Ömlenek a felhasználók a reklámos Netflixre

A reklámokkal támogatott szolgáltatásnak a Netflix szerint már 94 millió felhasználója van.

A Netflix közölte, hogy már több mint 94 millió előfizetője van a reklámokkal támogatott szolgáltatásának – pedig novemberben még 70 millión állt a mérleg.

Hirdetés

Az elemzők szerint a streamingóriás olcsóbb csomagja erős érdeklődést élvez a globális gazdasági bizonytalanság közepette.

Mivel összesen több mint 300 millió ügyfele van a Netflixnek, így minden kategóriában jelentős költekezést tapasztal, és áprilisban arról beszélt a cég, hogy nem lát ebben változást fogyasztói oldalon. Ezzel sikerült eloszlatni a gazdasági bizonytalanságból és amerikai kereskedelmi politikából eredő befektetői aggályokat is, mivel attól tartottak, hogy az emberek a streamingen spórolnának.

A Netflix szerint az új feliratkozók 55 százaléka választotta a reklámos csomagot (legalábbis ott, ahol az elérhető). A globális terjeszkedés érdekében jobb nyelvi opciókkal újítottak, sok népszerű tartalom pedig már eleve külföldi gyártású. A Donald Trump által bejelentett májusi vámok azonban gondokat okozhatnak a külföldi (USA-n kívüli) gyártású projekteknek.

Hirdetés

Fotóznál vagy videóznál? Mutatjuk, melyik okostelefon mire való igazán!

PR Vásárlás előtt érdemes megnézni, mit kínálnak az aktuális telefonok, ha igazán ütős képeket vagy profi mozgóképeket szeretnénk készíteni.

Azóta történt

Előzmények