Hirdetés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ASUS ROG Ally
- Milyen videókártyát?
- TPM (trusted platform module) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen egeret válasszak?
- Nem, nem szünteti be a grafikus vezérlőinek fejlesztését az Intel
- Házimozi haladó szinten
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csapoati
nagyúr
válasz
Syrius XIX #799 üzenetére
Én csak egyet nem értek. Ha rFactoros, az azt jelenti, hogy reálisabb a fizika, mint az eddigi részeké (ez így is van), ugyanis az rF egy szimulátor. Akkor miért kéne közelítenie a valósághoz? Vagy nem értem akkor, mi a gond vele? Az, hogy nem lehet taposni a féket ABS offal? Vagy hogy a hátsókerekes autók dobálják a seggüket, a FWD-sek meg tolják az orrukat? Őszintén kérdezem, hátha lehet segíteni rajta beállítással.
A Grid 1-nek meg totál árkád fizikája volt (pl alacsony sebességnél hihetetlen módon lehetett cibálni a túraautókat is), sokan meg azt nem szerették. Az Autosport szerintem megtalálta a jó egyensúlyt. -
Syrius XIX
addikt
Sziasztok!
Sikerült menni ma pár karikát!
Mit mondjak?
Ha osztályozni kellene, akkor:
Irányítás: 4,
Grafika: 5 (bár ez a leg lényegtelenebb),
Autók fizikája: 0 (azért nem 1-es, mert az már dicséret lenne)! A GRID 1-nek az autó fizikáját fikázták anno! Akkor ez -10!Köze nincs az autók viselkedéséhez!
Olyan rFactor-os érzés!
Menü: Nagyon kusza, esetleg 2-es! Jóindulattal!Olyan félkésznek tűnik!!! Remélem azért hamarosan javítanak rajta és legalább közelíteni fog a valósághoz (valamennyire)! Az egész olyan, mint amikor a GRID 1-ben kikapcsolt (minden OFF) segítségekkel mentünk!
Ne aggódjon senki, én ezzel be is fejeztem a game jellemzését, igazából ennél többet nem is nagyon van mit mondani róla, nincs miről beszélni!
Ilyen és pont!
-
daveoff
veterán
Billentyűzettel tényleg halál hátsó kerekessel menni, rengeteget kell játszani a gázadással, nehéz jó köridőt menni, úgy eldobja magát hogy öröm nézni. Én hardon játszok, és most pont Open Wheel-t játszottam, nagyon felidegelt engem is. Csak annyit tudok javasolni, hogy próbáld meg pumpálni a gázt kanyarban, és kanyar kijáratnál.
-
wolfman
veterán
válasz
Csapoati #792 üzenetére
Mediumon nyomom. Ennél nincs pofám lejjebb menni.
De ahogy nézem mindenkinek a mezőnyben összkerekes verdája van (Audik) csak nekem van SLS Mercim hátsó kerékkel. Ha meg bekapcsolok a TC-t annyira visszaveszi a gép a sebességet kigyorsuláskor, hogy mindenki otthagy a fenébe. Billentyűs játékhoz kellene TC, de nem túl jól lőtték be hozzá a tulajdonságokat.
Az előző posztom előtt nyomtam a sokadik próbálkozásra egy olyan versenyt, hogy végig szenvedtem, de sikerült elérni az utolsó 30mp-et harmadikként, és az utólsó előttu kanyarban az eggyik opponent nekem koccant ami elég volt hogy kipördüljek, természetesen addigra már a visszajátszás elfogyott.
Anyám meg is jegyezte, hogy ez valszeg nem nekem való, inkább igyunk meg egy sört. -
MeghaL0L
addikt
Srácok. Véletlenül nem tudjátok, h online meccs leges legvégén az összesítés miért nem látható?! Csak kint lobby-ba lehet az össz pontokat látni, de nincs az az ember aki megtudná nézegetni, hogy végül is hányadik az annyiadik, mivel 1, nem sorba van rakva a lobbyba a végén. 2, kilépkednek rögtön az emberek és máris nem reális a végeredmény, még ha meg is tudnám nézni. Olyan nomád megoldást találtam , hogy gyorsan lefényképezem és van időm sorba rakni az emberkéket, hogy végül is tudjam, hogy hányadik helyen végeztem.
Lehet csak én nem látom, de ha ez így van akkor kérlek mondjátok meg merre keressem, mert nagyon bosszantó!Úgy szeretném látni, mint ahogy két meccs között mutatja, hogy az aktuálisan szerzett pontszám, majd az összpontszám sorba rakva.
-
Csapoati
nagyúr
Hát nem tudom, akkor az irányítás tényleg nem fekszik neked. Nem dicsekvésből mondom, de általában kényelmesen szoktam nyerni úgy, hogy 20% alá még nem igazán ment egyik kerék sem a végére. Próbálj meg a beállításokkal játszani, ha lehet, illetve a kanyarokban tényleg mint a hímes tojással, úgy bánj a gázzal. Ha meg az ellenfelek túl nehezek, nem szégyen lejjebb menni kicsit egy-egy verseny erejéig.
-
wolfman
veterán
Márpedig hátsó kerekes autóval endurance-ban kopó kerekekkel menni k..va sz@r! 30x kezdtem neki egy futamnak, meguntam, majdnem belebasztam a monitorba. Ez így nem élvezetes!
-
mrterminator
aktív tag
BLACKBOXGG néven felvettél köszi! Rövid bemutatkozásom ide leröffentem:
Csak Online játszok a Griddel, minden segítség off, (+manuál váltó, belső nézet) és Xbox360 Gamepad. kb így a középmezőnybe végzek a noname emberekkel, mert ugye az elő kanyar után utolsóként kezdem az üldözésüket :S (kilökés stb miatt). Remélem Veletek élvezetes lesz!Lesz este gurulás?
-
raggg
senior tag
Na három embert már visszajelöltem: ALBERTSMID, POLONIC, SZEVENAP. Gyertek gyertek.
-
jaddz90
tag
Engem is vegyetek fel bátran: jaddz90
(Ha épp nem vagyok a gépnél, még az is lehet hogy az asszony szívesen Grid-ezik egyet.. Igaz Sirszevenap?)
-
polonic
félisten
feltettem a hi-res texture packot, és azt veszem észre, hogy néha megakad a játék
ha ez kanyarban történik, az roppant idegesítőti tapasztaltok ilyet?
-
raggg
senior tag
Nem tudom más fáradt-e már vele, de én most csináltam egy klubot. Ugyan a leírás angol mert ékezetes karaktereket nem engedett írni, csatlakozzatok bátran!
PROHARDVER KLUB @ RaceNet
[PROHARDVER KLUB] -
raggg
senior tag
Ha van valami nyílt PH-s klb, akkor csatlakoznék én is
-
polonic
félisten
Melyik racenet clubokba lehet csatlakozni? Van már ph-s? Egyáltalán lehet többen is lenni? Azt nem is néztem.
@Csapoati abba a klubba csatlakoztam, ha nem baj, amelyikben te is vagy.
-
raggg
senior tag
Engem is bátran felvehet, aki szeretne gurulni, egyelőre csak a single-t nyúztam de már van önbizalom.
-
scampolo84
aktív tag
Mivel pár napig csak a szomszédnál játszottam
így én is beruháztam a gammára, szóval ha vagyunk, leszünk mehet az ONline....
Steam: scampolo84
Aki akar barátkozhat
-
wolfman
veterán
Van nekem egy i3 4330-as CPUm a benne lévő Intel HD4600-as IGP-vel mellettük 4Gb memória. Szerintetek max grafikán 1280x1024-es felbontáson hogy menne(HD textúra nélkül)?
-
GuruZone
őstag
én is beírom a véleményem, Logitech Driving Force GT-vel egy álom a játék,
de rengeteg gyors autó (pl Ariekl Atom) túlkormányzott, ezt úgy tudom orvosolni, ha a 250°-os kormányfordulási szögemet 350-re állítom (vagy magasabbra) és utánaállítom a steering sensitivity-t a játékban.Multiban rengeteget toltuk már, és rengeteg jó versenyt futottunk.
A fizika egyértelműen sokat javult. A test-test elleni küzdelmek és Formula autós "kerék a keréken" csaták közepette sokkal nehezebb a betonfalban vagy a bukótérben végezni, igazi baromnak kell lenni hozzá.
Ha ésszel mész és ügyesen kontrollálod az autót, lehet kicsit is bukni, nem kell eldobni a versenyt egyből.Még nem írtam be, de vegyetek fel nyugodtan barátnak, aki még nem tette meg! Steam nick: guruzone
Az ilyen befutók mindenaposak:
-
Balage195
csendes tag
Úgy néz ki akkor egyedül nekem nem jött be a Multi része 1 versenyt nem tudok úgy megcsinálni hogy ne löknének ki vagy annyira összetörik az autó hogy kanyarodni nem lehet vele Grid 2-ben nem volt ennyi balfasz nagyon elbasszák a játékot :S legalább azt megcsinálhatták volna hogy törést kikapcsolják playlistbe
eddig 0 a multi
-
zsomboor
tag
válasz
Csapoati #744 üzenetére
Hát lehet én vagyok vak, de én semmi nyomát nem láttam rendes chat-nek így pár óra játék után se, egyedül a voice chat mint a 2-ben.
Mindenesetre így némi játék után én is leírnám a véleményem.
Ugyebár az első résszel játszottam rengeteget, ezekután a kettő hatalmas csalódás lett, fél óra után repült is tőlem. Cseppet sem hiányzott ez a beteg fizika amit nfs-ben is nyomatnak (nyomattak?) az utóbbi időben, hogy ha fejen állsz se tudsz kanyart bevenni anélkül hogy 60 fokos szögben csúszva haladnál előre.
Ezek után ugye bejelentik ezt, várni vártam magát a játékot, némi reménnyel, de elvárásom nem igazán volt, így nincs miben csalódni.Na ehhez képest, egész jó lett szerintem, legalábbis ami a fizikát illeti. (de ha lehetne akkor az 1-ét választanám azt hiszem)
Illetve nem egészen, csak részben. Mert vannak autók (pl Cat A túra autók), amikkel nagyjából képtelenség egyenesen menni, nagyobb sebességeknél rettenetesen imbolyog, ezekkel online egymás mellett menni majdnemhogy életveszély. Ugyan bill-el megyek, de alapjában véve nem az a baj hogy csúszik az autó vagy hogy nem tudom eléggé adagolni a kormányzást, hanem hogy olyan mintha fújná a szél jobbra balra egyfolytában, ezen pedig aligha segít sokat egy kontroller vagy kormány. Az olyanokkal ami csúszik, például Shelby Daytona vagy GT40 semmi bajom, azokkal el lehet boldugulni így is, sőt külön jó
A többi viszont, ami nem ilyen mint amit itt leírtam feljebb, egyelőre bejött nekem, az idő majd megmondja hogy mennyire tud lekötni.A másik dolog pedig a segítségek, amik hát, eléggé érdekesek. Persze értem, abból ne legyen senkinek előnye hogy segítségekkel megy, ne lehessen úgymenni az abszolút legjobb időt. De ez talán kicsit túl sok, így nagyjából használhatatlanok. Kivéve talán az automata váltót, amit amúgy kénytelen vagyok használni, úgyhogy nem is bánok. Persze az is jobb lenne manuálisan, csak hát billentyűzettel nem nagyon lehet megoldani. Ilyen játékoktól meg messze távoltartottam mindig is a kormányt, valahogy nem lehet érezni normálisan, és ha nem érzem akkor olyan semmilyen na, nem szeretek ilyet kormánnyal játszani.
Az első részben nem volt ilyen "szemét" a segítség, mégis úgy lehetett jobb időt menni ha ki voltak kapcsolva és volt valami kontroller mellé. Ellenben ha billentyűzettel be voltak kapcsolva, akkor lehetett normálisan vezetni anélkül hogy egyfolytában csúszna-mászna, fékezésnél meg blokkolna, illetve nem húzott szándékosan és ennyire nyílvánvalóan vissza mint itt. Jelenleg még billentyűzeten is sokkal jobb minden segítséget kikapcsolni, mert lépten-nyomon blokkolt kerekekkel is hamarabb le lehet fékezni az autót mint ABS-el. Ugyan így TC-t is teljesen felesleges használni, ha minden kanyarból füstölve jössz ki, akkor is gyorsabb leszel mint ha be van kapcsolva, plusz még váltásokkor és rajtnál is rettenetesen lelassít.
Mondjuk az is igaz, hogy itt kikapcsolt segítségekkel is lehet billentyűzettel menni, nem csúszik olyan szinten mint az 1-ben például, ezért mindenképpen úgy érdemes menni. Lehet van akinek először elég nehéz úgy, de ha hozzászokik az ember, akkor sokkal gyorsabb itt.Csak egy példának, billentyűzettel minden segítség off az automata váltót leszámítva, leges legelőször mentem ezzel az autóval, a pályán meg egy pár kört még a karrier elején a virágboltival. (látszik is az elején az óvatoskodásból, meg aztán elrontott féktávok tömegéből) [link]
Online pedig egyelőre nem nagyon volt gáz, 1-1 fékezni nem tudó akadt, meg 1 csaló is sajnos (illetve 1 tuti csaló, a többiekről nem igazán tudnám megmondani), de ezeket meg a verseny végén mindig kilökte magából a "tömeg", úgyhogy élvezhető volt, ha ez így marad akkor teljesen jó, az én igényeimnek legalább is
-
zolee5016
őstag
hello itt is....
ma megvettem, letöltöttem ,és kipróbáltam.............
azt hiszem ez lett az amit tavaly a Grid 1 folytatásaként vártam.........ez nem 2 hetes kinlódás és uninstall lesz mint a 2......
ez kelletteddig pozitív a dolog nálam..
semmi idióta kilincses meg csúszkálós ha kell ha nem driftelős cucc..
..ha lesz több időm gyakorlok és online is összefuthatunk..... -
Csapoati
nagyúr
válasz
#70869248 #748 üzenetére
Pár gondolat ezekhez:
Az irányítás szubjektív ugye, de szerintem a full árkádtól azért messze van szerencsére (nem Grid 1-2 vagy NFS szint). Nyilván nem szimulátor, de bill-el is jól terelgethetők a kocsik. Nálam ez hatalmas pozitívum.
Az AI tényleg elég hülye sokszor (nekem is jönnek, ezért én is kénytelen vagyok 2-3 flashbacket használni), és néha még csal is. A legszembetűnőbb mindez a túraautóknál. Időmérőn 3 másodpercet szoktam nekik adni (mediumon), erre a futamon hibátlan menettel nyerek 1,5 másodperccel? Más versenytípusnál meg simán nyerek az utolsó helyről rajtolva is.
A karrier kerete nekem is soványka, itt még a WSR téma sincs meg, mint az előző részben, viszont az 5 különböző versenytípus bejön. Az Eau Rouge meg visszafelé is félelmetes, főleg az alsó része.
Lehet, hogy ha nem mediumon, hanem very hardon nyomnám, akkor én is anyáznék sűrűn.
A Tocát meg szerintem örökre elfelejthetjük, pedig nekem is a 3. része a kedvenc autós játékom. Mondjuk a fizika ott is érdekes volt pl. a rally részeknél. Az Autosport viszont egyértelműen jobb a Grid 2-nél, szerintem ebben egyetérthetünk.
Egyébként nem hallottam mástól ezt a váltós dolgot, nem lehet, hogy a kapcsoló szarakodik? Bár akkor más játékban is rossz lenne, gondolom. -
-
Brian_GT
őstag
válasz
FoxiestFox #757 üzenetére
de aki nem játszik erős géppel az ne rakja fel...alapból aki medium grafikán tolja semmi értelme a texture pack-nak, mert egyrészt még jobban visszafogná a gépet...2. megoldották azzal, hogy olyan grafikai beállításon be sem kapcsol... annak érdemes felrakni aki így is úgy is fullon tolja...
-
-
polonic
félisten
A high resolution pack mennyire fogja vissza a teljesítményt?
-
Zolee11
senior tag
Sziasztok!
27-én én is megvettem a gammát, sokat nem játszottam vele, de eddig tetszik, racenetre még nem regeltem, előtte még gyakorlok egy kicsit, rég nem játszottam már ilyen játékokkal, lekötött a BF4.
Majd ha itt is lehet barátokat jelölgetni és privát játékokat indítani, az nagyon jó lenne, mert szeretek fer játékosokkal játszani, és itt előbb találok mint a neten.Nekem nem fontos az első hely, a csatázások sokkal többet adnak.
-
Viper26
nagyúr
válasz
intercooler #749 üzenetére
Elérhető, de csak 360p-ben.
-
raggg
senior tag
Én még nem vettem észre hogy nem vált el. Bamba volnék
-
intercooler
őstag
jelenleg feldolgozás alatt pár perc és elérhető...
-
#70869248
törölt tag
Attól függ mire kell
Így visszanézve nekem nem kellett volna megvenni. Ezt a sorozatot a TOCA Race Driver miatt kedvelem, és én azt hittem valahova oda fognak visszanyúlni. Olyasmi karrier, olyasmi hangulat.
De ez nem, hangyányit sem sajnos
Jelenleg nekem a véleményem az, hogy ez elég pocsék lettPersze mindez ahhoz képest hogy mit vársz egy ilyen játéktól, ..ezért írtam hogy én mire vártam/gondoltam az előzetesek alapján.
Irányítás:
- kormánnyal játszom, és ritka idegesítő hogy nem vált normálisan, sokszor nem vált , hiába használod a váltót mint minden más autós játékban, itt ez nem valósul meg...van hogy elsőre vált, van hogy harmadik próbálkozásra. Nekem ez a legidegesítőbb...érthető lenne ha kuplungolni kellene, de én kuplungolok megszokásból. (egyébként semmit nem számít, de nem is vártam).
- Az autókezelés absz. arcade, oké vannak blokkoló fékek, vagy ellenkormányzás, de teljesen messze a valóságostól, blokkoló fékek ellen a hátratolt fékelosztás bőven elég, ellenkormányzás meg arcade, azaz a kerékhez semmi köze nincsen, inkább a kocsi középpontjához...un. nevezett 'tégla'.
játékélmény:
-AI (very hard fokozat): nem lenne rossz.., de sztem jön majd valami javítás ide is, mert nagyon direkt, vagy elnagyolt...első blikkre agresszívnak is mondhatnánk, pár verseny után nekem igénytelen..bár ez kicsit erős megfogalmazásnak tűnhet. Beleprogramozták hogy melyik pályán, hol legyen gyenge, ahol meg lehet előzni. Ki lehet forgatni, de azért valahogy látszik hogy ezt inkább az arcodba tolják a fejlesztők egy-két programozott hibával hogy lásd hogy tud hibázni az AI...mint hogy te tudd hibára késztetni..nincs ilyen hogy becsalogatod hogy rosszul gyorsítson ki...minden esetben jól fog kigyorsítani, és ilyen helyzetekben ordítóan arcade, jobb nem is erőltetni. Az AI 'very hard'-n gyors persze, és nagyon versenyzésidegen stílust kell felvenni hogy megfogd, de ha megfogtad akkor simán lehagyod.
-karrier: nekem ez a része egyértelműen csalódás, pláne mivel írtam 'milyesmire' vártam... de sztem a Grid1-hez képest is halvány. Sok pálya van benne, de Bathurst, vagy Spa visszafelé az nálam kicsit verte a lécet..de érdekes élmény
- Hang, Grafika, optimalizáltság: Sztem nagyon jó, a pályák nagyon szépek, és mellé nagyon jól fut..jó pillanat volt amikor a lerepülő motorháztető után több hang jött be az utastérbe, erősebb lett a turbó szívóhangja
Ez a része nagyon rendben van sztem.
- Online: Nem teszteltem igazán, Racenet-s kihívások..de semmi online futam.Saját rossz élmény, még soha nem rúgtam le a kormányt a cockpit-ről, pedig játszok arcade játékkal is, mint a Nascar the Game 2013, vagy a WRC4, F1 2012 ami úgy nagyjából lefedi az érdeklődés köröm, szal itt előfordult, valszeg a 'very hard' fokozat volt az oka, mert ott nagyon kijönnek a játék hülyeségei, a tökön-babon át shoot'm up stílus, meg az AI bénázások, az irányítás bénázásaival.
elszívtam egy cigit, aztán visszaszereltem
...ha lejjebb veszed a kihívást, akkor végig lehet sétálni, mert belefér ha nem vált, vagy sokadjára, az AI a közeledben sincs, és nem kell az autókezeléssel sem annyira foglalkozni. -
-
polonic
félisten
Nem olvastam végig a kimaradt 400 hsz-t. Szóval sorry.
Csak azt kérdezném, hogy ennyi idővel a megjelenés után, amikor már van egy kis tapasztalat. Mit mondtok, megéri akkor megvenni?
És a másik, hogy az adatlapomon lévő gépen milyen teljesítményre számíthatok?
-
raggg
senior tag
Az autók matricáin lehet észrevenni hogy kiélesednek. Mondjuk ha motorháztető nézetbe váltasz akkor ég és föld. Azért ezzerrel kavarva az aszfalton kevésbé feltűnő.
Köszönöm a Racenetes válaszokat, a Grid2-nél én nem regeltem, csak Steamből játszottam. Vagy létezik hogy regisztráltam csak elfelejtettem? Na mindegy, meglátjuk.
-
raggg
senior tag
Egyébként a Steam profilhoz automatikusan jár a RaceNet kontó? Vagy kérdezem máshogy: érdemes még külön regisztrálnom a Codemasters oldalán? Egyáltalán tudok?
-
raggg
senior tag
válasz
dragonfx #732 üzenetére
Egyébként azt meg kell hagyni, szerintem a pályák nagyon szépek lettek. Főleg az épített versenypályák. Nem csak egy-az-egyben átpakolgatták hanem tényleg hozzájuk lett nyúlva, szebb a fű, szebbek a fák (még ha nem is egy Crysis) és tök jók a kis léggömbök, repülők a levegőben.. az autóknál már kevésbé éreztem előrelépést, mindenesetre a textúracsomag sokat javított az összképen.
-
wolfman
veterán
Nekem is egyre jobban tetszik, csak az a bajom vele, hogy kezdem is egyre jobban unni. Az első résszel is ez a bajom, hogy egy idő után rettenetesen rá tudok unni, picikét monotonok a versenyek, sokszor ismétlődnek a pályák (bár ebben még egyelőre nem). Szóval amennyire bekattanok néha, hogy játszak vele, annyira rá is tudok unni egyik pillanatról a másikra.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
FoxiestFox #717 üzenetére
Szerintem vedd meg. A multirol meg nem tudok nyilatkozni, de a single alapjan marha jo a jatek. A grafika elesebb kicsit (foleg a Red Bull Ring alleejtos), a fizika meg szerintem jobb az 1-nel is. Total realis egy arkad jatekhoz kepest es nekem bill-el is tokeletesen iranyithato. Az assistok kikapcsolhatoak egyenkent all offon azert esznel kell lenni (Brian szerint akkor mazochista is vagyok
) fektavon meg kigyorsitasnal. En kb 17 oranal tartok (a karrier fele-ketharmadanal), de imadom.
Az egyeduli siramom a szabad kocsivalasztas hianya, bar ahol tobb szponzor van, neha lehet valogatni.
-
Brian_GT
őstag
válasz
FoxiestFox #722 üzenetére
íveket tudod tartani főleg első kerekes autóknál...hátsó kerekesnél meg tőled függ részben...ha gyorsan mész tc on-al is megtudod csúsztatni, de az már a te vezetési stílusod miatt van...ha kikapcsolod a tc-t akkor pedig megint csak azon múlik mivel játszol...tudsz-e adagolni gázt... de ha biztosra akarsz menni és nem az számít, hogy első legyél, hanem az élmény akkor...tc-abs on...megjegyzem gamepaddal tolom abs nekem is on...különben satuzok állandóan... aki mondja, hogy de ott az analóg és szabályozható... aha...igen... az az időveszteség mire óvatosan húzod a kart, hogy ne satuzzon akkora időveszteség, hogy 4en elmennek közben melletted... abs off-hoz pedál kell... nyilván mehet billel is mazohistáknak...
korrekt vezetési élmény is szerintem alap...nagyon jó a hangulata.. szépek a pályák stb... érezhető a sebesség faktor...
idiótákat ki lehessen csapni multiban....erre ne számíts.... nem néztem utána de ha a kick rendszer ugyan az mint a 2-ben akkor kizárt... + jön helyette másik... megszoksz vagy megszöksz
-
válasz
MeghaL0L #720 üzenetére
Mondom, ez nem gond... annyi elvárásom van, hogy lehessen tartani az íveket csúszás nélkül, adjon egy korrekt vezetési élményt, és az idiótákat ki lehessen csapni multiban.
Ha nem lehet, de a többi feltétel adott, max single-re lesz jó nekem, azért meg marhára nem adok pénzt -
Brian_GT
őstag
válasz
FoxiestFox #717 üzenetére
Nézd, mint feletted is írja szevenap a multival nem lehet mit tenni, ha olyanokkal akadsz össze akik vérpistike idióták és látod ő is írja németekkel megint összesodorta és bamm. Ezt el kell fogadni, hogy ilyen a multi. Annyi ments vára talán van a 3-nak, hogy úgymond ismét a rendes fizika érvényesül, ergó kiszámíthatóbb, hogy ki hol van a pályán...azzal nyilván nem tudunk mit tenni ha 200al belédszáll fék nélkül, az a 2-ben is alap faktor volt...viszont a 2-ben még mi társak sem tudtunk annyira vigyázni egymással hiszen mindenki driftelve vezetett és lehetetlen volt megjósolni ki hova érkezik..kinek hol tapad be a kocsi. Itt azért ha kanyar van lehet tudni ki az aki elől megy honnan fog fordulni, meg ki az aki megpróbál rövidebb féktávot és beesik...szóval lehet következtetni szebben.
Én mindenképp ajánlanám a játékot neked is, elég jól be lehet lőni kinek milyen segítség kell a vezetési stílusodhoz és a perifériához amivel tolod... mindenki megtalálja benne az arany középutat... talán még inkább adja azt az elképzelést, hogy aki kormánnyal tolja meg 1-2 billes aki azzal tolja mindig, fog elől csatázni... lesz egy középmezőny és lesz egy végmezőny...úrvezetők... de akkor is mindenkinek lesz ellenfele, nem úgy mint a 2-ben, hogy aki nem érzett rá a driftes vezetésre az halálra volt ítélve... itt egyszerűen aki lassabb az csatázik hátrébb majd.
Most mindenki tolja még a single-t, szokja a kocsikat-pályákat....én azt mondom te is vedd meg...gyakorolj kicsit és gyere... olyan nem lesz multiban, hogy hülyék ne legyenek....ez amióta az a szó, hogy multi létezik, nincs... ezt el kell fogadni.
-
MeghaL0L
addikt
válasz
FoxiestFox #719 üzenetére
Az, hogy jelenleg mindenki szerencsétlen!
Ja és ha egyszer hibázol (kipördülsz, nagyon nekicsapódsz a falnak a kanyarba), több mint valószínű, hogy számodra vége a versenynek. -
-
MeghaL0L
addikt
válasz
FoxiestFox #717 üzenetére
Én xboxon toltam online a 2-őt. Én nem tudom mi volt velem, de nem nagyítok, én mindig első lettem.
Pedig belevertem vagy 200 órát ( ez csak online ). Akkor lettem csak hátrébb amikor lemerült a kontrollerembe az elem. Itt meg... hát. Pezsgőt bontok ha tudok első lenni.
Idióta német gyerekek nem tudnak vezetni, kicsúsznak és bevágják inkább elém a kocsijukat h szívjam már meg én is.
-
-
CJ4567
nagyúr
Azt néztétek hogy Nathan Mckane(Grid 1 "boss") benne van a játékban?
-
dragonfx
veterán
nekem az endurance tetszik legjobban. végre megvertem a rawen.es csokat. de a béna csapattársam miatt esélytelenk avgyunk team.be.
ezen lehet javítani?
na meg hogynejn a zagato.val legyek?
a tuning örökké ilyen 3 állitos marad? -
Brian_GT
őstag
válasz
Csapoati #709 üzenetére
Amíg nem játszottam gamepad-al az autós játékokat én is elosztottam 2 kézre...nekem az autó érzése jobb volt...bal kéz vitte a jobbra-balrát jobb kéz a gáz-fék-kézifék kombót...csak én leosztottam úgy, hogy vagy a nyilak voltak a balra-jobbra vagy az a-d de mindig a másik kéz a num 0-num del-num enter-en volt... attól függ mennyire volt kedve a karomnak nagy vagy kisebb szöghöz.
Most így gamepaddal nem rossz bár örülnék én is ha xbox-os joyom lenne...kényelmesebb, mint a mostani gamepad...viszont analógon nem lehet szépen adagolni annyira a gázt mint szeretném így tc on-on tolom....viszont nem tudom nektek ez hogy van én itt is csutkára tudom gyilkolni a hátsó gumikat
tc on-on is olyanokat tudok mclarennel menni egy jobbos-balosban hogy fáj hallani ahogy felsisteregnek a gumik
meg látni egy endurance végén, hogy 7%-os maradt a gumi
-
Chereiose
addikt
van valakinek logitech kormányhoz setup-ja?
-
dunc
nagyúr
Gyerekek! Kezd más unalmas lenni a billentyűzet téma! Már nagyon régen a Grid előtti időbe is, gáz volt egy autós játékot billentyűzettel játszani, mert egy vicc a van gáz- nincs gáz, van fék-nincs fék! Minimum egy gamepad! (x 360 vezetés gampaddal játszok szinte minden autós játékot! ) Tehát ne várjuk már 2014 be,hogy billentyűzetre legyen egy autós játék optimalizálva!
-
wolfman
veterán
válasz
Csapoati #700 üzenetére
Azt azért lássuk be, hogy a kanyart nem úgy kellene bevenni normál esetben, hogy nem nyomod a gázt, hanem ahogy pedállal is lehet, óvatosan adagolni. Ha már nincs pedál, marad az billentyű, de csak ha a kipörgésgátló be van kapcsolva, de ekkor meg nagyon visszaveszi a gyorsulást a játék. Ebben az összeállításban nem sikerült ez túl jóra. Más játékokban annyi van ha bekapcsolod a kipörgésgátlót, akkor nem csúszik ki a kocsid, de nem gyorsul lassabban, nem játszik a váltóval, hogy úgy alakítsa, hogy jó legyen, egyszerűen megszűnik a driftelés. Itt nem.
Te (meg még sokan mások) megszoktad, de ez így nem a legfelhasználóbarátabb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Surface Pro 7 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 12,3" -80% i5-1035G4 8/256 Retina
- Mars Gaming MK60W 60% Mechanikus Blue Switches Gamer Billentyűzet Spanyol Kiosztás
- 2019 - BMW I3S 120Ah
- ASUS ROG Strix G15 144Hz / AMD Ryzen 5 / RTX 3050Ti / 16GB RAM / 512GB SSD
- Microsoft Surface Pro 7+ Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 12,3" -80% i5-1135G7 16/256 Retina
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor Pad X9 / 4GB RAM 128 GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3528, 93% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest