A Netflix közölte, hogy már több mint 94 millió előfizetője van a reklámokkal támogatott szolgáltatásának – pedig novemberben még 70 millión állt a mérleg.
Az elemzők szerint a streamingóriás olcsóbb csomagja erős érdeklődést élvez a globális gazdasági bizonytalanság közepette.
Mivel összesen több mint 300 millió ügyfele van a Netflixnek, így minden kategóriában jelentős költekezést tapasztal, és áprilisban arról beszélt a cég, hogy nem lát ebben változást fogyasztói oldalon. Ezzel sikerült eloszlatni a gazdasági bizonytalanságból és amerikai kereskedelmi politikából eredő befektetői aggályokat is, mivel attól tartottak, hogy az emberek a streamingen spórolnának.
A Netflix szerint az új feliratkozók 55 százaléka választotta a reklámos csomagot (legalábbis ott, ahol az elérhető). A globális terjeszkedés érdekében jobb nyelvi opciókkal újítottak, sok népszerű tartalom pedig már eleve külföldi gyártású. A Donald Trump által bejelentett májusi vámok azonban gondokat okozhatnak a külföldi (USA-n kívüli) gyártású projekteknek.