- Készen áll az első 2 nm-es gyártósorok beindítására a TSMC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Projektor topic
- Lézervágás, gravírozás
- DUNE médialejátszók topicja
- Jön a HDMI 2.2-es specifikáció
- MoDT alaplapok 16-magos CPU-val, a Minisforum gondozásában
- Bambu Lab 3D nyomtatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
Az mindegy, de a blokk ugyan az csak át kell pakolni a dolgokat, tehát motorszám marad. Max ha kötözködni akar megkérdezi miért van két vezértengelyed. A motorcserénél meg(többek között) az a feltétel hogy az új motor nem lehet roszabb besorolású mint a régi. És mivel a 96 utáni az már zöld vagy kék vagy milyen plakettes, a Gti meg euro I azért nem lehet. A 96 elöttiek meg mind piros matricásak, azokba bele lehet. Elvileg az 5 ajtósba is. De szerintem a sedánba is. Bár ez is sokmindentől függ, mert a forgalmitól függ.
Off téma de például volt rá példa, hogy a forgalmiban annyi volt, hogy Márka/Tipus és alatta hogy 1.4 stb. Abba lehetett papirozni az 2.0 motort. Ugyan olyan autóba, viszont Márka/Tipus 1.4 Felszereltség stb(pl Swift 1.3 GLX) abba meg nem. Mivel ugye "Swift 1.3"-ba nem volt csak "1.3-as" motor. De itthon mindent lehet okosan, csak azt nagyon okosan kell már. Amiket leírtam nem NKH-tól származó infók. Nem 100% de én így tudom.
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Az USA pénzügyminisztériumától loptak fájlokat a hackerek
- Készen áll az első 2 nm-es gyártósorok beindítására a TSMC
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- One mobilszolgáltatások
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Hobby elektronika
- Goddess of Victory:Nikke
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest