Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen monitort vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#82819712
törölt tag
Érdekes VS
az 5700 az alábbi memóriákkal várható:
K4Z80325BC-HC14
MT61K256M32JE-12 -
TTomax
félisten
válasz
Petykemano #42191 üzenetére
De drága az N7,azért emelkednek az árak...
-
awexco
őstag
válasz
Petykemano #42191 üzenetére
Akkor tudok navit venni , mert lesz dögivel ?
-
Petykemano
veterán
-
-
Kicsimix
őstag
-
#82819712
törölt tag
válasz
Shkiz0 #42185 üzenetére
Ez egy érdekes teszt a Vega 64 kár hogy nincs a benchben csak összes NV mert akkor jobban látható lenne mennyire optimalizált is a Végső Fantázia.
Nekem a tesztben egy dolog tünt fel:
Ahol NV vár konkurenciát ott:
2070: 2304 Cores-> Super 2560 Cores
Ahol nem vár:
2080: 2944 Cores ->Super 3072 Cores
A gondolatmenetet szerintem érti mindenki. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #42171 üzenetére
Reflektálok rá:
"- állítása szerint a gcnben a tesszeláció azért volt gyenge, mert kevés volt a puffer/regiszter és az eredményeket kénytelen volt a lassú és energiaigényes memóriába írni"
A tesszelláció a TeraScale-ban volt gyenge a GCN-ben már erős. Emellett ennek nincs igazán köze a regiszterhez. Van egy puffer ideiglenes tárolásra, de az nem nagy. A memóriába is lehet írni, de annak csupán az a haszna, hogy ha egy mesh tesszelálva van, akkor azt el lehet úgy menteni, és a következő frame-ben csak be kell tölteni. A tesszelláció azért gyenge teljesítményű egy ponton túl, mert a háromszögek kisebbek lesznek 16 pixelnél, és mivel a hardvereket még ma is quad raszterre tervezik, így amint alámész ennek a határnak, rögtön összeomlik a raszter hatékonysága. 8 pixel/háromszöggel már csak 50%-os a raszterizáció, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy hiába viseli el a hardver a munkát a geometria szempontjából, a raszter motorok a munka felét feleslegesen gyakorlatilag csinálják meg. Az RDNA-nak az automatikus prim culling pipeline-ja ugyan tényleg sokat jelent, többet bármilyen korábbi trükknél, de az alapproblémát nem kezeli, vagyis az RDNA-nál is ugyanúgy a raszterizálással kapcsolatos munka fele felesleges 8 pixel/háromszög mellett. Ez minden GPU-n így van és így is marad, amíg nem jön rá valami quad-fragment merging szerű megoldás az API-ban. Hiába trükközik szét a gyártók a pipeline elejét, a raszterizáláson bukik minden.
"- ezen az rdna új cache hierarciája segít"
Ha a tesszellációra gondolt, akkor azon nem igazán. Sokat ér máshol, de pont a tesszelációnál nem lényeges.
"- a Turing és az rdna egymáshoz közelítő architektúrák"
Inkább távolodók. A GCN és a Turing hasonlít nagyon. Az RDNA valamivel másabb. SIMT-nek SIMT persze, csak amíg a GCN és a Turing csak TLP-re van optimalizálva, addig az RDNA ILP-re és TLP-re is.
"- akkor viszont az mvidia bajban van, mert a fejlesztők valójában a gcnre optimalizáltak eddig is,.mert azt ismerik. Az egy tévedés, hogy a játékokat nvidiára optümalizálják,.kivéve persze a szponzortáltakat."
Ez addig igaz, hogy a fejlesztők GCN-re dolgoznak, de a GCN és a Turing optimalizálási iránymutatásai azért eléggé hasonlók. Nem minden szempontból, de úgy jellemzően elmondható, hogy a shaderek megírása tekintetében, ami jó a GCN-nek, az tulajdonképpen jó a Turingnak is, és fordítva. Ergo olyan különösen nagy hátrány az NV-t ezen a ponton nem éri. A Pascalnál lehet, hogy ez gond, de a Turingnál már nem.
"- a valóság az, hogy a fejlesztők nem tudják és ráhatásuk sincs, hogy működik az nvidia vga. ..."
Nagy részleteiben nem tudják, ezért is történik az R&D GCN-en, de azt azért meg tudják nézni az NV profilozóján is, hogy egy adott shader mennyi erőforrást emészt fel, azzal mennyi konkurens warpot tudnak futtatni, mit kell tenniük, hogy több fusson, ha az adott warp mennyisége nem lenne elég, stb. Amikor eljutnak oda a fejlesztők, hogy GeForce-on is tesztelnek, akkor már a GCN-re van egy olyan kód, ami úgy nagyjából hozza azt a teljesítményt, amit céloztak. Innen már nem kell ahhoz nagyon-nagyon részletesen ismerniük a Turingot, hogy további optimalizálást hajtsanak végre. A GCN leginkább az R&D szintjén nagy segítség, mert az sokkal nehezebb lenne nélküle, de amint van egy bizonyos architektúrán már működő kódod, akkor azzal már sokkal könnyebb dolgozni más architektúrán is.
"... A zártság oka pedig az, hogy az nvidia eddig is olyan techmikákat alkalmazott, driverből vagy hardverből, amelyek alig észrevehető módon és mértékben rontottak a minőségen. A.gcn akkor és ott is dolgozott, ahol az nvidia kártya már legyintett a részletekre. Emiatt hatékonyabb volt az nvidia"
Igazából egy túrót rontottak. A driverek alkalmaznak bizonyos optimalizálásokat, amikkel teszem azt kicserélnek bizonyos formátumokat másikra, de nem csak azért, mert ebből teljesítményt lehet nyerni, hanem azért is, mert esetlegesen arra a formátumra írták a programot konzolhoz, csak éppen PC-n annak nincs API szinten támogatottsága, stb. Arról sokat lehetne vitázni, hogy ez csalás vagy sem, de mivel tulajdonképpen mindenki ezt csinálja, így kb. nem érdekes. Emellett az efféle optimalizálások a játékok kis részét érintik, és tényleg nagyító kell az észrevételükhöz. Szóval olyan nem igazán van, hogy a GCN számol valamit, az NV meg csak legyint rá, ha van, akkor az maximum valami driverbug.
Amire itt szerintem próbál utalni, az a DX11 vs. DX12/Vulkan. DX11-ben valóban hatékonyabb az NV, és ennek az oka leginkább az, hogy vannak bizonyos speciális pathok a hardverben, hogy gyorsítsák az egyes DX11-es parancsokat. A DX12/Vulkan ezt ugye kizárja, mert már nem a kernel driverben van a parancslista (nincs is ugye kernel driver), hanem az OS-ben. A Microsoft és a Khronos pedig nem fogja hardverfüggően flaggelni ezeket, hogy ki milyen speciális path-okkal rendelkezik. Vagyis minden grafikai parancs és compute egységes, a driver számára maximum a compute parancsok kezelése megengedett, de a grafikait el kell fogadniuk úgy, ahogy az OS-től jön. Emiatt van az, hogy az NV-nek a DX11-hez szabott speciális path-ok nem működnek már a hardverben DX12/Vulkan alatt. Emellett persze nyilván az is számít, hogy az AMD 2014 elején adott ki explicit API-ra hivatalos implementációt, míg az NV 2016 elején, azt is újraírták nemrég. Ennyi év plusz tapasztalattal persze, hogy valamivel jobban működik DX12/Vulkan API-val az AMD. De ennek aztán tényleg semmi köze ahhoz, hogy az NV valamit nem számol, vagy hasonló. Ha ők csinálták volna meg a Mantle-t, és nekik lenne nagyobb tapasztalatuk az irányból, akkor most az NV drivere lenne ott, ahol az AMD-é van. Ennyire egyszerű.
