Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen monitort vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Devid_81
félisten
válasz
Pécsi gyerek #43499 üzenetére
Nem olvasok PH-t csak forumozok
-
Z10N
veterán
válasz
Petykemano #43495 üzenetére
Megint rebranding ?
-
Petykemano
veterán
Talán végül átnevezték a 6XX alsó részét is?
-
Z10N
veterán
válasz
Petykemano #43489 üzenetére
A 3950X-t eltoltak novemberre. Odaat oktober 22 (elvileg) a kovetkezo sku. Szoval oktober elso ket heteben valami hatalmasat kell durrantaniuk (ar/teljesitmenyben), kulonben elashatjak magukat jo melyre. Mert megint ugyan azt balf@szkodast latom, mint eddig 3 eve. Tokolnek es addig a konkurencia minden centimetert lefedett.
Ui: Ha jo aron jonnenek (Nav 12/14). Akkor a 1660 Super is felbukkanhat. A sok sku $300 alatt egesz jo arversenyt alakithatna ki.
-
válasz
Pécsi gyerek #43490 üzenetére
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Petykemano #43489 üzenetére
Na akkor lehet az október 7 lesz a mi ☀️ unk
Jó is lenne mert már nem követem az Rx 570/580 topikot,mert annál jobb kártyát akarok.
Teljesítményben is meg fogyasztásban is.
-
Petykemano
veterán
It looks like both the Navi 14 and Navi 12 GPUs are going to be arriving before October 15 if this Mesa commit is anything to go by. The trivial and urgent Navi 12 PCI ID add was dropped on September 17 specifically for Mesa 19.2, which only just had its final release candidate launch the following day. Getting in the day before release could be seen as somewhat urgent… Olsak has already dropped Navi 14 support into 19.2 in a little less urgent fashion.
The next Mesa 3D Graphics Library release – 19.3.0-rc1 – isn’t scheduled until October 15 which kinda suggests that AMD’s open source crew wanted to get support into the 19.2 library preceding it, as compatible GPUs would presumably be available before version 19.3 drops.Magyarul:
Az fejtegeti, hogy az AMD azért iparkodott bedobni a NAvi 12 és 14 azonosítóit, hogy az még beférjen a 19.2 release-be. Ha nem iparkodott volna, akkor csak a 19.3-ba fért volna bele, amiből rc1 október 15-én jön csak. Ez arra utal, hogy az AMD terveiben a Navi 14 és Navi12 piacra dobása még a 19.3 megjelenése előttre és a 19.2 megjelenése utánra szerepel.Ez persze nem bizonyosság, csak következtetés, ami nem biztos, hogy igaz.
Lehet, hogy ez csupán tesztelési célokat szolgál. -
Hajdi
senior tag
Értem. Köszönöm az infót!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Anno 1800 baja régi, az erőforrás-korlátozás nincs megfelelően szinkronizálva. Nem lehet vele mit kezdeni OS vagy a driver oldaláról, illetve ezen még az AMD-nek a memória allokátorai sem segítenek, beépíthetik, de nem ott van a gond, ahol ezek működnek. Ezt egyszerűen meg kell tanulni, hogy miképp kell megírni az erőforrások kezelését. Ilyen memóriaallokátorhoz hasonló middleware-, vagy header-szerű megoldás nem lesz rá.
-
Hajdi
senior tag
Az Anno 1800-ról van valami infód Abu? Mert DX12 alatt elképesztően rossz. Folyamatosan összeomlik, az fps pedig "fele" a DX11-nek. Nem utolsó sorban a DX12-es játékok elég sűrűn random bezáródnak. Ezek szerint ennyire át kellene dolgozni a motort a memória kezelésre? Ott a probléma?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Komplikato #43482 üzenetére
Szerintem lesz nekik 7 nm-jük is, de megvárják, amíg olyan áron tudnak venni gyártókapacitást, ami a saját célpiacaikhoz ideális.
