Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibee86
veterán
Üdv!
Használ közületek valaki elektromos rollert? -
Tibee86
veterán
Egy kis közvélemény kutatás, mert nem igazán tudok dönteni, hátha Ti akik rollereztek tudtok segíteni.
Mindenképp villanyos rollert akarok melóba meg ide-oda rohangálásra, lábbal hajtóshoz én lusta disznó vagyok.
Ez a két kiszemelt van a kalapban: Inmotion L6 vagy a Futurer urban booster.
Nem igazán sikerül dűlőre jutnom vázolom röviden, hogy miért is:
Az Inmotion mellett szól, hogy hátul hajt, rendes felfújható kereke van elől, fix a kormány rész, rugózása fényévekkel jobb/fejlettebb, ismerős által ~80 ezerrelk olcsóbb, IP54 (bár az sokat nem ér). Viszont lassabb, kevésbé hordozható, csak a kötelező 1 év jótállás van rá.
A Futurer könnyebb (bár elenyésző), kers, gyorsabb, nagyobb hatótáv, hordozhatóbb, 3 év garancia van a vázra, 2 a motorra, 1 az akkura. Viszont elől hajt (orrnehéz), rugózása nem sok lehet, kormány összehajthatósága miatt félek, hogy hamarabb kotyogna, tömör kerék mindkettő.
Leginkább a budapesti rossz utak miatt nem tudom, hogy a Futurer mennyire lenne használható, az Inmotion-t már próbáltam, az átrepül mindenen szinte.
Ti melyiket választanátok? Illetve a legtöbb lábbal hajtós kialakítása/rugózása hasonló mint a Futurer-é, ezek hogy bírják a rossz minőségű utakat?
Bármilyen tanácsot szívesen fogadok.[ Szerkesztve ]
-
Tibee86
veterán
A lap alján ott vannak a tényleges tesztek, pl:
"-105 kg-os terheléssel 90%-ban padlógáz, vegyes terep, Budapest : 21,5 összes megtett km
-105 kg-os terheléssel 12 km/h-ra limitált végsebesség, jellemzően sík terep Budapest: 41,7 összes megtett km!" Na most én ennél 50kg-val kevesebb vagyok, illetve napi max 15-17km lenne amennyit mennék vele. Az akku elvileg 1000 ciklust bír, ~25000km, gondolom utána már jóval kevesebbet fog tudni.
Emelkedő amerre én járok nem sok van, de nyilván olyankor kapja a terhelést rendesen és kevesebb lesz a hatótáv.
Leginkább attól félek, hogy a rossz utak miatt csigatempóban tudnék csak vele közlekedni a tömör első kerék meg az orrnehézsége végett, illetve az elég satnya rugózás is erre enged következtetni. Az inmotion ebből a szempontból mindenképp sokkal jobb lenne.[ Szerkesztve ]
-
Tibee86
veterán
válasz Bobrooney #305 üzenetére
A tesztre limitálták 12km/h-ra, a végsebessége 30km/h körül van. A 15-17km oda vissza lenne annyi összesen, ha már olyan ~20km/h átlagot tudnék menni a 6-7km-en akkor az bőven beleférne, csak nem tudom ilyen tempónál hányszor borulnék el a csodás pesti utakon/járdákon.
Robogó sokkol célszerűbb lenne, de mivel panelba lakom nincs hol tárolni csak a ház elé kikötve ami nem a legbiztonságosabb. Korábban már volt 2 szezon alatt 2 robogóm melóba járásra, direkt ütött kopott külsősöket vettem, hátha így nem mennek rá. De így is az elsőt ellopták, a másodikat inkább eladtam szezon végén.