Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen digitális videókamerát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gaming notebook topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
The Crew
Új hozzászólás Aktív témák
-
creed13
tag
Szervusztok Játszópajtások!
Pár hete vettem a játékot.Eleinte minden oké volt vele.Kb 2 hete dobott kék halált a gép a játék alatt először.Azóta nagyjából randomon térdelt a kicsike, de kb egy hete már ott tartok, h 5-25perc közötti játék után garantáltan kifagy a játék, de úgy, h a hang és a kép kimerevedik és csak a restart segít...
Másnál is van ilyen bibi vagy csak én vagyok ilyen szerencsés?A hivatalos fórumon is olvasgattam, de megoldást nem találtam.Amit még érdemes megemlítenem talán, h természetesen minden más jól fut... Köszönöm előre is!
-
UFO1
senior tag
Nem nagyon írják sehol, de WR óta DX11 kell neki.
Legalább egy ilyet (GTX 560Ti) beszerzel és simán fog futni! -
BRIKLY
veterán
Sziasztok!
Lehetséges az,hogy GTS 250-el nem hajlandó indulni a játék? Elindul,fekete kép,és semmi. ctrl+alt+del,feladatkezelő,és már látszik is,hogy "The Crew exe működése leállt..."
-
orc88
őstag
Anno nuuvem-ről már vásároltam VPN-nel, most viszont a brazil uplay shopbol szeretnék mert van még 20% kuponom is. Ott is működik a VPN-es móka?
-
Mike Farrel
tag
válasz
SyMbioTe #5988 üzenetére
Viszont most változtattak picit, mikor megjelent a WR, akkor az épp aktuális summit skill challengejei csak alkatrészt dobtak. Így simán ki lehetett maxolni az új speceket, jelenleg viszont az is mindenféle festést, alkatrészt, meg egyebeket is dobál, Így picit hosszadalmasabb a dolog.
-
Nekem azt tűnt fel az új skill-es rendszerben, hogy szépen fokozatosan kapod az újabb jobb alkatrészeket. Ezt úgy értem, hogy amióta én itt fejlesztgetek sosem kaptam olyan alaktrészt ami gyengítette volna az autómat.
Mindig olyat dob ami 2-3 szintet növel, de van, hogy 10-15-öt is. Türelmesen kell skillezni, előbb utóbb összejön.
Pl.: Drag autót sós sivatag speed skillen ~1,5-2 óra alatt 700-as szintről ~1200-ig felhúztam. -
Emunem
őstag
Kicsit későn, de köszönöm a válaszokat. Már vettünk azóta egy huyara-t, elég jó otó.
Akiket meg játékban kilöktem elnézést, ismerős volt nálunk gyerekkel, aztán csapott pár karikát a játékban. Skyline le is lett amortizálva, healt szintje kb 5 játék után 10% környékén volt...
no mind1.
Újabb kérdés:
Vagy csak én vagyok türelmetlen, vagy tényleg valami nincs jól, de 50-es szint megvan, történet végig vezetve, de még egy árva platina alkatrészt nem kaptam.... annyi lemaradásom lenne, túl gyorsan léptem 50-es szintre?
mindig 39-48 közöttieket kapok, ha platinázok egy Skill-t. Kicsit már unom. Egyéb tipp a skill-ezés, meg a missziók platinázásán kívül? (arany nehezebben jön össze, inkább platina, vagy bronz/ezüst...)
Előre is thnx.akik meg platinások, azok meg... addig is
-
Zozzz2000
tag
válasz
noblem1983 #5979 üzenetére
Több mint 50 perk van szétszorva .. Valamit nagyon elronthattam?
-
UFO1
senior tag
A numerikus billentyűkön elfér az összes fontos gomb (gáz, fék, kézi, NOS, kamera nézet, hátra lesés, mini map méret, hasalás, egykerék, kürt, jobbra, balra nézés, stb.), igaz a num enter-t elszarták és nem lehet beállani (a beta-ban még be lehetett) így maradt a +, az irányítás nekem mindig a bal oldalon van (pl. Í, X).
-
PcCar
tag
válasz
SyMbioTe #5962 üzenetére
Ahol lehet, többnyire motorral.
Plusz kormánnyal sokkal jobban irányíthatók a motorok,
billel meg sem tudom közelíteni a kormánnyal futott időket.
Mondjuk ez részemről az autókkal is így van, de motoroknál látványos a különbség.
Motoroknál nagyon fontos a "hasalás", jobban gyorsulnak és nagyobb a végsebesség, pl a C-s ninja +50km/h, csak ugratásnál nem árt felengedni, különben előre bukfenc -
F.B.I.
veterán
Üdv!
Ide, mert jobban pörög. Megvettem a Wild run editiont, a menü is úgy indul, esik az eső van, big foot verseny a sztoriban, azoban ha elmegyek a drift tunerhez, azt írja, hogy vegyem meg a wild runt. Ilyenkor mi can? A sima verzióban is van eső? Honnan tudom, hogy akkor ez wild run verzió? A lényeg, ez PS4 konzolon. -
válasz
Darko_addict #5963 üzenetére
Üdv! Én vagyok. Hidd el,nekem is kell,legalább ennyi idő,hogy tiszta menetet menjek. Van 1-2 ismerősöm,akik olyan időket mennek,hogy csak lesek. Gondolom szélárnyékozva. Nekem sajnos soha nem jön össze kimaxolt autóval rendelkező crew,max én nyújtok szélárnyékot másoknak. Igy nehéz igazán jó időket menni. Most is a drag és az R-es megmérettetés esélytelen,mert nem tudok menni senkivel.
Tipukával mentem jókat,de nem ugyanabban a napszakban játszunk,elkerüljük egymást. Jó játékot mindenkinek!!!
-
Darko_addict
őstag
Drift autókat nem olyan fontos kimaxolni, én majdnem ugyanolyan meneteket mentem 750-es Aventadorral (kedvenc), mint a mostani 1000 felettivel. A szintek majd úgy jönnek maguktól... ahogy esik, úgy puffan. 200 óra után sincs kimaxolva a Street, Dirt, Drift kategória nálam.
Nem tudom pontosan ki játszik itt Xenon010101 vagy hasonló néven, de hatalmas küzdöttem az egyik Skill ghostja ellen a múltkori Summit-on. Nem tudom, aztán visszahozta-e, de 40 perc alatt tudtam menni egy tökéletes menetet, amivel előtte végeztem.
Amúgy nekem pont ez a bajom a elő-Summittal. Küszködik az ember, hogy jó ideje legyen, versenyez, időt tölt vele - ha be nem éri egy laza eredménnyel 2-3. próbálkozás után -, aztán zsupsz, "másnap" már vége és kezdheti előröl, mintha az előző 30 Summit sejeltező semmit sem ért volna. Tehetnének bele több eseményt, tarthatna inkább kicsit tovább, mert nekem már alig-alig van kedvem egyáltalán elkezdeni, MERT ha elkezdem, nem tudom beérni sokkal kevesebbel, mint a max. amit nyújtani tudok.
-
Summiton hogy lehet ilyen jó időket futni? Kiírja a barátoknak ugye mennyi időt mentek, és csak lesek, hogy sechuan milyen időket fur a versenyeken.
Milyen járgányokkal mész? -
.LnB
titán
Megvettem tegnap a WR-t. Annyi időm volt, hogy az RX7-re nyomtam egy Drift kitet. Aztán mentem vele a városba. Mivel lehetetlen kb egyenesbe tartani ezért felvetődött bennem a kérdés, hogy ezt hol fogom én kimaxolni 1299-re?
-
UFO1
senior tag
Nem tudom mi a sorrend, mert nincs meg mindegyik, ill. nincs felhúzva az összes 1299-re, mert az nagyjából fél milla/autó lenne.
Találtam egy tesztet, de a hülyéje nem egyforma alkatrészekkel próbálta. Azt sem értem miért kell grip, acc. egy drag-ba nagyon nem kell azzal fordulni (1 olyan pályát láttam csak), csak speed-el kellett volna tolnia, akkor éri el a 600-at. Az eleje nagyjából így néz van amivel könnyebb váltani, mert lassan megy fel a fordulatszám és messzebb van a zöld csík, de ez a videóban is jól látszik. Természetesen némelyikkel könnyebb fordulni (SRT, Mustang), de van olyan is amin hamar felmelegszik a gumi és akkor irányíthatatlan (370z). A RUF-ok a legstabilabbak de nehezen fordulnak kormánnyal kicsit jobb a helyzet.Drift-nél az RX7 sodródik szerintem a legjobban és könnyen vissza lehet kapni egyenesbe, de ez csak free-ben jó. Summiton ahol ezt az idióta kacsázást kell csinálni a magas pontokért az M5 és a Focus-t mondanám, de mint említettem nincs meg minden és nem is fogom megvenni csak akkor lesz meg, ha ingyé adja a játék.
Monster hasonlóan mint fent. 370z-vel kezdtem, de nagyon kacsázós a Raptor sokkal stabilabb.
(#5948) .LnB
Nem haragudj, de ezt a kérdést már feltetted és kaptál is rá választ videóval és leírással (SP=Season Pass!!)!!!Valaki reggel próbált felmenni az uPlay-ra mert az egész szeró befosott még az ubi oldala sem jött be. Az osztály-zat 1-es!
-
Toika
tag
Sziasztok!
Nemrég én is csatlakoztam a Crew világhoz. Korábban sok autós játékkal játszottam, de online ez az első. Egyenlőre ismerkedek a játékkal, de eddig nagyon tetszik. Anno a bétát kipróbáltam, de igazan a WR megjelenése győzött meg.
Sok-sok hasznos infót olvastam már itt a fórumon és gondoltam itt az ideje beköszönni.
Feliratkoztam a "szaknévsorba" is
és küldtem pár meghívót is. Köszi előre is a visszaigazolást!
Engem Papesz1987 néven találtok a rendszerben.
Jó szórakozást!
-
.LnB
titán
Írja le valaki pls, hogy a Season Pass-szal mit kapok. Mérlegelni szeretném, hogy azt is érdemes e megvennem. Köszi.
szerk.: Csak azokat a kocsikat amik most is megjelennek a játékban csak a játékbeli valuta helyett forintban van megadva az összeg? Mert az nem túl sok kocsi.
-
nap
addikt
Az mitöl lehet, hogy pvp-ben néha a verseny végén mindenkinek lefele megy a rankja? Az elsőnek is.
Mióta berakták az időjárást, az USA egy trópusi országgá változott, monszun idején.
-
.LnB
titán
Nos, múlthét vasárnap vettem meg a játékot. Beletettem ezalatt az egy hét alatt 24,3 órát. Eddig jutottam: [link]
Szóval minden spec-ből megvan az összes 50-es alkatrész. És vettem pár kocsit is amit tetszett vagy ajánlottátok.
És nagyon megérte farmolni az alkatrészeket. Mert most két órát pvp-ztem és egyszer nem nyertem ez idő alatt, akkor is csak azért mert S-ben véletlen a Skyline helyett a 370Z-vel indultam el a versenyen mert félrekattintottam.Pár kocsim:
Nagyon tetszik a játék és élvezem is, de keddtől pihen a The Division miatt, ettől függetlenül megveszem fizukor a WR-t. És biztosan fogok még ezzel a játékkal játszani. Iszonyat kellemes meglepetés ez a game nekem, nem gondoltam volna, hogy ennyire le fog kötni.
Innen folytatom majd a felfedezni való dolgokkal, mert abból maradt még sok.
Köszi mindenkinek a segítséget!
-
Mike Farrel
tag
válasz
Milo629 #5938 üzenetére
Feljebb megtalálod a problémát, annyit tudsz tenni, hogy mikor beakadsz, akkor megnyomod az "r"-t és akkor visszarak az útra, onnantól tudsz tovább menni. Elvileg a winyó terheltsége okozza, torrentet, steamet, mindent kapcsolj le mielőtt elindítod a játékot. Talán akkor nem jön elő, de semmi nem garantált.
-
Milo629
aktív tag
Üdv. tegnap beszereztem a teljes csomagot, season pass-szal és Wild Run-nal együtt, letöltöttem az egészet, viszont ma előjött free roam-ban és verseny közben is egy olyan hiba, mintha nem töltötte volna be a térkép egy részét és megállt az autó egyhelyben, az ellenfelek tovább tudtak menni, ezzel találkozott már valaki? (Az alap ellenőrizd a fájlokat és szedd le újra dolgokon már túl vagyok, azt hittem csak ez volt a hiba, de ahogy a képen látszik, most verseny közben ismét megtörtént)
-
.LnB
titán
Személy szerint köszönöm a leírást! Nagyon alapos. Bár meglepődtem, hogy számít a szárny mérete és a kameranézet.
Tegnap este meglett az első fullos kocsim. Agera R P-re. Ma dolgozok a 370Z C-n, nem kell már sok.
Aztán a Skyline-t kell megvennem S-re, és a RUF-ot néztem ki még D-re. Skyline-ra van pénz csak farmolni kell majd az S alkatrészeket sokat még.Motorok nálam kilőve. Ha azzal vernek el így jártam, sose fogok azzal menni.
-
sisu2
aktív tag
válasz
Lawrence1234 #5932 üzenetére
Nekem is csinálta tegnap állítgattam a képfelbontást utána leállt aztán nem volt gond vele.
-
UFO1
senior tag
Meglett az S és a D teszt a többit kihagyom egyelőre, mert ez is kb. 1 millát vitt el (tuningok, szárnyak, stb.) és rengeteg időt. Az S, R, C-t a tapasztalatok alapján írom le, így ott nem is lesz egyértelmű sorrend, mert azt alá is kéne támasztani időeredményekkel.
Kezdjük az S kategóriával, minden kocsival 2 kört mentem az elsőt a leghátsó nézetből a 2.-at motorházról. Hibázás, falazás, forgalom miatt újrakezdtem. A kocsikra a lehető legnagyobb első, ill. hátsó szárnyat tettem, mert itt az is számít, jobb lesz tőle a tapadás igaz a kanyarodást korlátozhatja. Az S autóknál 9 grip, 1 fék, 1 acc. alkatrész volt minden autóba (sajnos nem volt meg az összes grip-es).Kanyarban ahol lehetett levágtam járdaszegélyen, meg ahol lehetett, de minden járgánnyal egyformán.
Motornál ugyanilyen alkatrészekkel kezdtem az első kört leghátsó a 2. kört a legközelebbi hátsó nézetből, mert úgy fordul a legjobban és nem belső nézetből. Itt beiktattam egy 3 kört is ahol 9 speed, 1 fék, 1 acc. volt benne, mert az sem volt meg mindenből és motornál annyira nem érezni a különbséget a kezelhetőségben, viszont a sebesség jelentősen megnő. Kanyarban
kézifékethátsó féket nem használtam, mert attól sokkal jobban fordulna, de ide-oda is foroghat, kicsit el lett cseszve ott a fizika. Ahol lehetett hasaltattam a sofőrömet.A tesztet a The Initiaton nevű sztori küldetésen végeztem, mert kicsi a forgalom viszont van pár hosszabb egyenes, jó pár kanyarral tűzdelve ami között van tempós és lassabb is.
S spec.:
1. KTM 450: lassan indul mint a többi motor is, nagyon jól gyorsul a kanyart közepesen veszi, nem csúszik, irányítása könnyűnek nevezhető. A speed alkatrészekkel egyenesben 300-al megy. A 3. kör 1,20,231-re sikerült ez 52. hely a világranglistán.
2. Ducati Monster 1200 S. jobban fordul mint a KTM, de kicsit lassabb, irányítása ennek a legkönnyebb, végsebességben is elmarad. 3. kör 1,22,535
3. Nissan Skyline R34 GT-R: sokkal jobb lett mint vártam már nem csúszik keresztben, jól gyorsul és fordul. 2.-ra 1,26-ot ment.
Megosztott 3. helyen végzett a BMW R1200GS nagyjából annyit ment mint az R34, de iszonyat nehezen fordul, aztán egyenesben meglódul. Érdekes, hogy speed alkatrészekkel jobban kanyarodott, mert kicsit csúszott a hátsó kereke.
4. Subaru BRZ: kicsit lemaradt a dobogóról nehéz a kezelése, de jól gyorsul. 1,28 az ideje.
5. Mini Cooper S: nem sokkal marad le a BRZ-től jobb időt vártam tőle viszont beton-stabil nem csúszik, nagyon precízen fordul és ez a pici kocsi úgy suhan át a járdaszegélyeken mintha ott sem lennének.
6. Ide 3 versenyző kvalifikálta magát:
Ford Focus RS: majdnem hozta a Mini stabilitását, könnyen fordul csöppet rosszabbul gyorsul a fentiektől.
Nissan 370z: Stabil, kicsit driftel a kanyarban, de ez segíti is néha.
BMW Z4 sDrive35is: botrányosan nehezen vezethető, sokkal jobb volt a megjelenés körül az R34 tempóját tudta. Az előző 3 típus 1,29 körül futott.
7. WV Golf GTI: nagyon lassú lett, de könnyen vezethető. Ez is nagy meglepetéseket okozott még 1 éve. Ideje 1,30
A D kategóriába 9 grip alkatrészt tettem + 1 speed és 1 acc.-t. Itt sem volt mindenből.
Ugyanúgy itt is csak 2 kört mentem kivéve hiba esetén, motorral 3-at a fent leírtak szerint annyi különbséggel itt volt 10 speed és 1 acc. Ahol lehetett itt is vágtam, de csak a kanyar íveket, ha úgy jobban lehetett kigyorsítani a következő szakaszra.
A The Weigh In nevű sztori toltam, mert nem sok más D-s pálya van és itt van egy hosszabb betonos szakasz ahol jól kijön melyik járgány stabil nagy sebesség mellett is (kanyar is van rendesen).D spec.:
1. KTM 450: nem meglepő itt is a motor az első. Hasonlóan könnyű vezetni, mint a városban. Murván és betonon is 170 felett van a vége (betonon 176). Iszonyat, hogy gyorsul a legnagyobb nehézséget az egyszerre 3 gomb nyomkodása okozza (gáz, hasalás, nitro). Nagyon könnyen fordul még a hajtűben is ott, ha hasalást nyom közben az ember még meg is csúsztatja a hátsó kerekét. 3. kör 2,54,140, világranglista 19. hely.
2. BMW R1200GS: na ez az az típus ami helyett inkább kocsikázok. Nagyon nehézkesen irányítható nagy dög. Az aszfalton imádkoztam nehogy jöjjön valaki az kanyar ívén, mert biztos nem tudtam volna korrigálni. Kicsit lassabb a KTM-nél és nem lehet tudni be e fér a kanyarba a tipikus – „be fér, be fér, nem fért be” esete. Nagy küzdelem árán 3,03,768-at ment.
3. RUF 3400K: a kocsik közül a legjobb alig sodródik jól gyorsul és fordul, laposat ugrik és nem szitál be utána. Ideje: 3,04
4. Nissan 370z: Stabil, jól fordul érdekes módon sokkal jobb, mint a street változat. Ideje: 3,07
5. RUF RT 35: ugyan az mint a BMW kocsiba nagyon kezelhetetlen betonon beszitál, kanyarban nem kiszámítható mikor csúszik meg vagy épp be e fér arra az ívre. Mind e mellett gyors. 3,08,455-at ment.
6. Nissan Skyline R34 GT-R: csúszkál, nagyon, de legalább kiszámíthatóan, rá lehet dobni 4 kerékkel az ívre. A kigyorsítása az egyik nagy erénye. 3,08,732-at tudott.
7. Mini Cooper S: itt is nagy csalódás annak ellenére hogy le sem lehetne lökni az kanyar ívéről sajnos nem elég gyors, de nagyon tapad mindenhol.
Ford Focus RS: megosztott 7. helyen végzett minimális különbséggel a fentitől. Mind e mellett nagyon könnyen irányítható sodródik, de jól kezelhető. Motorházról ezt alig lehet észrevenni. Idejük: 3,11 körül volt.
R kategória itt nem tudom a sorrendet idő szerint, mert nincs teszt így csak nagy általánosságban róluk.
RUF 3400K: a legstabilabb terepen, nem farol ki mint a platósok viszont kicsit lassabb azoknál.
Chevrolet Silverado 1500: gyorsabb a RUF-nál viszont nagy ugratok után vagy éles kanyarokba kifarolhat, motorházról ez csökkenhet.
Buggy: nagyon jól vezethető kanyarban is ez is kitörhet ugrás után.
HUMMER H1: na ez pont hullámos terepre való, mert el sem tud emelkedni nagyon ez a „páncélos”, fordulásnál viszont gondjai vannak.
A 2 motor közül a KTM-el mentem csak MP-t itt is veri a mezőnyt kivéve, ha nagyon egyenes a pálya, mert egy némely kis-teher beérheti, kanyargóson, ugratóson nincs vetélytársa.
P kategória pontos sorrend nélkül:
Mini Cooper S: itt is a legpontosabban irányítható járgány, sajnos lassú, szélárnyékban lehet esélye a nagyvadakkal szemben. Kanyargós pályán, ill. városban viszont nincs ellenfele.
Pagani Huayra: nagyon jól vezethető, jól fordul a gyári billegős szárnyal, nagyobbal jobban tapad, de kevésbé fordul. Végre az egyik legjobb csak grip-el is 400 körül megy.
Pagani Zonda F: jobban tapad mint a Huayra, de kevésbé mint a Mini, viszont annál gyorsabb. És csak speed alkatrésszel sem kezd el csúszkálni, viszont így már ez is megy 400-at.
La Ferrari: teljesen grip cuccok mellett is képes megcsúszni a gyorsulása nagyon jó, végre olyan mint a Zonda.
Koenigsegg Agera R: nagyon stabil lett, gyors is, könnyű vele kanyargós pályán is. Jégen különösen tapad.
Lamborghini Aventador LP 700-4: keresztben csúszik minden kanyarban ez lehet előny is vagy hátrány, pl. Salt Lake City-ben a kieséses versenyben ez a top verda, pont úgy lehet vele driftelni a jégen ahogy kell. Különben az összes lambo hasonló csak kicsit lassabb.
A motorok itt is legyorsulnak mindent, kanyargós pályán a KTM lehet a favorit a Ducati-kat nem ismerem nincs is felhúzva, de egész jól fordulnak így is.
C kategória pontos sorrend nélkül:
Alfa Romeo 8C: nem próbáltam csak grip-el, de az biztos a WR lerontotta előtte jobban tapadt most kicsit csúszkál, azért így is nagyon gyors.
Nissan 370z: univerzális mindenhova, nagyon tapad és kiszámíthatóan csúsztatható, nagy sebességnél is könnyen fordul.
RUF 3400K: csak ovál pályára, mert nagyon nem szeret fordulni ott szinte csukott szemmel végigmegy alig kell korrigálni az íven. Olyan 420-430-at is elérhet szélárnyék nélkül is.
Ford Focus RS: ha nincs ló jó a szamár típus, kicsit keresztben csúszós fajta, de hagytak már le ilyennel oválon, pedig ott a 3400K a king.
Lamborghini Gallardo LP570–4 Superleggera: kanyargós ill. jeges pályán lehet jó, 4 kerékkel csúszik be a kanyarba, különben stabil nem szitál be, nem repül el.
Mini Cooper S: Itt végre felveszi a versenyt a top gépekkel nagyon meg tud indulni, különösen kanyargós szakaszra ajánlott.
A Ford GT és a BMW Z4 régen nagyon ment, most csak summit-on mentem velük és stabilak voltak, jól fordultak, nem tudom PvP-ben mennyire állnák meg a helyüket.
A motorok itt is egyeduralkodóak kivéve, ha sok kanyar van akkor beérhetőek, hosszú autópályás szakaszon is megfoghatok, mert itt már nincs nagyon végsebesség béli különbség, igaz a gyorsulásuk még itt is sokkal jobb. A BMW pl. szélárnyékban 456-ot ment.
-
tixem
addikt
Nekem a következőek váltak be:
Street: amellett, hogy a motorokkal a kutya nem képes lépést tartani Skyline, 370z, Golf vagy Mini a kanyargós pályákra, meg hát Subaru Brz mert Subaru
Dirt: RUF RT 35 egyértelműen, legyorsul mindent és képes lépést tartani a motorokkal is! De kell koncentráció az irányításához, nem egyszerű. De ettől lesz élvezetes. Nem egyszer feljöttem már sok másodperces hátrányból ezzel a kocsival pontszerző helyre.
Ha olcsón kell jó akkor meg Focus, de jó még a Skyline is
Performance: Huayra igazából mindenes. Nagyon kanyargós pályákra BRZ vagy Exige S, havas KO versenyre meg Aventador, vagy Gallardo a jó tapadás miatt
Raid: Mustang 2011 egyensebb pályákra (jó a végsebessége), Focus/370z/RUF 3400k meg úgy kb mindenre.
Circuit: 370z oválpályára, illetve Mclaren P1 vagy 458 Speciale. Jó még a Ford GT, jól tapad jól kanyarodik de végsebességben elmarad az előzőektől. A Uplay reward Viper jó ha nem akarsz pénzt költeni kocsira, de igazából középszerű és nagyon csúszkál. KIT-et kimaxolni tökéletes.Ja, a roncsokból összeszedhetőek: Buggy raid-re és a Circuit Hot rod szintén jó választás, a többi specben nem zavarnak sok vizet.
A 370z-nek a performance kivételével az összes KIT fekszik. Rx7-et passzolom.
-
Omis
senior tag
válasz
Lawrence1234 #5932 üzenetére
nekem ezt akkor szokta csinálni mikor kicsit belekontárkodok a játékba
-
Lawrence1234
újonc
-
lanikai
aktív tag
könnyebb megválaszolni, melyiket nem. a folyamatos handling update miatt kisebbek lettek a különbségek és az elb*szott szélárnyék-rendszer miatt sokszor nem is nagyon számít, mivel mész
(a különböző time attackok alatt viszont előjön, hogy melyik autók emelkednek ki, de ha jól láttam még nincs Wild Runod, így nem számít annyira)az elején azt vedd meg, ami tetszik, bőven ráérsz azzal foglalkozni, melyik a legjobb autó. és elég kevés olyan van, ami több (minden) osztályban is jobbak közé sorolható, de pl a Skyline és a 370z ilyen, azokat nem ártanak, ha megvannak
a én régen pl. csak a Bentleyvel pvp-ztem, hiábavolt egy hulladékszámított gyengének, nem azon múlt -
.LnB
titán
Agera-t akartam venni P-re de akkor Pagani lesz. Nagyon keves az Rx7 p-re. Ma felébredtek a pro-k mert nyerni nem tudok, sőt... Mindegyik fullos kocsival a lobbykban.
de nem baj gyűlik a pénz.
-
UFO1
senior tag
válasz
Darko_addict #5924 üzenetére
Nem olyan nehéz megtalálni azt ott van fent jobb oldalon egy talán ismerős fotó alatt, ha ezt olvasod Home gomb!
Más:
Estefelé jön az én autólistám rövid jellemzéssel S és D spec. (időeredmények alapján erősorrenddel) 1-1 pályán tesztelve a többi csak tapasztalat után. -
sunny84
senior tag
válasz
Darko_addict #5924 üzenetére
nm
... tehát ugyebár kiküldöd virtuálisan ö nem megy sehova nem kell küldibe mennie semmi ... nem kap lóvét érte , ellenben te meg kapod meg reputation pontot a frakció háborúhoz
-
orc88
őstag
Én ezeket használom PvP-hez!
Street: Mini Cooper S 2010, Chevrolet Impala, Subaru BRZ, Abarth 500
Dirt: Ford F-150 SVT Raptor, RUF RT 35, Ford Focus
Perf.: McLaren F1, Lambo Aventador, Gallardo, Pagani Huayra, Ferrari 458
Raid: Ford Mustang, RUF 3400k, 370z
Circuit: Saleen S7R, Ford GT -
sunny84
senior tag
válasz
Darko_addict #5922 üzenetére
-
Darko_addict
őstag
Most láttam ezt a videót elsőre.
Eddig kicsit furcsán néztem rád, hogy beszélsz itt napi 300.000 Bucks-os bevételről, de ugyan ki csinálna az én kedvemért 3 órás köröket minden nap, ellenben a videón az látszik, hogy a barát-küldés "virtuális"??? Ő fizikálisan nem kell csináljon semmit, minden pörög magától, te pedig kapod a lét?U.i.: Volt itt egy link, amin keresztül egy kérdőívbe be lehetett írni a neved, de nem találom. Adnád mégegyszer kérlek?
-
Vityaa
tag
Sziasztok,
ha megváltoztatom az Uplay nevem akkor a barátokat elveszítem vagy megmarad minden. Illetve mennyiben változik a profilom? Köszi. -
RichieTri
senior tag
S-skyline,ktm
D-skyline,focus,camaro(a 69-es és a 2010-es is jó),ram,cherokee
P-ferrari458,huayra,ruf ct3,ford gt,saleen
R-buggy,ruf3400k,silverado,ram
C-ferrari458(jelenleg sztem a legjobb Cre),ford gt,a régi charger,saleen esetleg a murci(ez nagyon csúszkálós, de megszokás után bitang)én ezeket használom rendszeresen.
a 2010-s camaro érdekes mert sokkal feszesebb a futóműve mint mondjuk a challengernek.jól gyorsul,de izgalmas az úton tartani.ráadásul elég sok spec építhető rá..és nem drága.
P-re meg C-re ami jó az a ferrari458, de P-ben a huayra megveri ha ugyanolyan jó a sofőr.
P-nél a ruf ct3 egy gyöngyszem. ha nem túl kanyargós a pálya akkor üt. ahogy a saleen is, az sodródik kanyarokban, de ha bírod a farolós városi közlekedést akkor alap autó. nem utolsó sorba a saleen hangja sztem az egyik legjobbD-re régen skyline-t használtam, de mostanában vagy focus(ha kanyargós a pálya) vagy bármelyik camaro(ha hosszú egyenesek vannak). utóbbiak a hátsó kerék hajtás miatt trükkösek.
S-re a skyline-nak mai napig csak a csirke ktm lehet ellenfele.
R-re meg keresd meg a buggy-t vagy vedd meg a ruf3400k-t. utóbbi P-ben is használható.
motorokból a ducattik felejtősek. a hangjuk sem az igazi és PvP-ben meg gyalázatosak.
a kicsi ktm D-re és S-re ok.
P-re meg C-re a kawa egy picit jobb a BMW-nél, de utóbbinak olyan hangja van...pfff libabőr.
ja és motoroknál az egyenesekben ne falajts el behajolni a plexi mögé... -
Omis
senior tag
Szerintem ezek nagyon jók,a Mercedes SLR,TVR Sagaris, Koenigsegg Agera R,Pagani Hyura,Lamborghini Aventador,Camaro SS,BMW M5,Ford Mustang GT Fastback, stb stb stb
-
-
.LnB
titán
Melyik kocsikat érdemes még megvenni? Rx7 és 370z-m van.
-
Mike Farrel
tag
Uplayből bőven elég, úgy megkapja mindenki. Én már vissza is igazoltam.
-
tixem
addikt
Egy tipp, nekem bejött (innen lestem én is)
Street, Perf és Circuit kitekre elsőrangú skill a speed skill 114, lent a határnál. Dirt-re és Raid-re pedig a Race line skill 75, Vegas-tól nyugat-északnyugatra.
Mindegyikkel bő 2 órába telt egy-egy kit kimaxolása, rá kell szánni egyszer az időt, de utána már csak a pénzt kell keresni, mert specenként elég egy kocsit kimaxolni, a többit meg meg tudod venni a tuner-től.
-
Emunem
őstag
Üdv, kis szünet ütán megint itt.
Felvettem pár tagot, elkezdtem csinálni itt a dolgokat, érdekelne engem is a pénzmachine elmélet. Ha valalki letudná tisztázni PÜ-ben, azt megköszönném. (elolvastam az utsó 30x oldalt, de nem igazán tiszta minden, embereket el tudom küldeni pvp-zni, és nagyjából ennyi.) Na meg én is pvp-zek, eddig 1. vagy 2. helyen voltam, csóró skyline-val is lehet 1. helyeset menni. Pedig 200-al nagyobb színtű autók voltak a sorokban (ha nem több)A listára én is kíváncsi leszek UFO1.
Rendes névlista nincs, csak a képes?
üdv.
-
.LnB
titán
Még csak két napja pvp-zem, de elég volt, hogy megutáljam ezt a King játékmódot. Értelmetlen, laggos szar az egész.
De jól megy eddig a game. Megvan az rx7. Na nyomom tovább.
-
nyozo
aktív tag
Aki akar PVP-zni vagy együtt kocsikázni az vegyen fel: JoShHhh1995
-
UFO1
senior tag
Te az átlagnál jobban vezetsz (ami el is várható a szimulátoros múlt miatt), de ez majd változni fog, ha feljebb lépsz a bronz medálon ezüst 1-2-3 – ban már dobhat arany, ill. platina medálost is és ott a „HC királyok” (piros kormánykerék) nagyon keményen tolják és a legjobb 1299-re felhúzott kocsikat már nem könnyű megfogni.
A jump skill azért jó, mert 1 perc alatt lefut. Én annak idején ½ – 1 órát toltam, ha jól dobálta kicsit többet, igaz WR előtt jobban szórta az alkatrészeket. A legnehezebb a D és az R fejlesztése, mert azt kevesebbet is hívják PvP-ben és jump-on kis lvl szinten csak kevés helyen ugrik platinába.
Amit megpróbálhatsz D és R feljavítására Black Hills alatt 16-os jump, New York alatt is van 2 rövid (23, 24), mellette a 2 bányában (19, 20), és ami a legkönnyebb Fresnotól balra (39). R-el kicsit hátrább kell tolatni. S, P, C szinte mindenhol megugorja a platinát.(#5898) RichieTri
Az R34 a végsebessége miatt ütőkepés D-ben, így hosszú egyenes szakaszokra jó a kanyargósabban 370z vagy 3400K (utóbbi az egyik legstabilabb járgány R-ben) nagyon kanyargóson meg Mini. Mondjuk én a Focus-t szeretem és általában csak azzal megyek még ha nem is leszek első.Át kell néznem mi hogy megy és írok egy listát szerintem mi a legjobb 1-1 spec.-re a P, R, C az megvan a másik kettő meg tesztelés előtt.
(#5900) csaba951
Azért ad rendesen (5-ből 3×) tegnap próbáltam 749-es 370z-vel nem olyan mint WR előtt, de ki lehet fogni, ezért kell váltogatni én a drift-es RX7-et is így húztam fel, mert akkor még nem volt drift-es gyakorlópálya ahol lehetett volna farmolni.
Új hozzászólás Aktív témák
PH-s játékoslista amire itt tudsz jelentkezni.
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Házimozi belépő szinten
- Konzol Screenshot
- További aktív témák...
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!