Ami pedig a játékokat illeti, alapvetően két lényeges különbség van az AMD és az NV között az DX12 implementációk tekintetében. Az egyik, hogy a Turing előtt az NV nem volt minden buffer viewre vonatkozóan bindless, de a Turing már az, ahogy a GCN is. Ezzel a Turingnak és a GCN-nek jobb, ha a buffer viewek nem direkten a Root Signature-be kerülnek, hanem egy memóriahalmazba, míg a korábbi GPU-knak pont ennek az ellentéte az ideális. Csak ugye utóbbival az volt a gond, hogy bármennyire is akartak régebben kedvezni a Pascalnak, nem minden buffer view köthető be direkten a Root Signature-be, tehát a memóriahalmazok használata elkerülhetetlen. Ezért tervezte át ilyenre az NV a Turingot. Ebből a szempontból tehát már lényegében ugyanazok az ajánlások a Turing és a GCN esetében, csak a Pascal miatt tartja magát az NV a régi ajánlásai mellett.
A nagyobb különbség a memóriatípusok kezelése, amely még ma is fontos, mert az AMD és az NV nagyon eltérő itt:
Az NV-nek a memóriafelosztását nagyon nehéz optimálisan kezelni a program oldalán. És ezt valóban nem mindegyik DX12/Vulkan címnek sikerül jól abszolválnia. De ez nem azt jelenti, hogy az NV-nek a felosztása rossz, csak nagyon nehezen lehet rá optimalizálni. -
imi123
őstag
-
Carlos Padre
veterán
válasz
Petykemano #42170 üzenetére
Én ezt is megértem, de akkor sincs 30 percem 30 másodpercnyi infóra.
-
Én amióta létezik felváltva használok ATI (már AMD) és nVidia kártyákat. Magam állítgatom be őket és mai napig Radeonokon valós időben láthatóan szebb a kép akárhogy akarom elérni ugyanazt nVidiával nem lehet.
Jelenleg 1080 Ti-m van, mert szégyen ide vagy oda, de beáldoztam a képminőséget a sebesség oltárán. -
Tyrel
őstag
válasz
Petykemano #42171 üzenetére
Én végignéztem este, de kár volt, leginkább egy alaptalan és elfogult nézőpontot közöl, azt is szükségesnél 3x hosszabb videóban. Nagyjából AdoredTV szint, össze-vissza beszél meg elmélkedik, a saját rózsaszín szemüvegén keresztül.
Ja meg persze védi a korábbi találgatásait, kimagyarázza hogy az ő úgy gondolta ám hogy most igaza van. AdoredTV csapó 2.
A "játékokat alapvetően GCN-re optimalizálják" résznél már kb. csak röhögtem...Bocs ha megbántok valakit de eddig az egyetlen egy olyan YouTube csatorna ami kellően tényszerű, objektív, naprakész és informatív is, az a Gamer's Nexus. Éljen Tech Jesus!
Visszatérve erre a videóra az egyetlen érdekes pontja az volt (25:15), amikor azt taglalta hogy az AMD kártyák esetenként jobb képminőséget adnak, azzal indokolva ezt, hogy az nVidiánál sokkal nagyobb a driver fejlesztő csapat és megengedhetik maguknak hogy DX11-re és külön az egyes játékokra is olyan "optimalizálásokat" csináljanak, amik miatt alapvetően kevesebbet kell számolnia a kártyáinak, érzékelhető minőségromlás nélkül. Úgy értve hogy ha fut egy játék 60+ fps-el akkor tökre nem veszed észre hogy a kép bizonyos részein valamit alacsonyabb részletességgel renderelt vagy kihagyott egy shader lépcsőt vagy akármi, inkább csak örülsz a magas fps-nek.
Aztán ha ki screenshotolsz egyetlen képkockát és abba még bele is zoom-olsz akkor látod a turpiszságot, de valós időben nem.Ez kb. azért érdekes mert hasonló városi legendák már évtizedek óta keringenek az nVidiáról, még anno a 3dfx-el vívott harcuk kapcsán is felmerült, majd az első ATi Radeon szériás kártyákról is válltig állították egyesek, hogy szebb a képe. Bizonyos időközönként ez azóta is elő-előjön... Itt a fórumon is vannak páran akik írogatták már, ogy nekik volt mostanában mindkét gyártótól videokártyájuk és a Radeonok képe szebb.
Én nagyon megnéznék egy független, objektív tesztet erről, hogy tényleg igaz-e, és ha igen akkor általánosan, vagy csak egyes játékokban amikben az nVidia kiemelt figyelmet fordított az "optimalizálásra"...
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Petykemano #42171 üzenetére
-
válasz
Petykemano #42171 üzenetére
Köszi!
-
Petykemano
veterán
Azt mondja, hogy
- ő $379 árat mondott, de nem úgy, hogy az a vágott lapka.
- de valójában az amdt nem érdekli. Neki mindegy, hogy ha és amennyiben az nvidia drága, akkor ugyanúgy drága pc gput veszel tőlük, vagy ha ez neked drága, akkor AMD hajtott konzolt veszel, vagy AMD hajtott cloud gamingre fizetsz elő. (Ez egyébként szerintem nem teljesen igaz, mert minél kevésbé végtermék gyártó egy cég annál.vékonyabbak a marzsok)
- ennélfogva valójában az nvidia van lépéskényszerben árazás tekintetében, de legalábbis az AMD-nek ez is kényelmes pozíció. (Ezzel meg azért nem értek teljesen egyet, mert bár a Navit designt nagyrészt kifizette a ms és Sony, a konkrét lapkák tervezésének, tapeoutjának és gyártásának és termékként való elindításának, szoftvertámogatásának is azért biztos van százmilliós költsége. Tehát azért nem tökéletesen mindegy, hogy elkelnek-e a navik, de az tény, hogy ha nem adja el őket bármi áron, abba nem rokkan bele )- röviden elmondja, milyen lépésekben történik a grafika.
- állítása szerint a gcnben a tesszeláció azért volt gyenge, mert kevés volt a puffer/regiszter és az eredményeket kénytelen volt a lassú és energiaigényes memóriába írni
- ezen az rdna új cache hierarciája segít
- a Turing és az rdna egymáshoz közelítő architektúrák
- akkor viszont az mvidia bajban van, mert a fejlesztők valójában a gcnre optimalizáltak eddig is,.mert azt ismerik. Az egy tévedés, hogy a játékokat nvidiára optümalizálják,.kivéve persze a szponzortáltakat.
- a valóság az, hogy a fejlesztők nem tudják és ráhatásuk sincs, hogy működik az nvidia vga. A zártság oka pedig az, hogy az nvidia eddig is olyan techmikákat alkalmazott, driverből vagy hardverből, amelyek alig észrevehető módon és mértékben rontottak a minőségen. A.gcn akkor és ott is dolgozott, ahol az nvidia kártya már legyintett a részletekre. Emiatt hatékonyabb volt az nvidia -
Petykemano
veterán
válasz
Yutani #42166 üzenetére
Manapság minden tech youtuber elmondja, hogy a youtube hirdetésekből származó jövedelem csökken. Hogy ez mennyire igaz, vagy nem, azt nem tudom, de mindegyik erre hivatkozva kéri a követőit, hogy támogassa a patreonon. Ezért cserébe prémium kontentet biztosítanak a discord csatornán. Ez nem tudom mi, mert még nem vettem a fáradtságot, hogy megnézzem. De eddig úgy tűnt, bizonyos tartalmak csak ott jelennek meg, meg lehet témát felvetni, beszélgetni - kinél Mit.
A lényeg, hogy a youtube video biztos hozhat pémzt, bár nekem itt még egyetlen hirdetést sem dobott fel. Ha kivétel is vagyok, szerintem ezek az emberek nem a youtube hirdetésekből élnek, hanem a patreon támogatókból. Azért ha van már 2000-3000 olyan követően, akik havi $1-t, vagy párszáz, akik $5-10-t hajlandóak áldozni, az már szép summa.
Nem tudom, hogy ugyanezt meg Lehetne-e csinálni szöveges cikkekkel. A videonak valószínűleg nagyobb bevonzó képessége van. Valószínűleg ugyanezért terjedt el a rádió és különösen a tévé az újság helyett.
