Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vamp
senior tag
Kaptok Ti is egy képet a törött kocsiról. Ha valaki mondana árat a következőkre, azt megköszönném. Kérdeztem már renaultclubban is.
-2 bal oldali ajtó
-bal küszöb
-bal hátsó sárvédőív
(-hátsó futómű felfüggesztés: nem merem biztosra mondani, de szerintem elment...)
-kihúzás padon
-telifény -
Szplöttyy
senior tag
Nem azén autóm, sajnos, nővérem vette. Viszont ő se szeret nyúlkálni, meg én se. Elvileg a blaupunktok kezelik a külső vezérlőket, majd kiderül mi lesz. Amúgy, ebbe akárhogy néztem nincs intercooler, de 86lovas, viszont úgy le van szigetelve a motor, hogy "semmi hangja" a motornak, 3ezer felett azért bőven van kerregés bent is, meg pl mélygarázsba, jó akusztikus. Viszont felüljárón felfele, 3ba ~1300rpm-ről padlózva sincs semmi korom. Meg amit nem értek, hogy van ugye a kijelzőjén ilyen "megtehető kilométerek száma" a benne lévő gázolajjal, na az rohadtul nem mutat semmit, csak villog, hogy nem tudja. Pedig csontüres tank fullig lett töltve, meg minden, de akkor se mond semmit.
-
mynames
senior tag
válasz
Szplöttyy #4193 üzenetére
Elöször is gratula a vashoz, szolgáljon Téged sokáig!
Másodszor, én úgy tudom, hogy az intercooler a 86 Le elővarázsolásának elengedhetetlen kelléke...vki mondjon már erre át v bét mert már beleöszülök!
Cd ügyben pedig be kellene húznia szvsz, olyan másik tipus ami korányvezérlőröl megy pedig a VDO-nak van v volt. Sokáig akartam anno olyat de elég drága volt még 4-5 éve... -
ABE
őstag
válasz
Szplöttyy #4193 üzenetére
Úgy tudom, hogy a gyári távvezérlőhöz valami külön adapter kell, ha használni akarod idegen fejegységgel, és horror árban van. De ne aggódj, csak az elején olyan jópofa a távirányító, nem létszükséglet.
A gyárit meg kéne nézetni, hogy mi hibája lehet, ha nem lehet javíttatni, használtan lehet találni bele azért elfogadható áron. [link]
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Meglett a Clio! 86lovas, kék I betűs, de ahogy néztem, cooler nincs rajta. Viszont lenne egy kérdés, gyári CD-s rádió, kormányról vezérelhető, minden faszán működik, csak nem eszi meg a cd-t, tolom be, és nem húzza be magától, hanem kézzel kell betolni, de teljesen ugye nem tudom, így ha leveszem a gyujtást, vagy épp ráadom, akkor kidobja a cd-t. Ezzel mit lehet kezdeni? Jólenne a gyárit megtartani. Esetleg van olyan fejegység, ami nem horror ár, és kezeli a kormány mögötti vackot, meg a központi kijelzőre dobja az adatokat?
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Egy olyan apropóból írnék, hogy eladóvá vált a 2000-es évjáratú 1.2 RN típusú Cliom. Ha esetleg érdekelne valakit privizzen.
Üdv: Z
-
ABE
őstag
válasz
Mifike1984 #4190 üzenetére
Engem nem kell sehova megtéríteni, nem is lehet.
Igazából azért nem mechanikai hibára tippeltem, mert a sarut (gondolom itt az akkura gondolsz) levéve megszűnik átmenetileg a gond, de most a futásteljesítményt hallva persze az is lehet, hogy teljesen rosszul logikázom. Kérdéses, hogy a diagnosztika által kidobott hibát mi okozza, tényleg a befecskendezésnél van gond, vagy valami más hiba generálja ezt az üzenetet?
Majd jönnek az okosabbak, és megmondják.
-
Mifike1984
újonc
Kedves ABE!
Tiszteletben tartom a véleményed, és köszönöm segítő szándékod!
Az Igazsághoz hozzá tartozik hogy ez az autó 433.000,-km futott, és az elmult 6 évben az évi 80.000,-Ftnál többet nem költöttem a fenntartásra.
Nagyából unnyan ennyit (napi 150km) mentünk a munkahelyemen a céges autókkal, ott 2002 és 2004 közti Opeleket használtunk, dizel, benzint vegyesen általában műszakira mindig motorfelújításra lettek ítélve mind a 3nak szétszakadt a dugattyúja, melyeknek rendbe hozatala nem kevés pénz volt, én ezért esküszöm ezekre az autókra.De félre ne ért én csak a tapasztalatomat írtam le nem megtéríteni akartalak!
-
ABE
őstag
válasz
Mifike1984 #4188 üzenetére
-
Mifike1984
újonc
sziasztok!
Ti nagy Renault Zsenik, segítsetek már nekem egy kicsit, hiba olvastam át az egész fórumot, és néztem meg az Ftp az anyagokat akkor sem boldogulok, tehát a következő Történt!Van egy 1998-as Megane-om, 1,9 dti, Ledobta a gumi betétes ékszíjtárcsát, és elment a vezérlés 3 fokot. Ezt vissza lett állítva, utánna ment is de gondolt egyet és 15-20perc után elmegy az erő a kocsiból és max 80km/h, ha a sarut leveszem és visszarakom, megint semmi gond indul csak 15 perc után ismét előjön. Ráraktuk diagnosztikai Táskára és azt írta ki hogy befecskendezési probléma! Alapjárat van normálisan mindig, és pöcre indul, valaki ha tud valamit megköszönném!
-
Vamp
senior tag
Elado clio I ph2-t keresek! Priv!
-
AMD Power
titán
Az létezik, ,hogy az anyós ajtónál ami van díszléc magától leesik?
-
Szplöttyy
senior tag
Na megvolt az átvizsgálás! Nincs baja az autónak, fékbetétet kell cserélni, meg egy csapágyat, meg apróságok. Meg magyarázott valamit a szerelő, hogy a Clio,Twingo, meg mindegyiknek a toronyba elöl valami gumi mindig szétmegy, és lötyög. Ebbe nem, mondta, hogy ez jó jel, mert 10ből 6nál szar. Egyik ködlámpa üvege ki van törve, de mondta a srác, hogy ki akarta cserélni, csak nem volt rá ideje, ott figyel a csomagtartóba egy vadi új darab. 104ezer van benne, 100ezernél nagyszervíz megvolt, de azért rá lesz nézve.
-
lajo
senior tag
2002-es Kangoo műszakira felkészítés: gömbcsukló csere egyik oldalon.
A két év alatt a kötelezőkön és egy koccanáson kívül egy hátsó rugó volt cserélve. Elégedett vagyok. -
mynames
senior tag
válasz
Szplöttyy #4174 üzenetére
Akkor a turbónyomáson is kell majd állítani? A turbonyomást az egr szelep szabályozza ugye? na az most mechanikusan vezérelt v nem?
Mikor ezt kitaláltam azt hittem, hogy csak rádobjuk az intercoolert és kész. Most meg már lehet, h másik elektroika kell vagy a turbónyomást is állítani kell... -
AMD Power
titán
Ez a Renault egy állat...
A RENAULT ÉS A MOTOR SPORT – TÖBB MINT SZÁZ ÉV SIKER
1899: Louis Renault megnyeri a Párizs-Ostende közúti versenyt
1900: Louis Renault megnyeri a Párizs-Toulouse-Párizs futamot
1901: Renault-k végeznek az első három helyen a Párizs-Bordeaux versenyen
1906: Győzelem az első Grand Prix-n (Grand Prix de l'ACF)
1971: Megalakul a Formula Renault 2.0
1977: A Renault debütál a Formula 1-ben
1978: A A442b versenyautó megnyeri a 24 órás Le Mans-I versenyt
1982: A Marreau testvérek megnyerik a Párizs-Dakart, egy Renault 20-szal
1986: Bemutatják a Renault Super 5 GT Turbót
1989: Bemutatják a Renault 19 16V-t
1993: Debütál Renault Clio Maxi raliautó és a Renault Clio Williams
1995: Debütál a Renault Sport Spider és megszületik a Renault Spider Trophy versenysorozat
1996: Megjelenik a Renault Maxi Mégane raliautó
1999: Útjára indul a Renault Clio V6 Trophy versenysorozat
2000: A Clio II Renault Sport és Clio V6 Renault Sport megjelenése
2002: A Renault Clio Super 1600 a ralipályákon
2003: Elindul a Formula Renault V6 versenysorozat
