Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • madagaszkar

    tag

    válasz Ironhide #102468 üzenetére

    Üdv!
    Először is köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalataidat a tv cserével kapcsolatban.
    Én még a csereigazolást sem kaptam meg. Most kedden küldtem el e-mailen a számlámat a szerviz részére. Idáig nem hívtak, ezért ma felhívtam az LG központi ügyfélszolgálatát, hogy nézzenek utána a dolognak. Persze semmilyen csereigazolással kapcsolatos e-mail nem érkezett a szerviz részéről - Nyíregyházi szerviz! -. Ezt követően felhívtam a szervizet ahol közölték, hogy "továbbították a kérelmet". Amikor közöltem a hölggyel, hogy a központban nem látnak semmilyen kérelmet, nem nagyon tudott szóhoz jutni, de azért állította, hogy ők elküldték. Ha jövő hét keddig sem hívnak a csereigazolással kapcsolatban, akkor megint levélváltás lesz a központtal, hogy tegyék helyre ezt a hozzáállást a szerviz részéről. Jelenleg itt tartok. Remélem karácsonykor azért már az új tv-t nézhetem. A hibabejelentésem október 19-én volt! Egyébként neked felajánlottak másik hasonló készüléket, vagy te rögtön e mellett a verzió mellett döntöttél? Ha jól értelmeztem akkor 22 hónap törlesztésre hozod el az új, drágább készüléket, aminek az első néhány havi törlesztőrészletébe beleszámolják az eddig kifizetett összeget? Gondolom újabb két év hűséget is kell így vállalni, ami a Telekomnak jobban megéri. Garancia gondolom az új tv-re is 2 év. Ez a variáció egyébként nekem is szimpatikus, mert akkor a törlesztést csak 2022 februártól kellene kezdeni. Ha így van lehet elhozok egy nagyobb készüléket a jelenlegi 55"-os helyett. Az LG65UN74003LB-t néztem ki magamnak. Remélem azzal nem nagyon lövök mellé.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák