- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi haladó szinten
- Kiszáll az optikai meghajtók piacáról a Pioneer
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cunaja
addikt
Mikor vetted? 2021-es modellben lett sok minden javítva. Az olasz fórumokon, arra már nem panaszkodnak.
szerk.
xmad: #58601: Most akkor megnyugtattál. A pesti kuplungolás pont jót fog neki tenni. Van bőven szervíz, de ha kell kapcsolat is van. Szóval ez miatt nem aggódom, a hiba jelenség meg vagy jön, vagy nem. -
xmad
őstag
válasz
Cunaja #58597 üzenetére
lesz nagyobb gondod is mint a dobfék vagy tárcsafék.. minden 1.2 -esnek jó nagy szar a kuplung lendkereke..
30 ezer km alatt 2 kuplung, 1 lendkerék és egy váltóharang csere, és még mindig nem az igazi.. a hátsó híd szilentek állandó nyekergése.. én ezek miatt meg is bántam hogy ezt vettem második autónak, ennél még a dacia se lehet gyengébb tákolmány :/ elszomorító
és ha szerencséd van nem kell bejárnod az egész országot, elég csak a felét, hogy normális szervizt találj aki foglalkozik is veled és nem csak azt mondja hogy: ez ilyen....
-
Bossi
őstag
Köszönöm mindenkinek a választ, a keretek alatti útvonalra gondoltam én is. Most + 40 perc pont nem számít semmit, de ha a kocsinak jobb akkor persze az lesz.
-
Cunaja
addikt
válasz
simonjoe #58592 üzenetére
Láttam már megégett dobféket, az nekem elég volt. Érdekes módon, az első féknek nem volt baja. A kolléga az alpokban volt vele, és kint került bajba miatta. Ennyi nekem elég, mindegy ki mit mond.
Ezzel a tárcsa vs dobfék témát lezártnak tekintem.
xmad: Valakinek tetszik a széttépet farmer, valakinek nem. Soha nem vennék széttépett farmert, mert abszólut nem tetszik.
Igazad van abban, ami neked jó, azt veszed meg. Ami nekem jó, azt veszem meg. Innen ezt a témát is lezártnak tekintem.
azért mindenkinek a segítséget.
Elárulom van olyan kollégám, aki azt mondja, minek neked a sok kütyü ( extra) a felét nem fogod használni.
Ez legyen az én dolgom, mert az én pénzem. Gondolom érthető volt. -
Jadro
veterán
Automata váltós kocsi esetén hogy lehet jól használni a motorféket hosszú lejtőn? Gondolok itt pl egy hegyről lecsorgásra, ahol nem szeretnék folyamatosan a féken állni hogy ne gyorsuljak túl, hanem ki szeretném jobban használni a motorféket. (Pl az Ignisben a Mecsekről lefelé manuális váltónál beraktam kettesbe és ha kell még fékkel rásegítettem, hogy ne pörögjön túl. Meredek, kanyargós út, ahol nem nagyon kell feljeb váltani.) D-be rakva a váltót elég hamar feljebb vált. Váltsak M-be és a manuális váltóhoz hasonlóan érdemes?
Zakopane-ban pl barátom fékje túl is melegedett egy esetben, mert sokat használta folyamatosan. A fékerő szépen lecsökkent, igaz egy ősrégi Seat volt nem egy újabb autó.
-
xmad
őstag
válasz
Cunaja #58591 üzenetére
nem lebeszélni akarlak. ha neked ezek kellenek akkor vedd meg. én ezekért biztos nem fizetnék semmi pluszt mert oké a digit klimát leszámítva a többinek full semmi értelme
nekem... mert nekem nem éri meg a plusz pénzt.. de ha neked igen akkor oké.
de hogy a tárcsafékből semmit nem fogsz érezni az is biztos
nekem is volt dobfékes és tárcsás autóm... ugyanolyan, mert mint ahogy simonjoe is mondta és én is, az első fékek fékeznek és nem a hátsó.. az roppant minimális... ha neked a hátsó féked elmelegedne akkor az első már el is égett a picsába és rég nem tudsz megállni
-
válasz
Cunaja #58591 üzenetére
"A dobfék és tárcsafék különbséget, lefelé a Mátrából, Pesten, 150fék/óra igenis érezni fogom, pláne 35°C-ban.
Ha túlmelegszik a dobfék, dobhatom a kukába a fékerejét."
Hát én ezt nem értem, h honnan veszed?Autóztam dobfékes autóval a Magas-Tátrában, de még az Alpokban is. Soha nem volt semmi bajom, soha nem éreztem azt, h bajban van nem lennék biztonságban miatta. Főleg, h a fékerő nagyobb mértékben az első kerekekre hat. Az tény, h határozottabb, agresszívabb a tányérosfék hátul mint a dob, és max ezt a különbséget érzheted! Vagy megmagyaráznád, h mit is fogsz érezni??
-
Cunaja
addikt
A kedvedért kiszedtem mindent.
A dobfék és tárcsafék különbséget, lefelé a Mátrából, Pesten, 150fék/óra igenis érezni fogom, pláne 35°C-ban.
Ha túlmelegszik a dobfék, dobhatom a kukába a fékerejét.
Vezettem már ugyanolyan típusban, hátsó dob és hátsó tárcsával. Nem ugyanolyan a megállás, ( fékezési mechanizmus ) a kettőnél. Ezért is kell nekem hátulra tárcsa. Lehet hamarabb kopik el, jobban szennyeződik, de karban lehet tartani. Melóban van féktárcsatisztító bőven.A többit, csak a te kedvedért.
Amikor beállítom az ülésemet a lábam méretéhez, a kormány messze van. Ezért a teleszkópikusan állítható kormány, nekem nagyon kell. Egyszerűen király megoldás.
Automata klíma: Az egyenletes hőmérséklet beállítás, sokkal jobb, mint a tekergetés mindig, mert fázom, vagy melegem van.
Elektronikusan behajtható tükrök: Nálunk mindig érdemes behajtani, így ez is jó extra. Ne menjek már mindig át a másáik oldalra behajtani.
Elektromos ablak: A gyerekek és a hátsó párosodás miatt, igenis fontos a hátsó elektromos állítási lehetőség.
Kulcsnélküli motorindítás: Miért ne, ha már van ilyen. ( Talán ez nem olyan "nem lehet élni nélküle" extra )
Hátsó kapaszkodó, az utasok miatt nem rossz.
Led rendszámtábla világítás. Ez nélkül is lehetne élni, de miért ne, illetve ideértve a kimaradt extrák is, de jól mutat velük a kicsike.
Egyszer veszek autót. Így már érthető?
Amúgy GL+ sincs a mi színünkben.
Különbség SWift GL+ és GLX -
xmad
őstag
válasz
Cunaja #58583 üzenetére
Ja már látom, ledes rendszámtábla vilagitas, digitális klima, kb ennyivel tud többet a glx. Meg a tárcsafék hátul amiből nem fogsz érezni semmit.
nyílván ha ez a vàgyad ezt vedd meg, én nem akarlak lebeszélni, de ha ennyire nincs GlX akkor azert a GL+ al se jarnal rosszul tekintve hogy kb ugyanazt tudja -
AMD Power
titán
válasz
mefistofeles #58584 üzenetére
A céges autók 80% valóban retek. Az enyém is ugye "céges" autó volt. De mintha új lett volna amikor a 102e km megvettem. Most 10e km később is ilyen.
-
xmad
őstag
válasz
Cunaja #58583 üzenetére
Van erről bátmilyen mérési eredmény? Csak mert az első fékek fékeznek, a hátsóra kevés fékerő jut, annyi hogy ne törjön ki a fara.. más egyébbel tud többet? Mert én nem nagyon láttam difiit, biztosan van, csak azert kerdezem mert ezekszerint te tudod mivel tud többet.. a tárcsaféket leszámítva
-
dethroner
veterán
válasz
mefistofeles #58580 üzenetére
A szerinted szó használata nem egyezik meg azzal, amit a gyártói javaslat szó takar.
Az új autót nem csak megvenni kell, hanem megfelelő módon igenis bejáratni. Még ha sok ember azt gondolja hogy a régi zsigulis idők végeztével már az új autó a szalonból kihozva a teljes mértékben használatra kész, ez nem teljesen így van. Igenis vannak alkatrészek, amiket ésszel kell bekoptatni. Ez a Suzuki kezelési útmutatóban olvasható, ami mindenki számára elérhető a honlapjukról, gondolom megfontolásra érdemes:
-
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #58584 üzenetére
Maximálisan igazad van. Mindenki vigyázz az új autóra magánemberként.
Közben, most olvastam vissza a szöveget és jó pár helyen a billentyűzet, átírta a szavakat. Bocsi. Most kapcsolom ki a funkciót. Azért gondolom érhető, hogy mit akartam írni. -
-
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #58580 üzenetére
Melóba mindig zsír új autókat kapunk. Volt amikor én hoztam ki a szalonból és amíg én kíméltem az első 30Km-ren, a kollégák, padlóig nyomták. Panaszkodtak, hogy nem megy a verda. A leírásában 2K km volt, hogy ütemesen kell vezetni, az alkatrészek megfelelő összekopása miatt.
Annál a kollégának volt az M3-as pályán aki panaszkodott, és pont 1995km volt benne, 130-as tempónál. Hívott, hogy mennyi a km. Mondtam neki, hogy vigyázzon, legyen észnél, nehogy kimenjen alóla a szekér. Azt mondta, 2000-nél, felugrott a fordulatszám és egyből gyorsult felfelé. Azután, álló helyzetből is gyorsult már.
Ennyit a bejáratásról. Abszolút nem volt kímélve. A hütöventilátor, megállás után, leállított motornál is ment még 5 percet. El lehet gondolni, hogy közlekedett vele. 3-év alatt belement a 200K, ezért lecserélték. Baja nem volt addig a motorral, se a turbóval. Pedig ez hideg motorral is lett hajtva rendesen.
Szerintem egy átlagos vezető, aki itt a fórumon átveszi az új Suzut, nem fog még a közelében sem lenni, ennek a vezetési stílusnak. Az autópályán is lehet változó fordulattszámot tartani, pláne ha a délutáni csúcsban menne haza az autó.
A mi tesztautónk sem kap ilyen durva bánásmódot, mert a környéken, nem tudom hazám lehet nappal kihúzatni, rendőr nélkül. Éjjel meg nem viszi a kishölgyike sehová.xmad: Ami nekem kell, annyival. Most engedhetem meg, hogy autót vegyek, de drágát nem akartam. Minden más márka, ezzel a felszereléssel, sokkal drágább.
Egy dolgot említek, most nem sorolom a többit. Hátsó tárcsafék. A belvárosban, egy kiugró gyalogosnál, minden cm számít. A többi, megtekinthető a Swift oldalán. -
válasz
Cunaja #58578 üzenetére
Hol nincs változó fordulatszám? (persze pálya kivételével) A fék extrém használata meg szimplán baromság.. Ha meg bele kell taposni, akkor bele kell taposni, azt a közlekedési szituáció fogja eldönteni, nem az, hogy mennyi idős az autó.
Szerintem az új autót, egyszerűen használni kell, normálisan, életszerűen. -
Cunaja
addikt
-
-
dethroner
veterán
Új autónál nagyon nem javasolt a pályázás. Változó fordulat kell neki, pályán meg beáll kb egy tempóra és azzal megy hosszan. Tudom hogy nyűgösebb hosszabb táv országúton de vállald be, mert a kocsi első kb 1000 km-e nagyban befolyásolja a későbbi minőségét
És kerüld a hosszú és az erős fékezést is. -
AMD Power
titán
válasz
mefistofeles #58558 üzenetére
Ezzel teljes mértékben egyetértek. Jó lesz teljesen ebben a formában!
-
Sándor -P20-
senior tag
válasz
tboldi #58571 üzenetére
Ugyanarról az M13A motorról van szó, de ez inkább a 300K-hoz jár közelebb mint a 200-hoz.
Én is ezeknek a motoroknak az elpusztíthatatlanságáról hallottam, pont ezért próbáltam ki szinte mindent mielőtt megbontottuk.
Ez a vízkitolás jelenség tavaly nyáron kezdődött, addig max gyertyacsere miatt nyúltam a motorhoz, meg tavaly az a fránya jeladó a folytószelepen.
Úgy látszik valóban hengerfej probléma volt, a víz kitolás megszűnt.
Most ez a hibakód zavar. Mielőtt megbontottuk semmi baja nem volt.
Ment mint a rabló..
A mostani hibajelzés is egy előzés után jött elő.
Sajnálom, de ki kell próbálni, mit tud a technika, ne élesben hagyjon cserben, főleg ha visz ki minket a világból valahol az ország másik felén...
A zargatás az erősen eseti szokott lenni, azonkívül részemről ki szokott merülni egy-egy előzésben. Nem csapatok vele, nem igazán arra való, de jó tudni, hogyha szükséges be lehet vele ugrani a forgalomba.
Ezen kívül leginkább asszonypajtás zargatja, kora hajnalban, és késő este vidéken. (sötét van mint a tehénben, és az utak is hagynak kívánni valót...) Ráadásul minden tele van munkagépekkel, meg a róluk potyogó "ajándékokkal, meglepikkel", szal itt nem igen lehet szétcsapni a motort...
Az autó kb 2 évesen került hozzám, azóta megkapott mindent amit illik neki adni.
Az idén év elején kopott le róla lízing...
Tavaly kapott új kuplung szettet, tavaly előtt meg a fékek újultak meg. A nyereg kivételével minden cserélve lett...
A kaszni folyamatosan újulgatott idáig.
Hiába az erősen 270K+ kilométer nem múlik el nyomtalanul. -
tboldi
nagyúr
válasz
Sándor -P20- #58568 üzenetére
Nem lehet, hogy az ún. zargatások miatt van ennyi hiba?
De komolyan, szintén 2004-es M13A (1.3 VVT, 93 ló) WagonR-ünk van, 211k km-rel a háta mögött semmi baja nem volt eddig motorikusan*, csak az előírt karbantartásokkal kellett foglalkozni. A nyelestengelycsapágy már hallatja magát ugyan, de 1, elismerésre méltó, hogy idáig bírta a hirhedten szar mivolta ellenére, 2, az már nem is a motor része, hanem a váltóé.
Persze újkora óta a miénk, nincs kétség az előéletét illetően.*Nem motorikusan sem volt semmi komoly: fékek, lengéscsillapítók, szélvédő, üzemanyag-betöltőcső (az eredeti nem volt korrózióvédett, a cseredarab már az), balos féltengely belső gumiharangja, világításkapcsoló (khm... GM/Opel...), pótféklámpa elszakadt vezetékei, egy recsegő hangszóró, rozsdásodó vonóhorog.
OBD-téma:
- Vgate iCar 3 biztosan működik iPhone-nal és a Car Scanner nevű appal
- Delphi DS150 számítógépes interfész is pazar, még az ABS-hez vagy a légzsákokhoz is hozzáfér -
válasz
Cunaja #58563 üzenetére
Tesztautó: mentem a k14d Vitarával. Hát nem tudom de az pont az az autó amit nem kímélnek főleg mert senkié és hiába kevés a km senki nem veszi figyelembe. Pont ahol kéne kímélni ott nem fogják. De ez csak lehet képzelet. Vagy nem. Nekem az h 3km-el veszem át, egy kincs. Az úgy lesz bejáratva és használva, ahogy kell. Tiszta ügy, semmi meglepetés.
-
Sándor -P20-
senior tag
Üdv mindenkinek.
Egy kis ODB-II-vel kapcsolatos infót (+sztorit) osztanék meg a csatilakókkal.Akkor jöjjön a mese:...
Tavaly nyáron volt egy kis gondom a kicsi feketével. (1.3 VVT Vagon-R+ 2004-es)
CsekEngine kacsingat rám, majd kialszik, meg rángat, meg fullad néha....Kiolvastuk a kódot, pedáljeladóra hisztizett.
Pedáljeladó (fojtószelep állás érzékelő) kicserélve, köszöni szépen az a része jól van, probléma megoldva.
Naszóval a hibajelzés miatt rendeltem kínából egy ODB-II-es hibaolvasót. [link] meg is találtam az olvasó műszaki leírását, és a leírásban levő lista szerint kommunikálnia kellene a kocsival....
Akkor írtam is, hogy nem működik, és van-e itt valaki aki működésre bírta.
Gondoltam mind1, buktam 500+ forintot, belefér. Még egy kínai kütyü a polcon ami max jól mutat.
Mese vége, és jöjjön az aktuális sztori... De még mindig nem ODB-IIKb a nyár vége óta elkezdte kidolgozni a hűtőfolyadékot a rendszerből a kiegyenlítő tartályba.
Hűtősapka kicserél. Vízpumpa kicserél. Jelenség marad. A hűtőrendszer kihűlt állapotban is nyomáson van, hizet szépen lassan kidolgozza a kiegyenlítőbe.
Ideiglenes megoldásként egy tömlőt kéthetente rátoltam a kiegyenlítő kiszuszogójára, hűtősapka le, és a kidolgozott hűtőfolyadékot visszafújta a hűtőbe. Folyadék szint nem változik, csak állandóan kitolja.
Ha meg van kicsit zargatva a kicsike, akkor nagyon kitolja.
Én első pillanattól hengerfej tömítésre gyanakodtam, de minden értő azt mondta, hogy az kizárt. Ezekkel a motorokkal ilyesmi nem fordul elő.
Na mind1. Meguntam a dolgot, szerintem nagyon nem egészséges ez a jelenség.
Szétkaptuk a héten a motort.
Ami nagyon nem tetszett, szerintem a hengerfej csavarok némileg lazák voltak. Nem azt mondom, hogy nem voltak meghúzva, de nem úgy pattantak ki, mint ahogy az ember elvárná egy még gyári állapotú motortól.
1-es, 4-es henger mellett enyhe kokszosodás.
A blokk, és a hengerfej enyhén púpos. Ha rányomtuk az acél vonalzót az egyik oldalra, a másik oldalon elemelkedett annyira, hogy a fény átjött alatta.
Mind1, beleraktuk amit bele kell, kicseréltük benne az elfáradt tömítéseket, STB...
Összeraktuk...
Hazafelé gondoltam adok a kicsikének... Előztem egyet, kettőt...
Majdnem hazaérek, amikor ez a piszok Dzsinn (CsekEngine) megint elkezd pislogni.
Alapjárat kb 1000 körül (nem megy le stabil 800-ra) és kicsit hullámzik is. Hallani alig, de a mutató kicsit billeg. Szerkezet szépen ketyeg, nincs csúnya hangja, megy is...
Hívom a kollégát, hogy mi van, ki kellene olvasni, hogy mi lehet a hiszti tárgya.
Ő monda majd a jövő héten, akkor lesz szakértő segítség...
Ok, úgy sem tudok mit csinálni. Próbálkozzunk, hiszen van egy olvasóm a polcon....Innen ODB-II a mese.
Olvasó rádug.
A ledek szépen villognak, látszatra az olvasó kommunikál az autóval, szépen teszi a dolgát. (mint tavaly nyáron)
Kékfog bekapcsol a telón, párosít. (Ez is megvan akárcsak tavaly nyáron.)
Elindítom a letöltött alkalmazást. Torque Lite (mint tavaly nyáron)
És lesek mint a lukinyúl.
Az alkalmazásban felül szépen elkezdi tesztelgetni az átviteli sebességet. Majd közli hogy minden OK...
Akkor gyorsan egy hibakód olvasás.P0012 - Vezérműtengely-helyzet (CMP), szívó / bal / elülső, 1. bank vezérlés túltartott
Valszeg valami szmötyi kerülhetett oda, amikor megzargattam a kicsikét...
Mint fentebb írtam kicsit szét lett boríva a technika.És akkor az olvasó, ami végül is működik.
2004-es 1,3VVT motoros Wagon-R+ -on.Ja és ami tavaly nyár óta változott az a TELÓ!!!!
Mint a képeke látszik egy Redmi Note9 amivel működésre bírtam.
Kb ennyi. -
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #58566 üzenetére
Köszönöm!
Eljött az az idő, hogy nagy szám kezd lenni, ha valaki tud új autót venni egyből, mindenféle macera nélkül. Persze olyat, amit szeretne. -
-
Cunaja
addikt
válasz
Kolondrum #58562 üzenetére
Azért mert GLX.
Nincs belőle sok megrendelés, így nem is foglalkoztak vele Japánban.
Volt egy kuncsaft, szintén GLX-et vár, csak gyöngyház fehérben. Közölték vele, nem jön GLX, de GL+ igen. Duzzogva, de elfogadta. Azt mondja, nem akar még 1 áremelést
Na már pedig. Ha kinézet egy autót amit szeretnék, vagy azt veszem, vagy semmit. Ha mást választók, nem olyan S szájízem.
A teszt autót se venném meg, ha 2K-nál több lenne benne.
Jeleztem is a szalonban. Mondták ne aggódjak, lehet még 500 se lesz benne. -
Cunaja
addikt
Igen, csak a mi országunk kicsi. Ha lemegyek Záhonyba és vissza minden szombaton és vasárnap, akkor is kell 5 hétvége.
Június közepéig meglenne a 6K. Nyernék másfél hónapot, de buknék 6K kilométert és akkor már nem nevezhetnénk újnak. Az ára viszont kevesebb lenne, mert van benne 6K.
Mivel ez bemutató tesztautó, így a csinos fiatal hölgyikét is vinnem kellene mindig magammal. Csak úgy adják oda, ha kísérő is van.
Nem tudom az asszony mit szólna, ha a Swiftben, mindig a kis hölgy ülne elöl. Lehet lenne autó, de asszony már nem. -
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #58558 üzenetére
Januárban jött és február 12-én lett forgalomba helyezve.
Július végén megyünk be fizetni. Augusztus 12-én már a nevemen lesz. -
-
Cunaja
addikt
válasz
mefistofeles #58556 üzenetére
Nálam már más a helyzet.
Autó még legyártva sincs és az ára is változik most is, meg ameddig át nem venném, addig is.
Mivel autó nincs (GLX 08 Szürke, ásványszürke metál ) így kaptam egy másik ajánlatott.
A teszt autót foglaltam le, mert az legalább itt van. Lejár a 6-hónap és elhozom. 6-hónap vagy 6000km-ig, nem adható el.
Ez a tesztautó rendkívüli, mert nem teszteli senki.
Ott áll a kereskedés elött, már január óta. Pont olyan amit mi rendeltünk.
Jelenleg alig van benne km, 500 alatt van.
Januárban is felajánlották, csak a pénzünk le van kötve májusig.
Nem új autó, de annak mondhatjuk. Ez is jobb, mint a megnem érkező új. Az ára ennek nem megy fel és még kedvezményt is kapok. Ezt az autót vezettem én egyedül tesztre, azóta se vitte el senki.
Valamiböl nekünk is engedni kell, mert a végén 6,5 milláért veszünk GLX Swiftet.
Szerintem azért ez is újnak mondható. Rajtunk kívül, csak a hölgyike ült benne, akinek ki van adva, hogy járjon vele és reklámozza.
Egyetlen dolog aggaszt, ha leveszik a reklám matricát, ott nehogy eltérjen a szín azután.
Ez már itt van, csak az időt várja, hogy teljen.
Amit újságíróknak adnak ki tesztautót, azt semmi pénzért nem vennénk meg. -
-
Cunaja
addikt
válasz
burgatshow #58554 üzenetére
Teljes mértékben igazad van, de ez nem vigasztal senkit.
Nem mondok rá semmit, mert nem akarok politizálni. -
burgatshow
veterán
válasz
Cunaja #58553 üzenetére
Az is nevetséges, hogy egy kg cukkini 1300 forint, egy kiló áfonya meg 3500... Remélem érted mire akarok kilyukadni és nem sértésnek veszed. Sajnos minden is drágult, a forint gyengült, szállítani is drágább lett, az orosz-ukrán háborúnak is vannak hatásai, az egyes alapanyagok szegényes ellátottsága vagy teljes hiánya pedig szintén nem az árcédulának kedvez.
A világbajnok bürokrácia díjunkat már nem is mondom (forgalomba helyezés, 27%-os ÁFA stb.)...
-
Cunaja
addikt
válasz
.Szaki. #58552 üzenetére
Azért kérdezd meg a kereskedőt.
Az is lehet, ahány kereskedő, annyi verzió.
Minket itthon sokkolt a 380.000 plusz. Az még jobban, hogy nincs gyártási dátum, így augusztusban már nem jön meg. A következő szállítmány meg januárban várható. Vagyis az októberi áremelésbe is bele kerülnénk.
Azért nevetséges, hogy egy Swift GLX metál fénnyel, már 6 milla. -
Új hozzászólás Aktív témák
- 70mai Omni 4K - körszem-őrszem
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Házimozi haladó szinten
- OpenWRT topic
- Középkategóriában is menő lesz a mini?
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Honor Magic 6 Pro - White - Használt, karcmentes
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- AKCIÓ! HP ZBook Studio G8 OLED WorkStation - i9 11900H 32GB DDR4 2TB SSD RTX 3070 8GB Win11
- Samsung Galaxy A71 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest