- Na, milyen hardver kerül a fa alá?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kábel nélkül a Sapphire VGA-val
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- LG LCD és LED TV-k
- Akciókamerák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
Új hozzászólás Aktív témák
-
imi123
őstag
válasz
Petykemano
#22698
üzenetére
Mármint a 1080Ti képességei.
-
Petykemano
veterán
-
-
kisza25
félisten
sziasztok, gtx 950/960-ról váltottam rx 470-re, még jelentkezek

-
Ren Hoek
veterán
válasz
velizare
#22673
üzenetére
Mondjuk az tényleg vicces, hogy Iponon:
MSI 480 - 108 241 Ft
Sapphire Fury - 109 969 FtHolott azért tudjuk, hogy elveri a 480-at a Fury... (
Most hogy ennyit szidtam, lehet rendelek egyet
de azért továbbra is a "nem éri meg" kategória 100K felett. 4GB ram + böszme fogyasztás. Akkor már 1070 talán.Iszonyúan túlvannak árazva a 480-ak még mindig. Szeptemberre nehogy már ilyen árak legyenek.
-
ffodi
veterán
válasz
Venyera7
#22668
üzenetére
A fury is kb. annyira lesz kártya 2 év múlva, mint a 980, 980Ti, 1080, vagy bármelyik jelenlegi csúcskártya. Valakinek az lesz akkor az álomkártya, megveszi, majd 5 évig használja, valaki pedig már el is felejtette, és mosolyogva tekint rájuk vissza, mert hozzászokott ahhoz, hogy mindig az aktuális csúcsot veszi....
Amúgy alakul ez, hogy a fury-t már a 970/980-hoz kezditek hasonlítani.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Venyera7
senior tag
válasz
#Morcosmedve
#22666
üzenetére
Azert azt sem szabad kihagyni, hogy a Fury, Fury x meg 2 ev mulva is kartya lesz, nem ugy mint a 970, 980 ami mar a vitrinben vegzi nagy valoszinuseggel...