(#43483) b. : Nem a profitot nézik, hanem a piacot, amit céloznak. A VGA-piac se volumenben, se realizálható nyereségben nem nagy. Az Apple és a Qualcomm számára ez nem gond, mert ott az okostelefonok piaca, ami hatalmas volumen, míg az AMD-nek ott a processzorpiac, ami volumen, míg a szerverpiac a nyereségben erős. Ha csak a VGA-k számítanának, akkor az AMD se ment volna át, de úgy, hogy procit is nyomják, már bőven kompenzálható a VGA-piac problémája. Az NV-nek viszont nincs semmije, amivel a piac kis méretét ellensúlyozni lehetne, így azokon az árakon, amik most vannak, egyszerűen nem éri meg. Ha lenne PC-s processzoruk, vagy akár az okostelefonpiac egy részét uralnák, akkor megérhetné, mert a GPU-k gyenge nyereséghányadát kompenzálná más termék.
A kísérleti gyártás előtt legalább egy évvel kész kell lennie a terméknek, hogy az gyártható legyen. A gyártástechnológia ugyan átváltható, de legalább a kiadás előtt másfél évvel meg kell hozni a döntést, különben csúszik a termék. -
b.
félisten
Mondjuk ez elég merész kijelentés hogy nincs esélyük, mikor az éves profitjuk nagyobb mint az AMD nek összesen CPU- VGA fronton.Az más tészta, hogy nem erre akarják elkölteni.
Mint írtam szerintem nekik megvannak a terveik ,de Nem kell félteni ilyen szemszögből a zöldeket, a bevételeik szerint tudják ők mit csinálnak. DE az biztos, hogy azt nem fogják bevállalni, hogy paper launchot csináljanak és hónapok múlva kerüljön egy termék piacra amit bejelentenek, abban is biztos vagyo, hogy nem véletlenül jön egyre több infó a chipletekről tőlük.
Az új gent vagy nem jelentik be és nem adják ki vagy pedig megjön és addigra elérhető lesz a boltok polcain.
Mint írtam lehetséges, hogy nem 7 nmre jön az új gen meg az is, hogy azon, ha sasung ügyes és bevállalja a nagy GPU-k gyártását.
A TSMC nél a kísérleti gyártás 1,5 éve indult meg, nehéz tervezni egy GPU-t egy nem létező gyártástechnológiára de valószínűleg nekik is van erre elképzelésük, nem csak az AMD nek. Gondolom AMD sem csinálta meg 2016 ban a navit .
Ugye anno szó volt a Turing 10 nm ről aztán még sem azon jött, valahogy csak lett egy egyedi gyártósor egy egyedi csíkszéllel -
Abu85
HÁZIGAZDA
A Samsungnál nem olyan drága. A TSMC-nél valóban licitálni kell, ott az NV-nek esélye sincs az AMD, Apple, Qualcomm trióval szemben. Amíg ők növelik az igényeket, addig ezt az NV inkább hanyagolni fogja, mert értelmetlen olyan cégekkel licitálni, akik sokkal többet tudnak fizetni pusztán azért, mert nagyobb nyereséghányadú és/vagy tömegpiacokat céloznak. A Samsung valószínűleg azért van még takarékon, mert ők azért túl nagy lapkákat nem gyártottak eddig, és ez nehéz dolog ám.
Mondjuk a 7 nm-re való átállást inkább 2-3 évvel korábban kell meghozni. Ha most hozzák meg, akkor 2021-ben sem lesz ilyen lapkájuk. Tehát ez nem hetek kérdése. -
b.
félisten
válasz
GeryFlash #43479 üzenetére
Ez csak egy vélemény nem több.A 7nm feleslegesen drága és nagyon leterheltek a gyárak.
Huang azt nyilatkozta, nem a csíkszélen múlik, hanem a tervezésen és már megvannak terveik. Akik ismerik a bőrjakóst, azok sejtik, hogy az ilyen véleménynyilvánításai általában kiütköznek a következő generációs kártyákon. Van többféle forgatókönyv.
1, Váltás lesz minden fronton, jön a 7 nm( ott lehetséges, hogy gyártat Samsunggal is TSMC vel is.)
2, nem 7 nm vált, hanem 8 ra vagy 10 re, kevésbé leterhelt és olcsóbb NODon és lesz egy fél( akár egész) gen.
3, csak professzionális piacon mutat be új architektet ( Volta helyett) és azt hozza kisebb csíkszélen, majd késöbb vált gamer szegmensbe ( Volta/ Turing)
meg persze lehetséges még több forgatókönyv. Mindenki elkönyvelte ezt a 7nm váltást, pedig ismerve Nvidiát, hetek alatt hoznak döntéseket és nem fognak várni hónapokat, pláne nem fél évet arra, hogy jusson nekik gyártókapacitás, mint ezt az utóbbi napokban nyilatkozták a TSMC ről...
De ez egy másik topik. -
Televan74
nagyúr
válasz
Pécsi gyerek #43471 üzenetére
Ahogy a 7nm gyártás a TSMC -nél alakul,fogsz is.
Hiába mutat be most valamit az AMD,ha 3-6 hónap múlva tudja csak szállítani.Jó lesz neked és sok másnak is a 12nm -es Nvidia.
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Petykemano #43470 üzenetére
Meg végülis vehetünk Nvidiát is
-
b.
félisten
Szerintem mindenkinek megvan róla az egyéni véleménye. Szerintem röhejesen SZAR volt, így nagybetűvel. A Forgatókönyv az egész addigi Trónok harca világnak a megcsúfolása volt. Mondom ezt úgy hogy mind a könyvet, mind a filmet imádtam, a Vörös nász az összes eddig látott sorozat legjobb és legdurvább része, évada, filmje volt nálam, mai napig No1.
meteoreső: egyetértek -
#82819712
törölt tag
Még a hozzászólás gombot se találom jaj de megváltozott az oldal
jajj jajj....
Az AMD bejelentette az EPYC 7H12 processzort, 64C / 128T és az új Server Platformokat. (Tom)
Tehát a bejelentés megvolt csak Ti másra vártatok, meg volt egy kis maceraNem csak a rendezést szúrták el, ők írták a csapnivaló forgatókönyvet is, és a remek színészi gárda ellenére nekik abból kell játszaniuk...
-
Z10N
veterán
válasz
Petykemano #43465 üzenetére
Lehet vissza fogjak sirni a meg nem jelent 14nm-s kis Vega-t. Jobb lett volna az 590 utan meg kihozni egy 12nm-s 24CU-s Vega-t GDDR5-tel.
-
Petykemano
veterán
Igen, egyelőre úgy tűnik.
Amúgy tényleg kissé olyan, mintha kész lennének a designok, de nem jelentenek be új terméket, mert készlet híján nem tudják piacra dobni.
Azért érthetetlen ez egy kicsit, mert az Arm mindig büszke volt arra, hogy a x86-nál nagyságrenddel több procit adnak el. mobiltelefonból negyedmilliárd darab elmegy negyedévente. Persze ezeknek nagy része nem is 7nm még, de pl az apple chipje pont akkora, mint az amd chipletje. lényeg, hogy eddig Abu úgy adta elő, hogy hát az AMD, meg az nvidia wafer igénye a globális piachoz képest eltörpül, miattuk nem fog senki node-t csinálni, nem tényezők a gyártástechnológiai piacon.Mondanám, hogy most meg úgy áll, hogy kéne a GF kapacitása is, de sajnos bizonyára úgy van, hogy már túl drága lenne áttervezni másik gyártó hasonló node.jára.
Érdekesség, hogy úgy tűnik, hogy ebből a szempontból az nvidia "nagylapkás" stratégiája kifizetődőbb, kevésbé rizikós. Ők most vidáman - és biztos kellően olcsón - gyártanak egy olyan node-on hatalmas lapkákat, ami már senkinek se kell anélkül, hogy attól kellene tartaniuk, hogy hiány, vagy túlkereslet veszélyeztetné a terveiket.
-
Z10N
veterán
válasz
Petykemano #43457 üzenetére
Ebbol a "hetedikes" dolgobol se lesz semmi.
Ezt a kisebb Navi-t bejelentik majd (talan) oktoberben. Novemberben (talan) debutal. Decembertol meg majd lehet is venni (talan).
Aztan jon 2020...
-
Yutani
nagyúr
válasz
Petykemano #43457 üzenetére
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Petykemano #43457 üzenetére
-
Yutani
nagyúr
válasz
Petykemano #43455 üzenetére
A szeptember bejelentés nélkül marad.
-
Televan74
nagyúr
válasz
Komplikato #43449 üzenetére
Érik az Október hetedikei bejelentés!
-
Pug
veterán
válasz
Komplikato #43449 üzenetére
Hár Q3-ban már biztos nem...
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Komplikato #43449 üzenetére
Valami hasonló jutott eszembe
-
Komplikato
veterán
válasz
Pécsi gyerek #43448 üzenetére
Lehet kijön ebben a negyedévben?
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Petykemano #43447 üzenetére
Magyarúl ez mit jelent?
-
Petykemano
veterán
-
Z10N
veterán
válasz
DudeHUN #43444 üzenetére
Igen, 2005 novemberben a meg meg sem jelent X1900 (2006 jan) 240 GFLOPS-szal es TS1 kepesseggel [240(48x5):16:8], ami majd 2007 majusaban jott (HD2900), illetve egy 3c/6t @ 3,2 kombo eleg utos volt akkor.
A Phenom I X3 @ 2,4 2008 augusztusaban jott ki. Egyedul a mem meret es savszel volt szukos, illetve trukkos.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor ne vegyél. Itt nem ez a lényeg, hogy kinek mi a preferenciája, hanem az, hogy a konzol fix hardver. Bármit újítanak szoftveresen, azt megoldják azon a fix hardveren. A PC-n viszont a szabvány garantálja az újítások működését, és ez még akkor is új hardverek vásárlásával járhat, ha bizonyos korábbi hardvereken működhetne egy alternatív implementáció. Előnyök és hátrányok. El kell dönteni, hogy mi a fontosabb.
Persze, mert a shader modellek miből is indultak ki? A hardveres T&L-ből. Tehát volt a hardverbe bedrótozva még a DirectX 7-es érában egy fix modell, amire ráküldted a bemenetet és köpött egy kimenetet. Nulla programozhatóság volt benne, de működött. Ugyanakkor semmi egyedit nem lehetett vele alkotni, tehát elvittük az egészet a programozhatóság irányába, és itt indult meg a shader modellek fejlesztése.
Ugyanez történik most a Ray Tracing esetében. Itt is van egy fix hardveres részegység a bejárás és ütközésvizsgálat lépcsőre, amire ráküldöd a bemenetet és köpi a kimenetet. Viszont nulla programozhatóság van benne, noha működik. Ugyanakkor semmi egyedit nem lehet vele alkotni, és elvisszük a bejrást a programozhatóság felé. Amely egyébként ugyanúgy fog fejlődni a következő években, mint kb. anno a shader modell, amíg el nem érjük azt, hogy a kialakított modell relatíve jól programozhatóvá válik.És emiatt ne legyetek mérgesek a piacra, hogy ezt csinálják. Az egész azt szolgálja, hogy 5-7 éves távlatban legyen egy reálisan kialakult rendszer a sugárkövetésre, ami olyan jól fog szolgálni, mint ma a raszterizációs futószalag programozhatósága. A raszterizációnál is bő tíz év volt, mire eljutottunk egy olyan szintre, amiről még ugyan fejlődünk, de nagyon kis léptékkel már. Viszont az elején, a T&L után a fejlődésgörbe igen extrém volt, és bizony sűrűn is kellett váltani a hardvereket. Most is a nagyon elején tartunk egy új dolognak, konkrétan a sugárkövetésnek, és erre vonatkozóan a következő években extrém lesz a fejlődésgörbe, ami azzal is jár, hogy sűrűn kell majd cserélni a hardvereket. Pár éven belül elég jól letisztul ipari szinten, hogy mi az optimális futószalag, ahogy ez megtörtént a raszterizáció esetében is, csak ma még ezt nem feltétlenül lehet látni. Van egy nagyon nulladik generációs modell, mint anno a T&L, ami kiindulásnak nagyszerű, csak ez nem valaminek a vége, hanem inkább a kezdete.
-
hokuszpk
nagyúr
"1650x1200 "
mostazonnal beperelem a Samut, a 214T monitoromrol hianyzik 50 sor.
"Az a felbontas pedig inkabb 1650x1050 lesz. "
@Zion : 1600x1200 ( 4:3 ) moncsi van elottem, maradhat ?* az aranyokra figyeljunk kollegak.
16:9 eseten 1600x900 16:10 eseten ugye 1600x1000 lenne, na ezt meg a 214T se tudja, 1400x1050 ( 4:3 ) oke, sajnos kivetelnek volt valami 1440x900 is.
-
Z10N
veterán
"Igen, konzolról beszélt, és arról, hogy láthatóan leskálázta a rendererlési felbontást."