Ez a kontent ráadásul magyságrendekkel igényesebben van összerakva, mint azok, amelyekben csak belepofáznak a kamerába.
De mindenesetre értelek, vannak emberek, akik könyv formájában olvassák a filmeket is, mert átélhetőbb. De sajnos, vagy nem sajnos az audiovizuális információközvetítés világában élünk. Egy gyerek ma inkább megnez egy két órás filmet és utána egy hétig meghal az unalomtól, mint hogy egy hétig olvasson. -
Yutani
nagyúr
válasz
Petykemano #42165 üzenetére
Nem értem, miért nem lehet ezt egy vélemény cikkben leírni, miért kell yt videóként publikálni. Ja, mert ez pénzt hoz. Akkor rendben.
Nem is néztem végig.
-
Petykemano
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát igen. Surmó egy dolog ám a last minute driver. Főleg ami 22500-at csinál a korábbi 20000-21000-ből. Szegény tesztelők, akik már lemértek mindent a korábbival.
-
#82819712
törölt tag
wow sárkááány...
Ezt Ti láttátok már AMD oldalán ott az 5700 XT
és ott a csúszkával meg lehet nézni az alábbi effekteket:
Image Sharpening On Off
Fidelity FX On OffRumor5700 ประมาณ 22500🤔
-
philoxenia
MODERÁTOR
A törölt threadet ne folytassátok!
-
Z10N
veterán
válasz
Petykemano #42132 üzenetére
Mint ahogy kis Vega is...
-
Z10N
veterán
Odaat megjottek a "super" arak.
-
awexco
őstag
válasz
Petykemano #42132 üzenetére
Lessz benne működő NGG ?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kaptunk mindkettőből.
Átálltunk a Wolfira egy időben, de aztán ott jöttek bizonyos DRM-es parák, és az ment. A Doomra pedig nem álltunk vissza.
Nem tudom. Jött hozzá tegnap is új driver, ami állítólag gyorsít. Ez normális amúgy, az új architektúráknál eleinte egyszerű sebességet találni.
Az optimalizálási irányelveket az AMD nem változtatta meg. Továbbra is ugyanazokat mondják, azzal kiegészítve, hogy a Navi mindenevő, tehát azt nem kell nagyon babusgatni.
-
Petykemano
veterán
válasz
Televan74 #42134 üzenetére
A Navi10-ről az első LLVM módosítások áprilisban jelentek meg. 7/7 érkezik a termék.
Navi12, Navi14-ről júniusban kezdtek el az LLVM módosítások szivárogni. Én szeptember-október magasságára tippelnék.Azt persze még nem tudjuk, hogy a Navi12 és Navi14 vajon nagyobbak-e, mint a Navi10, vagy kisebbek, vagy is-is.
-
Televan74
nagyúr
válasz
Petykemano #42132 üzenetére
Az a kérdés hogy mikor lesznek a kisebb Navik.
Bár az én esetemben ez most nem játszik.
-
válasz
Petykemano #42132 üzenetére
Nem kifejezetten tőled kérdezem, de felmerült bennem, hogy vajon lesz Navi 11 és Navi 13 is? Ha már a szám csak a fejlesztés kezdetét jelzi. (Polaris 10, 11, 12)
-
Petykemano
veterán
(from si_shader.h)
* API shaders VS | TCS | TES | GS |pass| PS
* are compiled as: | | | |thru|
* | | | | |
* Only VS & PS: VS | | | | | PS
* GFX6 - with GS: ES | | | GS | VS | PS
* - with tess: LS | HS | VS | | | PS
* - with both: LS | HS | ES | GS | VS | PS
* GFX9 - with GS: -> | | | GS | VS | PS
* - with tess: -> | HS | VS | | | PS
* - with both: -> | HS | -> | GS | VS | PS
* | | | | |
* NGG - VS & PS: GS | | | | | PS
* (GFX10+) - with GS: -> | | | GS | | PS
* - with tess: -> | HS | GS | | | PS
* - with both: -> | HS | -> | GS | | PS
*
* -> = merged with the next stagecase CHIP_NAVI10:
return "gfx1010";
case CHIP_NAVI12:
return "gfx1011";
case CHIP_NAVI14:
return "gfx1012";TÉnyleg lesz Navi10, Navi12 és Navi14
-
#82819712
törölt tag
Ez az advanced micro devices nevú cég nagyon akar valamit a texture processor based ray tracing acceleration merhod & system-mel. Nem tudjátok mi lehet ez ? Hmm Hmm
-
hoolla
aktív tag
válasz
#82819712 #42119 üzenetére
A legutóbbi SLI teszt az Deicide kollégának volt köszönhető. TTomax szerezte be neki a kártyákat angliából. De lehet, hogy volt teszt TTomax kártyáival is régebben.
De nem azt mondom, hogy lennie kéne SLI tesztnek, hanem, hogy volt Nvidia SLI teszt legalább. Így mindenki megnyugodott arra a kis időre. A plecsnire nem emlékszem és nem akarom előkeresni. Kellett volna rá az ajánlott? Olyan kártyákra amik be sem voltak szerezhetők otthon...
-
#82819712
törölt tag
válasz
hoolla #42114 üzenetére
Azt TTomax adta oda PHnak emlékszem valaki hogy kiakadt a plecsnin amit adtak
De a helyzet hogy ma már senki nem vesz két új titánt olyan horibilis az ára hogy azt még Abu kezébe se merik odaadni kellenek a sejk barátok
ASUS magyar főnökét nevét nem akarom kimondani meg kell környékezni szép ajánlatokkal -
b.
félisten
válasz
hoolla #42114 üzenetére
Nem azért kell mert trollok vagyunk vagy hogy szívhassuk Abu vérét mert kutyát nem érdekli, hogy itt ezen basszam fel az agyam 40 évesen hogy mi megy itt, van azon kívül is elég gondom.
Kár erre kihegyezned bármit is, mert NEM erről szól.
Szeretem nvidiát, de nem vagyok AMD hater. AZ mellett szívesen olvasnék normális teszteket híreket itt ezen az oldalon amit évek óta szeretek és olvasok, támogatok satöbbi.Az embert bántja ha egy oldal amit szeret leépül.Egy olyan oldal ami régen sok játékkal tesztelt, első osztályúan fogalmazott, minden VGA-t letesztelt és összehasonlított. Úgy volt pártatlan hogy az volt, nem pedig úgy, hogy annak mondta magát. Ha egy piacvezető gyártó, (-ami azt jelenti hogy 10 emberből 8 használja a termékét, azaz itt a fórumozók nagy része is valószínűleg nvidiát használ) háttérbe van szorítva és az IT beállítottságú emberkék akik nagyrészt ezt az oldalt olvassák kíváncsiak a termékeikre.
Nem kellene mindent erre kihegyezni, hogy aki elmondja a véleményét az troll vagy nvidia fan és azért írja csak mert ez olyan jó dolog.
Nagyon sok igazság van abban amit leírtam, szerintem kb minden.
Azóta vannak problémák amióta ez megy itt minden szempontból és minden érv kikezdhetetlen, explicit apik, még ha nem is releváns így a teszt, kijön egy Kártya generáció aminek a tesztelésével megvárják, amíg lesz kompetens VGA az AMD oldaláról, hogy melléjük lehessen tenni, mert ez erről szól.Nemrég volt teszt ahol az AMD kártyát a legújabb driverrel tesztelték, az Nvidiát 3 driverrel régebbivel. Ezek olyan dolgok amikre lehet mindent fogni, csak azt nem hogy korrekt dolgok.
3 éve nem adott ki Nvidia terméket,de most 9 hónap alatt egy komplett családot,7 kártyával ami nemsokára 11 ből fog állni. Abból most Júliusban látsz újabb 2 tagot de nem önálló tesztben hanem a navi tesztjében melléjük téve.
Hagyjuk ezt, én ehhez nem asszisztálok .Ha valaki akkor én becsülöm a legjobban ha egy teszt pártatlan sokrétű mindegy hogy nvidia vagy AMD ezt szerintem icon aki ezelőtt tesztelt pontosan nagyon jól tudja mert nemegyszer megköszöntem neki a korrekt kétértelmű megjegyzésektől mentes szövegkörnyezetet amit használt vagy gbors akinek mindig minden tesztjénél látom és olvasom hogy miről ír és kikezdhetetlenül profin taglal mindent, pártatlanul.
Részemről elengedem itt ezt a témát, mert ez nem VS topik. -
hoolla
aktív tag
Na de látod, hogy mi megy. Oliverda pl. úgy írkál már régóta a cikkeidre mintha valami személyes problémája lenne veled. Nem említve pár másik emberkét aki úgy tűnik, hogy azért jön és olvassa el a teszteket, híreket, hogy utána trollkodhasson. Ez valahol el kellett, hogy induljon. Hogy ilyen mélységekig hatoljon, ez így egy konstans dolognak kell lennie. Ergo, úgy gondolják ezek az emberkék, hogy évek óta nem írtál semmi rosszat az AMD-ről, mindegy milyen helyzetben volt/van a vga részleg.
Szerintem, lehet szimpatikusabb számotokra egy-egy gyártó. Nincs azzal semmi gond. Nvidia csinált jópár gané dolgot az elmúlt pár évben. Nem kell szeretni ha nem akarja az ember.
Viszont ha függetlenek vagytok, akkor bizony kell cikk és teszt a jelenlegi Ti-ről és a most megjelenő Superekről. Addig kell mennetek amig be nem szerzitek a kártyákat. Nincs mit tenni. Volt sli teszt az egyik Titan-nal, talán a pascal. Az egyik fórumozó adta kölcsön nektek. Szinte senkit nem érdekelt egy Titan sli teszt de lejött nálatok és nagyon sokan elolvasták. Az ilyeneket hiányolják sokan. Kell, hogy legyen Nvidia teszt és hír, hogy ezek az emberkék keressenek mást akinek szívhatják a vérét. -
do3om
addikt
Én még az új RTX-Navi kártyák tálalására, híreire leszek kíváncsi. Mert az tudjuk hogy jön a navi, de bőven beelőzni látszik az Nv ha máshol is olvas az ember, a custom modellek meg nem is kis orrhosszal.
Vajon lesz már most aztán igazi népkártya cikk. Vagy a cikis árat majd tálalják úgy mint a chipset hűtőset hogy az AMD-n félpasszív!! Lesz e majd jön a csodadriver ezért már előre jobb vétel a Navi. -
gV
őstag
akkor tessék:
Nagyon fontos kiemelni, hogy az Intel az AMD IGP-jéhez minden tesztben 2400 MHz-es memóriát társított, míg a saját Ice Lake fejlesztéséhez teljes buszszélességű, 3733 MHz-es LPDDR4-et, vagyis az AMD platformjának valós képességeit mesterségesen korlátozták, hogy képesek legyenek helyenként gyorsabbak lenni. [link]
jeleztem [link] hogy nincs korlátozás lásd AMD oldalán [link] mégsem korrigáltad a cikked
-
Televan74
nagyúr
válasz
ScomComputer #42103 üzenetére
Én még láttam az előbb,de ebbe mi volt a nem helyénvaló. Két refet bemutatták hogy így néz ki. Nem hiszem hogy ennyire titkos lenne a projekt.Vagy mégis?
-
Raymond
titán
válasz
ScomComputer #42103 üzenetére
Hehe, ugy latszik valaki koran kattintott
Fura is volt hogy mas nem toltott fel semmit
-
Raymond
titán
Latom az unboxing hulyeseget mint marketing lepest meg nem untak meg most sem [link], kivancsi vagyok az NV is eljatsza meg mindig ezt vagy egybol tesztek lesznek.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- EAFC 26
- BestBuy topik
- Battlefield 6
- Google Pixel topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- További aktív témák...
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest