Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csapoati

    nagyúr

    válasz wolfman #685 üzenetére

    Nézd, én megértem ezeket a dolgokat, de az irányítás/fizika szerintem eléggé szubjektív. Nekem az 1-ben túl árkád volt a fizika, kicsit lebegő sínautókra emlékeztetett, viszont alacsony sebességnél meg irreálisan könnyen fordultak a kocsik. A 2 túl driftelős volt, az Autosport viszont nekem a tökéletes mixe ezeknek. A segítségek egyébként a való életben is lassítanak, nem? Pl a kipörgésgátló elveszi a gázt. Az amcsi kocsiknál meg egyszerű a képlet: csak egyenes vonalban fékezünk, és csak egyenes vonalban gyorsítunk ki, kanyarban max a befordításhoz adagoljuk a gázt. A grafika szerintem kimondottan pofás, főleg az épületek döbbenetesen élesek, de a motoros dologban igazad van, meg pl. amikor megláttam a Honda Integrát, csak pislogtam kettőt - marha rondák a lámpái.

Új hozzászólás Aktív témák