Új hozzászólás Aktív témák

  • Peat76

    őstag

    3 és fél hét szerviz után feladom :W :W
    Ez az Apple, így intézik a dolgokat 🤮🤮🤮🤮

    Az Apple Support-al való beszélgetés során még most sem hiszem el amit mondtak...1 óra beszélgetés és kapcsolgatás össze vissza, megjegyzem a Hölgynek hogy óvatosan fogalmazva ez így Nekem zsákutca..ugye? Mit mond, igen az.. :Y :Y
    Azt mondja vigyem be egy másik hivatalos szervizbe vagy forduljak a fogyasztóvédelemhez!
    Ez az Apple :o :o :((( :(((!!! Addig vagy jó amíg tolod nekik a pénzt?
    A telefont tegnap átvettem..makulátlan állapotban kaptam vissza..a választ nem értem és senki nem tud többet...mint idézem" szakszerűtlen beavatkozás miatt a garanciális szerviz elutasítva"
    Egy mondatban..🤮🤮🤮🤮🤮

    Sony OLED XR-55A83J + Xbox Series X + PS5 DiscE., Nintendo Switch & Wii U + PS3 FAT 4 db 60GB US, Iphone 14 Pro Max 256GB+AW7 Cellular+Airprods Pro csakis a futás miatt! Csak azért is kiírom, attól még nem vagyok prosztó!

Új hozzászólás Aktív témák