Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz hdanesz #111242 üzenetére

    Oké, akkor ennyi. A srác 170, az asszony 160 és járnak egy Honda Jazznél kisebb belterű autóval amivel platós autónyi helyen parkolnak és közlekednek. Ez így akkor végre átment mi a gond a felállással?

    Olyan értelemben, hogy az autó minden létező porcikája úgy épült fel, hogy a szerencsétlen tönk szélén álló márka valahogy életben maradjon.

    Van konkrét márkafórumos topik még a régi opelforumon és facsén is, ha szeretnéd konkrétan cikkszámozva látni, hogy egy szutykos futómű felújítás miért kerül annyiba, mint egy mergában, ott meglesz. Meg az is, hogy hogyan lesz a 300 forintos nem tudom milyen szervomotor fogaskerékből 800 ropis munkadíj, mert az egész autó elejét ki kell venni és 3 napig dolgozik rajta 2 ember.

    Nem vagyok Insignia belterjes, nekem bőven elég az, amit eddig olvastam és amit ültem bennük. Ha kellenek a részletek, akkor szaktopik és típustopik. Alkatrész árak japánosan mozognak, ez is megmaradt. És nem társul mellé az a minőség, azt azért sejtheted.

    De ismétlem: ha az nem elég intő jel, hogy milyen értékvesztést kaptak be ezek az autók, akkor tényleg nincs mit tenni :R

Új hozzászólás Aktív témák