Most ismetelgetsz masokat? Tudom, hogy mirol beszeltunk par oraja.Masodjara kerdezem, hogy mi kozom ehhez? Valaszoltam valakinek es ebbe belekotottel.
Amugy meg errol beszeltel:
1 "Adott esetben a PC témához a konzol. Két külön téma, külön tényezők." ergo pc vs. konzol
2 "Igen, konzolról beszélt, és arról, hogy láthatóan leskálázta a rendererlési felbontást." itt meg mar felbontasrolMar magad sem tudod mirol beszelsz...
"Attól, hogy nem nézted, a maga idejében PC-n már bevett volt az 1650x1200 pixeles felbontás is teszteknél és felhasználóknál..."
Hogyan jon ide a pc felbontasa?! Az a felbontas pedig inkabb 1650x1050 lesz. A konzol pedig sima HD-nek volt titulalva, szoval nem csak en neztem annak, hanem a fejlesztok is. Az 1080p extra volt akkoriban.
"a történet onnan indult, hogy PC-n milyen támogatás van / nincs a korábbi hardverekre."
Megint irrevelans. Egyebkent meg fps dropprol volt szo, most meg mar tamogatasrol beszelsz..."Robi Balboa pedig azt írta le, hogy konzolon a BF5 milyen rémesen alacsony felbontásra skáláz le..."
Ez most megint mi? Vagy most mar evidens dolgokat puffogtatsz? Hogyan jon ez ide megint?!
Igen es erre mondtam neki a 16 ROP miatt. Valaszoltam valakinek es beleszoltal...Ui: Szerintem hagyd a temat, mert mar kezd nagyon off lenni tenyleg.
-
Cifu
félisten
A kollega konzolrol beszelt es erre valaszoltam.
Igen, konzolról beszélt, és arról, hogy láthatóan leskálázta a rendererlési felbontást.
A ps3/360-t sose neztem 1080p konzolnak, hanem HD generaciosnak, azaz 720p-nek (az elotte levo pedig 480p).
Attól, hogy nem nézted, a maga idejében PC-n már bevett volt az 1650x1200 pixeles felbontás is teszteknél és felhasználóknál...
Es ezen semmi szegyelni valo nincs, hogy 7-9 (!!) evvel kesobb ezek igy futnak.
Szégyellnivaló nincs, de ismét: a történet onnan indult, hogy PC-n milyen támogatás van / nincs a korábbi hardverekre.
Robi Balboa pedig azt írta le, hogy konzolon a BF5 milyen rémesen alacsony felbontásra skáláz le...
-
Z10N
veterán
Ehhez nekem mi kozom? A kollega konzolrol beszelt es erre valaszoltam. A gpu, pedig gpu legyen az barmibe is, szoval helyen valo. Amugy sokszor szoktunk itt konzol gpu-rol is beszelni, azaz nincs itt semmifele "csizma".
A ps3/360-t sose neztem 1080p konzolnak, hanem HD generaciosnak, azaz 720p-nek (az elotte levo pedig 480p). A mostani generacio elso fele 1080p, a masodik fele 1440p, a kovetkezo pedig 4K. Szoval semmi fajta csalodas nem ert. 360-n az arcade cimeknek kell szamomra 1080p-ben mennie. Tavaly peldaul a Child of Light-t toltam vegig rajta es meg voltam vele elegedve.
Milyen allitasod?
GTA5 (2013)
Crysis3 (2013)
COD:AW (2014)
DA: INQ (2014)
RotTR (2015)
BF: H (2015)Namarmost egy 2005 novembreben megjelent konzolrol beszelunk, amiben egy X1800XL/X1900 @ 500 hibrid van, melle 512MB GDDR3 @ 700 + 10MB eDRAM, mindezt DX9-cel megtamogatva.
Ezeknel a cimeknel nyilvan, ha komoly akciodus jelenet van robbanassal (foleg multiplayerben), akkor mar nyilvan nem birja a tempot. Es ezen semmi szegyelni valo nincs, hogy 7-9 (!!) evvel kesobb ezek igy futnak.
Csak erdekesseg keppen probalj mar meg elinditani az elobbi cimek kozul egy erosebb X1950 XTX-n (@650, 512MB GDDR4 @ 1000) 720p-ben low-on. Szerintem orulni fogsz ha elindul, nemhogy jatszhato legyen.
Szoval semmit sem erositettem meg...
-
#82819712
törölt tag
Egy OFF oszlató Nitró Pornó.
Ezzel teljes a paletta.
Devilhez hasonlóan a 3. venti itt is átfújásos. -
Jack@l
veterán
válasz
DudeHUN #43430 üzenetére
Soha nem ver oda és nem is fog, mert a legolcsobb leggyengebb hardverekbol rakjak össze, amin meg elfogadhatoan fut közepes grafikan egy jatek.
Mikor kijöttek a mostani konzolok akkor már régen volt 7850 és kb generacio valtas volt pc-n. Ennyit tud azóta is es nem tobbet. -
DudeHUN
senior tag
Nyilván ahogy öregszik a platform annál több trükk kell, hogy az optimalizáció mellett látványban folyamatos fejlődés legyen. Egy konzol sosem fog a PC-vel évekig szinten lenni. Nem tudsz beletuszkolni új GPU-t vagy több RAM-ot.
Azért anno a 360 1-2 évig eléggé odavert hardverben az akkori vasaknak. -
Cifu
félisten
Marmint mit nem ertesz?
Azt, hogy kerül a csizma az asztalra. Adott esetben a PC témához a konzol. Két külön téma, külön tényezők.
Eleve sántított Abu példája, hiszen például PC-n van most Ray-Tracing effekt, konzolon nincs.Amugy az elozo generacinal meg forditva volt. A 360/ps3 eraban szerintem teljesen vallalhato volt a teljesitmeny/latvany.
Őőőő... A PS3 és XBox360-on is csak maréknyi játék futott natív 1080p-ben, ott is már ment a dinamikus felbontásváltás (pl. Wipeout HD esetén is ha csökkeni kezdett volna az FPS, akkor 1920x1080 helyett 1280x1080 pixeles számolásra váltott át a játék motorja).
Persze van ami droppol akar 20fps-re is, de egy X1900-tol meg ez is szep.
Még mindig áll az állításom, amit pont megerősítettél...
-
Cifu
félisten
Nem igazán értem az egész dolgot (mondjuk Abu eredeti beszólását sem, de az más tészta).
A konzolokon jó ideje mindenféle trükköket használnak a grafikai hardver gyengeségeinek elkendőzésére. Anno "csak" alacsonyabb felbontás volt felskálázva, aztán ez mára már külön fejlesztési ág lett, dinamikusan vált a renderelés felbontásában, checkerboard renderelés és a többi. Ezek ellenére is ugyebár belefutnak a fejlesztők FPS droppokba, néha elég nagyokba (most ugye a Control a legutóbbi cikizett).
Ha valaki az ilyesmin átlép, hát lelke rajta. De PC helyett konzolt ne az vegyen, akinek a képminőség számít...
-
Z10N
veterán
válasz
Robi BALBOA #43420 üzenetére
Nem csodalom, mivel:
xbo 768:48:16 @ 853 ~7770 szint
ps4 1152:72:32 @ 800 ~7850 szint
Nem latszik nagynak a kulonbseg ennyi ev utan, de az a 16 rop mar akkor is sovany volt. Ezert nem bir kipumpalni magabol tobb pixelt. Ebben a sima DDR3 (68,256GB/s) sem segit vs. GDDR5 (176GB/s).Az XBX teljesen mas legio, jelenleg a legerosebb spec alapjan 2560:160:32 @ 1172 (326,4GB/s).
Ez az a lapka konfig amit sose kaptunk meg. Persze az 5700XT hasonlo dupla roppal, de dupla arral is... -
Shing
őstag
"Akinek ez nem tetszik, vehet konzolt."
De hiszen ha most veszek egyet, jövőre már cserélhetem is az egészet. Nem valami kényelmes dolog. De még ha az elején is venném, max 7 évet bírtak volna. Aztán ha jót akarok félúton be kell frissíteni Pro-ra/X-re. Proci, alaplap, RAM, stb-t ritkábban kell cserélni.A shader modellek nézegetése is régen volt már, nem értem miért ilyen régi dolgokról beszéltek. Ma már az jellemző, hogy megjelenik egy DX12 és még a GTX400 kártyák is megkapják a támogatást, évekkel visszamenőleg. Persze nem ér semmit, de pont ez az, hogy vették a fáradtságot, teljes a kontraszt. Egy HD7000 kártya pedig mai napig jó lehet, sokkal inkább csak nyers teljesítménye miatt rossz választás, nem azért mert nincs meg az XY fícsör támogatása (7 év után!)
DX11 fejlesztésekkel sincs gondja a régi kártyáknak. Legalább szoftveres oldalról működnek újítások...
Sőt, az RT is futtatható régebbi kártyákon, csak rossz teljesítménnyel.
Van pár ilyen sallang effekt mint a DLSS vagy Radeon Image sharpening, de ezeknél egyértelmű hogy szándékos limitálás van és nem is annyira kár értük.
Ezek után nem zavarna ha bejönne valami új RT amihez tényleg új hardver kell, de manapság egyáltalán nem ez az általános.
-
mike1334
veterán
válasz
Robi BALBOA #43420 üzenetére
Rossz lehet neked (is), én bőven élvezem a játékot xboxon és switchen
-
Robi BALBOA
őstag
válasz
schawo #43404 üzenetére
Ugyan ez van az XBox one-al is(talán az one X más tészta), amit ott láttam az életveszély, Bf5 nagyobb akció közepedte úgy visszaskálázott a gép, hogy már kb ilyen 480p felbontású lehetett a dolog egy pár pillanatra(pont egy nagy robbanás volt stb...), utánna már a szokásos 720p körüli graf.
PC-s ként ez úgy szíven vágott, kicsit nem ehez vagyok szokva. -
DudeHUN
senior tag
válasz
schawo #43404 üzenetére
Nem tudom a God of War vagy a Spider-Man azért öléggé kurta jól néz ki 4K (1440p+checkerboarding) HDR-ben a Házi-Mozin PS4 Pro-ról. Egy RX480-hoz képest elég jó még így 2019-ben is... Valszeg a Last of Us 2 sem lesz csúnya és béna. Switchet szerintem el se indíts ilyen hozzáállással.
-
-Solt-
veterán
válasz
Jack@l #43411 üzenetére
Én sok minden zöldségre emlékszem innen, de arra nem, hogy bárki is azon a véleményen lett volna, hogy:
az amd konzol keresztbeh*zza a pc-t a low level meg közös memória miatt.
Szíved joga nem alátámasztani az állításodat, nagy jelentősége egyébként sincs az ilyen és ehhez hasonló büfikéidnek...
-
Envo_
aktív tag
válasz
schawo #43404 üzenetére
konzol kazuár dologra jó, ellovagolgatni witcherben, vagy red dead redemptionben, meg kis sztoris exkluzívakra, amire egyébként sokkal jobb is mint a pc ha költségeket nézzük és a kényelmi faktort játék közben. Ráfeszülni nem lehet de pont ez a lényeg. x360-nal sokkal jobban chillezgetek kis gta-n vagy valamin mint pcn.
csak meg kell találnod a kontextust, mivel direkt azért létezik mert más a kontextusa.
-
Aki még egyszer azt mondja nekem, hogy a konzol jó, azt én fogom felnégyelni személyesen
Kísérletképpen vettem egy PS4-et a 14 éves lányomnak, aki nagy boldogan ült le elé, aztán "sugárbanhányást" kapott az egésztől 10 perc alatt. Szóval nem arról van szó, hogy én 25 éve PC-sként megérzek minden apróságot, hanem arról, hogy valaki, aki összesen fél éve játszik kicsit gyakrabban, teljesen kiakadt tőle. Akkora ordenáré input lag, és borzasztó képminőség az egész, hogy azóta sem veszi elő. Teljesen használhatatlan az egész fos. Mintha saját paródiája lenne.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani #43401 üzenetére
Kár, hogy szar a DX12 kódja.
(#43402) Jack@l: Ennyi erővel rettegjen mindenki, aki most vesz VGA-t, mert a jövőre érkezők tudni fognak olyat, amit az aktuális modellek nem tudnak. Ez egy ilyen piac, dinamikusan fejlődik, ami időnkénti hardvercserével jár. Viszont akinek ez nem tetszik, tud venni konzolt. Ott pont jó a gép kb. egy évtizedig.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Elfelejtettem a film címét
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Battlefield 6
- SkyShowtime
- Medence topik
- További aktív témák...
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest