Új hozzászólás Aktív témák
-
daveoff
veterán
Billentyűzettel tényleg halál hátsó kerekessel menni, rengeteget kell játszani a gázadással, nehéz jó köridőt menni, úgy eldobja magát hogy öröm nézni. Én hardon játszok, és most pont Open Wheel-t játszottam, nagyon felidegelt engem is. Csak annyit tudok javasolni, hogy próbáld meg pumpálni a gázt kanyarban, és kanyar kijáratnál.
-
Csapoati
nagyúr
Hát nem tudom, akkor az irányítás tényleg nem fekszik neked. Nem dicsekvésből mondom, de általában kényelmesen szoktam nyerni úgy, hogy 20% alá még nem igazán ment egyik kerék sem a végére. Próbálj meg a beállításokkal játszani, ha lehet, illetve a kanyarokban tényleg mint a hímes tojással, úgy bánj a gázzal. Ha meg az ellenfelek túl nehezek, nem szégyen lejjebb menni kicsit egy-egy verseny erejéig.
-
raggg
senior tag
Az autók matricáin lehet észrevenni hogy kiélesednek. Mondjuk ha motorháztető nézetbe váltasz akkor ég és föld. Azért ezzerrel kavarva az aszfalton kevésbé feltűnő.
Köszönöm a Racenetes válaszokat, a Grid2-nél én nem regeltem, csak Steamből játszottam. Vagy létezik hogy regisztráltam csak elfelejtettem? Na mindegy, meglátjuk.
-
Csapoati
nagyúr
Hát nem tudom, én világéletemben bill-el játszottam az összes árkád játékot (szimet persze meg csak kormánnyal), kb. 100 db után már könnyebben rááll a kezem az újabbakra is.
Nekem tökéletesen irányítható még az open wheel is, pedig az dobálja a seggét rendesen kigyorsításkor. De ez valószínűleg tényleg ízlés kérdése. Anno a Dirt 1-nél mindenhol azt írták, hogy bill-el esélytelen - én simán tudtam vele menni, online is jó győzelmi aránnyal. Kontrollerrel meg lehet, hogy fos lennék, de ha hazamegyek, kipróbálom azzal is.
Lényeg a lényeg, én megértem ha valakinek nem jön be, ezzel nincs is semmi gond, csak kategorikusan nem mondanám rá, hogy szar vagy kellemetlen. Egyes grafikai részletek viszont azok - mások meg fantasztikusak, nyilván dolgozni kellett volna rajta még egy kicsit. -
Csapoati
nagyúr
Nézd, én megértem ezeket a dolgokat, de az irányítás/fizika szerintem eléggé szubjektív. Nekem az 1-ben túl árkád volt a fizika, kicsit lebegő sínautókra emlékeztetett, viszont alacsony sebességnél meg irreálisan könnyen fordultak a kocsik. A 2 túl driftelős volt, az Autosport viszont nekem a tökéletes mixe ezeknek. A segítségek egyébként a való életben is lassítanak, nem? Pl a kipörgésgátló elveszi a gázt. Az amcsi kocsiknál meg egyszerű a képlet: csak egyenes vonalban fékezünk, és csak egyenes vonalban gyorsítunk ki, kanyarban max a befordításhoz adagoljuk a gázt. A grafika szerintem kimondottan pofás, főleg az épületek döbbenetesen élesek, de a motoros dologban igazad van, meg pl. amikor megláttam a Honda Integrát, csak pislogtam kettőt - marha rondák a lámpái.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 Pro Max - Silver - Használt, karcmentes, 100% akku
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3209, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest