Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szabog4

    aktív tag

    Köszönöm az infót!! :)

    Lenne még pár kérdésem! Példával szemléltetem, mert a kérdés magába nem feltétlen érthető! :)

    1.: Egy tárgyat hogyan tudok átalakítani? Pl.: Egy animációban a mobiltelefon átalakul mondjuk táskává .
    2.: Egy tárgyat hogyan tudok kicserélni egy másikra? Pl.: Egy animációban mondjuk egy harckocsi felrobban és a robbanás pillanatakor kicserélődik a harckocsi roncs modelljére.
    3.: A '2.' kérdés csak textúrával! Pl.: Lövés találatakor a 'tiszta' ruha kicserélődik véresre.
    4.: Effektet vagy minek nevezzem hogyan tudok kicserélni...pl.: Van egy téglatest, aminek be lett állítva, hogy átlátszó legyen és miután mondjuk vízbe mártódik az animációban majd onnan kijön megtörik rajta a fény. Most hirtelen ez jutott eszembe. (material)
    http://www.pxleyes.com/blog/2010/05/introduction-to-3ds-max-materials/
    5.: Van egy téglatest mondjuk egy autó motorházteteje. Ráadom a TURBOSMOOTHot vagy a MESHSMOOTHot ugye, akkor szépen íves lesz a test. Hogyan tudom azt megcsinálni, hogy a szélek például ne kerekedjenek le. Jobb példa a lökhárító és a kerékjárat rész.
    6.: Miként tudom azt megcsinálni, hogy mondjuk készítek víz modellt szintén animációba mozog a fény törik rajta, minden ami kell, de az ahhoz kellő fények csak arra a víz modellre hasson, mert mondjuk a tengerparton lévő homok illetve a rajta lévő mondjuk gépjárműn inreálisan néz ki a vízhez adott fényforrások által bevilágított objektumok?!

    A segítségetek előre is köszönöm! :)

Új hozzászólás Aktív témák