-
#Morcosmedve
veterán
válasz
#85552128
#22663
üzenetére
(#22662) schawo: N+1 esetet találhatsz a topikjában és a Goolge/YT segtségével. HBM2 talán már megfelelően lesz implementálva.
De WQHD-ra nem elég, akkor megint csak belefut az ember a hibába
390-em is bőven elszaladt 5-6GB-ig FHD-n, pedig már butítottam a grafon, szóval én abban nem hiszek, hogy elég a 4GB, persze, le lehet még jobban venni a graf. beállításokat, de akkor meg minek az egész (és akkor egy TriX 290X-et használtan meg se említek, hogy mennyivel jobb vétel, egyedül a fogyasztás a hátrány a Polarisokkal szemben).
Első VGA, ami értelmesen elégnek tűnik WQHD-ra az a 980 Ti, de most, hogy itt a 1070, inkább azt veszik/érdemesebb. -
#85552128
törölt tag
válasz
#Morcosmedve
#22661
üzenetére
Ha nem kell a +VRAM ez a kártya felbontástól és játéktól függően ~25%-kal gyorsabb (TPU teszt, ahol az 1000 MHz-es 220W-os ASUS verzió van). Kompromisszumot meg mindkettővel kell majd kötni, viszont jelenleg a 4 GB VRAM kevesebbszer fogy el mint a 480 GPU teljesítménye. 1440p-re ez az igazi "belépő" kártya. A gond inkább az eredeti árával volt, nem véletlen, hogy az árcsökkenések óta megugrott a kereslet utána...
-
schawo
titán
válasz
#Morcosmedve
#22661
üzenetére
HBM nyűg és a 4 GB, pedig kevés
Az oké, hogy a 4GB kevés, de a HBM miért is nyűg?
-
#Morcosmedve
veterán
válasz
Venyera7
#22659
üzenetére
Mért venné meg valaki, ha kapni RX480 8GB-ot, fele fogyasztással? ÉS kb. ugyan ott vannak, ellenben HBM nyűg és a 4 GB, pedig kevés. Árban, pedig már volt 85-90k-ért is az említett chip-ból mind a két jó AIB modell (XFX csúcs és MSI csúcs).
Ez szerintem egy normális árcsökkenés, mert eladhatatlan. -
Venyera7
senior tag
válasz
Malibutomi
#22658
üzenetére
-
válasz
Ren Hoek
#22655
üzenetére
Nem értem a vergődést...rá van írva a dobozára, hogy 4gb?
Rá van...aki megvette, tudta mit vesz.
Másrészt nem hinném, hogy az alsó középosztály lett volna a fő piac.
Rendben van, hogy manapság már minden szarra 6-8 gigát pakolnak, de egy Furyval azért így is el lehet játszogatni. -
Ren Hoek
veterán
válasz
Venyera7
#22654
üzenetére
Csak pár karaktert kellett volna visszaolvasni
ott írtam...
Amúgy csak azért haragszom a Fury-kra és az AMD-re, mert kísérleti patkányoknak használta a usereket a HBM-el... a kártya sorsa meg van pecsételve kb a 4 GB RAM-al... míg azért egy Titan a 12 GB ramjával bőven elég sokáig. Ráadásul pont az AMD-seknek fájt az ára
Ezen a szinten pont lesz.rják a userek, hogy 300 vagy 400K... ellenben a Fury-t olyanok is beszophatták, akik AMD pártiként gyűjtögették a pénzt. Elképzelem, ahogy az avasi lakótelep paneljének 18. szintjént Kolompár Hábéem a 4 kisgyerek elől veszi el a falatpénzt, csak hogy bepattintsa a Fury-t a vadiúj PC-be. Most meg ki veszi majd meg tőle 4 giga rammal...kibetűzöm NÉGY GIGABÁJT 
Jó azért némileg irónia is, mert jó kis kártya a Fury, nem vitás...de szerintem eléggé szemét dolog volt ez a kísérleti patkány szerep annak a 3 embernek aki megvette anno...ahhoz jó drága...
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Petykemano
#22627
üzenetére
Szerintem ez csak definíció kérdése. Én mindent bukónak veszek, vételi ár-eladási ár és kész. Emiatt nem is pejoratív értelemben mondom, 20-30K teljesen bennevan az eszköz értékcsökkenésében 1 év alatt. "Eljátszottam" ezt az értéket...
de afelett, mondjuk megveszel egy Titan-t, aztán kijön a Ti, vagy esetleg most a Ti-k, vagy a Fury-k (Fury-kon volt egy undorító bukó) ... dehát minél drágább egy termék, ez annál több. Jobb ezzel nem is foglalkozni, mert akkor semmit se vesz az ember jóformán. (Főleg nem új kocsit pl
)Pascal egészen a Voltáig szerintem jól fogja tartani az árát. Talán Vega rondít majd bele... de a kisebbiket kb 120-ért kéne adni, hogy megérje.
-
schawo
titán
válasz
#Morcosmedve
#22651
üzenetére
Elvitte

-
schawo
titán
válasz
Petykemano
#22647
üzenetére
Lószar x 2 az két lószar.

-
vader108
tag
válasz
Petykemano
#22647
üzenetére
Valójában egy kutatás.. Fix Q2-ről tudjuk h 70-30 arány volt (ami már a q1-hez képest növekedett) Október elején már megtudjuk úgyis a q3-at. Akkor kiderül.
Bízom benne, hogy emelkedik, hátha jobb árverseny lesz

-
válasz
Petykemano
#22647
üzenetére
Még jó, hisz tett érte (Polaris) és van is honnan feljönnie.
-
Petykemano
veterán
AMD grows market share woot?
-
válasz
olymind1
#22641
üzenetére
Új architektúrát nem lehet "gyorsan" kiadni, mert a tervezőasztaltól a megjelenésig jellemzően évek telnek el. Gondolom, a Pascal esetében ez kevesebb lehetett, de nem lehet nagyon kevés, mert egyszerű processz shrinknél azért többről van szó.
Szerintem inkább az történhetett, hogy amikor látták, hogy a Volta odébb fog ballagni 2017-re (akár azért, mert megcsúsztak, akár azért, mert szerettek volna több inputot belevinni a DX12-vel kapcsolatban, és késleltették a feature tervezés lezárását), akkor döntöttek úgy, hogy jöjjön a Pascal 16nm-en. Egyrészt így ki tudják próbálni az új node-ot, másrészt addig is van új termék, amiből jön az árbevétel. A 2016. közepi Pascal launch-csal most abban a helyzetben vannak, hogy 2017. 2. felében bármikor hozhatják az új szériát, csak a konkurenciára kell figyelni.(#22643) schawo: ejj, de ismerős gondolatmenet
Mondjuk az 1-2 ezer bukóra kíváncsi leszek, az szerintem kicsit optimista. -
-
schawo
titán
válasz
Yutani
#22639
üzenetére
Az elmúlt három évben 4 vgán összesen pártízezer forint pluszban jöttem ki, csak mert nagyon átgondoltam, hogy mit vásárolok. Meg persze sokat segített ebben a dollár időszakos erősödése, ami felverte a magyar használtpiaci árakat. Nem, nem ez az életem értelme, nem, nem is ebből élek, és még csak nem is szorulok rá. Csak egyszerűen spúr vagyok. Most is addig számolgattam, amíg a 1070-ről indulva egészen a 470-ig faragtam a vgát. Ott láttam azt, hogy fél-háromnegyed év múlva kb egy-kétezer bukóval fogom tudni eladni, hacsak nem jön forinterősödés. Majd akkor veszek egy használt 1070-et. És párezer forintért fél évig béreltem egy 470 szintű kártyát. Jöhet a kő.
-
-
Puma K
nagyúr
válasz
Venyera7
#22623
üzenetére
"Csak tud valamit az Nvidia ha ilyen gyorsan ki kell adnia a Voltát.
"A Volta az Nvidia-nak 3 éve jelent meg először hivatalosan, hogy az lesz az új széria jelölése.
Posted on March 19, 2013 - NVIDIA CEO Updates NVIDIA’s Roadmap: [link]
A Pascal volt az ami a semmiből jött elő.
Posted on March 25, 2014 - NVIDIA Updates GPU Roadmap; Announces Pascal: [link]
-
Yutani
nagyúr
válasz
schawo
#22636
üzenetére
Egyéne válogatja, de nem is rólad beszéltem. Ha valaki már a vásárláskor azon agyal, hogy most ez mennyi bukó is lesz neki, akkor nem lennék meglepve, ha rendszeresen ez jár az agyában és nem tud tőle szabadulni. Főleg, ha valaki a pénz rabja. De mindegy is, de offoljunk emiatt.

-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
vader108
#22632
üzenetére
Ahogy írtam a DX12-ben minden kiszámított, vagyis a shader újrafordítás nem futtatási időben történik, így az ebből adódó mikroakadás sem létező jelenség. Ez már egy olyan dolog, amiért megéri DX12-ben játszani, mert az első végigjátszásnál DX11-ben amúgy sincsenek cache-elve a shaderek.
A DX12-nek már nincsenek gyermekbetegségei. Ellenben olyan hardvert kell venni hozzá, ami megfelel az API hatékony működtetéséhez. Innen ez a dolog gyártófüggővé válik. Egyelőre az összes játék alapján úgy néz ki, hogy a GCN-nel a DX12 hatékony, míg GeForce mellett nem igazán az. De ez nem az API hibája!
-
vader108
tag
Továbbra is miért jó nekem az, hogy a játék ugyanúgy megy fixen 60fps-en vagy bőven felette? Ha látványban egyenlőre nem kapok különbséget dx11 és dx12 között?
Meglehet magyarázni mindenféle különlegességgel, de konkrét valóéletben a senkit nem fog techfórumon kívül érdekelni. Egy mezei játékos ránéz a mutatóra, lényegében ott látja amit lát és viszlát. Nem fogja róni a fórumokat azért, hogy forradalmat kiáltson...
Még bőven lesz ideje a dx12-nek kinőni a gyerekbetegségeit, és addigra már rég nem Pascal vs. Polaris környezetben fog lezajlani ez a csata.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
vader108
#22628
üzenetére
Például a shader újrafordítás DX11-ben nagyon rossz. Ez futtatási időben történik, és nem lehet rá reagálni előre, vagyis a játékmenet egyes pontjain egyszerűen meg fog akadni a futtatás egy pici időre. Az rendben van, hogy a meghajtók már tartalmaznak cache-lést erre, de ez az első végigjátszásnál nem ér semmit, mert a végigjátszás során alakul ki a cache. Ezzel a gonddal a DX12 semennyire nem küzd. Az első végigjátszás is ugyanolyan folyamatos, mint a következők.
-
vader108
tag
válasz
Venyera7
#22623
üzenetére
Pascalra továbbra is egy köztes megoldásként gondolok. (Eredeti roadmapon Maxwell után Volta jött volna)
Gondolom a csíkszélességváltás és azzal kapcsolatos tapasztalatok gyűjtésére közbe iktatták a Pascalt. Illetve HBM2 addigra már bőven elérhető.Ettől függetlenül, dx12: mi értelme egy NV-nek bekapcsolnia a dx12-t például BF1 alatt, ha van 80-100fps-e dx11 alatt... Eközben a Radeon meg így éri el azt a sebességet amelyet dx11-ben hoz az NV.
Látványban nem lesz különbség csak az fps mutatók állnak máshogy.
Ameddig nem forr ki a dx12 és még látványra sem lesz különbség nincs értelme ezt erőltetni. Addigra hidd el, az nvnek is ott lesz a megfelelő válasza.
Tehát továbbra is adott a kérdés: Miért is kellene/értelme bekapcsolni a dx12-t ha nyerni nem nyerek vele, de dx11-ben ugyan azzal a látványvilággal és sebességgel hozza nekem azt, amit a Radeon nyer sebesség többletből dx12 alatt?
VEGA: persze mire megérkezik és kapható lesz, lehet előbb látok HBM2-es Voltát a polcokon mint HBM2-es Vega-t

-
Petykemano
veterán
válasz
Yutani
#22625
üzenetére
bukó az, ha megveszem 100 petákért és másnap kijönnek az új eszközök és a tegnap/múlt héten 100 petákért vett cucc 70 petákot ér.
Az, hogy fél-egy év elteltével (beleszámítva a részlegesen felhasznált garanciális időt is) ilyen árkülönbség van egy használt eszközön, az miért bukó?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az ütemezési dolgokat/finomságokat a DirectX 12 részben kiszakította a driver kezéből. A compute parancsmotorokat a driver kezelheti és alkalmazhat rá optimalizálásokat, de a fő/grafikus parancsmotort már az OS vezérli. Ezért nem működik egyetlen fast path sem DX12 alatt a GeForce-on. Itt is lehet egyébként trükközni, de a trükköket a hardverbe kell beépíteni, mert az OS mindig egységesen kezeli le a különböző gyártók hardvereit az ütemezés szempontjából. Ennek a célja, hogy minden gyártó ugyanolyan rendszert építsen a GPU-kba, szóval semmiféle trükkös fast path vagy hasonló, csak brute force megoldás, apró hardveres trükkökkel.
-
Venyera7
senior tag
válasz
vader108
#22619
üzenetére
Nem azt írtam, hogy most rögtön.
De jön a Vega ès itt a AGS4 jönnek vele a játèkok ès helyzetet beárnyèkolja a Pascal gyenge dx12 teljesítmènye lásd Deus Ex. A Bf1-ben Dx12 alatt is lassabb a Pascal. A Fury X rendre ott van a 1080 nyakán... Csak tud valamit az Nvidia ha ilyen gyorsan ki kell adnia a Voltát. 
-
#00137984
törölt tag
válasz
Ren Hoek
#22618
üzenetére
A kisebbik Polaris RX470-et tudom majd talán 20-25 ezer bukóval továbbadni, ha majd eljőn az ideje. Nem mostanság, ahogy az AMD ténykedésén látszik. Nvidia oldalon minden kártyán nagyobb bukót érdemes számolni. GTX 970 és GTX 1060 még ahogy jó pénzért továbbadható a népesebb középkategóriában, de még feljebb már inkább a tényleges fejlődést felmutató Vega és Volta kártyákat érdemes már számitásba venni és akkor inkább egy új videókártyát választanak, és nem egy szintén drága GTX 1070 és GTX 1080-at.
-
válasz
Ren Hoek
#22618
üzenetére
Szerintem most felesleges agyalni azon, hogy pontosan mennyit fogsz bukni. Ha most kell 1070 / 1080 szintű kártya, akkor azt vedd meg, hisz nincs AMD-s alternatíva, s nem is lesz a közeljövőben. Vega / Volta előtt eladva lehet minden bizonnyal a legkevesebbet bukni így, de szerintem ezzel nem mondtam semmi újat.

Ha 1060 / 480 közül kellene választani, akkor lenne érdemes kicsit gondolkodni, hogy inkább alacsonyabb fogyasztást akarsz / NV-s játékokkal játszol vagy várod-e messiást az AGS4 / "rendes DX12" / akármi személyében.

-
vader108
tag
válasz
Venyera7
#22605
üzenetére
Bilibe lógott a kezed?
50% alá süllyedni mostanság tuti nem fog. Ha most ez az egy év így is marad, akkor is mit remélsz a jövő évtől? Volta tuti válasz lehet egy Vega-ra is bőven.AGS4.. Minden mondatod már már ezzel kezdődik a fórumon
Poszter a falra már kifüggesztve róla? 
-
Ren Hoek
veterán
válasz
lezso6
#22617
üzenetére
Kicsit ezért félek 1070/1080-at venni, sanszos, hogyha kijön a Volta, akkor a föld színéről is el akarják majd törölni a Maxwellt/Pascalt, támogatással együtt. Ez jó a cégnek, mert veszel új kártyát. jó a fejlesztőknek, mert végre nem kell külön szarakodni... csak a tulajoknak nem jó. Megint ott ketyeg az óra majd, hogy mikor kell eladni. Egy év alatt 20-25K a reális bukó a kártyán. 1080-nál persze több... de 20 felett már nem jó érzés, még ha van is rá keret...
-
A külön kódút annyira azért nem divat, ha a shader intrinsicet kivesszük a képletből (konzolok miatt létezik csak). Persze egy olyan újféle motornál, mint a Dawn (Deus Ex) mindenképp kell a külön kódút, mert az NV-k még annyira se mennének mint most. Itt az valódi probléma, hogy az NV hardverei nem igazán barátok a DX12 apival, nem az MS ajánlások szerint érdemes rá programozni. Ez nem az NV hibája persze, hanem az MS-é, hisz pl Vulkanban nincs ilyen probléma.
S ugye hardvereket régen is az aktuális API-khoz igazították, ez nem hiszem, hogy változni fog. Most a DX12 a GCN alapján lett kidolgozva, s ehhez minden bizonnyal a Volta majd alkalmazkodni fog, hogy ne kelljen külön kódot írni, ha olyan a motor.
-
Venyera7
senior tag
"Mivel a DX12 elvileg hardverközelibb, a jó teljesítmény érdekében jobban figyelembe kell venni az egyes architektúrák sajátosságait."
Kinek? A fejlesztőknek? Mert ők nemfogják, vagyis de a GCN-t igen, minden másra csak akkor ,ha kapnak egy rakás pènzt. Szabvány is van azért,hogy más gyártók arra tervezzenek archot.
-
válasz
lezso6
#22607
üzenetére
Egyáltalán nem szükséges gyártóspecifikusan optimalizálni. Ettől szabvány.
A szabvány azt garantálja, hogy működni fog, azt nem, hogy gyors lesz. Mivel a DX12 elvileg hardverközelibb, a jó teljesítmény érdekében jobban figyelembe kell venni az egyes architektúrák sajátosságait. Eddig ezzel foglalkozott a driver, és bizonyos esetekben most is tud (shader-csere, ütemezési finomságok, etc.), de mások (pl. memória-stratágia) ki vannak csavarva a kezéből, és azt az alkalmazásnak kell tudnia.
-
válasz
TTomax
#22601
üzenetére
Hát én még mindig nem értem hogy milyen ürüggyel sikerült idehozni azokat a bugokat.
Egyáltalán nem szükséges gyártóspecifikusan optimalizálni. Ettől szabvány. A shader intrinsic pl ugye nem szabványos, az egy járulékos dolog a konzol miatt.
Az OpenGL-lel el vagy tévedve. Az elmélet szép volt, de aztán egy széttöredezett bloatware api lett a kiterjesztésekkel. Ha valami nagyobbbat akarsz csinálni benne (pl játék), ott pont hogy mindenre külön meg kell írni.
-
Venyera7
senior tag
válasz
TTomax
#22601
üzenetére
Most leginkább az nvidia a gond, oda a szabvány kód kell mindenképp... A fejlesztők lesz@rnák a szabvány Dx12 ha nem lenne 70%-os nv rèszesedès pc vonalon. Kèrdès az, hogy mi lesz az nvidiával ha 30% rèszesedèse lesz vagy lenne, hagynák veszni? Az AMD- nek az a szerencsèje, hogy a konzolokban GCN van... Máskèpp már nem lenne. Pedig van rá esèly (nem szeretném)nvidia lesz olyan helyetben, hogy pc rèszesedèse 50% alá esik, ha emelkedik azon jàtèkok száma amik használnak AGS4-et. Jelenleg ha konzol+pc vesszük, akkor az AMD nyeregben van. Ez látszik mennyi AAA címet szereztek pcre. Kèsve ,de a Deus Ex, Bf1 is kap konzol gyors kódot. Ez pedig egy olyan játékosnak aki szinte csak multizik, sokkal jobb vètel lehet egy AMD kártya mint Nvidia. Pont azok a fejlesztők fognak konzol kódot másolgatni, akik eddig tettek a pc gamingre. Ez pedig elèg árnyalt kèpet fest, a jövőre nézve.

-
TTomax
félisten
válasz
lezso6
#22600
üzenetére
Én mondtam hogy az új APItól van?Tényleg nincs értelme mert eddig amit írtam érvként csak legyintesz rá,mert szerinted majd azok a játékfejlesztők/kiadók fognak majd gyártóspecifikusan optimalizálni akik eddig is magas ívről tettek a pc gamingre.Én még emlékszem arra az időkre amikor mindenki egy magasabb egységes APIért volt oda,hogy minden hardveren minden funkció elérhető legyen neeem nem a DX volt az hanem az OGL...majd egy év múlva visszatérhetünk erre a kérdésre,bár volt aki már idén nyárra prognosztizálta a Kánaánt,szerintem még vagy 3év mire lesz ebböl valami és ez azért vicces mert már két éve is pozitívumként utalt néhány ember a GCN mellett mint DX12 hardver,bár addigra a polarist is meg a pascalt is kukázhatjuk,a vega meg ki tudja még milyen lesz...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- GIGABYTE RTX 5090 32GB GDDR7 AORUS XTREME WATERFORCE - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- ASUS RTX 3080 TUF Gaming , dobozával
- 27% - MSI GeForce RTX 4060 VENTUS 2X WHITE OC 8GB GDDR6 Videokártya
- Asus RTX 4070 SUPER Dual OC, 2 év bolti garival
- NVIDIA RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Founders Edition Eladó!
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Nvidia Quadro P4000 // Nvidia Quadro P5000 --- Budapest MPL Foxpost
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4025
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4001
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest






Mondjuk egy-ket jatekban a Fury X a 1080 nyakan van...
390-em is bőven elszaladt 5-6GB-ig FHD-n, pedig már butítottam a grafon, szóval én abban nem hiszek, hogy elég a 4GB, persze, le lehet még jobban venni a graf. beállításokat, de akkor meg minek az egész (és akkor egy TriX 290X-et használtan meg se említek, hogy mennyivel jobb vétel, egyedül a fogyasztás a hátrány a Polarisokkal szemben).

Inkább kiadták gyorsan mint egy gyors félgenerációs átmenet architektúrát, nemhogy az AMD piacot tudjon hódítani...?


De jön a Vega ès itt a AGS4 jönnek vele a játèkok ès helyzetet beárnyèkolja a Pascal gyenge dx12 teljesítmènye lásd Deus Ex. A Bf1-ben Dx12 alatt is lassabb a Pascal. A Fury X rendre ott van a 1080 nyakán... Csak tud valamit az Nvidia ha ilyen gyorsan ki kell adnia a Voltát.


