- Megemelte az új GeForce-ok árazását az ASUS és az MSI
- Hamarabb hozza az AMD az Instinct MI350-es sorozatot
- Úgy fest, hogy NVIDIA Blackwellből lesz Galax HOF VGA is
- Kapja az ívet az új Spider-Manben a DirectStorage, pedig csak teszi a dolgát
- Évek óta ígért funkcióval egészíti ki a DirectX 12-t a Microsoft
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Steam Deck
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megemelte az új GeForce-ok árazását az ASUS és az MSI
- Melyik tápegységet vegyem?
- Pókemberes, fantáziálós az új AMD Software
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Shield TV-t csinált a Shieldből az NVIDIA
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz Magnum_ #139831 üzenetére
Nem kell a tolto a fogyaszto vagy az auto kerdeskoron rugozni. A jogalkotoi szandek egyertelmu lasd NFM rendelet
4. § (3) Az „A2” és „A3” árszabást akkor lehet alkalmazni, ha a villamosenergia-fogyasztás zónaidőnkénti mérése megoldott.
(5a) * Ha a felhasználó az elektromos gépjármű üzemben tartója vagy tulajdonosa és ezt a tényt az egyetemes szolgáltatónak előre, évente igazolja, akkor az „A1” árszabás mellé - a 4. § (3) bekezdésben foglalt feltétel fennállása esetén - „A2” árszabást is választhat.
(5b) * Az (5a) bekezdés szerinti esetekben az „A2” árszabásra vonatkozóan az egyetemes szolgáltató köteles a szerződés megkötésekor megállapodni a szerződő féllel a bejelentés módjáról és részleteiről.
Szoval elektromos auto mehet A2-es dijszabassal, azaz hetkoznapi neven ejszakai arammal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest