- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
-
PROHARDVER!
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
madagaszkar
tag
válasz Ironhide #102468 üzenetére
Üdv!
Először is köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalataidat a tv cserével kapcsolatban.
Én még a csereigazolást sem kaptam meg. Most kedden küldtem el e-mailen a számlámat a szerviz részére. Idáig nem hívtak, ezért ma felhívtam az LG központi ügyfélszolgálatát, hogy nézzenek utána a dolognak. Persze semmilyen csereigazolással kapcsolatos e-mail nem érkezett a szerviz részéről - Nyíregyházi szerviz! -. Ezt követően felhívtam a szervizet ahol közölték, hogy "továbbították a kérelmet". Amikor közöltem a hölggyel, hogy a központban nem látnak semmilyen kérelmet, nem nagyon tudott szóhoz jutni, de azért állította, hogy ők elküldték. Ha jövő hét keddig sem hívnak a csereigazolással kapcsolatban, akkor megint levélváltás lesz a központtal, hogy tegyék helyre ezt a hozzáállást a szerviz részéről. Jelenleg itt tartok. Remélem karácsonykor azért már az új tv-t nézhetem. A hibabejelentésem október 19-én volt! Egyébként neked felajánlottak másik hasonló készüléket, vagy te rögtön e mellett a verzió mellett döntöttél? Ha jól értelmeztem akkor 22 hónap törlesztésre hozod el az új, drágább készüléket, aminek az első néhány havi törlesztőrészletébe beleszámolják az eddig kifizetett összeget? Gondolom újabb két év hűséget is kell így vállalni, ami a Telekomnak jobban megéri. Garancia gondolom az új tv-re is 2 év. Ez a variáció egyébként nekem is szimpatikus, mert akkor a törlesztést csak 2022 februártól kellene kezdeni. Ha így van lehet elhozok egy nagyobb készüléket a jelenlegi 55"-os helyett. Az LG65UN74003LB-t néztem ki magamnak. Remélem azzal nem nagyon lövök mellé.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest