Új hozzászólás Aktív témák

  • lowrider

    csendes tag

    Ja... ipon-ról csak annyit, hogy vettem náluk egy 7300GT-t augusztus 2-án, hazavittem, nem adott képet... több lapban sem, mondom szar.
    Másnap (3-án) visszavittem, készségesen átvették, mondom nem kéne ugyanilyen... megoldható? MEG!
    Mondom, akkor 7600GS kéne... OK.
    Mikorra lesz meg a csere? Majd ők jelentkeznek.
    2 hét... semmi... felhívom... majd ők jelentkeznek.
    3 hét... semmi... felhívom... óóó igen... garis kolléga vissza fog hívni... OK
    elmegyek nyaralni... nem hív senki...
    5 hét... semmi... felhívom... garis kolléga 5 percen belül felhív... nem hív.

    Tegnap hívnak. :Y

    Kérdés: Mi legyen? Mondom: Miből lehet választani? Hát itt a GS, de 2400 Ft pluszba...
    És mondom az az idestova 6 hét az mennyi kedvezményt jelent? Semmit!

    Ja mondom OK... akkor vissza a lóvé! Az nem megy!

    Aha... és mondom maga a helyemben mit csinálna? (Hümmögés)... válasz az nincs.

    Készségesen felvilágosít, hogy 30 nap a törvényi garis javítási akármi, és hogy mivel túl vagyunk rajta, nekem ugyan jogomban állt volna ''csere'' terméket kérni erre az 5-6 napra... de nem kértem... és hogy pénzt vissza nem adnak.

    És mondom NEKEM kell kérni ezt a csere-terméket... IGEN.

    És miért nem hívtak vissza egyszer sem? (Hümmögés)... érdemi válasz nincs.

    Bemegyek, előttem 2-en gariztatnak... sűrű elnézéskérések között mindenkitől elveszik a termékét, megígérik, hogy még a héten kicserélik és hogy nagyon sajnálják, stb...

    Én következem... Megkérdezi mit szeretnék, mondom mi a helyzet... csönd... ügyintézés folyik... csönd... csönd... kifizetem a különbözetet... csönd... átadja az új kártyát és köszöni szépen.

    Megkérdezem: ''Elnézést kérni milyen összeghatár felett szoktak?''
    Azt mondja: ''Az előbb elnézést kértem, de akkor mégegyszer elnézést kérek.''
    Mondom: ''VISZLÁT!''

    Ez volt a történetem :) Bocsánat, hogy hosszú és hogy off-topic... de azért valahol mégsem az. :R

Új hozzászólás Aktív témák