Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lajkó
őstag
A 96-os swiftek is tudják ezt a tolóüzemi nullához közeli fogyasztást?
Sehol nem találok rá példát, szóval valaki konkretizálhatná a szitut! -
Kornel
veterán
-
giigz
veterán
válasz
zalman90 #14588 üzenetére
Motorféknél kb. 0,2-0,5 liter a fogyasztás
A 0-hoz nincs köze, de nagyon kevés ilyenkor
kornelka: Honnan gondolod, hogy nulla a fogyasztás? A befecskendezés teljesen megáll? Én úgy tudom, hogy bármikor, amikor a motor jár, valamennyi fogyasztás is van, tehát motorféknél is.
-
zalman90
őstag
Üdv. Régebbi , 2001 es autónál is ha motorfékezek akkor a fogyasztás szinte 0 ? Vagy ez motorfüggő?
És esetleg valaki nem tudja hogy kell 2001 es swiftből kivenni az üléseket?
-
Xmodule
őstag
válasz
Xmodule #14052 üzenetére
Hello. Nos a féltengelyem most már abba a stádiumba került hogy kormány forditás és gáz adás közben nagyon nagyon hangosan kerreg. Szóval cserére érett. Viszont itt jött egy kis probléma. Nézegettem neten alkatrészeket, viszont két fajta létezik. Egyik ahol a belsö fogazat 19 másik ami 20. A külsö fogazat meg mindegyiknél 23. Viszont anélkül hogy szétszedném honnan tudhatnám meg hogy nekem most melyik van pontosan? Kocsi: Suzuki Alto 3D MKIII 2000.06 évjárat alvázszám:MA3EFA11S00503290, automata, 40kW 993ccm, motorod G10B. Sajnos ahol én néztem oldalakat ott mind a kettöt kiadta lehetséges vételnek, igy nem tudom melyik kellene. Vagy csak az marad hogy szétszedem megszámolom összerakom és ugy rendelem meg aztan megint szétszedem és összerakom?
-
-
Kornel
veterán
válasz
Kornel #14580 üzenetére
audi a4 bukta...
vw passat futottak még...
toyota camry szintén zenész...
bmw 3 is...szóval tényleg a tesztekre gyártják az autókat, már amelyiket.
(#14581) giigz : ahogy ebben a hozzászólásomban is szemléltetni akartam, nem mindenki.
ezek a kocsik azelőtt készültek, hogy kitalálták a small overlap tesztet az USA-ban, nagy égés volt mindenkinek. -
Kornel
veterán
-
AMD Power
titán
válasz
trassher #14578 üzenetére
Persze! A valós realisztikus körülményekhez semmi közük. Ezek fix beállított törések. amik a való életben szinte nincsenek is. Ezek a tesztek max csak egy minimális képet/információt adhatnak arról ,hogy az adott autó mennyire "masszív" vagy sem. De inkább csak tájékoztató jellegű a dolog,
-
-
Kornel
veterán
nana. álljunk meg.
a tesztekről eddig nem derült ki, hogy manipulálták volna őket.
szavazásról volt szó, meg egy kis sikkasztásról, stb.
egyébként a tavalyi adac teszt majdnem mindenben megegyezik a többi teszttel, annyi, hogy máshogy súlyoztak... mindjárt linkelek, ha megtalálom. -
Doze
aktív tag
válasz
AMD Power #14573 üzenetére
már csak az hiányzik hogy a töréstesztek körül legyen valami balhé.... eddig sem volt titok hogy töréstesztre tervezték az autót, de ha kiderült hogy manipulálták is, onnantól kezdve az összes német autómárka oda dugja a csillagjait ahova akarja.
Eddig is feltűnő volt német autó, német gumival, német olajjal.... a németek az sem tudják mi az az eneos, a Toyo meg azt hiszik valami csirke, a honda az csak is sz*r lehet... a német kivagyiság itt is látszik, ha nem megy ésszel akkor meg kell venni kilóra az Adac-ot.
-
Kornel
veterán
végre valaki érti, hogy miről van szó
megvettem a nyári uniroyal szettet tavaly, B nedvestapadás E üzemanyag fogyasztás. 5W30-as olajjal is többet fogyasztott, mint a gyári conti ecocontact3-al 10w40-es olajjal... +2-3 deci volt a különbség. most télen (ha még nem is minusz 20 van, de akkor se plusz 30) jobb gumit vettem (nokian wrd3) C-C besorolással (ami télik között elég jó), az olaj 0w20, így jobb fogyasztásaim vannak, mint nyáron voltak. viszont a 0w20-as olaj szerintem túlzás, vissza fogok állni 5w30-ra, szerintem az az optimális ennek a kocsinak, de az m13a-nak is.
viszont most nyári gumikat kell vennem majd, mivel a felnik már megvannak.
két verzió van: 185/55 r15, ami pont váltóméret, itt vagy a vredestein sporttrac 5, ami E üzemanyagfogyasztás B nedvestapadás, vagy Fulda ecocontrol HP, ami szintén ugyanez, a teszteken is látszik, hogy többet fogyaszt, mint egy dunlop sp blurespone... a vredi 18,7k, a fulda 17k, ami elég baráti ár.
másik megoldás a 195/50 r15, amivel eleve növekedne a fogyasztás, mivel 1,87%-al kisebb a kerékátmérő... viszont itt 15,3k-ért veszek dunlop sp blurespone-t, ami C-A besorolású, és ahogy számolgatom, annyival kevesebbet fogyaszt, ami kiegyenlítené azt, amennyivel többet forogna a motor adott sebességnél... emellett a legjobban tapadó gumi, és azért a 195/50 r15 már eléggé szépen fogná az utat is.
még nem tudtam dönteni, de lassan kellesz majd, márciusban ideje lesz!
igazából a 195/50 r15-el legalább 14k-t spórolnék, ami szerintem akkor se jönne vissza, ha a 195/50 r15-el tényleg több lenne a fogyasztásom.mod: ha valakinek kell majd nyári gumi a swift2-jére, akkor nekem van egy szett uniroyal 175/65 r14 E-B abroncs, többet fogyaszt 2-3 decivel mint az ecocontact-al, viszont jobban is tapad, esőben kiváló
-
Doze
aktív tag
Épp a minap gondolkoztam.... Mindenki megszállottan akarja csökkenteni a fogyasztását (ami persze számomra is fontos, de tötyögni nem fogok
)
Csak összehasonlítás miatt: jelenleg van az autómon egy E besorolású abroncs, ha veszek egy B besorolásút akkor (A és G közt 7,5% fogyi különbség van.) kb 3% fogyi csökkenés, ha mondjuk 0w40 esetleg 0w20 olajat használok azon is van vagy 2%.... a harmadik Nappali menetfény szerintem azon is lehet vagy 1-2%....
Egyenként nem sok, de összességében 0,5 liter amivel minimum csökkennie kellene.
Az ihlet onnan jött hogy, tele a net ezekkel a mágneses gagyi "fogyasztáscsökkentő" izékkel.... szerintem ha valaki csökkenteni akar a fenti megoldás sokkal járhatóbb.
Egy reprezentatív tesztet szívesen olvasnék, gagyi olaj,gumi vs. jó olaj/gumi
Nem is beszélve arról hogy kötelező szervizkor, gumi vételkor csak pár ezerrel kell többet költeni....
-
AMD Power
titán
Suzuki, amit még soha nem láttál
Látogatás a Suzuki múzeumában -
AMD Power
titán
-
Kornel
veterán
találtam már hasonlót 30k-ért is...
mondjuk rohadt sokba kerül amúgy.
de mondjuk lehet maradok a 195/50 r15-nél, abból megvan 60k-ért a szett, és akkor a 30 ezer megspórolt ft-ot elköltöm motorvédő lemezre, mert elég szükségét érzem így leültetve... mindig fosok, hogy összezúzom az aljátna, meg is van: 30k alatt kicsivel ugyanez.
szerinted megéri?
mondjuk fogyasztás biztos csökken... -
AMD Power
titán
Egy ilyen pl nem lenne rossz. Ha májust írnánk lehet ,hogy meg is nézném.
Sőt ahogy meg jönnénk haza ezt is megnézném.
-
-
zalman90
őstag
2001 es suzuki swift gl
alacsony sebességnél leginkább , nagy ívű kanyarban mikor teljesen alá kell szedni kopogást hallok. féltengely ?
ha igen mennyit mehetek még vele ?
-
Tomics
addikt
A mostani swift már facelift-es ugye? Miben különbözik az előzőtől, miről lehet felismerni? Mikortól gyárjták ezeket kb?
-
Nem3sys
tag
válasz
Kornel #14552 üzenetére
Golf2-ben volt Sharanból származó 1.9 PD motor pár extrával
1.9TDI/PDTDI ugyan az. Vezérlés is egyezik csak a szíj rövidebb mert nincs adagoló a pd-n. Hengerfej más
Sőt, még a 2.0PD bele is ugyan az és erre is ugyan az a vezérműszíj kell mint az 1.9PD-re.
De már kinőttem ebből a korszakomból.
-
Nem3sys
tag
válasz
Kornel #14548 üzenetére
Előző kocsimon egy kereszteződésben odavertem a kartert és elfolyt az összes olaj.
1km-re laktam onnan, világító olajnyomás lámpával mentem haza, a ház előtt amikor leállítottam hallottam, ahogy a turbó "csikorog". Összehegesztettem a kartert, raktam bele olajat és a kocsi köszöni szépen azóta is szépen megy. -
Kornel
veterán
akkor ott kifogtál egy jó szakembert.
1000 km-nél csak szemlét írnak elő, nézd meg a user manulat.
persze ez csak azért van, mert egymásra licitálnak a gyártók.
amúgy kell az olajcsere 1000-2000 között
velem még leállt balhézni a munkafelvevő, hogy mit akarok én ezzel, mert nem kell. -
Kornel
veterán
válasz
Nem3sys #14544 üzenetére
valószínű akkor se lesz semmi baja, ha így teszel. rövid távon semmiképp.
pl. magyarországon max. gps 130-al szabad menni, tehát elméletileg szét se tudod forgatni a motort.
de miért okoz olyan nagy problémát, ha egy új kocsit az első 4000 km-en csak fokozatosan terhelsz, ergo fokozatosan szoktatod a nagyobb fordulatszámhoz, és cserélsz egy olajat. ne mondd, hogy nem fognak mikroszkopikus fémreszelékek keletkezni egy újonnan összerakott motornál, mert nem igaz. ha meg keletkezik, akkor meg el kell távolítani.
de gondolom te ugyanilyen lendülettel elmész 30k km-t egy olajjal, ha a gyár annyit ad meg. utána meg megy a sírás, hogy letérdelt a turbo, kokszosodik a motor, etc.mod: keress rá a bejáratás szóra itt a topicban, még egyszer nem akarom elmesélni a sztorimat.
amugy nem bántásként, de biztos nem műszaki ember vagy, ahogy nézem a hozzászólásaidat. -
Nem3sys
tag
válasz
Kornel #14539 üzenetére
bejáratásról jut eszembe,
van egy ijó barátom aki vett még 2004-ben egy új 520D-t, szalonból amikor elhozta padlógázzal ment vele egyből sielni ahogy szokott, anno mindenki meglepődött rajta, hogy csak az ő bmw-je megy 220-t senki másé, lehet véletlenek de én nem hiszek a bejáratásban -
Kornel
veterán
válasz
Tomics #14538 üzenetére
simán jó a pálya, de 110-nél többet ne menj vele bejáratás alatt.
külsőbe elvagy annyival.
én javaslom, hogy 1500 km körül ejts meg egy olajcserét, szerintem 5w30-at rakj bele, ha jót akarsz, akkor eneos sustina-t javaslom, de jó a sima hyper premium is. 0w20 az ajánlott olaj, nekem most az van a k12b-ben, de szerintem túl vékony, hallani a láncot, ha jobban fülel az ember, az 5w30-nál nem volt ilyen gond. elvileg az is simán jó bele, tehát mellé nem lősz nagyon.
persze sehol sincs leírva a szervizkönyvben (korábban részleteztem, hogy miért), hogy 1000-2000 km körül olajcsere kell, de ha sokáig tervezel az autóval, akkor meghálálja, hiába járatják be padon a motort, nem 1000 kg-val a hátán teszik mindezt, teljesen más terhelést kap.
egyébként nem volt vészes az ára, én 2008-ban vettem a faceliftes glx cd ac swift mk4-et 2,6-ért, viszont a tied (mk5) sokkal jobb autó minden téren!sok baleset-és hibamentes km-t hozzá
-
Tomics
addikt
válasz
Kornel #14512 üzenetére
GLX AC CD 2,7 Millió.
Elengedték a metálfény és a forgalomba helyezés díját.Egyébként az mennyire gáz, ha pályán jövök haza? (80km). Mert ugye bejáratás alatt nem kéne annyira pörgetni a motort és jó lenne ha változó körülmények között tenném meg az első kilométereket. Csak közúton kb dupla annyi időmbe kerül hazajutni
-
Doze
aktív tag
válasz
Siriusb #14524 üzenetére
Mikori évjárat az autó?
Szabvány szerint: 2001 jan 1 kötelező, minden benzines autóba, új modellek esetén 2000 jan 1 volt a dátum.
Ha esetleg nem jó, akkor olvastam valahol hogy a pl a régi swiften ki lehet "villogtatni" a hibakódot, úgy tudom hexában villogja, ahhoz meg van egy táblázat, hogy épp mi tartozik hozzá
A másik dolog, úgy tudom a wagonerben már van digit számlap..... ott ki lehet íratni a hibakódot talán...
Hibakód olvasása
ha gyújtáson nyitott ajtónál háromszor ráadjuk a világítást, és háromszor megnyomjuk a belső lámpát kapcsoló ajtógombot, kiadja a km-számlálóban a hibakódot, meg egy led levillogja. Ugyanez négyszer a törlés.Hibakód törlése SUZUKI vizsgálókészülék használata nélkül
1) Kapcsolja ki a gyújtást.
2) A gyújtáskapcsoló ON helyzetbe fordítása és a
motor leállt helyzetében hajtsa végre az a) - d)
lépéseket 10 másodpercen belül.
a) Fordítsa el a fényszórókapcsolót a “HEAD”
helyzetbe.
b) Fordítsa a fényszórókapcsolót “OFF” helyzetbe.
c) Háromszor ismételje meg az a) és a b) lépést.
d) Nyomja le és engedje el a vezetőoldali
ajtókapcsolót négyszer.
3) A fenti lépések végrehajtása után ellenőrizze, hogy
nincs működési hibát jelző DTC. -
Kornel
veterán
nem tudom eldönteni, hogy milyen méretű gumit vegyek nyárra.
ha maradok a dunlop sp sport blurespone-nál akkor:185/55 r15 22k/db, 88k/szett
195/50 r15 15k/db 60k/szettha 195/50 r15-öt vennék, akkor 1,87%-al többet forogna a motor azonos sebességnél, ennek minden hátrányával, viszont 30k különbség sose jönne vissza fogyasztásba, és elvileg a 2%-os tűréshatáron belül van a méret...
segítsetek már
-
Kornel
veterán
válasz
Siriusb #14528 üzenetére
ph-n valakitól?
gyorsabb és esetleg olcsóbb is egy használt.pl. ez... lealkudod 3000-re, oszt jónapot
ha meg valami oknál fogva mégse működne vele (de mennie kellene), akkor ugyanennyiért eladod.
-
Siriusb
veterán
válasz
Kornel #14525 üzenetére
Kösz a választ és az ajánlatot! Akkor mégis megrendelem és bizakodom, így is legalább 3 hét, amire megjön.
Szerk:
De szaporák voltatok, mire megírtam a választ.Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Szerk2:
(#14529) kornelka
Eszembe sem jutott, hogy valaki itt is árulna. Megnézem. -
a_tesz
Korrektor
válasz
Siriusb #14524 üzenetére
Nem az adapteren múlik, hogy a motor mennyire "közlékeny". Kornelka szerint működik a G13BB-vel, én hiszek neki, nekem nincs vele tapasztalatom, azt tudom, hogy a G13A-ból nem sok információt lehetett kinyerni. Nem lebeszélni akarlak róla, meg végül is nem olyan egetrengető összeg (bár persze kinek mi az), meg egyébként eladni sem lehet olyan nehéz, ha kiderülne, hogy mégsem jó.
-
-
Siriusb
veterán
Épp ezért szeretném első lépcsőben megnézni a pontos hibakódot, mert ez a lámpa többféle hibát is jelezhet, ha jól tudom. A szerelőm olyan, hogy csak akkor akar hozzányúlni valamihez, ha már baj van, aminek örülök is, de nem minden esetben szeretném megvárni, hogy meglegyen a baj. A károsanyag bemérés jó ötlet, ki lehet zárni egy - két dolgot.
Mindenesetre egy adapterbe be kellene ruházni. -
Doze
aktív tag
válasz
Siriusb #14520 üzenetére
Azért jár körül a témát, mielőtt 60e ftért katalizátort veszel.... nagyon sok dolog közrejátszik hogy kidobja ezt a hibakódot. Elsőként talán azt hogy milyen üzemi körülmények közt jön elő, ha veszel adaptert a "freeze frame" adatokból tudhatod meg...
Ha ezt megtudod és tök véletlenszerű a jelenség, vidd el műhelybe méress rá a káros anyag kibocsájtásra, ha jó akkor már ott valami bibi van mert a katalizátor ha fos minden körülmények közt fos...
Ha ez is megvan akkor érdemes a lambda szonda körül nézelődni, kábeleit ellenőrizni.... az is lehet hogy a lambda fűtése adta be a kulcsot stb... Utána a fojtószelep... nem e kokszos stb.
Egyébként magát a katalizátort szemrevételezéssel is meglehet mondani jó vagy sem... kerámia széttörve stb..
-
Siriusb
veterán
válasz
Kornel #14518 üzenetére
WagonR+. Már tavaly is eljátszotta, hogy a tengeralattjáróhoz hasonlító lámpa kigyulladt a műszerfalon, de aztán kialudt. Idén már harmadszor jön elő, de aksi levétel ideig-óráig orvosolja, viszont ez számomra nem megoldás, ezért szeretném tudni, pontosan milyen hibát jelez. Ma megint levettem az aksit 10 percre, kíváncsi vagyok, mikor jön elő legközelebb a hiba.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Kornel #14512 üzenetére
Gyors keresés a használtautón megerősített abban, hogy a facelift után ezt a felnit adták, ha járt hozzá, de mindegy is
De tény, 4x100 15" az egyik leggyakoribb méret, rengeteg felni közül válogathat.
Siriusb: melyik motor van a WR+-ban? Ha nem a M13, vásárlás előtt én kipróbálnám egy adapterrel, hogy egyáltalán működik-e, mert kicsi rá az esély.
-
Siriusb
veterán
válasz
Kornel #14516 üzenetére
Én nem akarom folyamatosan használni, legalábbis most így gondolom.
Csak a hibakód miatt érdekel.
Felhívtam szerelőt, azt mondta, ha katalizátort kell cserélni, akkor az bontottan is 60k, s azt sem tudod, mit veszel. Szóval közlekedjek a kocsival nyugodtan, de valahogy mégsem nyugodtam meg. -
Kornel
veterán
válasz
Siriusb #14513 üzenetére
azaz.
én most rendeltem meg ezt, mert van rajta kapcsoló, nem kell kiszedegetni minden nap a cuccot, csak kikapcsolod, és kész. ilyen van Doze-nak is, tőle az info. -
Siriusb
veterán
Ugye ez egy obd2 csatlakozó? Ebay-ről milyen bluetooth-os kütyüt érdemes rendelni a hibakód kiolvasásához?
-
Kornel
veterán
válasz
a_tesz #14511 üzenetére
swift hello volt a neve annak a limitált szériának, amit ezzel a felnivel adtak.
elvileg a régebbi tipikus swift2 felnivel is adtak facelift után is kocsikat, ahogy emlékszek.egyébként meg 15-ös felniből rengeteg a kínálat, szerencsére nekem most sikerült kifognom ezt a mazda2 felnit, ami pont passzol
(#14510) Tomics: egyébként mennyi volt, ha nem titok, és melyik felszereltségi szint?
(#14709) domojko: így van, de az nem váltómérete a 165/70 r14-nek, átmérőben 16 mm-el nagyobb annál. a 185/55 r15 viszont pont váltóméret. valószínű a suzuki azért nem azzal adta ki gyárilag 15-ös méretben, mert nagyon drága méret, illetve magyar utakra jobb a magasabb oldalfal. viszont nekem lehet alá se menne így ültetve a 185/60 r15
de ha be is férne, akkor is szar úton tuti beleérne az ívbe
-
Tomics
addikt
Nem adták a felnit, de adtak egy kis árelőnyt. Kicsit sajnálom, sokat dobott volna a kinézetén. Most dilemmába vagyok hogy vegyek-e hozzá majd 16os felniket, csak akkor a 15ös új gumik feleslegessé válnak. Nem tudom hogy 15-ös felnikkel hogy nézne ki. Egyébként jövő héten mehetek az autóért
-
Kornel
veterán
válasz
Mercutio_ #14503 üzenetére
a lényeg a gumi külső átmérője, ami a felnitől csak annyiban függ, hogy R14 vagy R15 pl.
a suzuki gyári kerekének váltómérete R15-ben a 185/55 r15, ami piszok drága. ami szóba jöhetne még, az a 185/60 r15, amit a suzuki is rak alá, de az ültetés miatt az túl nagy lenne átmérőben, ezáltal félek, hogy esetleg beleérne a kerékjárati ívbe. 195/50 r15 pedig 11 mm-el kisebb átmérőben, de olcsó méret, ez a dilemma. Ha suzuki felnim lenne r15-ös méretben, akkor is ez lenne a dilemma(#14504) PRDZsolesz: dede, 54,1 a középfurat, ezért is vettem meg, nem kell mókolni vele.
-
Kornel
veterán
válasz
PRDZsolesz #14501 üzenetére
6Jx15 4x400 ET45.
szóval pont ideális, mivel a gyári suzuki felnik 5,5J szélesek, ezáltal arra neccesen menne rá pl. a 195/50 r15, erre meg pont jó lenne.
13 mm-e kijjebb lesz a külső széle, és 13 mm-el bejebb a belső széle, mint a gyári 5Jx14 4x100 ET45-ös acélfelninek.most már csak az a kérdés, hogy 22k-ért 185/55 r15 menjen rá, vagy 16k-ért 195/50 r15.
valószínűleg sose hozná be az árát a 185/55 r15 fogyasztásban és abban, hogy kevesebbet forogna a motor adott sebességnél.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óvodások homokozója
- Milyen TV-t vegyek?
- Autószerelők, autószerelés
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Trollok komolyan
- Arc összefoglaló szerkesztés
- PlayStation 5
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VS228DE FHD TN 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest