- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- OLED TV topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gyártófüggetlen módon oldja meg a részletes geometria problémáját az AMD
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz
dethroner #83296 üzenetére
Trafókból Beru vagy Denso legyen benne, hátsó híd felújítás min. 80k, illetve el szokott rohadni a hátsó merevítő a hídnál (5-10k, vagy van aki zártszelvényből megoldja). Hátsó hidat onnan látod, hogy kezdi megadni magát, hogy már meg van ülve a segge az autónak, vagy terhelésre rossz hangja van (bár nekem utóbbi nem volt, mégis eltört a torziós rugó)
Klíma, fűtés menjen minden fokozaton. Végig kell próbálgatni az összes elektromos bizgentyűt (ablakok, visszapillantók, rádió, ablaktörlő stb.)
Kipufogó szokott megereszkedni, flexicső megadja magát (30-40k).
Váltónál a belső csukló csapágya szokott még szivárogni (nem tudom mennyire gyakori, nálam is jelentkezett, ill FB csoportban is írták már), ezt mondjuk nem tudom mennyire lehet látni...Emiatt a váltóolaj mennyisége lassan de biztosan csökken.
Szívósor tömítések is elfáradnak egy idő után, egyenetlenül járhat tőle az autó.
Kb. ennyi, a többi kopó-fogyó alkatrész.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest