut. Ha utána veszel/építtetsz bele egy normális akkut, a roller újra használható lesz. Oké, mechanikailag olyan, amilyen, a vezérlő dettó, de ha az akku kigyulladás a visszahívás oka, attól még a többi lehet használható.
-
DigitXT
félisten
válasz
donbig #29201 üzenetére
Hát igen, kíváncsi lennék, hogy hogyan tud a user hibázni, ha az akku nem egy határ szar? Még ha (gyárilag) rossz töltőt is adnak hozzá, akkor is a BMS dolga (lenne!) megvédeni a pakkot a túltöltéstől, meg úgy általában mindentől is... User hiba szerintem itt max. annyi, hogy egy ilyen fostalicskát megvásárolt.
Persze tény, hogy egy random kínai akku pont ennyit ér, viszont amikor szakmányban forgalmazzák, gyáriként, azért az problémás.
(User hiba lenne, ha a töltés végén nem húzza ki azonnal? Elvileg kiegyenlítődik a fesz, és pontosan 0A áram folyik. Tehát nem kéne, hogy baj történjen, ha pl. sokáig marad töltőn.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Tőzsde és gazdaság
- Konteó topic
- Nintendo Switch 2
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- További aktív témák...
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Fekete, 1 Év Garancia
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Krémarany, 1 Év Garancia
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Kék, 1 Év Garancia
- Garmin HRM Dual Pulzusmérő Pánt, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia
- Garmin HRM Dual Pulzusmérő Pánt, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- 150db - 24600Ft/szett - DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest