Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Adrian1111

    csendes tag

    válasz Semin #112711 üzenetére

    Látom, szó volt róla, megosztom a saját tapasztalataimat.
    Nem olyan rég próbáltam ki a legújabb Lossless Scalinget.
    Azt kell, hogy mondjam, jó kis program.
    A Red Dead redemption 2 valamiért nem futott nálam 3070-en 50 fps-nél többel (1080p max, MSAA 2x), illetve legtöbbször ennél kevesebbel a megterhelőbb helyeken (35-40 fps). Mivel ebben a játékban nincs FG, gondoltam teszek vele egy próbát. Ott marha jól működik! Sokkal simább a képkockaszám és ami a legfontosabb, nincs input delay. Semmi. Artifact-et nem vettem észre, de egy 17-es 1080p-s kijelzőn ezt szerintem annyira nem is lehet látni.
    Aztán az egyik U5-ös techdemó alá dobtam, ami kb. 30-40 fps-sel futott. Itt is ugyanez, sokkal jobb és semmi gond nem adódott.
    Szóval arra jó az egész, hogy ha nincs az adott játékban integrált FG, vagy scaling (ezt nem használtam), akkor az előbbire elég jól használható, illetve az új verzióban (3.1.0.2.) már valahogy kiküszöbölték az input delay gondot. A korábbiakban ez komoly gond volt. Nyilván kell egy adott képkockaszám, ami alatt már nem jó (legalább 30), plusz figyelni kell a helyes beállításokra (reddit-en tippek), de ha régi játékokkal játszotok, vagy az adott játékban nincs FG (vagy 4xxx alatti nVidia kártya van és nincs FSR FG), akkor megéri azt a kis pénzt. :)

Új hozzászólás Aktív témák