2004: Megjelenik a Mégane II Renault Sport
2005: Megalakul a Renault Mégane Trophy és a Formula Renault 3.5 versenysorozat
2005 és 2006: A Renault megnyeri Formula 1 konstruktőri világbajnoki címét
2006: Bemutatkozik a Clio III Renault Sport
2007: Létrejön a Renault Clio Cup versenysorozat és bemutatkozik a Renault Clio R3 / R3 Maxi raliautó
2007: A Mégane Renault Sport F1 Team R26-ot az Év Sportautójának választják a francia Echappement magazin olvasói
2008: A Twingo II Renault Sport bemutatója
2008: A Mégane Renault Sport R26.R-t az Év Sportautójának választják a francia Echappement magazine olvasói, és az Év Autójának az angol Evo magazin olvasói
2009: Létrejön az új Renault Mégane Trophy versenysorozat
2009: Bemutatkozik az új Mégane Renault Sport -
Szplöttyy
senior tag
Ha meglesz az autó, akkor lefényképezem majd! Az Ic annyiban segít, hogy amit a turbó tölt levegő, az ugye a nyomás miatt felmelegedik, és túl hamar gyulladna, ezért csak alacsony nyomás lehet, teszem azt 0.5BAR, de ha visszahűtöd a levegőt, akkor lehet 1BAR is, mert nem lesz olyan meleg a levegő, hogy idő előtt gyulladjon.
-
mynames
senior tag
válasz
Szplöttyy #4169 üzenetére
Szia!
Ha lesz időd megkérhetlek arra, hogy csinálj egy-két képet, hogy az intercooler, hogy van bekötve és a csövek merre vannak vezetve? A 65 lovas dCi-met szeretném 80 lóerősíteni
Bár ezzel kapcsolaltban azt nem értem, hogy ha a levegőt visszahűtöm akkor az a hidegebb levegő mint infó a vezérlésnek mit fog jelenteni? Többlet gázolaj befecskendezést? Lehet, hogy a 65 lovas vezérlése nem is jó és azt is cserélni kellene?Nekem a tök csendes a turbó, az életbe még nem volt hangja. Ha a turbó visít akk az csapágykopásból van szerintem.
Üdv, és előre is köszönöm,
mynames
-
mycso
Topikgazda
válasz
Szplöttyy #4169 üzenetére
Bent nekem sem nagyon hallani a turbót...max lehúzott ablaknál, vagy ha valami fal mellett megyek (m2 dci)
ITT egy kis infó a teljesítmény változásról.
Egyébként nemrég vaterán volt fent 1.5dci-hez tuningbox (valahova a computer-motor közé kell betenni, ha meg nem kell akkor kiszeded --> nem kell babrálni semmit, mert szabvány csatlakozói vannak) --> 26-ért volt vihető, de már nem találom...
Én is elgondolkodtam ilyesféle dolgon, de picit félek tőle, szerintem ebből a csepp motorból ez a 106le/240nm is már eléggé kihegyezett...ezek a chipféleségek meg megküldenék kb.: 130/300-ra, hááát nem hiszem, hogy ez nagyon egészséges lenne.
(de ha valaki vágja ezt a témát akkor majd kijavít, ha tévedek)Közben a boxról megtaláltam a képeket:
bocsi a hülyén beszúrt képekért
-
Szplöttyy
senior tag
Ez 86lovas, kék I betűs, 103e km-el. Elvileg ez már változó geometriás, intercooleres, a 100lovas annyival több, hogy 1.2Bart tölt, és van olajhűtője is. De távolról sem lehetetlen, hogy rosszul tudom. Motor jó állapotúnak tűnik, szem korom nem jön belőle, padlóra se, csöndes, fordulatot jól veszi. Holnap megy szerelőhöz átnézni. Viszont 1 dolog, ami érdekes, hogy nem hallom a turbót. Vagy belül egyikbe se? Kívül minden DCi visít mint a franc, főleg az 1.5DCi Senic-nél és Megane II-nél hallom, hogy kb alapjáratról visít.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
gessztenye #4164 üzenetére
Köszönöm!
Amúgy, chiptuning mennyire érdemes, az 1.5DCi motornál? Mennyit erősödhet? turbódízeleken elég sokat lehet húzni, ahogy láttam, de fontos, hogy ne essen szét a motor. 86ról mondjuk 95, esetleg 100ló, akkor már megérné belefektetni.
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Clio II-be van valakinek kihangosítója? Milyet érdemes venni? Azért érdeklődöm, mert a kis belső tér visszhangozhat, ha nem optimális.
-
Szplöttyy
senior tag
Köszönöm szépen!
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok! Pár héten belül, megintcsak Renault tulajdonos lesz a család! 2005/12 Renault Clio II Metálfekete, 5ajtós, 1.5DCi(kék i) 85ló,103e km. Klímás,elektromos ablakos, elektromos tükrös stb. Nagyon nagyon jól húz, főleg az 1.2 75hp után.
-
AMD Power
titán
Az egyik motortartóbak nem "jó". Váltásnál néha kicsit fémes hang jön a motortérből. Azt mondta a szerelőm ,hogy már a szerelésnél látta ,hogy picit "billeg" a motor. Mind1 érdekes egy hangja van.
-
AMD Power
titán
Utána olvastam a Totalcar népítéleténél ennek a Renault Mégane 1.4 16v verziónak. Főleg a 1999-2002 közötti verziók érdekelnének. Az esetek nagy többségében 4 vagy 5 csillagot kapott. Kb 3-4db volt ami nagyon negatív értékelést kapott. És ami nagyon tetszett ,hogy szinte mindenhol a 7-7.5l fogyit írtak rá vegyesen.
-
Füge007
senior tag
válasz
forceberg #4148 üzenetére
Ja és kifelejteték az új szakaszon lévő toldásokat ami, nem jött össze eltérés nélkül, szépen döccen is rajta az autó. Nem tudom mivel lehetne ezt még überelni, talán nyítható völgyhíd valamelyik új autópályán hm..........................?! Jó szöveg, tetszett, lehet kissé vulgáris de igaza van maximálisan!
-
Ha nem láttátok volna... érdemes!
[Anyázzuk végig az M6-ost...]
"... a lóf@szt bazmeg, ezt mi építettük ezt a kib@szott a autópályát, a kormány csak arról gondoskodott, hogy ez kétszer annyiba kerüljön..." -
ABnormal
őstag
ez a lendkerék jeladó a felsőholtpont jeladó? mert akkor olvashatsz a hibáról eleget...
4141 ABE : tuti az,más nincs ott szvsz
-
biker
nagyúr
Érdekesen szarakodik a scenic.
reggelente úgy 10-12 fokban nem indult. melegen ok, meg eddig fagyban is indult.
elvittem szerelőhöz, komputer szerint minden fasza, kivéve egyet: lendkerék jeladó szakadt jelzés, és nincs fordulat a komputernél.ezzel csak egy a gond, ha ez igaz, akkor semennyire nem kellene mennie
lehúztuk a szenzort, nem is indult el melegen se
visszadugva elindul, de folyamatosan szakadt hibajel.érdekes lesz, jövő héten belerak egy szenzort próbára
-
AMD Power
titán
Kiszedték és megnézték a kuplungot. Állítólag iszonyat gázul néz ki a kuplung.
Holnap reggel meg is nézzem mikor viszem bele az új LUK kuplungot.
-
mycso
Topikgazda
M2 gyári cd-jéről nincs valakinek valami leírása???
Konkrétan a hátán lévő csatlakozók érdekelnének, hogy mi-micsoda. (igazából azt szeretném tudni, hogy van-e rajta valamiféle jel kimenet --> egy erősítőt szeretnék hozzáilleszteni )
-
tkazmer
addikt
válasz
AMD Power #4125 üzenetére
mondjuk azért a renaultnál ebben bőven benne van az is, hogy iszonyatos milyet akcióztak, az espace egyes verziói a válság előtti árukhoz képest 3-4 millióval is olcsóbbak lettek ami 20-30% körüli árcsökkenést jelent...(és gondolom azért a többi modellnél is megvolt a hasonló mértékű árniagara)
-
AMD Power
titán
Növekedésnek indult az európai autópiac
Renault +39,1%-os növekedést ért el
-
zsolt1129
addikt
Na megvolt a fékbetét csere is,most már jó lenne ha vége lenne,mert benyeli az összes pénzünket
. Én TRW-t vettem bele,ehhez jutottam hozzá viszonyag jó áron,de ez is sok márkánál gyári beszállító.
-
biker
nagyúr
a scenicbe (1.6e 1998.12.) könyv szerint 20.000-es szerviz kell, szerelő leszólt, hogy 15.000
demostmé'?
meg szerinte 30.000-enként egyertya, könyv szerint 60.000illetve mi terheli jobban a motort kopásilag?
- sok város, mert kicsi a fordulat, kicsi a nyomás(olaj)
- sok autópálya, mert nagy a fordulat? -
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Mennyit érhet most egy 2002-es Clio II, Expression felszereltséggel, ~120ezer van benne, elektromos ablak, tükör, klíma, ködlámpa, oldalégzsák. 3ajtós, piros, első lökhárító törött, és az autó háta törött, jobb oldallemez, csomagtérajtó, lökös. Csomagtartót nem lehet nyitni, de a futómű nem ment el, ajtók nyílnak, légzsákok sem nyíltak. Mennyibe lehetne eladni kb?
Másik kérdésem lenne, hogy milyen ez a QuickShift váltó? Ez ilyen automatakuplungos manuális, mint a twingóba, vagy ilyen robotizált, mint az MMT a Toyotának?
Harmadik, hogy egy Clio II 1.2 16V 75hp-nál, mennyivel enne többet, egy 1.4 16V, ha egyátalán többet enne?
Előre is köszi.
-
AMD Power
titán
Szombat délután megadta magát a kuplung.
Ha nem jár a motor tudok váltani. Ha már jár akkor nincs sebességi fokozatom. A szerelőm szerint megadta magát a kuplung.
A renaultclubbon viszont egy kedves tag tudna egy komplettet 10K-ért.
-
FRENK1988
veterán
Van egy egyre bosszantóbb problémám. Mégpedig hogyha nem jár a motor akkor nem tudom az ablakokat le illetve felhúzni. Hogyan lehetne ezt megoldani?
-
nemma
addikt
válasz
AMD Power #4104 üzenetére
Apám még mindig azt használja, 99-es, most van benne kb 170e km.
Elektronikai hibái nem nagyon vannak szvsz, én annyit vettem észre, hogy mikor lefulladtam vele, akkor meghülyült a központizár az újraindításnál. Bezárt, aztán kinyitott. Ennyi az összes, más nem volt vele. FHP egyszer beszart, de azt szerintem mindenki megéli egyszer.mycso: Mégane és nem Megán
-
mycso
Topikgazda
válasz
AMD Power #4104 üzenetére
Én a sajátom előtt egy 2000-es évjáratú kombi ráncfelvarrott megánt használgattam (1.6 16v). /szüleim autója/
Igazából mondhatom rá, hogy el volt/van hanyagolva csak a kötelező jellegű szervizek vannak rajta elvégezve. --> az autó tökéletesen működik, igazából nagyobb problémája nem volt (tavaly az egyik hátsó rugó eltört --> de ez betudható annak, hogy sokszor igen csak megpakolva volt használva). (igazából a kötelező fék/olaj/szíjjak/szűrőkön...stb. kívül nem volt semmi cserélve)
Fogyasztás: városban ha sietős akkor 9 körül is eszik, egyébként akár 7 liter körül is el lehet vele járni...kint országúton szintén ez a helyzet, jöttem már vele haza Debrecenből 5.x körüli fogyasztással (bár ott már annyira kellett koncentrálni, hogy vért izzadtam).
Elektronika: néha a központi zár elfelejt kinyitni minden ajtót, jobb elől a tompított izzót kb. 2-3 havonta cserélni kell illetve mostanában fékezéskor felgyullad az index/ködlámpa halványan --> ezt már láttam több ilyen típusú megánnál. Egyszer télen (nagyon hideg volt az igaz), égve maradt az abs lámpája, és vagy 5-10 percig nem is működött...
Ja és vagy 2 éve meghalt a fedélzeti computer gombja (ablaktörlő bajuszkapcsolón). -
AMD Power
titán
Egy ismerősöm azt mondta ,hogy az első kiadású Mégane elektrotechnikailag elég problémásak. Nekem ez új.
-
Arni90
tag
Nekünk is renaultunk van és volt is ezelőtt, bár nagyon sokan nem szeretik és sok problémájuk van vele! nekünk eddig bevált
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- ASUS TUF Gaming A15 FA507NUR - 15,6" FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB -RTX 4050 -3 év gari
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest